Bitcoin-topic #4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavorius
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 15:35
Jammer dat nog niet bekend is wat we kunnen zien op die dagen, wie de sprekers worden, welke thema's, het programma. In Satoshi Radio aflevering 213* werd wel besproken dat de insteek praktischer zou worden. Meer workshops dan bij andere BTC conferenties.

*linkje is contactmoment met organisator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Xavorius schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:49:
[...]

Jammer dat nog niet bekend is wat we kunnen zien op die dagen, wie de sprekers worden, welke thema's, het programma. In Satoshi Radio aflevering 213* werd wel besproken dat de insteek praktischer zou worden. Meer workshops dan bij andere BTC conferenties.

*linkje is contactmoment met organisator
Aaron Van Wierdum gaf al wat tips te willen ontvangen in de DBS chat.

Enkele namen (puur speculatie want niets is bevestigd) die benoemd zijn:
Patrick Hansen, Willem Middelkoop, Marc Van Der Chijs, lokale overheid van Zwitserland die bitcoin accepteert als belasting, Paul Buitink, Saifedean Ammous, Sjors Provoost, Joost Jager (LND), Jelmer ten Wolde, Jeroen Blokland, Edin Mujagić, Adam Ficsor, Giacomo Zucco, Simon Lelieveldt, Boris v.d. Ven, Wladimir v.d. Laan, Janine Römer, Simon Dixon, Gigi, Farrington, Adam Curry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavorius
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 15:35
Oké dank je, toch al een heel lijstje met voor mij bekende namen.
Weet je toevallig ook in welke context ze zijn genoemd: als spreker of gewoon (vermoedelijk) aanwezig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Xavorius schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 19:44:
Oké dank je, toch al een heel lijstje met voor mij bekende namen.
Weet je toevallig ook in welke context ze zijn genoemd: als spreker of gewoon (vermoedelijk) aanwezig?
Dit ging specifiek over sprekers (en panels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melleke22_
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 22-03-2023
*knip, spam*

[ Voor 97% gewijzigd door F_J_K op 22-03-2023 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:39
De Apple Appstore policy politie botst met Bitcoin tipping in Damus, een Nostr client:

https://appleinsider.com/...tore-over-bitcoin-tipping

Er wordt aangedragen dat dit soort tips via een in-app purchase functionaliteit moet lopen, maar dat is een vreemde eis, aangezien je dan helemaal geen aansluiting bij het Lightning netwerk kan hebben.

Wat het nog vreemder maakt is dat er een vrijwel een identieke functionaliteit in de Twitter app zit.

• Netburst
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 10-09 12:15
Gaan hier mensen naar Bitcoin Amsterdam?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:29
Netburst schreef op woensdag 13 september 2023 @ 15:06:
Gaan hier mensen naar Bitcoin Amsterdam?
Ik zou wel willen, vermaakt me altijd wel goed op dit soort eventjes, en altijd leuk om mensen irl te zien.

Echter, moet ik dan 2 dagen vrij nemen, en €300 voor een kaartje neerleggen. Dat vind ik net wat te gortig. Geef me dan maar gewoon sats voor die €300, en dan kijk ik wel de YT livestreams

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:09
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AjZVKMXEAmeve8vjlVNJYQ1IEJA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/lgg9bHgoTxi07L9jZwsqRf97.png?f=user_large

Prima, laten we een poging doen.

Heb toevallig deze week uren zitten zoeken naar een Bitcoin only discord server, wel geteld 1tje gevonden. Meeste servers gaan over micro cap coins en waar je de beste pump en dump kunt verwachten.

[ Voor 9% gewijzigd door Nopheros op 27-03-2024 15:51 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nopheros
Gisteren toch weer even dik 400 miljoen usd via de ETFs in Bitcoin gestroomd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lbLKE6yoyRU7H3jpUqyM5LS5OZ0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/pB1erAG8rLWeO3fc18oKJK53.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:58
Wat mij verbaasd is dat we dagelijks oude wallets actief zien worden (hoeft niet te betekenen dat wordt verkocht, maar die kans is natuurlijk wel groot).

https://www.lookintobitcoin.com/charts/whale-shadows/

Dan ben je 7 tot 10 jaar aan het HODLEN en ga je nu vlak voor de halving verkopen, dat volg ik niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:18

DexterDee

I doubt, therefore I might be

BTC100K2021 schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 16:24:
Wat mij verbaasd is dat we dagelijks oude wallets actief zien worden (hoeft niet te betekenen dat wordt verkocht, maar die kans is natuurlijk wel groot).

https://www.lookintobitcoin.com/charts/whale-shadows/

Dan ben je 7 tot 10 jaar aan het HODLEN en ga je nu vlak voor de halving verkopen, dat volg ik niet helemaal.
Is daar bewijs van dan? Dat die coins niet van een Electrum wallet naar een hardware wallet gaan en bij dezelfde eigenaar blijven maar bijvoorbeeld naar een deposit adres van een offramp provider gaan? Het lijkt me namelijk bijzonder stug dat iemand nu grote hoeveelheden verkoopt.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
DexterDee schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 16:39:
[...]

Is daar bewijs van dan? Dat die coins niet van een Electrum wallet naar een hardware wallet gaan en bij dezelfde eigenaar blijven maar bijvoorbeeld naar een deposit adres van een offramp provider gaan? Het lijkt me namelijk bijzonder stug dat iemand nu grote hoeveelheden verkoopt.
Denk dat iedereen daar een andere kijk op heeft of kan hebben toch?

Stel je hebt Bitcoin in 2011 gekocht, 1000 stuks voor 3 appels. Waarom niet verkopen als je hiermee genoeg geld hebt voor de rest van je leven? Je verkoopt dus een stukje zekerheid dan.

Maar dat zal uiteraard niet voor iedereen gelden inderdaad.

[ Voor 10% gewijzigd door Nopheros op 27-03-2024 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:15

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Modbreak:Wat onzinposts opgeschoond. Het is hier geen HK, noch is dit het slowchat topic. Graag louter serieuze berichten hier.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
De dag grafiek van Bitcoin ziet er slechter en slechter uit, gaan we de 60k opzoeken?

--

Tot zover dan het Bitcoin topic, was gezellig voor die 10 min ;w

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:48
Het volgende heb ik recent nog niet langs zien komen hier op Tweakers volgens mij.
@Tominatie heeft het in 2018 wel 1x over de wet van Metcalfe gehad, daar gaat dit ook over.

Giovanni Santostasi, een natuurkundige, Giovann35084111 op Twitter, zegt dat Bitcoin zich meer gedraagt als een stad of een organisme dan als een financiële asset, volgens machtsverbanden, oftewel power laws in het Engels.

M'n wiskundeniveau reikt niet verder dan afgerond VWO wisA+B uit de vorige eeuw, beetje roestig dus, daardoor vind ik dat ik het zelf niet echt goed kan beoordelen, maar vind het in ieder geval wel interessant dat er weer een iets andere kijk op Bitcoin opduikt, alhoewel Giovanni al 12 jaar bezig is zegt ie.
Z'n Medium vertelt er nog meer over: https://giovannisantostasi.medium.com/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaCoTa
Nog 6 blokken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaCoTa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CcJaferWrRlvZty-T-8-DQwE4nc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jwD4oNUyeu8K8Y0o3ArLZaaT.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 22:53
Bitcoin

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netburst
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 10-09 12:15
CAPS (SiComputers) lijkt te zijn gestopt met bitcoin? Iemand tip waar ik dan kan kopen voor btc?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste