Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 90 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.912 views

Verwijderd

Hoppakee, weer even spot goedkoop CVT in gekocht :P

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 17:40:
Hoppakee, weer even spot goedkoop CVT in gekocht :P
Alles is spotgoedkoop.

Verwijderd

Ja hahaha, schiet niet op he
Maar we roepen al maanden dat het goed koop is
Waneer word het eens duur?

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 17:46:
[...]

Ja hahaha, schiet niet op he
Maar we roepen al maanden dat het goed koop is
Waneer word het eens duur?
Net voordat je koopt, daarna daalt het.

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
Dat weet jij niet, zoals ik het nu zie kan alles nog veel lager......vertrouwen en volume zijn er helemaal uit lijkt het

Verwijderd

Heb nog 50 vennetjes die gaan toch best lekker nu, spijt dat ik er niet meer gekocht heb

BTC weer ff boven de 7700 dan kan alles er weer uit met winst :P

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2018 18:00 ]

• lonehitman
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
golfgti5 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 17:52:
[...]

Dat weet jij niet, zoals ik het nu zie kan alles nog veel lager......vertrouwen en volume zijn er helemaal uit lijkt het
Koersen zijn redelijk stabiel. Begint op vorig jaar te lijken. In september gaan we omhoog. Zo niet dan stap ik na bijna twee jaar uit de crypto.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:02
lonehitman schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 18:15:
[...]

Koersen zijn redelijk stabiel. Begint op vorig jaar te lijken. In september gaan we omhoog. Zo niet dan stap ik na bijna twee jaar uit de crypto.
Begint inderdaad op vorig jaar te lijken. Lekker een crypto vrije zomer! En daarna de run naar de kerst!

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Behalve ONT, daar betaal je momenteel de hoofdprijs voor.

• Ton Hasselt
Beaulion schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 18:21:
[...]

Behalve ONT, daar betaal je momenteel de hoofdprijs voor.
Linda ook.

• Beaulion
  • Niet online
Via jou wel ja. Ik koop ze decentraal, goedkoper. Beter ook heb ik gehoord in plaats van centraal, schijnt de toekomst te zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Beaulion op 08-06-2018 18:24 ]

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
Zo , heb afscheid genomen van m,n XVG , heb er meer TRX en ZIL voor bijgekocht

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Opdracht 1, zoek de HODLER die langer kan HODLEN dan 3 dagen.

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Beaulion
  • Niet online
A87 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 18:40:
Opdracht 1, zoek de HODLER die langer kan HODLEN dan 3 dagen.
Wissel jij je ark om de 2 dagen in dan?

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-11 21:17

sourcecode

Prepare for the next ATH

toch ff bitcoin meester getest en wat gekocht :)

siacoin :)

nou werkt prima..............

proost

Prepare for the next ATH

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

als ik nu kijk waar sommige alts staan mbt de koers van BTC, dan is er toch er wel een sprake van verschuiving..................

zeker icm de ATH in jan.........

Prepare for the next ATH

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:49
Weet iemand hoe ik kan zien waar een transactie vandaan komt, ik heb nl. net wat trx ontvangen maar zou zo niet weten waar dat vandaan komt.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Tja kijk die VEN is wel aan het bouwen nu, straks neemt een grote speler deze over............
wie denkt er ook zo over ?

dan gaat alles wel MOON

Prepare for the next ATH

• Ton Hasselt
zwerfkater schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 19:00:
Weet iemand hoe ik kan zien waar een transactie vandaan komt, ik heb nl. net wat trx ontvangen maar zou zo niet weten waar dat vandaan komt.
Die zijn van mij, kun je ze even terugsturen?

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-11 18:12
VeChain is vooral bezig met hun ecosysteem, adoptie en overheden binnenboord trekken.

Qua investering een veilige investering als je het over 2~5 jaar ziet. Voor short-term/mid-term is het allemaal nog een beetje mweh.

Als alle coins nou eens ophouden met partnerships spammen maar vooral duidelijk maken wat de inhoud van een partnership is dan zal de hele community geholpen zijn. 99% van de partnerships hebben qua inhoud precies 0,0.

[ Voor 33% gewijzigd door RedHat op 08-06-2018 19:08 ]

• Ton Hasselt
RedHat schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 19:07:
VeChain is vooral bezig met hun ecosysteem, adoptie en overheden binnenboord trekken.

Qua investering een veilige investering als je het over 2~5 jaar ziet. Voor short-term/mid-term is het allemaal nog een beetje mweh.
Niks dus.

• Beaulion
  • Niet online
Bij “veilig” was ik al afgehaakt.

• Ton Hasselt
Beaulion schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 19:09:
[...]

Bij “veilig” was ik al afgehaakt.
_O-

• RedHat
Noem het maar niks. Ik vind de basis om te overleven in een overvolle cryptomarkt niet niets. VeChain is er niet één die aankomende jaren gaat verdwijnen waar 99% dat wel gaat doen. Ze pakken de basis gewoon erg goed aan alleen dat is voor speculanten (blijkbaar) niet genoeg.

Maar als je kijkt welke Coin het hardst gegroeid is in 2018 vind ik het een beetje lamlendig om er 2 woorden aan te weiden.

[ Voor 12% gewijzigd door RedHat op 08-06-2018 19:15 ]

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Dat minen blijft toch ook wel grappig, 29 uur niks, wilde al bijna van pool switchen en toen ineens 3 blokken binnen nog geen 50 minuten. :D
Niet dat het nou zoveel oplevert maar het is wel grappig om ernaast te doen. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Crypts schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 19:17:
Dat minen blijft toch ook wel grappig, 29 uur niks, wilde al bijna van pool switchen en toen ineens 3 blokken binnen nog geen 50 minuten. :D
Niet dat het nou zoveel oplevert maar het is wel grappig om ernaast te doen. :P
met welke middelen ?

Prepare for the next ATH

• Ton Hasselt
RedHat schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 19:10:
[...]

Noem het maar niks. Ik vind de basis om te overleven in een overvolle cryptomarkt niet niets. VeChain is er niet één die aankomende jaren gaat verdwijnen waar 99% dat wel gaat doen. Ze pakken de basis gewoon erg goed aan alleen dat is voor speculanten (blijkbaar) niet genoeg.

Maar als je kijkt welke Coin het hardst gegroeid is in 2018 vind ik het een beetje lamlendig om er 2 woorden aan te weiden.
Maak je geen zorgen, zelfs ik heb Ven. :w

• Beaulion
  • Niet online

Als alle coins nou eens ophouden met partnerships spammen maar vooral duidelijk maken wat de inhoud van een partnership is dan zal de hele community geholpen zijn. 99% van de partnerships hebben qua inhoud precies 0,0.
Ik heb het idee dat de “markt” ook op goede inhoudelijke partnerships een beetje averechts reageert, er komt een pump en dan weer een (niet echt in verhoudingstaande) dump. Het zou de cryptomarkt goed doen als die cultuur eens om zou slaan, maar dat zie ik nog niet zo snel gebeuren.
Juist omdat iedereen zo reageert op een announcement,listing of partnerships maakt dat coins het op deze manier ook uitbuiten.
Ik doe er zelf ook aan mee helaas....

[ Voor 3% gewijzigd door Beaulion op 08-06-2018 19:27 ]

• RedHat
Ton Hasselt schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 19:22:
[...]

Maak je geen zorgen, zelfs ik heb Ven. :w
:w

Ik zie niet in wat dat veranderd aan je bericht, of je wel of geen ven hebt maakt weinig uit toch.

• Crypts
Laptop met Gforce (en ja ik weet dat dat niet goed is :P ) en een desktop met low voltage Xeon proc. Ik draai met minen alleen al iig break even of net daarboven maar mocht deze coin (xtl) nog eens op meer exchanges gelist worden dan wordt het leuk. Tussentijds handel ik een beetje heen en weer, tot nu ongeveer 30% meer coins kunnen vergaren dus ja ik maak winst maar je hebt het dan wel over hele kleine bedragen. ;)
Is ook meer voor de leuk eigenlijk. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Ton Hasselt
RedHat schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 19:24:
[...]

:w

Ik zie niet in wat dat veranderd aan je bericht, of je wel of geen ven hebt maakt weinig uit toch.
Nou gewoon, ik ga geen coin 5 jaar vasthouden en elke dag kijken wat de koers is. :N

• A87
  • Niet online

A87

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/profile_images/978391637356195840/LDB32EzJ_400x400.jpg

PAMP IT!!!!!

• Crypts

• A87
  • Niet online

A87

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/5i8p0gjr03cy.gifTo the moon and back

Verwijderd

Ik snap niet zo goed waarom NEO zo lang laag blijft hangen

• Beaulion
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 19:52:
Ik had wel verwacht dat je een graantje aan het meepikken was van ONT.

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Alles is laag aan het hangen.

Weg

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 19:52:
Waarschijnlijk omdat ik ze heb. :|

Verwijderd

Beaulion schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 19:53:
[...]

Ik had wel verwacht dat je een graantje aan het meepikken was van ONT.
Daar heb ik leuk aan verdient, en allang er uit

• Beaulion
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 19:56:
[...]

Daar heb ik leuk aan verdient, en allang er uit
Gelukkíg, ik maakte mij al zorgen. Ouwe speculant.

[ Voor 3% gewijzigd door Beaulion op 08-06-2018 19:57 ]

Verwijderd

Beaulion schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 19:57:
[...]

Gelukkíg, ik maakte mij al zorgen.
Ja die kocht ik voor $1.20 en er uit voor $5.50
Ik had toen een sterk geloof in die munt
Helaas de airdrop gemist van 1000 gratis ONT, dat had nu 9 k geweest

• Beaulion
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 19:59:
[...]

Ja die kocht ik voor $1.20 en er uit voor $5.50
Ik had toen een sterk geloof in die munt
Helaas de airdrop gemist van 1000 gratis ONT, dat had nu 9 k geweest
Ai dat is wel erg zuur. Ik had ze al eerder verkocht denk ik. Dus wat dat betreft nog goed volgehouden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:33:
[...]

Klopt. Ik heb nog even gedacht om in ieder geval iets over te houden, maar kon de laatste klik niet weerstaan >:)
Hier precies hetzelfde. Uiteindelijk ook mijn DGB en RDD er compleet doorgegokt :')

Bende

• A87
  • Niet online

A87

Veel te veel hier die alles verliezen.

• Crypts
Oh wow! Eerste uitbetaling binnen van 2 blocks, 800 nog wat xtl, derde komt er nog aan en zie dat er daarna nog weer 3 blocks gevonden zijn. :D Geen idee wat die opleveren maar met de lage koers nu is 800 xtl ongeveer $0.56. Komt dat nog er nog 2 keer bij dan is dat toch leuk. :P

edit: volgens mij gaat er iets niet helemaal goed met het netwerk, blocks lopen achter. Betalingen komen wel binnen maar kloppen doet het niet helemaal volgens mij. :+

[ Voor 23% gewijzigd door Crypts op 08-06-2018 20:30 ]

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-11 20:12
Vandaag weer redelijk wat problemen op de site van kraken, meer mensen hier last van gehad :? Vooral vanmorgen ging het vaak fout.

• Beaulion
  • Niet online
Crypts schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 20:19:
Oh wow! Eerste uitbetaling binnen van 2 blocks, 800 nog wat xtl, derde komt er nog aan en zie dat er daarna nog weer 3 blocks gevonden zijn. :D Geen idee wat die opleveren maar met de lage koers nu is 800 xtl ongeveer $0.56. Komt dat nog er nog 2 keer bij dan is dat toch leuk. :P

edit: volgens mij gaat er iets niet helemaal goed met het netwerk, blocks lopen achter. Betalingen komen wel binnen maar kloppen doet het niet helemaal volgens mij. :+
Waar mine je die munt? (Pool)

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Heb je al eens naar IBM gekeken ?
Die zijn echt al een stuk verder dan een Vechain.
Overheden zullen daar eerder zaken mee doen dan een ''startupje'' wat nog niet eens beurs genoteerd is.

IBM heeft al een infrastructuur en ik weet niet hoeveel technieken in huis, die hoeven het wiel niet uit te vinden zoals een VEN met hun temp sensortje.
Ze hebben al veel meer echte klanten en partners dan Vechain ooit zal krijgen
https://www.forbes.com/si...500s-jd-com/#5d6056b77d9c

Als je de interviews bekijkt van de ''CEO'' van Vechain dan zit ie te brallen over BMW alsof ze daar de al binnen zijn. ze doen mee aan de BMW startup garage programma.

Wees nou eerlijk als je deze interview bekijkt dan kan je het toch niet serieus nemen ? moet je kijken hoe hij erbij zit, hij voelt alsof ie god is lijkt wel, met zijn enterprise dit en zo, met zo iemand zou ik echt nooit zaken doen.
YouTube: Vechain (VEN) Interview - Unleashing the power of Mainnet

Mensen beweren dat Vechain en DNV GL een soul partnership hebben terwijl DNV GL al veel langer met Deloitte werkt en ook al echt gebruikt
https://www2.deloitte.com...rtification_industry.html

En dan hebben we het nog niet eens over de haalbaarheid en of het echt wel zo waterdicht is zoals zij zeggen.

Iemand had hier van de week een YouTube filmpje geplaatst over bijvoorbeeld producten die bederven als de temperatuur boven een bepaald niveau zou stijgen tijdens transport.
De chauffeur is wat later of zijn koelwagen is niet meer cool genoeg, hij haalt een paar ijsblokjes en plakt ze op de Vechiain sensoren.

Ik snap dat mensen het idee van Vechain mooi vinden maar het is gewoon niet uniek, en er zijn veel grotere bedrijven mee bezig met veel meer kennis en geld in huis dan Vechain.

Dus imo voor de korte termijn kan je leuk verdienen aan een Vechain, maar de LT kan je beter je geld op een IBM zetten als je in deze techniek gelooft, en zo ie zo zullen de meeste westerse bedrijven geen zaken doen met een Chinese blockchian boer wat net komt kijken.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-11 19:15

Bever!

3

Slux schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 20:36:
[...]

Overheden zullen daar eerder zaken mee doen dan een ''startupje'' wat nog niet eens beurs genoteerd is.

IBM heeft al een infrastructuur en ik weet niet hoeveel technieken in huis, die hoeven het wiel niet uit te vinden zoals een VEN met hun temp sensortje.

Als je de interviews bekijkt van de ''CEO'' van Vechain dan zit ie te brallen over BMW alsof ze daar de al binnen zijn. ze doen mee aan de BMW startup garage programma.

Wees nou eerlijk als je deze interview bekijkt dan kan je het toch niet serieus nemen ? moet je kijken hoe hij erbij zit, hij voelt alsof ie god is lijkt wel, met zijn enterprise dit en zo, met zo iemand zou ik echt nooit zaken doen.

Mensen beweren dat Vechain en DNV GL een soul partnership hebben terwijl DNV GL al veel langer met Deloitte werkt en ook al echt gebruikt

En dan hebben we het nog niet eens over de haalbaarheid en of het echt wel zo waterdicht is zoals zij zeggen.

Iemand had hier van de week een YouTube filmpje geplaatst over bijvoorbeeld producten die bederven als de temperatuur boven een bepaald niveau zou stijgen tijdens transport.
De chauffeur is wat later of zijn koelwagen is niet meer cool genoeg, hij haalt een paar ijsblokjes en plakt ze op de Vechiain sensoren.

Ik snap dat mensen het idee van Vechain mooi vinden maar het is gewoon niet uniek, en er zijn veel grotere bedrijven mee bezig met veel meer kennis en geld in huis dan Vechain.

Dus imo voor de korte termijn kan je leuk verdienen aan een Vechain, maar de LT kan je beter je geld op een IBM zetten als je in deze techniek gelooft, en zo ie zo zullen de meeste westerse bedrijven geen zaken doen met een Chinese blockchian boer wat net komt kijken.
Je hebt gelijk hoor, genoeg partijen die druk met blockchain zijn, en helemaal niet iets gebruiken waar je tokens van kan kopen. Las onlangs nog een stuk over alle verzekeraars in nederland die op een volledig private blockchain zitten, custom made.

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Die "Very lucky draw" van die Skycoin competition is echt een leuke prijs voor degene die hem mag winnen. Gewoon even 3000 Skycoins ($66.000 op dit moment).

Stort ik mijn inleg terug en stop ik de rest in muntjes :)

[ Voor 16% gewijzigd door Greymore1 op 08-06-2018 20:46 ]

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 00:15
Bever! schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 20:41:
[...]

Je hebt gelijk hoor, genoeg partijen die druk met blockchain zijn, en helemaal niet iets gebruiken waar je tokens van kan kopen. Las onlangs nog een stuk over alle verzekeraars in nederland die op een volledig private blockchain zitten, custom made.
Als er voor 1 oplossing, 2 blockchains bestaan, waarvan er eentje kan werken zonder tokens/coins... dan kan je je afvragen hoe relevant die coins eigenlijk nog zijn bij de ander. En dus ook: hoe waardevol een investering erin is. Wanneer stijgt de waarde van zo'n coin immers, als het eindproduct er niks mee te doen heeft?

Er zijn zoveel cryptomunten waar pas achteraf een economische link tussen de holders en de gebruikers is bedacht. Niet voor niks worden relevante details daarvan vaak maanden achtergehouden.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Beaulion
  • Niet online
[...]

. Las onlangs nog een stuk over alle verzekeraars in nederland die op een volledig private blockchain zitten, custom made.
Laat ze eerst maar eens alle verschillende systemen op elkaar aansluiten. Een paar jaar terug verkocht ik verzekeringen voor Achmea ( gelukkig nu niet meer..) via 2 verschillende software systemen die niet met elkaar konden communiceren. Vervolgens sloot ik de deal en moest ergens iets uitgeprint worden wat dan weer handmatig door iemand anders ingevoerd moest worden in een ander systeem.
Drama.
Maar misschien kan de Blockchain alles verbinden ;)

• RedHat
Slux schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 20:36:
[...]

Wow, een inhoudelijke reactie. 100 maal hulde en bedankt dat je überhaupt de moeite hebt genomen om er dieper op in te gaan.

Wat betreft IBM klopt dat wel, alleen DNV -> Deloitte en DNV -> VeChain ligt wel iets genuanceerder. DNV GL gaat daadwerkelijk VeChain gebruiken (Via Google is daar genoeg over te vinden) en de CEO's van DNV GL zijn toch aardig betrokken bij VeChain.

Macro gezien heb je zeker gelijk, maar VeChain en hun 'sensoren' gaat sowieso geen benchmark worden. Inhoudelijk zie ik potentie tussen de samenwerking tussen DNV GL en VeChain en zoals ik eerder hier al zei zijn loze partnerships zoals BMW etc niet van belang.

In alle markten is het nog altijd gebleken dat het niet vanzelfsprekend is dat 'het beste product' of 'de beste producent' de benchmark gaat worden. VeChain heeft als groot voordeel dat hun ecosysteem (en dat is zeker een dingetje om in te lezen) compleet op bedrijven is ingericht. Dat is wel nadelig voor investeerders, maar qua rendement (en ik heb VeChain al echt helemaal vanaf het begin) zijn er weinig projecten waar je het rendement uit kan halen wat je er initieel bij VeChain hebt uit kunnen halen.

Coins gaan op lange termijn toch 'categoriseren' en of VeChain de categorie wordt of niet is nog niet eens zo heel erg van belang. Voor een aantal jaar geleden wouden grote bedrijven niet eens wat met crypto te maken hebben en nu gaan ze het wiel uitvinden. Maar dat betekend niet dat projecten slagen of commercieel gezien het gewenste resultaat gaan boeken.

De basis van VeChain (hun ecosysteem / mainnet) is wat ik interessant vind, en de vooruitgang met PWC en DNV GL. De rest is allemaal ruis en niet van belang. Dat is ook hetgeen wat ik nauwlettend in de gaten hou. En dat de CEO een beetje een onhandige nerd is is tekenend voor crypto in het algemeen en hoe grote enterprises daarmee omgaan met al hun power, marketingmachines en kapitaal. Dat was in de internethype niet anders, maar daarbuiten hebben ook niet alle 'grootmachten' het gered en zijn er bijzonder goede startups uit voortgekomen die wij hedendaags nog kennen en zelfs prominent aanwezig zijn op het internet.

Mijn standpunt is ook een investeerdersstandpunt, dat is anders als die van daytraders of decemberinstappers. Ik zeg ook niet dat VeChain een beter / of de beste coin is op de markt, want dat boeit mij weinig. Ik kijk puur naar rendement. Persoonlijk ben ik eigenlijk helemaal niet Pro-Ven omdat ik ook vind dat er bedrijven zijn die dingen beter aan kunnen pakken, maar tussen alle scams, tryhards en startups die niet helemaal van de grond af komen denk ik persoonlijk dat VeChain gaat overleven.

[ Voor 11% gewijzigd door RedHat op 08-06-2018 20:56 ]

• Richh
Beaulion schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 20:47:
[...]

Laat ze eerst maar eens alle verschillende systemen op elkaar aansluiten. Een paar jaar terug verkocht ik verzekeringen voor Achmea ( gelukkig nu niet meer..) via 2 verschillende software systemen die niet met elkaar konden communiceren. Vervolgens sloot ik de deal en moest ergens iets uitgeprint worden wat dan weer handmatig door iemand anders ingevoerd moest worden in een ander systeem.
Drama.
Maar misschien kan de Blockchain alles verbinden ;)
Een voordeel aan blockchain is dat je forceert bedrijven een nieuwe 'database' te gebruiken. Dat biedt ruimte voor generieke api's en maakt het wellicht mogelijk om makkelijker systemen te koppelen.

Maar in principe zou dat natuurlijk al prima kunnen met de huidige technieken. Hetgene wat blockchain onderscheidt van traditionele databases, is het decentrale. Een verzekering is al snel centraal (al valt er natuurlijk wel wat te zeggen over alle verzekeraars samen) - dus heel veel voegt het denk ik niet toe.

Het zou goed zijn als bedrijven die met IT werken af en toe eens wat nieuws neerzetten in plaats van met pleisters en plakband de oude meuk heel willen houden én features willen toevoegen, maar dat terzijde :+

[ Voor 8% gewijzigd door Richh op 08-06-2018 20:54 ]

• Slux
  • Niet online
[...]

Dat gaat nog wel een puntje worden met verzekeraars.

Mensen vergeten dat de kracht van de blockcian is dat je het niet kan aanpassen, en daar zit ook 1 van de gevaarlijkste puntjes met veel toepassingen.

Als voorbeeld NAW gegevens (naam, adres, woonplaats) en het recht om vergeten worden.
Nu helemaal met die nieuwe privacy wet, waar o.a. ook de VS zo soort wet heeft.

Dus persoons en bijvoorbeeld ook medische gegevens zullen echt nog wel een probleem gaan worden in een blockchain waar je niks kan aanpassen.

Mijn gedachte hoor kan er naast zitten ;)

• Richh
RedHat schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 20:48:
[...]

Wow, een inhoudelijke reactie. 100 maal hulde en bedankt dat je überhaupt de moeite hebt genomen om er dieper op in te gaan.
Laten we nou niet doen alsof het de eerste keer dat er gefundeerde kritiek op VeChain is :+

• Beaulion
  • Niet online
Slux schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 20:55:
[...]

Dat gaat nog wel een puntje worden met verzekeraars.

Mensen vergeten dat de kracht van de blockcian is dat je het niet kan aanpassen, en daar zit ook 1 van de gevaarlijkste puntjes met veel toepassingen.

Als voorbeeld NAW gegevens (naam, adres, woonplaats) en het recht om vergeten worden.
Nu helemaal met die nieuwe privacy wet, waar o.a. ook de VS zo soort wet heeft.

Dus persoons en bijvoorbeeld ook medische gegevens zullen echt nog wel een probleem gaan worden in een blockchain waar je niks kan aanpassen.

Mijn gedachte hoor kan er naast zitten ;)
Is het niet zo dat je niet ongezien iets kan veranderen in het dossier. In de frontend kan je dan wel gegevens aanpassen maar de historie gaat nooit verloren. Stel ik verander 0,3cc dexmedetomedine in 0,2 (medicatie). In veel systemen kan je dan de eerste entry verwijderen, terwijl dat bij Blockchain altijd traceerbaar blijft met timestamp. Juist dit soort mutaties of in het ergste geval verdoezeling zou met de Blockchain inzichtelijk gemaakt kunnen worden.

Om terug te komen op naw en andere persoonlijke gegevens dat is wel echt een probleem, je kan niet vergeten worden inderdaad.

[ Voor 11% gewijzigd door Beaulion op 08-06-2018 21:24 ]

• Slux
  • Niet online
RedHat schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 20:48:
[...]

Wat betreft IBM klopt dat wel, alleen DNV -> Deloitte en DNV -> VeChain ligt wel iets genuanceerder. DNV GL gaat daadwerkelijk VeChain gebruiken (Via Google is daar genoeg over te vinden) en de CEO's van DNV GL zijn toch aardig betrokken bij VeChain.

Macro gezien heb je zeker gelijk, maar VeChain en hun 'sensoren' gaat sowieso geen benchmark worden. Inhoudelijk zie ik potentie tussen de samenwerking tussen DNV GL en VeChain en zoals ik eerder hier al zei zijn loze partnerships zoals BMW etc niet van belang.

In alle markten is het nog altijd gebleken dat het niet vanzelfsprekend is dat 'het beste product' of 'de beste producent' de benchmark gaat worden. VeChain heeft als groot voordeel dat hun ecosysteem (en dat is zeker een dingetje om in te lezen) compleet op bedrijven is ingericht. Dat is wel nadelig voor investeerders, maar qua rendement (en ik heb VeChain al echt helemaal vanaf het begin) zijn er weinig projecten waar je het rendement uit kan halen wat je er initieel bij VeChain hebt uit kunnen halen.

Coins gaan op lange termijn toch 'categoriseren' en of VeChain de categorie wordt of niet is nog niet eens zo heel erg van belang. Voor een aantal jaar geleden wouden grote bedrijven niet eens wat met crypto te maken hebben en nu gaan ze het wiel uitvinden. Maar dat betekend niet dat projecten slagen of commercieel gezien het gewenste resultaat gaan boeken.

De basis van VeChain (hun ecosysteem / mainnet) is wat ik interessant vind, en de vooruitgang met PWC en DNV GL. De rest is allemaal ruis en niet van belang. Dat is ook hetgeen wat ik nauwlettend in de gaten hou. En dat de CEO een beetje een onhandige nerd is is tekenend voor crypto in het algemeen en hoe grote enterprises daarmee omgaan met al hun power, marketingmachines en kapitaal. Dat was in de internethype niet anders, maar daarbuiten hebben ook niet alle 'grootmachten' het gered en zijn er bijzonder goede startups uit voortgekomen die wij hedendaags nog kennen en zelfs prominent aanwezig zijn op het internet.

Mijn standpunt is ook een investeerdersstandpunt, dat is anders als die van daytraders of decemberinstappers. Ik zeg ook niet dat VeChain een beter / of de beste coin is op de markt, want dat boeit mij weinig. Ik kijk puur naar rendement. Persoonlijk ben ik eigenlijk helemaal niet Pro-Ven omdat ik ook vind dat er bedrijven zijn die dingen beter aan kunnen pakken, maar tussen alle scams, tryhards en startups die niet helemaal van de grond af komen denk ik persoonlijk dat VeChain gaat overleven.
Wat maakt het ecosysteem van VeChain zo anders dan die van een IBM, een IBM die bijvoorbeeld met bedrijven zoals een Maersk en Walmart samen werkt die hebben al jaren ervaring hebben ?

• Richh
Slux schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 21:02:
[...]

Wat maakt het ecosysteem van VeChain zo anders dan die van een IBM, een IBM die bijvoorbeeld met bedrijven zoals een Maersk en Walmart samen werkt die hebben al jaren ervaring hebben ?
Dat er een (duur) verdienmodel voor particulieren (die niks met de blockchaindata te maken hebben) aan is toegevoegd? :')

• RedHat
Slux schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 21:02:
[...]

Dit is wel wat meer speculatie maar VeChain gaat de Thor prijs reguleren en gaat ervoor zorgen dat bedrijven "goedkoop" hun processen kunnen regelen door Thor te verbruiken. Hierdoor hoeven ze helemaal geen VEN nodes te houden.

Waar VeChain ook vaag over is is het feit hoe het 'verbranden van Thor' bij bepaalde processen te werk gaat. Als je met 1 Thor een maand lang een bedrijf als DNV GL 'draaiende' kan houden dan zitten alle HODLers te wachten op helemaal niets. De personen met een node genereren wel Thor maar als dat weinig waard is dan heb je weinig aan een node behalve dan de speculatie op de prijs van VEN.

Ik heb een tijd een beetje ingelezen in IBM maar ik moet eerlijk bekennen dat ik te weinig informatie heb om heel diep op IBM in te gaan. Maar een beetje beurshandelaar doet ongeveer 15~25% per jaar (en dan praten we wel over de wat betere handelaren) en ik geloof er heilig in dat VeChain dat overstijgt (En dat is ook gebleken, vanuit mijn punt gezien op het moment dat ik in VeChain stapte). Ik heb het genoegen om mee te mogen kijken met beurshandelaren in mijn omgeving (Waarvan een aantal met hefbomen ontzettend veel kapitaal hebben vergaard en verloren hebben) waarvan er een aantal TA's maken voor banken.

Ik snap heel goed de kritiek op VeChain en deze is ook vaak terecht.

• Crypts
Beaulion schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 20:33:
[...]

Waar mine je die munt? (Pool)
Ik zal eerst even kijken of eea wel goed gaat, blijkbaar is er eea veranderd in de blockchain van xtl. Heb even de nieuwe node en wallet gedownload maar het gaat niet echt van harte allemaal. :D

• AtlAntA
Richh schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 20:57:
[...]

Laten we nou niet doen alsof het de eerste keer dat er gefundeerde kritiek op VeChain is :+
Stiekem mis jij facedown ook wel een beetje. ;) :+

• Ton Hasselt
AtlAntA schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 21:22:
[...]

Stiekem mis jij facedown ook wel een beetje. ;) :+
Wij allen. :'(

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:51
Zo, ik gun FUN wel weer eens een fixe stijging... Ik heb gewoon niks meer te traden, alles is nu in principe HODL voer, verdeeld over een muntje of 10. Ik wil ook geen fiat meer inleggen.

MOON DAN!!

• A87
  • Niet online

A87

Richh schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 20:45:
[...]

Als er voor 1 oplossing, 2 blockchains bestaan, waarvan er eentje kan werken zonder tokens/coins... dan kan je je afvragen hoe relevant die coins eigenlijk nog zijn bij de ander. En dus ook: hoe waardevol een investering erin is. Wanneer stijgt de waarde van zo'n coin immers, als het eindproduct er niks mee te doen heeft?

Er zijn zoveel cryptomunten waar pas achteraf een economische link tussen de holders en de gebruikers is bedacht. Niet voor niks worden relevante details daarvan vaak maanden achtergehouden.
Dit is dus het gevaarlijkste van investeren atm, bijv EOS wat nu op 12Billion tikt, hoe ver gaat dat oplopen?? 200billion??? Ik denk dat op gegeven moment zoiets instort naar 50million oid, en dat is nog een gigantische waarde voor een product waar de tokens geen ''echte'' functie hebben. Hooguit als aandelen. Maar kan je aandelen wel vergelijken met tokens???.. 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door A87 op 08-06-2018 21:34 ]

• Slux
  • Niet online
RedHat schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 21:12:
[...]

Dit is wel wat meer speculatie maar VeChain gaat de Thor prijs reguleren en gaat ervoor zorgen dat bedrijven "goedkoop" hun processen kunnen regelen door Thor te verbruiken. Hierdoor hoeven ze helemaal geen VEN nodes te houden.

Waar VeChain ook vaag over is is het feit hoe het 'verbranden van Thor' bij bepaalde processen te werk gaat. Als je met 1 Thor een maand lang een bedrijf als DNV GL 'draaiende' kan houden dan zitten alle HODLers te wachten op helemaal niets. De personen met een node genereren wel Thor maar als dat weinig waard is dan heb je weinig aan een node behalve dan de speculatie op de prijs van VEN.

Ik heb een tijd een beetje ingelezen in IBM maar ik moet eerlijk bekennen dat ik te weinig informatie heb om heel diep op IBM in te gaan. Maar een beetje beurshandelaar doet ongeveer 15~25% per jaar (en dan praten we wel over de wat betere handelaren) en ik geloof er heilig in dat VeChain dat overstijgt (En dat is ook gebleken, vanuit mijn punt gezien op het moment dat ik in VeChain stapte). Ik heb het genoegen om mee te mogen kijken met beurshandelaren in mijn omgeving (Waarvan een aantal met hefbomen ontzettend veel kapitaal hebben vergaard en verloren hebben) waarvan er een aantal TA's maken voor banken.

Ik snap heel goed de kritiek op VeChain en deze is ook vaak terecht.
Alle crypto is een beetje vaag met een extreem hoog speculatie gehalte ;)

De vergelijking met een beurshandelaar zou ik zelf niet doen, is een beetje apples met peren naar mijn idee, neem bijvoorbeeld een BTC stond vorig jaar nog onder de 1000 dollar een ETH paar tientjes, LTC paar dollar, XRP wat echt de grootste shitcoin ooit is stond op een paar cent.
Dat zijn rendementen waar een gewone beurs handlaar van droomt, niet alleen beurs handelaren wat denk je van bedrijven die kapitaal op willen halen en daar jaren over doen, nu komt er een bijvoorbeeld EOS en haalt in een maand tijd even een miljard op gaat echt helemaal nergens meer over die bedragen :P

Ik handelende en handel nog steeds op de gewone beurs en mag blij zijn met 5 a 10% rendement en wat dividend, toen ik vorig jaar met een vrij hoog bedrag in crypto stapte haalde ik 500% binnen 1 jaar, dat zijn bedragen die ik in mijn leven niet verdiend had op de gewone beurs.
In mijn geval was het met LTC waar ik het meeste rendement uit haalde, voegt LTC iets toe ? naar mijn idee niet, zo is het imo ook met de rest van de crypto

• A87
  • Niet online

A87

Blockchain kan je ook frauderen, bijvoorbeeld IJS leggen op de temp sensoren die aan de blockchain zitten en te ver onder waarde hangen. DUS wat is dan het principe van blockchain dan? Alles valt te manipuleren, zeker met food supply en dergelijke. :O

[ Voor 42% gewijzigd door A87 op 08-06-2018 21:38 ]

• Beaulion
  • Niet online
A87 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 21:36:
Blockchain kan je ook frauderen, bijvoorbeeld IJS leggen op de temp sensoren die aan de blockchain zitten en te ver onder waarde hangen. DUS wat is dan het principe van blockchain dan?
Spuit elf :F

• RedHat
Slux schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 21:34:
[...]

Alle crypto is een beetje vaag met een extreem hoog speculatie gehalte ;)

De vergelijking met een beurshandelaar zou ik zelf niet doen, is een beetje apples met peren naar mijn idee, neem bijvoorbeeld een BTC stond vorig jaar nog onder de 1000 dollar een ETH paar tientjes, LTC paar dollar, XRP wat echt de grootste shitcoin ooit is stond op een paar cent.
Dat zijn rendementen waar een gewone beurs handlaar van droomt, niet alleen beurs handelaren wat denk je van bedrijven die kapitaal op willen halen en daar jaren over doen, nu komt er een bijvoorbeeld EOS en haalt in een maand tijd even een miljard op gaat echt helemaal nergens meer over die bedragen :P

Ik handelende en handel nog steeds op de gewone beurs en mag blij zijn met 5 a 10% rendement en wat dividend, toen ik vorig jaar met een vrij hoog bedrag in crypto stapte haalde ik 500% binnen 1 jaar, dat zijn bedragen die ik in mijn leven niet verdiend had op de gewone beurs.
In mijn geval was het met LTC waar ik het meeste rendement uit haalde, voegt LTC iets toe ? naar mijn idee niet, zo is het imo ook met de rest van de crypto
Couldn't agree more. Startups all over again. Hier kunnen we alleen lering uit trekken en met die wetenschap rendement maken zelfs al weten we dat de cryptomarkt uiteindelijk toch gedevalueerd wordt en zich gaan nestelen in reguliere markten. Crypto en de hele markt daaromheen is an sich al een startup, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat we geen rendement eruit kunnen halen. Dit is juist een mogelijkheid om een enorm kapitaal te vervaardigen en op het eindpunt niet helemaal rekt te gaan. Als je naar totale market caps kijkt zijn er de aankomende jaren nog genoeg mogelijkheden om kapitaal te vervaardigen.

[ Voor 3% gewijzigd door RedHat op 08-06-2018 21:46 ]

• Richh
A87 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 21:31:
[...]

Dit is dus het gevaarlijkste van investeren atm, bijv EOS wat nu op 12Billion tikt, hoe ver gaat dat oplopen?? 200billion??? Ik denk dat op gegeven moment zoiets instort naar 50million oid, en dat is nog een gigantische waarde voor een product waar de tokens geen ''echte'' functie hebben. Hooguit als aandelen. Maar kan je aandelen wel vergelijken met tokens???.. 8)7
Er is vraag naar een aandeel omdat het dividend oplevert, naar mate het bedrijf winst maakt. Dat dat ooit moet gebeuren maakt de speculatieve waarde van een aandeel.

Crypto heeft een speculatieve waarde omdat ooit de coins voor meer verkocht kunnen worden. Maar waarom zou de waarde van een coin oplopen als de waarde van zo'n coin eigenlijk losstaat van de waarde van het product zelf?
RedHat schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 21:12:
[...]

Door het vaag houden van de cijfers focust iedereen zich bij het verdienmodel van VeChain alleen maar op mogelijke modellen. Maar eigenlijk is het heel simpel :P
  • Als node-bezitter van VeChain verwacht je dat de Thor die je ontvangt een waarde zal hebben die hoger ligt dan het onderhouden van je node (hardware, energie, laten we dat A noemen). Er moet immers wat verdiend worden, laten we die waarde B noemen.
  • Als niet-node bezitter belooft VeChain je toch nog opbrengsten. Qua blockchain-security waarde is zo'n holder nutteloos, maar toch krijg je iets omdat je braaf je coins hodl (is belangrijk om de waarde van VeChain zelf op te krikken). Laten we zeggen dat die niet-node bezitter bedrag C krijgt.
  • De enige inkomsten, de partijen die letterlijk geld stoppen in VeChain, zijn de afnemers van de blockchain. Zij moeten ervoor zorgen dat A + B + C betaald worden.
Nu komt het: als de partijen die letterlijk geld stoppen in VeChain, nou een private blockchain of database, al dan niet met IBM, zouden oprichten... dan zijn ze eigenlijk enkel A aan kosten kwijt!

Er zijn maar twee conclusies mogelijk: of de partijen die VeChain gebruiken moeten zoveel per transactie betalen dat ze beter een eigen alternatief willen oprichten, of de holders krijgen vrijwel niks uitbetaald.
Zeker zolang er maar één grote partner is die ook nog eens met andere bedrijven naar alternatieven kijkt zie ik niet in wat VeChain nog toevoegt.

• Ton Hasselt
Wat gaat het weekend ons brengen.

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
Ton Hasselt schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 22:34:
Als ik meester crypto , op youtube beluister , is er een grote kans dat we de komende week naar boven knallen , btc komt op een beslissend punt volgens hem , ben absoluut niet van de TA,s , maar er zit een kern van waarheid in ..... maar gaat hij door het punt naar beneden , zijn we allemaal de sjaak , ha,ha

• Richh
$8k.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-11 19:15

Bever!

3

Ik verwacht een flinke dip 6.3k

• Beaulion
  • Niet online
Dichterbij de $6800
Poets die Tusd maar goed op ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Beaulion op 08-06-2018 23:03 ]

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-09 11:08
8k+

• A87
  • Niet online

A87

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:53
12k!

Zero.

• Ton Hasselt

• Crypts
Crypts schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 21:14:
[...]

Ik zal eerst even kijken of eea wel goed gaat, blijkbaar is er eea veranderd in de blockchain van xtl. Heb even de nieuwe node en wallet gedownload maar het gaat niet echt van harte allemaal. :D
Ik weet dat je jezelf niet hoort te quoten maar ik heb geen idee hoe te syncen met het netwerk van xtl. Er is blijkbaar een hardfork geweest maar de nieuwe! daemon blijft maar updates krijgen van het oude netwerk en kan dus nooit syncen. Bij elke update vanuit het nieuwe netwerk doet hij het prima maar zodra er oude info binnenkomt flikkert hij al die nieuwe blocks weg en/of vervangt ze. |:(

Leuk man die crypto's. :+ Die 'verdiende' coins zijn dus ook pleitte, beetje jammer wel. :P

• Beaulion
  • Niet online
Crypts schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 23:44:
[...]

Ik weet dat je jezelf niet hoort te quoten maar ik heb geen idee hoe te syncen met het netwerk van xtl. Er is blijkbaar een hardfork geweest maar de nieuwe! daemon blijft maar updates krijgen van het oude netwerk en kan dus nooit syncen. Bij elke update vanuit het nieuwe netwerk doet hij het prima maar zodra er oude info binnenkomt flikkert hij al die nieuwe blocks weg en/of vervangt ze. |:(

Leuk man die crypto's. :+ Die 'verdiende' coins zijn dus ook pleitte, beetje jammer wel. :P
Dat klinkt een beetje als electroneum, @Verwijderd

• Crypts
Beaulion schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 23:46:
[...]

Nou ja ik hou nog alle opties open maar gezien het aantal 'pushes' die ze naar de nieuwe chain hebben geprobeerd lijkt het er wel een beetje op dat ze niet helemaal wisten hoe of wat. :+
Zal vast goed komen maar wel een beetje frappant dat er maar een paar pools zijn die wel goed draaien...

Verwijderd

Absolute coin masternodes... iemand ? ziet er goed uit op papier.

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Voor de mensen met wat funds op cryptopia. Ik denk dat Colx snel aan een run omhoog zal beginnen. :)

PSN: Oldzkoel

• Dakillerbean
  • Laatst online: 09-10 08:11
Crypts schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 00:03:
[...]

Nou ja ik hou nog alle opties open maar gezien het aantal 'pushes' die ze naar de nieuwe chain hebben geprobeerd lijkt het er wel een beetje op dat ze niet helemaal wisten hoe of wat. :+
Zal vast goed komen maar wel een beetje frappant dat er maar een paar pools zijn die wel goed draaien...
Vandaag druk op het werk dus de fork gemist. Wallet synct gewoon verder hier, deze was wel even bezig met calibreren van de DB files, en moest daarna alleen mijn miners even het nieuwe algo toekennen dus heb een half dagje minen misgelopen :+

Gebruik overigens niet de gui wallet maar de cmd wallet. En ik mine op de community pool, doet het prima 8) Wel jammer dat de koers een beetje blijft kabbelen rond de 10/11 sat :|

En om dan meteen maar ff lekker shillend richting bed te gaan: PWR, leuk muntje, mooi goedkoop en van 0.03 sat naar 0.07 gegaan in 1 dag. Inleg en wat winst eruit gehaald en alles wat het gaat doen is nog meer pure winst. Ook nog VITES gekocht, mijn 1e token ipv coin, kost geen ene drol maar als een van deze twee naar 1 of 2 sat schiet in de toekomst hark ik weer ruim een maandloon naar binnen, met als inzet een halve boodschappenkar vol >:)

PCN doet het ook nog steeds top! Al een leuke game laptop aan verdiend, en per sat omhoog inmiddels goed voor de weekboodschappen _/-\o_

Dus: kijk eens om je heen naar “kansenpareltjes” in de lagere regionen ipv de bekende top 100 met hun kleine sprongen en hun keiharde link met BTC. Heb het licht gezien en het levert me met gemak serieus geld op!

• Ton Hasselt
power_user schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 00:24:
Voor de mensen met wat funds op cryptopia. Ik denk dat Colx snel aan een run omhoog zal beginnen. :)
Waarom denk je dat?

• power_user
Kijk naar de cycles ten eerste....zit steeds ongeveer dezelfde tijd tussen. Is al weken steady tussen 24 en 26 sats. Volume schommelt steeds op 2 tot 5 btc. Nu opeens pump naar 28 sats en volume is 11 btc. Opeens verschijnt er een fake sell wall of die ze (de 'whales') aan hun zelf gaan verkopen om volume te pompen en de moonshot te starten....Heb dit zelfde scenario ook bij de vorige 2 pumps de afgelopen maanden gezien. Natuurlijk zelf beslissen maar ik ben er vrij zeker van.

Uiteraard bij verlies eigen schuld en bij dikke winst 10% voor mij Ton.... :+

Overigens bij de pump van 8 naar 30 sats heb ik ook een aantal mensen hier gewaarschuwd van te voren en daar blij mee kunnen maken. Toen was er een exchange dump geweest van coinsmarkets (scam) waardoor hij naar 8 sats dumpte. Moest toen wel ontzettend gaan pumpen en dat gebeurde ook.

[ Voor 22% gewijzigd door power_user op 09-06-2018 00:36 ]

Verwijderd

GVT is ook weer verschrikkelijk
Zodra die op aankoop prijs zijn gaan ze er uit..ben ik klaar mee

• Beaulion
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 00:37:
GVT is ook weer verschrikkelijk
Zodra die op aankoop prijs zijn gaan ze er uit..ben ik klaar mee
laat het @Tominatie maar niet horen.

Verwijderd

Die slaapt :Y

• Beaulion
  • Niet online
op vrijdag? op zijn leeftijd? ik denk het niet ;).

• power_user
@Ton Hasselt

Sowieso een goede coin om te hebben overigens. Erg undervalued (steengoed project) en komende 2 maanden komt Colx op 5 nieuwe exchanges. Waaronder Next.Exchange, Cryptal Dash 2 nieuwe exchanges die binnenkort live gaan maar erg groot gaan worden en Coinspot. wat de grootste van Australie is. Koop een masternode of een paar en je zit gebeiteld....steady income!

• Ton Hasselt
power_user schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 00:41:
@Ton Hasselt

Sowieso een goede coin om te hebben overigens. Erg undervalued en komende 2 maanden komt Colx op 5 nieuwe exchanges. Waaronder Next.Exchange, Cryptal Dash 2 nieuwe exchanges die binnenkort live gaan maar erg groot gaan worden en Coinspot. wat de grootste van Australie is. Koop een masternode of een paar en je zit gebeiteld....steady income!
Ik zal eens kijken, ik heb 'm al eens gehad, leuke winst op gepakt.

• power_user
Ton Hasselt schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 00:45:
[...]

Ik zal eens kijken, ik heb 'm al eens gehad, leuke winst op gepakt.
En werk die 8btc sell wall meteen ff weg :Y)

Verwijderd

Beaulion schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 23:46:
[...]

Dit klinkt zeker als electroneum :') ook lekkere netwerkproblemen die lui. Wel jammer want opzich hebben ze een grappig concept. Zelfs in de meest barre tijden zitten er ruim 160.000 mensen op die app.

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
cryptore schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 22:54:
Als ik meester crypto , op youtube beluister , is er een grote kans dat we de komende week naar boven knallen , btc komt op een beslissend punt volgens hem , ben absoluut niet van de TA,s , maar er zit een kern van waarheid in ..... maar gaat hij door het punt naar beneden , zijn we allemaal de sjaak , ha,ha
Beslissingsmoment nadert zeker en vast. Alleen denk ik juist dat we 'er doorheen gaan vallen', een mogelijkheid die hij trouwens ook niet uitsluit. Waarom ik dat denk? Kijk eens naar de koersen van 2014. Toen duurde het een jaar en een half om te beginnen herstellen van de bull run. Niet dat ik denk dat we er nu zo lang gaan over doen, maar het lijkt me nu gewoon nog te vroeg. Volume blijft ook gewoon zeer matig. Ben ik het zeker? Uiteraard niet, maar ik neig dus eerder naar het negatieve dan naar het positieve scenario.

[ Voor 6% gewijzigd door TomTorquay op 09-06-2018 06:30 ]

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04 07:13
YouTube: Bitcoin Ethereum Litecoin BCH Technical Analysis Chart 6/8/2018 by C...
cliffs: we go up

[ Voor 3% gewijzigd door rogier2012 op 09-06-2018 06:52 ]

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Die drol van McAfee vindt dit ervan:
Afbeeldingslocatie: https://slopeofhope.com/wp-content/uploads/2018/06/fifteen.png
We krijgen dus een gigantische BTC sprint naar boven! :+

• AtlAntA
RaptorXS schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 06:52:
Die drol van McAfee vindt dit ervan:
[afbeelding]
We krijgen dus een gigantische BTC sprint naar boven! :+
Ja die flippo roept ook maar van alles wat om in de schijnwerpers te staan.

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Als we dat niet eens gaan halen dan kunnen we die 1 miljoen ook vergeten...

Weg

Pagina: 1 ... 90 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!