Koreanen doen heel goeie counters maar verliezen altijd de bal op het moment suprême.
Zo spelen de Duitsers toch al het hele toernooi?RoD schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:39:
[...]
Dat wel, maar alles is niet veelBij Duitsland lijkt het vooral onmacht, wat opzich verbazingwekkend is want je verwacht het niet van de Duitsers. Je staat op de rand van de uitschakeling...
En inderdaad, als de balcontrole bij de Koreanen beter was dan gingen de counters sneller en hadden ze hem denk ik al erin gehad.
Ik denk dat de Koreanen toch al zeker 2-3 goede kansen hadden gehad, maar dan te veel aarzelen of er ver naast gaan.
Nouja ik verwacht ook dat de Duitsers er hem in gaan rollen binnen 10 minuten. Maar zo worstelen met Korea, geen fraai beeld.
Nouja ik verwacht ook dat de Duitsers er hem in gaan rollen binnen 10 minuten. Maar zo worstelen met Korea, geen fraai beeld.
Gisteren Argentinië zien ploeteren, net door, en dan nu Duitsland zo zien worstelen (nadat Duitsland ook al zondag echt dikke mazzel had..) . Tot nu toe stellen eigenlijk de 'grote' voetballanden nogal teleur.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
KOREA man man man als je die gewoon voor krijgt.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Klopt, maar bij de Duitsers verwacht je toch op de een of andere manier dat ze er bovenop komen.Deadsy schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:40:
[...]
Zo spelen de Duitsers toch al het hele toernooi?
En inderdaad, als de balcontrole bij de Koreanen beter was dan gingen de counters sneller en hadden ze hem denk ik al erin gehad.
Overigens hadden die Koreanen er met een beetje effectiever spel er zo drie of vier in kunnen leggen.
Tja, dat is voetbal. Mexico had, gezien de kansenverhouding, ook nooit van DE moeten winnen. Maar het is toch gebeurt.RoD schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:45:
[...]
Klopt, maar bij de Duitsers verwacht je toch op de een of andere manier dat ze er bovenop komen.
Overigens hadden die Koreanen er met een beetje effectiever spel er zo drie of vier in kunnen leggen.
Ik voel een schade Deutschland alles ist vorbei aankomen
Echt een onvoorspelbare poule fase dit WK
. Heeft mij alleen maar punten gekost in een WK poule.
Denk dat vooral gokkers die durven flink wat geld hebben gewonnen.
Denk dat vooral gokkers die durven flink wat geld hebben gewonnen.
Aiaiaiai Hummels toch. Gewoon laten vallen..
[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 27-06-2018 17:47 ]
Ik neurie het al een beetjeLeon Zwiers schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:46:
[...]
Tja, dat is voetbal. Mexico had, gezien de kansenverhouding, ook nooit van DE moeten winnen. Maar het is toch gebeurt.
Maar ik zit toch een beetje in dubio. Ik vind dit best mooi, maar aan de andere kant.. heb ik geen zin om tegen Zweden aan te moeten kijken in de achtste finales
Verwijderd
Weten de Duitsers niet tot scoren te komen dan gaan ze naar huis toch? Zo ja, is het echt wel het laatste land waarvan ik dat op voorhand had gedacht. Missen zo te zien echt wel Klose en Lahm.
Wat is dit een schandalige vertoning zeg...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat was tegen Zweden ook zo, een grote klaagzang. Heb ik erg van genotenQu3st schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:48:
Leuk om op Duitse tv even te kijken dat commentaar is gewoon depri
Wel balen dat die mazzel Zweden nu ook nog door zijn. Oranje was beter weten we nog?
Ja precies dat. Zweden is ook niet om aan te gluren. En die hebben de noord europese Neymar in dienst.RoD schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:48:
[...]
Ik neurie het al een beetje
Maar ik zit toch een beetje in dubio. Ik vind dit best mooi, maar aan de andere kant.. heb ik geen zin om tegen Zweden aan te moeten kijken in de achtste finales
De FIFA geeft ze alle kans. 6 minuten erbij.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
6 minuten extra tijd

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
whuuuut 6 minuten
6 minuten extra tijd, pffff
Ben er ook ff heengezapt. Te leuk om te laten liggenQu3st schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:48:
Leuk om op Duitse tv even te kijken dat commentaar is gewoon depri
Ergens in Korea, Deagu FC.Deadsy schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:48:
Waar voetbalt die Koreaanse doelman?
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Dat lied lopen ze hier ook te zingen.Leon Zwiers schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:46:
[...]
Tja, dat is voetbal. Mexico had, gezien de kansenverhouding, ook nooit van DE moeten winnen. Maar het is toch gebeurt.
Ze liggen eruit.
Ah nee.
JJJJneee buitenspel
Als ik het goed heb is het Cho Hyun Woo die bij Daegu FC speelt (Koreaanse club).Deadsy schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:48:
Waar voetbalt die Koreaanse doelman?
Grrrrrr... zonde, buitenspel
Nu weet ik het zeker, de Duitsers gaan nog scoren, past precies in het scenario
Nu weet ik het zeker, de Duitsers gaan nog scoren, past precies in het scenario
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Goal Korea afgekeurd
Kwam ie van Duitse voet? Dan is het geen buitenspel...
Was wel terecht in herhaling.
Gaat al naar de VAR.
ABSEITSLeon Zwiers schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:51:
Ah scheisse. Draussenspiel
Jawel word gewoon goal zuid Korea!
Krijgt bal van duitser dus geen buitenspel!
Krijgt bal van duitser dus geen buitenspel!
[ Voor 39% gewijzigd door v8power67 op 27-06-2018 17:52 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Of toch?
BS. Gewoon geven. Klaar. Uit. En nach die Heimat.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
DIt moet een geldig doelpunt zijn. Duidelijk duitse voet.
Eins, zwei. Eins, zwei drei, vier.
DUITSLAND ERUIT.
DUITSLAND ERUIT.

[ Voor 14% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-06-2018 17:52 ]
Kan me denken dat wel eens clubs gaan kijken naar hem na deze pot.
ah hij krijgt 'm van een duitser.
Pas was van een Duitser!
En hoppa, Duitsers er uit
En hoppa, Duitsers er uit

Yup dus geen buitenspeliichel schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:52:
ah hij krijgt 'm van een duitser.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Alles ist vorbei
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Toch goedgekeurd wegen de voet van ... Kroos. Van held naar antiheld.
Doelpunt of niet (ik loop achter, langzame stream). Kost extreem veel tijd dit.
Ah, hij telt. Nice
Ah, hij telt. Nice
Jammer zag toch 10x liever Duitsers dan zweden in de 1/8 finale..
Maja helaas.
Maja helaas.
Denk dat dit wel eens de WK pool van veel mensen verpest
Toch dat doelpunt in blessuretijd! 
Wat een ontknoping zeg... bizar... en wat speelt de VAR weer een essentiële rol.
Wat een ontknoping zeg... bizar... en wat speelt de VAR weer een essentiële rol.
Dit zie ik zelfs de Duitsers niet meer goed krijgen
Telt dat schampje als opheffen van buitenspel? Dat vind ik dus raar. Het gaat toch om het moment van passen?
Was het een dubbel doelpunt?
EDIT: teller aangepast bij de nos
EDIT: teller aangepast bij de nos
[ Voor 41% gewijzigd door wontcachme op 27-06-2018 17:53 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Kijk naar het scorebord. Hij telt gewoon twee keer.
Nee, ook de pass was van een Duitse speler.D-e-n schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:53:
Telt dat schampje als opheffen van buitenspel? Dat vind ik dus raar. Het gaat toch om het moment van passen?
Doelpunt gelden nog altijd gewoon als 1wontcachme schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:53:
Was het een dubbel doelpunt?
Edit: nu zie ik het ook
[ Voor 7% gewijzigd door Nat-Water op 27-06-2018 17:54 ]
Die zijn het spoor ook bijsterDaniëlWW2 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:53:

Nee... maar de bal kwam van een Duitser, die gaf die ‘pass’ die geschampt werdD-e-n schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:53:
Whahahahhaa neuer wtf doe je nu hahahahah
En TWEE.
Nu kan er toch niemand tegen de VAR zijn?
En Duitsland laatste in de poule

[ Voor 33% gewijzigd door toolkist op 27-06-2018 17:55 ]
Whahaahahahaaha!
De Zuid Koreanen hebben het al voor je gefixedDaniëlWW2 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:53:
ZU HAUSE
Even terugkijken danHan schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:54:
[...]
Nee... maar de bal kwam van een Duitser, die gaf die ‘pass’ die geschampt werd
NACH HAUSE
Verwijderd
En daar is de 2-0 voor Korea. Oei oei, dat gaat echt gedonder geven in het Duitse voetballandschap.
De Duitsers hadden gewoon net als ons het WK moete boycotten
UND DANN SIND SIE ZU HAUSE

De Duitsers zijn heerlijk "geduitserd".

9 minuten extra ?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
In 1 klap heel NL voor de vartoolkist schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:55:
Nu kan er toch niemand tegen de VAR zijn?
Dat heeft Makkelie al voor jou gedaanD-e-n schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:55:
Even terugkijken dan
Nee echt, waarom speelt hij nog in Korea? Gast staat goed te keepen.
Ik dacht dat Nederland al een trieste vertoning was, maar deze jongens gaan er nog even over heen zeg..
Ik zie de krokodillen tranen al komen. Dik verdiend naar huis gestuurd
Ik zie de krokodillen tranen al komen. Dik verdiend naar huis gestuurd