Senegal gaat hier straks gewoon winnen 
Ze spelen wel eens met hun voor mij sterkste opstelling, dus met Kouyaté en Keita.
Ze spelen wel eens met hun voor mij sterkste opstelling, dus met Kouyaté en Keita.
Belgische media hadden zich na de 2e match wat neergelegd dat Engeland niets meer zou uitmaken en na gisteren zijn ze wat in mineur.DutchOwnage schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 14:51:
Al iets bekend vanuit Belgische media over hoe te gaan spelen? Op papier is het natuurlijk een hartstikke mooi affiche en als liefhebber zou ik het vreselijk jammer vinden als beide teams voor een salonremise zouden gaan. Denk dat ik voor veel mensen spreek hier.
Dan is er natuurlijk niet echt veel hoop op spannende wedstrijd. Ik weet wel dat buitenlandse clickbait articles het wat ophitsen en doen alsof alle Belgen door het dolle heen zijn. New York Times spreekt zelfs van mogelijke existentiële crisis!“We have qualified and that was the priority,” Martínez said. “Now we need to look at our individual players. We want to perform well but the priority is not to win. That is the reality, we have put ourselves in this situation, we wanted to qualify and we have done that."
Het feit dat Zweden nadat ze met veel geluk Nederland uitschakelden vervolgens ook grote voetballanden Italië en Duitsland uitschakelen (en voetballand Mexico verplettert) verzacht voor mij de pijn juist een beetje. De schande is toch wat minder nadat beide landen die uit onze poule naar het WK gingen ook makkelijk de laatste 16 halen en het plaatst de geluiden dat Nederland toch niets te zoeken had gehad op het WK een beetje in perspectief.Sjah schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 14:58:
Zou het wel leuk vinden als Zwitserland de halve finale haalt, zou het niet leuk vinden als Zweden dat haalt.
[ Voor 24% gewijzigd door ph4ge op 28-06-2018 15:08 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Nederland had niks te zoeken op dit WK. Schone schijn heet ditph4ge schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 15:06:
[...]
Het feit dat Zweden nadat ze met veel geluk Nederland uitschakelden vervolgens ook grote voetballanden Italië en Duitsland uitschakelen (en voetballand Mexico verplettert) verzacht voor mij de pijn juist een beetje. De schande is toch wat minder nadat beide landen die uit onze poule naar het WK gingen ook makkelijk de laatste 16 halen en het plaatst de geluiden dat Nederland toch niets te zoeken had gehad op het WK een beetje in perspectief.
chillen met de TV in de tuinDutchOwnage schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 15:13:
Ziet er idd niet hoopvol uit. Kijk het denk ik een helft aan en als blijkt dat beide niet spelen om te winnen ga ik lekker in de tuin chillen. Geen straf lijkt mij.
Inderdaad. Nu wordt er door het land wat in plaats van ons heen gaat tenminste wel nuttig gebruik gemaakt van het ticket. Ik had het veel vervelender gevonden als ze gewoon roemloos naar huis gingen en je het gevoel gaven dat Nederland er wel meer uit gehaald had.ph4ge schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 15:06:
[...]
Het feit dat Zweden nadat ze met veel geluk Nederland uitschakelden vervolgens ook grote voetballanden Italië en Duitsland uitschakelen (en voetballand Mexico verplettert) verzacht voor mij de pijn juist een beetje. De schande is toch wat minder nadat beide landen die uit onze poule naar het WK gingen ook makkelijk de laatste 16 halen en het plaatst de geluiden dat Nederland toch niets te zoeken had gehad op het WK een beetje in perspectief.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nah als het nou Nederland was geweest die speelde dan misschien,maar om nou voor België m'n 55"Oled te gaan verslepen gaat me net iets te ver
[ Voor 14% gewijzigd door DutchOwnage op 28-06-2018 15:30 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Of Lewandowski kan zijn marktwaarde nog een beetje omhoogkrikken.Fiber schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 14:41:
De Koreanen hadden geloof ik nog een (theoretisch) kansje op de volgende ronde, Polen kan alleen de eer nog proberen te redden...
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
De spelers die met een dergelijke motivatie in het nationale team spelen vallen juist vaak enorm tegen en laten hun land falen. (Neymar voorop maar hij is beslist niet de enige)Bossie schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 15:44:
[...]
Of Lewandowski kan zijn marktwaarde nog een beetje omhoogkrikken.
alles kan off-topic
Voorbereiding van Nederland op WK2014 was ook zeer matig en ik denk dat als we even terugbladeren in dit forum we ook een hoop negativiteit konden zien voor de wedstrijd tegen Spanje. Ik weet zelf in elk geval dat ik verwachtte dat we de poulefase niet zouden overleven.bvbal79 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 15:16:
[...]
Nederland had niks te zoeken op dit WK. Schone schijn heet dit
These are my principles. If you don't like them, I have others.
alles kan off-topic
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Wat zijn de criteria eigenlijk om wel te fluiten voor een overtreding bij een tackle?Coltrui schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 16:19:
Colombianen zijn al heel het tornooi levensgevaarlijk in de zestien. Vooral in de eigen. Wel juiste beslissing van de VAR - was geen strafschop.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
[ Voor 35% gewijzigd door Coltrui op 28-06-2018 16:29 ]
Vind het vooral mooi dat de scheids zijn eigen beslissing veranderd. Zullen denk ik genoeg koppige gasten rondlopen die het gewoon bij hun oorspronkelijke beslissing houden, want ze kunnen er onmogelijk naast zitten.SuBBaSS schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 16:21:
Zo beste tackle van Sanchez!
Mooi dat de strafschop teruggedraaid wordt, was gewoon een meesterlijke ingreep.
Beetje risico nemen moet kunnen!
Eens!Deadsy schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 16:34:
[...]
Vind het vooral mooi dat de scheids zijn eigen beslissing veranderd. Zullen denk ik genoeg koppige gasten rondlopen die het gewoon bij hun oorspronkelijke beslissing houden, want ze kunnen er onmogelijk naast zitten.
[ Voor 28% gewijzigd door Sjah op 28-06-2018 16:58 ]
Dan moet Polen dus winnen van Japan of zo...? Zie het nog niet gebeuren...Sjah schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 16:25:
Dit Senegal is ook bepaald frivool en makkelijk voetballend. Laat ze alsjeblieft allebei doorgaan.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
[ Voor 4% gewijzigd door SuBBaSS op 28-06-2018 17:01 ]
Begint daar toch op te lijken, 1-0 voor Polen. Japan naar huis met deze standen...Fiber schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 17:00:
[...]
Dan moet Polen dus winnen van Japan of zo...? Zie het nog niet gebeuren...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Met alle respect en met het grote gevaar om hier chauvinistisch over te komen: vind jij dit goeie partijen? Ik zit te zappen en sjonge jonge, ik kan beter even checken of ik al mijn tenen nog hebSjah schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 16:58:
Jeetje de Belg vindt de ploegen slecht spelen blassee....zeg.Ze hebben zelf nog geen normale tegenstand gehad.
[ Voor 7% gewijzigd door Coltrui op 28-06-2018 17:33 ]
Dit zijn ploegen die volledig afhankelijk zijn van 1 of 2 spelers in aanvallend opzicht.Coltrui schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 17:32:
[...]
Met alle respect en met het grote gevaar om hier chauvinistisch over te komen: vind jij dit goeie partijen? Ik zit te zappen en sjonge jonge, ik kan beter even checken of ik al mijn tenen nog heb
Goed? Haha nee echt niet.Coltrui schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 17:32:
Met alle respect en met het grote gevaar om hier chauvinistisch over te komen: vind jij dit goeie partijen? Ik zit te zappen en sjonge jonge, ik kan beter even checken of ik al mijn tenen nog heb
Edit: lol, Colombia scoort, had dit véél sneller moeten zeggen
Zeiss Distagon 21 f/2.8
België wordt vanavond ook vast genieten...Coltrui schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 17:32:
[...]
Edit: lol, Colombia scoort, had dit véél sneller moeten zeggen
Ik denk dat wel - twee B-elftallen die gaan voor een overwinning. Maar ik denk dat maar he... Kan er naastzitten. Overigens is BE nu niet echt bezig, dus waarom je dat er volledig uit de context even bijhaalt is me een raadsel
[ Voor 57% gewijzigd door Coltrui op 28-06-2018 17:38 ]
Wedstrijd wie de meeste eigen doelpunten kan scoren, aangezien de 2e plaats betere kansen levert om de finale te halen.
[ Voor 40% gewijzigd door D-e-n op 28-06-2018 17:49 ]
Logisch toch. Nog een doelpunt tegen is fataal en zelf 2x scoren lukt niet.D-e-n schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 17:43:
Japan mag er van mij uit zo. Die willen niet ofzo?
[ Voor 29% gewijzigd door algalid op 28-06-2018 17:55 ]
Inderdaad, en dan heb je maar een paar spelers nodig die willen en je hebt een leuke pot.Coltrui schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 17:55:
Kunnen we die wedstrijd even afwachten? De media maakt er een halszaak van, ik heb de indruk dat beide coaches denken: let our B-team sort it out.
Ik vond het worstelen van vroeger leuker dan sommige wedstrijden van dit WK.mavaros schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 17:59:
Vroeger keek je in het weekend 's ochtends naar Hulk Hogan. Dat leek echt, maar het was toneelspel. Dat wist je ook ergens in je kinderachterhoofd.
Dit WK begint griezelig daarop te lijken. Alle extremen die je met de regels kan krijgen zien we hier in de poulefase voorbij komen.
De kans dat we leven vinden op een verre planeet is groter dan dit.
- Je keek naar Hulk Hogan, was toneelmavaros schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 17:59:
Vroeger keek je in het weekend 's ochtends naar Hulk Hogan. Dat leek echt, maar het was toneelspel. Dat wist je ook ergens in je kinderachterhoofd.
Dit WK begint griezelig daarop te lijken. Alle extremen die je met de regels kan krijgen zien we hier in de poulefase voorbij komen.
De kans dat we leven vinden op een verre planeet is groter dan dit.
Niet zo serieus joh, neem eerst nog een biertje, of twee, of drie...Coltrui schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 18:01:
[...]
- Je keek naar Hulk Hogan, was toneel
- WK is toneel? Weet je nu al?
- De kans dat we leven vinden op een verre planeet is groter dan 'dit'. Wat is 'dit'?
Idee daar is vooral vermijden dat twee teams elkaar twee keer tegenkomen op 4 matchen tijd, denk ik.D-e-n schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 18:07:
Zomaar een gedachte: ik snap dat je het thuisland vooraf in het schema wilt plaatsen maar is het geen idee om de rest van de indeling pas na de voorronde te loten? Ben je van dit gezeik af.
Grapjas.Coltrui schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 18:01:
[...]
- Je keek naar Hulk Hogan, was toneel
- WK is toneel? Weet je nu al?
- De kans dat we leven vinden op een verre planeet is groter dan 'dit'. Wat is 'dit'?
[ Voor 0% gewijzigd door mavaros op 28-06-2018 18:12 . Reden: Gezever over taalgebruik. ]
Dat hoeft ook bij de loting die ik voorstel niet. Je bepaalt enkel welke nr 1 in welke helft komt. De nr 2 komt nog steeds in de andere.Coltrui schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 18:09:
[...]
Idee daar is vooral vermijden dat twee teams elkaar twee keer tegenkomen op 4 matchen tijd, denk ik.
A ja, zó bedoel je! Zeg dat dan...mavaros schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 18:10:
[...]
Grapjas.
DIT is het WK. Verder pik je net de verkeerde fouten op.
Neem er nog een, grapjjas.
Wacht, dan heb ik je verkeerd begrepen. Maar dan nog - je hebt na de voorrondes dan toch nog steeds hetzelfde zicht in welke poule je liefst terechtkomt? Of hoe zie jij het dan stap voor stap?D-e-n schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 18:12:
[...]
Dat hoeft ook bij de loting die ik voorstel niet. Je bepaalt enkel welke nr 1 in welke helft komt. De nr 2 komt nog steeds in de andere.
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 28-06-2018 19:04 ]
Na de poulefase loot je welke letters (A t/m H) waar in het schema komen. Nrs 1 wel altijd aan de andere kant van de eigen nrs 2.Coltrui schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 18:19:
[...]
Wacht, dan heb ik je verkeerd begrepen. Maar dan nog - je hebt na de voorrondes dan toch nog steeds hetzelfde zicht in welke poule je liefst terechtkomt? Of hoe zie jij het dan stap voor stap?
[ Voor 12% gewijzigd door D-e-n op 28-06-2018 18:27 ]
Nee. Je paart nog steeds een nr 1 aan een nr 2. Je weet alleen niet welke. Je stelt feitelijk een deel van de normale loting (plaatsen van de letters) uitColtrui schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 18:27:
Zo. Snap ik. Druist in tegen het principe om de sterkste van poule A te kruisen met nummer twee van poule B - waarschijnlijk om zo attractieve ploegen meer kans te geven. Eigenlijk nooit over nagedacht. Maar eigenlijk komt het er op neer dat je met jouw systeem meer kans hebt om sneller grote ploegen uit het tornooi te mikken.
[ Voor 3% gewijzigd door Tomski1986 op 28-06-2018 18:39 ]
Dus nummers 1 apart, en bij elke loting uit de nummers 2 ervoor zorgen dat je de nummer 2 van betreffende voorgaande poulefase uit de pot haalt? En dan gewoon knock out op basis van het normale schema. Da's inderdaad een optie. Een heel erg goede zelfs wat mij betreftD-e-n schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 18:34:
[...]
Nee. Je paart nog steeds een nr 1 aan een nr 2. Je weet alleen niet welke. Je stelt feitelijk een deel van de normale loting (plaatsen van de letters) uit
Kane start niet, toch? Engeland speelt hetzelfde spelletje.Tomski1986 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 18:38:
Zoals verwacht speelt België met een zo goed als volledig ander elftal.
België:
Courtois
Vermaelen Boyata Alderweireld
Dembele Fellaini Chadli T. Hazard
Tielemans E. Hazard
Batshuayi
Engeland:
Pickford
Cahill Stones Jones
Rose Lingard Dier Loftus-Cheek Alexander-Arnold
Kane Rashford
[ Voor 27% gewijzigd door Coltrui op 28-06-2018 18:46 ]
[ Voor 107% gewijzigd door Coltrui op 28-06-2018 18:46 ]
Heb opstelling van livescore.Coltrui schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 18:43:
[...]
Dus nummers 1 apart, en bij elke loting uit de nummers 2 ervoor zorgen dat je de nummer 2 van betreffende voorgaande poulefase uit de pot haalt? En dan gewoon knock out op basis van het normale schema. Da's inderdaad een optie. Een heel erg goede zelfs wat mij betreft![]()
Had de Belgen vandaag ook liever zwaar uitgedaagd gezien...
[...]
Kane start niet, toch? Engeland speelt hetzelfde spelletje.
Een Belg die niet drinkt? In wat voor wereld leven wijColtrui schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 18:05:
Ik drink al een tijdje niet meer
Maar goed, ik zal niet meer serieus zijn dan, als dat hier de norm is
Kane start niet, Vardy speelt in zijn plaats.Tomski1986 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 18:38:
Zoals verwacht speelt België met een zo goed als volledig ander elftal.
België:
Courtois
Vermaelen Boyata Alderweireld
Dembele Fellaini Chadli T. Hazard
Tielemans E. Hazard
Batshuayi
Engeland:
Pickford
Cahill Stones Jones
Rose Lingard Dier Loftus-Cheek Alexander-Arnold
Kane Rashford
[ Voor 39% gewijzigd door gaizka op 28-06-2018 18:59 ]
Ik heb nooit begrepen waarom dat systeem niet wordt toegepast. Veel eerlijker en het introduceert een extra element van spanning.D-e-n schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 18:34:
[...]
Nee. Je paart nog steeds een nr 1 aan een nr 2. Je weet alleen niet welke. Je stelt feitelijk een deel van de normale loting (plaatsen van de letters) uit
[ Voor 6% gewijzigd door enchion op 28-06-2018 19:18 ]
How do you save a random generator ?
Here's to you Nicola and Bart
Hij gaat er idd voor, we zullen dan wel een paar schoten zien. Ik denk dat ze niet gaan vechten op leven en dood, maar het is al leuk.Dr. Strangelove schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 20:07:
Thielemans speelt niet voor de tweede plaats alvast.
[ Voor 17% gewijzigd door algalid op 28-06-2018 20:10 ]
How do you save a random generator ?
Als je niet om uitschakeling moet vechten neem je mss minder risico's op blessures en liever focussen op puur voetbal. Enkel stilstaande fases kunnen een ongeluk veroorzaken door duw en getrek.enchion schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 20:15:
Echte overtredingen ook niet.
[ Voor 7% gewijzigd door algalid op 28-06-2018 20:18 ]
Neh, het moet wel een WK blijven. Ze moeten er geen EK+ van gaan maken.Leon Zwiers schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 20:17:
Nog een beetje aftasten, maar wel een pot met een niveau wat je verwacht van een WK. Ik hoop dat de FIFA ooit die belachelijke uitbreiding met die kleine shitlandjes terugdraait.
Wie zit er nou op een IJsland, Afrikaanse landen. midden oosten ( Marokko als uitzondering ) of een Costa Rica te wachten....
Het reisschema speelt ook nog mee: De nummer twee mag rechtstreeks naar Moskou en daar blijven, waar de Belgen sowieso hun basiskamp al hebben. De nummer één moet half Rusland nog doorploeteren voor ze eventueel de finale weer in Moskou mogen spelen.enchion schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 19:16:
https://www.fifa.com/worldcup/matches/#knockoutphase
Volgens mij maakt het bijna niks uit welke kant je speelt, als Belgie/Engeland WK wil worden.
[...]
[ Voor 9% gewijzigd door Fiber op 28-06-2018 20:20 ]
Dat is voornamelijk doordat er dan een groot verschil in rustdagen is tussen de landen uit de verschillende groepen. Dit soort problemen zijn er niet bij bijvoorbeeld de Champions League waar dat systeem gebruikt wordt omdat er daar meerdere weken van tevoren geloot wordt.Dr. Strangelove schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 19:05:
[...]
Ik heb nooit begrepen waarom dat systeem niet wordt toegepast. Veel eerlijker en het introduceert een extra element van spanning.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Minder gele kaartenSinergyX schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 20:28:
Hoe is Japan nu precies door? Ze hebben identieke stats als Senegal, zelfs onderling resultaat.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq