Dit is nog maar de poulefase. Straks staat er een echte ploeg tegenover Engeland.bvbal79 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:09:
[...]
Ben ik blij dat ik dan geen kenner ben. Fijn zulke analyses na 9 minuten
Tuurlijk, en dan heb je vast een ander excuus. Engeland na 10 min voor brandhout benoemen.mavaros schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:13:
[...]
Dit is nog maar de poulefase. Straks staat er een echte ploeg tegenover Engeland.
[ Voor 16% gewijzigd door bvbal79 op 18-06-2018 20:14 ]
Eerste keeperswissel van het toernooi denk ik zo? Wel flink lullig voor em, gebeurde helemaal niets.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Engeland doet dat goed. Kunnen jullie wel Tunesië kapotbecommentariëren, maar dat team heeft toch de reputatie om een stug elftal te hebben.
Dit wordt een pak slaag als ze zo doorgaan
Mejor así
Engeland speelt gewoon lekker fris en fruitig. Aanvallend, jong team. Zou ze graag ver zien komen. Stijgende lijn werd 2 jaar geleden al ingezet. Voor mij een Dark Horse. Zo'n beetje het NL elftal van over een jaartje of vier. Je moet ergens beginnen he.
[ Voor 19% gewijzigd door DutchOwnage op 18-06-2018 20:23 ]
Ze missen de scherpte nog/ ze vergeten zichzelf te belonen. T is wat eenzijdig qua spelbeeld, maar tot nu toe prima om te kijken wat mij betreft
Meeste kijken hier 1x in de 2 jaar...en dan is tijdens het EK Tunesië er niet eens bij :😉Coltrui schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:17:
Engeland doet dat goed. Kunnen jullie wel Tunesië kapotbecommentariëren, maar dat team heeft toch de reputatie om een stug elftal te hebben.
Even in dat straatje verderfietsend: die Zwitsers - hou die in de gaten. Verschrikkelijk team om tegen te spelen.
Dat kijkt inderdaad erg raar vind ik.Kaap schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:12:
[...]
Denk dat ie de shirtjes door de war haalt. Engeland speelt in het rood, Tunesie in het wit, en je zou verwachten dat het andersom is.
Pingel voor Tunesië!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Lol, die zou je toch meteen wisselen en naar huis sturen als coach?
Man man kan zomaar eens een dure elleboog geweest zijn. Tunesiërs kwamen ook wat beter in de wedstrijd had ik het idee.
Alleen die is de beste verdediger van de Engelsen en dit seizoen in de PL..toolkist schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:34:
Lol, die zou je toch meteen wisselen en naar huis sturen als coach?
Of moet De Gea ook naar huis
Zegt wel iets over de verdediging. Die is minimaal bij Engeland.
[ Voor 10% gewijzigd door bvbal79 op 18-06-2018 20:37 ]
Mee eens.DutchOwnage schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:20:
Engeland speelt gewoon lekker fris en fruitig. Aanvallend, jong team. Zou ze graag ver zien komen. Stijgende lijn werd 2 jaar geleden al ingezet. Voor mij een Dark Horse. Zo'n beetje het NL elftal van over een jaartje of vier. Je moet ergens beginnen he.
Helaas moeten ze nu weer even overnieuw beginnen, maar dat gaat vast goed komen!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ook slim van de aanvaller. Was niet meer zoveel te halen. Hij zocht hem wel op.
En van rollen over de grond dodelijk geraakt naar juichen in 3 seconden
Edit
Holy F wat hebben die Engelsen voorin gedronken
En van rollen over de grond dodelijk geraakt naar juichen in 3 seconden
Edit
Holy F wat hebben die Engelsen voorin gedronken
[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 18-06-2018 20:39 ]
Die Britten schrikken steeds als ze een kans krijgen en dan maaien ze over de bal heen
In een heel andere rol (daar staat Trippier nu).bvbal79 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:36:
[...]
Alleen die is de beste verdediger van de Engelsen en dit seizoen in de PL..
Of moet De Gea ook naar huis
Zegt wel iets over de verdediging. Die is minimaal bij Engeland.
De Gea was ongelukkig, Walker gewoon heel dom. Hij had ook gewoon rood kunnen krijgen, je maakt jezelf normaliter niet breed boven je eigen schouders.
Ongelooflijk. Jammer dat de Videoscheids net zo inconsequent blijktSnowdog schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:41:
Hoe kan die overtreding op Kane geen penalty zijn?
Dan had Tunesië een vrije trap mogen krijgen want een seconde voor die overtreding duwt een Engelse speler 1 van de Tunesiërs.Snowdog schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:41:
Hoe kan die overtreding op Kane geen penalty zijn?
Die tunesiers zitten alleen maar shirts te trekken. Zijn ze bang dat ze er geen na afloop krijgen?
Heerlijk voetbal van Engeland. Nu alleen de afronding
Heerlijk voetbal van Engeland. Nu alleen de afronding
Dit had bij rust zeker 5-1 moeten staan eigenlijk (voor Engeland uiteraard)
[ Voor 20% gewijzigd door rik86 op 18-06-2018 20:46 ]
Dit soort momenten maken deze wedstrijd zo veel leuker in vergelijking met de vorige...:)DutchOwnage schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:44:
Heeerlijk passje zeg
Trippier speelt heel sterk. De rest achterin is heel zwak. En Sterling is drukker met de vliegjes dan met voetballen
Zeker. Maar Walker heeft vaak ook als centrale verdediger gestaan dit seizoen.toolkist schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:41:
[...]
In een heel andere rol (daar staat Trippier nu).
De Gea was ongelukkig, Walker gewoon heel dom. Hij had ook gewoon rood kunnen krijgen, je maakt jezelf normaliter niet breed boven je eigen schouders.
Vast zijn haargeltoolkist schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:46:
Trippier speelt heel sterk. De rest achterin is heel zwak. En Sterling is drukker met de vliegjes dan met voetballen
Die heeft een beetje au...
Bijna jammer dat het rust is. Zit er goed in, voor het eerst vandaag.
Trouwens valt me nu pas op maar wat voor gras is het eigenlijk? lijkt wel mix van kunst en echt
Ik zie vooral veel zand...bvbal79 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:49:
Trouwens valt me nu pas op maar wat voor gras is het eigenlijk? lijkt wel mix van kunst en echt

idd, dat shot van boven bij die blessure zojuist, dat leek niet bepaald op gras.bvbal79 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:49:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zouden die Tunesiërs wel gewend moeten zijn...
Mooi, dat commentaar van de BBC: op rustige toon "it's really quite ridiculous".
Commentatoren in de meeste andere landen zouden moord en brand geschreeuwd hebben (behalve ook België, ook keurige rustige heren).
Commentatoren in de meeste andere landen zouden moord en brand geschreeuwd hebben (behalve ook België, ook keurige rustige heren).
[ Voor 4% gewijzigd door Bundin op 18-06-2018 21:13 ]
Nou het is mijn wel duidelijk, die VAR is een farce. Totale willekeur wanneer inbegrepen wordt en wie er voordeel van heeft.
Kan me dan toch weer niet aan de indruk onttrekken dat de door de FIFA gekozen implementatie van de in theorie mooie techniek er een is die te beïnvloeden lijkt.
Kan me dan toch weer niet aan de indruk onttrekken dat de door de FIFA gekozen implementatie van de in theorie mooie techniek er een is die te beïnvloeden lijkt.

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zo'n VAR he... Eigenlijk moet je daar voor zijn. Ja, ze gaan in de fout, maar ik denk dat het een goede ontwikkeling is. Vroegah kon zo'n scheids zich wegsteken achter het feit dat het tegenwoordig 'allemaal zo snel gaat'. Nu hebben ze de tijd - en elke beslissing wordt nu scrutineus bekeken en die gasten moeten daar dan ook verantwoording voor afleggen. Al bij al denk ik dat er met VAR meer betere beslissingen worden genomen dan zonder. En het is de totaalsom die telt.
Verwijderd
DitColtrui schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:16:
Zo'n VAR he... Eigenlijk moet je daar voor zijn. Ja, ze gaan in de fout, maar ik denk dat het een goede ontwikkeling is. Vroegah kon zo'n scheids zich wegsteken achter het feit dat het tegenwoordig 'allemaal zo snel gaat'. Nu hebben ze de tijd - en elke beslissing wordt nu scrutineus bekeken en die gasten moeten daar dan ook verantwoording voor afleggen. Al bij al denk ik dat er met VAR meer betere beslissingen worden genomen dan zonder. En het is de totaalsom die telt.
Wat een ontzettend matige ploeg is dat Engeland zeg.
Allemaal spelers die bij hun club aardig lijken te kunnen voetballen, maar niemand die het in doet team ook kan.
En die Sterling is me toch een blind paard..
Allemaal spelers die bij hun club aardig lijken te kunnen voetballen, maar niemand die het in doet team ook kan.
En die Sterling is me toch een blind paard..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Met het eerste deel ben ik het eens en dat zou kunnen helpen om dit soort zaken in de toekomst te voorkomen. Als dat echter niet het geval is (en we op het tweede deel van je post komen), dan is het imo geen verbetering. Als het totaal wilekeurig is dan heeft het weinig zin en levert het imo geen enkele bijdrage aan het geheel eerlijker te maken. Eerder nog willekeuriger omdat er blijkbaar zelfs met videobeelden nog totaal random beslissingen worden gemaakt.Coltrui schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:16:
Het zorgt er in ieder geval voor dat de organisatie zich niet meer kan verbergen tov de kijker.Coltrui schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:16:
Maw het wordt enigszins our way (die van de kijker) of de highway (die van de FiFa, maar dan gaan ze wel echt fans/kijkers verliezen.)
How do you save a random generator ?
Ik ben zeker voor de VAR, maar niet op de huidige manier. Geen idee wanneer hij ingezet wordt een waarom. En ook moet je maar afwachten welke camerastandpunten ze mogen zien want dat wisselt ook nog.Coltrui schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:16:
Betere beslissingen op zich is leuk maar niet het enige doel, het moet er wel eerlijker van worden. Daar ben ik nu nog niet van overtuigd.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ligt het nou aan mijn TV/apparatuur of aan de kwaliteit van de uitzending dat er een soort van donker / lichter wisseling in beeldkwaliteit is?
Het gras is de ene keer groener dan de andere keer. Vooral aan de overkant.Slomy schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:22:
Ligt het nou aan mijn TV/apparatuur of aan de kwaliteit van de uitzending dat er een soort van donker / lichter wisseling in beeldkwaliteit is?
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Ik zag het net 1-0 worden, was even de deur uit en dacht dat het wel iets van 5-0 zou staan. Staat het gewoon 1-1, niet goed voor mijn poule maar wel leuk aangezien ik vaak voor de underdogs ben
Klopt.. hier ook via de ziggostream via ipadSlomy schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:22:
I have no special talent. I am only passionately curious.
Ik zie dit ook op de BBC. Af en toe flitst het naar wat donkerder beeld, heel kort.Slomy schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:22:
BBC commentator noemt het nu: broadcaster issue.
Maar da's altijdiichel schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:23:
[...]
Het gras is de ene keer groener dan de andere keer. Vooral aan de overkant.
De overkant?iichel schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:23:
[...]
Ik dacht bij de buren?
iichel schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:23:
[...]
Ok, dan hoef ik hier nog geen pleidooi voor een OLED te starten
Ik zou niet weten waarom niet.Slomy schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:24:
[...]
![]()
Ok, dan hoef ik hier nog geen pleidooi voor een OLED te starten

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Waar is het Engeland van de eerste 20minuten gebleven??
Het frisse spel van de eerste helft is er bij de Engelsen een beetje uit, gaat allemaal veel stroever nu, alsof er een beetje zand in de motor zit. Tunesisch zand...Vlassie1980 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:23:
Ik zag het net 1-0 worden, was even de deur uit en dacht dat het wel iets van 5-0 zou staan. Staat het gewoon 1-1, niet goed voor mijn poule maar wel leuk aangezien ik vaak voor de underdogs ben
Tunesië zet wel veel druk als ze de bal niet hebben.. ze spelen niet slecht.
Engeland is sinds al jaren gewoon de underdog, ze geloven alleen zelf dat ze de opperhond zijn.Vlassie1980 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:23:
How do you save a random generator ?
Al 46 minuten aan het thee drinken 😎Grindtegel schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:25:
Waar is het Engeland van de eerste 20minuten gebleven??
Vind het wel apart, heb deze WK het idee dat de 2e helft bij veel ploegen tegenvalt (ik denk aan een Portugal/Mexico/Duitsland en zo zijn er vast nog wel meer die ik even vergeten ben). Vind het wel apart eigenlijk.
Het tweede deel van mijn post was louter om aan te geven dat ze nog fouten maken - dat het een leerproces is. Maar ze worden er wel op aangepakt. En met alle respect, ik vind dit beter dan niks doen. Wat ik wil zeggen: ja, de VAR is nog niet doeltreffend genoeg, maar we gaan er wel stilaan heen met vallen en opstaan.Snowdog schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:20:
[...]
Met het eerste deel ben ik het eens en dat zou kunnen helpen om dit soort zaken in de toekomst te voorkomen. Als dat echter niet het geval is (en we op het tweede deel van je post komen), dan is het imo geen verbetering. Als het totaal wilekeurig is dan heeft het weinig zin en levert het imo geen enkele bijdrage aan het geheel eerlijker te maken. Eerder nog willekeuriger omdat er blijkbaar zelfs met videobeelden nog totaal random beslissingen worden gemaakt.
Ook voor jou, bovenstaande postGonadan schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:22:
[...]
Ik ben zeker voor de VAR, maar niet op de huidige manier. Geen idee wanneer hij ingezet wordt een waarom. En ook moet je maar afwachten welke camerastandpunten ze mogen zien want dat wisselt ook nog.
Betere beslissingen op zich is leuk maar niet het enige doel, het moet er wel eerlijker van worden. Daar ben ik nu nog niet van overtuigd.
[ Voor 4% gewijzigd door Coltrui op 18-06-2018 21:32 ]
Kane heeft sinds zijn goal geen bal meer geraakt...
Speelt Engeland nou zo slecht, ondanks z'n grote namen, of is Tunesië gewoon goed bezig? (kijk pas sinds de rust)
Tunesie voetbalt heel goed naar hun mogelijkheden.iichel schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:29:
Speelt Engeland nou zo slecht, ondanks z'n grote namen, of is Tunesië gewoon goed bezig? (kijk pas sinds de rust)
Ze zitten er strak op.Vlassie1980 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:30:
[...]
Tunesie voetbalt heel goed naar hun mogelijkheden.
Ook wel grappig om te zien dat het stadion zo vol zit, ondanks dat het 'maar' een groepswedstrijd is.
Vlassie1980 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:30:
[...]
Tunesie voetbalt heel goed naar hun mogelijkheden.
Maar alsnog is Engeland heel slecht.iichel schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:29:
Kijk maar hoe ze druk zetten. Zit geen lijn in, geen gedachte achter.
Iedereen vergeet ook de voorbereiding van Tunesië. Spanje maar Net 1-0 gewonnen en Portugal gelijk. Het zijn geen koekebakkers.
Niet iedereen volgt Tunesië op de voetbvbal79 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:33:
Iedereen vergeet ook de voorbereiding van Tunesië. Spanje maar Net 1-0 gewonnen en Portugal gelijk. Het zijn geen koekebakkers.
Maar heeft er wel een zinnig woordje over te zeggen
Tunesië is een heel stugge ploeg inderdaad. Zoals ik zei: hou de Zwitsers en de Socceroos maar in de gaten. Die gaan nog hoge toppen scheren. Zoals altijd: wilskracht en je kop er voor leggen...
Hebben wij niet met 3-0 van Portugal gewonnen? Zegt niet heel veel dusbvbal79 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:33:
Zonder kritische blik geen verbetering, maar ik begrijp dat jij geen kritisch geluid wilt horen?Coltrui schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:28:
Het tweede deel van mijn post was louter om aan te geven dat ze nog fouten maken - dat het een leerproces is. Maar ze worden er wel op aangepakt. En met alle respect, ik vind dit beter dan niks doen. Wat ik wil zeggen: ja, de VAR is nog niet doeltreffend genoeg, maar we gaan er wel stilaan heen met vallen en opstaan.
[...]
Ook voor jou, bovenstaande postJe moet de wil om een en ander te verbeteren toejuichen en niet afbreken omdat jij een feilloos systeem verwacht. Anders gaan we terug naar Maradonna en Henry, die met de handjes scoren en zo de geschiedenis vervalsten. Dat gaat nu niet meer gebeuren, dus onder de streep is de VAR nu al een verbetering. En ja, het kan nog beter. Maar da's geen reden om het systeem af te schieten.
Ik durf te beweren dat zonder kritiek op de arbitrage de VAR überhaupt nooit was gekomen.
De suggestie van VAR afschaffen en naar handsdoelpunten is natuurlijk een drogreden van jewelste.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zit inderdaad bijna helemaal vol, maar dat is wel gebruikelijk bij groepswedstrijden op WK's / EK's. Je zag vooral bij Egypte - Uruguay veel lege plekken maar dat kwam doordat sponsors en bobo's de kaarten wel hadden gekocht maar niet op kwamen dagen. Erg triest aangezien echte fans er heel veel voor over hebben.iichel schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:32:
Ook wel grappig om te zien dat het stadion zo vol zit, ondanks dat het 'maar' een groepswedstrijd is.
Ze moeten die Trippier op het middenveld zetten en uit de verdediging, dat is de enige die creativiteit brengt en dat heeft Engeland echt nodig
Hoe komt het trouwens dat Egypte en Algerije zich niet gekwalificeerd hebben? Vooral Egypte is toch wel een grootmacht in het Afrikaanse voetbal.
Egypte doet wel mee?
Je begrijpt me verkeerd. Ik zeg zelfs dat het niet 100% correct is. Maar als jij terugwil naar een arbitrage zonder VAR, ook prima. Niks drogreden, gewoon realiteit. Roepen dat iets een drogreden is is de nieuwe drogreden. VAR haalt dit soort ongein (scoren met de hand) er gewoon keihard uit. En da's al een pro op zich. Dat jij de minste kieteling bestraft wil zien, da's prima. Maar de excessen gaan er nu wel uit. Winst onder de streep. Kom op zeg...Gonadan schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:36:
[...]
Zonder kritische blik geen verbetering, maar ik begrijp dat jij geen kritisch geluid wilt horen?
Ik durf te beweren dat zonder kritiek op de arbitrage de VAR überhaupt nooit was gekomen.
De suggestie van VAR afschaffen en naar handsdoelpunten is natuurlijk een drogreden van jewelste.
[ Voor 10% gewijzigd door Coltrui op 18-06-2018 21:40 ]
https://www.google.nl/sea...&sourceid=chrome&ie=UTF-8DutchOwnage schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:37:
Hoe komt het trouwens dat Egypte en Algerije zich niet gekwalificeerd hebben? Vooral Egypte is toch wel een grootmacht in het Afrikaanse voetbal.
Oeps je hebt gelijk. My badiichel schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:37:
Egypte doet wel mee?
Nog een fout en je krijgt rood en mag niet meer meedoen
Wel even de VAR mee laten kijken dan hebvbal79 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:40:
[...]
Nog een fout en je krijgt rood en mag niet meer meedoen
Gaat Engeland er nog een in krijgen? Denk het niet.
Dit Engeland heeft ook gewoon geen plan B, de hele selectie is afgestemd op het hele direkte spel en middenveld overslaan. Zelfs tegen de mindere landen blijkt nu al dat ze het middenveld niet kunnen controleren ...
Ik ben kritisch op de VAR maar geef aan niet tegen de techniek te zijn, meerdere malen zelfs. Jij verzint zelf de redenatie dat ik weer terug wil naar zonder en valt mij op die zelfbedachte ideeën aan. Dát is een klassieke drogreden, niets meer en niets minder. Als jij niets verzint zal ik je er ook niet op aanvallen.Coltrui schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:38:
Je begrijpt me verkeerd. Ik zeg zelfs dat het niet 100% correct is. Maar als jij terugwil naar een arbitrage zonder VAR, ook prima. Niks drogreden, gewoon realiteit. Roepen dat iets een drogreden is is de nieuwe drogreden. VAR haalt dit soort ongein er gewoon keihard uit. Kom op zeg...
Nu graag weer gewoon inhoudelijk.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Weet je wat het ergste is?
Als we ons hadden gekwalificeerd, hadden we nog een redelijke kans om ver te komen ook als ik dit allemaal zo zie.
Als we ons hadden gekwalificeerd, hadden we nog een redelijke kans om ver te komen ook als ik dit allemaal zo zie.
Dat is toch gewoon het Engelse voetbal?apis29 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:41:
Dit Engeland heeft ook gewoon geen plan B, de hele selectie is afgestemd op het hele direkte spel en middenveld overslaan. Zelfs tegen de mindere landen blijkt nu al dat ze het middenveld niet kunnen controleren ...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nu die andere Algerijnse keeper op de grond....
Zullen we de VAR maar een eigen topic geven...?

serieus?albino71 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:42:
Weet je wat het ergste is?