+1 voor jou
Ja maar we hebben ons niet gekwalificeerd omdat we destijds nog slechter dan dit voetbaldenalbino71 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:42:
Weet je wat het ergste is?
Als we ons hadden gekwalificeerd, hadden we nog een redelijke kans om ver te komen ook als ik dit allemaal zo zie.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Een Algerijn uit Tunesië?Vlassie1980 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:42:
Nu die andere Algerijnse keeper op de grond....
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Vlassie1980 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:42:

Ook geel..Algerijnse?Vlassie1980 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:42:
Ehm...Gonadan schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:41:
[...]
Ik ben kritisch op de VAR maar geef aan niet tegen de techniek te zijn, meerdere malen zelfs. Jij verzint zelf de redenatie dat ik weer terug wil naar zonder en valt mij op die zelfbedachte ideeën aan. Dát is een klassieke drogreden, niets meer en niets minder. Als jij niets verzint zal ik je er ook niet op aanvallen.
Nu graag weer gewoon inhoudelijk.
Maar zoals je wil, inhoudelijk. Beetje raad: onthoud wat je hier neerplempt en ga anderen niet aanspreken op 'verzinsels'.Gonadan schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:13:
Nou het is mijn wel duidelijk, die VAR is een farce. Totale willekeur wanneer inbegrepen wordt en wie er voordeel van heeft.
Kan me dan toch weer niet aan de indruk onttrekken dat de door de FIFA gekozen implementatie van de in theorie mooie techniek er een is die te beïnvloeden lijkt.
Ah joh.... ligt er praktisch naast
My bad...
Nee, als alle " goede" landen zo slecht spelen, kun je nagaan hoe slecht wij het zouden doen.albino71 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:42:
Weet je wat het ergste is?
Als we ons hadden gekwalificeerd, hadden we nog een redelijke kans om ver te komen ook als ik dit allemaal zo zie.
Ja we zouden 3-0 verliezen van PanamaGrindtegel schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:44:
[...]
Nee, als alle " goede" landen zo slecht spelen, kun je nagaan hoe slecht wij het zouden doen.
Ik haal die shit ook altijd doorelkaarVlassie1980 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:44:
[...]
Ah joh.... ligt er praktisch naast![]()
My bad...
Of gewoon leren lezen over de in theorie mooie techniek. Net als in die andere post.Coltrui schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:43:
Maar zoals je wil, inhoudelijk. Beetje raad: onthoud wat je hier neerplempt en ga anderen niet aanspreken op 'verzinsels'.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nee jij miste een heel elftal op dit WK
Nou ja, ze zijn in principe ook al klaar toch?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Muah na 1 wedstrijd. Ik zie Mo wel Rusland en Saudi oprollen.Gonadan schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:46:
[...]
Nou ja, ze zijn in principe ook al klaar toch?
Zo kan ie wel weer he. Het is maar maandagavond joh, zo lang nog tot het weekend.
Wil de (video)scheidsrechter even de vechtende spelers uit elkaar halen in het WK topic? Thnx
Niet onder Van Gaal of Van Marwijk. Dan hadden we minimaal de halve finales weer gehaald...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
BBC maar klagen over de temperatuur (mid to high twenties) en op België werd al lang geleden gezegd dat het inmiddels 17 graden was?
Één ding is zeker. Veel mensen hun weddenschappen zijn compleet de mist in gegaan deze eerste ronde van het WK.
Here's to you Nicola and Bart
verlang je nu alweer naar de drank..je ziet wat het doet heDutchOwnage schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:47:
Zo kan ie wel weer he. Het is maar maandagavond joh, zo lang nog tot het weekend.
Weet je wat het grappige is als dit op een gelijkspel afstevent? Wat moet België nu doen in deze poule nadat de andere 'reekshoofden' het laten afweten? Kan goed zijn dan de tweede in deze poule beter uitdraait dan de reekswinnaar.
mijn vriendin, die nooit voetbal kijkt, staat 15 punten voor op iedereenUnrealiac schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:48:
Één ding is zeker. Veel mensen hun weddenschappen zijn compleet de mist in gegaan deze eerste ronde van het WK.

Dussss. België door, Panama naar huis. Engeland en Tunesië voor plek 2 in de poule. Zet me geld toch op Engeland.
ik heb nog nooit zo slecht gepouled als nu...Unrealiac schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:48:
En toch engeland die gaat winnen!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Zou ik ook doen met die goal van KaneDutchOwnage schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:49:
Zet me geld toch op Engeland.
Goal Kane! Slecht verdedigd. Hem helemaal alleen gelaten.
Lekker ingekopt, keep it simpel. Goed doorgekopt ook!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Yes, Engeland nog met de 2-1. Terecht. Dat Tunesië was al de hele tweede helft aan het tijdrekken, zuigen, simuleren. Mooi zo.
België verliest toch 'altijd' in de tweede ronde...?Coltrui schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:49:
Weet je wat het grappige is als dit op een gelijkspel afstevent? Wat moet België nu doen in deze poule nadat de andere 'reekshoofden' het laten afweten? Kan goed zijn dan de tweede in deze poule beter uitdraait dan de reekswinnaar.
Kane!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Gelukje, maar hij kopt m wel héél goed in.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Zit ongeveer 1000KM tussen beide stadiumsapis29 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:48:
BBC maar klagen over de temperatuur (mid to high twenties) en op België werd al lang geleden gezegd dat het inmiddels 17 graden was?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Jij hebt niet goed opgeletFiber schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:50:
[...]
België verliest toch 'altijd' in de tweede ronde...?
Kane!
Oh wacht, ik ben in de war met Marokko.bvbal79 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:47:
Muah na 1 wedstrijd. Ik zie Mo wel Rusland en Saudi oprollen.
Maar de Russen moeten ook door toch?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mwa jawel, met de eerste helft meegerekend.
ja Engeland heeft echt wel verdiend gewonnen
Die winnen weer van Uruguay. Egypte en Rusland door😁Gonadan schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:51:
[...]
Oh wacht, ik ben in de war met Marokko.
Maar de Russen moeten ook door toch?
Gezien het spelbeeld wel, maar je gunt die Tunesiers wel een klein succesje. Ik wel tenminsteColtrui schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:52:
Verdiend, toch?
'Het belgische commentaar bij deze wedstrijd' ... [en in Sotchi is het ongetwijfeld nog een stuk warmer dan hier; iig 87% luchtvochtigheid vs 34%]
[ Voor 17% gewijzigd door apis29 op 18-06-2018 21:57 ]
Kom op, deze ploeg wil je toch zien in de knock out fase. Tunesië, IJsland, Zwitserland, Australië allemaal stugge ploegen, maar ik heb ECHT geen zin in een nieuw Griekenland of Denemarken... Nul offensief, counteren vanop de eigen 16...
[ Voor 12% gewijzigd door Coltrui op 18-06-2018 21:55 ]
Weer een winnende goal in blessuretijd trouwens.
Alsnog zeker verdiend, te veel drama bij Tunesië. Ze hebben naar waarde tegenstand geboden maar waren bij tjd en wijle ook vreselijk irritant aan het rekken en zeuren.
Toch wel leuk potje hoor. Morgen alleen Rus-Egy voor mij. Eens kijken hoeveel roebels voor de winst er nu weer tegenaan gegooid gaan worden.
Zo gaat het toch meestal? Op het werk wint de receptioniste ook altijd...iichel schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:49:
[...]
mijn vriendin, die nooit voetbal kijkt, staat 15 punten voor op iedereen![]()
+100000Coltrui schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:54:
Kom op, deze ploeg wil je toch zien in de knock out fase. Tunesië, IJsland, Zwitserland, Australië allemaal stugge ploegen, maar ik heb ECHT geen zin in een nieuw Griekenland of Denemarken... Nul offensief, counteren vanop de eigen 16...
Kane Ronaldo Lukaku. Alle 3 goed bezig 1ste ronde. Overige spitsen vallen iets tegen.
Voeg Costa ook maar toebvbal79 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:56:
Kane Ronaldo Lukaku. Alle 3 goed bezig 1ste ronde. Overige spitsen vallen iets tegen.
Komende ronde winnen Engeland en Tunesië en dan wordt de laatste nog een knaller.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Kane is goed, maar de rest is echt te middelmatig.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Even tussendoor als Belg: kunnen jullie deze meneer even terug onder jullie hoede nemen, want het wordt een beetje schaamtelijk...
Oh joh, het heet echt studio Rusland. Ik dacht dat iemand van de week een slechte grap maakte.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
nee, we waren wel blij dat we van hem af waren eigenlijk....Coltrui schreef op maandag 18 juni 2018 @ 22:02:
Even tussendoor als Belg: kunnen jullie deze meneer even terug onder jullie hoede nemen, want het wordt een beetje schaamtelijk...
[afbeelding]
Ik moet eerlijk bekennen dat het best wel lekker is dat hij al een tijdje bij jullie zit.Coltrui schreef op maandag 18 juni 2018 @ 22:02:
[afbeelding]

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Idd, die is echt al jaren overtijd. Hij heeft het alleen zelf niet door.
Yup that's him.

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Helaas heeft ie ook nog een zoon... Waar is die eigenlijk, heb m nog niet gezien

Een gegeven paard niet in de bek kijken hé. Zie het als een geschenk uit HollandColtrui schreef op maandag 18 juni 2018 @ 22:04:
'Vat een vaaanzínnige spejlur. Hazaw, De Brui-ie-ne, vat een véélde.' Serieus...
Een paard van Troje zeg maar?Miki schreef op maandag 18 juni 2018 @ 22:09:
[...]
Een gegeven paard niet in de bek kijken hé. Zie het als een geschenk uit Holland
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hij heeft toch ooit hoogstpersoonlijk Anderlecht kampioen gemaakt of zo...?Coltrui schreef op maandag 18 juni 2018 @ 22:04:
'Vat een vaaanzínnige spejlur. Hazaw, De Brui-ie-ne, vat een véélde.' Serieus...

Jahoor, kies er maar 1 bij nos uit om te ruilen.Coltrui schreef op maandag 18 juni 2018 @ 22:02:
[afbeelding]
Ff zonder dollen, hij valt me niet tegen bij jullie, bij studio voetbal was het een ramp laatste tijd.
[ Voor 12% gewijzigd door DoeEensGek op 18-06-2018 22:19 ]
Gegeven is gegeven. Maar wat voor contract heeft hij? Want zat hij 4 jaar geleden niet ook al bij jullie op de buis?Coltrui schreef op maandag 18 juni 2018 @ 22:02:
[afbeelding]
We hebben nog wel een paar analisten, mochten jullie interesse hebben.
Niet goed opgelet dus, die zat bij Zweden vanmiddag en net de Engeland wedstrijd ... (ook op België)DutchOwnage schreef op maandag 18 juni 2018 @ 22:08:
Helaas heeft ie ook nog een zoon... Waar is die eigenlijk, heb m nog niet gezien
Haha die zat in dezelfde studio, maar dan voor Tunesië - Engeland !DutchOwnage schreef op maandag 18 juni 2018 @ 22:08:
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Die nummer 14 van Tunesië ook bij die laatste goal, echt tenenkrommend bij elke herhaling. Die ander geeft Kane aan hem over en hij loopt er gewoon van weg en gaat, net als die andere, lucht dekken
Op is weer up-to-date, vond wel 2 mooie wedstrijden vanavond. beter dan gisteren.
Zat Youri Mulder in de studio voor Eng-Tunesië? Bij de NOS. Nee joh.
[ Voor 18% gewijzigd door DutchOwnage op 18-06-2018 22:33 ]
Er staat kroatie nigeria 0-2, maar kroatie heeft 3 puntenSRich schreef op maandag 18 juni 2018 @ 22:29:
Op is weer up-to-date, vond wel 2 mooie wedstrijden vanavond. beter dan gisteren.
Contractje bij Ziggo, mag dus niet bij NOS in beeld. Zelfde voor Kieft, Gullit, die van de Volkskrant, Waterneus etc.En dan hebben we Talpa nog met de Boer etc.DutchOwnage schreef op maandag 18 juni 2018 @ 22:08:
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Polen, Senegal, Japan en Colombia....hoe komen die 4 landen bij elkaar in een poule.
Toch verwacht ik wel leuke wedstrijden met spelers als Lewandoski, Mane, Keita, Honda, Kagawa, Rodrigues, Falcao
Toch verwacht ik wel leuke wedstrijden met spelers als Lewandoski, Mane, Keita, Honda, Kagawa, Rodrigues, Falcao
Dat is toch niet zo gek? Groepswinnaar Azië, groepswinnaar Afrika, groepswinnaar Europa en een hakken-over-de-sloot van Zuid-Amerika. Op papier gewoon een zware poule.bvbal79 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 08:15:
Polen, Senegal, Japan en Colombia....hoe komen die 4 landen bij elkaar in een poule.
Overigens wordt de poule-indeling niet puur gemaakt op basis van FIFA-ranking, er wordt ook gekeken naar enige spreiding qua continenten.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En de temperatuur van de balletjesGonadan schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 08:27:
[...]
Dat is toch niet zo gek? Groepswinnaar Azië, groepswinnaar Afrika, groepswinnaar Europa en een hakken-over-de-sloot van Zuid-Amerika. Op papier gewoon een zware poule.
Overigens wordt de poule-indeling niet puur gemaakt op basis van FIFA-ranking, er wordt ook gekeken naar enige spreiding qua continenten.

[ Voor 0% gewijzigd door durian op 19-06-2018 08:37 . Reden: spelfout ]
Ik vond de wedstrijden van gisteren erg matig en ik vond het tot nu toe de saaiste dag. Vandaag staan er ook geen sprankelende wedstrijden op het programma.
PSN: Curvaa_
De poule van Engeland en België is na 1 potje beslist (eigenlojk al bij de loting). Had niet saaier kunnen verlopen, zelfs de enige wedstrijd die het aanzien waard zou kunnen zijn, doet er niet meer toe.
Het is ronduit een flutidee om het WK van 32 naar 48 landen uit te breiden, 16 landen van het niveau Panama / Tunesië / Saudi-Arabië erbij, daar wordt het niet interessanter van.
Verder: Oranje had zeker geen modderfiguur geslagen. Vergeet niet dat Zweden met veel mazzel boven Oranje is geëindigd. Onterecht 1-1 in Zweden, en kansloos verloren in Amsterdam.
Maar ja, verloren van Bulgarije, dus jammer maar helaas.
Het is ronduit een flutidee om het WK van 32 naar 48 landen uit te breiden, 16 landen van het niveau Panama / Tunesië / Saudi-Arabië erbij, daar wordt het niet interessanter van.
Verder: Oranje had zeker geen modderfiguur geslagen. Vergeet niet dat Zweden met veel mazzel boven Oranje is geëindigd. Onterecht 1-1 in Zweden, en kansloos verloren in Amsterdam.
Maar ja, verloren van Bulgarije, dus jammer maar helaas.
Als Panama een Europees land was, zou het never nooit niet kwalificeren. Nu zitten ze in de Concacaf en mogen ze in ronde 4 tegen Haïti en Jamaica.SinergyX schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:13:
[...]
Wat een onzin, die landen hebben zich gewoon gekwalificeerd, iets wat Nederland blijkbaar niet kon, dus in dat opzicht nog slechter zijn dan Tunesie en Panama.
[ Voor 25% gewijzigd door Witte op 19-06-2018 09:15 ]
Houdoe
Morgen gaat het toernooi echt beginnen. Genoeg favorieten die zich geen misstap meer kunnen permitteren en genoeg kanslozen die toch nog ergens om kunnen spelen.
alles kan off-topic
Strijd om de groepswinst is toch ook wel van belang denk ik? Verder mag België best wel klein beetje uit een ander vaatje tappen tegen Tunesië hoor, zelden zo'n matige ploeg op een WK gezien als Panama gisteren...Witte schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 09:11:
De poule van Engeland en België is na 1 potje beslist (eigenlojk al bij de loting). Had niet saaier kunnen verlopen, zelfs de enige wedstrijd die het aanzien waard zou kunnen zijn, doet er niet meer toe.
België zal wel moeten anders gaan ze dat echt niet winnen. Tunesië is taaier dan je denkt.DutchOwnage schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 09:25:
Strijd om de groepswinst is toch ook wel van belang denk ik? Verder mag België best wel klein beetje uit een ander vaatje tappen tegen Tunesië hoor, zelden zo'n matige ploeg op een WK gezien als Panama gisteren...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Elk extra land betekent voor de FIFA extra kijkers en inkomsten via verwante deals. Als je het hele WK wilt zien is het inderdaad een saaie bedoening met erbarmelijke matchen.Witte schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 09:11:
De groepen zullen ook maar 3 teams hebben zodat ze 2 "beslissende" matchen gaan spelen, maar denk dat de helft van de eerste ronde een slaapfestijn zal worden.
Saoedi-ArabiëDutchOwnage schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 09:25:
[...]
Strijd om de groepswinst is toch ook wel van belang denk ik? Verder mag België best wel klein beetje uit een ander vaatje tappen tegen Tunesië hoor, zelden zo'n matige ploeg op een WK gezien als Panama gisteren...

Echt? 3 teams per poule.... Dat wordt er niet interessanter op.algalid schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 09:26:
[...]
De groepen zullen ook maar 3 teams hebben zodat ze 2 "beslissende" matchen gaan spelen, maar denk dat de helft van de eerste ronde een slaapfestijn zal worden.
[ Voor 32% gewijzigd door Curva op 19-06-2018 09:43 ]
Dit jaar zéker, maar in voorgaande WK's waren ze soms zo slecht niet eens. Natuurlijk geen wereldtop.
Een ludieke uitleg vind je hier:Curva schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 09:41:
Echt? 3 teams per poule.... Dat wordt er niet interessanter op.
https://www.theguardian.c...-world-cup-fifa-plan-2026
Het zou gaan om $1 miljard aan extra inkomsten. Het voordeel is dat ze de meeste teams snel kwijt zijn maar het geld is wel binnen. Win-win! Enkel niet voor de kijker...
Tuurlijk heb ik dan een andere reden. Het is voetbal, een spelletje, meer niet.bvbal79 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:13:
[...]
Tuurlijk, en dan heb je vast een ander excuus. Engeland na 10 min voor brandhout benoemen.
Ik noem Engeland brandhout, omdat het een waardeloze reputatie heeft op grote toernooien. Iedere keer hebben ze een superelftal, volgens de kenners, maar keer op keer falen ze. De kans dat dit nu weer gaat gebeuren is aanzienlijk.
Ik hoop dat je toch genoten hebt van Engeland gisteren. Ik ga me weer op de Duitse Machine richten. Die hebben ook een probleempje dat weleens roet in het eten kan gooien.
Het was niet de beste match van de Belgen, maar een openingswedstrijd van een WK is toch altijd speciaal. No matter wie uw tegenstander is, er is altijd stress.
Ik had het gevoel dat beide Alderweireld en Vertonghen heel veel bang hadden om de bal naar voor te drijven van uit de defensie. Precies gewoon schrik voor bal verlies te lijden.
Ik had het gevoel dat beide Alderweireld en Vertonghen heel veel bang hadden om de bal naar voor te drijven van uit de defensie. Precies gewoon schrik voor bal verlies te lijden.
Die Duitsers komen zowiezo de poule door en het zo me niets verbazen als ze gewoon de halve finale halen. Iets met Kampfgeist en groeien in het toernooi en zo
[ Voor 47% gewijzigd door DutchOwnage op 19-06-2018 10:34 ]
Ook wel logisch met een Witsel voor ze, want die passt echt alleen maar terug en soms een balletje breed.Lyca schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 10:29:
Het was niet de beste match van de Belgen, maar een openingswedstrijd van een WK is toch altijd speciaal. No matter wie uw tegenstander is, er is altijd stress.
Zo, had ik het al gezegd, ik kijk uit naar Colombia, helaas is Japan niet de beste graadmeter.
Verder ben ik bang dat Salah helemaal niet oke is voor vanavond.
Het probleem met een dergelijke blessure is dat het lang kwetsbaar blijft. Zo zie ik hem wel gaan spelen maar dat hij bijvoorbeeld de komende wedstrijden nog een keer valt en dan weer klaar is. Of dat hij nog niet volledig over het instinct van zijn lichaam heen kan stappen waardoor hij niet vrijuit speelt.Sjah schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 11:17:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Vooral die invalbeurt van Loftus-cheekmavaros schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 10:24:
[...]
Tuurlijk heb ik dan een andere reden. Het is voetbal, een spelletje, meer niet.
Ik noem Engeland brandhout, omdat het een waardeloze reputatie heeft op grote toernooien. Iedere keer hebben ze een superelftal, volgens de kenners, maar keer op keer falen ze. De kans dat dit nu weer gaat gebeuren is aanzienlijk.
Ik hoop dat je toch genoten hebt van Engeland gisteren. Ik ga me weer op de Duitse Machine richten. Die hebben ook een probleempje dat weleens roet in het eten kan gooien.
Verwijderd
België zal tegen kleine ploegen (zoals Tunesië) niet zo veel moeite hebben 1 tegen 1 hebben ze in aanvallend opzicht misschien wel de beste ploeg en daarbij Lukaku die oersterk is.Lyca schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 10:29:
Tegen Topploegen komen ze uiteraard weer in de problemen, omdat die zo weinig ruimte geven voor individuele acties en Lukaku fysiek dan niet meer die voorsprong heeft (en daarnaast niet kan voetballen).