Misschien eens zelf proberen zo hoog mogelijk te springen met en zonder armbewegingsambalbaj schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:44:
[...]
Had ie maar met z'n armen naast het lichaam omhoog moeten springen. Nu gaat de arm net zo goed naar de bal als andersom. En onkunde hoef je op dit niveau ook geen rekening mee te houden, je staat op een WK.
Gek genoeg die Kroaat m wel tegen met arm langs het lichaam en zonder VAR.
Zoveel meningen...msschien is het maar beter ook dat er geen strikte regels zijn, je kan niet voor elke hand/bal contact penalty geven. Vind prima zo dat de scheidsrechter per situatie bekijkt. Is naar mijn idee geen penalty. Upsets zijn leuk maar liever Argentinie door dan Nigeria/IJsland voor (iets) beter voetball in de playoffs.
[ Voor 6% gewijzigd door Von Helm op 26-06-2018 22:57 ]
Als je voor beter voetbal wil gaan dan had Nigeria toch door moeten gaan. Argentinië laat echt al maanden niets en niets zien.Von Helm schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:55:
Zoveel meningen...msschien is het maar beter ook dat er geen strikte regels zijn, je kan niet voor elke hand/bal contact penalty geven. Vind prima zo dat de scheidsrechter per situatie bekijkt. Is naar mijn idee geen penalty. Upsets zijn leuk maar liever Argentinie door dan Nigeria/IJsland voor (iets) beter voetball in de playoffs.
Man van de match was duidelijk Maradona.
Cakir heeft beide wedstrijden zeer goed gefloten en indien hij geen halve finale fluit dan is de kans zeer groot dat hij de finale zal gaan fluiten.
Het is absoluut nergens voor nodig om afkomst erbij te gaan halen.
[ Voor 79% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-06-2018 00:05 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Word een beetje moe van al die spelers die maar lopen te mekken en zeuren tegen de scheids om hem naar de video ref te laten gaan bij ieder wissewasje, ik vind dat daar net als vragen om een gele kaart voor de tegenstander na een overtreding, ook gewoon geel op moet komen te staan.
Constant naar de scheids rennen en maar zeuren... "hij deed dit, hij deed dat, ga kijken dan !!" pfffff
BAM geel...
Constant naar de scheids rennen en maar zeuren... "hij deed dit, hij deed dat, ga kijken dan !!" pfffff
BAM geel...
To do or not to do...
Wat gebeurt er als Duitsland en Zweden vanmiddag met 1-0 winnen?
Met zijn drieën zelfde doelsaldo ook doelpunten voor, onderling van elkaar gewonnen!
Gaan ze dan echt kijken naar kaarten? Wie door gaat of niet?
Met zijn drieën zelfde doelsaldo ook doelpunten voor, onderling van elkaar gewonnen!
Ja en als dat ook gelijk is, lotje trekken.
En 2x geel -> rood voor Boateng?Tomski1986 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 06:33:
Ja en als dat ook gelijk is, lotje trekken.
Telt voor 2? gewoon 2x geel?
of rood, voor 3 punten?
of rood + geel voor 4 punten?
Huidige stand:
Duitsland 2 + boateng
Mexico 4
Zweden 5
Kan de cameraman die cokesnuiver niet gewoon een keertje negeren? Hij was een paar jaar een hele goede voetballer, maar verder is het gewoon een idioot en een junk. Niet echt een rolmodel die aandacht verdient m.i.Tomski1986 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:03:
Verwijderd
Van mij mogen ze in ieder geval de 16 sowieso wat minder streng zijn op hands. Janmaat tegen Australië of deze bal was gewoon pech.Von Helm schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:55:
Als iemand een Suarezje doet dan is een penalty terecht, maar penalty’s voor een ongelukkige handsbal is gewoon belachelijk. Ik vond de scheids eigenlijk wel goed fluiten. Hij maakte uiteraard wel fouten, maar stond steeds achter zijn keuzes.
Verwijderd
1 topland is natuurlijk geen probleem. Echter heb je daarna ook alleen nog maar toplanden als tegenstander. Aan de andere zijde ligt de weg naar de halve redelijk open voor België.CryptoNL schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:47:
Ik denk dat België juist Frankrijk zou willen loten. Frankrijk voetbalt al tijden erg zwak met zulke fantastische spelers. Ik denk dat je als top en semi-top land juist landen als Portugal, Kroatië en Mexico wilt vermijden. Ik roep het al een tijdje, maar de finale zal 1 land bevatten wat niemand gaat verwachten.
Nog een reden om Frankrijk meer succes te wensen. Allez les Bleus.Tomski1986 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:03:
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
De penalty is in zeer veel gevallen gewoon een te zware straf. De kans op scoren is zo'n 80% (oké, dit WK iets minder). Er zijn nauwelijks situaties die zo'n hoge scoringskans hebben en kijkende naar de bestrafte overtredingen wordt er mijn inziens vaak zwaar gestraft.Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 08:32:
[...]
Van mij mogen ze in ieder geval de 16 sowieso wat minder streng zijn op hands. Janmaat tegen Australië of deze bal was gewoon pech.
Als iemand een Suarezje doet dan is een penalty terecht, maar penalty’s voor een ongelukkige handsbal is gewoon belachelijk. Ik vond de scheids eigenlijk wel goed fluiten. Hij maakte uiteraard wel fouten, maar stond steeds achter zijn keuzes.
Bijvoorbeeld: Een bal die iemand zijn hand schampt, terwijl hij springt (natuurlijke houding) en de bal net daarvoor wordt gekopt. Er wordt ook geen enkele kans ontnomen want er stond geen aanvaller direct in de buurt. Hoe ga je dan als scheidsrechter/FIFA naar de stip? Dan ga je van <10% scoringskans naar 80%, terwijl de "overtreding" zelfs in flinke slowmotion nog nauwelijks te zien is.
Verwijderd
Klopt. Dit laatste is ook met overtredingen als de bal over de achterlijn gaat en iemand gaat over een been.Tk55 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 08:48:
[...]
De penalty is in zeer veel gevallen gewoon een te zware straf. De kans op scoren is zo'n 80% (oké, dit WK iets minder). Er zijn nauwelijks situaties die zo'n hoge scoringskans hebben en kijkende naar de bestrafte overtredingen wordt er mijn inziens vaak zwaar gestraft.
Bijvoorbeeld: Een bal die iemand zijn hand schampt, terwijl hij springt (natuurlijke houding) en de bal net daarvoor wordt gekopt. Er wordt ook geen enkele kans ontnomen want er stond geen aanvaller direct in de buurt. Hoe ga je dan als scheidsrechter/FIFA naar de stip? Dan ga je van <10% scoringskans naar 80%, terwijl de "overtreding" zelfs in flinke slowmotion nog nauwelijks te zien is.
Uiteraard zijn dit overtredingen, maar waarom geen vrije trap in de 16 geven of een andere oplossing? Een penalty zou inderdaad alleen gegeven moeten worden als er direct een scoringskans is ontnomen. Helaas maakt dat het nog subjectiever.
Er is ook een zeer onwaarschijnlijk scenario: Duitsland verliest met 2-0 en Zweden verliest. Dan is Zuid-Korea alsnog doorJoostje123 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 06:27:
Dus er is ontzettend veel op het spel in poule F
Geel is 1 puntJoostje123 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 08:12:
[...]
En 2x geel -> rood voor Boateng?
Telt voor 2? gewoon 2x geel?
of rood, voor 3 punten?
of rood + geel voor 4 punten?
Huidige stand:
Duitsland 2 + boateng
Mexico 4
Zweden 5
Rood door 2x geel is 3 punten
direct rood = 4 punten
geel en daarna direct rood = 5 punten
Dus dan staat Duitsland op 5 punten;
Is het vorige keer na de 2e ronde poulewedstrijden al uitgebreid over gegaanJoostje123 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 06:27:
Ik zie dat de FIFA zelf ook wat match samenvattingen online zet op Youtube, helaas duren die ook maar 2 minuten, maar mss een alternatief als de sites van de openbare zenders het laten afweten:
YouTube: MATCH HIGHLIGHTS - 2018 FIFA World Cup Russia™
En voor fans die een bepaalde goal willen herbekijken:
YouTube: ALL THE GOALS! 2018 FIFA World Cup Russia™
YouTube: MATCH HIGHLIGHTS - 2018 FIFA World Cup Russia™
En voor fans die een bepaalde goal willen herbekijken:
YouTube: ALL THE GOALS! 2018 FIFA World Cup Russia™
[ Voor 22% gewijzigd door algalid op 27-06-2018 10:39 ]
De Duitsers gaan dan door. De Duitsers gaan altijd door. Als het allemaal gelijk wordt, dan bepaald een warm balletje dat Duitsland doorgaat.Joster schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 10:38:
[...]
Is het vorige keer na de 2e ronde poulewedstrijden al uitgebreid over gegaan
Dat is een soort wet in het voetbal op grote toernooien.
edit: reactie is op joster.mavaros schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 11:42:
[...]
@joster:
De Duitsers gaan dan door. De Duitsers gaan altijd door. Als het allemaal gelijk wordt, dan bepaald een warm balletje dat Duitsland doorgaat.
Dat is een soort wet in het voetbal op grote toernooien.
Mag ik zeggen dat er maar een persoon gisteren boven iedereen uitstak bij Argentinië?
Maradonna 😂😂😂
Maradonna 😂😂😂
Meer mensen die niet weten wat ze moeten kiezen tussen de 2 wedstrijden? Voor goed commentaar Mexico....BBC2 zendt hem uit.
Nou ik kijk Mexico Zweden omdat het veld er mooier groen bij ligt dan de wedstrijd op NL1. Geen idee waarom dat is haha, is bij jullie toch ook wel zo mag ik hopen?Sjah schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 16:03:
Meer mensen die niet weten wat ze moeten kiezen tussen de 2 wedstrijden? Voor goed commentaar Mexico....BBC2 zendt hem uit.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Duitsers hebben schutkleuren aan. Hopen dat de Koreanen er eentje over t hoofd zien zodat ze kunnen winnen
Niet dat het helpt. Duitsland speelt erg zwak.
[ Voor 17% gewijzigd door LZ86 op 27-06-2018 16:31 ]
Op NPO2 hebben ze toch ook gewoon Mexico - Zweden?Sjah schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 16:03:
Ik gok dat ie daarom de toevoeging "goed commentaar" heeft gedaan.FreakNL schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 16:32:
[...]
Op NPO2 hebben ze toch ook gewoon Mexico - Zweden?
Jammer dat die NPO stream van zwe mex maar 568p is. Bij NPO tenminste nog 1080FreakNL schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 16:32:
[...]
Op NPO2 hebben ze toch ook gewoon Mexico - Zweden?
Tijdens de eerste wedstrijd van de Koreanen vertelde de verslaggever dat ze tijdens open trainingen/oefenpotjes ze wel eens van shirtjes van andere spelers aandeden om verwarring te zaaien.Leon Zwiers schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 16:31:
Duitsers hebben schutkleuren aan. Hopen dat de Koreanen er eentje over t hoofd zien zodat ze kunnen winnenNiet dat het helpt. Duitsland speelt erg zwak.
niet-aziaten zouden het verschil niet zien; aldus de commentator van de NOS.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wat is Duitsland slecht zeg. Ik kan mij bijna geen Duits elftal voor de geest halen wat zo slecht voor de dag is gekomen. Ik hoor ook net dat ze voorafgaand aan het WK 5 oefenwedstrijden niet gewonnen hadden, alleen van Saoedi-Arabië werd gewonnen. Ok daar zaten ook tegenstanders als Spanje en Engeland tussen, maar het verklaard een hele hoop.
Nou, als de Zweden even 1-0 maken dan staan die samen met MEX op 6 punten. DLD gelijk tegen ZKO is 4 punten,
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Ben toch maar geswitched naar npo2 stream. Blokkerige beeld maar voor lief nemen. Pot is een stuk leuker iig.
Ja....vaak dat gekanker op NL commentaartoolkist schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 16:33:
[...]
Ik gok dat ie daarom de toevoeging "goed commentaar" heeft gedaan.
dus ik dacht mensen wijzen op BBC2 , wat normaal nooit iets uitzendt qua voetbal.
Maar sta niet zo meer achter mijn eigen advies, bemerkte snel genoeg dat ze op de Beeb geen liveticker vd andere wedstrijd tonen. Bijjna altijd respect voor de keuzes van de Engelsen, maar deze begrijp ik wat minder, of je moet Duitsland integraal na de wedstrijd terugkijken.
Klopt. veel prettiger aan het oog dat gras in Jekaterinenburg. Heeft niks met toestel te maken, is gewoon bij iedereen zo.Leoon. schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 16:23:
[...]
Nou ik kijk Mexico Zweden omdat het veld er mooier groen bij ligt dan de wedstrijd op NL1. Geen idee waarom dat is haha, is bij jullie toch ook wel zo mag ik hopen?
Tussen 1994 en 2004 was het ook vaak bagger hoor. Ze waren toen erg wisselvallig, met goede resultaten in 96 en 2002 maar veel matige prestaties daartussenin.DutchOwnage schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 16:37:
Wat is Duitsland slecht zeg. Ik kan mij bijna geen Duits elftal voor de geest halen wat zo slecht voor de dag is gekomen. Ik hoor ook net dat ze voorafgaand aan het WK 5 oefenwedstrijden niet gewonnen hadden, alleen van Saoedi-Arabië werd gewonnen. Ok daar zaten ook tegenstanders als Spanje en Engeland tussen, maar het verklaard een hele hoop.
[ Voor 9% gewijzigd door Dr. Strangelove op 27-06-2018 16:58 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
2004 tegen LetlandDr. Strangelove schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 16:56:
[...]
Tussen 1994 en 2004 was het ook vaak bagger hoor.
Oef, dit valt weer heel erg tegen. Ben benieuwd of Duitsland, zoals de traditie eigenlijk is, nog in het toernooi gaat groeien.
Heb het al vaker gezegd en blijf erbij. Low is een matige trainer, maar in het verleden werd dit gecamoufleerd door de spelers.
Deze leiders zijn gestopt en de kwaliteiten van de spelers zijn minder geworden.
Low had moeten door selecteren maar teveel spelers mochten blijven terwijl ze gewoon met hoge regelmaat als een stel aardappelzakken over het veld renden.
Deze leiders zijn gestopt en de kwaliteiten van de spelers zijn minder geworden.
Low had moeten door selecteren maar teveel spelers mochten blijven terwijl ze gewoon met hoge regelmaat als een stel aardappelzakken over het veld renden.
Dit was vrij schokkend om te zien. Je zou bijna voor Z Korea worden, want Duitsland kan vandaag niet voetballen. Gelukkig is er nog een tweede helft.
Zweden voor, dus Duitsland in de penarie. Nu moeten ze

Nou Duitsland moet nu hoor. Virtueel 3e nu. Zeg het niet gauw maar hup Duitsland alsjeblieft geen Zweden door ook al zouden ze het misschien wel een beetje verdienen...
[ Voor 59% gewijzigd door DutchOwnage op 27-06-2018 17:13 ]
Duitsers hebben echt een beetje het pech dat ze hun 3e pot tegen een ploeg spelen die zelfs nog voor de eer willen winnen.
Ik heb an sich niks tegen de Zweden (behalve Toivonen). Maar ik hoop toch echt dat den Duitschers doorgaan.
Duitsland speelt alsof ze al gewonnen hebben. Waar ik me sowieso aan erger, is dat zo constant met die bal blijven lopen. Kansloze schoten op doel lossen en allemaal met een lang gezicht op het veld lopen..
Reus valt me echt heel vies tegen trouwens.
Reus valt me echt heel vies tegen trouwens.
Hector toch..
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Omg, dit is echt mager, dit spel van Duitsland
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
2-0

Nou, op Mexico hoeven de Duitsers dus niet meer te hopen. Duitsland moet aan de bak en hopen dat de Koreanen niet met een counter scoren, want dan zijn ze erg ver van huis.
Dus als het goed begrijp is Duitsland bij 0-0 gewoon door ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Was daar bijna een Koreaanse toevalstreffer (erg veel toeval maar toch). De Duitsers zullen het vd last minute saves moeten hebben.
nee, op dit moment ligt duitsland eruit als het zo blijft met zweden op 2-0
[ Voor 31% gewijzigd door cvs79 op 27-06-2018 17:23 ]
Dat begrijp je verkeerd. Momenteel zijn Mexico en Zweden door.loekf2 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:22:
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Dat heb je verkeerd begrepen. Ze moeten nu gaan winnen.loekf2 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:22:
De Duitsers moeten winnen op het momentloekf2 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:22:
Voorlopig is de stand:
ZWE 6
MEX 6
DUI 4
KOR 1
ZWE 6
MEX 6
DUI 4
KOR 1
[ Voor 6% gewijzigd door algalid op 27-06-2018 17:24 ]
Ok, zou ook al wel erg "Schweinen" zijn.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Heeft Duitsland genoeg aan 0-2? of moeten ze met 0-3 winnen?
Want voor deze match hadden Zweden en Duitsland hetzelfde doelsaldo dacht ik?
Komt het aan op de gele kaarten dan?
Winnen is nu voldoende ivm doelsaldo Mexico.Anton.net schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:24:
Want voor deze match hadden Zweden en Duitsland hetzelfde doelsaldo?
Duitsland geeft achterin overigens veel ruimte weg. Als ze niet snel scoren krijgen ze het deksel op de neus...
Wat moet Duitsland doen om er niet uit te vliegen?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
winnenDaniëlWW2 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:26:
Wat moet Duitsland doen om er niet uit te vliegen?
Huidige live stand:Anton.net schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:24:

Als ik het goed begrijp is 1 doelpunt voldoende, want dan gaan ze door op doelpuntsaldo tov Mexico.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
De Berg versiert mooi een strafschop want dit was er in mijn ogen geen. Moreno ligt er al, Berg steekt snel zijn been tegen Moreno aan en laat zich vallen... dit had de VAR wat mij betreft moeten zien.
#noEraPenal
#noEraPenal

[ Voor 4% gewijzigd door P.O. Box op 27-06-2018 17:36 ]
Dat is het? Geen doelsaldo?
Duitsland staat op wankelen. En toch zegt dat HELEMAAL niets
Wat een ruimte krijgt ZKO, maar spelen het niet uit.
Nee qua doelsaldo is winnen altijd +1.
Mexico staat deze wedstrijd op -2 dus dan is duitsland door.
Boeit mij niet wie door gaat.
Zoals de Duitsers dit WK spelen maakt het qua spanning niets uit of Zweden of Duitsland de volgende ronde halen.
Zoals de Duitsers dit WK spelen maakt het qua spanning niets uit of Zweden of Duitsland de volgende ronde halen.
Mits Duitsland dan met 1-0 wint dan gaat onderling resultaat tellen, en is Mexico weer door.Sjah schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:27:
WaT wordt de situatie als Mex op 1-2 komt? Dan doel ik op de Duitsers...
Maar Mexico heeft nog niet gedaan heiichel schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:27:
[...]
Nee qua doelsaldo is winnen altijd +1.
Mexico staat deze wedstrijd op -2 dus dan is duitsland door.
Man man, Moon had de 1-0 aan de voet. Waarom trap ie niet?
* YellowOnline kan niet luidop tegen Duitsland supporteren
Ik ben getrouwd met een Duitse, woon in Duitsland, werk in Duitsland en ben bij een Duitse klant momenteel (al is iedereen sinds 15 uur naar huis natuurlijk). Ik kan enkel in stilte rebelleren.
* YellowOnline kan niet luidop tegen Duitsland supporteren
Ik ben getrouwd met een Duitse, woon in Duitsland, werk in Duitsland en ben bij een Duitse klant momenteel (al is iedereen sinds 15 uur naar huis natuurlijk). Ik kan enkel in stilte rebelleren.
Ja maar met die fairplay punten enzo wordt het mij te ingewikkeld
En dat is 3.
Belchinezen?
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Dank, wat is Snoeks toch een " ik support de grote jongens" commentator. Voelt die dan niet aan dat heet Holland snakrt naar eenNat-Water schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:28:
[...]
Mits Duitsland dan met 1-0 wint dan gaat onderling resultaat tellen, en is Mexico weer door.
Deutschland-aus im ersten Runde...eines WM
Oef, die Mexicanen gaan er hard af zeg... ook niet lekker. Die zijn de pineut als Duitsland nog scoort.
Gelukkig hebben we de uitleg van de NOS nogiichel schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:32:
[...]
Ja maar met die fairplay punten enzo wordt het mij te ingewikkeld
Echt hoor dit word weer een 90+3 goaltje en overwinning voor Duitsland.
Ai, met z'n hand ook nog.
Die voel ik ook heel hard aankomenDutchOwnage schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:33:
Echt hoor dit word weer een 90+3 goaltje en overwinning voor Duitsland.
Heeft Duitsland stiekem Oranje opgesteld ofzo?
Misschien hebben ze voor de wedstrijd al shirtjes geruild.
Dat Korea is ook maar erg matig overigens. Ze krijgen bij tijd en wijle zeeën van ruimte en weten er helemaal niets mee te doen. Verdedigen doen ze ook een beetje slapjes. Bizar dat Duitsland hier zo'n moeite mee heeft.
Vind wel dat de Koreanen alles geven wat ze hebben. Bij de Duitsers heb ik dat gevoel totaal niet.RoD schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:37:
Dat Korea is ook maar erg matig overigens. Ze krijgen bij tijd en wijle zeeën van ruimte en weten er helemaal niets mee te doen. Verdedigen doen ze ook een beetje slapjes. Bizar dat Duitsland hier zo'n moeite mee heeft.
die koreanen zijn zo verbaasd dat ze op de duitse helft komen dat ze spontaan vergeten hoe ze verder moeten
Ik zit meer naar balcontrole te kijken. Ai, dat is niet best. Hoe de f*ck heeft Duitsland ze niet al afgemaakt?RoD schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:37:

Besluitenloosheid tot en met die Koreanen voor de goal.
De Duitsers weten gewoon niet meer wat ze kunnen doen. Het is allemaal erg plichtmatig. Geen enkele speler is in staat om het open te splijten die verdediging van ZK
Geen honger meer. Het grootste deel is al een keer WK geworden.
Prototype volgevreten profs.
Prototype volgevreten profs.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Dat wel, maar alles is niet veelDeadsy schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:38:
[...]
Vind wel dat de Koreanen alles geven wat ze hebben. Bij de Duitsers heb ik dat gevoel totaal niet.