Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Ja... blijkbaar wel; met twee man tegelijkGrindtegel schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 21:24:
kun je nog opzichtiger iemand vasthouden?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Maar wel apart dat de var soms toch zo wisselvallig ingezet word..
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
VAR wordt ingezet indien nodig. VAR vond het niet nodig. Volgens mij hebben die een directe link met de scheids. Dat betekend niet dat wij het er niet mee eens kunnen zijn. Maar VAR heeft wel alle beelden..v8power67 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 21:27:
Heb blijkbaar een momentje (mogelijke penal?)gemist?
De replay net laat wel wat twijfel zien

I have no special talent. I am only passionately curious.
Het was bijna een ipom....v8power67 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 21:27:
Heb blijkbaar een momentje (mogelijke penal?)gemist?
edit; uh ippon
[ Voor 3% gewijzigd door eric.1 op 22-06-2018 21:34 ]
Ipom?
Ipon...
Ipon ?
Vol punt bij Judo
Einde wedstrijd.
Spreekt de voormalig bondscheidsrechter...
Het is ook 20+ jaar geleden... gaat op zoek naar een hoekje om te huilen. Werkt ook nog eens voor een Japans bedrijf

Nou zou op basis van laatste 10 minuten niet zo sneaky zijn geweest.DutchOwnage schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 21:34:
Ik zie die Zwitsers 'm er nog wel heel sneaky uithalen ook als Servië niet oppast.
Elect a clown, expect a circus.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Uhm het is Shaqiri....Dat is een enfant terrible op zichzelfvhal schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 21:51:
Beetje dom om zijn shirt uit te trekken, alsof hij Ronaldo is of zo...
[ Voor 8% gewijzigd door bvbal79 op 22-06-2018 21:53 ]
Het embleem van ServieSlasher schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 21:53:
Heeft die coach van servie nou een Pokemon speldje op?
Je was niet de enigeSlasher schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 21:53:
Heeft die coach van servie nou een Pokemon speldje op?
[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 22-06-2018 21:55 ]
Ow
Maar begrijpelijk om het opp je eigen niveau te zoeken
Zeker niet. De Zwitsers gaan dit niet meer weggeven tegen Costa Rica, dus Brazilië en Servië moeten het samen uitvechten...Grindtegel schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 21:49:
Vind Brazillie niet leuk dit

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Het blijkt wel weer, dat ik geen verstand van voetbal heb.
Gewonnen met judo...mavaros schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 21:58:
Prima partij van Zwitserland.
Het blijkt wel weer, dat ik geen verstand van voetbal heb.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Vraag is eerst of de Belgen zelf eerste of tweede worden. En tegen wie zou Brazilië dan moeten in de achtste finales? Ver vooruit kijken lijkt me nog niet zo verstandig nuSjah schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 22:07:
Belgen hoeven niet zo bang te zijn dat ze Bra tegen komen in kwartfinale, Zwi wordt wel 1e hiero.Nee daar steek ik mijn hand niet voor in het vuur.
Daar was ik vroeger best goed in. Op de tatami met een o'soto gari een ippon scoren. Dat soort zaken of Kata's lopen. Dat waren mooie tijden.
edit: Weer die rot entertoets. Nu om een Japanse term correct te maken.
[ Voor 11% gewijzigd door mavaros op 22-06-2018 22:29 ]
Laat de Belgen morgen maar eerst eens de drie punten halen inderdaad. Ik heb er een hard hoofd in tegen de Tunesiërs. 't Was al gemekker dat ze vermoeid zijn, dagje extra vrij dan maar, vorige wedstrijd was het gras te lang... Er zit gewoon geen wil in.D-e-n schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 22:13:
[...]
Vraag is eerst of de Belgen zelf eerste of tweede worden. En tegen wie zou Brazilië dan moeten in de achtste finales? Ver vooruit kijken lijkt me nog niet zo verstandig nu
Je hebt het over Servië hè? Zwitserland gaat dat toernooi echt niet winnen.Coltrui schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 21:53:
Ik val vast in herhaling, maar Zwitserland is blijkbaar een erg onderschatte tegenstander. Complementair geheel met een paar spelers met individuele klasse. En vooral: een hecht team met de juiste spirit.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nope. Ga voor de gein hun aanloop naar dit WK maar eens naGonadan schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 22:23:
[...]
Je hebt het over Servië hè? Zwitserland gaat dat toernooi echt niet winnen.
Ik bedoel dat ze nu terug komen hebben Servië, nou niet echt een heel grote uitdaging. Eerst zien, maar ik houd het in de gaten.Coltrui schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 22:24:
Nope. Ga voor de gein hun aanloop naar dit WK maar eens naIk blijf bij Mexico of Zwitserland
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Clownesk, je eigen Belgie maakt 2x meer kans hoor.Coltrui schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 22:24:
[...]
Nope. Ga voor de gein hun aanloop naar dit WK maar eens naIk blijf bij Mexico of Zwitserland
Wat is wel een uitdaging?Gonadan schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 22:27:
[...]
Ik bedoel dat ze nu terug komen hebben Servië, nou niet echt een heel grote uitdaging. Eerst zien, maar ik houd het in de gaten.
1-1 tegen de kanaries, nu een achterstand ombuigen in winst... Ik vind het een heel erg complete ploeg die tegen elke tegenstander een oplossing kunnen vinden. 4/6 tegen Servië en Brazilië, ik weet niet, maar dat is toch een puik resultaat. (Nee, geen garantie op de beker uiteraard, maar toch... Prima ploeg!)
Nee hoor. Het botert niet. Het gaat niet. En het zal nooit wat worden. Individuele klasse overleeft deze wedstrijden niet tegen een elftal dat er als team staat.Sjah schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 22:28:
[...]
Clownesk, je eigen Belgie maakt 2x meer kans hoor.
Ter illustratie - al onder Martinez trouwens: oefenwedstrijd tegen Spanje roemloos met 2-0 onderuit en tegen Portugal (zonder CR7) een zoutloze brilscore.
[ Voor 29% gewijzigd door Coltrui op 22-06-2018 22:36 ]
Een EK is, zeker toen er minder landen meededen, dan ook wel wat anders. Eén stunt en die Denen stonden al in de finale.Coltrui schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 22:34:
Goh ja en nee... Die grotere landen (meestal Europese) werden tijdens EK's ook wel eens verrast. Denemarken, Griekenland...
Maar goed, het heeft geen zin om hierover te discussiëren - wie zal het zeggen, toch?
[ Voor 29% gewijzigd door Coltrui op 22-06-2018 22:39 ]
Had in 1 klap bovenaan kunnen staan in m'n pool, maar helaas. Stom WK 😠
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Op een WK zijn er ten eerste meer grote landen en ten tweede was de weg naar een finaleplaats in de genoemde voorbeelden langer. No way dat het Griekenland van toen die stunt op een WK tot aan de finale had kunnen volhouden. Zie het Zuid-Korea van Hiddink: op een bepaald moment is de pijp leeg en het geluk op.Coltrui schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 22:37:
Dat is niet anders. Die grote landen waar jij het over had, stonden er toen ook.
Kijk eens naar de lijst met winnaars. Een WK winnen doe je niet zomaar. Zelfs landen als Nederland en Portugal, die toch al vaker een selectie hebben gehad met veel grote namen, staan er niet tussen. Ik vind dat op zich ook wel wat hebben: het vergroot de status van de titel. Sinds een walgelijk elftal als Griekenland Europees kampioen is geworden is die beker toch wel wat besmet voor mij.
Je had je punt gemaakt als Wales de finale had bereikt. Het bewijst mijn punt eerder: Wales schakelt een veel hoger geacht land uit maar sneuvelt uiteindelijk zelf ook.En België had het vorig EK ook makkelijk op weg naar de finale, na uitvallen van de groten. Sneuvelen ze tegen Wales. Wat mijn punt zowat maakt.
Jij hebt prima argumenten gebaseerd op het verleden, ik voorspel Mexico en Zwitserland vanuit behaalde resultaten/spelbeelden en het spel dat de zogenaamde groten nu vertonen.
PS: Mexico heeft in de aanloop van dit WK ook een oefenpot gespeeld tegen de Belgen. 3-3. Erg vermakelijk, maar ook daar was Mexico de betere ploeg. Wilskracht, erg vinnig team, techniek, snelheid zowel met als zonder bal en vooral mentale weerbaarheid. Zag ik nu tegen Duitsland bevestigd.
[ Voor 30% gewijzigd door Coltrui op 22-06-2018 23:01 ]
Zeker per ongeluk de eerste wedstrijd opnieuw gekekenFaddermakker schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 08:50:
[...]
Te weinig?![]()
Als hij zo nodig op het middenveld wil staan, ga dan op '10' staan en blijf daar ipv ballen ophalen bij je verdediging.
Wedstrijd 1: 116 balcontacten; wedstrijd 2: 49
“Argentina’s poor display was due to our good performance and our compact block all over the field, particularly when we didn’t have the ball,” Modrić said. “We cut off the lines of passing. We wanted to prevent Messi receiving the ball, and that is how we cut out their creativity.”

[ Voor 13% gewijzigd door apis29 op 23-06-2018 00:29 ]
Staat in het watermerkSjah schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 00:29:
Van welke (gok?)sites zijn dije coole plaatjes van je?
Is meer een statistieken site en spelers krijgen een cijfer op basis van statistieken ipv op het oog ... (ook nog een WK Preview magazine te downloaden op de home pagina die ik eigenlijk ook nog niet bekeken heb tot nu toe)
Eigenlijk wel grappig dat de cijfers een Kroatische krant veel meer overeenkomen met de 'objectieve' op deze site en in de Argentijnse worden ze allemaal afgemaakt
Maar om het verschil te zien tussen wedstrijd 1 en 2 had je geen cijfers nodig. Het wedstrijdcommentaar had het er zelf al over dat Messi en Modric onzichtbaar waren in de eerste helft (Modric te druk met Messi schaduwen zeker) en het was ook duidelijk te zien dat Messi zoeken niet de hele tijd de eerste gedachte was wat in wedstrijd 1 wel overduidelijk was (zeker bij een Di Maria bijv. leek net een ballenjongen van het tennis ofzo).
Vandaag wel mooi dat Musa het liet zien, die werd node gemist in de basis van wedstrijd 1 van Nigeria. Wordt wel een leuke laatste wedstrijd voor plek 2
[ Voor 49% gewijzigd door apis29 op 23-06-2018 00:48 ]
Mex-Zko laat ik even schieten, kan ik mooi FP3 en Q F1 in de tussentijd kijken. Heerlijk sportweekend
14:00u België v Tunesië
17:00u Zuid-Korea v Mexico
20:00u Duitsland v Zweden
België zal hoop ik een betere wedstrijd laten zien, dan tegen Panama.
2e wedstrijd is denk ik een taaie, met compleet verschillende speelstijlen.(die Mexico winnend afsluit)
Dan de Kraker...... Tja, ben echt benieuwd welk Duitsland er staat
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Kan je beter de eerste wedstrijd laten schieten gezien het programma van de F1DutchOwnage schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 09:46:
België en Duitsland in actie vandaag, heerlijk. Beiden moeten winnen, voor Duitsland is dat duidelijk maar ook België zal het niet aan willen laten komen op een beslissende confrontatie met de Engelsen. Zin in![]()
Mex-Zko laat ik even schieten, kan ik mooi FP3 en Q F1 in de tussentijd kijken. Heerlijk sportweekend
13:00-14:00 Derde vrije training
16:00-17:00 Kwalificatie
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Vreemd dat België al zo vroeg moet terwijl Engeland pas morgen hoeft. Zou toch logischer zijn als je dan België de late wedstrijd laat spelen? Ok het scheelt maar een paar uur, maar nu heeft Engeland gewoon een hele dag minder t.o.v. de onderlinge wedstrijd komende donderdag.Hackus schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 10:15:
Speelschema zaterdag 23 juni:
14:00u België v Tunesië
17:00u Zuid-Korea v Mexico
20:00u Duitsland v Zweden
België zal hoop ik een betere wedstrijd laten zien, dan tegen Panama.
2e wedstrijd is denk ik een taaie, met compleet verschillende speelstijlen.(die Mexico winnend afsluit)
Dan de Kraker...... Tja, ben echt benieuwd welk Duitsland er staat
Aan de andere kant, België heeft dan weer een dag minder voorbereiding op de wedstrijd van vandaag. Dat krijg je nu eenmaal als je drie wedstrijden op een dag moet laten spelen.toolkist schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 11:03:
[...]
Vreemd dat België al zo vroeg moet terwijl Engeland pas morgen hoeft. Zou toch logischer zijn als je dan België de late wedstrijd laat spelen? Ok het scheelt maar een paar uur, maar nu heeft Engeland gewoon een hele dag minder t.o.v. de onderlinge wedstrijd komende donderdag.
Maar wel gewoon vier dagen rust. Dat vind ik zelf ruim genoeg om over dit soort dingen niet na te denken. Had je het nu over twee vs. drie dagen dan wordt het wel anders.toolkist schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 11:03:
Vreemd dat België al zo vroeg moet terwijl Engeland pas morgen hoeft. Zou toch logischer zijn als je dan België de late wedstrijd laat spelen? Ok het scheelt maar een paar uur, maar nu heeft Engeland gewoon een hele dag minder t.o.v. de onderlinge wedstrijd komende donderdag.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Duitsland maakt gehakt van Zweden. Ik hoop dat ze weer met 2 verdedigers spelen.
Mexico gaat sowieso door. Daar gaat Korea niks tegen kunnen doen.
Zo, dit was mijn simpele voorspelling. Ik wens iedereen een leuke en spannende wedstrijd. Dat de beste maar mag winnen.
aanvulling: Ik heb een woord veranderd in de oorspronkelijke reactie.
[ Voor 6% gewijzigd door mavaros op 23-06-2018 11:33 ]
De Belgen denken dat ze wereldkampioen worden? Waar haal je die info vandaan? Laatste poll wees uit dat het leeuwendeel denkt dat ze er in de kwartfinale uitliggen (en zelfs dát vind ik persoonlijk al erg ambitieus)...mavaros schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 11:30:
Ik ben benieuwd naar België. Het is een goed team, maar heeft ietsje teveel zelfvertrouwen. Nu loopt welliswaar iedereen te miepen over dagen/uren rust, maar dat is natuurlijk onzin. Je staat op een toernooi en dan speel je veel wedstrijden achter elkaar als je kampioen denkt te gaan worden. Al maanden denken de Belgen dat ze wereldkampioen gaan worden. Laat het maar zien, zullen velen denken.
De maanden voor het WK was een groot deel/media nog vrij zeker van de superioriteit van het Belgische team. Ik overdrijf natuurlijk een beetje, want het is maar voerbal. Dan krijg je uitspraken als: De gouden generatie. Diegenen, die het België uit 1986 gaan overstijgen of zelfs het hand in hand kameraden kwam op de TV voorbij. (Dat is een liedje van die rare figuren uit Rotterdam) Het kon niet op.Coltrui schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 11:34:
[...]
De Belgen denken dat ze wereldkampioen worden? Waar haal je die info vandaan? Laatste poll wees uit dat het leeuwendeel denkt dat ze er in de kwartfinale uitliggen (en zelfs dát vind ik persoonlijk al erg ambitieus)...
Als buitenstaander ga je dan toch met een bepaalde blik naar een stel rennende mensen op een veld lopen kijken.
[ Voor 15% gewijzigd door mavaros op 23-06-2018 12:05 . Reden: Tekstaanpassing ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Ik neem de F1 op en die kijk ik dan na België-Tunesië. Moet wel ff alle socials muten want gegarandeerd dat de uitslag van de kwalificatie ergens voorbij komt.Faddermakker schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 10:54:
[...]
Kan je beter de eerste wedstrijd laten schieten gezien het programma van de F1![]()
13:00-14:00 Derde vrije training
16:00-17:00 Kwalificatie
[ Voor 13% gewijzigd door DutchOwnage op 23-06-2018 12:10 ]
Bwa, dat is dan wat jij er van maakt. In Belgie heerst zeker niet het gevoel van superioriteit. De gemiddelde Belg zal Belgie nog steeds op een 2de rij plaatsen, achter landen als Brazilie, Duitsland, Spanje en Frankrijk.mavaros schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 11:50:
[...]
De maanden voor het WK was een groot deel/media nog vrij zeker van de superioriteit van het Belgische team.
Het is wel duidelijk dat er veel kwaliteit zit in het belgisch team, dat kan je toch niet ontkennen? Of ze dan als team goed presteren is nog een andere zaak.
Ik vind trouwens dat het Belgisch team momenteel veel maturiteit uitstraalt. Geen gezever, geen loze beloftes en geen gedoe op het veld. Beter dan landen als Argentinie of Brazilie die met de wanhoop in hun ogen op het veld staan.
[ Voor 14% gewijzigd door Coltrui op 23-06-2018 13:47 ]
Athans var gaat kijken. leek me erbuiten.
Var geeft hem ook dus penal dus.
[ Voor 20% gewijzigd door v8power67 op 23-06-2018 14:06 ]
Op mijn TV was het nog een stukje naast de lijn (buiten het strafschopgebied) dacht ik zo...Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 14:07:
Was op de lijn, telt nog als penalty.
Who cares, zowel scheidsrechter en VAR zeggen binnen genoeg...
Edit: fuck bijna hazard zijn 2e
[ Voor 12% gewijzigd door SadisticPanda op 23-06-2018 14:12 ]
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Wooo, een scheids die gezeik meteen afstraft

[ Voor 39% gewijzigd door toolkist op 23-06-2018 14:14 ]
[ Voor 27% gewijzigd door Vos op 23-06-2018 14:15 ]
Waar?toolkist schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 14:13:
Woooo, een wedstrijd met goed voetbal!
Wooo, een scheids die gezeik meteen afstraft
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"