bvbal79 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:13:
[...]
al kopen ze wel wat goeds...gaat ze niet helpen
Holy scheisse!
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
1-1 costa rica
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
saai voetbalavond. wat schaft de pot morgen. België reserves tegen Engeland reserves?
En ben je in groep A en B niet in het voordeel met meer rustdagen?
En ben je in groep A en B niet in het voordeel met meer rustdagen?
[ Voor 29% gewijzigd door bvbal79 op 27-06-2018 21:17 ]
Haha, je zou het bijna denken
Nee ik heb altijd al een zwak voor Rusland gehad, dus vandaar
Met het zo onopvallendst mogelijke verlies als inzet. Tactisch toch spannend?bvbal79 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:16:
saai voetbalavond. wat schaft de pot morgen. België reserves tegen Engeland reserves?
Ijzeren Rinusmavaros schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:13:
[...]
Watjes regeren tegenwoordig de wereld. In de jaren 70 had Neymar allang met Rinus Israel te maken gekregen. Lig je daar als topspeler in twee stukken op het veld.
[ Voor 11% gewijzigd door DutchOwnage op 27-06-2018 21:20 ]
Wederom een zeer slechte dag voor mijn pool.
alles kan off-topic
Of slechts een paar jaar geleden met Marco Materazzi, dat had Neymar ook niet overleefd.mavaros schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:13:
[...]
Watjes regeren tegenwoordig de wereld. In de jaren 70 had Neymar allang met Rinus Israel te maken gekregen. Lig je daar als topspeler in twee stukken op het veld.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Ah, Neymar is niet de enige theaterman bij de brazilianen
LOL
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Heeft Brazilië mazzel dat Servië ook loopt te kloten.Qu3st schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:21:
Man man man wat zijn ze aan het klooien die Brazilianen. Servië wel vol in de aanval.

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Volgens de voetbalwetten zou je dan een doelpunt tegen moeten krijgen ...bvbal79 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:23:
hmm..gaat Brazilië nu verdedigen...
Ik heb wrs wat gemist...Die kant van de knock out is makkelijker?Coltrui schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:17:
[...]
Met het zo onopvallendst mogelijke verlies als inzet. Tactisch toch spannend?
Op papier wel ja. Plus, je hebt geen verplaatsingen meer, mocht je verder geraken...bvbal79 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:25:
[...]
Ik heb wrs wat gemist...Die kant van de knock out is makkelijker?
Die gelden hier niet op dit wkPolarBear schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:24:
[...]
Volgens de voetbalwetten zou je dan een doelpunt tegen moeten krijgen ...
Mooi, kan de tv ook weer uit.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Meh..
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Verwijderd
Staat al uit sinds de rust. Kan die Brazilianen niet meer zien.Faddermakker schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:26:
Mooi, kan de tv ook weer uit.
Had afgekeurd moeten worden. Verdediger wordt omver geduwd. Is er geen VAR deze wedstrijd?
[ Voor 20% gewijzigd door Ankona op 27-06-2018 21:28 ]
alles kan off-topic
Doelpunt zou afgekeurd moeten worden.
Verdediger van Servie werdt gewoon onder de grond gestopt.
btw waarom geen VAR hiervoor ?
btw waarom geen VAR hiervoor ?
[ Voor 14% gewijzigd door enchion op 27-06-2018 21:30 ]
How do you save a random generator ?
Die Thiago...4 jaar geleden nog de schande van Brazilië
Neu, de verdediger blokkeerde in eerste instantie zelf de aanvaller van Brazilië en ging er vervolgens bij liggen.enchion schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:27:
Doelpunt zou afgekeurd moeten worden.
Brazilië swingt wel hoor
. Ipv Duitsland wat eigenlijk altijd in het toernooi groeit geldt dat nu toch wel voor de Brazilianen.

De samba machine begint nu toch wel op stoom te komen hoor...
Niet spannend, maar wel mooi om te zien!
Niet spannend, maar wel mooi om te zien!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ze lijken eindelijk een beetje los te komen inderdaad. Hopelijk krijgen we nog wat moois te zien.
ik heb hem in mijn agenda gezet de topper in de knock out.... Zweden- Zwitserland
ik ga toch maar 5 euro inzetten op Zweden als kampioen😂
Bah, Zwitserland-Zweden. Daar kijk ik nou niet echt naar uit eeerlijk gezegd. Brazilie - Mexico kan dan wel weer aardig worden. Die ga ik dan ook echt serieus niet eens bekijken.
[ Voor 16% gewijzigd door DutchOwnage op 27-06-2018 21:36 ]
Het gaat hier om landenteams. Daar gaan we met zijn allen voor volk en vaderland. Dan heb je slagers in je team nodig. Dat ie van Feyenoord was, is van minder belang. Jullie ijzeren Rinus was godsgruwelijk handig om te overleven. En zonder VAR.
[ Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 28-06-2018 07:43 ]
Mee VAR was het Rinus de rednose...mavaros schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:33:
![]()
[...]
Het gaat hier om landenteams. Daar gaan we met zijn allen voor volk en vaderland. Dan heb je slagers in je team nodig. Dat ie van Feyenoord was, is van minder belang. Jullie ijzeren Rinus was godsgruwelijk handig om te overleven. En zonder VAR.
[ Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 28-06-2018 07:44 ]
Actie aan beide kanten bij CH-CR
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
En Granqvist als topscorer van het toernooi?bvbal79 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:33:
ik heb hem in mijn agenda gezet de topper in de knock out.... Zweden- Zwitserland
Verwijderd
Eitje voor Brazilië denk ik.DutchOwnage schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:33:
Bah, Zwitserland-Zweden. Daar kijk ik nou niet echt naar uit eeerlijk gezegd. Brazilie - Mexico kan dan wel weer aardig worden. Die ga ik dan ook echt serieus niet eens bekijken.
Dank voor de tip
w00p w00p! Hopp Schwiiz!!

Zweden. Je automatische correctie werkt niet goed.Coltrui schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:46:
Zwitserland wint gewoon het WK. Denemarken, Griekenland, maar dan op WK-niveau.
Costa Rica laat zich wel heel erg makkelijk vallen zeg..
Die keeper kijkt alleen naar Neymar...rest laat hij door
En Mexico toch...?

En 2-2 tegen Costa Rica is vrij matig hoor...

[ Voor 12% gewijzigd door Fiber op 27-06-2018 21:52 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
En dan ook nog een 'eigen' doelpunt via de keeper van CH...

[ Voor 20% gewijzigd door momania op 27-06-2018 21:52 ]
LOL, toch wel grappig dat Sommer te boek gaat als een keeper die een via een penalty eigen doel doet
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Belachelijke penal op het einde. Overtreding als het er al een is is buiten de 16..... handig die VAR not
Oh joh, die Imke zit gewoon bij die prutsers van de NOS.
Beiden komen straks echte tegenstand tegen en dan is het gewoon klaar.Fiber schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:51:
En Mexico toch...?
En 2-2 tegen Costa Rica is vrij matig hoor...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja..Mexico - Zweden gezienGonadan schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:55:
Oh joh, die Imke zit gewoon bij die prutsers van de NOS.
[...]
Beiden komen straks echte tegenstand tegen en dan is het gewoon klaar.
Weet ik niet meer...

Zweden hier zien doet eigenlijk nog steeds pijn. Dat had gewoon Nederland moeten zijn...
OP weer bijgewerkt wat een bizarre wedstrijd
Is Imke familie van die keeper? Ze heeft ook een licht scheve snavel.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
NeeGonadan schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 22:08:
Is Imke familie van die keeper? Ze heeft ook een licht scheve snavel.
Wikipedia zegt zus.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit is zijn zus
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Valérie_Courtois
https://www.vrouwenvoetba...-courtois-niet-de-zus-van
Ik zie nu ook dat Imke volgens Wikipedia zijn zus zou zijn maar dat is niet zo.
[ Voor 29% gewijzigd door Qu3st op 27-06-2018 22:20 ]
Blijkbaar presenteert Google informatie van Wikipedia wat niet meer op Wikipedia staat.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bij VI hadden ze nog over het thuis laten van Sané. Ik weet niet of hij het wel had kunnen brengen, maar met hem zou Duitsland veel minder voorspelbaar zijn geweest.
Indien Belgie morgen wint komt het aan de kant van:
Uruguay, Portugal, Frankrijk, Argentinie, Brazilie en Mexico.
Indien het verliest komt het aan de kant van:
Spanje, Rusland, Kroatie, Denemarken, Zweden en Zwitserland.
Ik zou wel weten wat ik morgen zou doen....
Toch jammer dat er een aantal smaakmakers uit gaan in de achtste finale. Uruguay - Portugal, Brazilië - Mexico, Frankrijk - Argentinië, dat zijn kwartfinales of halve finales.
Aan de andere kant, wat maakt het uit op welk moment in de knock-outfase je ze te zien krijgt.
Aan de andere kant, wat maakt het uit op welk moment in de knock-outfase je ze te zien krijgt.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Maar zo denkt Engeland ook. Kortom: zaadwedstrijd
Het wordt nog een kunst: proberen te verliezen. Of bij een gelijkspel bewust het fairplay klassement om zeep helpen.DutchOwnage schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 22:46:
In eigen doel schieten...staat daar een sanctie op? Bijv naar huis sturen?Anton.net schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 22:42:
Indien Belgie morgen wint komt het aan de kant van:
Zo terecht vind ik de redenatie vd Britten en Belgen niet. Stel je treft als G2 gelijk Colombia, wil je dat?? En tweedens, alsof Brazilie in kwartfinale zo een ramp is... Voor halve finale maak.'t het ook geen zak uit, of je nou Fra of Spa krijgt...
@Sjah De tegenstanders van Belgie en Engeland in de 8ste finale kunnen toch nog alle kanten op? Japan, Senegal en Colombia maken nog kans op groepswinst. Misschien gaat Colombia niet eens door.
Die wedstrijden in groep H worden morgen voor Belgie-Engeland gespeeld. Dus Belgie en Engeland zouden zelfs kunnen 'kiezen' tegen welk land ze willen spelen.
Daarnaast zou ik liever een kwartfinale spelen tegen Zweden of Zwitserland, dan tegen Brazilie of Mexico
Die wedstrijden in groep H worden morgen voor Belgie-Engeland gespeeld. Dus Belgie en Engeland zouden zelfs kunnen 'kiezen' tegen welk land ze willen spelen.
Daarnaast zou ik liever een kwartfinale spelen tegen Zweden of Zwitserland, dan tegen Brazilie of Mexico
[ Voor 11% gewijzigd door Anton.net op 27-06-2018 23:43 ]
Misschien, maar elke keer dat Brandt speelde was hij wel constant gevaarlijk, alsof hij wel zin had om te voetballen.Qu3st schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 22:21:
Bij VI hadden ze nog over het thuis laten van Sané. Ik weet niet of hij het wel had kunnen brengen, maar met hem zou Duitsland veel minder voorspelbaar zijn geweest.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik had gedacht om te kijken maar vrees voor een farce. Mss dan maar houden op een stream en die andere wedstrijd mee volgen. Als een van de partijen maar niet verliest met 5-0, dat zou er nogal dik op liggen.DutchOwnage schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 22:46:
Eigenlijk is België nog steeds niet echt getest en dat zal morgen ook niet gebeuren. Hoop alleen wel dat ze nog scherp zijn als het er straks echt om gaat...
En het zou fijn zijn als Kompany en Vermaelen alvast wat minuten kunnen maken morgen.
En het zou fijn zijn als Kompany en Vermaelen alvast wat minuten kunnen maken morgen.
Ja hij speelde fris en had dreiging. Maar werd ook te weinig gebruik van gemaakt.Bossie schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 23:48:
[...]
Misschien, maar elke keer dat Brandt speelde was hij wel constant gevaarlijk, alsof hij wel zin had om te voetballen.
Voor het opzettelijk pakken van gele kaarten zijn ze al gewaarschuwd, niet dat de maFIFA daar veel mee gaat/kan doen denk ik.Qu3st schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 22:21:
Vanmiddag worden het 2 spannende wedstrijden waarbij ik denk dat Japan op papier de meeste kans maakt aangezien zij tegen Polen moeten. Senegal - Colombia wordt denk ik wel een open wedstrijd, beide ploegen kunnen het zich niet permitteren om te verliezen en verdedigend zijn ze niet super. Al denk ik wel dat Colombia aan het langste eind trekt.
De 2 avondwedstrijden zijn een formaliteit, dat zullen een van de saaiste wedstrijden van het toernooi worden.
De 2 avondwedstrijden zijn een formaliteit, dat zullen een van de saaiste wedstrijden van het toernooi worden.
PSN: Curvaa_
België en Engeland moeten gewoon van speelhelft wisselen. Elke goal die je maakt telt voor de tegenstander.
... not as I do.
Het lijkt me zeer onverstandig van Engeland en België om het spel af te laten hangen van een mogelijke tegenstander. Ploegen als Zweden en Kroatië onderschatten op dit moment is echt het domste wat je kan doen. België heeft hopelijk wel begrepen dat een op papier goede loting nogal naar kan uitpakken na het vorige toernooi.
Daarnaast kan je beter van je eigen kracht uitgaan en je team zoveel mogelijk routine laten opbouwen in de aanloop naar de zware tegenstanders die je uiteindelijk toch krijgt. In dat kader vind ik het onverstandig dat ze (naar verluid) een aantal spelers rust geven. Pakte niet goed uit voor Oranje in 2008 bijvoorbeeld.
Daarnaast kan je beter van je eigen kracht uitgaan en je team zoveel mogelijk routine laten opbouwen in de aanloop naar de zware tegenstanders die je uiteindelijk toch krijgt. In dat kader vind ik het onverstandig dat ze (naar verluid) een aantal spelers rust geven. Pakte niet goed uit voor Oranje in 2008 bijvoorbeeld.
[ Voor 15% gewijzigd door Dr. Strangelove op 28-06-2018 10:02 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Speelschema vrijdag 28juni
16:00u Japan - Polen
16:00u Senegal - Colombia
20:00u Engeland - België
20:00u Panama - Tunesië
16:00u Japan - Polen
16:00u Senegal - Colombia
20:00u Engeland - België
20:00u Panama - Tunesië
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik denk dat beide ploegen het gewoon met 'veredelde B-elftallen' gaan uitvechten op een sportieve manier. Heeft geen nut om te gaan speculeren - je kan je achtste finale ook Colombia treffen als je aan de 'goede kant van het schema' zit. Alles heeft z'n voor- en nadelen.
Zweden-Mexico wel gezien?Anton.net schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 23:41:
@Sjah De tegenstanders van Belgie en Engeland in de 8ste finale kunnen toch nog alle kanten op? Japan, Senegal en Colombia maken nog kans op groepswinst. Misschien gaat Colombia niet eens door.
Dat je spelers die op scherp staan rust geeft snap ik wel. Maar voor de rest zou ik het inderdaad als een "normale" wedstrijd benaderen. Lijkt me juist dat je heerlijk speelt als de druk er niet is, en zodoende een goed gevoel overhouden richting knock-out fase. Als je gaat lopen kloten met een B elftal en het loopt voor geen meter, neem je dat tóch mee naar de volgende match.
Dat scherp staan zit natuurlijk ook tussen de oren. Volgende wedstrijd staan ze ook op scherp, dan haal je ze toch ook niet weg. En als je weet dat het nergens om gaat dan ga je geen domme kaarten binnenhengelen. Dit zijn professionals op een WK.DutchOwnage schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 10:09:
Dat je spelers die op scherp staan rust geeft snap ik wel. Maar voor de rest zou ik het inderdaad als een "normale" wedstrijd benaderen. Lijkt me juist dat je heerlijk speelt als de druk er niet is, en zodoende een goed gevoel overhouden richting knock-out fase. Als je gaat lopen kloten met een B elftal en het loopt voor geen meter, neem je dat tóch mee naar de volgende match.
Want de kaarten vervallen ná de 1/16 finales? Ah ok, in dat geval sterkste elftal, winnen, en met een goed gevoel naar de volgende ronde
. Zéker als je weet dat je tegenstander een B elftal opstelt, dan zou ik helemáál lekker gaan huishouden.
Zonder onnodige kaarten natuurlijk..
De oude regel is bekend toch? Als je het WK wilt winnen, is het om het even wie je tegenstanders zijn. Winnen moet er van iedereen.
De oude regel is bekend toch? Als je het WK wilt winnen, is het om het even wie je tegenstanders zijn. Winnen moet er van iedereen.
[ Voor 25% gewijzigd door DutchOwnage op 28-06-2018 10:18 ]
Na de kwartfinale begreep ik van een van de berichten in dit topicDutchOwnage schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 10:14:
Want de kaarten vervallen ná de 1/8 finales? Ah ok, in dat geval sterkste elftal, winnen, en met een goed gevoel naar de volgende ronde. Zéker als je weet dat je tegenstander een B elftal opstelt, dan zou ik helemáál lekker gaan huishouden.
Ik denk ook dat als je je B-elftal opstelt, die kerels wel echt hun best willen doen om hun te bewijzen..Coltrui schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 10:06:
Ik denk dat beide ploegen het gewoon met 'veredelde B-elftallen' gaan uitvechten op een sportieve manier. Heeft geen nut om te gaan speculeren - je kan je achtste finale ook Colombia treffen als je aan de 'goede kant van het schema' zit. Alles heeft z'n voor- en nadelen.
Het is dus nogal afwachten wat deze wedstrijd gaat geven, alleszins best een rare sfeer errond..
Zou het alleen echt jammer vinden als hij terug Courtois in de goal zet (stond in de krant vanmorgen), laat toch gewoon Mignolet eens lekker spelen..
Als die opstelling zou kloppen, staat er (buiten Courtois & Boyata) een volledig ander elftal aan de start..
Dendoncker - Boyata - Vermaelen
Dembele - Fellaini - Tielemans - T. Hazard
Chadli - Batshuayi - Januzaj
Ik ga er vanuit dat hij nooit Kompany en Vermaelen samen gaat laten spelen, of er is kans op heel veel schade
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Dat middenveld blijft toch best sterk.KipCurreh schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 10:37:
[...]
Ik denk ook dat als je je B-elftal opstelt, die kerels wel echt hun best willen doen om hun te bewijzen..
Het is dus nogal afwachten wat deze wedstrijd gaat geven, alleszins best een rare sfeer errond..
Zou het alleen echt jammer vinden als hij terug Courtois in de goal zet (stond in de krant vanmorgen), laat toch gewoon Mignolet eens lekker spelen..
Als die opstelling zou kloppen, staat er (buiten Courtois & Boyata) een volledig ander elftal aan de start..
Dendoncker - Boyata - Vermaelen
Dembele - Fellaini - Tielemans - T. Hazard
Chadli - Batshuayi - Januzaj
Ik ga er vanuit dat hij nooit Kompany en Vermaelen samen gaat laten spelen, of er is kans op heel veel schade
Als Batshuayi maar wat scherper is als ie speelt, want tegen Panama heeft ie best wat kansen gemist in de korte periode dat ie speelde.
PSN: Curvaa_
Waarom zouden Engeland of België willen verliezen als dat betekent dat je tegen de sterkte landen uit de poules komt te staan. Het zijn misschien niet de grootste namen maar wel de landen die het sterker waren dan de nr's 2 in de poule
9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1
Verwijderd
Logisch nadenken. Is Zweden beter dan Duitsland?Jorissie87 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 11:46:
Waarom zouden Engeland of België willen verliezen als dat betekent dat je tegen de sterkte landen uit de poules komt te staan. Het zijn misschien niet de grootste namen maar wel de landen die het sterker waren dan de nr's 2 in de poule
Belgie en Engeland willen zo ver mogelijk komen. Echte sterke tegenstanders komen pas in de halve finale.
Verwijderd
Vraag dat aan portugal 2 jaar geleden. Tegen Wales in de halve finaleDutchOwnage schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 10:14:
Want de kaarten vervallen ná de 1/16 finales? Ah ok, in dat geval sterkste elftal, winnen, en met een goed gevoel naar de volgende ronde. Zéker als je weet dat je tegenstander een B elftal opstelt, dan zou ik helemáál lekker gaan huishouden.
Zonder onnodige kaarten natuurlijk..

3de in de groep worden.
Sec genomen, Ja Zweden is beter dan Duitsland momenteel want ze zijn wel door en Duitsland niet. Duitsland heeft misschien een betere reputatie maar uiteindelijk gaan de beter spelende landen door.Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 12:04:
[...]
Logisch nadenken. Is Zweden beter dan Duitsland?
Belgie en Engeland willen zo ver mogelijk komen. Echte sterke tegenstanders komen pas in de halve finale.
Edit: We hebben het blijkbaar over de ronde erna (kwartfinale). My bad.
9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1
Ik zie zowel België als Engeland struikelen over Colombia, dat is voor beide echt geen 'appelte eitje'.
Ik ben stiekem eigenlijk wel benieuwd naar Engeland - België en hoe ze dat gaan oplossen. Ik heb namelijk het idee dat als je zo'n wedstrijd laat lopen dat je dan de volgende wedstrijd ook uit je ritme bent en dan afgestraft wordt. Beter uitgaan van eigen kracht, deze wedstrijd gewoon scherp zijn en winnen en wie je dan treft in de volgende ronde zie je dan wel weer.D-e-n schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 22:49:
[...]
Het wordt nog een kunst: proberen te verliezen. Of bij een gelijkspel bewust het fairplay klassement om zeep helpen.
Maar ik vrees dat ze dit niet gaan doen, gaan rekenen en dat het een hele rare wedstrijd wordt want een gelijk spel heeft ook niemand iets aan...
De enige spelers die sowieso niet spelen zijn De Bruyne, Meunier en Vertongen. Zij hebben ieder een gele kaart die na de kwartfinale vervalt. Lukaku speelt hoogstwaarschijnlijk ook niet door een lichte blessure.Dr. Strangelove schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 10:01:
In dat kader vind ik het onverstandig dat ze (naar verluid) een aantal spelers rust geven.
Voor de rest maakt ieder nog kans om te starten..
goede beredenering....het gaat om de kant van de knock out fase. de nr 2 heeft gewoon makkelijkere tegenstanders. En toevallig kan zowel de n1 als de n2 van een poule nog altijd slechter zijn dan de nr 1 en nr 2 van een andere poule.Jorissie87 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 11:46:
[ Voor 22% gewijzigd door bvbal79 op 28-06-2018 14:32 ]
Dus je gaat nu spelers uit de selectie houden omdat ze dan na de kwartfinale weggestreept worden? Dan moet je zo ook niet in de 8ste finale en kwartfinale opstellenAnton.net schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 14:16:
[...]
De enige spelers die sowieso niet spelen zijn De Bruyne, Meunier en Vertongen. Zij hebben ieder een gele kaart die na de kwartfinale vervalt. Lukaku speelt hoogstwaarschijnlijk ook niet door een lichte blessure.
Voor de rest maakt ieder nog kans om te starten..
Ik zie de Belgische en Engelse teams een goede verdediging oefenen en schoten aflossen die juist naast doel gaan. But it takes two to tango, als iemand niet meespeelt gebeurt er helemaal niets.
In de andere groep wordt Polen afgeschreven maar mss proberen ze ook nog een Koreaanse ommekeer te maken tegen Japan om met opgeheven hoofd het toernooi te verlaten ipv als een gieter af te gaan met 0 punten.
In de andere groep wordt Polen afgeschreven maar mss proberen ze ook nog een Koreaanse ommekeer te maken tegen Japan om met opgeheven hoofd het toernooi te verlaten ipv als een gieter af te gaan met 0 punten.
Maar dan zijn ze toch nog steeds afgeschreven....algalid schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 14:35:
Ik zie de Belgische en Engelse teams een goede verdediging oefenen en schoten aflossen die juist naast doel gaan. But it takes two to tango, als iemand niet meespeelt gebeurt er helemaal niets.
Korea, Peru en Marokko waren ook afgeschreven en hebben toch nog een laatste goede wedstrijd gespeeld. Minstens gelijkspel terwijl 2 andere wedstrijden niks waren.bvbal79 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 14:36:
Maar dan zijn ze toch nog steeds afgeschreven....
De Koreanen hadden geloof ik nog een (theoretisch) kansje op de volgende ronde, Polen kan alleen de eer nog proberen te redden...
Op die manier. Maar voor het WK zijn ze afgeschreven...de tickets zijn al geboekt.algalid schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 14:40:
[...]
Korea, Peru en Marokko waren ook afgeschreven en hebben toch nog een laatste goede wedstrijd gespeeld. Minstens gelijkspel terwijl 2 andere wedstrijden niks waren.
Inderdaad want als de Koreanen zoals nu 2-0 hebben gespeeld maar de zweden hadden verloren van de Mexicanen waren de Koreanen door.Fiber schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 14:41:
De Koreanen hadden geloof ik nog een (theoretisch) kansje op de volgende ronde, Polen kan alleen de eer nog proberen te redden...
Al iets bekend vanuit Belgische media over hoe te gaan spelen? Op papier is het natuurlijk een hartstikke mooi affiche en als liefhebber zou ik het vreselijk jammer vinden als beide teams voor een salonremise zouden gaan. Denk dat ik voor veel mensen spreek hier.