[Voetbal] Centraal WK 2018 discussie topic

Pagina: 1 ... 34 ... 95 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Ah ok. Dat gaat rap dan. Wordt een fijne pot Engeland-België. En weer een pingel...

[ Voor 16% gewijzigd door DutchOwnage op 24-06-2018 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weer een penal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:42
Hop nog een

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Weer een penalty 8)7 Tsja, duidelijk vasthouden en de scheids had gewaarschuwd. Lijkt wel vrij worstelen zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:08
en dat is 5. Met zo'n team in je poule kun je goed oefenen en een topscorer realiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-10 14:22
En dat wordt 5. Die verdedigers van Panama zijn alleen maar bezig met vasthouden en niet met verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Die eerste pingel was een schwalbe, maar deze was overduidelijk.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Straks komt dan ook nog de eerste rood, ik weet het zeker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16:14
Dat trekken kon wel subtieler. Een weggegeven penalty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Nog dramatischer dan Trinidad- Tobago dit Panama :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-10 14:22
Hoe Kane die penalty's erin schiet. Wat een killer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

En dat is vijf, en weer een goede penalty. Ik hoop echt dat de Engelsen zich nog kunnen opladen voor de tweede helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
lol, precies dezelfde als daarnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-10 15:18
wat een heerlijke penalties neemt die Kane

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
Wat een wedstrijd 3 doelpunten in 7 min *O*

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit geen kaart waardig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:05
Panama heeft toch de USA uitgeschakeld he? Serieus, hoe hebben ze dat gedaan?

Bij 6-0 komt Engeland trouwens boven België in de groepsranking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Wat een ploeg zeg dat Panama, stelletje UFC vechters op het gras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Anton.net schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:48:

Volgens mij hoorde ik iets over dat ze Trinidad-Tobago uitgeschakeld hadden in een rechtstreekse confrontatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
Anton.net schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:48:

Dat gaat zeker gebeuren... pffff wat een tegenstand zeg....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:23
Tomski1986 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 13:53:
Peter Van den Bempt op de Belgische omroep. Zeker kijken, veel leuker dan de gemiddelde commentator.
Sorry zo bijjzonder vind ik hem niet.
DutchOwnage schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:08:
[...]

Duitse team had via Twitter al uitgebreid excuses aangeboden begreep ik. Dus prima verder en idd Televaag was er natuurlijk als de kippen bij. Wat betreft Engeland-Panama:de enige reden dat het geen walk over voor de Engelsen zou kunnen worden is de extreme hitte op het veld. 34 graden.
OT
Die krant is zoo slecht geworden sijnds die update van jaartje terug, onprettige layout, niks meer gratis, alleen nog maar meer tokkie-koppen. Wil je gratis krant in NL, dan is er nog maar 1 die gezellig en oke is en die nog wat leesbaars heeft, het AD...de rest is ook allemaal paywall.
Bossie schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:23:
[...]

Dat word leuk tegen de Belgen, maar dat word een potje wat nergens meer om gaat.
Gaat om welke vd 2 routes je wilt naar de finale, das vrij belangrijk, ook al omdat dan al bekend is zowat wie de rest zijn.

5-0 nu......hoe sterk is dit Engeland?? Ze maakten ons ook al af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:30
Dan vergeten we even hoe moeilijk ze het hadden tegen Tunesië.

België net zo, tegen elkaar en nog sterkere tegenstanders zal moeten blijken hoe goed ze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Sjah schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:51:
5-0 nu......hoe sterk is dit Engeland?? Ze maakten ons ook al af.
Gaan eruit zodra ze een normale tegenstander krijgen. 1 die wel gebruik kan maken van de zwakke plekken (en die hebben ze genoeg).

Ps..check ff wat je getypt hebt voor je op verstuur drukt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:01
Sjah schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:51:
[...]

Gaat om welke vd 2 routes je wilt naar de finale, das vrij belagnrijk, ook al o/mdat dan al bekend is zowat wie de rest zijn.
De kans is dus aanwezig dat de winnaar van deze groep in de kwartfinale de winnaar van bijvoorbeeld Brazilië-Duitsland op de route heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
D-e-n schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:56:
De kans is dus aanwezig dat de winnaar van deze groep in de kwartfinale de winnaar van bijvoorbeeld Brazilië-Duitsland op de route heeft.
Eerst zijn er nog de wedstrijden van vanavond om uit te maken of Colombia en Polen nog een revanche kunnen maken en ambities in de kiem smoren ;) Maar het is idd goed mogelijk dat Duitsland of Brazilië op het pad liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Als je wil winnen, zal je sowieso zo'n ploeg tegenkomen. Ploegen proberen vermijden is nogal zwakjes, toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Wat is die scheids een slapjanus. Die Panakwasten lopen aan een stuk te zeuren en te zuigen maar geel trekken is er niet bij. Het is wel duidelijk wie de baas is, dat is Torres. De scheids heeft niets in te brengen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

En over 4 jaar krijgen we nog 12 van zulke ploegen.

Het probleem is natuurlijk dat het geen toernooi is met de beste 32 landen. Het is een toernooi met grofweg de beste 10-12 landen, aangevuld met ploegen die alleen mee mogen doen doordat er een vaste verdeling per continent is.

Maar goed, je kan moeilijk de hele wereld overvliegen om een kwalificatietoernooi te hebben waar je echt de 32 beste overhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
PWM schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:01:

Het probleem is natuurlijk dat het geen toernooi is met de beste 32 landen. Het is een toernooi met grofweg de beste 10-12 landen, aangevuld met ploegen die alleen mee mogen doen doordat er een vaste verdeling per continent is.

Maar goed, je kan moeilijk de hele wereld overvliegen om een kwalificatietoernooi te hebben waar je echt de 32 beste overhoud.
11+Nederland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 18:21

Denk dat dat niet eens het probleem is. Het grootste probleem is (denk ik) dat het dan een Europees/Zuid-Amerikaans kampioenschap is, omdat andere ploegen zich niet meer plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Heb de achste finales eens zitten turfen, en het zit erin dat als we geluk hebben er 6 niet-Uefa ploegen meemogen. Dus 10 Europese ploegen minimaal door....tja ik word er niet vrolijk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Manmanman

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:00

iichel

Gazoooo

'hij heeft daar geen weet van'
sinds wanneer is dat het criterium? :P

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Zo dat is Kane topschutter. Wel een knullige goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

iichel schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:21:
'hij heeft daar geen weet van'
sinds wanneer is dat het criterium? :P
Snapte ik ook al niet?

Maar was het wel buitenspel? In een van de herhalingen trokken ze zo'n streep, en daar ging Kane niet overheen. Of ik heb die lijn niet goed begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:25:
[...]

Snapte ik ook al niet?

Maar was het wel buitenspel? In een van de herhalingen trokken ze zo'n streep, en daar ging Kane niet overheen. Of ik heb die lijn niet goed begrepen.
Hier op mijn scherm was het toch wel buitenspel hoor, althans zo ver ik kon zien -> was beetje afgeleid.
Overigens snapte ik dat ook niet 'hier geen weet van' ja dus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SRich
6-1 :o

[ Voor 16% gewijzigd door SRich op 24-06-2018 15:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prOnorama2
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-09 14:59
:)F (rood/wit/blauw voor Panama)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Nu online
Ik zie ook niet veel in Sterling, manneke kan misschien hard rennen maar wat heeft ie nou gedaan deze pot? Ballen verspeeld is het enige wat ik van hem heb gezien. Geen dreiging, geen goede pass, goals maken kan ie ook al niet, ikke niet snappe nie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:28:
[...]

Hier op mijn scherm was het toch wel buitenspel hoor, althans zo ver ik kon zien -> was beetje afgeleid.
Overigens snapte ik dat ook niet 'hier geen weet van' ja dus?
De hak van Torres hief buitenspel op. Kan me voorstellen dat je die niet zag als je afgeleid was, want heel duidelijk was t niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:42
Cursus rondtikken voor gevorderden nu

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Jammer, was er al bang voor. Engeland heeft er geen zin meer in en trakteert zijn supporters op een waardeloze tweede helft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Laatst online: 01-10 03:27

Landen die je nu echt mist op het WK zijn Italië, Nederland, VS en Chili. Dan denk ik verder nog aan Tsjechië, Kameroen, Ghana, Ivoorkust, Turkije, Equador en Paraguay. Dan zit je met Canada erbij aan 44. Dan moet je het al bij landen als Ierland, Griekenland, Honduras en eh Nieuw Zeeland gaan zoeken. En dan doen alsnog landen zoals Saudi Arabië, Tunesië, Iran, IJsland (ook die zet ik erbij, vielen tegen Nigeria toch behoorlijk door de mand) en Panama.

Sowieso de hele opzet van dat WK is bagger, 16 groepen van 3 teams (48 wedstrijden), beste 2 (!) gaan door, oftewel, inclusief een hoop flutlanden, 16e finale (16 wedstrijden) en dan verder zoals altijd. De hele spanning van punten verzamelen is er dan uit, en verrassingen in de knock-out fase kom je niet meer tegen. Alle (semi) toplanden komen elkaar immers pas tegen in de 8e finales. Spanje ging er in 2014 nog uit inde poulefase, met de opzet van 2026 zie ik dat nooit meer gebeuren.

Maarre, wie wordt er nu poule winnaar in groep G met een gelijkspel tussen België en Engeland? Doelsaldo is zoals het nu staat gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
Eens met hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MadDogMcCree schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:45:
[...]

Maarre, wie wordt er nu poule winnaar in groep G met een gelijkspel tussen België en Engeland? Doelsaldo is zoals het nu staat gelijk.
Dat word volgende week beslist lijkt me, en als dat gelijk spel word.. Dan weet ik het niet, fair play?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2018 15:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Panama speelt wel bevrijd nu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
Coltrui schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:53:
Panama speelt wel bevrijd nu :+
Ja :D

OP weer bijgewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

[...]

Als er donderdag ook geen winnaar uit de bus komt in het onderlinge duel tussen Engeland en België in Kaliningrad, blijkt de Fair Play de doorslag te geven. Het aantal gele kaarten en rode kaarten dus. Voor een gele kaart krijg je één strafpunt, voor een tweede gele kaart drie, voor direct rood vier. De situatie momenteel helt in het voordeel van Engeland: zij tellen twee gele kaarten, wij drie (Meunier, De Bruyne en Vertonghen). Maar als in Engeland - België bijvoorbeeld alleen de Engelsen een gele kaart slikken, staan we ook op dat vlak gelijk... Wanneer er, jawel, lottrekking aan te pas moet komen om de nummer één van de poule te bepalen.
Bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Loting, daar heeft Oranje hele slechte herinneringen aan. Een loting koppelde ons in 1990 aan Duitsland.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:17
1990, dat wk is nooit gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
durian schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:00:
1990, dat wk is nooit gespeeld :)
Ook een trauma? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:17
kan me niks herinneren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

Landen die je nu echt mist op het WK zijn Italië, Nederland, VS en Chili. Dan denk ik verder nog aan Tsjechië, Kameroen, Ghana, Ivoorkust, Turkije, Equador en Paraguay. Dan zit je met Canada erbij aan 44. Dan moet je het al bij landen als Ierland, Griekenland, Honduras en eh Nieuw Zeeland gaan zoeken. En dan doen alsnog landen zoals Saudi Arabië, Tunesië, Iran, IJsland (ook die zet ik erbij, vielen tegen Nigeria toch behoorlijk door de mand) en Panama.

Sowieso de hele opzet van dat WK is bagger, 16 groepen van 3 teams (48 wedstrijden), beste 2 (!) gaan door, oftewel, inclusief een hoop flutlanden, 16e finale (16 wedstrijden) en dan verder zoals altijd. De hele spanning van punten verzamelen is er dan uit, en verrassingen in de knock-out fase kom je niet meer tegen.
Ik heb liever knockout wedstrijden tegen de voetbal"dwergen", dan nikszeggende poulewedstrijden tegen diezelfde dwergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Bij een poule van drie en daarna knock-out wordt de loting wel belangrijker is mijn idee. Waarschijnlijk is er gekozen voor poules van drie om het aantal wedstrijden te beperken? Want je kunt ook met poules van vier nog via diverse manieren naar een even aantal ploegen natuurlijk.

Bijvoorbeeld zoals in 1982: met een tussenronde met groepen van drie. Legendarisch met de groep met Argentinië, Italië en Brazilië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Onder de streep moet je toch gewoon winnen om de beste te zijn? Ik snap niet waar die hekel aan mindere teams vandaan komt. Ja, het is geldgewin, maar puur sportief, moet je doen wat je moet doen. En je hoeft daarom niet te kijken, niemand verplicht je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Iedereen is weg voor die wedstrijd Japan - Senegal :P Al een eerste doelpunt voor het Afrikaanse land. Japan kan uiteraard nog terug komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Ik vind het een komisch duel. Dubbele gespierde meters tegen vastberaden Chihuahua's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-10 16:55
Een groter verschil in een professionele voetbalwedstrijd wat betreft gemiddelde lengte en gewicht zul je niet vaak zien denk ik.

Dit is waarom een WK mooi is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:24

momania

iPhone 30! Bam!

LOL, commentaar op de Zwitserse TV: oooh een kopbal voor Japan, wie had dat ooit gedacht! :+

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Eindelijk een wedstrijd met goeie muziek.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Niang mocht voor mij al van het veld met 2 gele kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Dinsdag, woensdag en donderdag worden echt hele fijne voetbalavondjes met de beslissingen. Morgen Portugal-Iran geloof ik wel evenals Spanje-Marokko.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Coltrui schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:14:
Onder de streep moet je toch gewoon winnen om de beste te zijn? Ik snap niet waar die hekel aan mindere teams vandaan komt. Ja, het is geldgewin, maar puur sportief, moet je doen wat je moet doen. En je hoeft daarom niet te kijken, niemand verplicht je...
Nou ja, het zorgt mogelijk wel voor minder spannende poules. Dus in die zin kan het de spanning in het toernooi wat uitstellen. Aan de andere kant komt die spanning uiteindelijk toch ongeacht het aantal teams.

Sportief gezien maakt het niets uit inderdaad. Of je de zwakkere teams al verslagen hebt in de kwalificatie of pas in het toernooi maakt niet uit. Je moet uiteindelijk gewoon tot en met de finale genoeg winnen.

Dus misschien zit het probleem meer in de kijkers. Die vinden sommige wedstrijden niets maar kunnen het ook niet aan om niet te kijken. Tja, dan zit je. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:36

Vos

AFCA

Haha wat deed die keeper dan. Klein beetje mis maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-10 16:55
Oi oi oi dit was echt een zekere 3 punten voor Senegal, wat denkt die keeper in godsnaam. Als die fout in de zondag 5e klasse wordt gemaakt wordt ie gewisseld hoor.

Die hele verdediging van Senegal loopt gigantisch te klooien.

[ Voor 16% gewijzigd door Franco10 op 24-06-2018 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Het is wel een van de grappigste doelpunten op het WK! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Laatst online: 01-10 03:27
Ik had 1-2 gepould. GP2 Engine!

[ Voor 24% gewijzigd door MadDogMcCree op 24-06-2018 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Vanavond toch wel interessant. Win or Go home voor Polen en Colombia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
DutchOwnage schreef op zondag 24 juni 2018 @ 18:51:
Vanavond toch wel interessant. Win or Go home voor Polen en Colombia.
Gelijkspel vanavond zou ook leuk zijn, dan wordt die laatste ronde helemaal interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Gelijk spelen en allebei nog tegen Japan en Senegal om ook op 4 punten te kome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Rekenen is in principe nooit mijn sterkste kant geweest merk ik alweer :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Die laatste speeldag gaat echt super interessant worden.
Je hebt:

Iran - Portugal
Argentinië - Nigeria
Servië - Brazilië
Duitsland - Zuid-Korea
en dan de laatste poule die ook nog heel open is.

Vooral voor de 4 toplanden Portugal, Argentinië, Brazilië en Duitsland met het mes op de keel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Maar bij winst zijn ze, behalve de Argentijnen, allemaal door toch? Ik zie daar niet zo'n probleem in dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Laatst online: 19-09 19:58

GS88

π raat

Heerlijk [url=https:/nos.nl/wk2018/nos360/30/1803/pgm]panama.. [/url]met 6-0 achter staan en dan toch massaal feesten :D (hun 1e wk-goal ever meende ik ergens te hebben gehoord)

Rotterdam

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Interviewer: Do you think Brazil's 1970 team can beat today's Argentina?

Pelé: Yes.

Interviewer: By how much?

Pelé: 1:0

Interviewer: That's it?

Pelé: Well, most of us are over 75 now.
:+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:24

momania

iPhone 30! Bam!

LOL, die Colombianen zijn net de Daltons. Camera moest ineens naar beneden :D

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eric.1 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 14:56:
[...]

VPN + https://nos.nl/wk2018/livestream/2237473 :) als je niet in t grieks alles wilt aanhoren :P
Bedankt voor alle suggesties. NPO via een hotspot werkt ook voor als iemand met hetzelfde probleem zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:19

Oekol

waka waka hey hey

Doet het geluid bij jullie ook zo raar dat het soms even paar seconden zachter is en dan weer harder bij Polen Colombia?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Wat is dit Polen enorm zwak. En wtf doet Lewandowski op het middenveld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:04
Plagiaat, die ging twee jaar geleden ook al rond :P

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CmJETjCXEAAqFda.jpg

En ik betwijfel of deze meme de oorsprong is van de grap, ik kan de quote niet herleiden tot Charlton.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 03-10 15:18
Tomski1986 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 20:45:
Lekker elftal hoor die Colombianen, Davidson Sanchez.. Falcao en James.

Maar Polen heel zwak.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Tomski1986 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 20:45:
Lewandowski zwerft bij Bayern ook zo vaak rond. Niet per se wat je wilt zien van hem maar abnormaal is het iig niet ...
Krijg je ervan als je nooit oefenwedstrijden speelt he :+ . Begonnen zeker zelf te geloven dat ze goed waren ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Worden de Polen nou uitgefloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
iichel schreef op zondag 24 juni 2018 @ 21:25:
Worden de Polen nou uitgefloten?
Ja, het hele stadion zit vol Colombianen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Sjurm schreef op zondag 24 juni 2018 @ 21:27:
[...]

Ja, het hele stadion zit vol Colombianen
Ah, allright. Ik schakel net de 2e helft in, viel me nu pas op 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Nu online
mooie goal van Falcao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
25 op 30 in de kwalificatie en nu kansloos naar huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Kapot gecountered. Polen valt me echt tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
De stand geeft de verhoudingen onderhand prima weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Nou, die 3-0 recht zetten zal moeilijk worden. Exit Polen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Er zit helemaal niets in dat Poolse team, zeg. Alleen werkers maar totaal geen creativiteit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-10 02:30
Dr. Strangelove schreef op zondag 24 juni 2018 @ 21:35:
Kapot gecountered. Polen valt me echt tegen.
Het valt niet goed te praten, maar wat missen ze Glik in de verdediging zeg. Niemand coached elkaar daar. Hoeveel Europese landen zitten op de wip trouwens naast Polen? Volgens mij is dit het eerste Europese land die exit gaat? Zweden en IJsland op de rand denk ik...

[ Voor 13% gewijzigd door bvbal79 op 24-06-2018 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Cuedrado ... zou toch denken dat ie zou missen O-) . Weer 200 punten gemist :+

Wel goed punt van de commentator op België: Japan zou nu zomaar tegen een B-team van Polen kunnen kome en winnen, dan moet Colombia van Senegal winnen. Maar nu ik het typ slaat dat nergens op want dat zou bij een gelijkspel ook het geval zijn B)

[ Voor 61% gewijzigd door apis29 op 24-06-2018 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
bvbal79 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 21:36:
Het valt niet goed te praten, maar wat missen ze Glik in de verdediging zeg. Niemand coached elkaar daar. Hoeveel Europese landen zitten op de wip trouwens naast Polen? Volgens mij is dit het eerste Europese land die exit gaat? Zweden en IJsland op de rand denk ik...
Servië zit ook in de gevarenzone. Ze moeten nog spelen tegen Brazilië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
algalid schreef op zondag 24 juni 2018 @ 21:39:
[...]

Servië zit ook in de gevarenzone. Ze moeten nog spelen tegen Brazilië.
Of Brazilie zit in de gevarenzone :) Maar Servie mag wat mij betreft naar huis. Hou het bij voetbal en haal niet al die politiek erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Senegal - Colombia...ik zet hem in mijn agenda :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Colombia valt me niet 100% mee, maar naar hun mogelijkheden goed gedaan, vrij redelijk tikkende ploeg, al geeft Polen ze ruimte. Hier is Belgie niet zo maar langs (stel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Waarom zitten er zoveel meer Colombianen dan Polen op de tribune? Net als er meer Mexicanen dan Duitsers waren. Klinkt niet logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Sjah schreef op zondag 24 juni 2018 @ 21:43:
Colombia valt me niet 100% mee, maar naar hun mogelijkheden goed gedaan, vrij redelijk tikkende ploeg, al geeft Polen ze ruimte. Hier is Belgie niet zo maar langs (stel).
Ik ga toch nog voor Senegal en Japan die doorgaan...Japan kan dit Polen ook wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Dr. Strangelove schreef op zondag 24 juni 2018 @ 21:45:
Waarom zitten er zoveel meer Colombianen dan Polen op de tribune? Net als er meer Mexicanen dan Duitsers waren. Klinkt niet logisch.
Omdat Duitsers en Polen het niet zo op Rusland gesteld hebben? Toeval dat de camera die kant opstaat en dat aan de andere kant de Duitsers en Polen zitten?

[ Voor 13% gewijzigd door bvbal79 op 24-06-2018 21:47 ]

Pagina: 1 ... 34 ... 95 Laatste