Ojee, dit wordt een crisis in Duitsland.
Ja FIFA moet alles doen om Duitsland een eerlijke kans te geven:+Hackus schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:56:
9 minuten extra ?
Tering, dan toch maar liever niet mee doen..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Sinds wanneer is iedereen weer zo anti-Duitsland eigenlijk? Ik heb een grotere hekel aan die Zweden hoor.
Mja heeft ook lang stil gelegen. Vanwege de VAR van de 1e goal en de hoekschop ervoor.Qu3st schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:57:
[...]
Ja FIFA moet alles doen om Duitsland een eerlijke kans te geven:+
pro sensatieD-e-n schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:57:
Sinds wanneer is iedereen weer zo anti-Duitsland eigenlijk? Ik heb een grotere hekel aan die Zweden hoor.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Verwijderd
Leedvermaak misschien? Of gedeelde smart is halve smart?D-e-n schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:57:

Mooi gezicht die blijdschap van de Koreanen.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Wat een dramatisch wk voor onze buren wie had dat gedacht
Afgelopen, totale afgang. WK winnaar weer naar huis.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik denk dat de meeste mensen niet tegen Duitsland zijn maar eerder tegen hun schandelijke prestatie. Exit is het dus definitief.
Ben juist best pro Duits maar nu wint het leedvermaak het toch even hoorD-e-n schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:57:

Niks tegen Duitsland. Het is puur verrassend, maakt het WK leuk (mag ook wel na al die saaie potten die we gehad hebben)D-e-n schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:57:
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
+1D-e-n schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:57:
Al moest ik wel echt hard lachen van die neuer actie net..
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Lol wut, wat is daar gebeurd
Ik had helaas geen tijd om de wedstrijd te kijken maar dit had ik niet aan zien komen

Auf wiedersehen

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat heb ik persoonlijk dus meer met België mocht dat nog gaan gebeurenVerwijderd schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:58:
[...]
Leedvermaak misschien? Of gedeelde smart is halve smart?
Verwijderd
Precies! Duitsland was mijn favoriet voorafgaande aan het WK maar werd dat minder en minder met dat ik zag hoe ze speelden.DutchOwnage schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:59:
[...]
Ben juist best pro Duits maar nu wint het leedvermaak het toch even hoor
Die Koreanen hadden dit nog onnodig spannend gemaakt. Ze hadden dit zoveel eerder af moeten maken. Ontzettend zwak Duitsland.
Löw zal wel ermee moeten kappen, want hij heeft niks gedaan om het maar om te draaien. Vanaf 1e wedstrijd zwak gespeeld.
Löw zal wel ermee moeten kappen, want hij heeft niks gedaan om het maar om te draaien. Vanaf 1e wedstrijd zwak gespeeld.
Wat een werkelijk waar bizarre wedstrijd, bizarre doelpunten en ontknoping. Prachtig om te zien. Helaas betekent het wel dat we Zweden in de achtste finale terug gaan zien, maar dat is van latere zorg
Ja was echt niet om aan te zien.. zonde wel, had ze wel ver zien komen
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
Je moet er niet aan denken dat België wereldkampioen zou worden. Krijgen wij jarenlang nog lange neuzen onze kant op.D-e-n schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:59:
[...]
Dat heb ik persoonlijk dus meer met België mocht dat nog gaan gebeuren
Dit is gewoon lachwekkend. Stelletje clowns.. Kut prestatie van alle spelers.
Dus de Duitse keeper besliste foutief om vooraan te spelen, denkende dat die Koreanen er toch nooit aan zouden geraken. Pijnlijk....
Dit zijn toch gewoon VAR momenten toch, bij de 1-0 nu en ook bij de niet gegeven handsbal van Argentinië? Lichtelijk in de war omdat hier werd geopperd dat als de scheids kijkt het geen “VAR” moment is. Waarom geeft de VAR zelf niet aan “doelpunt” of “hands”?
Waarom haal je Ajax erbijVerwijderd schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:01:
[...]
Je moet er niet aan denken dat België wereldkampioen zou worden. Krijgen wij jarenlang nog lange neuzen onze kant op.
Germany 76% Possesion lol.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Tja.. Had Duitsland Youness nou gewoon meegenomen dan was dit nooit gebeurd...
Doei Duitsland
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Bossie schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:03:
Germany 76% Possesion lol.

Nou, het programma straks:
Zwitserland - Costa Rica en Brazilië - Servië.

Oftewel, Servië zal wel willen, Brazilië kan leven met remise als ze willen.
Zwitserland - Costa Rica en Brazilië - Servië.

Oftewel, Servië zal wel willen, Brazilië kan leven met remise als ze willen.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Ik snap je vraag niet helemaal, maar de scheidsrechter neemt de beslissingen. De VAR is ondersteunend en de scheidsrechter maakt zelf na het terugkijken de beslissing.JohnnieWbl schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:02:
Dit zijn toch gewoon VAR momenten toch, bij de 1-0 nu en ook bij de niet gegeven handsbal van Argentinië? Lichtelijk in de war omdat hier werd geopperd dat als de scheids kijkt het geen “VAR” moment is. Waarom geeft de VAR zelf niet aan “doelpunt” of “hands”?

Maar de scheids kijkt toch niet altijd terug?Qu3st schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:04:
Ik snap je vraag niet helemaal, maar de scheidsrechter neemt de beslissingen. De VAR is ondersteunend en als de scheidsrechter maakt zelf na het terugkijken de beslissing.
Nee alleen op advies van de VAR. De grens gaf aan buitenspel en na het controleren van de beelden door de VAR wordt de scheids erop gewezen dat het mogelijk niet buitenspel is. Maar dat moet hij zelf nog steeds controleren.JohnnieWbl schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:05:
[...]
Maar de scheids kijkt toch niet altijd terug?
Bensimpel
Positieve meneer
Daar mag Mexico wel even een bedank brief schrijven naar zuid korea hoor. Wat een geluk was dit!
😆 - Denk ook eens om ;)
6 minuten extra tijd + 3 minuten, wegens dat VAR geneuzel. Dat duurde 3 minuten. Dus er is feitelijk 6 minuten extra tijd gespeeld.Hackus schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:56:
9 minuten extra ?
Ook aan Duitsland, want die hielpen volledig mee.Bensimpel schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:08:
Daar mag Mexico wel even een bedank brief schrijven naar zuid korea hoor. Wat een geluk was dit!
Verwijderd
Qu3st schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:07:
[...]
Dat weet je toch wel met @Leon Zwiers. Hij is een echte Ajacied

Na die eerste twee wedstrijden van Duitsland is dit toch niet echt zo'n grote verrassing meer. Die eerste tegen Mexico was onthutsend slecht. In Nederland zouden we al direct roepen dat we niks te zoeken hebben op zo'n WK en beter het vliegtuig naar huis kunnen pakken. Optimisten als we zijn hier.
Die tweede was meer geluk dan wijsheid, want ook daar zat niet veel in. En vanmiddag tegen Zuid Korea speelden ze met lood in de schoenen leek het wel. Niemand leek er echt vol voor te willen gaan. Dan is 76% balbezit een mooie statistiek. Alleen ik zag niemand die er nog in leek te geloven. Iedere close-up liet weer een wanhopige speler zien. Niemand wist een oplossing te bedenken.
Dan is het nieuws dat Löw mag blijven ook opvallend. Want hij heeft dit WK geen één moment aangetoond een slecht draaiend team beter te kunnen laten draaien. Mexico was een chaos. Zweden was geluk en dit was weer even pijnlijk als tegen Mexico. Als DFB zijnde zou ik toch eens een goede evaluatie doen en niet zomaar zeggen dat hij mag blijven zitten. Ook op zijn selectiebeleid was namelijk wel het één en ander aan te merken.
Die tweede was meer geluk dan wijsheid, want ook daar zat niet veel in. En vanmiddag tegen Zuid Korea speelden ze met lood in de schoenen leek het wel. Niemand leek er echt vol voor te willen gaan. Dan is 76% balbezit een mooie statistiek. Alleen ik zag niemand die er nog in leek te geloven. Iedere close-up liet weer een wanhopige speler zien. Niemand wist een oplossing te bedenken.
Dan is het nieuws dat Löw mag blijven ook opvallend. Want hij heeft dit WK geen één moment aangetoond een slecht draaiend team beter te kunnen laten draaien. Mexico was een chaos. Zweden was geluk en dit was weer even pijnlijk als tegen Mexico. Als DFB zijnde zou ik toch eens een goede evaluatie doen en niet zomaar zeggen dat hij mag blijven zitten. Ook op zijn selectiebeleid was namelijk wel het één en ander aan te merken.
Ik ben een beetje in tweestrijd... Aan de ene kant ben ik best voor Duitsland, maar dit was wel erg droevig qua spel. Ik zit ook niet te wachten op meer Zweden, maar underdogs die doorgaan is ook wel weer leuk. En Zweedse supporters ook...
Hoe meer ik die toplanden dramatisch zie spelen hoe meer ik denk dat België nog het WK zal winnen.
De close-ups van bepaalde Zweedse supporters kan ik uitstekend waarderenBundin schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:17:
Ik ben een beetje in tweestrijd... Aan de ene kant ben ik best voor Duitsland, maar dit was wel erg droevig qua spel. Ik zit ook niet te wachten op meer Zweden, maar underdogs die doorgaan is ook wel weer leuk. En Zweedse supporters ook...
En verrassingen zijn altijd mooi op zo'n toernooi, maar ik heb toch stiekem een beetje een zwak voor Duitsland. Al geeft dit wel weer wat voer om tegengas te geven mocht een Duitser zich ooit negatief over Oranje uitlaten
Wel tegen Tunesië en Panama natuurlijkTomski1986 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:17:
Hoe meer ik die toplanden dramatisch zie spelen hoe meer ik denk dat België nog het WK zal winnen.
[ Voor 18% gewijzigd door JanW op 27-06-2018 18:19 ]
Morgen is de eerste echte test voor België. Ben benieuwd hoe deze gaat verlopen voor onze zuiderburen. Pas als ze Engeland op zij zetten ga ik geloven in hun kansenTomski1986 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:17:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Kan geen toeval zijn dat ik deze uit de stapel instant noedels heb gevist als "diner" zo meteen
Tijd voor wat trivia.
De laatste keer dat Duitsland in de eerste ronde eruit vloog op een WK was in 1938.
De laatste keer dat Duitsland in de eerste ronde eruit vloog op een WK was in 1938.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Is dat eigen kennis, Wikipedia of het NOS journaal van zojuist?DaniëlWW2 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:27:
Tijd voor wat trivia.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ja.Gunner schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:28:
[...]
Is dat eigen kennis, Wikipedia of het NOS journaal van zojuist?
Alleen weet ik nog niet wat ik nu leuker vind, Duitsland naar huis (ze speelde hele WK gewoon ruk) of dat die Koreanen toch weer even 2-0 spelen na zo'n wedstrijd (moet zeker 70+% possession Duitsland zijn geweest?). Jammer voor Korea dat ze niet doorgaan, maar opgeheven hoofd naar huis.. vorige WK winnaar eruit geknikkerd
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zweden schakelt Nederland, Italië en nu Duitsland uit. Meestal kom je heel ver na zo'n rijtje.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Statistisch gezien had DE 87-88% kans om te winnen.
Ze zullen daar toch heel wat soul searching moeten doen om te zien waar ze de mist in zijn gegaan. Korea onderschat? Gebrek aan precisie?
En hoe voelt doelman Neuer zich?
Ze zullen daar toch heel wat soul searching moeten doen om te zien waar ze de mist in zijn gegaan. Korea onderschat? Gebrek aan precisie?
En hoe voelt doelman Neuer zich?
Niet mee eens deze keer. Een verrassing hoort erbij, ook bij de laatste vier straks, maar een WK is toch een WK omdat uiteindelijk de toplanden komen bovendrijven. Het geeft het een soort grandeur, het is niet voor iedereen. En dan moeten ze er dus niet nu al allemaal uit.Leon Zwiers schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:05:
Hopen dat Brazilië er ook nog uit vliegt, dan is het een leuke avond
Als straks pakweg België, Kroatië, Mexico en Zwitserland de laatste vier vormen is het WK toch het WK niet meer. Dan krijg je dadelijk nog dat zo'n kutploeg als Griekenland wint. Het is ook het enige dat het te verteren maaktdat Oranje nog nooit gewonnen heeft: dat het groepje winnaars zo'n select groepje is.
Test? Dat wordt mogelijk een wedstrijdje "hoe kan ik zonder gezichtsverlies verliezen"Han schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:19:
[...]
Morgen is de eerste echte test voor België. Ben benieuwd hoe deze gaat verlopen voor onze zuiderburen. Pas als ze Engeland op zij zetten ga ik geloven in hun kansen
[ Voor 19% gewijzigd door D-e-n op 27-06-2018 18:38 ]
Wat kan Neuer eraan doen?
Je staat achter, moet scoren, weinig tijd. Keepers gaan dan wel vaker naar voren. Dat het nu verkeerd uitpakt maakt uiteindelijk niet uit. Hij had niets te verliezen.
Je staat achter, moet scoren, weinig tijd. Keepers gaan dan wel vaker naar voren. Dat het nu verkeerd uitpakt maakt uiteindelijk niet uit. Hij had niets te verliezen.
[ Voor 7% gewijzigd door Nat-Water op 27-06-2018 18:38 ]
Is er nog ergens een straatfeest lol
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Uiteraard kan die er niets aan doen, maar hij zal er zich toch niet goed bij voelen. Het zal zeker geen blijvend effect hebben, enkel een knauw in het ego.Nat-Water schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:37:
Wat kan Neuer eraan doen?
Ondertussen gaat trouwens half internet los op het verlies van Duitsland . Onder andere ook Ryanair..
https://twitter.com/Ryanair/status/1012004985603796997

Autsj
https://twitter.com/Ryanair/status/1012004985603796997

Autsj
[ Voor 5% gewijzigd door Nat-Water op 27-06-2018 18:46 ]
Hier ben ik het wel grotendeels mee eens.D-e-n schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:37:
[...]
Niet mee eens deze keer. Een verrassing hoort erbij, ook bij de laatste vier straks, maar een WK is toch een WK omdat uiteindelijk de toplanden komen bovendrijven. Het geeft het een soort grandeur, het is niet voor iedereen. En dan moeten ze er dus niet nu al allemaal uit.
Als straks pakweg België, Kroatië, Mexico en Zwitserland de laatste vier vormen is het WK toch het WK niet meer. Dan krijg je dadelijk nog dat zo'n kutploeg als Griekenland wint. Het is ook het enige dat het te verteren maaktdat Oranje nog nooit gewonnen heeft: dat het groepje winnaars zo'n select groepje is.
[...]
Test? Dat wordt mogelijk een wedstrijdje "hoe kan ik zonder gezichtsverlies verliezen"
Duitsland in de poulefase eruit is ongekend. En dat terwijl Zweden zo’n matig team is.
Ik heb Mex - Swe niet gezien, maar lieten ze het lopen? Kan ik me haast niet voorstellen.
Maar ieder ander land staat nu te juichen dat ze de Duitsers niet meer tegen kunnen komen!
België maakt nu zelfs een serieuze kans!
[ Voor 6% gewijzigd door Ramzzz op 27-06-2018 18:49 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
De Zweden waren na de 1-0 oprecht een stuk beter dan Mexico, die vooral in midden/centraal amerikaans gedrag vervielen.Ramzzz schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:47:
[...]
Hier ben ik het wel grotendeels mee eens.
Duitsland in de poulefase eruit is ongekend. En dat terwijl Zweden zo’n matig team is.
Ik heb Mex - Swe niet gezien, maar lieten ze het lopen? Kan ik me haast niet voorstellen.
Mexico altijd maar een matige ploeg geweest en nu ook.
Die spelen hun eerste 2 wedstrijden goed en daarna heel zwak.
Die spelen hun eerste 2 wedstrijden goed en daarna heel zwak.
https://www.theguardian.c...-cup-group-f-match-report
Ze hebben zich daar ook geamuseerd met een tongue in cheek verslag.This, then, is how the world ends, not with a bang but with a whimper. There are certain events so apocalyptic that it feels they cannot just happen. They should be signalled beneath thunderous skies as owls catch falcons and horses turn and eat themselves. At the very least there should be a sense of fury, of thwarted effort, of energies exhausted. And yet Germany went out of the World Cup in the first round for the first time in 80 years with barely a flicker of resistance. There was no Sturm. There was no Drang.
Vloek van de Europese WK winnaars, die vliegen er wel vaker de eerste ronde uit op een volgend toernooi.
Ja, ergens wil je leuk voetbal zien in de volgende rondes en dan word je van Zweden niet vrolijk. Maar dit Duitsland was wel echt dramatisch, dus daar missen we niks aan
Edit: even opgezocht
- 1998: winnaar Frankrijk: 2002 eerste ronde uitgeschakeld
- 2006: winnaar Italië: 2010 eerste ronde uitgeschakeld
- 2010: winnaar Spanje: 2014 eerste ronde uitgeschakeld (VIJF EEN)
- 2014: winnaar Duitsland: 2018 eerste ronde uitgeschakeld
Ja, ergens wil je leuk voetbal zien in de volgende rondes en dan word je van Zweden niet vrolijk. Maar dit Duitsland was wel echt dramatisch, dus daar missen we niks aan
Edit: even opgezocht
- 1998: winnaar Frankrijk: 2002 eerste ronde uitgeschakeld
- 2006: winnaar Italië: 2010 eerste ronde uitgeschakeld
- 2010: winnaar Spanje: 2014 eerste ronde uitgeschakeld (VIJF EEN)
- 2014: winnaar Duitsland: 2018 eerste ronde uitgeschakeld
[ Voor 32% gewijzigd door Sjurm op 27-06-2018 18:59 ]
Van dat "groeien op het WK" was hier helemaal geen sprake van. Ik had zo verwacht dat ze met een gezonde inzet Korea naar huis gingen spelen, maar het was heel mak.
De farce van Denemarken-Frankrijk was het tenminste niet, maar daar speelde een heel andere overweging mee. Je kan niet anders zeggen dan dat Duitsland het verprutst heeft.
De farce van Denemarken-Frankrijk was het tenminste niet, maar daar speelde een heel andere overweging mee. Je kan niet anders zeggen dan dat Duitsland het verprutst heeft.
Wie zien jullie momenteel nog als teams die echt relevant zijn?
Uruguay en Belgie vond ik sterk, ook met Brazilie zie ik het eigenlijk nog wel goed komen.
Spanje, Frankrijk en Portugal geven me toch zo een 'net niet' -gevoel, al kan dat nog verbeteren. Bij hen zie ik ook gewoon een gebrek aan mentaliteit.
Kroatie en Engeland zijn ook sterk, maar ik vrees dat ze toch snel gaan sneuvelen.
Argentinie is voor mij afgeschreven.
Uruguay en Belgie vond ik sterk, ook met Brazilie zie ik het eigenlijk nog wel goed komen.
Spanje, Frankrijk en Portugal geven me toch zo een 'net niet' -gevoel, al kan dat nog verbeteren. Bij hen zie ik ook gewoon een gebrek aan mentaliteit.
Kroatie en Engeland zijn ook sterk, maar ik vrees dat ze toch snel gaan sneuvelen.
Argentinie is voor mij afgeschreven.
Ik vond geen enkel land sterk buiten Kroatië.
Uruguay zeer, zeer matig in de eerste 2 wedstrijden en vooral tegen Saudi-Arabië.
België heel vlot gewonnen tegen de twee zwakste ploegen voor mij van dit WK dus dat zegt niets.
Brazilië allesbehalve sambavoetbal of ook maar iets wat ook maar op hun kwalificatie mocht lijken.
Frankrijk veel te veel sterren maar geen samenhang. Goede verdediging wel.
Portugal hangt teveel af van "zit Ronaldo in de match of niet"
Argentinië is degoutant en gewoon zwak.
Engeland zelfde verhaal als België.
Spanje is ook niet schitterend.
Uruguay zeer, zeer matig in de eerste 2 wedstrijden en vooral tegen Saudi-Arabië.
België heel vlot gewonnen tegen de twee zwakste ploegen voor mij van dit WK dus dat zegt niets.
Brazilië allesbehalve sambavoetbal of ook maar iets wat ook maar op hun kwalificatie mocht lijken.
Frankrijk veel te veel sterren maar geen samenhang. Goede verdediging wel.
Portugal hangt teveel af van "zit Ronaldo in de match of niet"
Argentinië is degoutant en gewoon zwak.
Engeland zelfde verhaal als België.
Spanje is ook niet schitterend.
Mexico liet het niet lopen, Mexico kon er namelijk zelf ook nog uitvliegen.Ramzzz schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:47:
[...]
Hier ben ik het wel grotendeels mee eens.
Maar ieder ander land staat nu te juichen dat ze de Duitsers niet meer tegen kunnen komen!
België maakt nu zelfs een serieuze kans!
Je kunt nog niemand afschrijven. Denk ook aan Oranje in een ver verleden. Die voorronde in 1978 leek ook nergens naar. Een paar frisse spelers erin en plots was het anders. Dat kan met name bij landen met een brede selectie natuurlijk ook zomaar gebeuren.
Kroatië moet spelen tegen Denemarken dat voorlopig nog geen superparcours heeft afgelegd. Dus mss kunnen ze toch nog hun deelname aan het WK verlengen?
Uruguay vs Portugal vind ik moeilijker in te schatten. Zweden zal idd een uphill battle moeten voeren.
Uruguay vs Portugal vind ik moeilijker in te schatten. Zweden zal idd een uphill battle moeten voeren.
Bizar, Zweden groepswinnaar en Duitsland eruit
OP weer bijgewerkt..
OP weer bijgewerkt..
Straks is het ook nog spannend: Zwitserland zal wss wel winnen van Costa Rica, Brazilië vs Servië is mij een open vraag, Een zuinige 1-0 voor BR na heel wat Braziliaanse komedie?
Verwijderd
Laten we hopen op 1-0 Servië en een win voor Zwitserland, ik gun de Brazilianen helemaal 0.0, nada.algalid schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 19:10:
Straks is het ook nog spannend: Zwitserland zal wss wel winnen van Costa Rica, Brazilië vs Servië is mij een open vraag, Een zuinige 1-0 voor BR na heel wat Braziliaanse komedie?
Moet weer denken aan die Duitsers die na de late tegengoal tegen de Zweden wat uitdagend gingen staan vieren voor de Zweedse dugout.
Verwijderd
K to the ARMAColtrui schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 19:12:
Moet weer denken aan die Duitsers die na de late tegengoal tegen de Zweden wat uitdagend gingen staan vieren voor de Zweedse dugout.

Zijn al heel wat filmpjes verschenen van Zweden die nu de Duitsers zitten uit te lachen. Het is wel op het randje van sportiviteit.Coltrui schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 19:12:
Alsof de druk nog niet hoog genoeg was...Not since 1966 have Brazil failed to get past the first stage and that was partly because opponents were allowed to tackle Pele with mallets and steel toe caps and Brazil’s goalkeeper, Manga, really was a comic. There can be no such excuses here, no matter what Neymar may claim.
[ Voor 31% gewijzigd door algalid op 27-06-2018 19:15 ]
Die Zweden hebben een patent op 'laatst lacht, best lacht'algalid schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 19:13:
[...]
Zijn al heel wat filmpjes verschenen van Zweden die nu de Duitsers zitten uit te lachen. Het is wel op het randje van sportiviteit.
[...]
[ Voor 62% gewijzigd door Coltrui op 27-06-2018 19:20 ]
Nu hopen dat Bra eruit vliegt, wat hebben die nou laten zien. Wmb betreft gaat het tussen (een heel rijtje)>>
Belgie, Spanje, Engeland, Kroatie, Frankrijk, en helaas ook Portugal, en (mits ze zich plaatsen) Colombia.
Belgie, Spanje, Engeland, Kroatie, Frankrijk, en helaas ook Portugal, en (mits ze zich plaatsen) Colombia.
Verwijderd
Portugal mits ze zich plaatsten tegen Colombia? Volgens mij bedoel je Uruguay? En no. No way dat Portugal wint van Uruguay. Althans, niet dezelfde Portugal die amper van Iran wist te winnen.Sjah schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 19:18:
Nu hopen dat Bra eruit vliegt, wat hebben die nou laten zien. Wmb betreft gaat het tussen (een heel rijtje)>>
Belgie, Spanje, Engeland, Kroatie, Frankrijk, en helaas ook Portugal, en mits ze zich plaatsen Colombia.
Wat ga ik blij zijn als Portugal vertrekt

De uitslag maakt me niet eens zoveel uit. Ik hoop alleen dat de scheids nu gewoon zeer hard is tegen die theatrale Brazilianen. Zeuren; geel. Schwalbe (of iets wat er op lijkt); geel. Blijven zeuren; dan maar gaan douchen. Hoppa. Kijken of ze nog steeds zo stoer doen...algalid schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 19:10:
Een zuinige 1-0 voor BR na heel wat Braziliaanse komedie?
Ik mis Argentinie. Dat bewandelt dezelfde weg als Duitsland. Iedere wedstrijd is als een knockout fase. De Duitsers gingen tenonder, de Argentijnen staan in de tweede ronde.Sjah schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 19:18:
Belgie, Spanje, Engeland, Kroatie, Frankrijk, en helaas ook Portugal, en mits ze zich plaatsen Colombia.
Vlak die cowboys uit Patagonie niet uit.
Ze zitten daar in Brazilië al te feesten (denkende aan hun 1-7 nederlaag 4 jaar geleden tegen DE):

Straks nog afgedroogd, kunnen het beter het vel van de Russische beer niet verkopen voor het afgeschoten is..

Straks nog afgedroogd, kunnen het beter het vel van de Russische beer niet verkopen voor het afgeschoten is..
[ Voor 11% gewijzigd door algalid op 27-06-2018 19:29 ]
Ja, maar die gaan hooguit de kleine finale spelen, denk ik, niet briljant genoeg, Maar z;oals hierboven, gezegd ploegen .kunnen groeien. Denk echter dat Frankrijk ze voordat ze groot gegroeid zijn de kop afhouwen.mavaros schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 19:26:
[...]
Ik mis Argentinie. Dat bewandelt dezelfde weg als Duitsland. Iedere wedstrijd is als een knockout fase. De Duitsers gingen tenonder, de Argentijnen staan in de tweede ronde.
Vlak die cowboys uit Patagonie niet uit.
Ja ik zal ook blij zijn als Portugal vertrekt. Nee ik bedoel Colombia. Uruguay wordt hier hoog ingeschat, in mijn boekje zijn ze een Denemarken/Zweden, net niet het.Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 19:21:
[...]
Portugal mits ze zich plaatsten tegen Colombia? Volgens mij bedoel je Uruguay? En no. No way dat Portugal wint van Uruguay. Althans, niet dezelfde Portugal die amper van Iran wist te winnen.
[ Voor 32% gewijzigd door Sjah op 27-06-2018 19:35 ]
Wat een aanfluiting die Erwin Koeman zeg, alles wat hij zegt slaat dood of hij lult de menigte na.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Terwijl ze er met de VAR niet eens bijgeweest zouden zijnSRich schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 19:09:
Bizar, Zweden groepswinnaar en Duitsland eruit
OP weer bijgewerkt..
Al het talent is naar Ronald gegaanFaddermakker schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 19:37:
Wat een aanfluiting die Erwin Koeman zeg, alles wat hij zegt slaat dood of hij lult de menigte na.
Smiling as the shit comes down...
Ja ik ook. Die voelen zich nu wel een beetje lullig denk ik.Coltrui schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 19:12:
En in dat kader:
Dat zou ook nog wel eens als een boemerang kunnen terugkeren...
[ Voor 65% gewijzigd door Dr. Strangelove op 27-06-2018 19:49 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
100% zeker van wel. Portugal kan het spel niet maken, maar counteren daarentegen...Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 19:21:
[...]
Portugal mits ze zich plaatsten tegen Colombia? Volgens mij bedoel je Uruguay? En no. No way dat Portugal wint van Uruguay. Althans, niet dezelfde Portugal die amper van Iran wist te winnen.
Uruguay heeft helemaal niks laten zien, Portugal was echt niet slecht tegen Spanje.
Als je verliest van Zuid Korea dan verdien je het ook niet om door te gaan...
En dan nu de Braziliaanse samba van de goddelijke kanaries!

En dan nu de Braziliaanse samba van de goddelijke kanaries!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Benieuwd of Brazilië het gaat redden. Kunnen het best lastig krijgen tegen Servië denk ik.
Mejor así
Ik heb tot nu toe geen enkele ploeg gezien die het volledige package heeft laten zien maar goed, dat wordt meestal ook pas duidelijk in de volgende ronde. Je ziet dat sterke landen toch regelmatig forse moeite hebben met op papier zwakkere tegenstanders, dus dit WK kan zomaar een verrassende winnaar krijgen.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Maar Imke daarintegenFaddermakker schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 19:37:

[ Voor 27% gewijzigd door DutchOwnage op 27-06-2018 20:02 ]