Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ach, het is nou eenmaal de puurste vorm van Tokkie die er bestaat, hij kan er niks aan doenvhal schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:46:
Was het nou echt nodig van die vetzak op die eretribune om met twee middelvingers te zwaaien
IJsland is wel de laatste ploeg die je in de volgende ronde wilt. Geef mij Messi maar, leuker dan heel IJsland nog altijdgambieter schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:46:
Laat IJsland er dan ook eentje scoren. Dit Argentinie heeft niets op het WK te zoeken.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Mja Nigeria heeft inmiddels ook nog genoeg kansen gehad om de penalty (die terecht niet gegeven is) niet beslissend te laten zijn hoor. Als je echt van mening bent dat een voetbalwedstrijd is beslist door wel of niet een penalty dan heeft iemand het in de rest van de wedstrijd laten lgigen.Quad schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:46:
Prima goal maar jammer dat Nigeria de penalty ontnomen werd.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
'Ontnomen'. Ten eerste was het er geen en ten tweede hebben ze er al een kado gehadQuad schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:46:
Prima goal maar jammer dat Nigeria de penalty ontnomen werd.

[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 26-06-2018 21:49 ]
Dan was dit een blunder van de scheids en had de VAR indd moeten ingrijpen. Dus nog steeds jammer van de VAR in dit gevalmavaros schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:43:
[...]
Nee.
De scheidsrechter bepaald. De VAR grijpt in als de scheidsrechter faalt. Dat kan maar op een beperkt aantal gronden.
Hier heeft Nigeria een VAR geforceerd. Zag ze massaal lopen smeken om de VAR. Dat zijn niet de spelregels.
De VAR faalt op alle vlakken. Kijk maar hoeveel beginnende scheidsrechters een wedstrijd om zeep hebben mogen helpen. Vroeger kwamen alleen de beste scheidsrechters op een WK uit.
Zou eens tijd worden...St@m schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:48:
Kroatië 2-1
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hij mag nog wel +8 minuten geven.Quad schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:49:
Kuipers gaat zo relaxed naar een finale wedstrijd toe.
Ik vind het allemaal geen hands, maar ik begreep enkele dagen geleden dat met de hand gewoon hands is, zonder discussie. Maar blijkbaar doen we toch weer aan willekeur. Niet geheel ontoevallig in het voordeel van grotere voetballanden.toolkist schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:37:
Dit is de gangbare spelregel in diverse landen, in ieder geval België en Engeland. Ik kan me dus zomaar voorstellen dat dit ook de internationale richtlijn is en dat we daar in NL anders mee om gaan.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Stuk netter dan die stomme Fransen. (Niet dat het iets uitmaakte voor de Aussies, maar toch...)Fleximex schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:48:
Wel netjes dat Kroatië toch zijn plicht doet.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik zie Argentinië nog steeds niet ver geraken eigenlijk. Die ploeg straalt zo weinig zelfzekerheid uit
[ Voor 46% gewijzigd door Anton.net op 26-06-2018 21:52 ]
Gaan er vlot uit. Hebben zoveel geluk nu.algalid schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:50:
Ziet iemand dit Argentinië ver komen of zullen ze elke keer strompelend verder moeten?
Het kan verkerenalgalid schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:50:
Ziet iemand dit Argentinië ver komen of zullen ze elke keer strompelend verder moeten?
Heeft ze vorige keer tot de finale geleidalgalid schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:50:
Ik weet niet hoe dat deel van het schema eruit ziet. Ze zijn in ieder geval mijn, met stip, meest gehate ploeg dit WK.algalid schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:50:
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Tja, Portugal werd bij het EK ook elke wedstrijd afgeschreven...algalid schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:50:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Onder druk lijken ze wel een beetje door te krijgen dat ze wat beter moeten spelen.algalid schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:50:
How do you save a random generator ?
Tegen sterkere ploegen kan het zomaar anders zijn.algalid schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:50:
Bij het WK zie je vaak dat landen wat later op gang komen. Is dat te laat dan vliegen ze er inde groepsfase uit, gaan ze toch door, kunnen ze ver komen.algalid schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:50:
Het idee VAR werkt niet, maar ik heb toch het idee dat we de schuld daarvan bij de scheidsrechters moeten leggen ipv de VAR.PWM schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:51:
De VAR is de grote ploegen aardig gunstig gezind. Redelijke willekeur tot nu toe. Op deze manier kan je het net zo goed op de oude manier doen.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
[ Voor 13% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-06-2018 21:53 ]
Gunstig gezind? Die penalty van Nigeria is de vorige tien-twintig keer niet gefloten en die waren nog een stuk erger qua vasthouden. ..PWM schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:51:
De VAR is de grote ploegen aardig gunstig gezind. Redelijke willekeur tot nu toe. Op deze manier kan je het net zo goed op de oude manier doen.
Altijd wat met die Cakir

[ Voor 4% gewijzigd door apis29 op 26-06-2018 21:54 ]
De spelregels zijn gewoon op internet te vinden:Gonadan schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:50:
[...]
Ik vind het allemaal geen hands, maar ik begreep enkele dagen geleden dat met de hand gewoon hands is, zonder discussie. Maar blijkbaar doen we toch weer aan willekeur. Niet geheel ontoevallig in het voordeel van grotere voetballanden.
https://football-technolo...ia/1245/lotg_17_18_en.pdf
Handling the ball
Handling the ball involves a deliberate act of a player making contact with the
ball with the hand or arm.
The following must be considered:
• the movement of the hand towards the ball (not the ball towards the hand)
• the distance between the opponent and the ball (unexpected ball)
• the position of the hand does not necessarily mean that there is an offence
• touching the ball with an object held in the hand (clothing, shinguard, etc.)
is an offence
• hitting the ball with a thrown object (boot, shinguard, etc.) is an offence
Eens, ik heb sympathie voor IJsland, maar die hoef ik niet nog een wedstrijd te zien. Argentinië bakt er ook helemaal niets van, maar dan zie ik toch liever nog Messi en consorten het nog een keer proberen.Coltrui schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:49:
Op papier klopt het. Laat ons eerlijk zijn: Kraotië verdient het sowieso, en als je er dan eentje moet uitpikken van de andere drie, is Argentinië toch wel de beste optie.
ergo geen pingelPolarBear schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:53:
T
[...]
De spelregels zijn gewoon op internet te vinden:
https://football-technolo...ia/1245/lotg_17_18_en.pdf
Handling the ball
Handling the ball involves a deliberate act of a player making contact with the
ball with the hand or arm.
• the movement of the hand towards the ball (not the ball towards the hand)
• the distance between the opponent and the ball (unexpected ball)
• the position of the hand does not necessarily mean that there is an offence
is an offence
• hitting the ball with a thrown object (boot, shinguard, etc.) is an offence
Iets met groeien in het toernooi en zo. Doet Duitsland ook meestal..Coltrui schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:52:
Maar het is wel altijd zo'n land dat uiteindelijk met de beker aan de haal gaat. Karig in de poule, maar ja... Portugal, Spanje, Argentinië, het kan al tellen.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Niks bestolen.
En ja de eerste helft heeft weer hoop gegeven dat Argentinië best kan voetballen. En messi het toch wel kan.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Nah. Duitsland begint met in de laatste minuut te winnen, en eindigt met een totale afslachting van de tegenstander in de eerste helft.Fiber schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:55:
[...]
Iets met groeien in het toernooi en zo. Doet Duitsland ook meestal..
Wait.

Nee, want wat gequote wordt is niet de meest uitgebreide uitleg van de spelregels.Grindtegel schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:56:
Nee want niet " deliberate "
Als je je arm namelijk te ver van je lichaam houdt is het niet deliberate maar natuurlijk wel gewoon hands bij bijvoorbeeld een voorzet.
Want hij kopt opzettelijk de bal tegen zn eigen arm?

Als je opzettelijk je arm te ver van je lichaam houdt, wat hier niet het geval wasFleximex schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:59:
[...]
Nee, want wat gequote wordt is niet de meest uitgebreide uitleg van de spelregels.
Als je je arm namelijk te ver van je lichaam houdt is het niet deliberate maar natuurlijk wel gewoon hands bij bijvoorbeeld een voorzet.
[ Voor 52% gewijzigd door apis29 op 26-06-2018 22:00 ]
De VAR werkt nog niet optimaal, maar alleen het aantal penalty's laat zien dat het concept wel degelijk werkt.iichel schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:52:
[...]
Het idee VAR werkt niet, maar ik heb toch het idee dat we de schuld daarvan bij de scheidsrechters moeten leggen ipv de VAR.
Nu moeten de spelers er alleen nog even aan wennen dat vasthouden etc gewoon afgestraft wordt en dan ben je eindelijk van dat gezever in de 16 af bij elke corner/vrije trap van de zijkant.
Ala dit penal is dan kunnen we beter gewoon stoppen met de hele hands regel...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Die “geweldige” Messi blabla gun ik het na deze wedstrijden echt niet meer.
Ik hoop op dit moment nog eerder dat Duitsland wint
Speler probeert bewust de bal tegen te houden omdat er een speler achter staat. Kopt half maar die arm gaat tegelijkertijd wel omhoog en maakt zo deel uit van dat tegenhouden. Discutabel blijft het wel.
jij moet jurist worden van holleederFleximex schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:59:
[...]
Nee, want wat gequote wordt is niet de meest uitgebreide uitleg van de spelregels.
Wat betreft de huidige regel wel, er is simpelweg teveel ruimte voor interpretatie terwijl het heel simpel/zwart/wit moet wit.v8power67 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:00:
Hoppa nijhuis bij vi zegt ook geen penal dus klaar.
Ala dit penal is dan kunnen we beter gewoon stoppen met de hele hands regel...
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Tegen Frankrijk zou ik eigenlijk graag allebei teams eruit gaan. Op 1 of andere manier.Tomski1986 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:58:
Buhh.. Hopelijk kegelen die Fransen ze eruit.
Die arm gaat omhoog omdat hij springt, niet om de bal tegen te houden.sambalbaj schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:01:
[...]
Speler probeert bewust de bal tegen te houden omdat er een speler achter staat. Kopt half maar die arm gaat tegelijkertijd wel omhoog en maakt zo deel uit van dat tegenhouden. Discutabel blijft het wel.
Iets simpels ingewikkeld maken ...
Maar enige waardering in te plaatsen of het nou een bewuste poging is het spel te manipuleren of niet.
Maw dus dan wordt het kiezen/delen met hoe de wind waait in het hoofd van de scheids, alle gegeven en niet gegeven strafschoppen zijn dus per definitie Terecht.
Sorry dit zijn de officiële spelregels. Heb jij een bron (van de FIFA, UEFA of andere officiele club) die het tegendeel bewijst?Fleximex schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:59:
[...]
Heel strikt genomen is het altijd terecht, want de scheidsrechter heeft altijd gelijk.enchion schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:09:
De Fifa/Uefa heeft besloten "Hands" niet te definieren als een knock-on (rugby) of lbw (cricket) bal over de lijn (voetbal en anderen) waarin er een keiharde beslissing volgt.
Maar enige waardering in te plaatsen of het nou een bewuste poging is het spel te manipuleren of niet.
Maw dus dan wordt het kiezen/delen met hoe de wind waait in het hoofd van de scheids, alle gegeven en niet gegeven strafschoppen zijn dus per definitie Terecht.
Punt is alleen dat het publiek het daar niet vaak mee eens is.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Die achtste finales moeten ze ook eerst maar winnen. En wie weet winnen ze tegen de Engelsen en komen ze in de tak met Brazilië.algalid schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:09:
Mogelijke kwartfinale tegenstanders voor België zijn dus Spanje, Argentinië, Frankrijk en outlier Rusland. Elk van deze tegenstanders lijkt op papier een haalbare kaart. Nu nog zien wie het wordt in de 8e finales
Sowieso is het bezopen Frankrijk als "haalbaar" te beschouwen. Die hebben in principe meer kwaliteit dan België. Niks is onmogelijk met De Bruyne en Hazard en Lukaku in je elf maar ik zou het per wedstrijd bekijken
Ok...
Als ze nu beide in een kopduel waren dan was het geen hands geweest want ongelukkig (mogelijk uit balans). Echter staat die Nigeriaan er achter en er komt geen duel. Rojo kopt de bal vanwege zijn eigen onkunde op zijn arm.
Dezelfde reden die je geeft voor hands bij een voorzet waar iemand zijn arm te ver van het lichaam heeft kan je hier dan ook prima geven. Het is toch niet dat Rojo in zijn rug geduwd werd. Hij heeft daar volledig de controle over wat hij doet. Hij weet toch ook waar zijn arm hangt. Als je dan niet goed genoeg bent om een bal niet om je eigen arm te koppen is dat pech.
In de spelregels wordt een moment als dit namelijk niet benoemt. De toegepaste regel hier (afstand tussen tegenstander en bal) gaat hier niet op.
Ik zou voor België-Frankrijk tekenenalgalid schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:09:
Mogelijke kwartfinale tegenstanders voor België zijn dus Spanje, Argentinië, Frankrijk en outlier Rusland. Elk van deze tegenstanders lijkt op papier een haalbare kaart. Nu nog zien wie het wordt in de 8e finales

Als in de regels zijn onvolledig. Noem mij eens uit die officiële spelregels welke hier van toepassing was.PolarBear schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:09:
[...]
Sorry dit zijn de officiële spelregels. Heb jij een bron (van de FIFA, UEFA of andere officiele club) die het tegendeel bewijst?
algalid schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:09:
https://www.fifa.com/worldcup/matches/#knockoutphase
Precies, die arm gaat omhoog om te koppen. En juist dat maakt de handsbal onderdeel van dezelfde bewuste actie om de bal tegen te houden. Dat die actie half mislukt doet daar niet aan af.apis29 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:04:
[...]
Die arm gaat omhoog omdat hij springt, niet om de bal tegen te houden.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Mijn eigen interpretatie is dat dit geen pingel was, het moet niet zoals bij hockey worden dat iedere bal op de hand met een penalty wordt bestraft. Dan gaan spelers bewust proberen o een bal op een hand te schieten om het zo uit te lokken. De kopbal van die Argentijn was bedoeld om weg te koppen en hij krijgt hem per ongeluk op zijn arm. Die Nigeriaan heeft er zelfs nog een dot van een kans uit gekregen echter maaide de bal het stadion uit. Als die bal wel was gescoord, was het dan nog een pingel geweest? Veel mensen kijken hier volgens mij door een roze bril (net zoals de Argentijnen zeuren dat die 1e geen pingel was, terwijl dat vasthouden 100% penalty was).
Maar ondanks dat Rojo faalt, de bal zijn hoofd schampt en dan zijn arm raakt is het geen hands? Hij kopt de bal amper.
Je moet interpreteren, regels zijn nooit volledig..Fleximex schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:16:
[...]
Als in de regels zijn onvolledig. Noem mij eens uit die officiële spelregels welke hier van toepassing was.
• the movement of the hand towards the ball (not the ball towards the hand) natuurlijke beweging, geen opzettelijke beweging van zijn arm naar de bal (eerder slechte kopbal).
• the distance between the opponent and the ball (unexpected ball) gezien dit het resultaat was van een slechte kopbal (wel door hemzelf) kan je stellen dat het onverwacht was.
• the position of the hand does not necessarily mean that there is an offence Geen hand van god geval, nvt
is an offence nvt
• hitting the ball with a thrown object (boot, shinguard, etc.) is an offence nvt
De scheidsrechter heeft dit nog nagekeken op de beelden zag geen opzet dus geen overtreding dus geen penalty. Is er over te discusseren, ja want er is een stukje interpertatie. Maar prima beslissing van de scheids, net als het niet toekennen van de penalty door Kuipers.
\
Maar dat is precies het verschil tussen wel of geen opzet.Fleximex schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:22:
Je kunt het ook anders stellen. Kijk het moment terug. Wat nou als Rojo de bal meteen op zijn arm had. Dus zonder eerst zijn hoofd te raken. Dan weet ik zeker dat iedereen het hier hands vond.
Maar ondanks dat Rojo faalt, de bal zijn hoofd schampt en dan zijn arm raakt is het geen hands? Hij kopt de bal amper.
[ Voor 15% gewijzigd door PolarBear op 26-06-2018 22:23 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
heb je die goal van hem gemist dan? Dat doen er niet veel na op die manierDr. Strangelove schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:22:
Waarom doen we eigenlijk nog steeds zo speciaal over Messi? Als je ziet hoe de man nu al drie wedstrijden speelt dan zijn er any number of players veel indrukwekkender dan hij.
Ai, een verkeerde kaart bekeken. Idd, pas groep E of F. Staat fout op The Guardian

[ Voor 5% gewijzigd door algalid op 26-06-2018 22:26 ]
Hoe dan? Als je omhoog springt met je armen wijd en een arm komt tegen de bal is het hands.PolarBear schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:22:
[...]
Maar dat is precies het verschil tussen wel of geen opzet.
Als precies hetzelfde gebeurt maar je schampt de bal nog net voordat je arm de bal raakt is het geen hands.
In beide gevallen niet de intentie om de bal te raken met je arm.
In beide gevallen de arm in dezelfde houding (of die dan natuurlijk is of niet).
En IMHO geen hands. GEEN opzet, normale locatie van de arm (probeer maar eens hoog te springen zonder je armen omhoog te bewegen...) En Nigeria had er eerder voordeel van dan nadeel. Er is geen kans ontnomen.... Want als die hem niet met de arm had geraakt had die hem niet panklaar voor de voetjes gekregen.
In het 1e geval komt de bal van ver(der) weg en had je daarop moeten anticiperen.Fleximex schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:30:
[...]
Hoe dan? Als je omhoog springt met je armen wijd en een arm komt tegen de bal is het hands.
Als precies hetzelfde gebeurt maar je schampt de bal nog net voordat je arm de bal raakt is het geen hands.
In beide gevallen niet de intentie om de bal te raken met je arm.
In beide gevallen de arm in dezelfde houding (of die dan natuurlijk is of niet).
In het 2e geval wordt die bal binnen 20cm van je arm onbedoeld van richting veranderd (en nee die schampbal was echt niet bewust) en is het dus geen penalty.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Gisteren toch ook bij Portugal?!apis29 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:04:
[...]
Die arm gaat omhoog omdat hij springt, niet om de bal tegen te houden.
Toen was het wel en pingel...
Volgens mij is de VAR het probleem, en de afwezigheid daarvan. Dat zit nog helemaal niet goed.
Voetbal heeft al 100 jaar dezelfde basisregels. Een arbiter handhaafd de regels, maar is een mens. Voetballers doen er alles aan om die regels te omzeilen. Uiteindelijk maakt het niet uit. Nu verpest je het toernooi met die VAR.
Ja bah, een hele hoop eerlijke beslissingen die de scheids anders niet gezien had.. Nee dat moeten we niet willenmavaros schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:37:
Het is best wel zorgelijk dat iedereen over de exacte regels loopt te klagen.
Volgens mij is de VAR het probleem, en de afwezigheid daarvan. Dat zit nog helemaal niet goed.
Voetbal heeft al 100 jaar dezelfde basisregels. Een arbiter handhaafd de regels, maar is een mens. Voetballers doen er alles aan om die regels te omzeilen. Uiteindelijk maakt het niet uit. Nu verpest je het toernooi met die VAR.

De arm is in een natuurlijke positie, bewust hands maken is hand naar bal (niet het geval) of hand/arm in onnatuurlijke positie ook nog rekening houdend met de afstand (hier 20-30cm) waarop je nooit kan reageren met een ontwijkende beweging.sambalbaj schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:19:
[...]
Precies, die arm gaat omhoog om te koppen. En juist dat maakt de handsbal onderdeel van dezelfde bewuste actie om de bal tegen te houden. Dat die actie half mislukt doet daar niet aan af.
Inderdaad, al maakte hij wel een rare armbeweging nog bij het omhoog gaan.dfrenner schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:36:
[...]
Gisteren toch ook bij Portugal?!
Toen was het wel en pingel...
[ Voor 19% gewijzigd door apis29 op 26-06-2018 22:42 ]
Het probleem is FIFA, niet de VAR.mavaros schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:37:
Het is best wel zorgelijk dat iedereen over de exacte regels loopt te klagen.
FIFA wil Messi door, want dat levert meer geld op dan het alternatief.
Gisteren werd de bal wel op de stip gelegd en nu niet... Terwijl de VAR toch duidelijk hands liet zien...
In de geest van de wedstrijd fluiten? Je moet het spelletje wel snappen he.toolkist schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:38:
[...]
Ja bah, een hele hoop eerlijke beslissingen die de scheids anders niet gezien had.. Nee dat moeten we niet willen
BAH BAH BAH. Daar zouden ze de spreekwoordelijke doodstraf op moeten zetten.mavaros schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:41:
[...]
In de geest van de wedstrijd fluiten? Je moet het spelletje wel snappen he.
Had ie maar met z'n armen naast het lichaam omhoog moeten springen. Nu gaat de arm net zo goed naar de bal als andersom. En onkunde hoef je op dit niveau ook geen rekening mee te houden, je staat op een WK.apis29 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:39:
[...]
De arm is in een natuurlijke positie, bewust hands maken is hand naar bal (niet het geval) of hand/arm in onnatuurlijke positie ook nog rekening houdend met de afstand (hier 20-30cm) waarop je nooit kan reageren met een ontwijkende beweging.
Gek genoeg die Kroaat m wel tegen met arm langs het lichaam en zonder VAR.
Dan zit die scheids gek genoeg misschien wel fout ipv die bij Argentinië? Zomaar een raar idee....sambalbaj schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:44:
[...]
Had ie maar met z'n armen naast het lichaam omhoog moeten springen. Nu gaat de arm net zo goed naar de bal als andersom. En onkunde hoef je op dit niveau ook geen rekening mee te houden, je staat op een WK.
Gek genoeg die Kroaat m wel tegen met arm langs het lichaam en zonder VAR.