Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 91 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.912 views

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
New Yorker schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 07:14:
Als we dat niet eens gaan halen dan kunnen we die 1 miljoen ook vergeten...
Daarom geloof ik meer in morgen, dant valt er ergens 17,5 Miljoen in NL. :)

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
RaptorXS schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 06:52:
Die drol van McAfee vindt dit ervan:
[afbeelding]
We krijgen dus een gigantische BTC sprint naar boven! :+
Ja, dit wordt 'em! :P

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Verwijderd

Het grootste piramide spel aller tijden zoog vannacht weer $30 uit mijn pf
https://www.metronieuws.n...verslaving-cryptocurrency

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2018 08:05 ]

• TomTorquay
Verwijderd schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 07:57:
Zit je nu ook al in Herbalife? ;)
Als de levendigheid in dit topic moet garant staan voor de mate waarin BTC de komende maand gaat stijgen, dan is het een ideaal moment om DigixDao in te slaan, lijkt me :Z

[ Voor 46% gewijzigd door TomTorquay op 09-06-2018 08:40 ]

Verwijderd

TomTorquay schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 08:38:
[...]

Zit je nu ook al in Herbalife? ;)
Naar jou slechte ervaring daar mee blijf ik daar maar van weg :Y

• TomTorquay
Afbeeldingslocatie: https://vignette.wikia.nocookie.net/althistory/images/b/b0/Flag_of_California_%28no_words%29.png/revision/latest?cb=20120526145807

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 07:57:
https://www.metronieuws.n...verslaving-cryptocurrency
Klopt! is hier ontvangen ;)

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 08:02
TomTorquay schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 06:28:
[...]
Beslissingsmoment nadert zeker en vast. Alleen denk ik juist dat we 'er doorheen gaan vallen', een mogelijkheid die hij trouwens ook niet uitsluit. Waarom ik dat denk? Kijk eens naar de koersen van 2014. Toen duurde het een jaar en een half om te beginnen herstellen van de bull run. Niet dat ik denk dat we er nu zo lang gaan over doen, maar het lijkt me nu gewoon nog te vroeg. Volume blijft ook gewoon zeer matig. Ben ik het zeker? Uiteraard niet, maar ik neig dus eerder naar het negatieve dan naar het positieve scenario.
Klopt wat je zegt , het volume baart hem ook zorgen , iedereen is aan het afwachten wat er gaat gebeuren , ik houd er ook zeer zeker rekening mee dat we nog verder afzakken richting de periode voor de bullrun , oktober / november , je ziet het aan de verschillende jaargrafieken dat het langzaam maar zeker die kant op gaat , dan pas zal het zich gaan stabilliseren , hoop niet dat het zo gaat , want dan komt er nog een beetje ellende en frustratie op ons af

Verwijderd

Gewoon een beetje met de hype mee fietsen
Deze maand VEN en GVT en volgende maand zien we wel weer welke munt er dan hot is
Tot dat we weer omhoog gaan is dat mijn ding

• TomTorquay
Beer vlag lijkt uit te komen, boel zakt beetje weg.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:14
TomTorquay schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 10:59:
Beer vlag lijkt uit te komen, boel zakt beetje weg.
Neej joh niet zo negatief. We gaan gewoon kabbelen tot na de zomer. Kijk eens naar de grafiek tussen september vorig jaar en april dit jaar. Toen was er pas actie. Wat er de afgelopen maand is gebeurt kan nauwelijks een bear of bull market heten. Het moet eigenlijk een naam hebben die er beter bij past. Tis een 'Sloth' market. Gewoon chillaxen tot de zomer. De waves die je eerder dit jaar kon berijden zijn er nog wel alleen zijn het nu kleine rimpels geworden. :p

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• hey
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-08-2023

hey

Nog even laten zakken en dan de komende dagen wat extra Ethos aanschaffen 😎

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-11 17:24

paradoXical

The ParadoX

Iemand bij de Verge & TokenPay meet? Ik wel in ieder geval ;)

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
paradoXical schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 11:58:
Ik wilde een kaartje kopen voor de meetup maar ik kon alleen betalen met iDeal en creditcard en niet met Verge (XVG).

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 09:04
Er gebeurt wel echt helemaal niks meer de laatste week. Niet bij BTC maar ook niet bij alts. Bijna geen handel, alles staat min of meer stil....

Edit: Ik kijk nu in de grafieken en in maart/begin april was het blijkbaar nog slechter. Alleen toen zat er zo weinig pit in dat ik niet zo vaak keek, misschien dat het toen minder opgevallen is. De laatste weken was het best wel weer ok (op de koers van de Bitcoin na dan) - maar nu dus niet.

[ Voor 50% gewijzigd door Specy op 09-06-2018 12:10 ]

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Sinds 24 mei staat het stil.

Weg

• DelTorro
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-01-2024
Stilte voor de storm? Wat voor storm dan ook

• AtlAntA
paradoXical schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 11:58:
Vraag ze even wat ze tegen de 51% attack willen doen die gepoogd is/wordt. Double spending begint een serieus probleem te worden bij verschillende coins die lyra2rev2 gebruiken als algoritme.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
AtlAntA schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 12:33:
[...]

Vraag ze even wat ze tegen de 51% attack willen doen die gepoogd is/wordt. Double spending begint een serieus probleem te worden bij verschillende coins die lyra2rev2 gebruiken als algoritme.
Hacks als in meer fout, 3de keer geloof ik al.

Snap er niks van dat die munt nog zo hoog staat :?

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Okay, hier dan De grote IOTA Discord/Tweakers community contest!

Zoals aangegeven hebben wij met een aantal NL community members op Discord deze actie spontaan opgezet, er zit dus géén commercieel/reclame initiatief achter! Op moment van schrijven zit er 113,5 MIOTA in de pot.

Omdat dit een hoger bedrag is dan wij in eerste instantie dachten bij elkaar te krijgen willen we drie winnaars selecteren. Prijsverdeling: 60-30-10 % onder de goede antwoorden op de vragen. Diegene die vraag A goed beantwoord én de juiste voorspelling doet bij vraag B (of het dichtste bij de waarde zit) krijgt 60%, de 2e 30% en de 3e ontvangt 10%.

Hoe doe je mee?

1. Gebruik de Trinity wallet en stuur de twee antwoorden + je Tweakers username naar het IOTA adres: Afbeeldingslocatie: https://chart.googleapis.com/chart?cht=qr&chl=WBR9JYKCNPVRMHQYDWMOJFDOQFBUPFGUORIE9GRUUNFYEHMYHBRLHDCFIYTFKDJSHNUDFJRLHZVQKMHTXXEMENA9MW&chs=180x180&choe=UTF-8&chld=L%7C2
(Scan de QR in Trinity en gebruik hiervoor een 0-value transactie met in de omschrijving de twee antwoorden)
2. Beantwoord deze twee vragen via Trinity: A. Hoeveel Ti is er beschikbaar gesteld in het IOTA ecosystem fund? B. Wat is de USD waarde van 1 MIOTA per 13-06-2018 21.00 uur (NL tijd) op Coinmarketcap.com (Waarde per 09-06-2018 12.15 uur = USD 1,70)
3. Inzenden van je antwoord kan tot aankomende dinsdag 12-06-2018 22.00 uur

Actievoorwaarden:
De winnaars worden gekozen op 13-06-2018 in de avond.
Alleen inzendingen die via Trinity binnenkomen maken kans te winnen.
Een communitymember van Discord stuurt een 0-value transactie naar het IOTA adres van de actie. Hier komt een Transaction Hash uit die we gebruiken als 'seed' voor de random number generator van Python. Alle inzendingen krijgen een oplopend nummer op basis van binnenkomen, het nummer wat overeen komt met het door de random number generator gekozen nummer is de winnaar.

Aangezien deze transactie zichtbaar is in de tangle kan iedereen met python dit resultaat valideren, zo zorgen wij er voor dat er eerlijk en zonder manipulatie een winnaar gekozen wordt. Mocht het gekozen nummer geen valide inzending zijn dan wordt de random.randint functie nogmaals aangeroepen totdat er wel een winnaar gevonden is. Eventuele dubbele inzenders worden uitgesloten van deelname.

Hopelijk zijn jullie enthousiast over deze actie. We gebruiken de Trinity en de tangle voor de complete actie en jullie zien meteen dat je ook 0 value TX kunt doen, awesome :)

Voor diegene die meedoen, have fun!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Dakillerbean schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 00:24:
[...]

Vandaag druk op het werk dus de fork gemist. Wallet synct gewoon verder hier, deze was wel even bezig met calibreren van de DB files, en moest daarna alleen mijn miners even het nieuwe algo toekennen dus heb een half dagje minen misgelopen :+
Hier draait het ook weer, moest alleen wel van pool wisselen. Geen idee wat voor pool dit is, we zijn iig met zijn 5'en dus gezellig maar het gaat dus nog wel even duren. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• AtlAntA
Slux schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 12:38:
[...]

Hacks als in meer fout, 3de keer geloof ik al.

Snap er niks van dat die munt nog zo hoog staat :?
Inderdaad. Staat bij whattomine ook regelmatig bovenaan.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

New Yorker schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 07:14:
Als we dat niet eens gaan halen dan kunnen we die 1 miljoen ook vergeten...
12 miljard

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Slux
  • Niet online
Atomic swaps op lighting, weer een stapje dichterbij

https://blog.exchangeunio...r-swap-guide-185401a06a2d

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-11 13:47
Gisteren was ik op het kantoor van GET Protocol in Amsterdam bij hun meet up. Was erg tof :)

Werknemers allemaal gericht op het product, geen over enthousiaste moonboys. Iedereen die ik sprak wist waar ie het over had. CEO was in buitenland, Oost-Europa dacht ik, voor gesprekken met potentiële afnemers en tevens gaat ie samen met meer aanwezige developer Kasper naar Azië over paar weken om direct met Exchanges te praten om investeerders happy te krijgen. Ze hebben voldoende cash om listing fee van Binance te betalen maar dat vinden ze absurd om te doen dus daarom gebeurt het niet.

Uiteraard was het een mooi moment om ticket-app te testen en het werkt allemaal simpel hoor, zie dit wel aanslaan bij grote events. Mooie visie van “product volgt het probleem” ipv andersom. Blockchain is een middel en geen doel voor het team en dat klinkt ook goed :)

Geeft veel vertrouwen, mooi werk! :)

Verwijderd

D-Ed schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 12:39:
Okay, hier dan De grote IOTA Discord/Tweakers community contest!

Zoals aangegeven hebben wij met een aantal NL community members op Discord deze actie spontaan opgezet, er zit dus géén commercieel/reclame initiatief achter! Op moment van schrijven zit er 113,5 MIOTA in de pot.

Omdat dit een hoger bedrag is dan wij in eerste instantie dachten bij elkaar te krijgen willen we drie winnaars selecteren. Prijsverdeling: 60-30-10 % onder de goede antwoorden op de vragen. Diegene die vraag A goed beantwoord én de juiste voorspelling doet bij vraag B (of het dichtste bij de waarde zit) krijgt 60%, de 2e 30% en de 3e ontvangt 10%.

Hoe doe je mee?

1. Gebruik de Trinity wallet en stuur de twee antwoorden + je Tweakers username naar het IOTA adres: [afbeelding]
(Scan de QR in Trinity en gebruik hiervoor een 0-value transactie met in de omschrijving de twee antwoorden)
2. Beantwoord deze twee vragen via Trinity: A. Hoeveel Ti is er beschikbaar gesteld in het IOTA ecosystem fund? B. Wat is de USD waarde van 1 MIOTA per 13-06-2018 21.00 uur (NL tijd) op Coinmarketcap.com (Waarde per 09-06-2018 12.15 uur = USD 1,70)
3. Inzenden van je antwoord kan tot aankomende dinsdag 12-06-2018 22.00 uur

Actievoorwaarden:
De winnaars worden gekozen op 13-06-2018 in de avond.
Alleen inzendingen die via Trinity binnenkomen maken kans te winnen.
Een communitymember van Discord stuurt een 0-value transactie naar het IOTA adres van de actie. Hier komt een Transaction Hash uit die we gebruiken als 'seed' voor de random number generator van Python. Alle inzendingen krijgen een oplopend nummer op basis van binnenkomen, het nummer wat overeen komt met het door de random number generator gekozen nummer is de winnaar.

Aangezien deze transactie zichtbaar is in de tangle kan iedereen met python dit resultaat valideren, zo zorgen wij er voor dat er eerlijk en zonder manipulatie een winnaar gekozen wordt. Mocht het gekozen nummer geen valide inzending zijn dan wordt de random.randint functie nogmaals aangeroepen totdat er wel een winnaar gevonden is. Eventuele dubbele inzenders worden uitgesloten van deelname.

Hopelijk zijn jullie enthousiast over deze actie. We gebruiken de Trinity en de tangle voor de complete actie en jullie zien meteen dat je ook 0 value TX kunt doen, awesome :)

Voor diegene die meedoen, have fun!
Ga ik zeker even voor zitten morgenmiddag, nu alvast bedankt voor deze toffe actie en succes voor alle deelnemers (y)

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
@Ton Hasselt Zit je er al in? (ColossusXT) Gaat niet lang meer duren tot hij omhoog schiet

PSN: Oldzkoel

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 13:17:
[...]

Ga ik zeker even voor zitten morgenmiddag, nu alvast bedankt voor deze toffe actie en succes voor alle deelnemers (y)
Leuk! De eerste inzendingen zijn al binnen gekomen, succes!

Verwijderd

DJ-Promo schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 19:11:
Voor de mensen die hun Electronero willen claimen:

1. Zend je ETN coins van je paper wallet naar een andere wallet (exchange, mobile)
2. Download de Electronero wallet : https://github.com/electr.../electronero-gui/releases
3. Installeer de wallet (uitpakken van de zip/rar en start en exe)
4. Als de wallet gestart is kies voor het terug zetten van een wallet met behulp van keys
5. Zet je publieke adres erin en je andere 2 keys
6. De wallet gaat laden en kan geen connectie maken met de deamon (kies voor custom settings)
7. Vul daar een externe node in: node.electronero.org port: 20393
8. De wallet gaat syncen
9. Je ziet je mega aantal aan ETNX!
Hoe zou het komen dat ik die GUI wallet niet kan opstarten op mijn laptop ? windows 10 64bit , en iedere keer krijg ik een foutmelding als ik de wallet wil openen ...

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Beaulion schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 12:05:
[...]

Ik wilde een kaartje kopen voor de meetup maar ik kon alleen betalen met iDeal en creditcard en niet met Verge (XVG).
Ja best achterlijk inderdaad!

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

• Klaas25
  • Laatst online: 12-11 07:11
Iemand die via Bitvavo zijn digitale munten koopt en verkoopt?

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Helemaal in pak, hoe cringe is dat :X

Al die online crypto figuren kan je in 2 groepen verdelen. Of het zijn van die wazige hippies, of wannabe's in suits :F

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 08:02
Klaas25 schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 15:36:
Iemand die via Bitvavo zijn digitale munten koopt en verkoopt?
Ik heb er daar wel wat staan , koop af en toe in een dip bij , en laat ze gewoon staan , zie het meer als een hodl platform , handelen is te duur daar

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Trent900 schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 15:37:
[...]

Helemaal in pak, hoe cringe is dat :X

Al die online crypto figuren kan je in 2 groepen verdelen. Of het zijn van die wazige hippies, of wannabe's in suits :F
Lijkt er op weer een standaard cryptopraatje te worden daar bij die verge meetup.

• Klaas25

• passie2010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-11 06:15

• A87
  • Niet online

A87

• Klaas25
Dat begrijp ik niet. Wat is het verschil? Dacht dat XRP gewoon afkorting van Ripple is zoals BTC van Bitcoin.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Heb ik nog iets gemist de laatste 2 dagen?

@Beaulion Ofcourse slaap ik niet op vrijdag. Na werk ging ik gelijk zuipen als de malle *O*

• Slux
  • Niet online
En dan ook nog 1.5k likes hebben :?

Je hebt onzin maar deze bewering gaat zelfs verder dan onzin, is geen woord voor te vinden dat kan beschrijven wat voor onzin dit is.

De kans dat ik president van de V.S wordt, is zelfs een miljard keer groter.

Slux for president *O*

• TomTorquay
Slux schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 16:38:
De kans dat ik president van de V.S wordt, is zelfs een miljard keer groter.
Excellente vergelijking. Kans is immers 0 tot vijftig miljoen cijfers na de komma. Ik twijfel er niet aan dat je het beter zou doen dan hun huidige president. Maar er is één probleem: een buitenlander kan bij wet geen president worden.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:17
Klaas25 schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 16:36:
[...]

Dat begrijp ik niet. Wat is het verschil? Dacht dat XRP gewoon afkorting van Ripple is zoals BTC van Bitcoin.
Ripple is de naam van het bedrijf.
XRP is de token.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 00:15
Klaas25 schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 16:36:
[...]

Het Ripple Network wat concurreert met wereldwijde SEPA-transacties staat in principe los van de munt XRP. Ripple Labs kan puur theoretisch gezien heel succesvol zijn zonder dat de cryptocoin Ripple naar de maan gaat.

Hoe dan ook, dat Ripple naar 600$ gaat is totaal onrealistisch, gezien er 39 miljard Ripples in omloop zijn en Ripple Labs als het wil gewoon meer 60 miljard extra Ripples op de markt kan zetten. De prijs van een munt wordt bepaald aan de hand van de laatste transactie. Hoe meer munten er zijn, hoe groter de kans is dat iemand een muntje wil verkopen voor minder dan 600 dollar. Ripple zou een onmogelijke marketcap krijgen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
TomTorquay schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 16:43:
[...]
Maar er is één probleem: een buitenlander kan bij wet geen president worden.
Dat is meegenomen in de kansberekening. Namelijk ook nog de kans dat die wet aangepast zal worden :P

• Dacuuu
Richh schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 16:46:
[...]

Het Ripple Network wat concurreert met wereldwijde SEPA-transacties staat in principe los van de munt XRP. Ripple Labs kan puur theoretisch gezien heel succesvol zijn zonder dat de cryptocoin Ripple naar de maan gaat.
Dit kan, maar zonder de XRP token hebben banken zo'n 30% minder kosten, met de XRP munt zo'n 70%. En banken zijn logge bedrijven, dus het is geen get rich quick munt.

• Richh
Dacuuu schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 16:49:
[...]

Dit kan, maar zonder de XRP token hebben banken zo'n 30% minder kosten, met de XRP munt zo'n 70%. En banken zijn logge bedrijven, dus het is geen get rich quick munt.
Waar zijn die cijfers op gebaseerd; waarom zou dat zo zijn?

En waarom is het relevant dat banken logge bedrijven zijn en het geen 'get rich quick' munt is? In beide geef ik je gelijk hoor, maar dat heeft niks te maken met de 'onafhankelijkheid' van XRP en Ripple Labs en/of de genoemde $600.

• Dacuuu
Richh schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 16:52:
[...]

Waar zijn die cijfers op gebaseerd; waarom zou dat zo zijn?

En waarom is het relevant dat banken logge bedrijven zijn en het geen 'get rich quick' munt is? In beide geef ik je gelijk hoor, maar dat heeft niks te maken met de 'onafhankelijkheid' van XRP en Ripple Labs en/of de genoemde $600.
Cijfers komen van Ripple, en die cijfers zijn gebaseerd op swift, wat banken nu gebruiken.
Voor nuttige info over Ripple en XRP kan je terecht op deze blog.: https://xrphodor.wordpress.com/

• Slux
  • Niet online
Voordat mensen gaan roepen dat de banken in EU ripple gaan gebruiken.
Lees dit even
https://www.banken.nl/nie...lisatie-blockchainnetwerk

• Richh
Dacuuu schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 16:59:
[...]

Cijfers komen van Ripple, en die cijfers zijn gebaseerd op swift, wat banken nu gebruiken.
Voor nuttige info over Ripple en XRP kan je terecht op deze blog.: https://xrphodor.wordpress.com/
Die cijfers kan ik dus niet vinden :P Maar als ik het goed begrijp heeft Ripple zelf dus al eens gezegd dat ze 30% kunnen besparen door XRapid te gebruiken, en 70% kunnen besparen als ze Ripple gebruiken? Als dat al waar is vind ik een hele bijzondere stelling.

Ik heb even wat ge-ctrl-f't door die ellenlange wordpress blogpost heen, maar heb niks kunnen vinden. Concrete antwoorden worden sowieso meer gewaardeerd dan een linkje naar de interwebz van >100 kantjes.

• power_user
Slux schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 17:03:
Voordat mensen gaan roepen dat de banken in EU ripple gaan gebruiken.
Lees dit even
https://www.banken.nl/nie...lisatie-blockchainnetwerk
Wanneer kan ik me inschrijven voor de ICO? :+

• Tominatie
  • Niet online
Nou mijn road to 1 bitcoin is nogal gestagneerd op het moment. Toen GVT dat hele mooie sprintje trok stond ik op ~0.73btc, nu is daar nog maar ~0.64 van over, mede door RLC oOo :')

Hoe gaat het bij jullie?

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
power_user schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 13:35:
@Ton Hasselt Zit je er al in? (ColossusXT) Gaat niet lang meer duren tot hij omhoog schiet
Ik wacht op m'n fiat.

• Slux
  • Niet online
Wat een mensen daar bij Verge......
https://www.pscp.tv/w/1RDGlWEEVDjKL

Dat mensen daar nog ingeloven

[ Voor 21% gewijzigd door Slux op 09-06-2018 17:50 ]

• TomTorquay
Comateus

• Ton Hasselt
Tominatie schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 17:27:
Nou mijn road to 1 bitcoin is nogal gestagneerd op het moment. Toen GVT dat hele mooie sprintje trok stond ik op ~0.73btc, nu is daar nog maar ~0.64 van over, mede door RLC oOo :')

Hoe gaat het bij jullie?
Linda gaat als een speer. *O*

• Klaas25
Iemand die ook Stellar Lumens (XLM) heeft gekocht?

• power_user
Klaas25 schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 18:27:
Iemand die ook Stellar Lumens (XLM) heeft gekocht?
Das 2017....dit jaar moet je weer opnieuw op zoek naar een moonshot :9

• Tominatie
  • Niet online
power_user schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 18:28:
[...]

Das 2017....dit jaar moet je weer opnieuw op zoek naar een moonshot :9
nee hoor, aangezien we zo enorm zijn gedaald kunnen we hetzelfde riedeltje weer doodleuk over doen. Stellar en al die andere staan zoveeeeeeeeeel lager dan de ATH.

• power_user
Tominatie schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 18:30:
[...]

nee hoor, aangezien we zo enorm zijn gedaald kunnen we hetzelfde riedeltje weer doodleuk over doen. Stellar en al die andere staan zoveeeeeeeeeel lager dan de ATH.
Juli 2017 stond Lumens nog op 1 cent. Nu op 28 cent. Dat verschil is aanzienlijk!

Als je nu Lumens koopt en hij komt weer op vorige ATH dan pak je krap 3,5x. Vanaf Juli 2017 was dat dik 80x.

Oftewel Lumens was 2017, nu op zoek naar de volgende moonshots ;)

Off dit topic: Grappig om te zien dat de wedge echt steeds kleiner wordt bij bitcoin. Steeds kleinere schommelingen. Binnen nu en 14 dagen gaat er echt wat heftigs gebeuren OF we gaan sideways op $7600 voor het komende jaar en geen defibrilator die er leven in krijgt.

[ Voor 38% gewijzigd door power_user op 09-06-2018 18:41 ]

• BoulaMouzer
  • Laatst online: 22:57
power_user schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 18:33:
[...]

Juli 2017 stond Lumens nog op 1 cent. Nu op 28 cent. Dat verschil is aanzienlijk!

Als je nu Lumens koopt en hij komt weer op vorige ATH dan pak je krap 3,5x. Vanaf Juli 2017 was dat dik 80x.

Oftewel Lumens was 2017, nu op zoek naar de volgende moonshots ;)

Off dit topic: Grappig om te zien dat de wedge echt steeds kleiner wordt bij bitcoin. Steeds kleinere schommelingen. Binnen nu en 14 dagen gaat er echt wat heftigs gebeuren / we gaan sideways op $7600 voor het komende jaar en geen defibrilator die er leven in krijgt.
Dan kunnen we de meeste alts maar links laten liggen... _/-\o_

• power_user
BoulaMouzer schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 18:41:
[...]

Dan kunnen we de meeste alts maar links laten liggen... _/-\o_
Exact mijn strategie....staat het in de top 100 dan kom ik er niet aan. :+ No guts no glory >:)

[ Voor 3% gewijzigd door power_user op 09-06-2018 18:43 ]

• Klaas25
power_user schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 18:42:
[...]

Exact mijn strategie....staat het in de top 100 dan kom ik er niet aan. :+ No guts no glory >:)
Helaas bied Bitvavo maar 39 munten aan haha. Dus dan maar TRON kopen? A la 5 centen per stuk? Voor HODL. Storm staat er ook nog tussen voor 2,5 centen. IOST voor 3,3 centen. En Verge 0,03 centen.

• A87
  • Niet online

A87

Een klein beetje ARK informatie weer.
YouTube: Ark V2 Preparations and Weekly News

• power_user
Klaas25 schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 18:46:
[...]

Helaas bied Bitvavo maar 39 munten aan haha. Dus dan maar TRON kopen? A la 5 centen per stuk? Voor HODL. Storm staat er ook nog tussen voor 2,5 centen. IOST voor 3,3 centen. En Verge 0,03 centen.
Ik ga je hierin niet adviseren Klaas. Verdiep jezelf er in en kijk uiteindelijk welk project je het meeste aanspreekt. Wat heeft volgens jou toekomst en een grote noodzaak in de wereld van morgen. Ik struin meer de krochten van de cryptowereld af op zoek naar kakelverse projecten met potentieel erg grote returns... Groter kan je risico niet worden, dus dat raad ik sowieso niet aan...Verder heb ik zelf niks met verge en tron (beetje hypecoins met dubieuze teams en vervelende schreeuwerige communities) dus lumens iost of strorm zouden me alleen daarom al meer aanspreken.

Denk dat je beter advies kan krijgen van de gemiddelde binance trader hier... :Y)

• Rookert25
Slux schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 17:49:
Wat een mensen daar bij Verge......
https://www.pscp.tv/w/1RDGlWEEVDjKL

Dat mensen daar nog ingeloven
Dikke mensen kopen ook dieetshakes ipv 4x per week sporten en kappen met onnodige suikers/vetten/koolhydraten. Gekken zijn er altijd.

• lonehitman
  • Laatst online: 10:02
power_user schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 18:50:
[...]

Ik ga je hierin niet adviseren Klaas. Verdiep jezelf er in en kijk uiteindelijk welk project je het meeste aanspreekt. Wat heeft volgens jou toekomst en een grote noodzaak in de wereld van morgen. Ik struin meer de krochten van de cryptowereld af op zoek naar kakelverse projecten met potentieel erg grote returns... Groter kan je risico niet worden, dus dat raad ik sowieso niet aan...Verder heb ik zelf niks met verge en tron (beetje hypecoins met dubieuze teams en vervelende schreeuwerige communities) dus lumens iost of strorm zouden me alleen daarom al meer aanspreken.

Denk dat je beter advies kan krijgen van de gemiddelde binance trader hier... :Y)
Je hoeft hem ook niet te adviseren maar je kan toch gewoon zeggen wat jij koopt. Wat hij daarmee doet dat moet die zelf weten. XLM zou ik ook niet aanraden. 90% van alle munten zijn in het bezit van de founder.

• Rookert25
Klaas25 schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 18:46:
[...]

Zorg er eerst voor dat je aan anderen kan uitleggen waarom het project nut en waarde toevoegt en vergeet prijs per munt :)

• A87
  • Niet online

A87

Rookert25 schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 18:52:
[...]

Dikke mensen kopen ook dieetshakes ipv 4x per week sporten en kappen met onnodige suikers/vetten/koolhydraten. Gekken zijn er altijd.
IDD dikke mensen moeten gewoon 4 uur per dag wandelen ofso moet je eens kijen wat er dan gebeurd. vreten wat je wil en vermagern af

[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 09-06-2018 18:56 ]

• power_user
lonehitman schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 18:52:
[...]

Je hoeft hem ook niet te adviseren maar je kan toch gewoon zeggen wat jij koopt. Wat hij daarmee doet dat moet die zelf weten. XLM zou ik ook niet aanraden. 90% van alle munten zijn in het bezit van de founder.
Ik zit in Holochain, Unibright, ColossusXT, U Network, Autonio, Bigbom en Akyumen. Maar als je gebonden zit aan een platform met keus uit 36 coins dan heeft het opnoemen van bovenstaand rijtje, weinig zin voor Klaas.

• Klaas25
power_user schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 18:56:
[...]

Ik zit in Holochain, Unibright, ColossusXT, U Network, Autonio, Bigbom en Akyumen. Maar als je gebonden zit aan een platform met keus uit 36 coins dan heeft het opnoemen van bovenstaand rijtje, weinig zin voor Klaas.
Ja die komen me niet bekend voor haha. Maar ik snap de achterliggende gedachte. HODL duimend op volgende "bitcoin" en dan verpatsen.

Maar zonder gekheid. Ik vind het wel reuze interessant. Uiteindelijk blijft het na hoeveel onderzoeken dan ook een beetje gevoel geluk en op de gok.

• Greymore1
Ton Hasselt schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 18:16:
[...]

Linda gaat als een speer. *O*
Hoop het staat al maanden vast op 31 LOL. Ik maak alleen maar verlies op cryptopia

Ze hebben een Lindameme twitter, speciaal voor ton. https://twitter.com/LindaCoinMemes Met 4 memes.. pff

[ Voor 18% gewijzigd door Greymore1 op 09-06-2018 19:14 ]

• Greymore1
Dramatique.. van mij mogen ze dat hele zooitje opdoeken.

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03:16
Beaulion schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 17:24:
[...]

Waarom stijgt de koers niet? Heb je niet perongeluk op sell geklikt?
Volgens mij heeft die alles verkocht, RLC 1700 sats, gekocht op 2500 :(

• Ton Hasselt
mprkooij schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 19:24:
[...]

Volgens mij heeft die alles verkocht, RLC 1700 sats, gekocht op 2500 :(
Ik zelfs een gedeelte op 2900, wedden dat ik er winst op maak? :Y

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03:16
Ton Hasselt schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 19:27:
[...]

Moet die wel weer eerst terug gaan naar 2901 :Y

• Beaulion
  • Niet online

Hoe gaat het bij jullie?
Weer iets dichter bij de 1 ETH, maar nog een lange weg te gaan. Ik zit nu op 0,18 ETH, ik ben nog een guppy. Ook flink de mist ingegaan met RLC. Ik was te hebberig.
Ton Hasselt schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 19:27:
[...]

Haha, die weddenschap durf ik dan weer niet aan te gaan :)
Wat is nu ongeveer de gemiddelde inkoop prijs geworden ?

[ Voor 44% gewijzigd door Beaulion op 09-06-2018 19:38 ]

• Ton Hasselt
Beaulion schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 19:29:
[...]

Haha, die weddenschap durf ik dan weer niet aan te gaan :)
Wat is nu ongeveer de gemiddelde inkoop prijs geworden ?
Reken jij het effe uit?

500 op 28999
100 op 23500
400 op 21999
200 op 21770
300 op 21500
500 op 18234

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 09:04

Hoe gaat het bij jullie?
Alles staat al meer dan een week stil hier. En dat met mijn truc die tot een week geleden altijd wel winst opleverde - nu niet meer dus (gelukkig ook geen verlies, ik sta tot nu toe gewoon stil). Ik zet ook net zoveel transacties als eerder maar het aantal daadwerkelijk uitgevoerde trades is volgens mij minder dan een tiende van een paar maanden terug, en ook nog altijd een stuk minder dan 2-3 weken terug. Ik begin het een beetje somber in te zien - maar we hebben dit jaar eerder slome periodes gehad waar we ineens weer uitschoten, dus ik hoop maar dat dat weer gebeurt.

• Beaulion
  • Niet online
Ton Hasselt schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 19:36:
[...]

Reken jij het effe uit?

500 op 28999
100 op 23500
400 op 21999
200 op 21770
300 op 21500
500 op 18234
Voor 1 RLC

• Ton Hasselt
Weet je wel hoeveel dat is over enkele dagen?

• Beaulion
  • Niet online
Ton Hasselt schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 19:40:
[...]

Weet je wel hoeveel dat is over enkele dagen?
Klopt. Doe maar 2 dan

• Ton Hasselt
En dan nog 12 voor de fee. 7(8)7
Weet je hoeveel Linda's dat zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Ton Hasselt op 09-06-2018 19:44 ]

Verwijderd

Ton Hasselt schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 19:36:
[...]

Reken jij het effe uit?

500 op 28999
100 op 23500
400 op 21999
200 op 21770
300 op 21500
500 op 18234
22785

• Beaulion
  • Niet online
Ton Hasselt schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 19:44:
[...]

En dan nog 12 voor de fee. 7(8)7
Weet je hoeveel Linda's dat zijn.
Dat wil ik ook wel voor je uitrekenen. Dat komt bijelkaar neer op 3 RLC
Jammer @Verwijderd , we hadden het op een akkoordje kunnen gooien. Je hebt een goed hart, dat wel.

[ Voor 29% gewijzigd door Beaulion op 09-06-2018 19:53 ]

• Ton Hasselt
Ik geloof het meteen. d:)b

Verwijderd

2000 stuks en 45570100 totaal

• TomTorquay
Pfoe, dat had hij beter in Linda gestoken. Nee, niet op die manier, perverten :D :$

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 19:47:
[...]

2000 stuks en 45570100 totaal
Dat doe je goed. (y)

• Ton Hasselt
TomTorquay schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 19:48:
[...]
Pfoe, dat had hij beter in Linda gestoken. Nee, niet op die manier, perverten :D :$
Komt wel goed met die RLC, straks met een volle zak naar Linda. oOo

• Klaas25
wie heeft er een hoop XRP ? :)

• Ton Hasselt
Flagg. :Y

• Beaulion
  • Niet online
Sowieso de mensen achter XRP zelf.

• Klaas25
Beaulion schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:05:
[...]

Sowieso de mensen achter XRP zelf.
Touche

• passie2010
Wat noem je een hoop?

• Klaas25
1000-5000

• Tominatie
  • Niet online
Inderdaad @Specy, eerst was ik zelf ook een heel actieve trader zoals sommige hier misschien nog wel herinneren. Ik was een echte coin hopper maar nu gebeurt er gewoon zo weinig dat ik soms dagenlang niet hoef in te loggen op m'n binance account omdat ik zie: "oh, ik sta nog steeds verlies op deze bag.. HOLD!"

• passie2010
Das naar mijn beleving meer een hoopje. Zelf vorig jaar een paar k op de kop getikt voor een paar cent en tot op heden nog in de portfolio...zie wel wat het wordt. De inleg heb ik er al weer uitgehaald.

[ Voor 32% gewijzigd door passie2010 op 09-06-2018 21:19 ]

Pagina: 1 ... 91 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!