Hoogtepuntje tot nu toe
Ik mis bij Argentinië eigenlijk de drive en wil om te voetballen voor de winst. Die kunnen met deze inzet beter naar huis.
Maradona eet z'n nagels op...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Argentinie moet ingrijpen op het middenveld, daar zit helemaal niks
Verwijderd
Gaat zeker gebeurenSuicyder schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:18:
Ik mis bij Argentinië eigenlijk de drive en wil om te voetballen voor de winst. Die kunnen met deze inzet beter naar huis.
Maradonna ook zo te zien, zat zijn duim op te vretenbvbal79 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:16:
Die Argentijnse coach lijkt een beetje in paniek
Waar is Dybala inderdaadGrindtegel schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:18:
Hij mag ook geen sigaar meer opsteken he.Rookvrij stadion..
Is een puntje niet gewoon genoeg voor Argentinië...?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Verwijderd
Doet ie mee dan?Sjah schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:20:
Ben na 1e helft afgehaakt, blijkbaar te vroeg. Ach Messi schiet er wel een 1-1 in.
Nee. Laatste wedstrijd tegen Nigeria zou ik het er echt niet op gokken.
Dan moeten ze de volgende wedstrijd nog. Maar eerst zien dan geloven.Fiber schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:21:
Ja.. Dan kan het zo in 3 ploegen op 5 punten eindigen als ze allemaal van Nigeria winnenFiber schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:21:
Die Argentijnse coach is net de dikkere broer van Andre Agassi vind ik.
Messi loopt 0.36 op 1 in interlands (zonder oefen). Ik doe het hem niet na, maar top is anders.Sjah schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:20:
Ben na 1e helft afgehaakt, blijkbaar te vroeg. Ach Messi schiet er wel een 1-1 in.
Jammer dat Kroatië niet in de eerste minuut scoorde, dan had ik me niet ruim een uur stierlijk hoeven vervelen.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
En dan? Kijken ze dan naar doelsaldo? Ook niet bepaald gunstig voor Argentinië toch?bvbal79 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:22:
[...]
Ja.. Dan kan het zo in 3 ploegen op 5 punten eindigen als ze allemaal van Nigeria winnen
Onvoorstelbaar hoe meneer Snoeks zichzelf iedere keer weer weet te overtreffen met vermoeiend dom gelul. Daar betalen we belasting voor....
alles kan off-topic
Geen idee, maar die Kroaten gaan de Argentijnen niet met een gelijkspel weg laten komen. De Argentijnen beginnen het nu ook door te krijgen.Fiber schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:21:
Ik hoorde ergens dat ze dan naar 'Fair Play' kijken. Aantal gele kaarten en zo...Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:23:
[...]
En dan? Kijken ze dan naar doelsaldo? Ook niet bepaald gunstig voor Argentinië toch?

Komt omdat de messias daar zelf loopt.Grindtegel schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:18:
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Hij gaat nog wel opstaan...Faddermakker schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:24:
[...]
Komt omdat de messias daar zelf loopt.

Verwijderd
In dat geval is het inpakken voor Kroatië.Fiber schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:24:
[...]
Ik hoorde ergens dat ze dan naar 'Fair Play' kijken. Aantal gele kaarten en zo...
Maar is 1x voldoende ..
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2018 21:26 ]
En als ze dan proberen te dribbelen door de verdediging van Kroatie loopt er niemand mee. Zitten gewoon te kijken met hun handen in hun zak.
Ga niet allemaal bij elkaar staan in de aanval maar trek het wat breder met wat beweging.
Ga niet allemaal bij elkaar staan in de aanval maar trek het wat breder met wat beweging.
Ja morgenochtend uit zn bed ja...
Verwacht echt niet dat messi nog iets gaat lukken vandaag.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Te laat vermoed ik. Waarom altijd pas in het laatste halfuur of als ze op achterstand staan. Jammer.
Wat speelt Argentinië ongecontroleerd en slordig zeg. Heb je zoveel kwaliteit ik het veld staan en kan je niet eens normaal het balletje rond laten gaan.
Ik heb het idee dat ik naar een film zit te kijken met slechte acteurs. Die Kramaric net

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Echtwaar die schijtverdedigers van Argentinie met hun balletjes terug, schiet die bal naar voren GVD!
Maak het nu maar af ook Kroatië. Ben wel klaar met Argentinië.
Nu met dybala en pavon word het veld tenminste wat breder getrokken. Hebben ze wel nodig want in de kleine ruimte is het drama.
Lijkt wel omgekocht, dit zootje
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik denk dat hij afgezaagd word voordat hij sowieso gevaarlijk kan worden.v8power67 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:26:
[...]
Ja morgenochtend uit zn bed ja...
Verwacht echt niet dat messi nog iets gaat lukken vandaag.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nee, ze kijken naar het onderlinge resultaat. Gewoon de regels zoals altijd in het voetbal als de ranglijst opgemaakt moet worden. Sta je dan nog gelijk, dan gaan doelpunten meespelen. Een uitdoelpunt is 2 punten waard.Fiber schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:24:
[...]
Ik hoorde ergens dat ze dan naar 'Fair Play' kijken. Aantal gele kaarten en zo...
Fairplay doen ze bij de millenials.
ik ben eruit. IJsland speelt een rol bij de uitschakeling van Oranje. IJsland speelt een rol bij de uitschakeling van Argentinie. IJsland gaat het WK winnen

"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Fijn dat we wat meer actie zien na de 1-0, maar het theater van de Kroaten is wel erg irritant.
Goede voorzet op de skybox
Nos straks lekker Messi ophemelen en Ronaldo proberen zwart te maken
Hipster Hugo met een mening samen met dat knaapje met die baard en opblaasarmen
Lekker bij de nos
Hipster Hugo met een mening samen met dat knaapje met die baard en opblaasarmen
Lekker bij de nos
alsjeblieft niet met hun kutvoetbaliichel schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:33:
ik ben eruit. IJsland speelt een rol bij de uitschakeling van Oranje. IJsland speelt een rol bij de uitschakeling van Argentinie. IJsland gaat het WK winnen
Rakitic geel of 10 minuten eruit.
Theater moet maar eens tegen opgetreden worden
Tis af en toe verschrikkelijk op dit wk
Theater moet maar eens tegen opgetreden worden
Tis af en toe verschrikkelijk op dit wk
Die meza en acuna verspelen volgens mij t meeste. Die hebben echt geen idee wat ze aan t doen zijn.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Welke rol had IJsland bij Oranje...of loop je nog 2 jaar achter😂iichel schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:33:
Nee joh, dat was Zweden. Zweden gaat het WK winnen. Nederland eruit en Italië eruit.Coltrui schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:36:
Qualifiers dit WK toch?
[ Voor 21% gewijzigd door bvbal79 op 21-06-2018 21:37 ]
De tering wat een goal!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Kroatië voetbalt echt makkelijker dan Argentinië.
Zooooo, prachtige goal van de Kroatische Cruijff!
[ Voor 6% gewijzigd door albino71 op 21-06-2018 21:38 ]
Daar is de beslissing. Je kon er een heel klein beetje op wachten. Over en uit voor Argentinië denk ik zo. Ik denk niet dat ze dit in de laatste wedstrijd nog gaan rechtbreien.
Modric beslist de wedstrijd!
Spijker op zijn kop. Het hele Nederlandse voetbaljournaille stemt laatste jaren altijd Messi op 1. Kijken blijbaar alleen naar Barcelona.Deruxian schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:33:
Goede voorzet op de skybox
Lekker bij de nos
Dag voor Argentie - IJsland lieten ze Messi (de hond) uitslag voorspellen. Hond ging voor gelijkspel maar werd door Hugo min of meer gestuurd om Argentinie winst te kiezen. We weten hoe dat is afgelopen.
Mooi, genadeslag voor Messi..euh Argentinië. Wat een pover team.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
MODRIC!!! Een Real Madrid speler. Vernedering dit.
[ Voor 69% gewijzigd door knakworst op 21-06-2018 21:39 ]
Het valt wel lekker voor Kroatië. Voor de afwerking een 10.
Goeiendagschotel, één van de mooiste goals tot nu toe!
Zo Argentinië naar huis, wat is die ploeg onthutsend zwak zeg.
Het is toch wel treurig dat Messi met Argentinië nooit wereldkampioen zal gaan worden. Het team om heen kan hem niet bedienen zodat hij in zijn kracht kan worden gezet.
Het is toch wel treurig dat Messi met Argentinië nooit wereldkampioen zal gaan worden. Het team om heen kan hem niet bedienen zodat hij in zijn kracht kan worden gezet.
Die Argentijnen lopen alleen maar met de bal zonder iets zinnigs te creëren. Ze moeten meer combineren
Ze zijn theoretisch niet uitgeschakeld nog. Nigeria wint van IJsland, Argentinië wint van Nigeria en Kroatië van IJslandMiki schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:39:
[ Voor 9% gewijzigd door bvbal79 op 21-06-2018 21:42 ]
Met Dybala, Higuain en Aguero is het ook belachelijk om je team volledig om Messi heen te bouwen. Zonde van Argentinië, maar ze verdienen het ook echt niet om door te gaan.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Trainers met sleeves, is dat de nieuwste mode?
IJsland Nigeria gelijk, wat op zich niet vreemd is, en Argentinië heeft nog alle kans.RoD schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:38:
Daar is de beslissing. Je kon er een heel klein beetje op wachten. Over en uit voor Argentinië denk ik zo. Ik denk niet dat ze dit in de laatste wedstrijd nog gaan rechtbreien.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Toch mag Messi ook wel wat meer doen hoor jeetje. Hup lekker doodschop. Kutlatino.Miki schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:39:
[ Voor 4% gewijzigd door DutchOwnage op 21-06-2018 21:42 ]
Er bestaat een blonde Gullit, maar geen Kroatische Cruijff. Nu niet op hol slaan.albino71 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:38:
Zooooo, prachtige goal van de Kroatische Cruijff!
Niet eens zo heel veel dikker...:albino71 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:23:
Die Argentijnse coach is net de dikkere broer van Andre Agassi vind ik.

Wat moet je op dit WK wel niet doen voor een rode kaart?
De scheidsrechter omver slaan?
De scheidsrechter omver slaan?
Geel?
man man man
Het is gewoon een top-team, maar de coach kiest voor een speelstijl/formatie waarbij hij simpelweg veel zwakke opties moet invoegen ipv de vele aanvallende toppers.Faddermakker schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:38:
Mooi, genadeslag voor Messi..euh Argentinië. Wat een pover team.
Kroatie heeft overigens wel een bijzonder sterk middenveld, Modric/Rakatic laten Messi wel even zien wat een leider doet.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Middenveld en verdediging zijn wel erg zwak. Maar eigenlijk zou je haast Messi eruit moeten halen en een team van de rest moeten creëren.Arjan90 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:41:
Met Dybala, Higuain en Aguero is het ook belachelijk om je team volledig om Messi heen te bouwen. Zonde van Argentinië, maar ze verdienen het ook echt niet om door te gaan.
Had die trainer ook niet geroepen dat het hele team om Messi moest draaien? Dan krijg je verdeeldheid en willen ze niet meer voor elkaar voetballen, die gasten hebben allemaal narcistische trekjes en ook al is Messi de beste moet je dat als trainer ook nooit roepen op die manier.Arjan90 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:41:
Jawel, maar de ploeg creëert bijna niks, in twee wedstrijden. Geeft weinig vertrouwen. Je ziet het ook aan de frustratie. Maar inderdaad, het kan nog op papier.Gonadan schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:41:
[...]
IJsland Nigeria gelijk, wat op zich niet vreemd is, en Argentinië heeft nog alle kans.
Kroatië heeft een degelijke ploeg. Staat goed, verdedigen goed, zijn effectief in de afwerking.
Ik doel ook meer op het uiterlijk....mavaros schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:42:
[...]
Er bestaat een blonde Gullit, maar geen Kroatische Cruijff. Nu niet op hol slaan.
Ogen dichtbij elkaar, dat haar en die neus.
Ik zie wel gelijkenissen...
Best apart. Terwijl Otamendi zo'n goed seizoen in de PL heeft gedraaid. Hij kan het denk ik niet dragen bij ArgentinieVerwijderd schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:43:
Kom op zeg ! Rood en opdonderen. Pepe style bah
Het is in ieder geval heel erg duidelijk dat het geen team is. Zit totaal geen lijn in.Grindtegel schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:43:
[...]
Had die trainer ook niet geroepen dat het hele team om Messi moest draaien? Dan krijg je verdeeldheid en willen ze niet meer voor elkaar voetballen, die gasten hebben allemaal narcistische trekjes en ook al is Messi de beste moet je dat als trainer ook nooit roepen op die manier.
Viel wel mee. Zag er erger uit dan het was. Hij schopte gewoon naar de bal alleen meneer Snoeks begon te stuiteren omdat hij ook iets meende te zien.Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:43:
Kom op zeg ! Rood en opdonderen. Pepe style bah
alles kan off-topic
wel grappig, onze overburen zijn Kroaten en die hebben een TV die 10-20 seconden voor loopt.
dus we horen van tevoren wel of er een goal valt of niet
dus we horen van tevoren wel of er een goal valt of niet
Otamendi is by far de zwakste schakel bij ManCbvbal79 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:44:
[...]
Best apart. Terwijl Otamendi zo'n goed seizoen in de PL heeft gedraaid. Hij kan het denk ik niet dragen bij Argentinie
Misschien, maar als je mee wilt doen om te prijzen?Grindtegel schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:43:
[...]
Had die trainer ook niet geroepen dat het hele team om Messi moest draaien? Dan krijg je verdeeldheid en willen ze niet meer voor elkaar voetballen, die gasten hebben allemaal narcistische trekjes en ook al is Messi de beste moet je dat als trainer ook nooit roepen op die manier.
Het merendeel van de teams in de PL speelt 4231, kun je lekker met inzakken en Messi/Higgy/Dybala/Aguero laten aanvallen.
mavaros schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:42:
[...]
Er bestaat een blonde Gullit, maar geen Kroatische Cruijff. Nu niet op hol slaan.

Argentinië heeft nog alle kans. Zo gek is verlies van IJsland niet tegen Kroatië en winst van Argentinië op Nigeria
Muah. zwak wil ik het noemen. Kompany, Otamendi en Walker deden het prima achterinGrindtegel schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:45:
[...]
Otamendi is by far de zwakste schakel bij ManC
Zo..... even vernederend scoren
alles kan off-topic