Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 89 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.912 views

• BasBedenkt
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-11-2020
Waar ben je op uitgekomen?

(iOS of Android? Ik moet een paar crypto noobs een wallet adviseren, maar heb de mijne al jaren. Ik weet niet wat nu de beste is.)

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Ik heb zin in een dip. Word ik deze week nog bediend?

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
BasBedenkt schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 23:58:
Waar ben je op uitgekomen?

(iOS of Android? Ik moet een paar crypto noobs een wallet adviseren, maar heb de mijne al jaren. Ik weet niet wat nu de beste is.)
Test nu 1Password en Lastpass met kleine voorkeur voor LP op dit moment.. (maar kan nog alle kanten op).
Zit op IOS.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Euhm een passmanager is iets anders dan een wallet? :? Ik gebruik al jaren LP tot volle tevredenheid, het gemak is de kosten meer dan waard.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• wouter_va
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01:21
DW23 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 21:00:
[...]
Nice, op zich een mooie portfolio! Ik zie dat je redelijk wat van Gifto en Loom hebt, twee projecten waar ik niet echt goed bekend mee ben. Is er nog een specifieke reden dat je deze coins hebt?
Gifto heb ik ooit tijdens een contest gekocht, niks gewonnen maar ze zijn gigantisch gezakt toen. Inmiddels heb ik de gemiddelde prijs goed omlaag gekregen en heb ik er nog een paar overgehouden omdat ik wel potentieel zie voor nog een stijging.
LOOM gekocht om een 10-20% te proberen pakken toen de TA op springen leek te staan, 30s later crashte BTC en werd ik bagholder. Als die weer wat stijgt gaat hij eruit, SNGLS idem.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06:56
Phuu bitcoin begint zowat 'stabiel' te worden de afgelopen tijd.

Als de grafiek van dit jaar een beetje overlapt met vorige jaren (waar het wel wat op begint te lijken) dan blijft het lekker stabiel tot augustus ongeveer en dan in december op 25.000€.

Luxe probleem dan wordt de vraag wat je dan doet. Of verkopen of hopen dat de jaren erna hetzelfde gebeurt. ;)

* AtlAntA mag best even dromen..

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
AtlAntA schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 00:29:
Phuu bitcoin begint zowat 'stabiel' te worden de afgelopen tijd.

Als de grafiek van dit jaar een beetje overlapt met vorige jaren (waar het wel wat op begint te lijken) dan blijft het lekker stabiel tot augustus ongeveer en dan in december op 25.000€.

Luxe probleem dan wordt de vraag wat je dan doet. Of verkopen of hopen dat de jaren erna hetzelfde gebeurt. ;)
Als BTC naar 25k gaat verwacht ik een kleinere correctie dan vorige keer. Gaat ie snel door naar 50k kan je wel weer een 70+% correctie verwachten. Hoe sneller en groter de stijging hoe groter de correctie ook is. Stel hij stijgt langzaam door naar 25k dan zal de correctie misschien naar 15k zijn, niet naar 8k. Gaat ie naar 50k lijkt een correctie naar 12k mij niet zo vreemd.

Heb ooit eens verkocht op 1500 dollar toen ie omhoog gegaan was vanaf de 1000. De correctie was toen maar naar 1250. Niet slecht voor een 50% stijging en ik had ook meer verwacht toen. Voor mij is het nu puur hoe snel de stijging is en hoe groot. Bij 300+% stijging mag je ook wel een flinke correctie verwachten. Bij een 150% stijging zal de correctie veel minder zijn.

Verwijderd

PilatuS schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 00:45:
[...]

Als BTC naar 25k gaat verwacht ik een kleinere correctie dan vorige keer. Gaat ie snel door naar 50k kan je wel weer een 70+% correctie verwachten. Hoe sneller en groter de stijging hoe groter de correctie ook is. Stel hij stijgt langzaam door naar 25k dan zal de correctie misschien naar 15k zijn, niet naar 8k. Gaat ie naar 50k lijkt een correctie naar 12k mij niet zo vreemd.

Heb ooit eens verkocht op 1500 dollar toen ie omhoog gegaan was vanaf de 1000. De correctie was toen maar naar 1250. Niet slecht voor een 50% stijging en ik had ook meer verwacht toen. Voor mij is het nu puur hoe snel de stijging is en hoe groot. Bij 300+% stijging mag je ook wel een flinke correctie verwachten. Bij een 150% stijging zal de correctie veel minder zijn.
Eindelijk weer eens wat moon praat in dit topic. I like it, I like it allot (y)

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 01:11:
[...]

Eindelijk weer eens wat moon praat in dit topic. I like it, I like it allot (y)
:)

Voor mij is het wel zeker dat BTC weer een ATH gaat doen, de vraag is alleen wanneer. BTC doet al jaren lang steeds weer een ATH met steeds een flinke correctie, maar iedere keer komt er weer een nieuwe ATH. Geloof er niets van dat dit nu over zou zijn.

• TomTorquay
PilatuS schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 01:18:
[...]

Voor mij is het wel zeker dat BTC weer een ATH gaat doen, de vraag is alleen wanneer. BTC doet al jaren lang steeds weer een ATH met steeds een flinke correctie, maar iedere keer komt er weer een nieuwe ATH. Geloof er niets van dat dit nu over zou zijn.
Eens. Maar naar de geschiedenis kijkend zou het me verwonderen moesten we voor de eindejaarsperiode al ATH halen. Tot dan is het de vraag of we eerst niet nog wat dieper wegzakken...

Verwijderd

[...]

Klopt, ik geloof er ook zeker in dat bitcoin nog weer een nieuwe ATH neer gaat zetten. Betwijfel het wel of we die dit jaar nog gaan zien. Maar geeft niets, geduld is een schone zaak.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
[...]

Wanneer is de volgende BTC halvening, het was een mooi feest toen :)

Edit: al gevonden: https://www.bitcoinblockhalf.com/

[ Voor 5% gewijzigd door RaptorXS op 08-06-2018 01:38 ]

• PilatuS
  • Niet online
TomTorquay schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 01:21:
[...]
Eens. Maar naar de geschiedenis kijkend zou het me verwonderen moesten we voor de eindejaarsperiode al ATH halen. Tot dan is het de vraag of we eerst niet nog wat dieper wegzakken...
Verwijderd schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 01:22:
[...]

Klopt, ik geloof er ook zeker in dat bitcoin nog weer een nieuwe ATH neer gaat zetten. Betwijfel het wel of we die dit jaar nog gaan zien. Maar geeft niets, geduld is een schone zaak.
De correctie nu gaat sowieso veel sneller dan in 2014, ongeveer 2x zo snel zelfs. Verder is BTC nu inmiddels bekend bij veel meer mensen dan bij de 2014 correctie. Het zou mij niets verbazen als een nieuwe ATH dit jaar mogelijk is. Ik denk dat als we de 10k en daarna 12k kunnen breken het heel hard omhoog kan. Helemaal als je kijkt hoe klein de voorraad van BTC is. Als maar genoeg mensen die het kunnen betalen 1 BTC willen hebben is alles mogelijk. Dit jaar nog een nieuwe ATH ? Misschien niet, maar ik denk dat het mogelijk is. Anders komt het volgend jaar wel :)
RaptorXS schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 01:35:
[...]

Wanneer is de volgende BTC halvening, het was een mooi feest toen :)

Edit: al gevonden: https://www.bitcoinblockhalf.com/
Weet zo even niet wat er toen precies gebeurde ?

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
PilatuS schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 01:59:
[...]

[...]

De correctie nu gaat sowieso veel sneller dan in 2014, ongeveer 2x zo snel zelfs. Verder is BTC nu inmiddels bekend bij veel meer mensen dan bij de 2014 correctie. Het zou mij niets verbazen als een nieuwe ATH dit jaar mogelijk is. Ik denk dat als we de 10k en daarna 12k kunnen breken het heel hard omhoog kan. Helemaal als je kijkt hoe klein de voorraad van BTC is. Als maar genoeg mensen die het kunnen betalen 1 BTC willen hebben is alles mogelijk. Dit jaar nog een nieuwe ATH ? Misschien niet, maar ik denk dat het mogelijk is. Anders komt het volgend jaar wel :)

[...]

Weet zo even niet wat er toen precies gebeurde ?
9 juli 2016 – Tweede ‘Halving Day’
Koers Bitcoin: $652.14 Waarde Bitcoin 10 dagen later: $674.03

Voor de tweede keer wordt de block reward van Bitcoin gehalveerd: van 25 Bitcoins naar 12,5 Bitcoins. De volgende ‘halving day’ wordt verwacht in juli 2020.

• PilatuS
  • Niet online
Valt wel mee qua koers toch ? Weet natuurlijk wel wat de halvering is, maar 2 tientjes omhoog zou ik geen feest noemen.

• TomTorquay
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/amhasagfvlbz.png

• TomTorquay
Getting ready for a drop?

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Het is maar een weekend dipje.

Weg

• Nurksis
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-02 09:08
Beaulion schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 21:18:
[...]

Meer een kanaal zo onderhand.
Zullen we er een meer van maken...?

Verwijderd

BCH heeft ook wel eens een uitschieter. Van de maand nog naar 1600 gegaan zonder dat BTC echt een schieter heeft gehad

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:12
Hmm iemand enig idee waarom Populous (PPT) maar blijft droppen? 3 weken geleden 19$ en nu <$11.

• TomTorquay
boe.i schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 07:56:
Hmm iemand enig idee waarom Populous (PPT) maar blijft droppen? 3 weken geleden 19$ en nu <$11.
Omdat tegenover drie weken geleden alles gedropt is?

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:12
TomTorquay schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 07:57:
[...]
Omdat tegenover drie weken geleden alles gedropt is?
True, maar meeste rond 30-40% en PPT toont geen enkele tekenen van recovery, totale market cap ook flink gedaald tov andere coins.

• D-Ed
  • Niet online
Crypts schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 00:07:
Euhm een passmanager is iets anders dan een wallet? :? Ik gebruik al jaren LP tot volle tevredenheid, het gemak is de kosten meer dan waard.
Klopt maar je moet toch ergens je wachtwoord/seed/etc. opslaan👍

• passie2010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-11 06:15
Welke locale wallet raden jullie mij aan voor het bewaren van iota voor een Windows besturingssysteem?
D-Ed schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 14:44:
Heren,

Buiten Tweakers.net zit ik tegenwoordig met ook met veel plezier in de IOTA community op Discord

Samen met een aantal NL members (oa @trummel )daar ben ik een leuke contest/AirDrop aan het opzetten voor jullie, dé Discord/Tweakers crypto community contest! _/-\o_ Een aantal Discord members storten (M)IOTA’s in een wallet voor deze contest, we zitten nu al op zo’n 60 MIOTA en met een beetje geluk komt daar nog wat bij aangezien veel mensen er enthousiast over zijn oOo

We gaan de tangle gebruiken om de prijswinnaar te selecteren O-) Hoe of wat kom ik nog op terug omdat op dit moment ideeeen binnen rollen.. We gaan nét iets meer van jullie vragen dan; ”Wat is de waarde van 1 MIOTA op bepaalde datum?” ;)

Om deel te nemen dien je wel de mobiele Trinity wallet te hebben: https://trinity.iota.org/

Interesse? Bereid je alvast wat voor en ik kom morgenavond ná de 2e vrije training van de GP van Canada terug met details d:)b

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Komt allemaal goed mensen! Moon soon!!!11 :)F *O* :)B

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cuNAZd5.jpg

Bron: Benelux Crypto Signals (Telegram)

• D-Ed
  • Niet online
passie2010 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 09:21:
Welke locale wallet raden jullie mij aan voor het bewaren van iota voor een Windows besturingssysteem?

[...]
Om mee te doen aan de contest is Trinity gewenst.. Ik gebruik zelf geen Windows dus ik heb geen idee eigenlijk.. Sowieso is de huidige wallet (dus niet Trinity) niet zo fijn lees ik..

Maar goed, DYOR aub voordat ik voor mijn beurt praat ;)

• passie2010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-11 06:15
Had al naar hun eigen officiële wallet zitten kijken maar ik die alleen niet in een Windows-Gebruikers versie tegen (alleen voor Linux en ios) 😓
D-Ed schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 09:32:
[...]

Om mee te doen aan de contest is Trinity gewenst.. Ik gebruik zelf geen Windows dus ik heb geen idee eigenlijk.. Sowieso is de huidige wallet (dus niet Trinity) niet zo fijn lees ik..

Maar goed, DYOR aub voordat ik voor mijn beurt praat ;)

• TomTorquay
Zit dit duo op dit forum? >:)

Verwijderd

Gevalletje buy the news bij WTC hoor. Lekker.

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 17:23
boe.i schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 08:24:
[...]

True, maar meeste rond 30-40% en PPT toont geen enkele tekenen van recovery, totale market cap ook flink gedaald tov andere coins.
Ik hoop dat het is omdat alle PPT holders in Hive stappen ($HVN), wat behoorlijk vergelijkbaar is met PPT, maar aan het einde van deze maand live gaat, en op dit moment nog maar een fractie van de marketcap is.
(Ik heb een dikke bag HVN iig :)

Maar het zal wel kelderen om de een of andere reden, haha..

Mijn Firewizzie

• TomTorquay
Verwijderd schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 09:51:
Gevalletje buy the news bij WTC hoor. Lekker.
Verklaar u nader?

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:46
Iemand een idee wat er met RLC aan de hand is?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• TomTorquay
Stokstaart schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 09:57:
Iemand een idee wat er met RLC aan de hand is?
Standaard retracement. Naderen nu wel een belangrijke support op 0,00017

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:52
beetje van kooten en de bie van de crypto de tegenpartij >:)

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
TomTorquay schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 09:59:
[...]
Standaard retracement. Naderen nu wel een belangrijke support op 0,00017
Als ze daar doorheen breken dan zijn RLC holders niet zo sterk als ik dacht.
ONT is ook lekker bezig op weg naar de Mainnet lancering eind juni. Dan zal er wel weer flink gedumpt worden.... Best triest eigenlijk.

[ Voor 19% gewijzigd door Beaulion op 08-06-2018 11:17 ]

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 22:07
zit vooral in btc nu, wil eigenlijk wat alts kopen, maar twijfel behoorlijk. Volgens mij zit er best wat hype achter BNB, ZIL, ONT, EOS en misschien NULS. Nu het issue, waar in te stappen! !*(#(*@( ;)

• Beaulion
  • Niet online
Berry powel schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 12:00:
zit vooral in btc nu, wil eigenlijk wat alts kopen, maar twijfel behoorlijk. Volgens mij zit er best wat hype achter BNB, ZIL, ONT, EOS en misschien NULS. Nu het issue, waar in te stappen! !*(#(*@( ;)
voor de long of short term?

• Berry powel
Beaulion schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 12:02:
[...]

voor de long of short term?
kan beide eigenlijk, toen ik begon wilde ik eigenlijk zo weinig mogelijk traden en dat heb ik nog steeds. Echter heb ik zoveel profit laten lopen dat ik nu ga proberen meer btc te vergaren. Zodoende ben ik van plan een stuk eerder te verkopen, ook gezien de grilligheid van de markt.

Zit nu vooral te denken aan ONT, ZIL, BNB, wil alleen de FOMO fout niet meer maken, zit namelijk nog met een behoorlijke bag trx door die fout.

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-11 11:18
Berry powel schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 12:00:
Iedereen die met een reactie hierop komt gaat zijn eigen bags shillen. De enige van deze tokens waar je objectief iets aan hebt op dit moment is BNB aangezien die de trading-fees op binance verlaagt, dus daar een klein beetje van hebben kan geen kwaad.

Wot-stats

• Beaulion
  • Niet online
Berry powel schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 12:08:
[...]

kan beide eigenlijk, toen ik begon wilde ik eigenlijk zo weinig mogelijk traden en dat heb ik nog steeds. Echter heb ik zoveel profit laten lopen dat ik nu ga proberen meer btc te vergaren. Zodoende ben ik van plan een stuk eerder te verkopen, ook gezien de grilligheid van de markt.

Zit nu vooral te denken aan ONT, ZIL, BNB, wil alleen de FOMO fout niet meer maken, zit namelijk nog met een behoorlijke bag trx door die fout.
BNB is dan nog de minst risicovolle in je rijtje, al zou ik die wel kopen in een daling en dan met een paar buy orders in een rijtje naar beneden. Gemiddeld kan je dan op een mooie prijs komen. ONT is hoog risico vanwege de mainnet lancering 30 juni, de trend is toch wel een prijsdaling een aantal dagen ervoor.
Verder zou ik Ethereum overwegen. Klein deel LTC is ook wel prima denk ik al heb ik die zelf niet.

Maar goed, ik kan het ook gigantisch mis hebben natuurlijk. Het blijft crypto.
poderosoo schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 12:13:
[...]

Iedereen die met een reactie hierop komt gaat zijn eigen bags shillen. De enige van deze tokens waar je objectief iets aan hebt op dit moment is BNB aangezien die de trading-fees op binance verlaagt, dus daar een klein beetje van hebben kan geen kwaad al heb ik die zelf niet.
Verdorie ja ik vergeet mijn bags te shillen, waar ben ik mee bezig! ZEC!!

[ Voor 18% gewijzigd door Beaulion op 08-06-2018 12:19 ]

• Berry powel
poderosoo schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 12:13:
[...]

Iedereen die met een reactie hierop komt gaat zijn eigen bags shillen. De enige van deze tokens waar je objectief iets aan hebt op dit moment is BNB aangezien die de trading-fees op binance verlaagt, dus daar een klein beetje van hebben kan geen kwaad.
je hebt gelijk, blijft erg lastig, heb alleen wel het gevoel dat de markt veel door hype wordt bepaald, echter is mijn crypto kennis beperkt :)

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-11 19:15

Bever!

3

Berry powel schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 12:19:
[...]

je hebt gelijk, blijft erg lastig, heb alleen wel het gevoel dat de markt veel door hype wordt bepaald, echter is mijn crypto kennis beperkt :)
Short term ONT + VEN (tot +- de 25 deze maand) daarna even afwachten wat de mainnet launch doet met de koers en indien gewenst weer instappen. (op de nieuwe chain zal ook gas worden uitgekeerd als je hold.)
Long term is Zilliqa wat mij betreft een met gigantische potentie, ik hold deze minimaal een jaar.

• Berry powel
Beaulion schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 12:16:
[...]

BNB is dan nog de minst risicovolle in je rijtje, al zou ik die wel kopen in een daling en dan met een paar buy orders in een rijtje naar beneden. Gemiddeld kan je dan op een mooie prijs komen. ONT is hoog risico vanwege de mainnet lancering 30 juni, de trend is toch wel een prijsdaling een aantal dagen ervoor.
Verder zou ik Ethereum overwegen. Klein deel LTC is ook wel prima denk ik al heb ik die zelf niet.

Maar goed, ik kan het ook gigantisch mis hebben natuurlijk. Het blijft crypto.

[...]

Verdorie ja ik vergeet mijn bags te shillen, waar ben ik mee bezig! ZEC!!
BNB is zeker een fijne coin, alleen moet ik nog een lekker instap moment vinden. LTC is de coin die ik veels te lang heb vastgehouden (litepay fiasco), heeft mij behoorlijk veel gekost, maarja eigen hebberigheid he ;)

• Beaulion
  • Niet online
Berry powel schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 12:23:
[...]

BNB is zeker een fijne coin, alleen moet ik nog een lekker instap moment vinden. LTC is de coin die ik veels te lang heb vastgehouden (litepay fiasco), heeft mij behoorlijk veel gekost, maarja eigen hebberigheid he ;)
Iedereen heeft hier zijn favoriete trade techniek, dus neem het volgende met een korreltje zout: Ik leg meestal een paar buyorders naar beneden bij een daling (dus ik splits mijn totale aankoopbedrag). Voorheen probeerde ik het beste inkoop/instap moment te pakken, maar vaak vis je dan net achter het net of daalt hij net nog wat verder. Ook ben je dan de hele tijd naar een grafiek aan het kijken. Vooral dat laatste ben ik niet voor gemaakt.

Verwijderd

Berry powel schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 12:08:
[...]

Tja, TRX inderdaad. Flinke voorraad in mijn wallet. Ben benieuwd of quitte draaien nog een optie is (>900) :S

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Zo zo Ripple is lekker bezig
https://ethereumworldnews...-principal-kuwaiti-banks/

jammer dat het niks met de koers doet

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
BTC just down of eindelijk dood?

YouTube: Jay Sean - Down ft. Lil Wayne

• Beaulion
  • Niet online
Slux schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 12:44:

Hoe leest dat nou weg, op 4k (scherm)?

• TomTorquay
Finito. Heb m'n plek onder de brug al besteld op Booking.com

• Slux
  • Niet online
Beaulion schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 12:47:
[...]

Hoe leest dat nou weg, op 4k?
Met schaling op 150% helemaal top 8)

Enigste minpuntjes zijn bijvoorbeeld remote desktop, VM''s, Newzbin en wat andere oude appjes die niet lekker mee schalen en heel klein blijven, of er wat korrelig uit zien.

Had ik veel eerder moeten doen, als je veel achter een schermen zit echt een aanrader.
Altijd Eizo schermen gehad maar deze zijn toch wel weer een stapje vooruit, ook minder last van branderige vermoeide ogen.

• TomTorquay
Toch maar een plukje DGD gekocht, als die weer als antipode van BTC gaat fungeren kan dat misschien nog wat worden :)

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Slux schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 12:55:
[...]

Met schaling op 150% helemaal top 8)

Enigste minpuntjes zijn bijvoorbeeld remote desktop, VM''s, Newzbin en wat andere oude appjes die niet lekker mee schalen en heel klein blijven, of er wat korrelig uit zien.

Had ik veel eerder moeten doen, als je veel achter een schermen zit echt een aanrader.
Altijd Eizo schermen gehad maar deze zijn toch wel weer een stapje vooruit, ook minder last van branderige vermoeide ogen.
Ook f.lux even geïnstalleerd? Dat scheelt nog het meest voor vermoeide ogen, voor mij althans.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:01:
[...]

Ook f.lux even geïnstalleerd? Dat scheelt nog het meest voor vermoeide ogen, voor mij althans.
Vroeger wel fijn tootje was dat ;) tegenwoordig staat nachtlampje aan in windows en op de schermen zelf zit Ecoview optimizer wat wel fijn werkt.

• MichaelR10
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-12-2023
The #VeChainThor Public Testnet is now available.

Please visit our Github https://github.com/vechain/thor

to see the available source code.

• Slux
  • Niet online
Begin een beetje moe van al die mainnets, testnets te worden.
Merk en zie er nog maar weinig van in de praktijk, ben benieuwde wat voor marketing termen we binnenkort weer krijgen.

Deze zijn imo een grote faal.

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Crypts schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:01:
[...]

Yep al ruim 5+ jaar een tevreden gebruiker. Geen brilletje voor nodig.

• Berry powel
Verwijderd schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 12:34:
[...]

Tja, TRX inderdaad. Flinke voorraad in mijn wallet. Ben benieuwd of quitte draaien nog een optie is (>900) :S
Same here :) Ach ja nu toch niets meer aan te doen

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Verwijderd

Berry powel schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:27:
[...]

Same here :) Ach ja nu toch niets meer aan te doen
Nope. Gewoon maar geduldig afwachten en hopen op een comeback :z

Verwijderd

TRX had ik zeker nog een dikke pump op verwacht... Elke rumor een dikke pump, en brengen ze echt wat uit, keldert die hele bende de afgrond in.

Je verwacht het niet.

Ik had er 4500 maar alles weggegokt op de dicegame ;w

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03:16
Ton Hasselt schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 21:11:
[...]

Hij neemt een aanloop voor de take off.
Nou hij gaat wel heeeeeeeeel diep het dal in.

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-11 22:44
Slux schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 12:44:

Xrp staat toch ook los van Ripplenet?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:34:
TRX had ik zeker nog een dikke pump op verwacht... Elke rumor een dikke pump, en brengen ze echt wat uit, keldert die hele bende de afgrond in.

Je verwacht het niet.

Ik had er 4500 maar alles weggegokt op de dicegame ;w
Ik heb er nog ruim 13.000 staan. Misschien zelf maar een rumor inzetten 8) of ook eens een gokje wagen met de dicegame :Y :N

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:55:
[...]

Ik heb er nog ruim 13.000 staan. Misschien zelf maar een rumor inzetten 8) of ook eens een gokje wagen met de dicegame :Y :N
:+ even een all-in op >52

Dan voel je wel dat je leeft moet ik zeggen.

Zo stom, heb wel eens meer verloren in een avondje holland casino... Maar bij crypto doet het dubbel zo hard pijn. Gaat eigenlijk nergens over.

Anyway, ik hoop voor alle TRX holders dat er nog een lekkere pump komt die jullie naar de 1500 sats tilt. Je weet ergens toch wel dat zoiets gaat gebeuren als de markt weer een sprintje trekt en Justin even wat mooie announcements van announcements via de webcam uit zn rukbunker smijt.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-11 19:15

Bever!

3

Slux schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:12:
Begin een beetje moe van al die mainnets, testnets te worden.
Merk en zie er nog maar weinig van in de praktijk, ben benieuwde wat voor marketing termen we binnenkort weer krijgen.

Deze zijn imo een grote faal.
Is geen marketing maar een stap in eigen blockchain?

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
mprkooij schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:35:
[...]

Nou hij gaat wel heeeeeeeeel diep het dal in.
Wel een mooi inkoopmoment, ik denk dat ik er nog een stel ga halen.

Verwijderd

Alabama_man schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:47:
[...]

Xrp staat toch ook los van Ripplenet?
Nee kan gebruikt worden op het Ripplenet. Dmv xrapid.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 00:15
Willen jullie stoppen met jullie Bitcoins verkopen? Bvd.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 00:15
Bever! schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 14:07:
[...]

Is geen marketing maar een stap in eigen blockchain?
Grapjas :+

Ja, dat klopt wel, maar het word elke keer met zoveel bombarie bekend gemaakt dat het wel degelijk als marketing functioneert :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Verwijderd

Richh schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 14:26:
[...]

Grapjas :+

Ja, dat klopt wel, maar het word elke keer met zoveel bombarie bekend gemaakt dat het wel degelijk als marketing functioneert :P
Het zou mooi zijn als Justin Sun een concert organiseert met een boyband. The announcers ofzo.

Ticketverkoop via GET.

• ggj87
En betalen met LTC's :p

[ Voor 10% gewijzigd door ggj87 op 08-06-2018 14:35 ]

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-11 22:44
Verwijderd schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 14:23:
[...]

Nee kan gebruikt worden op het Ripplenet. Dmv xrapid.
Ok kan, maar is dus geen vereist. In iedergeval lijkt het er niet op dat deze banken daadwerkelijk xrp gebruiken voor hun transacties.

Verwijderd

Alabama_man schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 15:06:
[...]

Ok kan, maar is dus geen vereist. In iedergeval lijkt het er niet op dat deze banken daadwerkelijk xrp gebruiken voor hun transacties.
Nog niet, voorlopig xcurrent. Moet ook eerst rails liggen voor een trein kan rijden.

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-11 08:54
Hmm pre registeren voor die Ethos Universal wallet lukt wel maar krijg geen mail terug in me inbox (of spam)

Met telenet email.

SPiET

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Alabama_man schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 15:06:
[...]

CEO van ripple verwacht dat veel banken gebruik gaan maken van xrp op het xrapid netwerk, het is voor banken veel voordeliger om valuta om te zetten in XRP, dit over het xrapid netwerk te sturen en op de plaats van bestemming xpr weer om te zetten in (andere) valuta , gaat sneller en kost minder..

• hey
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-08-2023

hey

Bij mij lukt het ook niet. Na wat Gegoogle kom ik er achter dat je je voor 31 maart moest aanmelden.
spietie schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 15:43:
Hmm pre registeren voor die Ethos Universal wallet lukt wel maar krijg geen mail terug in me inbox (of spam)

Met telenet email.

• niels0123456
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 27-01-2023
hey schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:06:
Bij mij lukt het ook niet. Na wat Gegoogle kom ik er achter dat je je voor 31 maart moest aanmelden.

[...]
Bij mij is het wel gelukt, ik heb me eergisteren aangemeld. (hotmail).

• Ton Hasselt
@mprkooij 500 RLC erbij.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 14:06:
[...]

:+ even een all-in op >52

Dan voel je wel dat je leeft moet ik zeggen.

Zo stom, heb wel eens meer verloren in een avondje holland casino... Maar bij crypto doet het dubbel zo hard pijn. Gaat eigenlijk nergens over.

Anyway, ik hoop voor alle TRX holders dat er nog een lekkere pump komt die jullie naar de 1500 sats tilt. Je weet ergens toch wel dat zoiets gaat gebeuren als de markt weer een sprintje trekt en Justin even wat mooie announcements van announcements via de webcam uit zn rukbunker smijt.
Begonnen met 4000. Na wat heen en weer gespeeld te hebben uiteindelijk 128.000. Uiteraard niet stoppen en uiteindelijk op 0 eindigen ;w 8)7

• Nurksis
  • Laatst online: 22-02 09:08

• Slux
  • Niet online
RideWithUz schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 15:45:
[...]

CEO van ripple verwacht dat veel banken gebruik gaan maken van xrp op het xrapid netwerk, het is voor banken veel voordeliger om valuta om te zetten in XRP, dit over het xrapid netwerk te sturen en op de plaats van bestemming xpr weer om te zetten in (andere) valuta , gaat sneller en kost minder..
Ik verwacht ook dat ik mijn LTC als euro kan gebruiken :9
Zie niet zo snel dat banken XRP gaan gebruiken.
XRP is ook de enigste munt die niet thuis hoort in crypto imo.

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 09:04
[...]

Tot een bank een keer een bedrag overmaakt en NET op dat moment de koers omhoog of omlaag schiet. Sowieso zou kopen en verkopen al een koerseffect hebben - en waar moeten ze ze dan kopen? Tenzij er iemand (bij Ripple zelf) garant staat voor de koers... maar dan hang je voor dat garant staan weer af van een ander bedrijf. Dus dit zie ik echt nog even zomaar niet gebeuren, tenzij ik iets mis in hoe Ripple werkt.

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:13:
[...]

Begonnen met 4000. Na wat heen en weer gespeeld te hebben uiteindelijk 128.000. Uiteraard niet stoppen en uiteindelijk op 0 eindigen ;w 8)7
van 4000 trx naar 128k naar 0? ik vind het knap en pijnlijk haha

• A87
  • Niet online

A87

nemesis2212 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:28:
[...]

Ik was ook tijdje traden, maakte flink winst, verloor die winst met 120 euro extra verlies... pff toen maar gestopt en HODL al lange tijd weer, de markt is zo dood als een pier al geruime tijd.

[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 08-06-2018 16:30 ]

Verwijderd

nemesis2212 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:28:
[...]

Ja, ik vond het ook knap. Richting de 0 ging het alleen wel een stuk sneller |:(

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:30:
[...]

Ja, ik vond het ook knap. Richting de 0 ging het alleen wel een stuk sneller |:(
je ging heletijd dubbel up? ik ga daar maar niet aan beginnen. casino is leuk maar minder leuk met crypto

Verwijderd

nemesis2212 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:31:
[...]

je ging heletijd dubbel up? ik ga daar maar niet aan beginnen. casino is leuk maar minder leuk met crypto
Klopt. Ik heb nog even gedacht om in ieder geval iets over te houden, maar kon de laatste klik niet weerstaan >:)

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

CEO van ripple verwacht dat veel banken gebruik gaan maken van xrp
98% van het cryptonieuws in een notendop.

<belanghebbende van x> denkt dat <x> [veel gebruikt gaat worden|gaat stijgen].

• A87
  • Niet online

A87

Ripple is tricky

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 21:44

DJT

Voor de TA believers: LUX (Cryptopia) laat een gigantische (maar dan ook echt) cup-and-handle zien die op 10 januari is gestart.

• Ton Hasselt
DJT schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:52:
Voor de TA believers: LUX (Cryptopia) laat een gigantische (maar dan ook echt) cup-and-handle zien die op 10 januari is gestart.
Wat zegt dat?

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
NU op IDEX wil er een VEN kopen voor 0.00698860 staat totaal 13 ETH in de buy-order

Als je echt snel bent dan zou je wat kunnen verdienen.

[ Voor 25% gewijzigd door Greymore1 op 08-06-2018 17:02 ]

• DJT

DJT

Is een 'reversal pattern', de dalende trend die ruim 6 maanden heeft geduurd is gedraaid. 6 maanden geleden stond hij ruim drie keer zo hoog als nu. Goed instapmoment dus.

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-11 11:18
DJT schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 17:03:
[...]

Is een 'reversal pattern', de dalende trend die ruim 6 maanden heeft geduurd is gedraaid. 6 maanden geleden stond hij ruim drie keer zo hoog als nu. Goed instapmoment dus.
Lees jij ook theebladeren uit voor je eth koopt of ga je tarotkaarten leggen om te kijken of de moon wel met de lambo op één lijn ligt?

Wot-stats

• ggj87
Greymore1 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 17:02:
NU op IDEX wil er een VEN kopen voor 0.00698860 staat totaal 13 ETH in de buy-order

Als je echt snel bent dan zou je wat kunnen verdienen.
Facedown heeft zijn vakantiegeld eindelijk gekregen zie ik.

• Beaulion
  • Niet online
Waarom stijgt de koers niet? Heb je niet perongeluk op sell geklikt?

• Ton Hasselt
Beaulion schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 17:24:
[...]

Waarom stijgt de koers niet? Heb je niet perongeluk op sell geklikt?
Hij steeg even.
Op Bittrex staat ie hoger.

[ Voor 6% gewijzigd door Ton Hasselt op 08-06-2018 17:30 ]

• DJT

DJT

poderosoo schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 17:05:
[...]
Lees jij ook theebladeren uit voor je eth koopt of ga je tarotkaarten leggen om te kijken of de moon wel met de lambo op één lijn ligt?
Nee hoor, ik geloof heilig in de wetenschap. En TA is wat mij betreft pure psychologie.
Pagina: 1 ... 89 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!