These are my principles. If you don't like them, I have others.
Integendeel, ik geniet wel van een mooi stukje theater.
Ach, technisch gezien kan Brazilië er nog uitvliegen
[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 22-06-2018 16:01 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Lang niet alle kritiek hier vind ik terecht nee. Hier wordt hij afgekraakt als iemand em doormidden wil trappen en hij dat ontwijkt met een val. Dan moet ie die trap maar incasseren en ook vooral niet laten blijken dat ie pijn heeft.v8power67 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:55:
[...]
Dus je wilt zeggen dat hij de kritiek niet verdiend ?
Heel Costa Rica zit te zeiken tegen Kuipers, niemand hoor je erover. 3-4 spelers van Costa Rica vallen neer einde wedstrijd, inclusief Navas, niemand van de Neymar bashclub veroordeelt ze. Maar oh wee als Neymar klaagt(en ja dat deed ie veel te veel)
Het is een waardeloze sukkel, die het voetbal onwaardig is. Neymar staat al jaren voor antivoetbal. Dit soort spelers hoort niet op een WK thuis, hoe goed ze ook mogen zijn.bvbal79 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:54:
zo en nu alle Nymar afkrakers die hier los gaan
Hoge bomen principe, hij 'hoort' (volgens zijn fanclub) bij de absolute top van de wereld, sta je dan zo op het veld.. tja, val je stukje meer op en valt er meer te klagen dan een niemandje van Costa Rica (en Navas heeft z'n aandeel al gehad in de CL's - al was dat wel degelijke flinke beuk). Messi idemdito, met dat hele Argentinië erbij.toolkist schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 16:00:
Heel Costa Rica zit te zeiken tegen Kuipers, niemand hoor je erover. 3-4 spelers van Costa Rica vallen neer einde wedstrijd, inclusief Navas, niemand van de Neymar bashclub veroordeelt ze. Maar oh wee als Neymar klaagt(en ja dat deed ie veel te veel)
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 22-06-2018 16:06 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verdiende overwinning, wel een vervelende aanstellerij van beide kanten. Ze kunnen nog heel wat leren van de Denen en de Australiërs.
Volgens mij zit de frustratie van velen er juist in dat deze hofnarren het spelletje verstieren door allerlei onterechte beslissingen uit te lokken die nogal wat invloed kunnen hebben op dat spelletje. En dat geldt wat mij betreft net zo goed voor de Costa Ricanen die tegen het einde van de pot tijd lopen te rekken door te pas en te onpas ter aarde te storten.bvbal79 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:58:
[...]
Nee, maar ik ga dan niet op het kutgedrag van voetballers letten uit frustratie bij gebrek aan frustratie. het schijnt een spelletje te zijn.
[ Voor 14% gewijzigd door Wouterkaas op 22-06-2018 16:11 ]
Helemaal met je eens, ik snap alleen niet zo goed waarom men zich hier aan blijft irriteren. We weten het en klaar. Naast Neymar kun je nog 30 man op dit WK aanwijzen denk ik.SinergyX schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 16:04:
[...]
Hoge bomen principe, hij 'hoort' (volgens zijn fanclub) bij de absolute top van de wereld, sta je dan zo op het veld.. tja, val je stukje meer op en valt er meer te klagen dan een niemandje van Costa Rica (en Navas heeft z'n aandeel al gehad in de CL's - al was dat wel degelijke flinke beuk). Messi idemdito, met dat hele Argentinië erbij.
15 juli zien we wel welke drama queens in de finale staan...
[ Voor 4% gewijzigd door bvbal79 op 22-06-2018 16:17 ]
Nou dat is Youri in zoverre niet met je eens hij denkt dat dit hem de finale kost, in die speeltuin van Neymar is die tenslotte getrapt. Zef vind ik dat onterecht als ie daarom weg moet voor de halve finale, maarja tijdensTomski1986 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:41:
Kuipers windt er overigens geen doekjes om en fluit echt een goede match vind ik.
euro16 werd die ook zo weg gestuurd voor mineure foutjes. Zelf vind ik dat het verhaal over deze misser volledig geneutraliseerd is met de VAR.
Walgelijk dat aanstellen van die Brazilianen, maar volgens mij is dat een erfenis van "het gaat alleen maar om poen in de top".
Of richting Kuipers? Hij is eng.SinergyX schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:55:
Ooh doe die nu zo'n neckslice beweging naar publiek van Costa Rica?
Ja wil je dat Bra en Arg eruit in de 1e ronde? Prima, enige nadeel is dat je dan een Uefa knockout-fase krijgt, dat is nog veel vervelender, dit is wel een Wk weetje.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 16:00:
Niks gezien maar het lijkt erop dat Brazilië aan een herhaling van vier jaar geleden bezig is. Toen werd er ook geflatteerd gewonnen, vaak met hulp van thuisfluitende scheidsrechters.
Deze ploeg is er rijp voor om net als Argentinië eens flink in de hoek gezet te worden.
Voel me niet aangesproken, maar toch even....Kuipers reageerde resoluut daarop (tijdrekken etc), en daar was ik het mee eens.toolkist schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 16:00:
[...]

Edit: denk dat dit de wedstrijd is die het minste leeft hier. Niet geheel onlogisch, zit zelf ook ff wat anders te doen
[ Voor 29% gewijzigd door DutchOwnage op 22-06-2018 17:06 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Pierre schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 17:21:
Werkt die commentator bij een begrafenisondernemer of zo my lord
Op weer up-to-date
Martinspire schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 17:28:
Vooralsnog een wedstrijd zonder drama. Me likes.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik zou ook niet overlopen van enthousiasme als ik van mijn baas IJsland-Nigeria toegewezen zou krijgen om van commentaar te gaan voorzien...Pierre schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 17:21:
Werkt die commentator bij een begrafenisondernemer of zo my lord
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Bloed op het veld!
Omdat er bijna niemand op de Belgische tv wil adverteren...?Grotbewoner schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 18:05:
Ik kijk nu de wedstrijd bij de Belg en heb in de rust een beetje heen en weer gezapped tussen de NOS en de Belg. Valt me op dat de Belg véél minder reclametijd heeft. Sterker nog, zij weten het nieuws in de rust te verwerken en nóg eerder te beginnen met de tussenbeschouwing dan de NOS. Vervolgens gaan ze daar ook een stuk langer mee door dan de NOS, die mij twee lange reclameblokken geeft. Waarom is er zo'n verschil? Ik denk dat ik bij de Belg blijf.

Nigeria nu op 3 punten als zo blijft.
Ijsland op 1.
Argentinië ook op 1. Volgende wedstrijd nigeria Argentinië moet Argentinië winnen en liefst met heel veel doelpunten. En ijsland moet verliezen of gelijkspelen van kroatie.
Dan Argentinië op 4 Kroatië op 9 en Nigeria op 3 en ijsland op 1 of 2. Dus er is nog een kans voor messi en de rest.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Wettelijk mag de VRT geen reclame uitzenden. Waarschijnlijk heb je programma aankondigingen gezien.Grotbewoner schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 18:05:
Valt me op dat de Belg véél minder reclametijd heeft.
Vroeger keek ik wel eens CL op de belg, werd in de rust een samenvatting gegeven van de andere wedstrijd (de eerste helft). Geld is dus de reden.Grotbewoner schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 18:05:
Ik kijk nu de wedstrijd bij de Belg en heb in de rust een beetje heen en weer gezapped tussen de NOS en de Belg. Valt me op dat de Belg véél minder reclametijd heeft. Sterker nog, zij weten het nieuws in de rust te verwerken en nóg eerder te beginnen met de tussenbeschouwing dan de NOS. Vervolgens gaan ze daar ook een stuk langer mee door dan de NOS, die mij twee lange reclameblokken geeft. Waarom is er zo'n verschil? Ik denk dat ik bij de Belg blijf.
Kom op ijsland

Heb geen last van slaapverwekkend commentaar hier

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Nee, omdat de Belg uitzendt via de openbare omroep, en dus geen commerciële. Reclame mag daar niet. Af en toe Rode Duivels-sponsor in beeld (is ook in het 'landsbelang'), maar dat is het dan. Geen reclameblokken dus.Fiber schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 18:10:
[...]
Omdat er bijna niemand op de Belgische tv wil adverteren...?
[ Voor 10% gewijzigd door Coltrui op 22-06-2018 18:15 ]
Je hebt helemaal gelijk. Kroatië kan dan wel een b-elftal opstellen en IJsland laten winnen.v8power67 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 18:13:
Dit is beste situatie toch voor Argentinië ?
Nigeria nu op 3 punten als zo blijft.
Ijsland op 1.
Argentinië ook op 1. Volgende wedstrijd nigeria Argentinië moet Argentinië winnen en liefst met heel veel doelpunten. En ijsland moet verliezen of gelijkspelen van kroatie.
Dan Argentinië op 4 Kroatië op 9 en Nigeria op 3 en ijsland op 1 of 2. Dus er is nog een kans voor messi en de rest.
Ja precies dat is ook mogelijk idd.knakworst schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 18:17:
[...]
Je hebt helemaal gelijk. Kroatië kan dan wel een b-elftal opstellen en IJsland laten winnen.
Dus moet Argentinië met veel doelpunten winnen ivm doelsaldo wat belangrijk kan worden.
Maar eerlijk gezegd zie ik nigeria nog wel winnen van Argentinië...
Wees maar zeker dat daar over nagedacht wordt eens bekend is wie de volgende tegenstander wordt. Ze staan met 5 man op scherp, en kaarten worden pas kwijtgescholden ná de kwartfinales. Ze gaan het 'kaarten-pakken' moeten verdelen.knakworst schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 18:17:
[...]
Je hebt helemaal gelijk. Kroatië kan dan wel een b-elftal opstellen en IJsland laten winnen.
Pakt vaak slecht uit omdat je daarmee het ritme en de automatismen en zo in je ploeg sloopt. Weet niet meer welk toernooi, maar Nederland heeft daar ook slechte ervaringen mee volgens mij.Coltrui schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 18:19:
[...]
Wees maar zeker dat daar over nagedacht wordt eens bekend is wie de volgende tegenstander wordt. Ze staan met 5 man op scherp, en kaarten worden pas kwijtgescholden ná de kwartfinales. Ze gaan het 'kaarten-pakken' moeten verdelen.
En zo straks Argentinie in het toernooi houden...Grindtegel schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 18:33:
Mooi zo, oprotten met die ijslanders
Waarom moeten die nou oprottenGrindtegel schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 18:33:
Mooi zo, oprotten met die ijslanders

Jup maar ik zie zelf Nigeria wel doorgaan. Die gaan gewoon gelijk spelen of winnen van Argentinië, en ijsland speelt max gelijk met Kroatië denk ik.algalid schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 18:34:
Nou nou, zowel Argentinië als Ijsland hebben kans om door te gaan als de wiskunde mee zit.
Maar ja we gaan het zien, is in ieder geval nog spannend de laatste wedstrijden.
[ Voor 37% gewijzigd door Pierre op 22-06-2018 18:41 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
[ Voor 3% gewijzigd door Coltrui op 22-06-2018 18:44 ]
Nu is het wel klaar met de wicky's
Nu weer thunderclaps , ach nu kroatie en nigeria door
Nigeria toonde aan dat zij wel elkaar kunnen vinden, vooral de korte balletjes voorin waren erg gevaarlijk. Het is nog even afwachten hoe beide ploegen het verder gaan doen. Kroatië zal het ook niet cadeau gaan geven, maar wie weet gaat die tegen IJsland spelen zoals ook anderen deden, waarbij die dus de bus parkeren en counters gaan doen.
Ik vond het vooral leuk doordat men niet zo zat te miepen en te acteren. Gewoon een hele vriendschappelijke wedstrijd met nauwelijks overtredingen. Is er eigenlijk wel een kaart getrokken?
Leuke poule dit...
[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 22-06-2018 19:06 ]
Ik denk het wel, en wat jij denkt is jouw zaak en zal ook wel belangrijk zijn. We hebben het hier over voetbal, niet over de start van de derde wereldoorlog.Coltrui schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 19:01:
Ik denk niet dat de Argentijnen zich de ballen uit de broek lachen. Geen idee of je wel eens wat anders leest dan dit topic (een krant of zo, of online nieuws), maar het is daar dikke crisis. Ik heb trouwens bij elke post van je het idee dat je hier maar wat roept. No offence.
[ Voor 11% gewijzigd door mavaros op 22-06-2018 19:08 ]
Prima. Coach staat op het punt om eruit gewipt te worden op staande voet, dus zelfs tijdens het tornooi, kost de Argentijnse bond 17mio als het zover komt, er is een tape gelekt waarin een speler uit de biecht klapt, en Messi is kapotgemaakt in de vaderlandse pers. Maar goed, ze lachen zich nu vast de ballen uit de broek dan.mavaros schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 19:06:
[...]
Ik denk het wel, en wat jij denkt is jouw zaak.
Edit: met je ninja edit!
[ Voor 7% gewijzigd door Coltrui op 22-06-2018 19:11 ]
http://global.espn.com/fo...problemslack-of-direction
Alles hangt af van de laatste 2 wedstrijden. Een ongelukkige penalty kan het grote verschil maken. Ijsland is idd niet interessant, maar het kan nog.
[ Voor 6% gewijzigd door Coltrui op 22-06-2018 19:21 ]
Kuipers oogst bewondering: geef hem de finale! - http://nos.nl/l/2237848
Dit is helemaal mooi:
https://twitter.com/NOSvo.../1010155122431746048?s=19
[ Voor 27% gewijzigd door Exocet op 22-06-2018 19:29 ]
Dat staat helemaal los van de stand in de poule. Argentinie kan de eerstvolgende wedstrijd weer vol goede moed op weg naar de tweede ronde. Gaan ze het halen? Geen idee, maar deze poule ligt weer helemaal open.Coltrui schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 19:09:
[...]
Prima. Coach staat op het punt om eruit gewipt te worden op staande voet, dus zelfs tijdens het tornooi, kost de Argentijnse bond 17mio als het zover komt, er is een tape gelekt waarin een speler uit de biecht klapt, en Messi is kapotgemaakt in de vaderlandse pers. Maar goed, ze lachen zich nu vast de ballen uit de broek dan.
Edit: met je ninja edit!
Ik doe niet aan ninja edits. Ik druk gewoon te snel op enter.

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Met alle respect: 'de Argentijnen lachen zich de ballen uit de broek' is heel iets anders dan wat je nu neerpoot (ook al slaat het weer op niks - in Argentinië heerst bij wijze van spreke een staatscrisis, maar je gaat daar vlotjes aan voorbij. Goede moed - geloof je het zelf?). Met 'enter' submit je trouwens geen post.mavaros schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 19:41:
[...]
Dat staat helemaal los van de stand in de poule. Argentinie kan de eerstvolgende wedstrijd weer vol goede moed op weg naar de tweede ronde. Gaan ze het halen? Geen idee, maar deze poule ligt weer helemaal open.
Ik doe niet aan ninja edits. Ik druk gewoon te snel op enter.
En dit is mijn laatste reactie op een van jouw posts, want ik voel me onderhand Don Quichot.
[ Voor 3% gewijzigd door Coltrui op 22-06-2018 19:47 ]
[ Voor 43% gewijzigd door DutchOwnage op 22-06-2018 19:49 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Als je mijn Belg-zijn bedoelt: mijn geld gaat naar Mexico of Zwitserland.Gonadan schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 19:51:
Nee hoor, @Coltrui is gewoon wat prikkelbaar vanwege de zenuwen voor dit WK.
O wait, ook dat kan een oorzaak zijn voor gespannen zenuwen uiteraard
Nu al een leukere wedstrijd dan de vorige!
Servië?Fiber schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 19:59:
OK, daar gaan we, Kosovo - Servië... Wordt vast knokken...
I have no special talent. I am only passionately curious.
Yup. Wij Hollanders vervelen ons dood en kramen alleen maar onzin uit.Coltrui schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 19:53:
Als je mijn Belg-zijn bedoelt:
Zwitserland?mijn geld gaat naar Mexico of Zwitserland.
O wait, ook dat kan een oorzaak zijn voor gespannen zenuwen uiteraard
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Jup!
Leuke partij met Servië als duidelijk betere ploeg op dit moment. Lekker open en meteen een doelpunt. Dat belooft.
[ Voor 26% gewijzigd door Coltrui op 22-06-2018 20:15 ]
Zwitserland zie ik echt niet scoren deze wedstrijd, een zwak team vind ik het.
[ Voor 27% gewijzigd door Qu3st op 22-06-2018 20:22 ]
Volgens mij bedoelde hij 29 jaar plus 4 is 33 jaar en daarna onverkoopbaar... dus een harde afschrijving. 19 jaar plus 4 is 23 en die zou je best eens met winst kunnen verkopen...Qu3st schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 20:20:
Och och Arno houdt je Ajax hekel ff voor je. Zoveel geld is het niet als je een 19 jarig jochie verkoopt voor het zelfde geld.
Dat... of ik hoor slecht.. (laatste is waar

[ Voor 6% gewijzigd door ricardo246 op 22-06-2018 20:24 ]
Op de bank...Gonadan schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 20:09:
[...]
Yup. Wij Hollanders vervelen ons dood en kramen alleen maar onzin uit.
[...]
Zwitserland?
[...]

Die moet je drinken...

Zeker!
Leuke partij met Servië als duidelijk betere ploeg op dit moment. Lekker open en meteen een doelpunt. Dat belooft.
Klopt toch gewoon wat ie zegt? Maar maakt niet uit lijkt me als je er een of meerdere kampioenschappen mee binnenhaalt en iemand die je verkoopbare spelers mogelijk beter kan maken.Qu3st schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 20:20:
Och och Arno houdt je Ajax hekel ff voor je. Zoveel geld is het niet als je een 19 jarig jochie verkoopt voor het zelfde geld.
Zwitserland zie ik echt niet scoren deze wedstrijd, een zwak team vind ik het.
Tja dat is ervan uit gaan dat hij 4 jaar blijft. Wat als hij de sterren van de hemel speelt en over 1 of 2 jaar weer verkocht wordt?ricardo246 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 20:22:
[...]
Volgens mij bedoelde hij 29 jaar plus 4 is 33 jaar en daarna onverkoopbaar... dus een harde afschrijving. 19 jaar plus 4 is 23 en die zou je best eens met winst kunnen verkopen...
Is gewoon een topaankoop (als het doorgaat) voor Ajax. Je moet niet zo bezig zijn met afschrijving, en helemaal niet als je Kluivert verkoopt en Tadic voor het zelfde geld ervoor in de plaats krijgt. Dus gewoon een goede 'ruil'. Ik als Ajacied ben blij dat Dagobert eindelijk goed geld gaat uitgeven.
Maar bij Arno hoor je gelijk zijn hekel aan Ajax er door heen. Altijd maar weer vraagtekens zetten bij het beleid. Terwijl hij ook altijd heeft geroepen dat ze iets moeten doen met de centen.Leon Zwiers schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 20:25:
[...]
Klopt toch gewoon wat ie zegt? Maar maakt niet uit lijkt me als je er een of meerdere kampioenschappen mee binnenhaalt en iemand die je verkoopbare spelers mogelijk beter kan maken.
En je hebt gelijk dat het niets uitmaakt. Als hij Ajax hiermee kampioen maakt is Overmars goed bezig geweest.
[ Voor 29% gewijzigd door Qu3st op 22-06-2018 20:31 ]
Boekhoudkundig werkt dat zo niet. Voetbal is ook gewoon business.. afschrijvingen reserveren en een oudere speler van dit kaliber is meer risico, ergo; kost je meer. Dat het goed kan uitpakken heeft geen effect op je cash...Qu3st schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 20:28:
[...]
Tja dat is ervan uit gaan dat hij 4 jaar blijft. Wat als hij de sterren van de hemel speelt en over 1 of 2 jaar weer verkocht wordt?
Is gewoon een topaankoop (als het doorgaat) voor Ajax. Je moet niet zo bezig zijn met afschrijving, en helemaal niet als je Kluivert verkoopt en Tadic voor het zelfde geld ervoor in de plaats krijgt. Dus gewoon een goede 'ruil'. Ik als Ajacied ben blij dat Dagobert eindelijk goed geld gaat uitgeven.
[...]
Maar bij Arno hoor je gelijk zijn hekel aan Ajax er door heen. Altijd maar weer vraagtekens zetten bij het beleid. Terwijl hij ook altijd heeft geroepen dat ze iets moeten doen met de centen.
Wanneer begint hier het Mitrovic bashen
[ Voor 23% gewijzigd door bvbal79 op 22-06-2018 20:37 ]
BBC one zend de wedstrijd ook uitbvbal79 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 20:35:
kijk je voetbal..begint hij over schoonmoeders😂😂😂
Wanneer begint hier het Mitrovic bashen
Al is voetbal bussines wel anders dan in het 'normale' leven. Als het doorgaat is het gewoon een goede investering in een jong elftal. En mijn hele punt is meer dat bij Arno altijd zijn Ajax haat er door sijpelt.ricardo246 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 20:32:
[...]
Boekhoudkundig werkt dat zo niet. Voetbal is ook gewoon business.. afschrijvingen reserveren en een oudere speler van dit kaliber is meer risico, ergo; kost je meer. Dat het goed kan uitpakken heeft geen effect op je cash...
Ik kreeg net een tip. zie hier bovenQu3st schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 20:39:
[...]
Al is voetbal bussines wel anders dan in het 'normale' leven. Als het doorgaat is het gewoon een goede investering in een jong elftal. En mijn hele punt is meer dat bij Arno altijd zijn Ajax haat er door sijpelt.
Nee hoor.. die hebben ook gewoon een P&L etc etc, en rapporteren dezelfde cijfers als een ieder bedrijf.Qu3st schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 20:39:
[...]
Al is voetbal bussines wel anders dan in het 'normale' leven. Als het doorgaat is het gewoon een goede investering in een jong elftal. En mijn hele punt is meer dat bij Arno altijd zijn Ajax haat er door sijpelt.
Op dat ander punt van je; geen commentaar: I don't care..
Ben er heen gegaan haha, na een weekje Griekse commentaar gehoord te hebben snap ik nu wel het gezeik op het commentaar van NOS
Dan nog, die transfer van Tadic zou amper een deuk zijn op de begroting en winst van Ajax. En zijn afschrijving maakt ook echt geen groot verschil. Bij een voetbalclub is het beleid qua financiën iets meer optimistisch dan in een bedrijf.ricardo246 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 20:42:
[...]
Nee hoor.. die hebben ook gewoon een P&L etc etc, en rapporteren dezelfde cijfers als een ieder bedrijf.
Op dat ander punt van je; geen commentaar: I don't care..
Het moet alleen nog maar doorgaan die transfer, ik zie het ook eerder niet doorgaan dan wel
Maar Servië moet wel die tweede er in gaan schieten. Straks komt de oude voetbalwet weer om de hoek kijken en scoort Zwitserland uit de spaarzame kansen die ze krijgen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik weet niet waar jij je BE diploma hebt behaald, maar in de financiële wereld houdt men van zekerheden. De voetbal wereld is alles behalve zeker. Je kan niet in je begroting opnemen dat je de CL wint, of 100% zeker speler X verkoopt voor bedrag Y. Als die zijn poot breekt ben je klaar (verzekering, maar dat dekt mogelijk de investering en niet het winst potentiaal). Het ene jaar win je alles, het volgende jaar sta je met lege handen...Qu3st schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 20:49:
[...]
Dan nog, die transfer van Tadic zou amper een deuk zijn op de begroting en winst van Ajax. En zijn afschrijving maakt ook echt geen groot verschil. Bij een voetbalclub is het beleid qua financiën iets meer optimistisch dan in een bedrijf.
Het moet alleen nog maar doorgaan die transfer, ik zie het ook eerder niet doorgaan dan wel
Maar ik hou er mee op... ik hoop dat die kerel brengt wat jij verwacht ;-)
Shakira is inderdaad zelf een beautyv8power67 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 21:17:
Oef daar had Shakira bijna een beauty van een goal. Zo zonde.
Hierdoor is het wel een mooie wedstrijd geworden. Op basis van eerste helft had ik het niet verwacht.ricardo246 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 21:16:
CH komt los!