Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
[ Voor 3% gewijzigd door Fiber op 15-06-2018 21:16 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hij speelt bij Realbvbal79 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 21:17:
Nacho speelt toch bij Arsenal? Waarom heeft de commentator het over Madrid🙄
Nacho Fernandez speelt nu, en speelt bij Realbvbal79 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 21:17:
Nacho speelt toch bij Arsenal? Waarom heeft de commentator het over Madrid🙄
Nacho Monreal speelt nu niet, en speelt bij Arsenal
Ah Fernandez...verwarrend
[ Voor 30% gewijzigd door bvbal79 op 15-06-2018 21:20 ]
Wat @toolkist zegt.bvbal79 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 21:20:
[...]
Vanaf volgend jaar dan ofzo?
Wikipedia: Nacho Monreal
Hij speelt op de plek van Carvajal, die normaal de voorkeur krijgt. Maar Carvajal is nu geblesseerd
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Snap alleen niet dat hij speelt en niet Azpilicueta. Dat staat verder los van zn fout en doelpunt.Sjurm schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 21:21:
[...]
Wat @toolkist zegt.
Hij speelt op de plek van Carvajal, die normaal de voorkeur krijgt. Maar Carvajal is nu geblesseerd
Ging er niet vanuit dat de reserve RB van madrid ook gelijk die van Spanje isSjurm schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 21:21:
[...]
Wat @toolkist zegt.
Die overtreding van Pepe op Costa, daar had je pas recht van spreken om uitbundig te doen om een kaart. Die overtreding had dan ook direct rood moeten zijn. Zit die video ref GTST te kijken ofzo? Of mag die niks doen tenzij de scheids er om vraagt? Wat een aanfluiting dan.
Er zijn vier momenten waarbij de videorecorder mag ingrijpen. Dat is bij doelpunten, penaltysituaties, rodekaartsituaties en identiteitsvergissingen, bijvoorbeeld als de verkeerde speler een kaart krijgt.cordonbleu schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 21:25:
Jammer, weer een scheids die het niet snapt. Weer een zielige Ronaldo die zo uitbundig als een klein kind dat geen snoepje krijgt om een kaart gaat vragen bij de scheids. Daar had hij juist hem een kaart voor moeten geven. Dan doet ie het vast geen tweede keer en ben je van dat gezeur af. Nu blijft het gezeik steeds.
Die overtreding van Pepe op Costa, daar had je pas recht van spreken om uitbundig te doen om een kaart. Die overtreding had dan ook direct rood moeten zijn. Zit die video ref GTST te kijken ofzo? Of mag die niks doen tenzij de scheids er om vraagt? Wat een aanfluiting dan.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Here's to you Nicola and Bart
Barcelona, hoofdsponsor van Spaanse elftal, het is te verklarenDeadsy schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 21:45:
Eigen schuld. Had na de 3-2 meer druk gezet voor een 4e, maar nee ze zakken terug.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Resultaat van jarenlang keihard trainen.
4 min extra tijd
[ Voor 29% gewijzigd door Hackus op 15-06-2018 21:48 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Je wist voor het nemen van de vrije trap dat hij zou gaan scoren.. die blik in zijn ogen zei alles.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Dus tijdens de overtreding van Pepe op Costa was hij even koffie halen? Dat was overduidelijk rood en de scheids gaf niet eens geel. Het is dat die Costa sterk is, anders had zijn enkel er mooi naast gestaan na die schop van achter.Marc3l schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 21:34:
[...]
Er zijn vier momenten waarbij de videorecorder mag ingrijpen. Dat is bij doelpunten, penaltysituaties, rodekaartsituaties en identiteitsvergissingen, bijvoorbeeld als de verkeerde speler een kaart krijgt.
Je kunt beide doen, dat doe ik ook. Top voetballer, een echte atleet die er echt voor leeft. Maar vind het ook een eikel vanwege zijn maniertjes.M@cer schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 21:48:
Hij heeft zijn vervelende maniertjes en wat heb ik hem gehaat, maar wat een eindbaas is Ronaldo toch.
Je wist voor het nemen van de vrije trap dat hij zou gaan scoren.. die blik in zijn ogen zei alles.
Spanje had echt controle en had de 4-2 kunnen en moeten maken. Maar nee, 1 goal marge is meer dan zat tegen Portugal.
Trouwens, Oranje wint van Portugal, Portugal staat gelijk tegen Spanje. Is Oranje dan beter dan Spanje?
Zo reageer je dus niet op GoT.Deadsy schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 21:50:
[...]
Je kunt beide doen, dat doe ik ook. Top voetballer, een echte atleet die er echt voor leeft. Maar vind het ook een eikel vanwege zijn maniertjes.
Spanje had echt controle en had de 4-2 kunnen en moeten maken. Maar nee, 1 goal marge is meer dan zat tegen Portugal.
Trouwens, Oranje wint van Portugal, Portugal staat gelijk tegen Spanje. Is Oranje dan beter dan Spanje?
[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-06-2018 23:47 ]
Tip: bbc aanzetten.bvbal79 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 21:50:
enerverende voetbal avond...met saai commentaar 😂
Jij hoeft ook niet zo te reageren.
Als het zo blijft mag Marokko zich echt voor hun kop slaan.
Hadden ze gewonnen dan was dit toch wel de droom uitslag geweest voor hun.
Niet dat ze dan favoriet waren geweest maar het had hun wel een kans gegeven.
[ Voor 15% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-06-2018 23:48 ]
[ Voor 88% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-06-2018 23:49 ]
Verwijderd
Hij schiet hem erlangs?toolkist schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 21:49:
Danny Murphy op BBC "I don't see him get this over the wall, he'll has to go past or under it". En dat was toch ook geen koekenbakker qua vrije trappen.
Ja prachtigalbino71 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 21:54:
Iran bovenaan in de poule
Laten ze die maar snel afdrukken voor in de huiskamer
Tjonge wat een paar mooie goals bij Portugal Spanje.
Die van nacho Fernández en die vrije trap van Ronaldo is nu al een klassieker
Al sla je me dood, ik zit gewoon thuis op de bankcordonbleu schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 21:48:
[...]
Dus tijdens de overtreding van Pepe op Costa was hij even koffie halen?
[ Voor 88% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-06-2018 23:49 ]
[ Voor 90% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-06-2018 23:50 ]
[ Voor 3% gewijzigd door DutchOwnage op 15-06-2018 22:12 ]
knip, alweer niet zo reagerenbvbal79 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 22:03:
[...]
Nee iedereen zit op jouw hypotheses te wachten. Je doet net of je de analist van tweakers bent.
ot:
Argentinie - IJsland zou wel eens leuk kunnen worden heb ik het gevoel. Jammer genoeg valt het samen met de start van Le Mans.
[ Voor 24% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-06-2018 23:51 ]
[ Voor 8% gewijzigd door DutchOwnage op 15-06-2018 23:46 ]
Verwijderd
Voor de rest leek het wel of zowel Marokko als Iran bang waren voor een tegendoelpunt. Wat deed pak hem beet Amrabat nu eigelijk grote delen van de wedstrijd? Leek meer rechtsback dan buitenspeler.
En dan Ronaldo. Goedemorgen, je moet het maar even waar weten te maken. Helemaal zijn derde doelpunt. Dacht dat die er niet in zou kunnen omdat volgens mij die muur echt niet op 9 meter stond. Krijgt Ronaldo hem er desondanks toch nog perfect in.
Nigeria zal niet heel sterk zijn, maar Kroatië is een echte outsider wat mij betreft. Een aantal gelouterde spelers, een van de beste middenvelders en volgens mij is dat wel echt een team. Ik ben heel benieuwd!
IJsland verwacht ik niets meer van.
[ Voor 11% gewijzigd door Mosin op 16-06-2018 09:33 ]
Ramos? De penalty was veroorzaakt door Nacho FernandezMosin schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 09:33:
Heerlijk dat Ramos de wind van voren krijgt door de gegeven penalty voor Ronaldo. Dat moet wel een raar gevoel geven, aangezien er bij Real amper tegen je gefloten wordt
En dan dat gejank erbij van Pique dat hij helemaal geen overtreding maakte waaruit de 3-3 volgde...bvbal79 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 09:34:
[...]
Ramos? De penalty was veroorzaakt door Nacho Fernandez
Het beetje gunfactor wat ze na gisteren weer bij me hadden dankzij het mooie spel is spontaan weer weg door die jankerd.
Daarentegen had die actie voorafgaand aan de eerste goal van Costa afgefloten moeten worden voordat hij überhaupt de kans creëerde.cordonbleu schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 21:48:
[...]
Dus tijdens de overtreding van Pepe op Costa was hij even koffie halen? Dat was overduidelijk rood en de scheids gaf niet eens geel. Het is dat die Costa sterk is, anders had zijn enkel er mooi naast gestaan na die schop van achter.
En er maakte iemand hands pal voor de doellijn -> geen pingel. En zo kunnen we nog even doorgaan. Schaf inderdaad dan maar gewoon af. Laten we de beslissingen bij de 3 prutsers in het veld.
Neen natuurlijk niet. Dit kan, en moet uiteraard veel beter. Op deze manier maakt de FIFA er een farce van, en het zou me niets verbazen als dat een opzetje is om videoarbitrage te diskwalificeren.
Als je dit allemaal mist, terwijl wij thuis op de bank, al de eerste keer (!) - dus zonder herhalingen, slow-mo, 15 camerastandpunten) zien dat iets een smerige of beslissende overtreding is, dan maak je jezelf als arbitrage-complex toch gewoon tot een lachertje?
---
Al met al, een leuke uitslag. En er is min of meer gebeurd wat ik hoopte: regelmatige confrontaties tussen de kwade geniussen (uiterst lompe verdedigers) bij beide teams met hun ook maar al te bekende aanvallende tegenstrevers in de aanval. Jammer dat noch Pepe, noch Ramos tegen 'rood' aanliepen.
Wat dat betreft, ik had nooit gedacht ooit nog eens te juichen voor Ronaldo/Portugal (ik kan beiden niet luchten), maar ik vond het fantastisch!
[ Voor 15% gewijzigd door Ramzzz op 16-06-2018 10:30 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik heb ook totaal niks met Portugal( ook de clubteams), sterker nog vond het altijd smerige schoppers en matenaaiers, maar dat neemt inderdaad niet weg dat je de uitzonderlijke kwaliteiten van Ronaldo niet mag bewonderen. Omdat een hoop mensen vergeten hoeveel die jongen voor zijn sport doet, maar vooral ook laat. Die zien vaak alleen een arrogante gozer met hele vervelende trekjes.Ramzzz schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 10:26:
[...]
Wat dat betreft, ik had nooit gedacht ooit nog eens te juichen voor Ronaldo/Portugal (ik kan beiden niet luchten), maar ik vond het fantastisch!
Je mag ze wel bewonderen hoorDutchOwnage schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 10:42:
[...]
Ik heb ook totaal niks met Portugal( ook de clubteams), sterker nog vond het altijd smerige schoppers en matenaaiers, maar dat neemt inderdaad niet weg dat je de uitzonderlijke kwaliteiten van Ronaldo niet mag bewonderen. Omdat een hoop mensen vergeten hoeveel die jongen voor zijn sport doet, maar vooral ook laat. Die zien vaak alleen een arrogante gozer met hele vervelende trekjes.
Maar ik heb wel het idee dat gisteren niet zijn beste potje ooit was ofzo, een penal, een lucky goal en een mooie vrije trap. Hij heeft vast wel eens een mooiere hattrick gemaakt...
Verder wel een goeie pot natuurlijk, maar om nou te zeggen (zoals die NL commentator deed) dat hij met afstand de beste man op het veld was gisteren, dat gaat mij net wat te ver. Daarvoor liep er gewoon teveel kwaliteit rond, ik zou het houden op wellicht de beste
Wat mij betreft was Isco de beste man op het veld. Wat een balcontrole en elke pass was goed zowat.Snowdog schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 11:09:
[...]
Je mag ze wel bewonderen hoor
Maar ik heb wel het idee dat gisteren niet zijn beste potje ooit was ofzo, een penal, een lucky goal en een mooie vrije trap. Hij heeft vast wel eens een mooiere hattrick gemaakt...
Verder wel een goeie pot natuurlijk, maar om nou te zeggen (zoals die NL commentator deed) dat hij met afstand de beste man op het veld was gisteren, dat gaat mij net wat te ver. Daarvoor liep er gewoon teveel kwaliteit rond, ik zou het houden op wellicht de beste
Dat weet ik. Daarmee probeer ik te zeggen dat ik het gewoon leuk vind voor ‘m. Ik heb zeer weinig met dat Spaanse gejank, dus vind ik het grappig dat Ramos nu lekker een Ronaldo’tje tegen krijgtbvbal79 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 09:34:
[...]
Ramos? De penalty was veroorzaakt door Nacho Fernandez
Dus jij denkt dat Marokko en Iran nu allebei twee wedstrijden op rij gaan verliezen? Moet het nog zien...Deadsy schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 22:01:
[mbr] Wederom, niet zo reageren. [/mbr]
Als Marokko de spanning van zich weet af te schudden en gewoon goed gaat voetballen en aanvallen wat ze best kunnen volgens mij dan zie ik ze echt nog wel wat punten pakken. Voor Iran is dit WK nu al geslaagd denk ik...
Niet mee eens:DutchOwnage schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 23:44:
Morgen vindt ik juist zo beetje de minste dag. Aus-Fra is gewoon kut qua tijd wat een btje jammer is want ja toch benieuwd wat van Marwijk kan met die gasten nou Kro- Nig boeite me echt niet Per-Den idem. En IJsland parkeert massaal de bus in de 16 dus wordt heel vervelend om te kijken verwacht ik. Zondag lijkt me leuker met Dui- Mex. En maandag komen Engeland en België in actie zowiezo leuk.
Fra - Aus: Leuk want Frankrijk en want Bert van Marwijk met zijn Socceroos, die kunnen wel eens het IJsland van dit toernooi worden. Of net zo stunten als Guus Hiddink met Zuid Korea. Tijdstip is inderdaad niet ideaal.
Kro - Nig: Kroatië is bijna altijd een leuk spelende ploeg en Nigeria ben ik ook wel benieuwd naar. Tijd niet gezien.
Per - Den: Want Eriksen, maar ook Peru zou best wel eens verrassend goed kunnen zij.
IJsland mag dan zó 2016 zijn, maar Argentinië met Messi ben ik wel benieuwd naar. Kijken of hij net zo in vorm is als Ronaldo.
Dui - Mex is inderdaad een soort van klassieker op het WK: 1978, 1986, 1998, 2018, maar meestal wint Duitsland.

Edit: Die Aussies doen tot nu toe best leuk mee met Frankrijk...
[ Voor 31% gewijzigd door Fiber op 16-06-2018 12:18 ]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Spanje en Portugal maken tot nu toe meer indruk.
Absoluut idioot dit videoref systeem, maar hij raakt zelfs de bal!
[ Voor 70% gewijzigd door alexbl69 op 16-06-2018 13:13 ]
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
[ Voor 39% gewijzigd door Vos op 16-06-2018 13:13 ]
Hij raakt nog de bal ook
[ Voor 24% gewijzigd door Yemoke op 16-06-2018 13:13 ]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Hoezo niet? Hij raakt de bal niet en de man wel?albino71 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:13:
Absoluut geen pingel dit....
Spelbederf. Klote video gedoe...Herman schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:13:
Bizar die video-ref...

Onhoudbare pingel.
Er is toch gewoon contact.albino71 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:14:
Hij doet zijn been omhoog en vermijd daarmee juist contact.
Alleen heeft ie 2 benen en z'n voet raakt em gewoon.albino71 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:14:
Hij doet zijn been omhoog en vermijd daarmee juist contact.
Precies, dus de scheidsrechter had bij zijn eerste beslissing moeten blijven.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Het laatsteYemoke schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:15:
Hij raakt toch eerst de bal? Heel lichtjes, dat wel. Of ik moet mijn bril eens schoonmaken
Makkelijk gezegd, het merendeel vind het een penalty
Kunnen ze ook wel doen, iedereen een stemkastje geven!
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 16-06-2018 13:17 ]
Dat ja. Ze gebruikten steeds de verkeerde camera's waar je dat niet goed kon zien.Yemoke schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:15:
Hij raakt toch eerst de bal? Heel lichtjes, dat wel. Of ik moet mijn bril eens schoonmaken
De scheids is blijkbaar wel overtuigd.Sport_Life schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:16:
[...]
Precies, dus de scheidsrechter had bij zijn eerste beslissing moeten blijven.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
[ Voor 3% gewijzigd door Tripwire999 op 16-06-2018 13:17 ]