If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
[ Voor 20% gewijzigd door A87 op 10-06-2018 18:22 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Hij is pauper.A87 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 18:21:
Jammer dat Elon Musk 0,25 BTC heeft en niet meer. Voor 3 miljard dollar ofso.
Weg
Nog niet zo lang geleden zou dit nieuws zo 30% van de prijs afsnoepen.RaptorXS schreef op zondag 10 juni 2018 @ 17:05:
Volgens het "altijd" betrouwbare Zerohedge komt de huidige koersdaling o.a. door manipulatie van een paar grote beurzen...
[...]
Bron: https://www.zerohedge.com...aed-manipulation-coinrail
Wie goed doet, die goed ontmoet.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nou ja dat hoeft niet persé? Je hebt nog 5 dagen om geld te maken, daarna is de pret over maar misschien dat hij weer terugkomt op etherdelta bijv. Misschien staat hij er zelfs al. Kan natuurlijk ook zijn dat ze er helemaal mee stoppen, tsja dan heb je een waardeloze bag.
Kan er verder niet zo gek veel over vinden anders dan een enkele dev die er dan wel en dan weer geen zin in heeft. Explorer doet ook niks en er is ook geen mining meer. Lijkt erop dat het een compleet dood project is. Blijft wel dat er een kansje is op een verdubbelaar maar het volume zal nu ook heel snel gaan inkakken dus je moet wel snel zijn en niet teveel geld inzetten.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Hoe bevalt het tot nu toe?Klaas25 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 13:10:
[...]
Haha. Ja sinds eergister. Heb alleen nog maar wat ripple. Voor de leuk..
PSN: Marselaar
Ja maar als hij snel terug zou bouncen was het een buy signalggj87 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:33:
Een breakout naar beneden is ook een breakout.
PSN: Marselaar
Maar gelukkig is het wel lekker weer. Succes allen
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
gogogo! Meer! Die short loont
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
ongeveer 6400, vorige low van begin april.dabla schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:34:
Wat is nu volgende support level eenmaal door de 7k?
had je gister moeten doen.gabn88 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:42:
En weer vol in Neo op $46! Op dit soort momenten is USDT wel ideaal.
Verkocht op $49, dus mooi bijna 6% meer coins.
Is dat niet optimistisch?gabn88 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:50:
Gaat wel heel hard nu... hoop dat de kooporder op €5400 ook nog geraakt wordt![]()
Euh slecht. XPR is net onder de 50 cent gedoken en had het gekocht voor gemiddeld 58 cent.
Je bent zojuist ontmaagd, proficiat.Klaas25 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:52:
[...]
Euh slecht. XPR is net onder de 50 cent gedoken en had het gekocht voor gemiddeld 58 cent.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
In welke coin wil je uitbetaald worden?
Mag van mij nog wel verder duiken. Dan ga ik mooi meer XRP kopen en komt dat gemiddelde van inkoop omlaag
En ik lees verschillend over TRX. Opzich wel intressant voor die paar rotcenten.
Nog eentje opentrekkenNurksis schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:57:
Wat doen jullie nu in dit soort situaties ?
Ik kom net kijken. Wat ik al wel geleerd heb. HODL. xDNurksis schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:57:
Videos van de cryptotwins kijken op Youtube.
[ Voor 10% gewijzigd door Klaas25 op 10-06-2018 19:58 ]
Formule 1 kijken.Nurksis schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:57:
Paniek en pussy-ing out.Nurksis schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:57:
Verwijderd
Nu hoor je er echt bij.Klaas25 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:52:
[...]
Het grote cryptocurrency slowchat topic aka Het grote bagholder slowchat topic aka Het grote whalesvictim praatgroep topic.
Uithuilen op TweakersNurksis schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:57:
Ik zeg bounce op 6400.
Digipas opzoeken, Bitonic aanklikken en kopen. Naar exchange sturen, de helft voor de koers van 100$ meer verkopen en lagere buy orders plaatsen, mocht die verder gaan dippen.Nurksis schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:57:
Indien dit de diepste dip was, heb je wel gekocht in de dip. Zoniet dan koop je die met je lagere buy orders.
Als die naar 4000$ ben je gewoon fucked.
De tijd leert of het tij keert
dit liedje opzettenNurksis schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:57:
YouTube: Terminator 2: Judgment Day theme for 30 minutes
Weg
Verwijderd
Nurksis schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:57:
Dan ga ik kopen.New Yorker schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:05:
Ik ga panikeren als ethereum onder $200 gaat
Okay, heel misschien waren jullie al op de hoogte...
Kost me vandaag toch weer enkele duizenden dollars.
mijn mondje en kontje verkopenNurksis schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:57:
Verdien je waarschijnlijk meer mee dan met crypto
En dan wacht je op nieuws van de buitenwereld. Een teken van leven, iets dat signaleert dat er een einde is gekomen aan deze crypto-apocalyps, dat is waar je op wacht.
Het is dus eigenlijk gewoon een kwestie van lijden, lijden en nog eens lijden.
haha ja dat denk ik ookggj87 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:09:
[...]
Verdien je waarschijnlijk meer mee dan met crypto
Verwijderd
Stoffa schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:09:
Je reageert hier op door, zoals ik eerder al aangaf, ramen en deuren te sluiten. Vrouwen en kinderen eerst. Vervolgens span je de anus goed aan, en begraaf je je gezicht in je armen terwijl je gehurkt op de grond plaatsneemt.
En dan wacht je op nieuws van de buitenwereld. Een teken van leven, iets dat signaleert dat er een einde is gekomen aan deze crypto-apocalyps, dat is waar je op wacht.
Het is dus eigenlijk gewoon een kwestie van lijden, lijden en nog eens lijden.
Ja ik ben sinds januari aan het minen en mijn BTC wallet groeit gestaag en dus zulke dipjes hebben ook steeds meer impact op mijn hartsla.. uhmm pf.Ton Hasselt schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:08:
[...]
Kost me vandaag toch weer enkele duizenden dollars.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
App wil gewoon niet opstarten . Pop up waar normaal de wallet staat is een zwart scherm en na een tijdje komt er een melding dat het programma word afgesloten.
En ik maar trots zijn op mn $7100 aankoop.
Verwijderd
Je schuift je inzet op het werk gewoon van de volle 40 naar 20%.Klaas25 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:16:
Hoe gaan jullie er mee om op het werk dan? uitgaande dat meeste hier op kantoor zitten maar dan nog. Alleens te laat geweest met verkopen omdat je op het werk zit?
Ineens heb je uren over om te traden.
Verwijderd
Achteraf gezien, had je...Chris.nl schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:19:
-15% verlies op m'n inleg nu, was 10 mei nog +109%
Leuk? Nee. Volatiel? Ja!
Laat maar.
Precies, het glas is half vol. Ok, je verliest dan geld, maar er is tenminste volatiliteit.Chris.nl schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:19:
-15% verlies op m'n inleg nu, was 10 mei nog +109%
Leuk? Nee. Volatiel? Ja!
Ho ho, je verliest pas als je het verkoopt op dat moment.Stoffa schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:21:
[...]
Precies, het glas is half vol. Ok, je verliest dan geld, maar er is tenminste volatiliteit.
Ik leer snel
Ik had op +18% flink bijgekocht, maar dat percentage laat ik verder even buiten beschouwing, dat is een hodlpot tot eind 2019. Achteraf gezien, ga ik nog...
Heel goed Klaasie, voor je het weet schrijf je hele TA-epistels op tradingview.Klaas25 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:22:
[...]
Ho ho, je verliest pas als je het verkoopt op dat moment.
Ik leer snel
Verwijderd
Zo moet je het maar zien idd.Stoffa schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:21:
[...]
Precies, het glas is half vol. Ok, je verliest dan geld, maar er is tenminste volatiliteit.
Ok, je verliest geld, maar geld is ook niet alles.
Ok, je verliest geld, maar iedereen komt weer eens langs op het slowchat topic.
Ok, je verliest geld, maar anderen nog meer.
Ok, je verliest geld, maar niet je eigenwaarde.
Ok, je verliest geld, maar wel weer eens een mooi 24h volume.
Ok, je verliest geld, maar in feite geen crypto.
Ok, je verliest geld, maar anders was het toch wel opgegaan aan andere ongein.
Het valt best mee allemaal.
De reden hiervoor is dat we eerder al op 6k hebben gestaan, en vervolgens naar iets van 11/12k zijn gestegen, en weer omlaag. Dat komt dus eigenlijk gewoon over als een bounce nadat de 6k werd aangetikt, maar dan op iets langere termijn.
Nu die bounce weer voorbij is, gaat het grote (grote!!) lijden pas echt beginnen. En inderdaad Klaasie, zolang je niet verkoopt is er niets verloren. Eens zien hoe dat voelt als btc straks 3k waard is.
Halfvol dusVerwijderd schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:27:
[...]
Zo moet je het maar zien idd.
Dit is mn favoriet denk ik.Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:27:
[ Voor 12% gewijzigd door Stoffa op 10-06-2018 20:30 ]
Zijn we eindelijk verlost van die stomme altcoins!Stoffa schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:27:
Als ik heel eerlijk ben is dan denk ik dat we echt totaal, finaal naar de kloten gaan nu.
Ja, dat is wel een bijkomend nadeel.Eens zien hoe dat voelt als btc straks 3k waard is.
Niet helemaal, dan is 1 BTC min of meer betaalbaarRichh schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:33:
[...]
Zijn we eindelijk verlost van die stomme altcoins!
[...]
Ja, dat is wel een bijkomend nadeel.
Je mag wel op mijn schouder uithuilen aan het einde van de week.gabn88 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:42:
De $6700 lijkt het voor vandaag te houden. Ben benieuwd wat voor weekje dit wordt!
Je kan beter vermelden welke coins niet goedkoop zijn nu.New Yorker schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:38:
XMR is nu heel goedkoop.
Jij ook bij mij als je de moon lambo gemist hebt.Stoffa schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:45:
[...]
Je mag wel op mijn schouder uithuilen aan het einde van de week.
M'n favoriet:Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:27:
[...]
Zo moet je het maar zien idd.
Verwijderd
Die heeft nog mooi even z'n LTC eruit geschopt om een mysterieuze investering te doen.
Wat een fking baas ook, achteraf gezien.
Mja. Vaak ben je te bang..
[ Voor 9% gewijzigd door Klaas25 op 10-06-2018 20:52 ]
Was dat niet die gozer die all in LCC ging?Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:52:
Ik denk even aan @Turbo-Puppy!
Die heeft nog mooi even z'n LTC eruit geschopt om een mysterieuze investering te doen.
Wat een fking baas ook, achteraf gezien.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!