Berry powel schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 12:08:
[...]
kan beide eigenlijk, toen ik begon wilde ik eigenlijk zo weinig mogelijk traden en dat heb ik nog steeds. Echter heb ik zoveel profit laten lopen dat ik nu ga proberen meer btc te vergaren. Zodoende ben ik van plan een stuk eerder te verkopen, ook gezien de grilligheid van de markt.
Zit nu vooral te denken aan ONT, ZIL, BNB, wil alleen de FOMO fout niet meer maken, zit namelijk nog met een behoorlijke bag trx door die fout.
BNB is dan nog de minst risicovolle in je rijtje, al zou ik die wel kopen in een daling en dan met een paar buy orders in een rijtje naar beneden. Gemiddeld kan je dan op een mooie prijs komen. ONT is hoog risico vanwege de mainnet lancering 30 juni, de trend is toch wel een prijsdaling een aantal dagen ervoor.
Verder zou ik Ethereum overwegen. Klein deel LTC is ook wel prima denk ik al heb ik die zelf niet.
Maar goed, ik kan het ook gigantisch mis hebben natuurlijk. Het blijft crypto.
poderosoo schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 12:13:
[...]
Iedereen die met een reactie hierop komt gaat zijn eigen bags shillen. De enige van deze tokens waar je objectief iets aan hebt op dit moment is BNB aangezien die de trading-fees op binance verlaagt, dus daar een klein beetje van hebben kan geen kwaad al heb ik die zelf niet.
Verdorie ja ik vergeet mijn bags te shillen, waar ben ik mee bezig! ZEC!!
[
Voor 18% gewijzigd door
Beaulion op 08-06-2018 12:19
]