Dat had eigenlijk zijn 2e geel al mogen zijn
Tsja, of kiezen voor het voetbal of voor de FIFA. Als je zo theateraal gaat liggen verdien je geen strafschop en zou de FIFA dat niet als minpunt moeten zienDutchOwnage schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:37:
Niet zo best voor Kuipers. Kan m de finale kosten.
Zijn vierde....Leon Zwiers schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:38:
Dat had eigenlijk zijn 2e geel al mogen zijn
alles kan off-topic
Ah en dit is ook weer typisch Kuipers. Voor van alles en nogwat geen kaart geven en dan 2 binnen 5sec als een speler om niks neer gaat en daarmee een snelle inworp van Brazilie verhindert...
Goed hersteld van Kuipers, net mocht hij dan blijkbaar geen geel geven, dan maar hiervoor.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Neymar vind ik echt nog veel irritanter dan Ronaldo ooit geweest is.. Zo terecht dat die strafschop werd terug gedraaid.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Is dit dan de grote favoriet zogezegd? Damn, wat een grapje.
Ze gaan daar allemaal theatraal neer als vliegen.
Hoe meer ik die favorieten zie wankelen of tenonder gaan, hoe meer hoop ik heb in mijn Rode Duivels.
Ze gaan daar allemaal theatraal neer als vliegen.
Hoe meer ik die favorieten zie wankelen of tenonder gaan, hoe meer hoop ik heb in mijn Rode Duivels.
Die waren anders ook niet bepaald sterk op de benen?Tomski1986 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:40:
hoe meer hoop ik heb in mijn Rode Duivels.
Ik wil dit wel eens tegen Kroatie zien vechten.
alles kan off-topic
Wat een aanfluiting die Brazilianen, bijna net zo slecht als Argentinië
Kuipers windt er overigens geen doekjes om en fluit echt een goede match vind ik.
Ha de gele kaarten stop is eruit bij Kuipers. Neymar kan maar beter niks meer zeggen want nu krijg je voor verkeerd kijken al geel.
Ze wonnen anders welMartinspire schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:40:
[...]
Die waren anders ook niet bepaald sterk op de benen?

Ik hou mijn geld nog steeds op Duitsland, maar ik denk dat Kroatië ook wel hoge ogen kan gaan gooien.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Costa Rica valt ook vies tegen hoor.. kan me voorstellen dat je als tegenstander dan helemaal vast komt te zitten.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Toch vind ik Costa Rica wel als team spelen. Je hoeft geen toppers te hebben als je als team speelt. Of als team neergaat zoals nualexbl69 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:43:
Costa Rica valt ook vies tegen hoor.. kan me voorstellen dat je als tegenstander dan helemaal vast komt te zitten.
Prima theatervoorstelling dit inderdaad.SR8 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:44:
Deze landen zijn goed aan elkaar gewaagd. Qua acteerniveau.
n.a.
Ook als die aan de bal is, kan die bar weinig, buiten weer theatraal gaan leggen.Martinspire schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:42:
Wat me wel opvalt is dat Costa Rica Neymar wel veel ruimte geeft. Hierdoor is ie nog vrij vaak aan de bal (in tegenstelling tot Messi gister)
Maaruh, VAR erbij, neymar geel zeg ik.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Denk dat Joop van den Ende weer wat potentione nieuwe toneelspelers kan bellen vanavond.
Wat een anti voetbal zeg van costa rica
PV Output | 4440Wp | 12x370Wp | OZO | Helmond
Ik bedoel met name het verdedigen. De keeper speelt goed en dat is al het halve werk. Vooropgesteld dat ie door kan gaan hahaSinergyX schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:44:
[...]
Ook als die aan de bal is, kan die bar weinig, buiten weer theatraal gaan leggen.
Maaruh, VAR erbij, neymar geel zeg ik.
Kroatie heeft maar 1 kleine tegenslag nodig om volledig over de rooie te gaan, dat gaat vroeg of laat nog wel gebeuren.St@m schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:42:
Ik hou mijn geld nog steeds op Duitsland, maar ik denk dat Kroatië ook wel hoge ogen kan gaan gooien.
Wat een treurig schouwspel is dit. Ik spreek geen spaans, maar ik zie aan de lipbewegingen van Neymar dat er niets anders uitkomt dan scheldwoorden. Wat een sneu figuur zeg

Oh? Jij weet meer dan iktoolkist schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:46:
[...]
Kroatie heeft maar 1 kleine tegenslag nodig om volledig over de rooie te gaan, dat gaat vroeg of laat nog wel gebeuren.
PortugeesJeroenTheStig schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:46:
Wat een treurig schouwspel is dit. Ik spreek geen spaans, maar ik zie aan de lipbewegingen van Neymar dat er niets anders uitkomt dan scheldwoorden. Wat een sneu figuur zeg
Ze spelen toch in Sint-Petersburg? Dan zouden ze hier moeten spelen en niet in de Zenit Arena:

Jammer dit.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Je weet als verdediger pas dat je het echt goed doet als zo'n irritant ventje je helemaal uit loopt te kafferen..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Jammer, ondanks dat het van beide kanten een klucht is om te zien had ik het Costa Rica wel gegund om 0-0 te houden.
Zit die Navas mooi te staren dat die bal buiten gaat en dan valt die kermend neer zoals een Shakespeare verhaal haha.
Daar is em dan toch.
Daar is em dan toch.
[ Voor 9% gewijzigd door algalid op 22-06-2018 15:47 ]
kwestie van tijd deze goal. Terecht ondanks het acteerwerk
9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1
Lekker voor costa rica, COUTINHOOOO
PV Output | 4440Wp | 12x370Wp | OZO | Helmond
Wat een zaadpartij dit zeg, en dan scoren die lui ook nog
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
En nog eens bah...
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wel verdiend, niet gegunds0kkie schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:47:
Niet verdient wat een kut team
alles kan off-topic
Ze gaan toch in de tweede ronde er uit
En weer een 1-0 uitslag..
9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1
Laten we het hopen ja. Nu de buik al weer vol van de zogenaamde gouden kanaries.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Hoop weer op een duitsland brazil mag duitsland er nu 8-0 van maken
Dat absoluut, mooi doelpunt. De hele 85 minuten ervoor echter...Martinspire schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:48:
Ongeacht wat je van de wedstrijd vind is deze goal er prima ingespeeld imo
Maak er maar 90 van zelfsSinergyX schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:49:
[...]
Dat absoluut, mooi doelpunt. De hele 85 minuten ervoor echter...
Eerste 5 minuten waren wel ok
Wel blij dat die Neymar dan zelfs bij zo'n voorzet nog geen kloot kan
Het kwaad is al geschied. Brazilianen moeten zich doodvechten voor de tweede ronde. Kom je straks de Duitsers tegen.
Ik zie ze inderdaad niet winnen van Duitsland of een team wat speelt als Duitsland. Die niet meegaan in de drama van die acteurs en vooral op voetbal wedstrijden winnen.v8power67 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:49:
Hoop weer op een duitsland brazil mag duitsland er nu 8-0 van maken
Nou, ze kunnen aardig combineren en voetballen. Mochten ze met scherp gaan schieten, kunnen ze toch ver komen.
Die verdediger zal hem ook echt niet aanspreken met Meneer NeymarLeon Zwiers schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:47:
Die Neymar...... PUTA PUTA PUTA.
Lekker voorbeeld
En in tegenstelling tot jullie bah, ik kan er wel mee leven dat Brazilie scoort. De enige ploeg die geprobeerd heeft om te scoren. Costa Rica stopte daar na 5min al mee
Jammer dat er 85 minuten acteerwerk en een goal nodig is om eindelijk naar fatsoenlijk voetbal te kunnen kijken. Zit eindelijk vaart in het spel
[ Voor 12% gewijzigd door Jorissie87 op 22-06-2018 15:52 ]
Wedstrijd had ook 5-0 of 6-1 kunnen worden, uiteindelijk wel terechte uitslag alleen zal ik dit WK niet meer supporteren voor Brazilië, vervelende mannetjes..
Nummertje 11 van het toernooiJorissie87 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:49:
En weer een 1-0 uitslag..

Wat een pannekoek die Neymar met zn trucje lol
Duitsland? Die moeten eerst nog maar eens winnen van ZwedenMartinspire schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:50:
[...]
Ik zie ze inderdaad niet winnen van Duitsland of een team wat speelt als Duitsland. Die niet meegaan in de drama van die acteurs en vooral op voetbal wedstrijden winnen.
Als je 1-0 voor staat kun je dat soort dingen proberen. En het werkt ook nogs0kkie schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:53:
Wat een pannekoek die Neymar met zn trucje lol
Nou ver kwam ie niet. Die dingen horen lekker bij straatvoetbal thuis.Jorissie87 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:53:
[...]
Als je 1-0 voor staat kun je dat soort dingen proberen. En het werkt ook nog
En uitgespeeld ja... 2-0. Wel van publieks"lieveling" Neymar
[ Voor 42% gewijzigd door algalid op 22-06-2018 15:54 ]
zo en nu alle Nymar afkrakers die hier los gaan
nr 1Leon Zwiers schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:54:
Getverdemme, scoort die circusarties ook nog eens.......
Gewoon af moeten keuren, die goal.
Al is het alleen maar om Neymar te jennen....
www.steamloco.info
nr 2Spoetnik385 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:54:
Gewoon af moeten keuren, die goal.
Ooh doe die nu zo'n neckslice beweging naar publiek van Costa Rica?
*toch niet
Dus je wilt zeggen dat hij de kritiek niet verdiend ?bvbal79 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:54:
zo en nu alle Nymar afkrakers die hier los gaan
Alsof de finale is gewonnen hahaDutchOwnage schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:55:
Huilie huillie ach gossie toch
Ja we willen hier alleen hard rennen en tacklen enzo zien, vooral niet leuke technische trucjes. Bahs0kkie schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:54:
[...]
Nou ver kwam ie niet. Die dingen horen lekker bij straatvoetbal thuis.
Hij scoort toch. al was hij de etterbak van het dorp. Ik kijk naar voetbalv8power67 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:55:
[...]
Dus je wilt zeggen dat hij de kritiek niet verdiend ?
Boehoehoe.... ik kan goed toneel spelen en nu ga ik even lekker nep janken...
GAD-VER-DAM-ME
GAD-VER-DAM-ME
Ik heb anders geen voetbal gezien deze potbvbal79 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:56:
[...]
Hij scoort toch. al was hij de etterbak van het dorp. Ik kijk naar voetbal

Voetbal is het probleem niet, hij zou zich daar ook eens mee bezig moeten houden tijdens de wedstrijdbvbal79 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:56:
[...]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
De beste man had al lang rood moeten hebben met z'n schwalbes... Snap dit echt niet. Ben altijd fan van spelers met mooi voetbal. Maar deze gast verdiend echt hellemaal nika na zijn kansloze gedrag..bvbal79 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:56:
[...]
Wat had jij dan opstaan? Denk dat 99% van de mensen hier in dit topic stukje mooi theater heeft gekeken, alleen zang viel wat tegen.bvbal79 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:56:
[...]
Onverdiend.
Punt.
Maakt niet uit hoe anti-voetbal Costa Rica was.
Punt.
Maakt niet uit hoe anti-voetbal Costa Rica was.
Nee, maar ik ga dan niet op het kutgedrag van voetballers letten uit frustratie bij gebrek aan frustratie. het schijnt een spelletje te zijn.Leon Zwiers schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:57:
[...]
Ik heb anders geen voetbal gezien deze pot
Flashback toen Brazilie eerste wedstrijd speelde vorig toernooi in 2014. had hij ook al rood moeten hebben. 2x nu gered.v8power67 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:57:
[...]
De beste man had al lang rood moeten hebben met z'n schwalbes... Snap dit echt niet. Ben altijd fan van spelers met mooi voetbal. Maar deze gast verdiend echt hellemaal nika na zijn kansloze gedrag..
Tja, niemand verplicht je toch om te kijkenSinergyX schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:57:
[...]
Wat had jij dan opstaan? Denk dat 99% van de mensen hier in dit topic stukje mooi theater heeft gekeken, alleen zang viel wat tegen.
Ipv steeds naar Neymar te kijken heb ik wel genoten van het spel van Firmino.
[ Voor 11% gewijzigd door bvbal79 op 22-06-2018 16:01 ]
Ik zal blij zijn als die poulefase voorbij is zeg. Niks zo vervelend als die landen die niet willen voetballen. Tunesië pas, IJsland blinkt er ook niet in uit en nu Costa Rica. Allemaal spelen ze voor een punt en zonder enige vorm van entertainment. De laatste 10 minuten voor de 1-0 was het echt schandalig. Allemaal vielen ze wel een keer om en hadden ze grote auw. Brazilië idem dito, maar die proberen er dan nog bij te voetballen.