Goed plan! De eerste tip hier die ik direct ga opvolgen.BrainBugs schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 20:18:
Screenshot is gemaakt maar zit nu in de kroeg. Zal m straks even posten.
Zit echt te twijfelen wat ik met m'n GVTs moet. Wil ze eigenlijk niet kwijt maar is wel verleidelijk om ze nu te verkopen, staan op +42% nu. Ben bang dat als ik een stop limit plaats deze geraakt gaat worden waarna ie vrolijk verder gaat stijgen.
Hij is anders al wel vrolijk aan het dalen.bobdigi schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 20:42:
Zit echt te twijfelen wat ik met m'n GVTs moet. Wil ze eigenlijk niet kwijt maar is wel verleidelijk om ze nu te verkopen, staan op +42% nu. Ben bang dat als ik een stop limit plaats deze geraakt gaat worden waarna ie vrolijk verder gaat stijgen.
Nog 1.5 % verder en ze zijn weg. Ben benieuwd of ze m'n volgende pauze weg zijn of niet.Ton Hasselt schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 20:48:
[...]
Hij is anders al wel vrolijk aan het dalen.
Stel jezelf altijd de vraag of je ze nu zou kopen als je ze niet had.bobdigi schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 20:58:
[...]
Nog 1.5 % verder en ze zijn weg. Ben benieuwd of ze m'n volgende pauze weg zijn of niet.
Dan weet je wat te doen.
Heb er vandaag 15% op gepakt, GVT heeft de neiging om goed te pieken, meestal gaat ie daarna weer bergafwaarts... Zoals de meeste altsTon Hasselt schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 21:15:
[...]
Stel jezelf altijd de vraag of je ze nu zou kopen als je ze niet had.
Dan weet je wat te doen.
[ Voor 5% gewijzigd door BoulaMouzer op 01-06-2018 21:23 ]
Helemaal mee eens.BoulaMouzer schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 21:22:
[...]
Heb er vandaag 15% op gepakt, GVT heeft de neiging om goed te pieken, meestal gaat ie daarna weer bergafwaarts... Zoals de meeste altsDus pak je moment en word niet te greedy.
Ja zouden we nog verder zakken dit weekend? TRX is ook lekker gezakt. Niet erg. Wil d'r best wat bij kopen maar twijfel om dat NU te doen. Wellicht gaan we nog wat verder naar beneden. Maar ja. Heb van de week mijn glazenbol kapot laten flikkeren dus niet zo handig weer...
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Scherven brengen geluk.DAMAGE schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 21:27:
Ja zouden we nog verder zakken dit weekend? TRX is ook lekker gezakt. Niet erg. Wil d'r best wat bij kopen maar twijfel om dat NU te doen. Wellicht gaan we nog wat verder naar beneden. Maar ja. Heb van de week mijn glazenbol kapot laten flikkeren dus niet zo handig weer...
ik heb ook mn zak gvt verkocht op 23000.
Hoewel ik denk dat ze verder gaan.
Ik had ze voor 18000 gekocht.
Deed wel pijn.
Hoewel ik denk dat ze verder gaan.
Ik had ze voor 18000 gekocht.
Deed wel pijn.
[ Voor 6% gewijzigd door rav994 op 01-06-2018 21:40 ]
Zet liever in op een coin met een groot event deze maand, ven of ont.DAMAGE schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 21:27:
Verwacht heel weinig van trx nu..
Als Ven een partnership met Tesla aangaat, kunnen ze samen naar de Curator.Bever! schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 21:41:
[...]
Zet liever in op een coin met een groot event deze maand, ven of ont.
Verwacht heel weinig van trx nu..
Ik heb eerst maar even wat ETH erbij gesprokkelt. Mooi even laten staan, dan maar eens ff rustig kijken wat we daarmee gaan doen inderdaad. Zou wat TRX bij willen halen puur om er wat meer van te hebben. Als VEN of ONT nog wat leuks gaat doen deze maand is het ook niet heel verkeerd om het daar even op te parkeren en wat procenten te pakken.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Screenshot:

Waarde was dus 0.00026017 en dat betekend volgens mij dat @Stokstaart heeft gewonnen!
Gefeliciteerd!
. Als je mij je adres stuurt zal ik de muntjes gelijk jou kant op sturen.
Waarde was dus 0.00026017 en dat betekend volgens mij dat @Stokstaart heeft gewonnen!
Gefeliciteerd!
Grijns, ondanks dat sommigen het woord hodl verafschuwen, gaat het woord mainstream,
Bron:Zerohedge.
Morgan Stanley 'Robots' Will Tell Clients To "HODL" In Next Stock Market Crash
Bron:Zerohedge.
Proficiat @Stokstaart
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
@Stokstaart Gefeliciteerd bofkont. 🤡
tja dat dacht ik ook van RLC en TRON.......DAMAGE schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 21:47:
Ik heb eerst maar even wat ETH erbij gesprokkelt. Mooi even laten staan, dan maar eens ff rustig kijken wat we daarmee gaan doen inderdaad. Zou wat TRX bij willen halen puur om er wat meer van te hebben. Als VEN of ONT nog wat leuks gaat doen deze maand is het ook niet heel verkeerd om het daar even op te parkeren en wat procenten te pakken.
Prepare for the next ATH
OMG RLC is al weer iets omhoog aan het gaan van 2133 sats naar 2180 MOOOOON OMGOMGOMG
GVT is behoorlijk gedaald zie ik
. Ik twijfel nu echt enorm wat ik moet doen met m'n btc. GVT weer inkopen is denk nu nog te riskant... hij daalt denk morgen ook nog om dan weer klaar te stomen voor een volgende run. Dus voor nu wordt het RLC, staat verleidelijk laag... morgen zie ik het wel weer
@DJ-Promo yep, ik trade om meer btc te vergaren + ik koop nu elke maand extra bij (50% of meer van m'n salaris). Doel is nog steeds 1000BTC aan het einde van deze maand. Nee geintje, met 1BTC eind van de maand zou ik al heel blij zijn, weinig studenten kunnen dat zeggen denk ik zo.
Ik ben er echt voor de long term dus mij zie je niet verkopen de komende jaren. Hoe meer BTC in m'n handen, hoe minder aanbod op de markt
@DJ-Promo yep, ik trade om meer btc te vergaren + ik koop nu elke maand extra bij (50% of meer van m'n salaris). Doel is nog steeds 1000BTC aan het einde van deze maand. Nee geintje, met 1BTC eind van de maand zou ik al heel blij zijn, weinig studenten kunnen dat zeggen denk ik zo.
Ik ben er echt voor de long term dus mij zie je niet verkopen de komende jaren. Hoe meer BTC in m'n handen, hoe minder aanbod op de markt
Alle tweakers rlc-astronauten instappen. 🤩
Heb ik aan meegeholpen, heb alles opgekocht van 2160 tot 2185.mprkooij schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 22:32:
OMG RLC is al weer iets omhoog aan het gaan van 2133 sats naar 2180 MOOOOON OMGOMGOMG![]()
![]()
![]()
Nog 20.999999 te gaan.Tominatie schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 22:35:
GVT is behoorlijk gedaald zie ik![]()
. Ik twijfel nu echt enorm wat ik moet doen met m'n btc. GVT weer inkopen is denk nu nog te riskant... hij daalt denk morgen ook nog om dan weer klaar te stomen voor een volgende run. Dus voor nu wordt het RLC, staat verleidelijk laag... morgen zie ik het wel weer
![]()
@DJ-Promo yep, ik trade om meer btc te vergaren + ik koop nu elke maand extra bij (50% of meer van m'n salaris). Doel is nog steeds 1000BTC aan het einde van deze maand. Nee geintje, met 1BTC eind van de maand zou ik al heel blij zijn, weinig studenten kunnen dat zeggen denk ik zo.![]()
Denk het (nog) niet. Toch niet de echte moon...Ton Hasselt schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 22:37:
Alle tweakers rlc-astronauten instappen. 🤩
moon soon dusTomTorquay schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 22:40:
[...]
Denk het (nog) niet. Toch niet de echte moon...
Heb gewoon ~3400RLC nu, voelt echt aan als een whale. Kan het nog steeds niet helemaal beseffen dat ik in 1 dag zoveel rijker ben geworden. Kan alleen in crypto
Zit te kijken om Crown aan te kopen voor een systemnode. Die staat echt historisch laag. Iemand die denkt dat ie nog dieper gaat?
Poe ey dat is serieus geld! Goed gedaan!Tominatie schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 22:47:
[...]
moon soon dus![]()
Heb gewoon ~3400RLC nu, voelt echt aan als een whale. Kan het nog steeds niet helemaal beseffen dat ik in 1 dag zoveel rijker ben geworden. Kan alleen in crypto...... Ben nog steeds super benieuwd naar @Turbo-Puppy zijn investering.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Koopordertje RLC staat al weer klaar.Tominatie schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 22:47:
[...]
moon soon dus![]()
Heb gewoon ~3400RLC nu, voelt echt aan als een whale. Kan het nog steeds niet helemaal beseffen dat ik in 1 dag zoveel rijker ben geworden. Kan alleen in crypto...... Ben nog steeds super benieuwd naar @Turbo-Puppy zijn investering.
En binnen.
Met zo weinig volume lijkt het me knap lastig om lager te gaan dan waar die nu staat. Maar ook omhoog lijkt me een lastige opgave. Is het nog wel een levend project?DJ-Promo schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 22:47:
Zit te kijken om Crown aan te kopen voor een systemnode. Die staat echt historisch laag. Iemand die denkt dat ie nog dieper gaat?
Laat ik hem lekker aan mij voorbij gaan, thanks heren!
Beter dat geld in wat beters stoppen. Misschien wat RLC meedoen
.
Beter dat geld in wat beters stoppen. Misschien wat RLC meedoen
@Tominatie Met die RLC van jou ga je gegarandeerd over de 1 BTC. 🤑
Dat zou echt fantastisch zijn....... Als hij naar de 0.0003 gaat binnenkort is de 1 BTC een feit!Ton Hasselt schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 22:54:
@Tominatie Met die RLC van jou ga je gegarandeerd over de 1 BTC. 🤑
Dan zal hij toch z'n kar moeten keren, want de prijs daalt alweerTominatie schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 22:56:
[...]
Dat zou echt fantastisch zijn....... Als hij naar de 0.0003 gaat binnenkort is de 1 BTC een feit!
boeie als hij over een week naar de 0.0003 vertrekt hoor je me niet klagen.. Kan natuurlijk altijd morgen nog besluiten als ik GVT zie gaan nog een ritje te pakken.TomTorquay schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 22:57:
[...]
Dan zal hij toch z'n kar moeten keren, want de prijs daalt alweer
Op Bittrex stijgt ie gewoon.TomTorquay schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 22:57:
[...]
Dan zal hij toch z'n kar moeten keren, want de prijs daalt alweer
@Tominatie Ik ga nog effe wat Btc'tjes kopen, kan natuurlijk niet dat jij dadelijk meer RLC heb dan ik.
hahaha, op hoeveel btc in totaal sta jij nu wel niet?Ton Hasselt schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 23:09:
[...]
@Tominatie Ik ga nog effe wat Btc'tjes kopen, kan natuurlijk niet dat jij dadelijk meer RLC heb dan ik.
Ik zou het eigenlijk niet weten, ik handel op 7 exchanges + Ik heb nog van alles in wallets zitten.Tominatie schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 23:12:
[...]
hahaha, op hoeveel btc in totaal sta jij nu wel niet?
Maar in ieder geval meer dan jij.
Laten we zeggenTon Hasselt schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 23:18:
[...]
Ik zou het eigenlijk niet weten, ik handel op 7 exchanges + Ik heb nog van alles in wallets zitten.
Aha, ooit ben ik een grotere whale dan jij.Ton Hasselt schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 23:18:
[...]
Ik zou het eigenlijk niet weten, ik handel op 7 exchanges + Ik heb nog van alles in wallets zitten.
Gewoon lang genoeg geld bijpompen iedere maand en goede beslissingen nemen
Ik gun het je ter harte, je hebt de goede ambitie.Tominatie schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 23:20:
[...]
Aha, ooit ben ik een grotere whale dan jij.![]()
Gewoon lang genoeg geld bijpompen iedere maand en goede beslissingen nemen
Wij gaan het maken Ton. Samen op een jacht de oliesjeiks uitlachen.Ton Hasselt schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 23:22:
[...]
Ik gun het je ter harte, je hebt de goede ambitie.
Die niks aan ons kunnen verdienen, want wij varen elektrisch.Tominatie schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 23:24:
[...]
Wij gaan het maken Ton. Samen op een jacht de oliesjeiks uitlachen.![]()
Super actie weer! Gefeliciteerd @Stokstaart en @BrainBugs bedankt voor de organisatie!BrainBugs schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 22:05:
Screenshot:
[afbeelding]
Gefeliciteerd!. Als je mij je adres stuurt zal ik de muntjes gelijk jou kant op sturen.
Alts zijn aan het dalen. Kon wel eens een BTC-drop aan aan het komen zijn.
BrainBugs schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 22:05:
Screenshot:
[afbeelding]
Gefeliciteerd!. Als je mij je adres stuurt zal ik de muntjes gelijk jou kant op sturen.
Thnx!
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
ik zie een stijgende lijn, allez komt goedSpecy schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 23:59:
Specy schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 23:59:
WAH? Bullrun !!! BTC 15k dinsdag ... no worries.Specy schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 23:59:
Er is maar 1 stijging zeker en dat is het alcohol promillage in mijn bloed op dit moment.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 00:05:
[...]
WAH? Bullrun !!! BTC 15k dinsdag ... no worries.
hmmm karmelietBeaulion schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 00:11:
[...]
Er is maar 1 stijging zeker en dat is het alcohol promillage in mijn bloed op dit moment.
Die raakt de 1500 ugl wel ja ... geen probleem.Beaulion schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 00:11:
[...]
Er is maar 1 stijging zeker en dat is het alcohol promillage in mijn bloed op dit moment.
Burp...waar hebben jullie het over dames?Turbo-Puppy schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 00:12:
[...]
Die raakt de 1500 ugl wel ja ... geen probleem.
over de koers van de uglTon Hasselt schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 00:14:
[...]
Burp...waar hebben jullie het over dames?
Wie drinkt er nu alcohol? Ik drink puur azijn
Kennelijk vrij populair onder zgn. "whales" momenteel ...
Op dit moment zijn de whales studenten op een vooravond van de ouwe lullen ouwe trutten dag van de rugby... ik word weggedronken.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 00:17:
[...]
Kennelijk vrij populair onder zgn. "whales" momenteel ...
Ik moet (inderdaad) werken aan mijn spreekwoordelijke context ....Beaulion schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 00:33:
[...]
Op dit moment zijn de whales studenten op een vooravond van de ouwe lullen ouwe trutten dag van de rugby... ik word weggedronken.
Whatever, de koers is veilig, de alcohol vloeit rijkelijk. Morgen gaan we Green!
Ik zie geen context meer... moooooooooonTurbo-Puppy schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 00:39:
[...]
Ik moet (inderdaad) werken aan mijn spreekwoordelijke context ....![]()
Whatever, de koers is veilig, de alcohol vloeit rijkelijk. Morgen gaan we Green!
hier vandaag al bijna alles greenTurbo-Puppy schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 00:39:
[...]
Ik moet (inderdaad) werken aan mijn spreekwoordelijke context ....![]()
Misschien moet je naar de juiste ‘alt coin’ kijken? Gaat al zeven dagen zo:Specy schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 23:59:
Maar zal niet lang meer duren, gok ik. Schoolvoorbeeld van een vijfvoudige Elliott-wave. Daarmee heb ik trouwens niet gezegd dat het na een correctie niet nog verder kan doorstijgenD-Ed schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 00:48:
[...]
Misschien moet je naar de juiste ‘alt coin’ kijken? Gaat al zeven dagen zo:
[afbeelding]
En een parabolic move ... een sluipschutter!TomTorquay schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 00:55:
[...]
Maar zal niet lang meer duren, gok ik. Schoolvoorbeeld van een vijfvoudige Elliott-wave. Daarmee heb ik trouwens niet gezegd dat het na een correctie niet nog verder kan doorstijgen
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat er een OTA komt. Klopt dat?TomTorquay schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 00:55:
[...]
Maar zal niet lang meer duren, gok ik. Schoolvoorbeeld van een vijfvoudige Elliott-wave. Daarmee heb ik trouwens niet gezegd dat het na een correctie niet nog verder kan doorstijgen
Verwijderd
welke idioot vergelijkt deze vuilnis coin met BTC>>>D-Ed schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 00:48:
[...]
Misschien moet je naar de juiste ‘alt coin’ kijken? Gaat al zeven dagen zo:
[afbeelding]
Doe ze nog eens vol, @Verwijderd 
IOTA is al een weekje redelijk tegen de trend in aan het gaan.. Geen idee of er een corrtie komt en hoe zwaar die zal zijn.. Ik ga m’n vingers er niet aan branden en HODL like a champTomTorquay schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 00:55:
[...]
Oja, heb de app ff van een update voorzien en kan nu ook met het betrouwbare USDT gepaird wordenVerwijderd schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 02:52:
[...]
welke idioot vergelijkt deze vuilnis coin met BTC>>>
Verwijderd
@Stokstaart gefeliciteerd! @BrainBugs bedankt voor de leuke actie 
Mag dit weekend wel lekker zo doorstijgen allemaal!
Mag dit weekend wel lekker zo doorstijgen allemaal!
IOTAD-Ed schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 07:10:
[...]
IOTA is al een weekje redelijk tegen de trend in aan het gaan.. Geen idee of er een corrtie komt en hoe zwaar die zal zijn.. Ik ga m’n vingers er niet aan branden en HODL like a champ
Technisch gezien is het onuitvoerbaar om op grotere schaal transacties te doen over het IOT netwerk, de hardware en bandbreedte is er niet voor geschikt, zal een hoop aangepast moeten worden.DJ-Promo schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 08:02:
[...]
IOTA![]()
, te kleine bag van maar wel 1 van de coins waar ik in geloof.
We hebben op 4.50 dollar gestaan uit mijn hoofd dus hij kan nog wel even doorschieten wat mij betreft. Gekocht @ 0.050 dollar en al meerdere malen daytrades gedaan en winsten uit gepakt. Ik heb er nu nog 850 maar die verkoop ik bijna allemaal zodra hij nu over de 2.49 heen zal gaan.DJ-Promo schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 08:02:
[...]
IOTA![]()
Die EOS pump mag ook wel eens opschieten zeg, had er wel wat meer van verwacht.
en precies toen je dit zei dumpte ik t (usdt)Slux schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 09:42:
[ Voor 4% gewijzigd door rogier2012 op 02-06-2018 09:50 ]
als je iets verwacht gebeurd het vaak nietSlux schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 09:42:
Oeh mijn RLC order is er net doorheen gegaan vannacht op 2800 
Benieuwd wat XBT dus dit weekend gaat doen. Boven de 8k? Wie zal het zeggen.
Benieuwd wat XBT dus dit weekend gaat doen. Boven de 8k? Wie zal het zeggen.
Eens kijken of Wall street vandaag haar vakantiegeld in crypto wil investeren.
Pumpje van VEN pretty please?
Hoge volumes ineens, of heeft iemand weer op een verkeerd knopje gedrukt
Hoge volumes ineens, of heeft iemand weer op een verkeerd knopje gedrukt
[ Voor 57% gewijzigd door Schuey op 02-06-2018 10:45 ]
Lol, waar haal je die wijsheid vandaan? Basisprincipe van de tangle is juist: Meer transacties -> snellere tangle.. Hoe meer hardware, des te meer bandbreedte..Slux schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 09:19:
[...]
Technisch gezien is het onuitvoerbaar om op grotere schaal transacties te doen over het IOT netwerk, de hardware en bandbreedte is er niet voor geschikt, zal een hoop aangepast moeten worden.
Misschien moet je je kennis over IOTA en de Tangle herzien? We hebben er een mooi topic over gemaakt
Mijn enige bag maar sowieso altijd te klein toch?DJ-Promo schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 08:02:
[...]
IOTA![]()
@Stokstaart : de muntjes zijn onderweg. Laat je even weten of ze zijn aangekomen?
Ondanks dat ik denk dat de marketcap nog gaat crashen...
Krijg ik toch dit gevoel als ik naar de marketcap kijk van deze hele week

Soon ready for take take off
Krijg ik toch dit gevoel als ik naar de marketcap kijk van deze hele week

Soon ready for take take off
Een stuiver per MIOTA?GeeMoney schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 09:20:
[...]
We hebben op 4.50 dollar gestaan uit mijn hoofd dus hij kan nog wel even doorschieten wat mij betreft. Gekocht @ 0.050 dollar en al meerdere malen daytrades gedaan en winsten uit gepakt. Ik heb er nu nog 850 maar die verkoop ik bijna allemaal zodra hij nu over de 2.49 heen zal gaan.
Denk eerder dat we even richting de 8k gaan, en daarna gewoon weer ter aarde storten. Om de prognose af te maken ... ik zie gewoon dit hele jaar niets meer gebeuren .. wellicht dat we nog even de 12k gaan raken, misschien wel 2 keer ook, maar dat is het ook. Een nieuw ATH sluit ik compleet uit momenteel.
IoT netwerk is eenmaal zo opgebouwd low bandwidth network, als het ooit betalingen zou doen voor bijvoorbeeld parkeermeters dan loopt het al snel vast, en kan je lang wachten voordat je betaling erdoor is.D-Ed schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 10:48:
[...]
Lol, waar haal je die wijsheid vandaan? Basisprincipe van de tangle is juist: Meer transacties -> snellere tangle.. Hoe meer hardware, des te meer bandbreedte..
Misschien moet je je kennis over IOTA en de Tangle herzien? We hebben er een mooi topic over gemaakt
Als het anders is hoor ik het graag hoor, kan er naast zitten maar wat ik toen over IoT heb gelezen is dat het bij design zo gemaakt is low bandwidth en low cost hardware
Wikipedia: Narrowband IoT
[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 02-06-2018 11:18 ]
Nu geen tijd om er dieper op in te gaan (familiedingenSlux schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 11:16:
[...]
IoT netwerk is eenmaal zo opgebouwd low bandwidth network, als het ooit betalingen zou doen voor bijvoorbeeld parkeermeters dan loopt het al snel vast, en kan je lang wachten voordat je betaling erdoor is.
Als het anders is hoor ik het graag hoor, kan er naast zitten maar wat ik toen over IoT heb gelezen is dat het bij design zo gemaakt is low bandwidth en low cost hardware
De tangle is steeds sneller aan het worden en de partijen met wie ze nu samenwerken hebben er méér dan vertrouwen in.. Morgen krijgen we de presentatie van Q en dat gaat als het goed is de huidige stand van zaken in een compleet ander daglicht zetten (stukje hoop en FOMO natuurlijk
Het ziet er wel heel goed uit hoor, zelfs een sell order van 150BTC laat 'm niet dalen. (op bitfinex), wordt gewoon rustig opgegeten. MOOON
RLC is nog 800sats verwijderd van de 0.0003. Easy
Verwijderd
Wat zijn jullie meningen over UUU (U Network)?
Ik ben wel enhouciast! Sterk team, nog niet zo lang bezig met promotie, nog maar op 1 Exchange. Dit is wel een hodl coin voor mij.
Ik ben wel enhouciast! Sterk team, nog niet zo lang bezig met promotie, nog maar op 1 Exchange. Dit is wel een hodl coin voor mij.
0,00184 moet hij aantikken ben ik break even!Slux schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 09:42:
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!