[Voetbal] Centraal WK 2018 discussie topic

Pagina: 1 ... 35 ... 95 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Omdat ze wel wat voor hun land over hebben :P (bij de eerste wedstrijd van Polen waren er overigens wel heel veel, was misschien een stuk dichterbij?)
Duitsers komen pas na de poulefase ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:53
Je gaat mij niet vertellen dat er in Duitsland en Polen niet minimaal 50k mensen zijn die die wedstrijden willen zien live. Kan niet aan de vraag liggen.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:56

Martinspire

Awesomeness

De tickets voor de wedstrijd waren niet bepaald beperkt tot die 2 landen, dus dan krijg je vanalles en nog wat. Dat veel Russen liever Colombia zien winnen dan Polen lijkt me niet eens heel raar eigenlijk. Maar ook de niet-Russen zullen vast om zijn zodra het 1-0 is (juichen voor de winnaar dus)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Enige wat ik van de Russen heb gehoord is 'Rossiya! Rossiya!' :F (bij welke wedstrijd dan ook)

[ Voor 18% gewijzigd door apis29 op 24-06-2018 23:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
OP weer bijgewerkt, wel beetje jammer dat voor sommige poules het al bekend is welke ploegen er doorgaan...

Het grote adblocking topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:37
apis29 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 23:01:
Enige wat ik van de Russen heb gehoord is 'Rossiya! Rossiya!' :F (bij welke wedstrijd dan ook)
Diezelfde Russen worden volgens mij ook ingezet bij verkiezingen. Ze krijgen een fles vodka en wat Roebels als ze in de bus gaan zitten en gaan stemmen voor Putin. Ik heb zo'n vermoeden dat het nu weer zoiets is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Speelschema ma 25 juni
16:00u Saoedi-Arabië - Egypte
16:00u Uruguay - Rusland
20:00u Iran - Portugal
20:00u Spanje - Marokko

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-09 13:35
De 2 wedstrijden om 16:00 zijn erg saai denk ik. Iran - Portugal kan wel interessant worden, maar toch verwacht ik een gemakkelijke zege van Portugal. Spanje zal ook niet veel moeite hebben met Marokko en ze hebben aan een gelijkspel genoeg.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Ik ben wel benieuwd naar Uruguay-Rusland. De rest boeit niet zoveel, misschien een dag om weer eens een boek te lezen ofzo.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Curva schreef op maandag 25 juni 2018 @ 11:22:
De 2 wedstrijden om 16:00 zijn erg saai denk ik. Iran - Portugal kan wel interessant worden, maar toch verwacht ik een gemakkelijke zege van Portugal. Spanje zal ook niet veel moeite hebben met Marokko en ze hebben aan een gelijkspel genoeg.
Zo denk ik er ook over, en Rusland zal ook wel winnen. 1e potje boeit me weinig eerlijk gezegd

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Hoe zit het met de VAR bij gelijktijdige wedstrijden eigenlijk? De VAR zit toch niet in hetzelfde stadion maar ergens centraal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-09 13:35
shoombak schreef op maandag 25 juni 2018 @ 12:46:
Hoe zit het met de VAR bij gelijktijdige wedstrijden eigenlijk? De VAR zit toch niet in hetzelfde stadion maar ergens centraal?
Die zitten in Moskou. Maar ik neem aan dat ze dan 2 studio's/ruimtes hebben.

Over de VAR gesproken; ik ben wel blij met de ontwikkeling. Ook al zijn er wel wat haken en ogen, zoals een harde overtreding waar geen goal uitvalt die niet bestraft mag worden. Hopelijk werkt de FIFA het hele concept nog verder uit, maar al met al vind ik het een goede ontwikkeling.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 03-10 16:37

Jorissie87

No diggity

In poule F hebben Duitsland en Zweden allebei 3 punten uit 2 wedstrijden met 2 goals voor en 2 tegen. Nu moeten ze allebei nog een wedstrijd spelen dus verandert dat nog maar wie gaat er door als dit na de laatste match van de groepsfase de eindstand is? Telt dan het onderlinge resultaat ofzo of wordt er geloot? Het principe van uitgoals tellen dubbel lijkt mij niet te gelden op een WK.

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:42
Jorissie87 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 13:24:
In poule F hebben Duitsland en Zweden allebei 3 punten uit 2 wedstrijden met 2 goals voor en 2 tegen. Nu moeten ze allebei nog een wedstrijd spelen dus verandert dat nog maar wie gaat er door als dit na de laatste match van de groepsfase de eindstand is? Telt dan het onderlinge resultaat ofzo of wordt er geloot? Het principe van uitgoals tellen dubbel lijkt mij niet te gelden op een WK.
1 Punten
2 Doelsaldo
3 Goals
4 Punten gehaald in onderlinge duels
5 Doelsaldo in onderlinge duels
6 Goals gemaakt in onderlinge duels
7 Fair play (rode / gele kaarten)
8 Loting

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:41
Uruquay-Rusland lijkt me juist wel interessant. De eerste echte test voor de Russen, ben benieuwd waar die écht staan. Iran-Portugal is natuurlijk ook interessant,tenzij Ronaldo er binnen een kwartier al weer 2 in heeft liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:17
Curva schreef op maandag 25 juni 2018 @ 12:53:
[...]

Die zitten in Moskou. Maar ik neem aan dat ze dan 2 studio's/ruimtes hebben.

Over de VAR gesproken; ik ben wel blij met de ontwikkeling. Ook al zijn er wel wat haken en ogen, zoals een harde overtreding waar geen goal uitvalt die niet bestraft mag worden. Hopelijk werkt de FIFA het hele concept nog verder uit, maar al met al vind ik het een goede ontwikkeling.
Ja blij met de VAR, ik ook. Maar ze zitten met 4 scheids daaro, ik begrijp dat die allemaal een "go" moeten geven? En is de 1e man dan voorzitter ofzo? Doe dat lekker met 1 VAR.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 03-10 16:37

Jorissie87

No diggity

DutchOwnage schreef op maandag 25 juni 2018 @ 13:45:
Uruquay-Rusland lijkt me juist wel interessant. De eerste echte test voor de Russen, ben benieuwd waar die écht staan. Iran-Portugal is natuurlijk ook interessant,tenzij Ronaldo er binnen een kwartier al weer 2 in heeft liggen.
Nadeel alleen dat ze allebei al door zijn en dat het in principe ook niet veel uitmaakt of je straks tegen Spanje of Portugal moet (los van het feit dat, omdat ze eerst spelen, uberhaupt niet weten tegen wie het groepshoofd moet). Denk dat het een vrij saaie match gaat worden. Je wilt bij een zekerheidje als dit niet je spelers blesseren of overbelasten. Ben bang dat dit gewoon een salonremise gaat worden.

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 08:16
Sjah schreef op maandag 25 juni 2018 @ 14:43:
[...]

Ja blij met de VAR, ik ook. Maar ze zitten met 4 scheids daaro, ik begrijp dat die allemaal een "go" moeten geven? En is de 1e man dan voorzitter ofzo? Doe dat lekker met 1 VAR.....
Dat is geen optie. Op dat moment dat 1 persoon zonder controle de keuzes kan maken, kan dat misgaan en kan de VAR misbruik maken van zijn macht (denk bijvoorbeeld aan omkoperij e.d.). Met 4 man is dat een stuk lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Jorissie87 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 13:24:
Als de eindstand van de poule niets verandert aan de situatie dan zal het onderling resultaat ook niet zoveel uitmaken ,want dat betekent dat Belgie en Engeland gelijk gespeeld hebben...

hier meer info:
https://www.ad.nl/dossier...ijkspeenshy-len~adfcda67/

bottomline: bij gelijkspel, gaat het aantal gele kaarten (of rode) eerst tellen... en daarin staat Engeland 1 gele kaart in het voordeel t.o.v. Belgie.

als alles alles alles gelijk is, wordt er geloot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arm kind, wou nog een hand geven aan de rus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 00:59
Mooie vrije trap van Suarez!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, best netjes! Slecht verdedigd wel, maar wat een kans nu voor de russen...

Overigens wel stil hier, niemand echt interesse in Rusland/Uruguay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 16:12:
Alles is al beslist, denk dat de meesten idd een boek lezen ;) Mss vnv kijken waar er nog wel wat kan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 16:12:
Inderdaad, best netjes! Slecht verdedigd wel, maar wat een kans nu voor de russen...

Denk dat het bij Iran vanavond niet veel beter wordt, echt kleine kans dat die spannend wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Ja hoor zit semi aandachtig te kijken. Maar normaal gesproken zou Uruguay toch veel sterker moeten zijn dan Rusland. Voor Rusland is het hierna zowiezo einde oefening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

algalid schreef op maandag 25 juni 2018 @ 16:15:
[...]

Alles is al beslist, denk dat de meesten idd een boek lezen ;) Mss vnv kijken waar er nog wel wat kan gebeuren.
Beslist wel, maar we hebben Rusland nog niet zien spelen tegen een team die wel snapt hoe het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Al een mooi gevoel bij The Guardian voor Egypte Saudi Arabië: "Fairly scrappy stuff so far between two poor quality teams struggling to find their rhythm" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm hoe is die geen corner? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Denk dat de scheids dat tipje van de schoen niet heeft gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Daar heb je het al. Rusland valt lekker door de mand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:06
Rusland heeft echt pech zeg

Slechts twee kansen ... Bingo

[ Voor 71% gewijzigd door Harribo op 25-06-2018 16:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
Pijnlijk voor Rusland, los door de verdediging. Ik had het niet verwacht, stond zoveel man voor.

En ook een goal voor Mo Salah in die andere wedstrijd waar niemand naar kijkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft die scheids iets in z'n ogen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:06
Mooi theater van Cavani, zeker geleerd van ploeggenoot Neymar
Irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-10 17:06

v8power67

Psn: Mausosaurus

Dom hoor nu al rood...

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belachelijke wedstrijd met een belachelijke scheids, ik pak ook een boek. ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Rusland mag bidden dat Uruguay het wel prima vind zo en een paar bepalende spelers rust gaat geven de 2e helft. Anders kan het wel eens heel vervelend worden voor ze. En Spanje en Portugal zullen vol voor de winst gaan in hun poule want als je tegen Rusland mag is dat een mooi kadootje.

[ Voor 26% gewijzigd door DutchOwnage op 25-06-2018 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Beetje suffe dag vandaag, er staat maar weinig op het spel. Deze poule is nu sowieso al klaar met deze stand.

Vanavond... pfff. Ik zie Spanje en Portugal niet de fout ingaan dus het enige interessante is wie er eerste en tweede wordt. Daar zal nog wel wat drive zitten want ze zullen beiden liever tegen Rusland spelen dan tegen Uruguay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:37
Nou, dit lijkt me een gelopen wedstrijd. De Russen zijn dramatisch en die Zuid Amerikanen kunnen eindelijk een beetje laten zien wat ze kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03-10 17:11
Die Russn ook weer met beide benen op de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Laatst online: 03-10 09:29
iemand die een link kan geven waar ik online kan kijken?

Hier op werk (Luxembourg) hebben ze geen zender waarop het getoond wordt.
En op ZDF.de en ARD.de is het region verbonden. Dus buiten DE kan je niet kijken.

En op de youtube link van FIFA werkt ook niet omdat het niet afspeelt. iemand die me kan vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 21:28

iichel

Gazoooo

npo.nl ?

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
Leon Zwiers schreef op maandag 25 juni 2018 @ 16:45:
Die Russn ook weer met beide benen op de grond.
Ze spelen wel met een hoop andere jongens..., maar gaan er inderdaad in de volgende ronde uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-10 23:15
theduke1989 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 16:52:
iemand die een link kan geven waar ik online kan kijken?

Hier op werk (Luxembourg) hebben ze geen zender waarop het getoond wordt.
En op ZDF.de en ARD.de is het region verbonden. Dus buiten DE kan je niet kijken.

En op de youtube link van FIFA werkt ook niet omdat het niet afspeelt. iemand die me kan vertellen?
Ziggo Go? Mits je klant bent van ziggo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 19:58

GS88

π raat

algalid schreef op maandag 25 juni 2018 @ 16:24:
Pijnlijk voor Rusland, los door de verdediging. Ik had het niet verwacht, stond zoveel man voor.

En ook een goal voor Mo Salah in die andere wedstrijd waar niemand naar kijkt :)
Blijkbaar kijk ik in m'n eentje :9

Kleine samenvatting van de 1e helft: 1-1, beide teams spelen ondermaats.. Egyptische keeper Hadary (40+ jaar) heeft 1 penalty van KSA gestopt, in de 50e minuut was er nog een penalty voor KSA, die is niet gestopt.

Echt veel meer boeiends is er niet geweest.. ow ja, en een voorzet van M. Salah aan Treziguet die T. erin had moeten knallen.

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-07 11:23
Holy hell, die keeper pakte die penalty wel aardig zeg!
Ennuh... zijn die Russen omgekocht of zo? Of willen se per se geen groepswinnaar worden?

[ Voor 45% gewijzigd door Witte op 25-06-2018 16:59 ]

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Laatst online: 03-10 09:29
Krijg deze meding:
Vanwege uitzendrechten is het niet mogelijk om deze uitzending buiten Nederland te bekijken.

We verwijzen je graag door naar de livestream van BVN. BVN toont een uitgebreide selectie van de tv-programma's van NPO.

Start hier de BVN livestream.

en dan op BVN precies dezelfde melding.
Deadsy schreef op maandag 25 juni 2018 @ 16:56:
[...]

Ziggo Go? Mits je klant bent van ziggo
Moet dan even kijken bij mijn moeder in NLD. zij is nog steeds klant misschien dat het helpt.

Het rare is nu heb die geoblocking niet meer dan zou je toch juist verwachten dat het er beter op wordt.
Want op Netflix etc heb je die geoblock ook niet meer.
Witte schreef op maandag 25 juni 2018 @ 16:58:
... zijn die Russen omgekocht of zo? Of willen se per se geen groepswinnaar worden?
In je Eigen land omgekocht worden?

[ Voor 43% gewijzigd door theduke1989 op 25-06-2018 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Witte schreef op maandag 25 juni 2018 @ 16:58:
Holy hell, die keeper pakte die penalty wel aardig zeg!
Ennuh... zijn die Russen omgekocht of zo? Of willen se per se geen groepswinnaar worden?
Kan prrima, want dan spelen ze als A2 tenminste in Luzhniki/Moskou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Stukje tikskie takski van de Russen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat dom zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Dat er uberhaupt mensen echt dachten dat Rusland ver kon geraken.
Gewoon 'n omgekochte poule.
Volgende ronde er gewoon uit tegen Spanje of Portugal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Ik dacht dat velen het eerder verdacht vonden dat Rusland in de zwakste groep terecht kwam. Over hun kwaliteiten spreek ik me niet uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

algalid schreef op maandag 25 juni 2018 @ 18:00:
Ik dacht dat velen het eerder verdacht vonden dat Rusland in de zwakste groep terecht kwam. Over hun kwaliteiten spreek ik me niet uit :P
De organisator komt wel vaker in een opvallend zwakke poel terecht. ;)
Maar nu zal Portugal of Spanje wachten, en dan is het voorbij.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 18:04:
[...]

De organisator komt wel vaker in een opvallend zwakke poel terecht. ;)
Maar nu zal Portugal of Spanje wachten, en dan is het voorbij.
Het wordt pas verdacht als Iran vanavond ineens als 1e eindigt in de poule :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

toolkist schreef op maandag 25 juni 2018 @ 18:10:
[...]

Het wordt pas verdacht als Iran vanavond ineens als 1e eindigt in de poule :7
Tja, ik schat die kans nu niet bepaald hoog in. Al is het maar omdat Portugal en Spanje nou niet echt ploegen zijn die wat te winnen hebben door zich om te laten kopen. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd.. Ben ik de enige die toch een beetje hoopt voor een overwinning Iran? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Van Iran zou ik het nog wel kunnen hebben. Zolang IJsland maar niet doorgaat, en Zweden mag ook wel naar huis wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchOwnage schreef op maandag 25 juni 2018 @ 18:33:
Van Iran zou ik het nog wel kunnen hebben. Zolang IJsland maar niet doorgaat, en Zweden mag ook wel naar huis wat mij betreft.
Nou inderdaad, Zweden, Ijsland en Brazilië, bah :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 18:11:
[...]

Tja, ik schat die kans nu niet bepaald hoog in. Al is het maar omdat Portugal en Spanje nou niet echt ploegen zijn die wat te winnen hebben door zich om te laten kopen. :P
Waarom een complete ploeg omkopen als je ook 2 scheidsrechters om kunt kopen? Moeten alleen een beetje van die "halve" wel/niet VAR beslissingen zijn, zoals eerder tegen Servie (2e wedstrijd) en Brazilie (1e wedstrijd).
Ik realiseer me nu, allebei in het voordeel van de Zwitsers. En Blatter was toch weer gesignaleerd? >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Tja, ergens zou ik het ook wel kunnen waarderen als Portugal eruit vliegt. O-) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Nu we de derde dag ingaan kunnen we (voor de glimlach) eens kijken of de voorspelling van zakenbank Goldman Sachs uit zal komen:

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/gZWa0T/00_Knipsel.png

Saudi-Arabië en Polen kloppen al niet, de rest kan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaniëlWW2 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 18:43:
Tja, ergens zou ik het ook wel kunnen waarderen als Portugal eruit vliegt. O-) ;)
Dat dus, als Fransman kan ik dit alleen maar hopen natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05:53

Fiber

Beaches are for storming.

Het zou op zich ook wel weer grappig zijn als Marokko zich herpakt, eindelijk eens wat geluk heeft en dan Spanje eruit knikkert. Marokko zal toch echt niet met nul punten en nul goals naar huis willen. die moeten echt nog een keer laten zien wat ze echt kunnen. Jammer alleen dat ze een echt goede spits missen.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-10 20:24
Toettoetoet, nog 1 potje en dan zijn we daar ook weer vanaf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 18:20:
Ik ben benieuwd.. Ben ik de enige die toch een beetje hoopt voor een overwinning Iran? :+
Als ik mijn gevoel voor de ploeg Portugal hier zou neerzetten was ik Mod af, had ik een ban en waarschijnlijk een aanklacht aan mijn broek :+

Van alle landen ooit, is deze ploeg het aller aller allerergst.

Gek genoeg kan ik hun vedette nog wel hebben. Maar die overige 21 criminelen....

EDIT: geluk in de ruimte Er zijn 2 zenders :+

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 25-06-2018 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Grindtegel schreef op maandag 25 juni 2018 @ 20:07:
Vind het eigenlijk apart dat het zomaar toegelaten wordt, het is superstorend.

Als ik een kaartje zou hebben gekocht voor deze wedstrijd zou ik zelfs denken over geld terugvragen.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Grindtegel schreef op maandag 25 juni 2018 @ 20:07:
De andere match met Spanje heeft gefluit, ook geen alternatief! Iran kan theoretisch nog wel door als de kaarten goed liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
Ruzie maken met de keepert :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-10 22:15

Vos

AFCA

Wel melden bij welke pot :p

* Vos kijkt Spanje - Marokko

Ik had eigenlijk liever een schakelkanaal gehad.

[ Voor 21% gewijzigd door Vos op 25-06-2018 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
Eeuh Iran in dit geval, ff wakker geschud! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
#SPA faalt compleet bij een assist voor een goal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05:53

Fiber

Beaches are for storming.

enchion schreef op maandag 25 juni 2018 @ 20:09:
[...]

Vind het eigenlijk apart dat het zomaar toegelaten wordt, het is superstorend.

Als ik een kaartje zou hebben gekocht voor deze wedstrijd zou ik zelfs denken over geld terugvragen.
Ligt echt aan jou, het stoort mij allerminst. Ik dacht eerst zelfs dat je het over toeterende Marokkanen in je straat had... O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Wat een vernedering! Marokko maakt een goal.

Statistisch heeft Spanje 99% kans om door te gaan.

[ Voor 38% gewijzigd door algalid op 25-06-2018 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
Vos schreef op maandag 25 juni 2018 @ 20:10:
Ik had eigenlijk liever een schakelkanaal gehad.
NPO 3 idd! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Whehehehe toch nog een leuke avond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Fiber schreef op maandag 25 juni 2018 @ 20:12:
[...]

Ligt echt aan jou, het stoort mij allerminst. Ik dacht eerst zelfs dat je het over toeterende Marokkanen in je straat had... O-)
Ik had het over Iran.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
Wow spanje achter? 0-1

[ Voor 10% gewijzigd door Yemoke op 25-06-2018 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
iichel schreef op maandag 25 juni 2018 @ 20:15:
commentator op npo1 heeft nog niks door :P
Toettoet? mss van de shock? Ik kon mijn ogen ook niet geloven, de tegenstander onderschat denk ik.

[ Voor 82% gewijzigd door algalid op 25-06-2018 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 21:28

iichel

Gazoooo

commentator op npo1 heeft nog niks door :P

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Misverstand Ramos/Iniesta. Moet wel zeggen dat de Marokkanen er wel keihard voor gaan vanaf minuut 1. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
Wel minder toeters op 3! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Grappig, je kan dus wel gewoon scoren tegen Spanje als je alleen op de keeper afgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
PWM schreef op maandag 25 juni 2018 @ 20:18:
Grappig, je kan dus wel gewoon scoren tegen Spanje als je alleen op de keeper afgaat.
Helaas gemist, zal hem in de rust wel zien! Ben benieuwd! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:10
Dat fluitconcert van die Marokkaanse supporters is wel irritant zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Mooie 1-1 Isco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:56

Martinspire

Awesomeness

PWM schreef op maandag 25 juni 2018 @ 20:18:
Valt me sowieso wel op hoe makkelijk sommige keepers zich laten passeren.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Het is weer in orde 1-1 voor Spanje. Een mooie goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Zaalvoetbalgoal. Mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Anton.net schreef op maandag 25 juni 2018 @ 20:19:
Dat fluitconcert van die Marokkaanse supporters is wel irritant zeg
Als het een reactie is op het overdreven vallen van Spaanse spelers dan snap ik het wel.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Euh Vermeulen, buitenspel bij ingooi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Wat is dat toch met Spanje? Die aanvallen zijn niet goed en er was daar weer een Marokkaanse aanval zoals daarjuist waar De Gea eens niet de mist in ging (de bal was nogal traag). Die verdediging zal eens steken laten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Scheids bij Spanje is beetje blind.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

"Ze stellen zich zo aan"

Hij trapt gewoon zijn schoen uit.... 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 25-06-2018 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 21:11

ricardo246

Life's what you make it!

Portugal toch echt de bovenliggende partij...helaas

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:02
PWM schreef op maandag 25 juni 2018 @ 20:30:
"Ze stellen zich zo aan"

Hij trapt gewoon zijn schoen uit.... 8)7
en die oo Iniesta was heel smerig en nu weer een smerige overtreding. Wordt straks nog leuk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Halve Marokkaanse elftal al geel zowat xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:33
Dit eindigt Marokko niet met 11 als ze zo door gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:35

St@m

@ Your Service

Marokko eindigt niet met 11 man denk ik..
rik86 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 20:32:
Dit eindigt Marokko niet met 11 als ze zo door gaan
:D

[ Voor 66% gewijzigd door St@m op 25-06-2018 20:32 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Dit soort reacties willen we op GoT niet zien.

[ Voor 72% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-06-2018 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rood, geef die gast toch rood! Iran moet winnen :+
Pagina: 1 ... 35 ... 95 Laatste