vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ben enkel boodschapper, het is wel als als als.
Belgische media zijn over het algemeen voorzichtig optimistisch maar zeggen zelf dat een superslechte wedstrijd ook waarschijnlijk is.toolkist schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:01:
Ben benieuwd of ze na donderdagavond hetzelfde stellen.
Buitenlandse media zitten vooral te hypen dat België superfavoriet is en mss Engeland weg kegelt. Het is uiteraard een erg selectieve lezing van de commentaren samengegooid
Persoonlijk denk ik dat het redelijk mak gaat worden, bijna het hele team zou vervangen worden wegens blessures en gele kaarten. Ik hoop vooral dat het geen 3-0 nederlaag wordt tov Engeland.
NIG 2
IJS 1
ARG 1
zo is 't toch in punten?
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Verschrikkelijke partijdige commentator ook weer

[ Voor 53% gewijzigd door FDMK op 26-06-2018 20:16 ]
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
[ Voor 4% gewijzigd door Grindtegel op 26-06-2018 20:21 ]
Heb helemaal niets met die rollebollende zuid Amerikanen dus idd hup Nigeria.Faddermakker schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:15:
Gatverdamme. Hup Nigeria!
Verschrikkelijke partijdige commentator ook weer![]()
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Iets duidelijker:
CRO 7
ARG 4
NIG 3
IJS 2
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Geeft me klein beetje de pass van De Boer op Bergkamp gevoel WK98. Alleen was die nog een stukje mooier met die kapbeweging erbij. Nog altijde kippenvel als je het commentaar van Jack erbij verzint.Grindtegel schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:15:
Die pass, die aanname, die goal, prachtig
[ Voor 10% gewijzigd door DutchOwnage op 26-06-2018 20:24 ]
Twintig jaar geleden alweer...DutchOwnage schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:22:
[...]
Geeft me klein beetje de pass van De Boer op Bergkamp gevoel WK98. Alleen was die nog een stukje mooier met die kapbeweging erbij.

Ga dan naar de Belg toe, of voor mijn part de Duitse TV. De Belg is normaal en je hebt geen last van al die reclame rondom de wedstrijden. Hun lulprogramma naderhand om 22,15 is ook een stuk aangenamer dan het dodelijk saaie NOS of doordeweeks het schreeuwerige RTL.Faddermakker schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:15:
Gatverdamme. Hup Nigeria!
Verschrikkelijke partijdige commentator ook weer![]()
Hup BRT.
En daarom hoop ik ook dat ze 'gewoon' doorgaan. Hoe zeer ik Nigeria ook een stunt zou gunnen, ik hoop 't net ff harder voor MessiRoD schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:18:
Ongelofelijk. Ik zag pas wat ie deed in de herhaling bij de aanname. Wat een klasse.
Klopt helemaal, tenzij de Muldertjes weer in de studio hebben... Heb je zoveel geschikte Belgische analisten, haal je nog die niksnutten naar de studio...mavaros schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:25:
[...]
Ga dan naar de Belg toe, of voor mijn part de Duitse TV. De Belg is normaal en je hebt geen last van al die reclame rondom de wedstrijden. Hun lulprogramma naderhand om 22,15 is ook een stuk aangenamer dan het dodelijk saaie NOS of doordeweeks het schreeuwerige RTL.
Hup BRT.
[ Voor 46% gewijzigd door toolkist op 26-06-2018 20:30 ]
Als Kroatië Ijsland een goaltje laat scoren, komen ze Argentinië niet meer tegen in het toernooialgalid schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:29:
Ijsland heeft juist een hoekschop mis gedaan, bal naast het doel. Voor de rest lijkt daar niet veel te gebeuren. Ik had meer van Kroatië verwacht.
Precies. Ik gun het Musa en consorten ook wel hoor, maar houd inderdaad toch liever Messi er nog een paar rondes bij...toolkist schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:28:
[...]
En daarom hoop ik ook dat ze 'gewoon' doorgaan. Hoe zeer ik Nigeria ook een stunt zou gunnen, ik hoop 't net ff harder voor Messi
Als ie belooft meer van dit soort dingen te laten zien, dan mogen ze doortoolkist schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:28:
[...]
En daarom hoop ik ook dat ze 'gewoon' doorgaan. Hoe zeer ik Nigeria ook een stunt zou gunnen, ik hoop 't net ff harder voor Messi
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Gebeurd ook niet, zorgt Frankrijk wel voor hahaFaddermakker schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:30:
[...]
Als Kroatië Ijsland een goaltje laat scoren, komen ze Argentinië niet meer tegen in het toernooi
Daarnaast lijkt het vooral ongelukkig aangezien de verdediger naar de binnenkant probeert te komen.Gonadan schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:32:
Hoezo er stond een verdediger bij? Daar was hij toch gewoon voor?
Di Maria gaat vervolgens weer overdreven rollen, alsof de verdediger met twee benen van achteren kwam inglijden.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat had ik niet echt bedacht.

Moet nog steeds lachen als ik aan Ortega denk.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ben inmiddels afgehaakt. Kan dat echt niet meer aanzien.Tomski1986 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:33:
Di Maria gaat als een dolfijn neer
Met het scheepsjournaal nog in zijn hand geklemdGonadan schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:34:
[...]
Dat had ik niet echt bedacht.
Moet nog steeds lachen als ik aan Ortega denk.
Verwijderd
Wattan? Ik vind deze pot wel leuk hoor.Gunner schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:35:
[...]
Ben inmiddels afgehaakt. Kan dat echt niet meer aanzien.
Tenzij er een wonder gebeurt zie ik het voor het eind vd helft niet veranderen voor de 2 matchen.Gunner schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:35:
Ben inmiddels afgehaakt. Kan dat echt niet meer aanzien.
Okkie!St@m schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:35:
[...]
Met het scheepsjournaal nog in zijn hand geklemd
Nee, ik dacht aan die burrito.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zie eens wat ik citeer. Dat gerol van al die zuid Amerikanen vind ik overdreven en neigend naar spelbederf. Daar heb ik geen zin in.
Verwijderd
Hoe moet Uruguay zich gevoeld hebben danTomski1986 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:40:
Overigens wel ee' gigantisch thuisvoordeel. Ik vind da echt schandalig. Heel da stadion bomvol Argentijnen.
En Kroatië ook ver naast. Klasse!
[ Voor 23% gewijzigd door algalid op 26-06-2018 20:42 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Jabba the Hut bedoel je...Pierre schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:45:
Pluisje schrok ook wakker

IJsland?Tomski1986 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:45:
Opnieuw een kleinere ploeg een penalty ontnomen.
Yeah inderdaad

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
YepSt@m schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:48:
Troost-Ekong heeft toch ook een NL paspoort?
https://www.fifa.com/worl...-reminder-for-russia-2018
"However, any single yellow cards received during the tournament will be annulled - in terms of potentially counting towards a suspension for games during Russia 2018 - after the quarter-final stage"
[ Voor 6% gewijzigd door algalid op 26-06-2018 20:52 ]
4-4-2, het staat achterin nu veel logischer.Coltrui schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:52:
Zo. Er staat wel een heel ander Argentinië. Messi die er tch heel anders bijloopt nu. IJsland niet gezien, weet niet of die wat kunnen aanrichten tegen een veredeld Kroatisch B-elftal?
De IJslanders hebben een paar keer mis geschoten, een goal is een goal, ook al spelen ze idd niet fantastisch. Maar ja, scoren zit er ook niet bij.Coltrui schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:52:
IJsland niet gezien, weet niet of die wat kunnen aanrichten tegen een veredeld Kroatisch B-elftal?
Heel ander Argentinië? Ze hebben veel balbezit maar verder dan dat was het toch matig? En ze mogen ook meer dan Nigeria van de ref.Coltrui schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:52:
Zo. Er staat wel een heel ander Argentinië. Messi die er tch heel anders bijloopt nu. IJsland niet gezien, weet niet of die wat kunnen aanrichten tegen een veredeld Kroatisch B-elftal?
Ik zei 'een heel ander' Argentinië, niet 'een heel goed' ArgentiniëTomski1986 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:55:
[...]
Heel ander Argentinië? Ze hebben veel balbezit maar verder dan dat was het toch matig? En ze mogen ook meer dan Nigeria van de ref.
Zijn ze goed op de hoogte dan bij de NOS...not dusalgalid schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:51:
FIFA - A disciplinary reminder for Russia 2018:
"However, any single yellow cards received during the tournament will be annulled - in terms of potentially counting towards a suspension for games during Russia 2018 - after the quarter-final stage"
Dat is waar maar ook een heel ander Nigeria. Totaal geen beweging.Coltrui schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:56:
[...]
Ik zei 'een heel ander' Argentinië, niet 'een heel goed' Argentinië
Die hebben ook zo de gewoonte om enkel een goede tweede helft te spelen. Benieuwd of dat nu weer het geval is. Die Duitse coach is tactisch echt wel sterk, maar heeft altijd de rust (lees: een kwartier) nodig om bij te schaven, lijkt het wel.Tomski1986 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:59:
[...]
Dat is waar maar ook een heel ander Nigeria. Totaal geen beweging.
Precies. Vandaar dat de Belgen de spelers die 'op scherp staan' Meunier, De Bruyne en Vertonghen) niet gaan opstellen tegen Engeland. Verder wordt wie een pijntje heeft (Lukaku, Hazard en Mertens) waarschijnlijk ook gespaard. Wordt een topaffiche zoalgalid schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:51:
FIFA - A disciplinary reminder for Russia 2018:

[ Voor 51% gewijzigd door Coltrui op 26-06-2018 21:11 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8
2 armen om de speler heen geen penalty?Pierre schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:08:
Ik zou zeggen van niet

[ Voor 69% gewijzigd door toolkist op 26-06-2018 21:10 ]

ja maar hij wil op dat plekje staan want dat is zijn plekjePWM schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:14:
Net het moment dat je Nigerianen gaat steunen, gaat nummer 9 janken om niks.

Dat is hij al jarenbvbal79 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:14:
Die mascherano is totaal de weg kwijt. Wisselen die hap
* gambieter kan leedvermaak niet ontkennen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ah op weg naar de zoveelste hattrick van hem dit toernooiFiber schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:15:
Moet Messi er nog een maken!
Of in die van de Nigerianen?Grindtegel schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:18:
Wat zat er in de thee van die argentijnen?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
(Re)laxerende kamille?Grindtegel schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:18:
Wat zat er in de thee van die argentijnen?
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:19
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Lijkt mij dat hij die rol op zich krijgt, wat ook heel typerend is voor het spel wat Argentinië speelt.Coltrui schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:20:
Ik snap dus echt niet waarom Messi vrije trappen moet gaan geven op de middellijn. Als hij zich daar nu eens wat minder mee bezig zou houden - het is echt typerend voor zijn instelling. Doe wat je moet doen, da's genoeg, ga nou niet alles doen...
Waarom zouden ze het niet volhouden? Ze komen er nu een beetje lekker in en Argentinië gaat fouten maken.Untouchablezz20 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:22:
Dit gaat Nigeria, helaas, niet volhouden. Mijn voorspelling is, dat Argentinië een pingel krijgt.