Als ik ook mag mierenneuken.DutchOwnage schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 14:05:
Miereneukers
Wikipedia: Mierenneuken
Costa Rica net een beste kans gehad maar naast geschoten.
[ Voor 11% gewijzigd door knakworst op 22-06-2018 14:13 ]
Als ik ook mag mierenneuken.DutchOwnage schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 14:05:
Miereneukers
[ Voor 11% gewijzigd door knakworst op 22-06-2018 14:13 ]
[ Voor 37% gewijzigd door Vlassie1980 op 22-06-2018 14:15 ]
Leuke verhaaltjes over de kleur van het Braziliaanse tricot:DutchOwnage schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 14:02:
Ligt er helemaal aan of er iets te melden valtNou vooruit, Brazilië helemaal in het blauw, een unicum.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Neymar loopt gewoon te huilen. Wat een afschuwelijke voetballer is dat.knakworst schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 14:17:
Neymar haalt het einde van de wedstrijd niet denk ik, lijkt toch wat geblesseerd.
Even later liep hij weer als een kievit ja.
Leest idd lekker weg. Handig voor de dooie momenten.gambieter schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 14:16:
[...]
Leuke verhaaltjes over de kleur van het Braziliaanse tricot:
The story of Brazil's 'sacred' yellow and green jersey
How Uruguay broke Brazilian hearts in the 1950 World Cup
Of als Neymar weer een stervende zwaan speeltDutchOwnage schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 14:19:
Leest idd lekker weg. Handig voor de dooie momenten.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
alles kan off-topic
[ Voor 20% gewijzigd door algalid op 22-06-2018 14:33 ]
Valt reuze mee. Brazilie zet aan en wordt sterker.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 14:26:
Ik heb zo n gevoel he, dat het een beetje een hele saaie match is?
Verwijderd
Ik kan het nu wel kijken, op kantoor hebben we blijkbaar Ziggo sportDutchOwnage schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 14:32:
[...]
Valt reuze mee. Brazilie zet aan en wordt sterker.
alles kan off-topic
Costa Rica gaat ook wel elk duel met Neymar in met de instelling om in ieder geval Neymar te raken. De bal ook raken is een bonus.gambieter schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 14:21:
[...]
Of als Neymar weer een stervende zwaan speelt
mavaros schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 14:37:
Brazilianen staan gewoon te breien. Totaal ongevaarlijk tot nu toe. Eigenlijk is het een hele slechte wedstrijd tot nu toe. En Neymar moeten ze met rood van het veld sturen.
[ Voor 32% gewijzigd door toolkist op 22-06-2018 14:41 ]
Ik heb een andere wedstrijd opstaanmavaros schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 14:37:
Brazilianen staan gewoon te breien. Totaal ongevaarlijk tot nu toe. Eigenlijk is het een hele slechte wedstrijd tot nu toe. En Neymar moeten ze met rood van het veld sturen.
Verwijderd
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2018 14:45 ]
alles kan off-topic
Misschien als Neymar besluit om eens overeind te blijvenVerwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 14:41:
Ik kijk nog maar net een aantal minuten maar het lijkt me dat het wel een keer raak gaat voor Brazilië.
Of word dit net zoals Marokko - Portugal?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Bood waarschijnlijk z'n shirt aanknakworst schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 14:47:
Kuipers trapt in ieder geval niet in het gezeur van Neymar.
Ehm, ja... Net zoals Messi er helemaal niks van kan zeker?Ankona schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 14:45:
Neymar kan echt niet voetballen. Ok, in de tweede klasse zal hij wel leuk mee kunnen doen, maar op dit niveau heeft hij niets te zoeken. Zijn vrije trappen zijn ongevaarlijk en alle een op een duels verliest hij.
PV Output | 4440Wp | 12x370Wp | OZO | Helmond
Dat kan. Ik heb niet de wijsheid in pacht, maar ik vind BRA ontzettend slecht spelen. Zelfs Argentinie is amusanter om te kijken.JohnnieWbl schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 14:40:
[...]
Ik heb een andere wedstrijd opstaanHier is BRA wel gevaarlijk geweest. Voor hen te hopen dat ze minder zielig naar Kuipers kijken en gewoon op kwaliteit Costa Roca wegzetten.
Ik zeg Kroatië. Stiekem goed elftal. Of Poetin regelt natuurlijk dat Rusland het WK wint.
Verwijderd
Omdat het Brazilianen zijn. Onsympathiek zuigvolk.JanW schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 14:52:
Ik heb bijna de hele eerste helft gemist, waarom gingen die Brazilianen net verhaal halen bij Kuipers?
alles kan off-topic
Klassiek Zuid-Amerikaans dramatisch theater en anderen kaarten aan proberen te naaien. Niets nieuws onder de zon.JanW schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 14:52:
Ik heb bijna de hele eerste helft gemist, waarom gingen die Brazilianen net verhaal halen bij Kuipers?
Als je iemand kent met T-mobile tv anywhere of ziggo app, dat is het handigste, die werkt gewoon in heel Europa tegenwoordig. En anders natuurlijk gewoon een Nederlandse VPN, dan werkt nos.nl ook gewoon.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 14:52:
Even een ander vraagje. Iemand enig idee hoe het WK te kijken op je laptop in Griekenland? Hebben zij miss ook een soort npo.nl?
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Volgens het overzicht zou ERT de rechten moeten hebben:Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 14:52:
Even een ander vraagje. Iemand enig idee hoe het WK te kijken op je laptop in Griekenland? Hebben zij miss ook een soort npo.nl?
[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 22-06-2018 14:57 ]
VPN + https://nos.nl/wk2018/livestream/2237473Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 14:52:
[ Voor 7% gewijzigd door eric.1 op 22-06-2018 14:57 ]
Je hebt gelijk, hier direct als je in GR bent. http://fifaworldcup2018.e...14-4cd5-a160-796efa2a8d2cMartinspire schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 14:55:
[...]
Volgens het overzicht zou ERT de rechten moeten hebben:
Wikipedia: 2018 FIFA World Cup broadcasting rights
Ik zou dus hier ergens kijken: www.ert.gr of http://webtv.ert.gr
Idd, overduidelijke gele kaart.DutchOwnage schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:05:
Doorgaan op de keeper. Gefrustreerd mannetje hoor die Neymar.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat smerige lachje zei genoeg. Onbegrijpelijk hij zou toch ook bij Real Madrid willen spelen? Ik zou er geen cent aan spenderen.DutchOwnage schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:05:
Doorgaan op de keeper. Gefrustreerd mannetje hoor die Neymar.
alles kan off-topic
Om 15:30 uur had hij een kappersafspraak dus kan niet lang meer duren.Ankona schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:07:
Ben benieuwd hoe het gaat lopen als huilbaby Neymar gewisseld wordt.
Verwijderd
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2018 15:14 ]
Caballero kan er nog wat van opstekenVerwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:13:
Wat een keeper toch.
Verwijderd
Dat zeiden de Marokkanen ook tijdens Portugal - Marokko.DutchOwnage schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:14:
Kan toch niet lang meer duren voor ie valt voor Brazilië...
Die keeper valt nog makkelijker dan Neymar, dat was echt helemaal niks. Tis echt te hip om Neymar te bashen hier.
Ja, wat is zat? Volgens mij doet ie nog en heeft ie geen geel.knakworst schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:18:
hahaha briljant hoe Kuipers laat merken dat hij Neymar helemaal zat is.
Dat is waar ook en die staat nu aan de andere kant onder de lat. Te weinig acties van Costa Rica gezien om zijn kwaliteiten te kunnen beoordelen.dutchgio schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:17:
Ze hebben alleen naar verluid Allison van Roma bijna binnen. Onnodige aankoop.
De wedstrijd is nog beschaafd. Ja, Neymar had er al met rood afgemoeten. 2Xgeel voor klagen en nepblessures. Gisteravond was van een andere orde. Onze Nederlandse scheids doet het prima zonder VAR. Lekker laten vechten, die teams.toolkist schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:19:
Lol Costa.. aannemen met rechts kan ook gewoon, dan loop je alleen op de keeper af.
Kuipers laat overigens weer eens veel te veel toe. Als je zo klaar bent met het gezever van Neymar, geef dan gewoon een kaart. Neymar is nu al de 5e speler met de aller allerlaatste waarschuwing?
[ Voor 45% gewijzigd door DutchOwnage op 22-06-2018 15:35 ]
[ Voor 22% gewijzigd door St@m op 22-06-2018 15:35 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dat was gisteren bij KRO-ARG ook zo. Was een VAR voor rood of niet, blijkbaar mogen ze dan geen geel geven als het geen rood is maar geeltoolkist schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:36:
En als je dan een schwalbe geeft.....
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
hersteld, het wachten is op de frustratie rode kaartMartinspire schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:36:
Zou Neymar dan geen geel moeten krijgen?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq