Say what! lol!
Goedmakertje...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hoezo goedmakertje? Hij zit er met zijn tengels aan....
Van de Fransman zelf.Fiber schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:18:
Goedmakertje...
Wat een wk.. Nu al!! Na Portugal Spanje nu dit!
Ben alweer helemaal vergeten waar het is
Ben alweer helemaal vergeten waar het is
[ Voor 41% gewijzigd door Sport_Life op 16-06-2018 13:20 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
En de Fransen kunnen weer overnieuw beginnen. LOL!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
De sliding niet inzetten. Griezmann moet zijn voet toch een keer weer neerzetten.albino71 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:16:
@Vos, omdat griesmeel zijn voer bewust laag houdt. Waar moet je dan heen als verdediger? Verdwijnen?
Maar meningen kunnen verschillen
Australië speelt toch wel aardig, weet goed stand te houden. Frankrijk valt me tegen, mag wel wat meer snelheid in het spel! Waarom krijgt Umtiti geen kaart?
[ Voor 11% gewijzigd door Arjan90 op 16-06-2018 13:19 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Gerechtigheid. Die Aussie raakte eerst de bal, en Griezmann gaat lekker makkelijk op zoek naar contact.
Die videoref moet wmb alleen echt duidelijke missers behandelen.
[ Voor 24% gewijzigd door gambieter op 16-06-2018 13:21 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Gewoon een gele kaart natuurlijk. Vreemd dat die niet gegeven werd.
Onbegrijpelijk eigenlijk, panalty moet gewoon een kaart zijn.
Smiling as the shit comes down...
Ik zie hem geen bal raken?gambieter schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:20:
Gerechtigheid. Die Aussie raakte eerst de bal, en Griezmann gaat lekker makkelijk op zoek naar contact.
Misschien wel formeel correct als je alle spelregels uitpluist, maar voor een neutrale kijker vind ik het bizar dat minuten later nog een penaltie wordt gegeven omdat er op één van de beelden minuscuul contact te zien is...RoD schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:17:
Hier laat de videoscheids duidelijk zijn waarde zien. Het leek eerst helemaal niks, maar pas na tig herhalingen en verschillende standpunten zie je toch dat er een been wordt geraakt. Misschien lullig, maar een volkomen terechte penalty.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Het enige voordeel is dat het commentaar op de beslissing minder is. Dat is wel winst...
Bizar? Juist niet. Het is juist bizar dat je een WK zou kunnen verliezen doordat de scheids net ff met z'n oog knipperde.Herman schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:23:
[...]
Misschien wel formeel correct als je alle spelregels uitpluist, maar voor een neutrale kijker vind ik het bizar dat minuten later nog een penaltie wordt gegeven omdat er op één van de beelden miniscuul contact te zien is...
De camera's die de scheids gebruikte zag je dat idd niet. Met de camera boven het doel leek het er wel op. Jammer dat ze die niet vaker lieten zien.
Ik vond het eigenlijk helemaal niet storend. Je kreeg vrij snel al te horen dat de VAR het moment aan het bekijken was, dus dan weet je dat er nog een beoordeling volgt. En als je dan te zien krijgt wat er gebeurt, dan zie ik liever dat er alsnog een penalty wordt gegeven, dan dat je nog tig keer herhalingen krijgt van hoe Frankrijk een penalty wordt ontnomen.Herman schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:23:
[...]
Misschien wel formeel correct als je alle spelregels uitpluist, maar voor een neutrale kijker vind ik het bizar dat minuten later nog een penaltie wordt gegeven omdat er op één van de beelden miniscuul contact te zien is...
Ideaal is het niet, maar beter dan het niet geven van een penalty.
De close-up herhaling van de voorkant zie je dat hij de bal eerst raakt.Vos schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:23:
Ik zie hem geen bal raken?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Gaan ze nou met Giroux hoge ballen geven? Zal Van Marwijk prima vinden
Het maakt het spel wel eerlijker en dat is het doel van video referees.Herman schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:23:
[...]
De techniek is nu net ingevoerd dus geef het ook eens kan om zich te ontwikkelen. Bij het Rugby en tennis is het al gemeengoed en hoor je er niemand meer over.
In dat geval zou het niet terecht zijn. Ik heb dat beeld niet gezien echter. Zal nog wel voorbij komen.gambieter schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:26:
[...]
De close-up herhaling van de voorkant zie je dat hij de bal eerst raakt.
Waarom zou het niet terecht zijn? Ook als hij de bal net raakt, dan tikt hij alsnog Griezmann van achteren aan.Vos schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:29:
[...]
In dat geval zou het niet terecht zijn. Ik heb dat beeld niet gezien echter. Zal nog wel voorbij komen.
Dat is meer Griezmann die een been zoekt om over te vallen.RoD schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:30:
Waarom zou het niet terecht zijn? Ook als hij de bal net raakt, dan tikt hij alsnog Griezmann van achteren aan.
Als hij eerst de bal speelt? Maar ik ken regelboek niet uit mijn hoofdRoD schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:30:
[...]
Waarom zou het niet terecht zijn? Ook als hij de bal net raakt, dan tikt hij alsnog Griezmann van achteren aan.
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 16-06-2018 13:33 ]
Lijkt mij niet, hij werd van achteren aangetikt terwijl hij op de keeper afliep, dan valt er weinig te zoeken.gambieter schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:32:
[...]
Dat is meer Griezmann die een been zoekt om over te vallen.
Misschien ligt het aan mijn gebrekkige kennis van de spelregels, maar als hij al dan niet de bal raakt, dan verandert dat toch niets aan de spelsituatie waarbij Griezmann op het doel afloopt en een scoringskans heeft, die hem vervolgens wordt ontnomen doordat hij wordt aangetikt?Vos schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:32:
[...]
Als hij eerst de bal speelt? Maar ik ken regelboek niet uit mijn hoofd
Weliswaar had de keeper waarschijnlijk de bal gepakt, maar dat doet niet ter zake denk ik. Van achteren aantikken blijft een overtreding.
[ Voor 51% gewijzigd door RoD op 16-06-2018 13:35 ]
Natuurlijk kan Marokko verrassen maar acht de kans klein dat ze nog een pot gaan winnen.Fiber schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 11:56:
[...]
Dus jij denkt dat Marokko en Iran nu allebei twee wedstrijden op rij gaan verliezen? Moet het nog zien...
Als Marokko de spanning van zich weet af te schudden en gewoon goed gaat voetballen en aanvallen wat ze best kunnen volgens mij dan zie ik ze echt nog wel wat punten pakken. Voor Iran is dit WK nu al geslaagd denk ik...
[...]
Niet mee eens:
Fra - Aus: Leuk want Frankrijk en want Bert van Marwijk met zijn Socceroos, die kunnen wel eens het IJsland van dit toernooi worden. Of net zo stunten als Guus Hiddink met Zuid Korea. Tijdstip is inderdaad niet ideaal.
En Australië zou wel eens net zoals IJsland kunnen verrassen.
Spelen als een team en geven echt alles.
Als de stand zo blijft tussen Frankrijk en Australië dan kan in die groep denk ik echt van alles gebeuren.
Frankrijk heeft een top selectie maar overtuigd me niet echt. Acht de kans klein maar zie wel een kans dat ze de groepsfase niet overleven.
Ik vind het eigenlijk wel bizar dat Australië met veel tweede divisie spelers hier gewoon effe stand kan houden tegen Frankrijk. Dan zou bij mij als KNVB zijnde de kop rood kleuren van schaamte.. Dan hebben wij opeens een behoorlijk goede selectie 
Tja, je offert dan wel mooi voetbal op.. Maar dat deden we in 2014 ook
[ Voor 15% gewijzigd door Mosin op 16-06-2018 13:36 ]
Het voordeel bij tennis is in ieder geval dat het objectief is. Een computer berekent gewoon met behulp van een aantal camera's of de bal in of uit was. Net als bij doellijntechnologie. Ook bij hockey is het vaak wat duidelijker: Bal op voet of stick op stick of stick of voet. Dat is vaak gewoon ja of nee.Miki schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:28:
[...]
Het maakt het spel wel eerlijker en dat is het doel van video referees.
De techniek is nu net ingevoerd dus geef het ook eens kan om zich te ontwikkelen. Bij het Rugby en tennis is het al gemeengoed en hoor je er niemand meer over.
Maar bij voetbal is contact gewoon toegestaan. Dan krijg je snel de discussie wat dan voldoende contact is voor een overtreding. Zo ook de discussie bij de penalties van zojuist. Die handsbal is overduidelijk, maar die sliding geef reden tot discussie: Je kan stellen dat de situatie al voorbij is, dat het contact licht is, dat de speler te makkelijk neergaat. Nu heeft de scheids met seintje van videoref besloten dat het een penalty is, maar de discussie blijft.
Frankijk speelt gewoon dom tegen Australie.Ze moeten het fysieke spel laten voor wat het is want dat winnen ze nooit, ik snap ook niet dat Giroux wordt gebracht. Ze moeten op zijn Spaans tegen een fysiek team als Australie spelen en dat doen ze niet.
En weer een beslissing met behulp van technologie. Gaat lekker 
Ik vermoed dat de grensrechter dit niet gezien had, want die stond bij lange na niet in de buurt.
Ik vermoed dat de grensrechter dit niet gezien had, want die stond bij lange na niet in de buurt.
[ Voor 43% gewijzigd door RoD op 16-06-2018 13:37 ]
Zoals je zelf al zegt, mooi voetbal.Mosin schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:35:
Ik vind het eigenlijk wel bizar dat Australië met veel tweede divisie spelers hier gewoon effe stand kan houden tegen Frankrijk. Dan zou bij mij als KNVB zijnde de kop rood kleuren van schaamte.. Dan hebben wij opeens een behoorlijk goede selectie
Hun staan ze te compact achterin en wij willen aanvallen.
Jammer van die goal.
Ah, wat zonde!
En daarom wordt Giroud gebracht. Die is beter in de kaats dan Griezmann.Grindtegel schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:37:
Frankijk speelt gewoon dom tegen Australie.Ze moeten het fysieke spel laten voor wat het is want dat winnen ze nooit, ik snap ook niet dat Giroux wordt gebracht. Ze moeten op zijn Spaans tegen een fysiek team als Australie spelen en dat doen ze niet.
Die leek niet geheel over de lijn te gaan...
[ Voor 8% gewijzigd door Herman op 16-06-2018 13:39 ]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Jammer. Maar doellijntechnologie is wel heel goed en werkt lekker snel. Super toevoeging aan het voetbal dit.
Via de camera beelden niet helemaal duidelijk, hopelijk zien we zo nog de animatie.Herman schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:38:
Die leek niet over de lijn te gaan...
Jawel, was duidelijk over de lijn, in de herhaling te zien.Herman schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:38:
Ik heb het even gemist..
Watskeburt?
Watskeburt?
Leek inderdaad. Alleen is dat nou net het enige wat ze zonder eigen beoordeling doen.Herman schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:38:
De Fransen mogen de technologie wel danken. Anders hadden ze 0-1 achter gestaan.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
En dus heeft het tijd nodig om zich te ontwikkelen.Tk55 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:36:
[...]
Het voordeel bij tennis is in ieder geval dat het objectief is. Een computer berekent gewoon met behulp van een aantal camera's of de bal in of uit was. Net als bij doellijntechnologie. Ook bij hockey is het vaak wat duidelijker: Bal op voet of stick op stick of stick of voet. Dat is vaak gewoon ja of nee.
Maar bij voetbal is contact gewoon toegestaan. Dan krijg je snel de discussie wat dan voldoende contact is voor een overtreding. Zo ook de discussie bij de penalties van zojuist. Die handsbal is overduidelijk, maar die sliding geef reden tot discussie: Je kan stellen dat de situatie al voorbij is, dat het contact licht is, dat de speler te makkelijk neergaat. Nu heeft de scheids met seintje van videoref besloten dat het een penalty is, maar de discussie blijft.
Hoe nu beslissingen worden is al zoveel zuiverder dan op de voorgaande toernooien en dat is al de grote winst.
Hoop dat de spelers van Spanje kijken.
Dit is wat je doet wanneer je met 1 goal voor staat.
Dit is wat je doet wanneer je met 1 goal voor staat.
Ja hmm. Ik denk toch dat je moet roeien met die riemen die je hebt. Het is eigenlijk schandalig dat het WK langs ons vaart omdat we ooohh zooo voetballend zijn ingesteld.Deadsy schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:37:
[...]
Zoals je zelf al zegt, mooi voetbal.
Hun staan ze te compact achterin en wij willen aanvallen.
Jammer van die goal.
Jammer, AUS had wel een puntje verdient
Smiling as the shit comes down...
Klopt, eerst achterin schoon houden en dan van daaruit bouwen.Mosin schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:44:
[...]
Ja hmm. Ik denk toch dat je moet roeien met die riemen die je hebt. Het is eigenlijk schandalig dat het WK langs ons vaart omdat we ooohh zooo voetballend zijn ingesteld.
Maar Australië kwalificeert zich uiteraard in een volledig andere regio.
Dat zou met onze spelers zeker moeten kunnen. Memphis moet gewoon zijn verantwoordelijkheden voorin gaan nemen en het team op sleeptouw mee trekken. Die jongen is snel en goed genoeg.Deadsy schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:48:
[...]
Klopt, eerst achterin schoon houden en dan van daaruit bouwen.
Maar Australië kwalificeert zich uiteraard in een volledig andere regio.
Dat is waar inderdaad. Wij zitten hier met wat toplanden op elkaar gedrukt

Had het ze gegund en zou denk ik de groep ook zeer spannend gemaakt hebben.
En was het nu wel een penalty of niet ?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik vind hem te makkelijk vallen. Maar er was contact.
Van Argentinië - IJsland zou denk ik hetzelfde soort wedstrijd kunnen worden.
Van Argentinië - IJsland zou denk ik hetzelfde soort wedstrijd kunnen worden.
Volgens Pierre niet. Hij valt wel erg makkelijk.Pierre schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:55:
En was het nu wel een penalty of niet ?
Erg nuttig ook video ref, discussies blijven nog steeds
[ Voor 20% gewijzigd door Sport_Life op 16-06-2018 13:58 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Had het Australië wel gegund.. vond ze nog knap stand houden!
[ Voor 4% gewijzigd door GS88 op 16-06-2018 14:00 ]
Rotterdam
Dit geeft mooi de zwakte van Frankrijk weer. Ze hebben goede spelers, maar dit zou een stuk makkelijker moeten gaan!GS88 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:59:
Had het Australië wel gegund.. vond ze nog knap stand houden!
Inderdaad, vind het geen team.Tk55 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 14:00:
[...]
Dit geeft mooi de zwakte van Frankrijk weer. Ze hebben goede spelers, maar dit zou een stuk makkelijker moeten gaan!
Hmm, de VAR. dan wordt Duitsland dus geen kampioen, want die hatten immer gluck, da's nu over met de VAR.
Oww wacht, de Duitsers dwingen het af.
Oww wacht, de Duitsers dwingen het af.
Ik en meer mensen hebben denk ik te veel verwacht van Frankrijk dit WK. Het is inderdaad alweer geen team. Hoe goed de spelers ook zijn.
Spanje is voetballend veel beter. Portugal staat er toch maar weer en dan heb je ook nog Argentinië, Duitsland en Brazilië.
Frankrijk gaat geen wereldkampioen worden.
Moest tijdens de wedstrijd een paar keer terug denken aan het Frankrijk van Zidane.Fleximex schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 14:13:
[...]
Ik en meer mensen hebben denk ik te veel verwacht van Frankrijk dit WK. Het is inderdaad alweer geen team. Hoe goed de spelers ook zijn.
Spanje is voetballend veel beter. Portugal staat er toch maar weer en dan heb je ook nog Argentinië, Duitsland en Brazilië.
Frankrijk gaat geen wereldkampioen worden.
Dat was een team, een leider.
Dit Frankrijk heeft denk ik geen leider.
Griesmann vind ik niet meer die leuke speler van een paar jaar geleden.
Pogba vind ik overschat.
Zit nu ff Touzani's warming up te kijken, die Nico Tagliafico is wel een geschikte kerel. Bescheiden en zo te zien oprecht blij en trots op z'n selectie in het Argentijnse elftal.
Mooi om te zien dat Messi bij vrije trappen Tagliafico zoekt, al twee keer gevaarlijk geweest.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Yesssssss. Heb altijd een zwak voor de underdog dus kom op IJsland
[ Voor 76% gewijzigd door DutchOwnage op 16-06-2018 15:24 ]
Achterin is Argentinië niet sterk....
Maar zie ze nog wel winnen. Messi scoort er nog wel 1 of 2
Maar zie ze nog wel winnen. Messi scoort er nog wel 1 of 2
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Lekkere wedstrijden vanaf Portugal - Spanje hoor

Die twee centrumverdedigers en keeper zijn echt ondermaats, wat een paniek achterin. Dan kun je voorin wel sterren hebben maar krijg je ze net zo makkelijk tegen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Typisch doelpunt van Finnbogason, zo maakte hij ze bij Heerenveen ook altijd.
Nou inderdaad. Gisteren was erg pittig om te blijven kijken.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Vieze, bewuste overtreding! Tevens slap optreden van de videoscheids.Fleximex schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 15:32:
Rood voor de scheids!
Leuke pot verder! IJsland speelt zeker niet onaardig
Het was meer de verrassing dat hij compleet vrij voor doel stond. En als die bal goed was...Terranova schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 16:11:
Wat is die commentator een oetlul zeg. WAT EEN KANS VOOR IJSLAND als die bal een meter lager was...
Verdedigend is het heel matig bij Argentinië.
Hij is nogal op de hand van de Ijslanders. Terwijl wat die laten zien toch voornamelijk voetballend heel matig is, en vooral gebaseerd op kracht en tegenhouden.Terranova schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 16:11:
Wat is die commentator een oetlul zeg. WAT EEN KANS VOOR IJSLAND als die bal een meter lager was...
Ja dat is wel duidelijk, zeker bij dat "hands" incident waar een IJslander op de nek van een Argentijn zat die daardoor de bal raakte met z'n hand.autje schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 16:15:
[...]
Hij is nogal op de hand van de Ijslanders. Terwijl wat die laten zien toch voornamelijk voetballend heel matig is, en vooral gebaseerd op kracht en tegenhouden.
Toch valt IJsland mij heel erg mee. Ze weten precies wat ze wel en niet kunnen en voeren dat gewoon uitstekend uit. En ze komen er vaker uit dan ik van tevoren had gedacht.
Jammer pingel. Owww my god hij houdt m
[ Voor 46% gewijzigd door DutchOwnage op 16-06-2018 16:22 ]
Ook weer lekker onhandig gedaan die verdediger, wat een kluns
Omg hij mist
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ha.. ha.. ha... haaaaa.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De immense druk speelt hem duidelijk parten. Daar had onze vriend Ronaldo toch minder last van gisteren...
Ai ai ai. Die C. Ronaldo staat er de laatste jaren toch vaker op belangrijke momenten dan Messi.
Het enige wat ik die langharige ijslander zie doen is argentijnen onderuit beuken, kan ie ook nog voetballen?