In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik ben vooral benieuwd of we dan nu eindelijk eens echt mooi voetbal gaan zien. Dat is tot nu toe zeer schaars dit WK...Barbas schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 19:58:
Benieuwd of Brazilië het gaat redden. Kunnen het best lastig krijgen tegen Servië denk ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Fiber op 27-06-2018 20:01 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Zat je nou te glurenDutchOwnage schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 19:59:
[...]
Maar Imke daarintegenLeuk rokje had ze aan ook
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Is it really true.SRich schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 19:09:
Bizar, Zweden groepswinnaar en Duitsland eruit
OP weer bijgewerkt..

Kom net thuis en heb beide wedstrijden gemist.
How do you save a random generator ?

Mejor así

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Gaat die wedstrijd eigenlijk nog ergens om? Voor mijn gevoel zijn de Zwitsers al (vrijwel) zeker van de volgende ronde en heeft Costa Rica de koffers al gepakt...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ja, heb je Duitsland - Korea gezien? Zelfde soort situatie... ze hoeven niet te winnen, maar ze moeten natuurlijk niet verliezen (er vanuit gaande dat Brazilie wint, anders wordt het nog weer een ander verhaal).Fiber schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:08:
[...]
Gaat die wedstrijd eigenlijk nog ergens om? Voor mijn gevoel zijn de Zwitsers al (vrijwel) zeker van de volgende ronde en heeft Costa Rica de koffers al gepakt...
Kan genoeg gebeuren in deze groep
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
[ Voor 32% gewijzigd door Pierre op 27-06-2018 20:18 ]
De tegenstander neerschoppen, ondanks dat je eerst de bal raakt is simpelweg een overtreding.
(ik heb alleen de herhaling gezien)
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Kost iets, Laat iets, Ja iets...

Een gewaardeerd voetbalanalyticus uit België. Ze zit vaak op de BRT1 bij hun praatprogramma van na de wedstrijden.Gonadan schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:07:
Wie is Imke?
Ik ken haar verder niet, maar ze doet het prima. Zo'n Barbara Barend haalt altijd de wereldproblematiek erbij. Deze lult gewoon over voetbal, zoals je over het spelletje moet ouwehoeren.
[ Voor 21% gewijzigd door DutchOwnage op 27-06-2018 20:24 ]
Eens.mavaros schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:19:
[...]
Een gewaardeerd voetbalanalyticus uit België. Ze zit vaak op de BRT1 bij hun praatprogramma van na de wedstrijden.
Ik ken haar verder niet, maar ze doet het prima. Zo'n Barbara Barend haalt altijd de wereldproblematiek erbij. Deze lult gewoon over voetbal, zoals je over het spelletje moet ouwehoeren.
Haar analyses sneden meer hout dan die van onze heldere lichten, Rafael en Erwin...
Dat hebben Rafael en Erwin ooktoolkist schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:27:
Helpt natuurlijk ook wel dat ze zelf op niveau gevoetbald heeft.
En staat gewoon weer op #aansteller
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Inderdaad, wanneer gaan we toch eens wat doen met dat overdreven solliciteren naar een baan in Bollywood? Ja hij wordt geraakt, maar jezus je werd niet vermoord idioot
Hij besefte zich dat hij buiten de lijnen lag.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Verwijderd
Haha, alweer deel ik jou meningPWM schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:33:
Jammer dat zo'n getalenteerde voetbal zo'n misselijk mens is. Maar goed, wellicht dat zijn beperkte IQ hem parten speelt.
[ Voor 76% gewijzigd door DutchOwnage op 27-06-2018 20:38 ]
Verwijderd
1 is niet voldoende.Coltrui schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:38:
Mitrovic kopt er sowieso nog wel eentje binnen.
https://football-technolo...ia/1245/lotg_17_18_en.pdfmavaros schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:33:
Dit was gewoon rood. Doorgebroken speler.
Nope, rood vereist onder andere: "denying a goal or an obvious goal-scoring opportunity to an opponent whose
overall movement is towards the offender’s goal by an offence punishable by
a free kick"
"The following must be considered:
• distance between the offence and the goal
• general direction of the play
• likelihood of keeping or gaining control of the ball
• location and number of defenders"
Hier was geen sprake van een obvious goal-scoring opportunity.
(Voor de niet NOS'ers: Arno Vermeulen had het over dat er maar 1 shirt van Paulinho was verkocht op de 1e dag)
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Wij kopen niets! Hangt hier aan de deur. Lekker rustig johD-e-n schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:38:
Damn.... verkopers aan de deur. Goal gemist!
Dit is zo zielig, duiken en huilen voor een plek waar die niet geraakt wordt. GEEEEEEEEEEEEEEEEEEELQu3st schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:43:
Och och och Neymar.....
Als die in een spiegel kijkt is het krakDutchOwnage schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:43:
Kelere die Collina heeft een oude kop gekregen. Het was natuurlijk al geen moeders mooiste...
Ja jankerd is het he?Qu3st schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:43:
Och och och Neymar.....
Irritant, elke wedstrijd hetzelfde liedje met die Neymar

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Zolang er geen kaarten voor worden uitgedeeld, blijft hij natuurlijk doorgaan.Harribo schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:44:
[...]
Ja jankerd is het he?
Irritant, elke wedstrijd hetzelfde liedje met die Neymar
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Waarom toch?

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zoals vorige wk toen die een rugwervel brak toch?Terranova schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:46:
Hopelijk komt hij ooit eens snel tegen een speler die met pensioen gaat en geen fuck meer geeft om een schorsing. Dan zijn al zijn oefenjanksessies toch van pas geweest.
Ben niwt van wraak acties maar kan snappen dat bij een speler zoals Neymar je echt rood voor de ogen krijgt en hem onder het gras wilt tacklen..
Jammer dat de var hier niks mee mag doen met dat naaien wat hij doet. Zou die elke wedstrijd na 10min rood hebben..
[ Voor 1% gewijzigd door naitsoezn op 06-07-2018 18:12 . Reden: Laat de naamsverbasteringen gewoon achterwege ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Zal alvast wat zinloos gejank in de laatste 20 minuten schelen.
[ Voor 14% gewijzigd door Bundin op 27-06-2018 20:53 ]
nee die is inmiddels faillietColtrui schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:52:
Er was ergens een bar die een rondje van het huis gaf telkens hij op de grond valt, toch?
Was, na de eerste wedstrijd failliet.Coltrui schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:52:
Er was ergens een bar die een rondje van het huis gaf telkens hij op de grond valt, toch?
Dan zijn ze mooi dronken na de wedstrijd en de kroeg faillietColtrui schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:52:
Het is een leuk idee, maar commercie heeft zo'n grip op voetbal dat het niet gaat werken. Hooguit Basketball-style: laatste X minuten bij elk fluitsignaal de tijd stoppen.Bundin schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:52:
Het wordt tijd voor zuivere speeltijd. Dan is tijdrekken acuut zinloos en hebben we meteen geen gelazer meer met een scheids / 4de official die creatief extra speeltijd uit zijn mouw schudt.
Zal alvast wat zinloos gejank in de laatste 20 minuten schelen.
Met puur zuivere speeltijd zou je al naar 30 min per helft moeten gaan en dan nog kan een wedstrijd tussen de 75 min en 150 min duren...
* Fiber ziet herhaling van de goal...
Juist goed dit. Hoe eerder Tadic naar huis kan hoe beterPWM schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:36:
Jammer. Maar wel verdiend.
American football heeft 't ook, commerciëler dan dat komt sport niet. En ik denk echt dat er veel minder onderbrekingen zullen zijn als het geen tijdwinst meer oplevert.momania schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:55:
[...]
Het is een leuk idee, maar commercie heeft zo'n grip op voetbal dat het niet gaat werken. Hooguit Basketball-style: laatste X minuten bij elk fluitsignaal de tijd stoppen.
Met puur zuivere speeltijd zou je al naar 30 min per helft moeten gaan en dan nog kan een wedstrijd tussen de 75 min en 150 min duren...
Ja er zullen minder onderbrekingen zijn omdat er geen tijdswinst meer is, maar aan de andere kant: American football legt ook gewoon willekeurig het spel stil omdat er TV reclame moet zijn. Dat is dan ook weer niet echt handig bij voetbal omdat de dynamiek van het spel gewoon anders is. Bij American football heb je sowieso al vaker stilstand in het spel.Bundin schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:57:
[...]
American football heeft 't ook, commerciëler dan dat komt sport niet. En ik denk echt dat er veel minder onderbrekingen zullen zijn als het geen tijdwinst meer oplevert.
Dus je was eerst voor de Duitsers? Stockholmsyndroom doet rare dingen met jemisterTweakers schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:59:
Jammer dat onze oosterburen naar huis zijn. Nu ben ik supporter van het thuisland
Volgens mij voldeed alles aan die regels.PolarBear schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:39:
[...]
https://football-technolo...ia/1245/lotg_17_18_en.pdf
Nope, rood vereist onder andere: "denying a goal or an obvious goal-scoring opportunity to an opponent whose
overall movement is towards the offender’s goal by an offence punishable by
a free kick"
"The following must be considered:
• distance between the offence and the goal
• general direction of the play
• likelihood of keeping or gaining control of the ball
• location and number of defenders"
Hier was geen sprake van een obvious goal-scoring opportunity.
Die Braziliaan kan net als Romario een hele verdediging voor lul zetten.
Daarnaast stak die Servier zijn been omhoog tijdens de tackle. Dat opzich is al rood, want iemand bewust vloeren.
Althans, zo zie ik het.
Bij een Stockholm-syndroom kan je altijd Zweden nog supporteren.Coltrui schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:01:
[...]
Dus je was eerst voor de Duitsers? Stockholmsyndroom doet rare dingen met je
Verwijderd
Ik niet, en de scheids ook nietmavaros schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:02:
[...]
Volgens mij voldeed alles aan die regels.
Die Braziliaan kan net als Romario een hele verdediging voor lul zetten.
Daarnaast stak die Servier zijn been omhoog tijdens de tackle. Dat opzich is al rood, want iemand bewust vloeren.
Althans, zo zie ik het.
Was veel te ver om het een 'Obvious' goal te noemen imo.
Haha, ik vind het altijd wel een mooie ploeg. Maar helaas dat ze het niet gered hebben.Coltrui schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:01:
[...]
Dus je was eerst voor de Duitsers? Stockholmsyndroom doet rare dingen met je

Klopt allemaal, dus de invloed van invoering bij voetbal zal een stuk minder impact hebben op de totale duur van de wedstrijd. Voeg daaraan toe (in de afgelopen dagen in dit topic besproken):momania schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:00:
[...]
Ja er zullen minder onderbrekingen zijn omdat er geen tijdswinst meer is, maar aan de andere kant: American football legt ook gewoon willekeurig het spel stil omdat er TV reclame moet zijn. Dat is dan ook weer niet echt handig bij voetbal omdat de dynamiek van het spel gewoon anders is. Bij American football heb je sowieso al vaker stilstand in het spel.
- alleen de captain mag met de scheids communiceren
- een grotere verscheidenheid aan straffen (5/10/15min aan de kant in de sin bin; bij een 'verdiend' totaal van meer dan x minuten straf in de wedstrijd krijg je rood en mag je niet meer terug)
Dan zal 't eerder sneller dan langzamer gaan. Geeft meer ruimte voor extra VAR actie
alles kan off-topic
Ik denk dat idd een 'alleen captain mag met scheids communiceren' helpt, maar daar hoort dan een zero-tolerance bij. Alleen dan leren de rest van de spelers het wel af om te klagen. En ik denk zodra VAR meer populair wordt er ook wel wat veranderd. Je kan nml. acteren wat je wilt, maar de beelden laten nu wel zien wat er echt aan de hand is.Bundin schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:06:
[...]
Klopt allemaal, dus de invloed van invoering bij voetbal zal een stuk minder impact hebben op de totale duur van de wedstrijd. Voeg daaraan toe (in de afgelopen dagen in dit topic besproken):
- alleen de captain mag met de scheids communiceren
- een grotere verscheidenheid aan straffen (5/10/15min aan de kant in de sin bin; bij een 'verdiend' totaal van meer dan x minuten straf in de wedstrijd krijg je rood en mag je niet meer terug)
Dan zal 't eerder sneller dan langzamer gaan. Geeft meer ruimte voor extra VAR actie
Watjes regeren tegenwoordig de wereld. In de jaren 70 had Neymar allang met Rinus Israel te maken gekregen. Lig je daar als topspeler in twee stukken op het veld.Ankona schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:06:
Waarom komt nou niemand op het idee om die Neymar eens echt de genadeschop te geven? Rollen of hij half dood is doet hij toch wel. Dat hij niet meer op kan staan wordt pas opgemerkt nadat die gele kaart al lang gegeven is.
al kopen ze wel wat goeds...gaat ze niet helpenLeon Zwiers schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:11:
Tadic miskoop!
Sleeper agent ?misterTweakers schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:06:
[...]
Haha, ik vind het altijd wel een mooie ploeg. Maar helaas dat ze het niet gered hebben.Nu gun ik het het thuisland, vooral omdat ik Rusland op de een of andere manier altijd wel mag.