Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Klopt, is een first. Door op basis van het Fair Play klassement...SinergyX schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 20:29:
[...]
Ooh zie het net staan, volgens mij niet eerder tot zelfs gele kaarten gegaan om resultaat te bepalen?
En omdat ze de tribunes zo netjes achterlaten:
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik zit nu te denken he, als je nou over de poules heen de 16 teams met de meeste punten door laat gaan en daarna de hoogste aan de laagste koppelt enz.
Dan blijf je als team tot het einde gemotiveerd om te winnen met zoveel mogelijk doelpunten.
Bovendien kunnen dan mindere teams die in een makkelijke poule goed gepresteerd hebben ook verder komen omdat ze worden gekoppeld aan teams die maar ternauwernood door zijn.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Datzelfde IJsland dat de laatste twee wedstrijden tegen Nederland won? Waar Nederland in 2009 voor het laatst van heeft gewonnen? Tenzij je Nederland ook onder de kleine shitlandjes schaart (op zich niet onlogisch, trouwens), weet ik niet of je dit moet willen als je Nederland ooit nog op een eindtoernooi wilt zien.Leon Zwiers schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 20:17:
Nog een beetje aftasten, maar wel een pot met een niveau wat je verwacht van een WK. Ik hoop dat de FIFA ooit die belachelijke uitbreiding met die kleine shitlandjes terugdraait.
Wie zit er nou op een IJsland, Afrikaanse landen. midden oosten ( Marokko als uitzondering ) of een Costa Rica te wachten....
Panama ondertussen op voorsprong tegen Tunesië, had ik niet verwacht. Wedstrijd van België is niet om aan te zien, amper een gelukte pass te bespeuren. Hoop dat er per ongeluk iemand scoort, misschien dat het dan nog iets wordt.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Scheidsrechter moet een penalty geven.Anakha schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 20:39:
[...]
Panama ondertussen op voorsprong tegen Tunesië, had ik niet verwacht. Wedstrijd van België is niet om aan te zien, amper een gelukte pass te bespeuren. Hoop dat er per ongeluk iemand scoort, misschien dat het dan nog iets wordt.
Dan zie je de keeper naast het doel gaan staan en de schutter nog steeds over schieten, vanwege de stress.
How do you save a random generator ?
Publiek is boos bij de pauze.
[ Voor 6% gewijzigd door algalid op 28-06-2018 20:46 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Beste keuze van de avond is toch wel dat ik besloten heb om thuis te kijken
Op basis van Fair Play is inderdaad nog niet eerder voorgekomen, maar dat komt omdat die regel nog niet zo lang gebruikt wordt. Vroeger werd er dan geloot, wat overigens ook gebeurt als de fair play gelijk is.Fiber schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 20:33:
[...]
Klopt, is een first. Door op basis van het Fair Play klassement...[...]
Zo is er geloot tussen Nederland en Ierland in 1990 om de tweede plaats in de poule. Nederland verloor de loting en werd derde. Gelukkig gingen de beste vier (van de zes) nummers drie door naar de achtste finales. Helaas troffen we toen aartsrivaal en latere wereldkampioen West-Duitsland.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Of loten na de poulefase: nummers 1 in een pot & nummers 2 in een pot, met uitzondering dat de nr 1 & 2 uit een groep elkaar niet kunnen loten in de 8e finale.DirtyBird schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 20:36:
Het enige waar ze hun best voor doen is om de schijn te wekken dat ze willen voetballen.
Ik zit nu te denken he, als je nou over de poules heen de 16 teams met de meeste punten door laat gaan en daarna de hoogste aan de laagste koppelt enz.
Dan blijf je als team tot het einde gemotiveerd om te winnen met zoveel mogelijk doelpunten.
Bovendien kunnen dan mindere teams die in een makkelijke poule goed gepresteerd hebben ook verder komen omdat ze worden gekoppeld aan teams die maar ternauwernood door zijn.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Liefst nog met een rode kaart tot gevolg, voor die extra zekerheidFiber schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 21:08:
Kijken of ze er straks nog eentje doorlaten of een penalty veroorzaken...
Ja dat dacht ik ook te zien, maar het werdniet in de herhaling getoondm0nk schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 21:09:
Wat deed die spits van België nou? Na die goal schoot hij de bal tegen de paal zijn eigen gezicht in 😂😂
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Haha net welPinobigbird schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 21:11:
[...]
Ja dat dacht ik ook te zien, maar het werdniet in de herhaling getoond
Denk dat Engeland best wel happy zijn als ze in de rechterkant van het finales schema terecht komen. Frankrijk en Brazilie zitten links.algalid schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 21:09:
Ik denk dat Kane er straks eentje mag binnen trappen. Er is nog niets verloren!
Januzai had memo niet gelezen ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Wtf hahhaah
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Net de herhaling zien.Pinobigbird schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 21:11:
[...]
Ja dat dacht ik ook te zien, maar het werdniet in de herhaling getoond

https://mobile.twitter.co...tml%231012414970909417473
Kan alleen geen twitter plaatsen dus ja.
Dat is de deal die ze gemaakt hebben, daarom pakt hij dadelijk nog een rode kaart in de eigen zestienFiber schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 21:17:
Januzaj is rijp voor een wissel. Die snapt het niet en scoort te graag...
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Eindelijk een goeie gif ervan
De Belgen zijn onze aartsrivaal en voor mij absoluut geen vervanger voor Oranje. Ik zou het juist zuur vinden als zij met één "gouden generatie" al gelijk de hoofdprijs pakken. Oranje heeft na vier keer nog niks.DutchOwnage schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 21:25:
om ver volgens wraak voor ons te nemen tegen Spanje in de finale
Belgie wint 2-1 en Kane maakt een goal
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Verwar je nu België niet met zhe Germans?D-e-n schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 21:30:
[...]
De Belgen zijn onze aartsrivaal en voor mij absoluut geen vervanger voor Oranje. Ik zou het juist zuur vinden als zij met één "gouden generatie" al gelijk de hoofdprijs pakken. Oranje heeft na vier keer nog niks.
JaPWM schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 21:31:
Nog steeds geen 0-0 op dit toernooi dus? Of heb ik er 1 gemist.
Denemarken FrankrijkPWM schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 21:31:
Nog steeds geen 0-0 op dit toernooi dus? Of heb ik er 1 gemist.
Damn we hebben veel aartsrivalen. Wat moeten we toch voor slechte mensen zijn dat alle buren onze aartsrivaal zijn.
Inderdaad, dat was een echte salon-remise. Nog erger dan deze wedstrijd, want daar wist je het echt van te voren...
In de sport werkt dat toch zo? Niks mis mee.Deadsy schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 21:34:
[...]
Damn we hebben veel aartsrivalen. Wat moeten we toch voor slechte mensen zijn dat alle buren onze aartsrivaal zijn.
Gelukkig heb ik geen klein kapitaal afgetikt om daar op de tribune in slaap te mogen vallen. Beter hebben ze allemaal een fles vodka mee om 't nog te pruimen te maken

alles kan off-topic
Ik gun het Engeland eigenlijk ook wel. Die hebben een leuke, frisse, jonge ploeg.DutchOwnage schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 21:37:
Zie ook het probleem ook niet zo haha. Van alle landen nu nog actief zie ik het liefste België de beker pakken, al helemaal nu zhe Germans zu hause zijn![]()
En de best geklede coach van het toernooi...
[ Voor 7% gewijzigd door Fiber op 28-06-2018 21:44 ]

En zaterdag moet ik werken dus geen Frankrijk - Argentinië
Agreed. Altijd wel een zwak voor de Engelsen gehad en nu hebben ze echt een leuk ploegje. Maar denk dat ze pas echt kunnen gaan oogsten over 2 tot 4 jaar maar wie weet we gaan het zien.Fiber schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 21:43:
[...]
Ik gun het Engeland eigenlijk ook wel. Die hebben een leuke, frisse, jonge ploeg.
En de best geklede coach van het toernooi...
Gadver das balen zeg. Heb je geen voetbalhatende collega's met wie je zou kunnen ruilen.Tomski1986 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 21:46:
[...]

...wat werkelijk overal en altijd gebeurt.Deadsy schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 21:52:
En nu na de wedstrijd zitten de spelers al met elkaar te babbelen met de hand voor de mond
Het zijn wel klotetijden, 16:00...wie verzint dat. Om maar te zwijgen over de finale om 17:00Tomski1986 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 21:46:
[...]

Bensimpel
Positieve meneer
15 jul, gelukkig wel.DutchOwnage schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 21:56:
Toch wel op een zondag hoop ik de finale?
😆 - Denk ook eens om ;)
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Wordt zowiezo moeilijk maar winst tegen Brazilië zit er zeker in.algalid schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 21:58:
Dus Japan en mogelijk Brazilië. Een mogelijk verlies in de kwartfinale is dan niet al te erg. Als de ploeg niet op punt staat zal niemand hen verwijten want het is toch wel topfavoriet Brazilië. Vechten en hopen dat de Duivels winnen
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Edit; ik zie nu net dat het dit jaar exact twintig jaar geleden is dat we nog tegen hen moesten spelen.
[ Voor 29% gewijzigd door Le Enfant! op 28-06-2018 22:11 ]
Omdat Mexico eigenlijk altijd faalt op een WK.Le Enfant! schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 22:10:
Wie zegt er eigenlijk dat we tegen Brazilië zullen eindigen? Mexico maakt ook een grote kans om Brazilië op hun plek te zetten.
Edit; ik zie nu net dat het dit jaar exact twintig jaar geleden is dat we nog tegen hen moesten spelen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ehm WK 2002 achtste finale in Japan? Of is het Mexico dat je bedoelt (1998 idd)?Le Enfant! schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 22:10:
Laatste interland België-Mexico was 3-3 in november 2017. Moet dus wel wat beter voor BE mochten de Mexicanen de Brazilianen verslaan.
[ Voor 26% gewijzigd door algalid op 28-06-2018 22:16 ]
Ja, maar ze willen van hun 1/8e finales trauma af.DaniëlWW2 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 22:12:
[...]
Omdat Mexico eigenlijk altijd faalt op een WK.
Dan wens ik ze veel succes.Sjah schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 22:15:
[...]
Ja, maar ze willen van hun 1/8e finales trauma af.
Desalniettemin:

Wat de Engelsen lieten zien kon me irriteren, maarja dan ben ik naief want snappen doe ik ze wel.

Duitsland was er ook altijd bij in de tweede ronde op een WK.DaniëlWW2 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 22:12:
[...]
Omdat Mexico eigenlijk altijd faalt op een WK.
Daar hebben we het maar niet meer over. Of toch juist wel.Tomski1986 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 22:53:
[...]
Duitsland was er ook altijd bij in de tweede ronde op een WK.
Jongens, we kunnen allemaal gemeen doen over deze wedstrijd enz, je wist het op voorhand al dat het een rare situatie ging zijn.. De belgen staan gewoon lekker met 9/9, dus who cares..
Ik moet wel zeggen, we stonden op groot scherm te kijken en toch een rare situatie toen we scoorden.. Iedereen juichtte wel, maar tegelijkertijd was er ook zo iets van Huh ?
Persoonlijk, 1 groot minpunt is dat Courtois zo nodig moest spelen, terwijl je gerust eens van keeper kon wisselen.. Net alsof hij het niemand anders gunt
[ Voor 31% gewijzigd door KipCurreh op 28-06-2018 23:27 ]
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Zoek de verschillen.DaniëlWW2 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 22:10:
Dus België heeft zichzelf toch in de problematische helft geschopt. Of dat nou zo slim was...
1 Japan -> Brazilie -> Frankrijk -> Spanje
2 Colombia -> Zweden -> Spanje -> Brazilie
Als Colombia sterker/even-sterk is als Frankrijk en Zweden is sterker dan Japan, welke kant is dan de makkelijke kant ?
Vind eerlijk gezegd goed van de Belgen dat ze zonder verliespartij het WK gaan winnen.
How do you save a random generator ?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Het verschil is toch echt een grotere kans op een halve finale.enchion schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 23:53:
[...]
Zoek de verschillen.
Als Colombia sterker/even-sterk is als Frankrijk en Zweden is sterker dan Japan, welke kant is dan de makkelijke kant ?
Vind eerlijk gezegd goed van de Belgen dat ze zonder verliespartij het WK gaan winnen.
Zonder verliespartij konden ze ook kampioen worden als ze gelijk speelden en pad 2 bewandeld en:)
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Waar ik zuur over ben, dat Senegal, naar huis is. Zeker ben ik voorstander van Colombia, maar zonder James ben ik dat minder, veel minder zelfs, die zien we niet meer terug. Verder vond ik dat terugfluiten door VAR/Makkelie fout, was wel penalty.
Dat is absoluut niet zo en zonder James al helemaal niet. Colombia is wel vervelend om tegen te spelen, ook voor toplanden.enchion schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 23:53:
[...]
Als Colombia sterker/even-sterk is als Frankrijk
Ik heb het idee dat iedereen die Fransen onderschat. Het loopt aanvallend nog niet helemaal maar ze hebben een brede selectie en dat middenveld is fysiek sterk. Dat sloop je niet zomaar.
Ambitie hebben is prima maar dit zijn rare uitspraken. Ten eerste zijn landen als Brazilië en Frankrijk ook ongeslagen. Dus een ongeslagen kampioen is sowieso waarschijnlijk. Ten tweede: hoe kun je nu al zo praten over een titel terwijl er waarschijnlijk meer landen zijn die misschien nog wel meer kans hebben? Als iemand dit over Oranje had gezegd zoveel jaar terug hadden we dit arrogantie genoemd.Vind eerlijk gezegd goed van de Belgen dat ze zonder verliespartij het WK gaan winnen.
Natuurlijk kan dat maar ze zijn dan niet de uitgesproken favoriet. Tegen Colombia, Zweden en Zwitserland zijn ze dat wel. Daar zouden ze negen van de tien keer gewoon van moeten winnen. Dat zijn ze verplicht. Lijkt me dus duidelijk de makkelijkste route als je per se halve finale wilt.Sjah schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 00:17:
Belgie moet in staat zijn om Brazilie over de knie te leggen.
Overigens lijkt Spanje, ook met dat gedoe met de coach, me minder sterk dan Frankrijk en Brazilië, ook een reden om die liever in je helft te hebben dan de andere twee.
Uiteindelijk is er nu niets meer aan te doen. Ze zitten nu waar ze zitten dus ze moeten het gewoon per wedstrijd bekijken. Je weet niet wat er onderweg overal gebeurt.
Ik had overigens niet verwacht dat België vandaag zou winnen. Ik had meer daadkracht verwacht van jongens als Vardy en Rashford. De Engelsen leken vooraf meer gemotiveerd.
[ Voor 7% gewijzigd door D-e-n op 29-06-2018 00:54 ]
Verwijderd
Qua route maakt het niet veel uit. Toch is route 1 wel de lastigste. Voor mij de 3 grootste favorieten. 1 kunnen ze er wel verslaan, maar alle 3 achter mekaar. Dat zou me sterk verbazenenchion schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 23:53:
[...]
Zoek de verschillen.
Je voelde gewoon dat ook een aantal Belgische spelers er niet aan trokken om te winnen.
Kijk ook eens naar de reactie van Martinez, het was duidelijke dat die niet echt blij was met de goal.
België maakt het zich nu misschien moeilijker dan nodig, naar nu krijgen we eindelijk die grote test tegen Brazilie in de kwartfinale. Op een goede dag kan België iedereen aan op dit WK.
Verder ook uitstekend dat Vermaelen en Kompany minuten hebben gemaakt
Ik denk dat jij niet echt goed bent in lichaamstaal. Martinez was duidelijk onder de indruk en blijAnton.net schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 11:09:
[...]
Kijk ook eens naar de reactie van Martinez, het was duidelijke dat die niet echt blij was met de goal.
[...]
Vind je?YellowOnline schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 11:11:
[...]
Ik denk dat jij niet echt goed bent in lichaamstaal. Martinez was duidelijk onder de indruk en blij
Onder de indruk misschien wel, maar blij?