Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Houdt er rekening mee, dat de Russen de poulefase gekocht kunnen hebben. Ik wil nu niet gelijk de paranoïde figuur uithangen, maar de recente Russische sportgeschiedenis is zwaar dubieus.Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 19:51:
[...]
Precies! Vind de grote landen waar je veel van verwacht nog tegen vallen. Kan uiteraard nog veranderen en groeien tijdens het WK.
Ik vind Rusland tot nu toe echt leuk om te kijken, maar IJsland ook bijvoorbeeld.
Blijf toch voor Frankrijk, maar dat is logisch, aangezien ik Frans ben.
Vanaf de tweede ronde denk ik dat er een beter beeld gaat komen over de kwaliteiten van teams. Nu zie je een glimp van dit alles.
86 heb je inderdaad wel gelijk in..Maar te ver in mijn geheugen om het voor me te krijgen behalve de momenten van Maradona. Maar heel makkelijk ging het ook niet. Uruguay en Engeland waren toch lastige hordes toen.Sjah schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 19:43:
Als je Arg 86 alleen Maradona noemt, dan zit je mis, dat elftal was gewoon strak. Net zoals Oranje 74 door veel buitenlanders alleen Cruyff zal worden genoemd, ja hij was de brilliantie, maar 4 jaar later bewezen we het opnieuw (dat we geen finale kunnen winnen).
Mwa, zonder aanwijzingen is dit slechts speculatie.mavaros schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 20:01:
[...]
Houdt er rekening mee, dat de Russen de poulefase gekocht kunnen hebben. Ik wil nu niet gelijk de paranoïde figuur uithangen, maar de recente Russische sportgeschiedenis is zwaar dubieus.
Vanaf de tweede ronde denk ik dat er een beter beeld gaat komen over de kwaliteiten van teams. Nu zie je een glimp van dit alles.
Ik hoop dat Rusland na z'n dopingschandalen en straffen bij de Olympische Spelen z'n lesje geleerd heeft.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Whaha krijgr hem terug en gelijk ook liggen en huikie doen...

[ Voor 31% gewijzigd door v8power67 op 21-06-2018 20:09 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Hij is al teruggepakt.v8power67 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 20:08:
Waarom niet met de var even gele kaart voor manzukic ofzo. Was gewoon smerig.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ben benieuwd of er nog 44 benen te zien zijn na 90 minuten,Pierre schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 20:06:
Wat een vieze overtreding
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Met waarschijnlijk een lucky treffee maar van wie geen idee
Nee, Argentinie had toen een ontzettend goed team. Eens in de zoveel jaar valt alles goed, en heb je Maradonna. Dat team maakte daar goed gebruik van. Nu zit je naar een kneuzenelftal te kijken.bvbal79 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 20:03:
[...]
86 heb je inderdaad wel gelijk in..Maar te ver in mijn geheugen om het voor me te krijgen behalve de momenten van Maradona. Maar heel makkelijk ging het ook niet. Uruguay en Engeland waren toch lastige hordes toen.
Ik vraag t me af, t is best hardloekf2 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 20:19:
[...]
Ben benieuwd of er nog 44 benen te zien zijn na 90 minuten,
Edit: Die Otamendi weet ook niet echt goed waar ie staat. Staat te schudden op z'n benen.
[ Voor 27% gewijzigd door Coltrui op 21-06-2018 20:26 ]
[ Voor 22% gewijzigd door DutchOwnage op 21-06-2018 20:30 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Snoekduik van de eeuwFiber schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 20:33:
Had Van Persie daar maar gestaan...
Goed spelen wil niet meteen zeggen dat je dan elke wedstrijd met 5-0 wint..bvbal79 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 19:39:
[...]
Wederom je zet het zo stellig neer. Maar blijkbaar ben sowieso erger stellig in je eigen mening.
2014: Duitsland
2010: Spanje eerste ronde niet bijzonder
2006: Italië ook niet bijzonder. Gelijk tegen VS en bijna eruit door Australië.
2002: Brazilië redelijk..Maar rest was ook matig
1998: Frankrijk ook niet bijzonder
1994: Brazilië idem. Draak van een Finale
1990: West-Duitsland. Op zijn ouderwets Duits naar de Finale Voller vs Rijkaard was het hoogtepunt. Maar gewoon Duitse Efficiëntie.
1986: Argentinië...nee Maradona
Inderdaad de laatste 8 al werden meestal gewonnen door een goed spelend Land.
laat dat achterwege
[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-06-2018 21:46 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Terwijl het op paper zo veel belovend is...SinergyX schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 20:43:
Nominatie saaiste pot tot zover.. zeker van een Argentinie.
Doen Messi en Modric nog mee...?

Mejor así
Dan ken je de heer Snoeks nog niet idd. Bioscoop, James Bond, 007... Tja, geef het je te doen hoor als de wedstrijd zo ruk is. Alweer.Grindtegel schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 20:44:
Ik dacht dat Sierd de Vos alleen maar kletspraat uitkraamde
Vind het dit WK wel zeer slecht.Gonadan schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 20:43:
@toolkist @Deadsy het is toch meestal pas na de poulefase leuk?
In de vorige WKs waren er altijd wel leuke potten, landen die sterk beginnen en dan bij een goede uitslag het uitspelen.
Op papier zwakke landen die sterk spelen en waar het sterke spel beloond word etc.
Nu zie je dat ze het bij een 1-0 al uitspelen. De zwakkere landen die echt alles geven krijgen geen beloning voor hun spel etc.
Och ik vind dit ook wil iets hebben hoor. Na de poulefases heb je toch vaak de bekende landen over. Zo'n Senegal-Polen bijvoorbeeld, ik vond t een leuke wedstrijd. Marokko-Iran begon ook veelbelovend, alleen jammer dat ze geen van beiden een fatsoenlijke spits hadden.Gonadan schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 20:43:
@toolkist @Deadsy het is toch meestal pas na de poulefase leuk?
Na de poulefase wordt t zeker spannender dan t merendeel van de poulewedstrijden, dat is daardoor dan weer leuk
Even checken of het rood is een daarna mag Argentinië ingooienGrindtegel schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 20:47:
Damn die overtreding van die Argentijn

Oh ik vermaak me ook wel hoor, maar je kunt wel met een half oog kijken.toolkist schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 20:48:
Och ik vind dit ook wil iets hebben hoor. Na de poulefases heb je toch vaak de bekende landen over. Zo'n Senegal-Polen bijvoorbeeld, ik vond t een leuke wedstrijd. Marokko-Iran begon ook veelbelovend, alleen jammer dat ze geen van beiden een fatsoenlijke spits hadden.
Na de poulefase wordt t zeker spannender dan t merendeel van de poulewedstrijden, dat is daardoor dan weer leuk
Zeiss Distagon 21 f/2.8
alles kan off-topic
Misschien is dat het wel inderdaad. Geen mogelijkheid voor creatieve spelers om acties te maken daardoor.Ankona schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 20:51:
Wat worden er dit toernooi idioot weinig kaarten getrokken. Spelers durven niet eens meer een duel aan te gaan omdat ze dan ongestraft neergesabeld worden.
Helemaal mee eens hoor, ik vind dit best ok om te zien doordat er twee teams zijn die ervoor gaan.Coltrui schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 20:49:
Vind iedereen hier zo negatief. Dit is een redelijke wedstrijd, erg intensief, potig en hoog druk. Nee, weinig kansen, maar goed, 't is niet dat je elke wedstrijd 5 doelpunten moet verwachten op een WK. 't Gaat inmiddels om de knikkers.
Wat betreft Messi... Met Mascerano, Perez en Meza om em heen heeft ie ook wel precies 0 spelers waar ie iets aan heeft. Hup terug naar 4 verdedigers, Dybala Di Maria en Banega
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je bedoelt Belgie was lastjg, maar goed, jij hebt ook wel gelijk, het was gewoon een oke elftal met een Maradonna die het verschil maakte, alles sneeuwde onder. Toch denk ik dat dat elftal zonderhem gewoon een standaard kandidaat was geweest voor halve finale, dus niet slecht.bvbal79 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 20:03:
[...]
86 heb je inderdaad wel gelijk in..Maar te ver in mijn geheugen om het voor me te krijgen behalve de momenten van Maradona. Maar heel makkelijk ging het ook niet. Uruguay en Engeland waren toch lastige hordes toen.
Over dit ('18) Argentinie, das wel vrij matig.
Zelden zo murw geslagen door een reclame. Dat werkt toch juist tegen je merk

Ik had verwacht dat ze wel zouden wisselen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Je hebt tenminste 3 zenders die je redelijkerwijs kan kijken waarvan er 2 zijn met weinig en geheel zonder reclame, als je Duits en Spaans/Italiaans/Frans kan spreken heb je nog zelfs meer keuze. (streams zelfs uitgesloten)Shaffy schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:02:
Offtopic: Iemand van jullie die al de drang voelt om een multifocale zonnebril aan te schaffen..?![]()
Zelden zo murw geslagen door een reclame. Dat werkt toch juist tegen je merk![]()
How do you save a random generator ?
Op de Belg gewoon een kwartier lang overtredingen en kansen terugkijken.Shaffy schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:02:
Offtopic: Iemand van jullie die al de drang voelt om een multifocale zonnebril aan te schaffen..?![]()
Zelden zo murw geslagen door een reclame. Dat werkt toch juist tegen je merk![]()

Blijft wel in je systeem hangen. Wat dat betreft doen ze het goed, tochShaffy schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:02:
Maar zit daar niet Jan Mulder?Alan z schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:06:
[...]
Op de Belg gewoon een kwartier lang overtredingen en kansen terugkijken.
@DutchOwnage
Ja het blijft in je systeem hangen, als in: daar ga ik dus nooit een bril kopen.
Dat is al heel wat deze wedstrijd.
alles kan off-topic
Rebic doet dat wel knap
alles kan off-topic
[ Voor 8% gewijzigd door eric.1 op 21-06-2018 21:12 ]
Nu moeten ze wel wisselen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
[ Voor 21% gewijzigd door enchion op 21-06-2018 21:16 ]
How do you save a random generator ?
Wel leuk
Dit is een wedstrijd waar vooral benen gebroken worden.Fiber schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:12:
Breekt de wedstrijd hopelijk wel open...
alles kan off-topic
Ze kunnen alle 22 nog lopen, dus niet overdrijven...Ankona schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:13:
[...]
Dit is een wedstrijd waar vooral benen gebroken worden.
Verwijderd
Dit dus, die gast had de tweede helft niet mogen kunnen spelen. Al die fouten man, amai.Ankona schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:13:
[...]
Dit is een wedstrijd waar vooral benen gebroken worden.
Op de tribune...
En een prachtige fopduik op het veld...

[ Voor 62% gewijzigd door Fiber op 21-06-2018 21:16 ]
Hij raakt hem wel en normaal kun je hem geven. Maar in deze wedstrijd.... lijkt erop dat er nu een team gesteund moet gaan worden.
alles kan off-topic