[Voetbal] Centraal WK 2018 discussie topic

Pagina: 1 ... 38 ... 95 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Ik snap het geel voor Ronaldo wel.
Hij gebruikt zijn armen om langs dienmin of meer omvallende speler te komen. Ik zie er geen slaande beweging in.

En ik ben niet echt een liefhebber van Ronaldo... integendeel...

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Die Iranier loop opzettelijk achteruit tegen Ronaldo aan, Ronaldo zwaait zijn arm eromheen omdat hij anders door hem heen moet lopen. Als het al geel is, dan voor die verdediger. Never nooit voor Ronaldo, dat is belachelijk en slaat nergens op.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Hupske schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:50:
Gaat het om de voeten of lichaam?
Alles waar je mee kan scoren: in dit geval het bovenlichaam van die Spanjaard vs de voet van die Marokkaan en die voet hief het net op.
Martinspire schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:53:
Mooie pingel en volgens mij gewoon terecht. Die speler kopt hem bewust op de arm van die verdediger dus ja dan lijkt het me gewoon hands?
Dat is de regel helemaal niet, slaat ook nergens op dat als de aanvaller iets bewust doet dat het dan een penalty is ;) . Voorbeeld: aanvaller lepelt hem bewust op een hand dus het is een penalty? Ja bij hockey een strafcorner (zogenaamd allemaal onbewust tegen de voet gespeeld :+)
Als de verdediger bewust hands maakt is het een penalty. Hier was het geen hand naar bal geval maar arm in (al dan niet) onnatuurlijke positie. Bas Nijhuis weer met z'n onzin van strak langs het lichaam ... al was er vanmiddag wel een gegeven met een arm achter de rug en eerder in het toernooi niet? (of toen ook?)
In ieder geval is er vaak genoeg ook géén penalty gegeven in gevallen waar de armen niet 'strak langs het lichaam' waren.

[ Voor 22% gewijzigd door apis29 op 25-06-2018 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Bassie had duidelijk gedronken of een belang om mild te zijn voor de arbitrage. Zijn uitleg kon ik steeds totaal niet volgen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:07
Mijn punt is of het is een slaande beweging en rood, of geen slaande beweging maar iets onhandigs of whatever en dan geef je geen kaart maar gewoon een vrije trap. Dit is gewoon weird en ruikt naar bescherming van een publieksfavoriet.

Persoonlijk ben ik geen fan van Ronaldo maar ik zie hem liever wel dan niet op het veld vanuit een entertainment perspective, dus ik lig er niet wakker van dat hij geen rood kreeg. Maar het is wel gewoon broddelwerk van die scheids.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-10 13:25
als je het niet beoordeeld als een slaande beweging, geef dan ook geen geel....
Als je blijkbaar een overtreding ziet: Dan is het dus rood, want: Slaande beweging. Een andere overtreding is er niet.

Idiote beslissing. Het is of niets, of rood. Scheids kiest de makkelijke middenweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:41

ST10©DE

Dus.............

Ankona schreef op maandag 25 juni 2018 @ 22:13:
Die Iranier loop opzettelijk achteruit tegen Ronaldo aan
WoW, een betere moonwalk dan wijlen Michael Jackson..... 8)7

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-10 16:55
Portugal heeft wel vergelijkbaar met het EK het geluk mee. 3 beroerde wedstrijden gespeeld en door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Nu komen ze hun evenbeeld tegen in Uruguay d:)b (Portugal onder Santos speelt leuk voetbal las ik nog, twee woorden die nog nooit samen in een zin gebruikt zijn: Santos en leuk voetbal. Tegen Hongarije ofzo hebben ze een keertje redelijk gespeeld en de rest was idd gewoon betonvoetbal)

[ Voor 71% gewijzigd door apis29 op 25-06-2018 22:39 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op maandag 25 juni 2018 @ 22:20:
Mijn punt is of het is een slaande beweging en rood, of geen slaande beweging maar iets onhandigs of whatever en dan geef je geen kaart maar gewoon een vrije trap. Dit is gewoon weird en ruikt naar bescherming van een publieksfavoriet.

Persoonlijk ben ik geen fan van Ronaldo maar ik zie hem liever wel dan niet op het veld vanuit een entertainment perspective, dus ik lig er niet wakker van dat hij geen rood kreeg. Maar het is wel gewoon broddelwerk van die scheids.
Precies dit. Geel is net die ene uit drie opties die echt niet logisch is. Dan denk ik als buitenstaander:
1. Er was een kaart.
2. Dan was er een overtreding, anders geen kaart.
3. Dan moet het wel een slaande beweging zijn, verder gebeurde er namelijk niks.
4. Dan had het dus rood moeten zijn, want slaande beweging.
5. Dan is hij beschermd omdat hij is wie hij is.

En dat is dan een flater van jewelste van de scheids. Alternatieve optie:
5. Het is geen slaande beweging maar ik geef maar geel om de lieve vrede te bewaren. Die wordt toch geschrapt voor de tweede ronde.
6. Dan is de scheids onbekwaam en laat hij beslissingen niet afhangen van de regels van het spel, maar van andere zaken. Naar huis met die man.

[ Voor 13% gewijzigd door Bundin op 25-06-2018 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:55
Heb laatste half uur gemist, potverr lag Spanje er nou bjijna uit..??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 19:58

GS88

π raat

apis29 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 22:14:
Als de verdediger bewust hands maakt is het een penalty. Hier was het geen hand naar bal geval maar arm in (al dan niet) onnatuurlijke positie. Bas Nijhuis weer met z'n onzin van strak langs het lichaam ... al was er vanmiddag wel een gegeven met een arm achter de rug en eerder in het toernooi niet? (of toen ook?)
In ieder geval is er vaak genoeg ook géén penalty gegeven in gevallen waar de armen niet 'strak langs het lichaam' waren.
Dat was deze.

Wat ik wel raar vind is dat eerder op de avond er meer beelden hiervan waren op NOS360.. nu enkel deze. Misschien staat het er morgen weer, je ziet iig. dat zijn arm al zo was, en dat de bal erna pas ertegenaan komt. In ieder geval géén opzet van de verdediger..

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 22:51

d0s

sssst

Sjah schreef op maandag 25 juni 2018 @ 22:46:
Heb laatste half uur gemist, potverr lag Spanje er nou bjijna uit..??
nee, portugal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Laatst online: 19-09 19:58

GS88

π raat

Als ik de beelden zo terugkijk moet ik zeggen dat die keeper met z'n 45-jaar nog behoorlijk kat-achtige reflexen heeft.. :9~

Zit ik even te surfen op YT... blijkbaar istie een ware penalty-killer in de Africa Cup!

Club:

2 achter elkaar geblokt in een penalty shoot-out vs. Burkina Faso bij ACN-2017:
[YouTube: https://youtu.be/ib6dOznZzWc?t=6m12s]

En hier een derde in dezelfde Africa Cup (tegen ?):
[YouTube: https://youtu.be/BIStAO0LCkI?t=2m27s]

Penalty gestopt van Drogba (2010 ofzo?):

En in hetzelfde filmpje op 2:35 wéér 1 gestopt!!

Al met al... het Egypte op dit WK was heel anders dan dít Egypte tegen Italië en Brazilië.. belabberd!:

1-0 winst op Italië:

Hmm, ik maak er een heel video-ding van.. 't is laat :9
Zal er morgen wel op terugkijken van "wat the..?" :+

[ Voor 65% gewijzigd door GS88 op 25-06-2018 23:38 ]

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Laatst online: 08-09 08:55
Grindtegel schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:57:
[...]

uruguay gaat daar voor zorgen
Ik ben op dit WK van niets nog zeker.
Zie zelfs Brazilië het niet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
OP weer up-to-date

Had eigenlijk gehoopt dat iran portugal naar huis zou schieten vandaag...

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Kee, tja die hadden eruit gemogen , Spanje eruit had slecht geweest voor het mooie voetbal.

Beilgie - Engeland kan wel ns absurde vertoning worden, lijkt mij dat je allebei 2e wilt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Dr. Strangelove schreef op maandag 25 juni 2018 @ 22:07:
Toch gewoon rood voor Ronaldo? Slaan is toch rood? Je geeft toch geen geel omdat hij een beetje slaat?
Ik kan nergens beelden terugvinden...
Alles wordt ivm auteursrecht direct verwijderd pfff...

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlakHawk
Thanx!

Mijn totaal niet toedoende mening:

Hands van Portugal sloeg nergens op. Als hij de bal al raakte (wat al slecht te zien was), bewoog hij van de bal af. Ik vind hands hiervoor wel erg ver gaan.

En Ronaldo en slaande beweging net zo min. Hij gaat erlangs en beweegt zijn arm naar beneden. Komt wat ongelukkig langs zijn kaak, maar een slaande beweging doe je niet omlaag toe. Dit is exact wat je in het uitgaan bij een drukke kroeg ook doet om iemand te passeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
Wat irritant dat die samenvattingen bij de NOS zo belachelijk kort zijn. De helft ontbreekt. Bij Saudi-Arabië - Egypte zat er de aanleiding van beide penalty's niet eens in, terwijl beide belachelijk waren. Iemand een goed YouTube kanaal met samenvattingen?

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apart dat Marokko nu wel bleek te kunnen voetballen waar het dat de eerste twee wedstrijden veel te veel na liet. Die les zal daar zeker geleerd worden voor een volgend eindtoernooi.

Gelukkig dat Iran er uit is. Wat een verschrikkelijk betonvoetbal die grote delen van hun wedstrijden op de mat wisten te leggen is niet normaal meer.

Rusland weer met beide benen op de grond gevoetbald door Uruguay.

En veel ophef om niets inzake Ronaldo. Niet handig van zijn kant maar natuurlijk echt geen rode kaart.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:24

Clush

Do as I say...

Er wordt een beetje gedaan alsof slaan de enige overtreding en rood de enige straf binnen het voetbal is.

Ronaldo gebruikt zijn armen op een vrij ruwe en agressieve manier, zelfs zo dat het tegen slaan aanzit. Daar kan je prima geel voor geven.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Clush schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 06:58:
Er wordt een beetje gedaan alsof slaan de enige overtreding en rood de enige straf binnen het voetbal is.

Ronaldo gebruikt zijn armen op een vrij ruwe en agressieve manier, zelfs zo dat het tegen slaan aanzit. Daar kan je prima geel voor geven.
Kijk nog eens goed, die verdediger loopt zeer bewust tegen Ronaldo aan. Dat zou geel kunnen zijn voor die verdediger, dat is de enige ovetreding die daar plaatsvond.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:54

St@m

@ Your Service

Zie net de ‘overtreding’ van Ronaldo.. ik begrijp heel goed dat de scheids daar geen rood voor geeft. Niets aan de hand.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-09 22:23
Deze WK is goed landen die wel goed zijn maar nooit echt de top hbben gehaald. Zou NLD ook tussen moeten zitten eigenlijk.

Je merkt landen als Spanje / Portugal / Argentinie / Brazilie en noem maar op niet meer de landen zijn van vroeger. Ook nog eens de heletijd oude garde erbij halen. Duitsland probeert tenminste met en nieuw Duitsland nu het te halen.

Nigeria - Argentinie zie ik Nigeria winnen of gelijk spelen. Als ze gelijk spelen is het over en uit met Argentinie.

Ik heb Iran vs Portugal zitten kijken. En je zag degelijk wel dat Iran de sterkere was. Het is dat Caresma met geluk de bal erin had geschopt. Bij een andere keeper zou het anders gelopen hebben ;)

[ Voor 17% gewijzigd door theduke1989 op 26-06-2018 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat Ronaldo hem wilde opvangen met zijn arm en hem daar verwachte. Alleen ging zijn arm meer richting zijn gezicht. Het was zeker niet bewust (ik ben overigens ook anti-Ronaldo, maar het is geen vuile speler). Geel was uiteindelijk niet zo veel mis mee. het zag er erger uit dan het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 00:12
St@m schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 08:29:
Zie net de ‘overtreding’ van Ronaldo.. ik begrijp heel goed dat de scheids daar geen rood voor geeft. Niets aan de hand.
Nou, niets aan de hand is wel weer het andere uiterste, maar inderdaad geen rode kaart waard. Ik vond geel prima.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-09 13:35
De uitslagen van gisteren vond ik best verrassend. Saoedi Arabië heeft nog niks laten zien en scoort nu ineens 2 keer tegen Egypte, wat niet onverdienstelijk speelde de eerste 2 partijen. In diezelfde poule heeft Rusland het wel laten liggen, daar had ik meer van verwacht.
De avondwedstrijden waren best interessant, ik heb een beetje heen en weer gezapt tussen de beide wedstrijden. Ik had verwacht dat Spanje en Portugal beide wel wat minder moeite zouden hebben. Voor Portugal was het echt nog billen knijpen en ze zullen beduidend beter moeten spelen om het Uruguay lastig te maken in de volgende ronde.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd of Portugal van Uruguay weet te winnen, kijk nu al uit naar die wedstrijd. Dat word een hoop drama, duwen en kaarten :+

Helaas mis ik de wedstrijd van vandaag, zal wel proberen hier en dan in dit topic te spieken. Wat denken jullie, gaat Frankrijk winnen van Denemarken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spanje heeft zoals altijd weer het beste middenveld. Ze missen echter weer echt snelheid en diepgang voorin.
Isco, Iniesta en Silva zijn geweldig, maar allemaal vergelijkbaar. Costa is dan wel een mooie tegenpool, maar ik vraag me af of dit voldoende is.
Wel opvallend inderdaad hoe moeilijk Spanje en Portugal het in deze poule hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Laatst online: 02-10 13:25
Sjah schreef op maandag 25 juni 2018 @ 23:24:
[...]

Kee, tja die hadden eruit gemogen , Spanje eruit had slecht geweest voor het mooie voetbal.

Beilgie - Engeland kan wel ns absurde vertoning worden, lijkt mij dat je allebei 2e wilt worden.
Absoluut. Misschien niet in overeenstemming met gedachte van topsport. Maar je kan echt veel en veel beter aan de andere kant van het schema zitten.

1e in die poule komt aan de kant van Brazilie (mits 1e), Frankrijk (mits 1e), Duitsland (mits 2e), Argentinie (mits 2e), Portugal,Uruguay

De andere kant van het schema: Spanje, Kroatie, Mexico, Servie/Zwitserland, Rusland, Denemarken/Australie.

Het was eigenlijk al de betere kant, maar nu ook nog Duitsland en Argentinie aan de andere kant lijken te vallen, is het helemaal idioot geworden.

[ Voor 3% gewijzigd door KingKoning op 26-06-2018 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Speelschema di 26 juni
16:00u Australië - Peru
16:00u Denemarken - Frankrijk
20:00u IJsland - Kroatië
20:00u Nigeria - Argentinië

NOS brengt Denemarken - Frankrijk uit en Nigeria - Argentinië op TV.

voor mij ook de wedstrijden die ik wil kijken.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookelo
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23:03
Hackus schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 09:51:
Speelschema di 26 juni
16:00u Australië - Peru
16:00u Denemarken - Frankrijk
20:00u IJsland - Kroatië
20:00u Nigeria - Argentinië

NOS brengt Denemarken - Frankrijk uit en Nigeria - Argentinië op TV.

voor mij ook de wedstrijden die ik wil kijken.
De andere wedstrijden zijn op NPO2 en NPO3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Spookelo schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 09:55:
[...]

De andere wedstrijden zijn op NPO2 en NPO3.
Thanks, dat wist ik niet. (y)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:46

Pierre

Van nature lui!

Mijn spaans is een beetje roestig maar Hugo Borst is weer goed bezig

https://www.lafm.com.co/d...a-de-colombianos-en-rusia

[ Voor 6% gewijzigd door Pierre op 26-06-2018 10:23 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:19
Australië en Nigeria maken nog kans op een plekje, dat maakt het spannend. Qua goed voetbal verwacht ik enkel iets van Denemarken-Frankrijk.

Het kan nog goed lachen worden voor "self-managed team" Argentinië die Sampaoli naar verluid hebben buiten gesloten ook al is die titelvoerende coach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@chengbondkwok
Is het misschien een idee om bij de kwartfinales in plaats van bijvoorbeeld de code A2 al POR/URU in te vullen? Dan zie je gelijk wat fe indeling voor de rest van het toernooi is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01:30
D-e-n schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 11:15:
@chengbondkwok
Is het misschien een idee om bij de kwartfinales in plaats van bijvoorbeeld de code A2 al POR/URU in te vullen? Dan zie je gelijk wat fe indeling voor de rest van het toernooi is.
Dat is zeker een idee :) @SRich heeft het al gedaan

[ Voor 4% gewijzigd door chengbondkwok op 26-06-2018 11:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:06
Ach. Mensen zijn tegenwoordig erg snel beledigd hier weer een voorbeeld van. Je kunt je maar ergens druk om maken zeg :O
Maar verder was het ook niet een grappige opmerking van Borst, die elke keer in de studio jolig probeert te doen. En ik snap ook niet waarom ze zo'n man een soundboard geven. Hij zit er vaak heel hinderlijk doorheen te blèren met zijn soundboard. Als een kind in de snoepwinkel, o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-09 22:23
Over dat Columbiann arm zijn, vindt ik persoonlijk niet kunnen. Dat tweede met cocaine in de achtertuin. Dit is wel een goeie, een goeie grap. Misschien ook wel goed dat ze dat hebben xD.

Maar voor de eerste ja dat is wel onrespectvol. Alsof de marokaan/iranees uit Rotterdam het beter had als die niet in NLD woonde ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
chengbondkwok schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 11:16:
[...]

Dat is zeker een idee :) @SRich heeft het al gedaan
@chengbondkwok en @SRich kleinigheidje: Iran aantal gespeelde wedstrijden klopt niet, en Australie heeft te weinig punten... niet heel erg, maar gaf wat verwarring bij mij m.b.t. de wedstrijd van vanmiddag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:35
Mochten er trouwens nog mensen op zoek zijn naar een mooie invulplaat voor het WK. Leuk om op het werk op te hangen of thuis: https://i.redd.it/wprkh4lvat211.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-10 01:02
Hackus schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:50:
Wat doet die VAR vanavond in dat hok ?
VAR heeft uitstekend werk geleverd gisteren:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PZyZ6LMlF7isKUVNaKRvJgUg/full.jpg
  • Handsbal gemist.
  • Onterecht een hoekschop geven welke lijdt tot een doelpunt.Bal was lang en breed over de lijn.
  • Scheidsrechter wijst naar rechterkant om de hoekschop daar te nemen. Vervolgens neemt Spanje de hoekschop snel aan linkerkant. Zonder dat de scheidsrechter heeft gefloten.
De VAR is een grote grap en wat een nog grotere grap is is het scheidskorps op dit WK. VAR gaat niet helpen als de scheidsrechter er niks van bakt en selectief staat te dagdromen en te fluiten. Zoals al vaak voorgekomen tijdens dit WK.

De naam moet eigenlijk SSAS zijn: Selective Stupid Assisted System.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@polli_ de scheids moest telkens zelf gaan kijken bedoel ik.
(terwijl er 4-5 man in dat hok zitten te kijken)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 02-10 15:05

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Op basis van die beelden hierboven is de bal niet over de lijn. Iets met perspectief. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-10 11:02
polli_ schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 13:05:
[...]

VAR heeft uitstekend werk geleverd gisteren:

[afbeelding]
  • Handsbal gemist.
  • Onterecht een hoekschop geven welke lijdt tot een doelpunt.Bal was lang en breed over de lijn.
  • Scheidsrechter wijst naar rechterkant om de hoekschop daar te nemen. Vervolgens neemt Spanje de hoekschop snel aan linkerkant. Zonder dat de scheidsrechter heeft gefloten.
De VAR is een grote grap en wat een nog grotere grap is is het scheidskorps op dit WK. VAR gaat niet helpen als de scheidsrechter er niks van bakt en selectief staat te dagdromen en te fluiten. Zoals al vaak voorgekomen tijdens dit WK.

De naam moet eigenlijk SSAS zijn: Selective Stupid Assisted System.
Excel is een magnifiek programma, als iemand niet weet hoe hij 2+2 moet uitrekenen met Excel maakt dat het programma niet slecht.

De bedoeling is niet (kan ook niet zijn) om perfectie na te streven, wel om de grootste blunders uit te bannen en de sport op dat gebied eerlijker te maken. Met nog enige ontwikkeling en inburgering gaat dat zeker gebeuren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02-10 13:35

Baseman77

We move

De arm en hand bevinden zich in een natuurlijke houding, waarbij de bal naar de arm gaat en niet andersom.
Dus de scheids en VAR hebben niets gemist.
Lang en breed aan de hand van dat onduidelijke screenshot welke ook nog eens vanuit een hoek is genomen?
Daarbij heb je blijkbaar niet door dat de VAR niet beslist of het wel of geen corner is.
De VAR is een grote grap
Misschien dat je voortaan beter eerst de regels doorneemt voordat je iets roept.
De VAR is nog zeker niet perfect, maar het heeft al duidelijk veel waarde gehad dit toernooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Baseman77 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 13:21:
[...]

De arm en hand bevinden zich in een natuurlijke houding, waarbij de bal naar de arm gaat en niet andersom.
Bijzondere natuurlijke houding heeft jouw arm dan, mijn arm komt never nooit in die positie tenzij ik hem bewust zo beweeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Napo schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 13:29:
[...]

Bijzondere natuurlijke houding heeft jouw arm dan, mijn arm komt never nooit in die positie tenzij ik hem bewust zo beweeg
Arm langs het lichaam wordt als natuurlijke positie gehanteerd. Dan kun je gaan lopen mierenneuken dat deze specifieke houding misschien niet normaal is, maar dat boeit niet voor de beoordeling wel/geen hands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-10 14:09
polli_ schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 13:05:
[...]
Bepaald de scheidsrechter dan vanaf welke hoek de corner moet worden genomen?
Ik voetbal al een tijdje, maar hierover ga ik toch ff twijfelen :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 13:35:
[...]

Arm langs het lichaam wordt als natuurlijke positie gehanteerd. Dan kun je gaan lopen mierenneuken dat deze specifieke houding misschien niet normaal is, maar dat boeit niet voor de beoordeling wel/geen hands.
Zeker wel, als je met de arm langs je lichaam de bal probeert te controleren (waar het IMHO wel op lijkt) dan heb je bewust voordeel van je arm en is het derhalve hands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
Baseman77 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 13:21:
[...]

[...]

Lang en breed aan de hand van dat onduidelijke screenshot welke ook nog eens vanuit een hoek is genomen?
Daarbij heb je blijkbaar niet door dat de VAR niet beslist of het wel of geen corner is.

VAR gaat niet helpen als de scheidsrechter er niks van bakt.

[...]

Misschien dat je voortaan beter eerst de regels doorneemt voordat je iets roept.
De VAR is nog zeker niet perfect, maar het heeft al duidelijk veel waarde gehad dit toernooi!
Even de regels erbij halen:
  • Goals and whether there was a violation during the buildup
  • Penalty decisions
  • Direct red card decisions (second yellow cards are not reviewable)
  • Mistaken identity in awarding a red or yellow card
Over de handsbal valt inderdaad te discussiëren. Daar is de VAR ook voor bedoelt. Maar als het verzoek niet wordt gehonoreerd dan heeft een VAR geen zin.

Vanuit een andere hoek is ook duidelijk te zien dat de bal over de lijn is geweest. De scheidsrechter heeft nog niet gefloten of de hoekschop wordt vanaf de verkeerde kant genomen. Scheidsrechter zat toch echt te dagdromen.

VAR heeft voordelen daar is iedereen het erover eens, maar het gaat zo niet werken als de scheidsrechter er niks van bakt en er selectief gebruik van kan worden gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
Bossie schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 13:36:
[...]

Bepaald de scheidsrechter dan vanaf welke hoek de corner moet worden genomen?
Ik voetbal al een tijdje, maar hierover ga ik toch ff twijfelen :)
Volgens de FIFA regels:

Taken from the corner nearest to where the ball left the field.

https://www.fifa.com/mm/d.../lawsofthegame_2012_e.pdf

Misschien gebruiken ze een andere metingssysteem in Oezbekistan en Rusland.

VAR gaat niet werken als de regels niet worden gehandhaafd en er selectief gebruik van wordt gemaakt.
We gaan leuke tijden mee maken met de VAR.

[ Voor 22% gewijzigd door polli_ op 26-06-2018 14:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sjah
Zomaar een idee, diiscussie over scheidsrechters afsplitsen, ook in het normale voetbaltopic. Of ben ik de enige die die slome discussies altijd voorbij scrollt?
KingKoning schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 09:43:
[...]

Absoluut. Misschien niet in overeenstemming met gedachte van topsport. Maar je kan echt veel en veel beter aan de andere kant van het schema zitten.

1e in die poule komt aan de kant van Brazilie (mits 1e), Frankrijk (mits 1e), Duitsland (mits 2e), Argentinie (mits 2e), Portugal,Uruguay

De andere kant van het schema: Spanje, Kroatie, Mexico, Servie/Zwitserland, Rusland, Denemarken/Australie.

Het was eigenlijk al de betere kant, maar nu ook nog Duitsland en Argentinie aan de andere kant lijken te vallen, is het helemaal idioot geworden.
Plus je hebt een dag extra rust, plus het had iets met betere locatie te maken. Wat je krijgt is dat met gelijkspel ook onduidelijk is wie doorgaat, op fairplay na, dus bij een 0-0 gaan ze elkaar schoppen, superlachen. _/-\o_

Even aansluitend bij diegeen die klaagde over samenv. die maar 2 minuten duren. Helemaal mee eens , dit is wel de Wk, v/oor een Ajax Fey is een kwartier normaal, waar zijn de samenv. van minuut of 8??

Vanavond duim ik voor Nigeria, vanmiddag voor Australie.

[ Voor 83% gewijzigd door Sjah op 26-06-2018 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:20
Van de middagpartijen kan ik helaas niks zien maar hoop dat Australië het op miraculeuze wijze alsnog gaat redden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Wat de betere helft van het schema betreft: de Fransen kunnen natuurlijk ook nog besluiten te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:15

Vos

AFCA

D-e-n schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 14:51:
Wat de betere helft van het schema betreft: de Fransen kunnen natuurlijk ook nog besluiten te verliezen.
Ik zou toch liever Kroatië willen vermijden. Een salonremise zou best eens kunnen.

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 26-06-2018 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Vos schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 15:28:
[...]

Ik zou toch liever Kroatië willen vermijden. Een salonremise zou best eens kunnen.
Voor de eerstvolgende wedstrijd is Kroatië wel weer heel gevaarlijk inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
ph4ge schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 08:45:
[...]

Nou, niets aan de hand is wel weer het andere uiterste, maar inderdaad geen rode kaart waard. Ik vond geel prima.
Geen idee hie die Iranier heet, maar die leunt heel bewust naar achteren toe. Nog voor het eerste moment van contact leunt hij volledig naar Ronaldo toe.

Afbeeldingslocatie: https://farm2.staticflickr.com/1818/41211116800_95cc900164.jpg

Reactie daarna is meer arm naar voren dat hij erlangs wil. Erg ongelukkig geplaatst ter hoogte van het gezicht, maar in een kroeg doen mensen dat ook vaak als ze ergens langs willen, eerst hoge hand en dan omlaag.

Afbeeldingslocatie: https://farm2.staticflickr.com/1785/41211124520_772149bbd7.jpg

En de arm gaat er beneden langs.
Dat gaat bij een slaande beweging wel anders, dan haal je direct daarna hje hand weg, omdat je niet wil laten zien dat je contact hebt gemaakt.

[ Voor 42% gewijzigd door BlakHawk op 26-06-2018 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel plezier met kijken! Ik hou wel bij wat er gebeurd via dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik zit ook voor de buis, net op tijd in huis vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Interessant. Als Frankrijk met 1-0 wint is Australië door als ze ook met 1-0 of meer winnen.
Maar als Frankrijk met 2-1 wint en Australië met 1-0 dan heeft Denemarken zijn goals kunnen ophogen waardoor het aankomt op fair play zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:58

m0nk

16-09-2003 15.15

Lekker goaltje van Peru, Aus moet aan de bak.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Dat had wel een goal verdiend, mooie actie.

[ Voor 11% gewijzigd door SR8 op 26-06-2018 16:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Heerlijk in slaap gevallen in het zonnetje.. DEN-FRA

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10 11:20

s0kkie

Cowabunga

Dat moest een rode kaart zijn tackel op Griezmann.

[ Voor 7% gewijzigd door s0kkie op 26-06-2018 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s0kkie schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 16:48:
Watskebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Griezmann stoomde op en werd getackeld halverwege vijandelijke helft, niets spannends
s0kkie schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 16:48:
Wellicht ooit als er nieuwe regels zijn ofzo. Dit is handboek gele kaart.

[ Voor 32% gewijzigd door St@m op 26-06-2018 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Nou dat was het. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Van Bommel kan donderdag bij PSV gaan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:18
Jammer voor Burt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Laatst online: 20:15
Moet je nagaan dat we straks met 48 ploegen de eerste ronde moeten doorworstelen.

Gewoon knockout vanaf het begin, met een open en eerlijke loting. Of nog beter, de voetballende, grote landen scheiden zich af van dat misdaadsyndicaat en iedereen die mee wil doen moet eerst tegen Duitsers spelen. Win je, dan mag je meedoen.

Goh, wat is dit een martelgang, vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Het is idd spelen voor niets. Denemarken en Frankrijk sparen zichzelf in salonremise. Ik zie nog een own goal vallen bij een speler die daar zit te slapen ;)

Peru gaat ondertussen nog even voor de eer.

[ Voor 13% gewijzigd door algalid op 26-06-2018 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:59

Martinspire

Awesomeness

Volgens mij doet Denemarken nog goed hun best en is het vooral Frankrijk die veel slechte passes heeft. Vooral de 2 man voorin lijken echt niks goed te doen. Vrees dat dit Frankrijk ook niet ver gaat komen zo.

Denemarken valt me nog allerminst mee. Gevaarlijker dan gedacht en zie ik eigenlijk nog wel een goal maken

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SRich
P.O. Box schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 12:31:
[...]

@chengbondkwok en @SRich kleinigheidje: Iran aantal gespeelde wedstrijden klopt niet, en Australie heeft te weinig punten... niet heel erg, maar gaf wat verwarring bij mij m.b.t. de wedstrijd van vanmiddag :)
Zo beter ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Nee :)
Iran heeft 4 punten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kom op Dolberg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SRich
P.O. Box schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 17:33:
[...]

Nee :)
Iran heeft 4 punten :)
Nu fixed, ik had ook 2x verlies ingevuld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:06
Martinspire schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 17:26:
Volgens mij doet Denemarken nog goed hun best en is het vooral Frankrijk die veel slechte passes heeft. Vooral de 2 man voorin lijken echt niks goed te doen. Vrees dat dit Frankrijk ook niet ver gaat komen zo.

Denemarken valt me nog allerminst mee. Gevaarlijker dan gedacht en zie ik eigenlijk nog wel een goal maken
Ach ze hebben beide genoeg aan een 0-0, daar spelen ze duidelijk ook op. Lekker krachten sparen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:59

Martinspire

Awesomeness

Gynnad schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 17:44:
[...]

Ach ze hebben beide genoeg aan een 0-0, daar spelen ze duidelijk ook op. Lekker krachten sparen.
Oh ze doen het wel rustig aan, dat zeker. Maar ik kan me niet voorstellen dat je zo'n wedstrijd met een goed gevoel verlaat als je zoveel kansen mist. Het zijn vooral de voorzetten die totaal niet aankomen daar.\

Al moet ik zeggen dat Denemarken goed staat te verdedigen en omdat Frankrijk zo ver naar voren komt staan, kan er ook veel man bij komen staan. Nadeel is wel dat ze dan weer niemand hebben staan als ze wel de aanval in gaan.

[ Voor 28% gewijzigd door Martinspire op 26-06-2018 17:46 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:46

Pierre

Van nature lui!

Gaap wat een zaad wedstrijd zeg

[ Voor 77% gewijzigd door Pierre op 26-06-2018 17:51 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
heb de laatste 10 minuten ff gekeken... dit was een parodie op voetbal... geeneen voorzet die aankwam... beide ploegen wilden niet... had ook schriftelijk gekund....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10 11:20

s0kkie

Cowabunga

Drama dit je zal maar een ticket gekocht hebben voor deze wedstrijd lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
OP weer bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Het begint er steeds meer op te lijken, dat spelers meer (schwalbes) maken en gelijk VAR willen. Ik vind het geen verbetering zoals het gaat lopende dit WK. Ik wil mooie wedstrijden zien met minder trekken en (vieze/minne) overtredingen. iets shirtje trekken of schouderduw kan wel, maar er zijn mij (teveel) overtredingen. elkaar kaart etc aannaaien en die agressieve reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Laatst online: 08-09 08:55
Ik heb denk ik nog nooit zo'n kutmatch als deze gezien.
Waarom heb ik deze uberhaupt zelfs uitgekeken?
Peru is de enige in deze groep die mocht doorgaan voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
De Belgische TV vond die match vanmiddag maar niks:
Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/h1jR9o/00_Knipsel.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Hackus schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 18:07:
Het begint er steeds meer op te lijken, dat spelers meer (schwalbes) maken en gelijk VAR willen. Ik vind het geen verbetering zoals het gaat lopende dit WK. Ik wil mooie wedstrijden zien met minder trekken en (vieze/minne) overtredingen. iets shirtje trekken of schouderduw kan wel, maar er zijn mij (teveel) overtredingen. elkaar kaart etc aannaaien en die agressieve reacties
Dat is een probleem van het voetbal in het algemeen, heeft niets met de gebruikte technieken te maken. Dat verminder je alleen als je vals spel daadwerkelijk gaat bestraffen met bijvoorbeeld een gele kaart.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 00:19

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Blij dat ik geen tijd had om te kijken :p
Dadelijk moet Messi aan de bak. Zullen we eindelijk een actie van hem zien wat het verschil maakt?

Of wordt het 1 grote teleurstelling -O-

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
GS88 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 22:46:
[...]

Dat was deze.

Wat ik wel raar vind is dat eerder op de avond er meer beelden hiervan waren op NOS360.. nu enkel deze. Misschien staat het er morgen weer, je ziet iig. dat zijn arm al zo was, en dat de bal erna pas ertegenaan komt. In ieder geval géén opzet van de verdediger..
Ja precies zo'n geval was er eerder ook dit WK maar dan vanaf de rechterkant, kan me alleen niet herinneren of hij wel of niet gegeven was. Iirc was dat niet het geval ...
Die arm is alleen maar achter de rug om je evenwicht te bewaren, een volstrekt natuurlijke positie dus en sloeg dus ook nergens op om daar een penalty voor te geven ... onder de huidige regels tenminste. Wat mij betreft mogen ze voor elke handsbal fluiten die nadelig voor de aanval uitpakt. En zelfs dan was Frankrijk - Denemarken nog 0-0 gebleven :+ :')
Zijn ook genoeg voorbeelden te vinden die duidelijk maken dat de armen niet strak langs het lichaam moeten om geen penalty te zijn.

Nuttige uitleg/interpretatie in dit artikel Understanding The Hand Ball Rule
Zwerft ook nog ergens een soort scheidsrechtersblog/forum rond met soortgelijke uitleg.
Dat voorbeeld van Pique lijkt op het plaatje overigens wel een arm naar bal beweging, kan zo meedoen met Barcelona volleyball (zonder de video gezien te hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:31
Hackus schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 18:07:
Er is maar 1 iemand die dat kan oplossen en dat is de FIFA. Gewoon de VAR handhaven en schwalbes bestraffen met minimaal geel. Je kan ook later in de wedstrijd alsnog een kaart geven als er daarvoor een schwalbe was en die later door de VAR is gezien.

Idem met vragen om kaarten (direct geven aan de vrager). En ook snap ik niet dat scheidsrechters altijd naar achteren lopen en de spelers naar zich toe laten lopen. Gewoon staan blijven en wie aan de scheids komt krijgt een kaart. Iets met respect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Peru gaat eens pnt verzamelen, terwijl het te laat is, p'ff irri. Laat ze lekker eerder verzilveren. Nee ze doen het niet expres, maar het irriteert me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Laatst online: 20:15
Gonadan schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 19:30:
[...]

Dat is een probleem van het voetbal in het algemeen, heeft niets met de gebruikte technieken te maken. Dat verminder je alleen als je vals spel daadwerkelijk gaat bestraffen met bijvoorbeeld een gele kaart.
Maar wat is vals spel. Een schouderduw mag. Dus een Nigeriaan of Senegalees van 2,25 m lang als een blok graniet mag een dwerg uit Z Amerika gewoon het veld uit schouderduwen. Een schwalbe maken mag, maar je kon daarvoor bestraft worden. Je kan er ook mee wegkomen als het goed wordt uitgevoerd.

Het grijze gebied wordt met een actief gebruik van de VAR om zeep geholpen. De scheidsrechter heeft ook weinig toegevoegde waarde, zoals in de geest van het spel fluiten.

Eigenlijk moet men gewoon een x maal de VAR kunnen aanvragen en
daar moet je het maar mee doen. De scheidsrechter moet ook zijn ding kunnen doen, want niet elke scheidsrechter is een waardeloze drol. Sommigen snappen het spelletje best goed, zoals die knakker bij Mexico-Duitsland. Toen stond de VAR ineens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
algalid schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 19:28:
De Belgische TV vond die match vanmiddag maar niks:
[afbeelding]
Ben benieuwd of ze na donderdagavond hetzelfde stellen.
tweakduke schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 19:33:
Blij dat ik geen tijd had om te kijken :p
Dadelijk moet Messi aan de bak. Zullen we eindelijk een actie van hem zien wat het verschil maakt?

Of wordt het 1 grote teleurstelling -O-
Ze beginnen in ieder geval met een logischere opstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:57
Was IJsland nou al uitgeschakeld of hebben ze nog een kans?

Anders toch maar Argentinie kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Leon Zwiers schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:03:

Teletekst 821 :p IJsland heeft gewoon kans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Leon Zwiers schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:03:

Er is een kans als Argentinië niet genoeg wint of bij gelijkspel Nigeria slecht doelpuntensaldo heeft. Maar ik acht de kans klein dat Ijsland op 5 punten eindigt met Nigeria of Argentinië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Spelbederf. Spel wat er bewust op uit is om de arbitrage om te tuin te leiden of overduidelijk onsportief is.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1 ... 38 ... 95 Laatste