Hoe simpel kan het zijn. Is me nooit opgevallenTominatie schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 13:49:
[...]
Oh haha, je moet naar je coin-overzicht gaan en daar staat nu boven "convert to BNB", op die manier kan je je dust omzetten naar BNB.
Tenzij de nieuwe bitcoin er tussen zitVerwijderd schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 13:50:
[...]
Ik denk niet dat ik rijk ga worden van die kleine beetjes die nu een paar cent waard zijn
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Niet in de binance appTominatie schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 13:49:
[...]
Oh haha, je moet naar je coin-overzicht gaan en daar staat nu boven "convert to BNB", op die manier kan je je dust omzetten naar BNB.
Investeren in StrongHands > laten shillen door John McAfee > ???? > profitVerwijderd schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 13:50:
[...]
Ik denk niet dat ik rijk ga worden van die kleine beetjes die nu een paar cent waard zijn
Heren,
Buiten Tweakers.net zit ik tegenwoordig met ook met veel plezier in de IOTA community op Discord
Samen met een aantal NL members (oa @trummel )daar ben ik een leuke contest/AirDrop aan het opzetten voor jullie, dé Discord/Tweakers crypto community contest!
Een aantal Discord members storten (M)IOTA’s in een wallet voor deze contest, we zitten nu al op zo’n 60 MIOTA en met een beetje geluk komt daar nog wat bij aangezien veel mensen er enthousiast over zijn
We gaan de tangle gebruiken om de prijswinnaar te selecteren
Hoe of wat kom ik nog op terug omdat op dit moment ideeeen binnen rollen.. We gaan nét iets meer van jullie vragen dan; ”Wat is de waarde van 1 MIOTA op bepaalde datum?”
Om deel te nemen dien je wel de mobiele Trinity wallet te hebben: https://trinity.iota.org/
Interesse? Bereid je alvast wat voor en ik kom morgenavond ná de 2e vrije training van de GP van Canada terug met details
Buiten Tweakers.net zit ik tegenwoordig met ook met veel plezier in de IOTA community op Discord
Samen met een aantal NL members (oa @trummel )daar ben ik een leuke contest/AirDrop aan het opzetten voor jullie, dé Discord/Tweakers crypto community contest!
We gaan de tangle gebruiken om de prijswinnaar te selecteren
Om deel te nemen dien je wel de mobiele Trinity wallet te hebben: https://trinity.iota.org/
Interesse? Bereid je alvast wat voor en ik kom morgenavond ná de 2e vrije training van de GP van Canada terug met details
[ Voor 0% gewijzigd door D-Ed op 07-06-2018 14:51 . Reden: User toegevoegd ]
Btw, staat er nog iets op de planning van IOTA? Heb er meer dan 200 stuks maar al -10% dus niet goedD-Ed schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 14:44:
Heren,
Samen met een aantal NL members (oa @trummel )daar ben ik een leuke contest/AirDrop aan het opzetten voor jullie, dé Discord/Tweakers crypto community contest!Een aantal Discord members storten (M)IOTA’s in een wallet voor deze contest, we zitten nu al op zo’n 60 MIOTA en met een beetje geluk komt daar nog wat bij aangezien veel mensen er enthousiast over zijn
![]()
We gaan de tangle gebruiken om de prijswinnaar te selecterenHoe of wat kom ik nog op terug omdat op dit moment ideeeen binnen rollen.. We gaan nét iets meer van jullie vragen dan; ”Wat is de waarde van 1 MIOTA op bepaalde datum?”
![]()
SPiET
De beta van Trinity is net uit, complete uitleg van ‘Q’ afgelopen week geopenbaard.. Hoe groter het nieuws van IOTA hoe sneller dat ie zakt lijkt hetspietie schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 14:52:
[...]
Btw, staat er nog iets op de planning van IOTA? Heb er meer dan 200 stuks maar al -10% dus niet goedPaar dagen geleden goed gezakt en had er wel ervoor gekocht zeker, argh.
Maar volgende week heeft VW de ‘Volkswagen summit’ op de CEBIT..IOTA staat als partner van VW op hun stand dus tja.. Speculaties maar voor... DYOR
na 1x keer groestlcoin getrade te hebben waar ik er nog maar 0.6 van over heb maar alleen in hele munten kan traden ben ik direct overgestapt op BNB als fee coin. scheelt de helft en geen last meer van Dust. Want je kan er gewoon niks mee volgens mijTominatie schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 13:15:
Kucoin moet echt net als binance een functie maken om dust in te wisselen. De autist in me kan echt niet tegen al die coins waar ik nu een hééééééél klein beetje van bezit.
Maar heb nu op kucoin: TRAC, GVT, KCS, DRGN. Het mooie is dat ik soms een maand lang niet kijk op kucoin waardoor het makkelijk holden is. Op binance lift ik dan gewoon mee met de hype en doe ik dan echt aan daytrading wanneer ik tijd heb. Al het geld dat ik er nu elke maand in stop gaat naar kucoin en gooi ik in 1 van deze 4 (mits ik nog een pareltje vind).
Ok mercikes , mag ook wel wat winst hebben heD-Ed schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 15:01:
[...]
De beta van Trinity is net uit, complete uitleg van ‘Q’ afgelopen week geopenbaard.. Hoe groter het nieuws van IOTA hoe sneller dat ie zakt lijkt het![]()
Maar volgende week heeft VW de ‘Volkswagen summit’ op de CEBIT..IOTA staat als partner van VW op hun stand dus tja.. Speculaties maar voor... DYOR
SPiET
Ik zie ook dat Bitpanda ze gaat listen op 12 juni, geen idee of dat een goed of slecht teken is.spietie schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 15:04:
[...]
Ok mercikes , mag ook wel wat winst hebben he![]()
Aha hopelijk heeeeeeeeeeeeeeeeel goed.Beaulion schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 15:27:
[...]
Ik zie ook dat Bitpanda ze gaat listen op 12 juni, geen idee of dat een goed of slecht teken is.
SPiET
Heb er 97!D-Ed schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 15:01:
[...]
De beta van Trinity is net uit, complete uitleg van ‘Q’ afgelopen week geopenbaard.. Hoe groter het nieuws van IOTA hoe sneller dat ie zakt lijkt het![]()
Iemand een nulletje te veel lijkt het... (PPT)
[ Voor 16% gewijzigd door boe.i op 07-06-2018 16:44 ]
hoe maak je het snelst 90% verlies haha. dat zijn echt pijnlijke fouten.boe.i schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 16:43:
[afbeelding]
Heb mij gisteren aangemeld met een Hotmail adres. Vandaag nogmaals geprobeerd met een ander Hotmailadres. Heb nog steeds geen bevestigingsmails
binnen. Hebben anderen hier ook last van?😶😑
Arrien schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 12:49:
[...]
Heeft iedereen zich al geregistreerd bij Ethos?
Als je dat doet voordat de wallet uitkomt krijg je er gratis coins op van al hun partners.
Tot nu toe onder andere:
Omise Go
Lympo
Zilla
Bitdegree
Axpire
Nuls
Raven
etc.
Geen idee hoeveel dat zal worden, maar kan leuk worden.
https://www.ethos.io/universal-wallet/
Ik.hey schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 16:56:
Heb mij gisteren aangemeld met een Hotmail adres. Vandaag nogmaals geprobeerd met een ander Hotmailadres. Heb nog steeds geen bevestigingsmails
[...]
Ook middels Hotmail, binnen 5 minuten bevestiging......hey schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 16:56:
[...]
Binnen 5 minuten bericht, maar was geen hotmailhey schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 16:56:
[...]
Thanks for signing up for Ethos News, and pre-registering for Ethos Universal Wallet.
You're on the list!
http://www.avfoto.nl
Ik zelf kreeg hem ook vrij snel binnen gister. Via outlook. Misschien net pech gehad?Arrien schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 17:39:
[...]
Binnen 5 minuten bericht, maar was geen hotmail
Thanks for signing up for Ethos News, and pre-registering for Ethos Universal Wallet.
You're on the list!
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Hoe komt zon order er doorheen? Pakt hij niet de gunstige koers voor de seller?boe.i schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 16:43:
[afbeelding]
RLC gaat door de 2000grens heen
Zijn hier meer mensen die stiekem eigenlijk ark willen shillen?
ѦRK ѦRK ѦRK
ѦRK ѦRK ѦRK
[ Voor 21% gewijzigd door A87 op 07-06-2018 18:48 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ondanks dat ik er een paar heb, geloof ik als atheist meer in de Jehova getuigen dan in een ARK.
Ja nu is het mooi geweest hij mag nu wel weer richting de 3000 gaan
Heb nog bags met RLC ja, stijgen met die hap. Kan ik wat THETA gaan traden.
Denk dat ik buiten eens ga kijken hoe het gras groeit, dat gaat tenminste nog omhoog.
Slux schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 18:58:
Ondanks dat ik er een paar heb, geloof ik als atheist meer in de Jehova getuigen dan in een ARK.
Zero.
same here wacht al 1,5 week op een kleine opwaardse pump.....Greymore1 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 19:16:
Heb nog bags met RLC ja, stijgen met die hap. Kan ik wat THETA gaan traden.
ff doorbijten
Prepare for the next ATH
Heilig verklaard door de Paus himself!
[ Voor 208% gewijzigd door A87 op 07-06-2018 20:32 ]
Heb er ook nog 1500 staan.sourcecode schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 19:39:
[...]
same here wacht al 1,5 week op een kleine opwaardse pump.....
ff doorbijten
Heeft Linda hoofdpijn?Ton Hasselt schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 19:25:
Denk dat ik buiten eens ga kijken hoe het gras groeit, dat gaat tenminste nog omhoog.
Ik weet ook even zo snel niet welk muntje nu een beetje leuk is, ben wat aan het swingtraden met ltc maar dat is duppies per stuks werk. Veel duppies maken uiteindelijk ook geld maar toch...
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik heb op Linda in een week tijd al zo'n 60% verdiend.Crypts schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 19:43:
[...]
Heeft Linda hoofdpijn?![]()
Ik weet ook even zo snel niet welk muntje nu een beetje leuk is, ben wat aan het swingtraden met ltc maar dat is duppies per stuks werk. Veel duppies maken uiteindelijk ook geld maar toch...
ITC kan leuk zijn als die onder de dollar zakt, zelf al heel wat ritjes gepakt ermee, lijkt veel op LTC redelijk stabiel en redelijk voorspelbaar ritjes van 25% zijn goed te doenCrypts schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 19:43:
[...]
Heeft Linda hoofdpijn?![]()
Leuke actie. Maar ze fillen geen gap ofzo; je hebt al Coinomi en anderen. Wat is de catch? Kost extra fees? Erg gelimiteerd zonder gold membership?Arrien schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 12:49:
[...]
Heeft iedereen zich al geregistreerd bij Ethos?
Als je dat doet voordat de wallet uitkomt krijg je er gratis coins op van al hun partners.
Tot nu toe onder andere:
Omise Go
Lympo
Zilla
Bitdegree
Axpire
Nuls
Raven
etc.
Geen idee hoeveel dat zal worden, maar kan leuk worden.
https://www.ethos.io/universal-wallet/
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Binance CEO reveals the company is one step closer to offering fiat-crypto trading, has already set up a bank account in Malta 🚀🌙
Geen idee, zit er puur in om de gratis coins bij de start.Sando schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 19:54:
[...]
Leuke actie. Maar ze fillen geen gap ofzo; je hebt al Coinomi en anderen. Wat is de catch? Kost extra fees? Erg gelimiteerd zonder gold membership?
Als die wallet top werkt ga ik hem misschien gebruiken
http://www.avfoto.nl
VEN? heeeuhh, dat klinkt als een naam die je aan een paard geeft ofso.
[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 07-06-2018 20:32 ]
Dat ligt eraan, dan moet je paard wel in het juiste jaar geboren zijn..A87 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 20:27:
[...]
VEN? heeeuhh, dat klinkt als een naam die je aan een paard geeft ofso.
Mag ik heel brutaal zijn en vragen naar het volume waar je mee speelt? Zie dat er nu 20BTC per dag in omgaat dus dat is redelijk. Met xtl is dat 2 en dat is toch wel lang wachten voor een order erdoor is...Ton Hasselt schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 19:45:
[...]
Ik heb op Linda in een week tijd al zo'n 60% verdiend.
@slux, zal ook eens naar itc kijken maar vooral op die knakencoins als linda en xtl is heel leuk te verdienen. Van 20 sat naar 21 is meteen 5% pakken. Probleem blijft wel een beetje het volume en dus doorlooptijd...
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
oh CNBC zegt dat t omhoog gaat.
Time to short.
Time to short.
Nice, op zich een mooie portfolio! Ik zie dat je redelijk wat van Gifto en Loom hebt, twee projecten waar ik niet echt goed bekend mee ben. Is er nog een specifieke reden dat je deze coins hebt?wouter_va schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 22:12:
[...]
Tips kan ik je niet geven, ik heb er meer dan jijen de vaak gehoorde tip om grote delen in BTC-ETH te houden volg je ook beter dan ik.
22 tel ik er zelf, ik hoop dat een paar van de kleine kluitjes eerst weer een beetje omhoog willen alvorens eruit te vliegen
hier mijn allegaartje
Ik merk dat ik uit verveling als er weinig gebeurt nog te vaak rommel koop, dat moet er nog uitgroeien. Er staat nog fiat klaar op Kraken als BTC nog eens echt zou duiken, daar kan ik tot nu toe afblijven
Nee geen 20 Btc...helaas, ongeveer een halve Btc.Crypts schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 20:41:
[...]
Mag ik heel brutaal zijn en vragen naar het volume waar je mee speelt? Zie dat er nu 20BTC per dag in omgaat dus dat is redelijk. Met xtl is dat 2 en dat is toch wel lang wachten voor een order erdoor is...
@slux, zal ook eens naar itc kijken maar vooral op die knakencoins als linda en xtl is heel leuk te verdienen. Van 20 sat naar 21 is meteen 5% pakken. Probleem blijft wel een beetje het volume en dus doorlooptijd...
Ik wil zo gauw mogelijk naar 1 Btc en dan verder.
Dit betreft alleen Linda.
Het grote geld staat op Bittrex.
Hij neemt een aanloop voor de take off.mprkooij schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 20:59:
Ton ik word een beetje moe van RLC..
Meer een kanaal zo onderhand.Ton Hasselt schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 21:13:
[...]
Doen wij ook als we over een slootje willen springen.
Het wordt dan ook een sprongetje naar de maan.
Dit kan wel eens leuk gaan worden, dit is de prijzenpot van vanmiddag tot nu (en er komt nog meer bij):
#IOTASTRONG

Even twee pagina’s teruglezen als je wil weten waar dit overgaat.
#IOTASTRONG

Oh dat valt mee? De doorlooptijd dan, met dit soort coins is het zelfs lastig verlies te lijden. Vond alleen met xtl dat het wel erg lang duurde voor een order er doorheen is maar ja, met maar 2 exchanges waar hij op staat weinig keus. Ik zal niet direct op je geliefde Linda duikenTon Hasselt schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 21:09:
[...]
Nee geen 20 Btc...helaas, ongeveer een halve Btc.
Ik wil zo gauw mogelijk naar 1 Btc en dan verder.
Dit betreft alleen Linda.
Het grote geld staat op Bittrex.
Voor hoeveel ga je er zelf met de buit vandoor ?D-Ed schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 21:40:
Dit kan wel eens leuk gaan worden, dit is de prijzenpot van vanmiddag tot nu (en er komt nog meer bij):
#IOTASTRONG![]()
[afbeelding]
Ben benieuwd!
Had er maar PURA voor gekocht , man wat word die gepumpt op dit momentDeeSung schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 21:39:
Ik heb nog wat fiat over maar wacht toch nog ff af.
En mezelf voor de rest van mijn leven te schande maken bij de Tweakers én IOTA community? No way! Overigens wilde ik een gedeelde seed aanmaken en zo samen de wallet beheren..Beaulion schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 21:44:
[...]
Voor hoeveel ga je er zelf met de buit vandoor ?![]()
Ben benieuwd!
Het geeft in ieder geval de sfeer en bereidwilligheid weer beiden community’s
Orders gaan best snel, vandaag al 12, vorige week donderdag 26, vrijdag 16 etc.Crypts schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 21:44:
[...]
Oh dat valt mee? De doorlooptijd dan, met dit soort coins is het zelfs lastig verlies te lijden. Vond alleen met xtl dat het wel erg lang duurde voor een order er doorheen is maar ja, met maar 2 exchanges waar hij op staat weinig keus. Ik zal niet direct op je geliefde Linda duikenmaar het is wel een optie. Zoveel coins zijn er niet die zo laag staan.
inderdaad, zeer vrijgevig! leuke actie!D-Ed schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 21:49:
[...]
En mezelf voor de rest van mijn leven te schande maken bij de Tweakers én IOTA community? No way! Overigens wilde ik een gedeelde seed aanmaken en zo samen de wallet beheren..
Het geeft in ieder geval de sfeer en bereidwilligheid weer beiden community’s
Kijk! Met xtl is het een order per dag of 2 dagen, dat schiet gewoon niet op... Marge is natuurlijk wel iets minder maar toch, onder de streep levert jouw Linda veel sneller rendement...Ton Hasselt schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 21:53:
[...]
Orders gaan best snel, vandaag al 12, vorige week donderdag 26, vrijdag 16 etc.
Super leuke actie! Ben de Trinity wallet aan het installerenD-Ed schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 21:56:
[...]
As we speak is er weer 20mi bijgestort dus we zitten nu op 100
Hier inmiddels geinstaleerd!DJ-Promo schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 22:19:
[...]
Super leuke actie! Ben de Trinity wallet aan het installeren.
Ik heb er in December een heleboel gekocht op 12, 2 dagen later verkocht op 60.Crypts schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 22:09:
[...]
Kijk! Met xtl is het een order per dag of 2 dagen, dat schiet gewoon niet op... Marge is natuurlijk wel iets minder maar toch, onder de streep levert jouw Linda veel sneller rendement...
Ging om duizenden euro's.
Verwijderd
Mooie actie man, respect! Heb de wallet ook even geïnstalleerd, mooi vormgegeven wallet. Wel ff gedoe met het overtypen van die seed, maargoed veiligheid voorop.D-Ed schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 21:56:
[...]
As we speak is er weer 20mi bijgestort dus we zitten nu op 100
En toen was er een whale geboren.Ton Hasselt schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 22:48:
[...]
Ik heb er in December een heleboel gekocht op 12, 2 dagen later verkocht op 60.
Ach, daarna ook weer een boel verloren, it's all in the game.
Dank! (Ook @DJ-Promo en @CryptokruimelVerwijderd schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 22:48:
[...]
Mooie actie man, respect! Heb de wallet ook even geïnstalleerd, mooi vormgegeven wallet. Wel ff gedoe met het overtypen van die seed, maargoed veiligheid voorop.
Nu ik wat meer aan het spelen ben zie ik wederom hoe snel betalingen gaan (tegen zero fees dus he..).
Zo kun je een extra account aanmaken en jezelf 0 value TX sturen. Dat gaat ook een deeltje zijn van de opdracht, jullie inzendingen stuur je dus over de tangle
Ik pas voor het IOTA-gedoe. Begint me een beetje te veel een reclame-stunt te worden. Maar veel succes voor zij die wel meedoen.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Verwijderd
Haha ik ben benieuwd! Hebben we ook IOTA nodig om mee te doen? Ik zou voor de grap even 25 euro halen op litebit.eu, dan wou ik ook een paar naar de pot sturen. Maar zie dus dat ze geen IOTA verkopen, best raar eigenlijk als je ziet wat voor coins daar wel te koop zijn... Zou alle top 10 coins wel verwachten daar.D-Ed schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 23:02:
[...]
Dank! (Ook @DJ-Promo en @Cryptokruimel)
Nu ik wat meer aan het spelen ben zie ik wederom hoe snel betalingen gaan (tegen zero fees dus he..).
Zo kun je een extra account aanmaken en jezelf 0 value TX sturen. Dat gaat ook een deeltje zijn van de opdracht, jullie inzendingen stuur je dus over de tangle
Tja, wij dachten met vier man ieder zo’n 5mi per persoon in te leggen.. Ik kan er niets aan doen dat mensen wat meer doneren.. En vanuit het initiatief brengen mensen hun idee in om zo wat meer body te geven aan de contest.. Win win toch?TomTorquay schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 23:05:
Ik pas voor het IOTA-gedoe. Begint me een beetje te veel een reclame-stunt te worden. Maar veel succes voor zij die wel meedoen.
Geduld, vanaf 26 juni gaan de remmen los...........Berry powel schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 22:55:
Zit btw nog met mijn bag trx...
Verwijderd
Haha het is wel een mooie promotie op deze manier ja, maar ik moet zeggen dat die wallet wel een gelikt dingetje is... Heb meerdere wallets op m'n phone maar dit is veruit de mooiste en het loopt allemaal ook super soepel op m'n crap china phone...TomTorquay schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 23:05:
Kan electroneum nog wat van leren
Nee, is leuk als je er al hebt maar zeker geen must!Verwijderd schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 23:07:
[...]
Haha ik ben benieuwd! Hebben we ook IOTA nodig om mee te doen? Ik zou voor de grap even 25 euro halen op litebit.eu, dan wou ik ook een paar naar de pot sturen. Maar zie dus dat ze geen IOTA verkopen, best raar eigenlijk als je ziet wat voor coins daar wel te koop zijn... Zou alle top 10 coins wel verwachten daar.
Omdat IOTA over de tangle werkt is het blijkbaar niet zo makkelijk op Exchanges te krijgen tov andere coins die gebaseerd zijn op reeds bestaande technieken..
Alweer zo'n wallet installeren voor een coin die mij verder niet interesseert? Laat die $150 dan maar. Echt, ik heb het gehad met die prijsjes in ruil voor kleine opdrachtjes. Zeker als je niet eens zeker bent dat je überhaupt iets gaat krijgen. Dan was de initiële gokwedstrijd veel luchtiger en eenvoudiger. Dat er nu met meer centen gegoocheld wordt, tja, dat laat me eigenlijk koud.D-Ed schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 23:10:
[...]
Tja, wij dachten met vier man ieder zo’n 5mi per persoon in te leggen.. Ik kan er niets aan doen dat mensen wat meer doneren.. En vanuit het initiatief brengen mensen hun idee in om zo wat meer body te geven aan de contest.. Win win toch?
Inderdaad, vasthouden dus.Storm300 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 23:10:
[...]
Geduld, vanaf 26 juni gaan de remmen los...........
Je weet toch dat pooierschap strafbaar is?Ton Hasselt schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 19:45:
Ik heb op Linda in een week tijd al zo'n 60% verdiend.
TomTorquay schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 23:20:
[...]
Je weet toch dat pooierschap strafbaar is?
Ach ja, zo heb ik met iets meer dan honderd ltc ook een onderonsje gehad rond die tijd maar ook weer wat vastgehouden, dat was achteraf gezien minder handig. Soit, dat hoort bij het spelletje toch? Maak me er niet zo druk om, dat staat best en afgezien van wat swingtraden met die bag doe ik er weinig mee. Zal ooit wel weer omhoog knallen, dat hoop ik althans.Ton Hasselt schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 22:48:
[...]
Ik heb er in December een heleboel gekocht op 12, 2 dagen later verkocht op 60.
Beetje jammer dat die winst alweer op is en het nu een beetje satjes sprokkelen is.
Ik snap dat het wellicht overkomt als een “stuntje” voor snelle pr. Maar het idee werd spontaan geopperd in de dutch iota discord channel en iedereen wilde graag wat iotas inleggen. Het was dus echt een spontaan community ding- maar no hard feelings...Je wordt niet verplicht om mee te doen natuurlijkTomTorquay schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 23:16:
[...]
Alweer zo'n wallet installeren voor een coin die mij verder niet interesseert? Laat die $150 dan maar. Echt, ik heb het gehad met die prijsjes in ruil voor kleine opdrachtjes. Zeker als je niet eens zeker bent dat je überhaupt iets gaat krijgen. Dan was de initiële gokwedstrijd veel luchtiger en eenvoudiger. Dat er nu met meer centen gegoocheld wordt, tja, dat laat me eigenlijk koud.
Het gaat helemaal niet om het installeren van de wallet. Maar om de mogelijkheden van de technologie te ontdekken. Een wallet is een makkelijk te begrijpen begin en is tevens nodigTomTorquay schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 23:16:
[...]
Alweer zo'n wallet installeren voor een coin die mij verder niet interesseert? Laat die $150 dan maar. Echt, ik heb het gehad met die prijsjes in ruil voor kleine opdrachtjes. Zeker als je niet eens zeker bent dat je überhaupt iets gaat krijgen. Dan was de initiële gokwedstrijd veel luchtiger en eenvoudiger. Dat er nu met meer centen gegoocheld wordt, tja, dat laat me eigenlijk koud.
om uiteindelijk de coins te ontvangen. Ik vind het een leuk initiatief, ben tevens sponsor van deze actie. De contest zelf moet nog bekend worden gemaakt.
Aangezien het potje nu wel een aardige omvang beteikt is het misschien een idee om meerdere winnaars te selecteren? 60/30/10% bijvoorbeeld?
Er komt vast wel weer een snel een nieuwe Original Tweakers Airdrop (OTA), for the Tweakers community by the Tweakers community. Dan moet iemand zich wel geroepen voelen dat weer op poten te zettenTomTorquay schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 23:16:
[...]
Even goede vrienden manTomTorquay schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 23:16:
[...]
Overigens staat de huidige waarde op $190,-
Ben al aan het denken.Beaulion schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 23:23:
[...]
Er komt vast wel weer een snel een nieuwe Original Tweakers Airdrop (OTA), for the Tweakers community by the Tweakers community. Dan moet iemand zich wel geroepen voelen dat weer op poten te zetten
Verwijderd
Daar ben je zelf helemaal vrij in natuurlijk. Ik vind het zelf wel een leuke actie, weer eens wat anders. De prijs is nu wat hoger, dat klopt. Maar je hoeft er natuurlijk niet aan mee te doen, maar het is toch leuk voor degenen die dat wel graag willen?TomTorquay schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 23:16:
[...]
Overigens is er ook een contest van HTMLcoin:
https://www.htmlcoin.com/blog/2018-htmlcoin-meme-contest
Doe ik ook aan mee. Gewoon voor de lol!
Wat betreft die OTA, ik wil gerust nog wel eens de organisatie op mij nemen.
Sponsoring door iemand anders, zoals vorige keer. Als iemand zich geroepen voelt, mail maar. En anders wacht ik met ongeduld op een volgende airdrop van iemand anders
@D-Ed Succes, met jouw wedstrijd. Ik heb er geen enkel probleem mee dat je dit doet, maar ik denk dat je dat wel al besefte. Het is gewoon geen format dat mijn aanspreekt
@trummel, 'mogelijkheden van de technologie ontdekken", kan het nog meer reclame-praatje klinken? Mij intereseert de technologie trouwens geen fluit. Anderen misschien wel, en aan hen zou ik zeggen: doe vooral mee
Sponsoring door iemand anders, zoals vorige keer. Als iemand zich geroepen voelt, mail maar. En anders wacht ik met ongeduld op een volgende airdrop van iemand anders
@D-Ed Succes, met jouw wedstrijd. Ik heb er geen enkel probleem mee dat je dit doet, maar ik denk dat je dat wel al besefte. Het is gewoon geen format dat mijn aanspreekt
@trummel, 'mogelijkheden van de technologie ontdekken", kan het nog meer reclame-praatje klinken? Mij intereseert de technologie trouwens geen fluit. Anderen misschien wel, en aan hen zou ik zeggen: doe vooral mee
Nounou, dat wordt een mooie actie zo, leuk dat er zoveel mensen achter staan.D-Ed schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 23:24:
[...]...
Overigens staat de huidige waarde op $190,-En mocht IOTA op z’n ATH komen dan spreken we trouwens over iets meer
Ik heb de wallet geinstalleerd, inderdaad gelikt! Ook benieuwd naar de contest, als het maar niet om ter snelst is - worstvingers maken 81 karakters overtikken op telefoon een kleine hel
Ieder zijn ding. Even goede vrienden. Ik word persoonlijk gewoon enorm enthusiast van de mogelijkheden die het voor ons als mens kan bieden. Uiteindelijk drijft adoptie ook de prijs, maar daar zal je dan wat langer op moeten wachten.TomTorquay schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 23:29:
Wat betreft die OTA, ik wil gerust nog wel eens de organisatie op mij nemen.
Verwijderd
Je seed overtikken hoeft maar 1 keer. Wel goed bewaren he? Maar zeker mooie wallet. Nu nog wat iota's erin om het wat op te fleurenwouter_va schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 23:35:
[...]
Nounou, dat wordt een mooie actie zo, leuk dat er zoveel mensen achter staan.
Ik heb de wallet geinstalleerd, inderdaad gelikt! Ook benieuwd naar de contest, als het maar niet om ter snelst is - worstvingers maken 81 karakters overtikken op telefoon een kleine hel
Haha, graag, mijn huidige IOTA bagje blijft wel op Binance voorlopig.Verwijderd schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 23:39:
[...]
Je seed overtikken hoeft maar 1 keer. Wel goed bewaren he? Maar zeker mooie wallet. Nu nog wat iota's erin om het wat op te fleuren
"Please keep the memes family friendly." ok, ik haak af..Verwijderd schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 23:25:
[...]
Overigens is er ook een contest van HTMLcoin:
https://www.htmlcoin.com/blog/2018-htmlcoin-meme-contest
Doe ik ook aan mee. Gewoon voor de lol!
Verwijderd
Ik stuur gewoon alles wat ik denk. Zoals een partij lemmingen met htmlcoin logo's op hun rug die een afgrond in rennenBeaulion schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 23:42:
[...]
"Please keep the memes family friendly." ok, ik haak af..
Na het installeren van Trinity ben ik ook maar eens naar verschillende password managers gaan kijken en het testen en erg tevreden daarover..wouter_va schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 23:35:
[...]
Nounou, dat wordt een mooie actie zo, leuk dat er zoveel mensen achter staan.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!