Smerige nummer 8 van Iran. Maar laat je dan ook niet kennen met als je ervaring.
Maar geel kan nooit.
Maar geel kan nooit.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Die voorspelling goed hebben was een hele kleine kans vooraf gezienapis29 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:41:
Heb ik de 2 voor Marokko iig goed(nu de andere kant nog
)
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Gebeurde ook bij die speler van Argentinië die een Kroaat bijna voor zijn hoofd schopte. Als je het gezien hebt, dan is het rood. Geel kun je niet geven voor dit soort dingen. En als de VAR het dan nog doet? Belachelijk.gambieter schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:43:
Het is rood of het is niets, maar nooit geel. Laffe scheidsrechter.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
How do you save a random generator ?
dat doet niks af van die elleboogstoot van RonaldoHackus schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:44:
Die Iraniër blokkeert toch om niks de weg van Ronaldo, het is geen rugby
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Poetin belde vanuit Moskou dat er een kaart gegeven moest worden.
alles kan off-topic
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Een uithaal terwijl de bal niet eens in de buurt is. Klinkt als onnodig frustratie uiten. Tis toch geen UFC of wel?vhal schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:42:
Dat is toch geen rood man...over geel kan je nog discussieren
Hoezo? Mis ik iets?SinergyX schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:45:
Als je nu slim bent, trap je er eentje in je eigen goal, is Spanje eruit
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2018 21:46 ]
Daarom is er voor geel gekozen denk ikiichel schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:45:
[...]
dat doet niks af van die elleboogstoot van Ronaldo
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dan is Spanje nog door, evenveel punten, gelijk doelsaldo, dus dan doelpunten gescoordSinergyX schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:45:
Jawel, kijk maar eens in het 16 meter gebied tijdens corners bij vrijwel elke wedstrijdVerwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:45:
[...]
Een uithaal terwijl de bal niet eens in de buurt is. Klinkt als onnodig frustratie uiten. Tis toch geen UFC of wel?
[...]
Hoezo? Mis ik iets?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nee, want Spanje heeft meer doelpunten gescoordSinergyX schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:45:
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Goed, 2 doelpunten danrik86 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:47:
[...]
Dan is Spanje nog door, evenveel punten, gelijk doelsaldo, dus dan doelpunten gescoord
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 25-06-2018 21:50 ]
alles kan off-topic
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
En geen 2e
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 12% gewijzigd door Grindtegel op 25-06-2018 21:51 ]
[ Voor 54% gewijzigd door FDMK op 25-06-2018 21:53 ]
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
verantwoordelijkheid afschuivenHackus schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:50:
Wat doet die VAR vanavond in dat hok ?
alles kan off-topic
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 74% gewijzigd door Hupske op 25-06-2018 21:51 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Niet op de man reageren.Ankona schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:51:
pffffffff wat een kneus.
Dit is nooit een strafschop!
[ Voor 12% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-06-2018 21:56 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
En dus Spanje weer bovenaan in de poule...iichel schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:52:
zo, die zat er mooi in van Iran
These are my principles. If you don't like them, I have others.
grindtegel approvesDaniëlWW2 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:53:
Ondertussen staat Spanje nu bovenaan en moeten ze zo tegen Rusland.
En kleine 120 euroSt@m schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:52:
In 1 minuut mijn hele poule naar de kloten haha
Iran kreeg een penalty, Spanje had een doelpunt. eerst afgekeurd maar de VAR was duidelijk dus die telt. Daarna begon er een opstootje.
Portugalalgalid schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:54:
Als Iran 2-1 doet is Spanje of Portugal er uit?
Geld inzetten heb ik al een keer afgeleerd
pool...St@m schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:52:
In 1 minuut mijn hele poule naar de kloten haha
Het is allemaal gewonnen geld, dat is 1x 30 euro en doe ik al hele WK mee.St@m schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:55:
[...]
Geld inzetten heb ik al een keer afgeleerd
Gewoon een poule met de familie gelukkig
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 25-06-2018 21:57 ]
Het is geen zwembad.. poule heet het
uruguay gaat daar voor zorgenBundin schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:56:
Heb liever Portugal dan Spanje eruit, vervelende mannetjes. Maar helaas mag het niet zo zijn.
Een pool is een weddenschap rond de uitslag van een sporttoernooi. Een poule is een groep deelnemers aan een toernooi.
Hou je niet van voetbal ofzo.Bundin schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:56:
Heb liever Portugal dan Spanje eruit, vervelende mannetjes. Maar helaas mag het niet zo zijn.
★ What does that mean? ★
https://onzetaal.nl/taaladvies/pool-poule/
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 25-06-2018 21:59 ]
ToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToetToet.Hackus schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:57:
Jammer zeg....
had echt schik gehad als Iran won vanavond
Die mening deel ik niet. Over het algemeen ben ik best voor meer zwart-wit toepassen van de regels, maar in dit geval ging echt de bal naar de arm en werd de baan van de bal niet noemenswaardig veranderd. Geen opzet en geen invloed op het spel. Geen reden om daar een strafschop voor te geven en normaal gebeurt dat ook nooit.Martinspire schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:53:
Mooie pingel en volgens mij gewoon terecht. Die speler kopt hem bewust op de arm van die verdediger dus ja dan lijkt het me gewoon hands?
alles kan off-topic
Ja, las het net. Excuus
Zie je wat ze proberen te doen.Leon Zwiers schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:58:
Var is bullshit.
Andersom toch?DaniëlWW2 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:58:
Het gaat dus Spanje-Rusland en Portugal-Uruguay worden.
Uiteraard ben ik dus voor Spanje en Uruguay.
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 25-06-2018 22:00 ]
Nee, Spanje heeft gelijk gemaakt waardoor ze op doelsaldo nu eerste zijn. Tenminste dat vertelde de grafische boel op de TV me.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zo lang ze elkaar maar niet gaan bijten of kopstoten gaan uitdelen.gambieter schreef op maandag 25 juni 2018 @ 22:01:
Portugal - Uruguay. Dat gaat een schwalbe en gruweltackle feest worden...
VAR is echt een geschenk voor het voetbal. Vandaag echt uitstekende implementatie van het systeem gezien beide wedstrijden hebben hele specifieke momenten gehad waar de VAR cruciaal is geweest.
Leg dat maar uit aan AmrabatMiki schreef op maandag 25 juni 2018 @ 22:03:
[...]
VAR is echt een geschenk voor het voetbal. Vandaag echt uitstekende implementatie van het systeem gezien beide wedstrijden hebben hele specifieke momenten gehad waar de VAR cruciaal is geweest.
Had de finale kunnen zijn. Een takkefinale, dat welgambieter schreef op maandag 25 juni 2018 @ 22:01:
Bij de aftrap gaan direct 3 man op de grond liggen.gambieter schreef op maandag 25 juni 2018 @ 22:01:
Zal wel net zoals bij de Simpsons zijnDeadsy schreef op maandag 25 juni 2018 @ 22:06:
[...]
Bij de aftrap gaan direct 3 man op de grond liggen.
Hoop dat ze goed gebruik maken van de VAR want dan zullen er denk ik geen 22 man na 90min op het veld staan.
absoluut geen rood... ik ben het voor het eerst in mijn leven eens met Bas Nijhuis.... een kapotte wijzerklok staat ook twee keer per dag goed, maar desondanks: me = compleet van slag...Dr. Strangelove schreef op maandag 25 juni 2018 @ 22:07:
Toch gewoon rood voor Ronaldo? Slaan is toch rood? Je geeft toch geen geel omdat hij een beetje slaat?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq