Ah ok. Dat gaat rap dan. Wordt een fijne pot Engeland-België. En weer een pingel...
[ Voor 16% gewijzigd door DutchOwnage op 24-06-2018 14:43 ]
[ Voor 16% gewijzigd door DutchOwnage op 24-06-2018 14:43 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Volgens mij hoorde ik iets over dat ze Trinidad-Tobago uitgeschakeld hadden in een rechtstreekse confrontatie.Anton.net schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:48:
Panama heeft toch de USA uitgeschakeld he? Serieus, hoe hebben ze dat gedaan?
Bij 6-0 komt Engeland trouwens boven België in de groepsranking
Dat gaat zeker gebeuren... pffff wat een tegenstand zeg....Anton.net schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:48:
Panama heeft toch de USA uitgeschakeld he? Serieus, hoe hebben ze dat gedaan?
Bij 6-0 komt Engeland trouwens boven België in de groepsranking
Sorry zo bijjzonder vind ik hem niet.Tomski1986 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 13:53:
Peter Van den Bempt op de Belgische omroep. Zeker kijken, veel leuker dan de gemiddelde commentator.
OTDutchOwnage schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:08:
[...]
Duitse team had via Twitter al uitgebreid excuses aangeboden begreep ik. Dus prima verder en idd Televaag was er natuurlijk als de kippen bij. Wat betreft Engeland-Panama:de enige reden dat het geen walk over voor de Engelsen zou kunnen worden is de extreme hitte op het veld. 34 graden.
Gaat om welke vd 2 routes je wilt naar de finale, das vrij belangrijk, ook al omdat dan al bekend is zowat wie de rest zijn.Bossie schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:23:
[...]
Dat word leuk tegen de Belgen, maar dat word een potje wat nergens meer om gaat.
Gaan eruit zodra ze een normale tegenstander krijgen. 1 die wel gebruik kan maken van de zwakke plekken (en die hebben ze genoeg).Sjah schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:51:
5-0 nu......hoe sterk is dit Engeland?? Ze maakten ons ook al af.
De kans is dus aanwezig dat de winnaar van deze groep in de kwartfinale de winnaar van bijvoorbeeld Brazilië-Duitsland op de route heeft.Sjah schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:51:
[...]
Gaat om welke vd 2 routes je wilt naar de finale, das vrij belagnrijk, ook al o/mdat dan al bekend is zowat wie de rest zijn.
Eerst zijn er nog de wedstrijden van vanavond om uit te maken of Colombia en Polen nog een revanche kunnen maken en ambities in de kiem smorenD-e-n schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:56:
De kans is dus aanwezig dat de winnaar van deze groep in de kwartfinale de winnaar van bijvoorbeeld Brazilië-Duitsland op de route heeft.
alles kan off-topic
11+NederlandPWM schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:01:
En over 4 jaar krijgen we nog 12 van zulke ploegen.
Het probleem is natuurlijk dat het geen toernooi is met de beste 32 landen. Het is een toernooi met grofweg de beste 10-12 landen, aangevuld met ploegen die alleen mee mogen doen doordat er een vaste verdeling per continent is.
Maar goed, je kan moeilijk de hele wereld overvliegen om een kwalificatietoernooi te hebben waar je echt de 32 beste overhoud.
Denk dat dat niet eens het probleem is. Het grootste probleem is (denk ik) dat het dan een Europees/Zuid-Amerikaans kampioenschap is, omdat andere ploegen zich niet meer plaatsen.PWM schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:01:
Het probleem is natuurlijk dat het geen toernooi is met de beste 32 landen. Het is een toernooi met grofweg de beste 10-12 landen, aangevuld met ploegen die alleen mee mogen doen doordat er een vaste verdeling per continent is.
Maar goed, je kan moeilijk de hele wereld overvliegen om een kwalificatietoernooi te hebben waar je echt de 32 beste overhoud.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Snapte ik ook al niet?iichel schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:21:
'hij heeft daar geen weet van'
sinds wanneer is dat het criterium?
Verwijderd
Hier op mijn scherm was het toch wel buitenspel hoor, althans zo ver ik kon zien -> was beetje afgeleid.RoD schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:25:
[...]
Snapte ik ook al niet?
Maar was het wel buitenspel? In een van de herhalingen trokken ze zo'n streep, en daar ging Kane niet overheen. Of ik heb die lijn niet goed begrepen.
[ Voor 16% gewijzigd door SRich op 24-06-2018 15:38 ]
De hak van Torres hief buitenspel op. Kan me voorstellen dat je die niet zag als je afgeleid was, want heel duidelijk was t niet.Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:28:
[...]
Hier op mijn scherm was het toch wel buitenspel hoor, althans zo ver ik kon zien -> was beetje afgeleid.
Overigens snapte ik dat ook niet 'hier geen weet van' ja dus?
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Landen die je nu echt mist op het WK zijn Italië, Nederland, VS en Chili. Dan denk ik verder nog aan Tsjechië, Kameroen, Ghana, Ivoorkust, Turkije, Equador en Paraguay. Dan zit je met Canada erbij aan 44. Dan moet je het al bij landen als Ierland, Griekenland, Honduras en eh Nieuw Zeeland gaan zoeken. En dan doen alsnog landen zoals Saudi Arabië, Tunesië, Iran, IJsland (ook die zet ik erbij, vielen tegen Nigeria toch behoorlijk door de mand) en Panama.PWM schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:01:
Verwijderd
Dat word volgende week beslist lijkt me, en als dat gelijk spel word.. Dan weet ik het niet, fair play?MadDogMcCree schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:45:
[...]
Maarre, wie wordt er nu poule winnaar in groep G met een gelijkspel tussen België en Engeland? Doelsaldo is zoals het nu staat gelijk.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2018 15:52 ]
Als er donderdag ook geen winnaar uit de bus komt in het onderlinge duel tussen Engeland en België in Kaliningrad, blijkt de Fair Play de doorslag te geven. Het aantal gele kaarten en rode kaarten dus. Voor een gele kaart krijg je één strafpunt, voor een tweede gele kaart drie, voor direct rood vier. De situatie momenteel helt in het voordeel van Engeland: zij tellen twee gele kaarten, wij drie (Meunier, De Bruyne en Vertonghen). Maar als in Engeland - België bijvoorbeeld alleen de Engelsen een gele kaart slikken, staan we ook op dat vlak gelijk... Wanneer er, jawel, lottrekking aan te pas moet komen om de nummer één van de poule te bepalen.MadDogMcCree schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:45:
[...]
Maarre, wie wordt er nu poule winnaar in groep G met een gelijkspel tussen België en Engeland? Doelsaldo is zoals het nu staat gelijk.
Ik heb liever knockout wedstrijden tegen de voetbal"dwergen", dan nikszeggende poulewedstrijden tegen diezelfde dwergen.MadDogMcCree schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:45:
[...]
Landen die je nu echt mist op het WK zijn Italië, Nederland, VS en Chili. Dan denk ik verder nog aan Tsjechië, Kameroen, Ghana, Ivoorkust, Turkije, Equador en Paraguay. Dan zit je met Canada erbij aan 44. Dan moet je het al bij landen als Ierland, Griekenland, Honduras en eh Nieuw Zeeland gaan zoeken. En dan doen alsnog landen zoals Saudi Arabië, Tunesië, Iran, IJsland (ook die zet ik erbij, vielen tegen Nigeria toch behoorlijk door de mand) en Panama.
Sowieso de hele opzet van dat WK is bagger, 16 groepen van 3 teams (48 wedstrijden), beste 2 (!) gaan door, oftewel, inclusief een hoop flutlanden, 16e finale (16 wedstrijden) en dan verder zoals altijd. De hele spanning van punten verzamelen is er dan uit, en verrassingen in de knock-out fase kom je niet meer tegen.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Nou ja, het zorgt mogelijk wel voor minder spannende poules. Dus in die zin kan het de spanning in het toernooi wat uitstellen. Aan de andere kant komt die spanning uiteindelijk toch ongeacht het aantal teams.Coltrui schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:14:
Onder de streep moet je toch gewoon winnen om de beste te zijn? Ik snap niet waar die hekel aan mindere teams vandaan komt. Ja, het is geldgewin, maar puur sportief, moet je doen wat je moet doen. En je hoeft daarom niet te kijken, niemand verplicht je...
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 16% gewijzigd door Franco10 op 24-06-2018 18:46 ]
[ Voor 24% gewijzigd door MadDogMcCree op 24-06-2018 18:49 ]
Gelijkspel vanavond zou ook leuk zijn, dan wordt die laatste ronde helemaal interessantDutchOwnage schreef op zondag 24 juni 2018 @ 18:51:
Vanavond toch wel interessant. Win or Go home voor Polen en Colombia.
Rotterdam
Interviewer: Do you think Brazil's 1970 team can beat today's Argentina?
Pelé: Yes.
Interviewer: By how much?
Pelé: 1:0
Interviewer: That's it?
Pelé: Well, most of us are over 75 now.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Verwijderd
Bedankt voor alle suggesties. NPO via een hotspot werkt ook voor als iemand met hetzelfde probleem ziteric.1 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 14:56:
[...]
VPN + https://nos.nl/wk2018/livestream/2237473als je niet in t grieks alles wilt aanhoren
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Plagiaat, die ging twee jaar geleden ook al rond
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Lekker elftal hoor die Colombianen, Davidson Sanchez.. Falcao en James.Tomski1986 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 20:45:
Wat is dit Polen enorm zwak. En wtf doet Lewandowski op het middenveld?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Lewandowski zwerft bij Bayern ook zo vaak rond. Niet per se wat je wilt zien van hem maar abnormaal is het iig niet ...Tomski1986 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 20:45:
Wat is dit Polen enorm zwak. En wtf doet Lewandowski op het middenveld?
Ja, het hele stadion zit vol Colombianeniichel schreef op zondag 24 juni 2018 @ 21:25:
Worden de Polen nou uitgefloten?
Ah, allright. Ik schakel net de 2e helft in, viel me nu pas op
Het valt niet goed te praten, maar wat missen ze Glik in de verdediging zeg. Niemand coached elkaar daar. Hoeveel Europese landen zitten op de wip trouwens naast Polen? Volgens mij is dit het eerste Europese land die exit gaat? Zweden en IJsland op de rand denk ik...Dr. Strangelove schreef op zondag 24 juni 2018 @ 21:35:
Kapot gecountered. Polen valt me echt tegen.
[ Voor 13% gewijzigd door bvbal79 op 24-06-2018 21:37 ]
[ Voor 61% gewijzigd door apis29 op 24-06-2018 21:41 ]
Servië zit ook in de gevarenzone. Ze moeten nog spelen tegen Brazilië.bvbal79 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 21:36:
Het valt niet goed te praten, maar wat missen ze Glik in de verdediging zeg. Niemand coached elkaar daar. Hoeveel Europese landen zitten op de wip trouwens naast Polen? Volgens mij is dit het eerste Europese land die exit gaat? Zweden en IJsland op de rand denk ik...
Of Brazilie zit in de gevarenzonealgalid schreef op zondag 24 juni 2018 @ 21:39:
[...]
Servië zit ook in de gevarenzone. Ze moeten nog spelen tegen Brazilië.
Ik ga toch nog voor Senegal en Japan die doorgaan...Japan kan dit Polen ook wel hebben.Sjah schreef op zondag 24 juni 2018 @ 21:43:
Colombia valt me niet 100% mee, maar naar hun mogelijkheden goed gedaan, vrij redelijk tikkende ploeg, al geeft Polen ze ruimte. Hier is Belgie niet zo maar langs (stel).
Omdat Duitsers en Polen het niet zo op Rusland gesteld hebben? Toeval dat de camera die kant opstaat en dat aan de andere kant de Duitsers en Polen zitten?Dr. Strangelove schreef op zondag 24 juni 2018 @ 21:45:
Waarom zitten er zoveel meer Colombianen dan Polen op de tribune? Net als er meer Mexicanen dan Duitsers waren. Klinkt niet logisch.
[ Voor 13% gewijzigd door bvbal79 op 24-06-2018 21:47 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq