Nooit advies van andere opvolgen maar ik zou ze nog iets langer laten staanBerry powel schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 11:43:
[...]
0,00184 moet hij aantikken ben ik break even!
Momenteel nr 2 qua volume en o.a. Huobi zit hem al een paar dagen te promoten.
Fijne exchange trouwens Huobi, en EOS/USTD pairs
https://www.huobi.pro/eos_usdt/exchange/
[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 02-06-2018 12:02 ]
Sta nu zelf op +10% sinds zojuist, heb wel vertrouwen in de munt, is een mooi project en ben benieuwd waar het heen gaat. Ben wel benieuwd of er meer mensen hier in EOS zitten?Slux schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 12:01:
[...]
Nooit advies van andere opvolgen maar ik zou ze nog iets langer laten staan![]()
De neiging om te verkopen is wel groot nu omdat het ruim 1/3e deel van mijn pf is. Maar ben al lang blij dat de coin niet gedumped wordt nu.
edit: 12%
Verwijderd
Nee, al enkele dagen aan het proberen om alles uit de paperwallet te halen , om daarna die ETNX (die niks waard is ) te claimen . Maar iedere keer geen succes ...Ton Hasselt schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 12:06:
Iemand al Electronero ontvangen?
edit:verkeerd gelezen , het gaat dus over ETNX die je nog niet hebt gekregen
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2018 12:11 ]
Ik heb de claim uit de paper wallet ook gedaan maar heb ze nog steeds niet binnen. Wacht al een dag. Daarna kijken om die ETNX te claimen.Verwijderd schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 12:10:
[...]
Nee, al enkele dagen aan het proberen om alles uit de paperwallet te halen , om daarna die ETNX (die niks waard is ) te claimen . Maar iedere keer geen succes ...
Krijg je ze niet uit je paperwallet?Verwijderd schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 12:10:
[...]
Nee, al enkele dagen aan het proberen om alles uit de paperwallet te halen , om daarna die ETNX (die niks waard is ) te claimen . Maar iedere keer geen succes ...
Verwijderd
Nee, Probeer ze al voor de 2de maal terug naar de mobile mining app te sturen , eerste keer melding gekregen dat het niet gelukt is , gisteren 2demaal geprobeerd en nog altijd 'in afwachting'
Als ik het goed heb is de wallet om etnx te claimen ook nog niet online ?
Hmm jij hebt er wel kijk op heSlux schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 12:01:
[...]
Nooit advies van andere opvolgen maar ik zou ze nog iets langer laten staan![]()
Ik heb mijn sell order even verwijderd, toch maar even wachten. EOS is mijn grootste bag ben best in de fout gegaan door ook rond de 0,002 te kopen,
Ben jij toevallig een fan van de voetballer Berry Powel, of ben je hem toevallig zelf
Verkocht op 22372, nu 23094.bobdigi schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 20:42:
Zit echt te twijfelen wat ik met m'n GVTs moet. Wil ze eigenlijk niet kwijt maar is wel verleidelijk om ze nu te verkopen, staan op +42% nu. Ben bang dat als ik een stop limit plaats deze geraakt gaat worden waarna ie vrolijk verder gaat stijgen.
Hahah nee ben hem niet, ik vond het altijd mooi om hem te zien op tv bij de graafschapTominatie schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 12:19:
Lekker Berry!
Ben jij toevallig een fan van de voetballer Berry Powel, of ben je hem toevallig zelf
Verwijderd
Electronero kun je claimen op het ETNX netwerk door je ETN paperwallet waar je ETN op hebt staan leeg te trekken naar een ETNX wallet.Ton Hasselt schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 12:06:
Iemand al Electronero ontvangen?
Maar het advies is om je ETN er af te halen voordat je ETNX claimt. Dit omdat je private keys van je ETN paperwallet bloot moet geven op het ETNX netwerk om je ETNX te claimen.
Echter heeft ETN zelf ook een officiële fork gehad, die asic miners blockt. Ze hebben met deze update helaas zo lang gewacht, dat 99% van het minen gebeurde door asics. Oeps.
Samen met de blocktime verdubbeling naar 2 minuten hebben ze nu dus echt een gigantisch hoge difficulty, met een microscopische hoeveelheid hashpower.
Monero heeft hetzelfde probleem gehad in het verleden, echter hadden zij een veel gezonder netwerk waar slechts 20% door asics werd gemined. Bij monero heeft het 2 dagen geduurd voordat de difficulty aangepast werd naar de hashrate van het netwerk. Zoals het er nu uitziet kan dit voor Electroneum wel 90 (!) dagen gaan duren. Niemand wil minen, want rewards zijn echt 0. Bovendien hebben ze 2 maanden gewacht met het blokken van asics, dus daarmee ook al hun gpu miners in de kou laten staan.
Dikke vette screwups dus. Wat een shitcoin, of beter gezegd kut team. Ze hadden block 307.500 kunnen hardcoden met een difficulty adjustment. Dit zouden ze nog steeds kunnen doen overigens maar in plaats daarvan smeken ze nu de gpu miners om terug te komen om het op deze manier maar wat door te laten sluimeren. Ze doen maar wat. Wat een prutsers, het is niet te geloven. En dat voor een team dat ruim 40 miljoen (!) aan funds heeft uit de ico.
Om je een idee te geven: sinds de fork, ruim 2 dagen geleden, zijn er 10 blocks gemined. De eerste 2 blocks hebben bijna 36 uur geduurd, hierna heeft het team hashpower bij nicehash gehuurd en ging het een stuk sneller. Het netwerk ligt compleet stil, geen enkele transactie komt erdoor. Het is een zootje.
Er is 1 exchange die de fork ondersteunde, dus de mensen die daar hun ETN op hadden staan hebben nu ETNX. Die overigens begon met een waarde op 1 sat, dus lonend gaat het niet zijn.
Bende.
Kan ik mijn ETN ook terug naar Cryptopia sturen, om daarna mijn etnx te claimen?Verwijderd schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 12:29:
[...]
Electronero kun je claimen op het ETNX netwerk door je ETN paperwallet waar je ETN op hebt staan leeg te trekken naar een ETNX wallet.
Maar het advies is om je ETN er af te halen voordat je ETNX claimt. Dit omdat je private keys van je ETN paperwallet bloot moet geven op het ETNX netwerk om je ETNX te claimen.
Echter heeft ETN zelf ook een officiële fork gehad, die asic miners blockt. Ze hebben met deze update helaas zo lang gewacht, dat 99% van het minen gebeurde door asics. Oeps.
Samen met de blocktime verdubbeling naar 2 minuten hebben ze nu dus echt een gigantisch hoge difficulty, met een microscopische hoeveelheid hashpower.
Monero heeft hetzelfde probleem gehad in het verleden, echter hadden zij een veel gezonder netwerk waar slechts 20% door asics werd gemined. Bij monero heeft het 2 dagen geduurd voordat de difficulty aangepast werd naar de hashrate van het netwerk. Zoals het er nu uitziet kan dit voor Electroneum wel 90 (!) dagen gaan duren. Niemand wil minen, want rewards zijn echt 0. Bovendien hebben ze 2 maanden gewacht met het blokken van asics, dus daarmee ook al hun gpu miners in de kou laten staan.
Dikke vette screwups dus. Wat een shitcoin, of beter gezegd kut team. Ze hadden block 307.500 kunnen hardcoden met een difficulty adjustment. Dit zouden ze nog steeds kunnen doen overigens maar in plaats daarvan smeken ze nu de gpu miners om terug te komen om het op deze manier maar wat door te laten sluimeren. Ze doen maar wat. Wat een prutsers, het is niet te geloven. En dat voor een team dat ruim 40 miljoen (!) aan funds heeft uit de ico.
Om je een idee te geven: sinds de fork, ruim 2 dagen geleden, zijn er 10 blocks gemined. De eerste 2 blocks hebben bijna 36 uur geduurd, hierna heeft het team hashpower bij nicehash gehuurd en ging het een stuk sneller. Het netwerk ligt compleet stil, geen enkele transactie komt erdoor. Het is een zootje.
Er is 1 exchange die de fork ondersteunde, dus de mensen die daar hun ETN op hadden staan hebben nu ETNX. Die overigens begon met een waarde op 1 sat, dus lonend gaat het niet zijn.
Bende.
Verwijderd
Op dit moment kun je helemaal niets met je ETN, behalve er naar kijken op je scherm. Geen enkele transactie komt door, er worden geen blocks gemined dus er is geen proof of work.Ton Hasselt schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 12:34:
[...]
Kan ik mijn ETN ook terug naar Cryptopia sturen, om daarna mijn etnx te claimen?
Lekker dan, ik heb er best veel staan op m'n paperwallet.Verwijderd schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 12:37:
[...]
Op dit moment kun je helemaal niets met je ETN, behalve er naar kijken op je scherm. Geen enkele transactie komt door, er worden geen blocks gemined dus er is geen proof of work.
Verwijderd
Bedankt Jaapio voor de uitleg. op telegram al ff proberen uitpluizen hoe en waarom het kwam maar niet veel wijzer van geworden ... nu dus welVerwijderd schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 12:29:
[...]
Electronero kun je claimen op het ETNX netwerk door je ETN paperwallet waar je ETN op hebt staan leeg te trekken naar een ETNX wallet.
Bende.
Efficiënte manier om mensen te laten holden.Verwijderd schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 12:37:
[...]
Op dit moment kun je helemaal niets met je ETN, behalve er naar kijken op je scherm. Geen enkele transactie komt door, er worden geen blocks gemined dus er is geen proof of work.
Top verhaal! Dat krijg je er dus van als je je community in de steek laat. Er wordt nog best vaak vergeten dat het minen van pow coins van levensbelang is.Verwijderd schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 12:29:
[...]
Bende.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Zo werkt het bij de meeste denk, humans are emotional greedy homo sapiansBerry powel schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 12:23:
grappig hoe mijn geest werkt, eindelijk virtueel break-even en dan komt greed om de hoek kijken hahaha
Je zou een stop-loss kunnen instellen op je break-even punt en als je +/-10% winst hebt de boel verkopen.
Is altijd een kans dat ie doorschiet, maar ook dat ie inzakt blijft tricky dat EOS, denk zelf dat ie nog wel even door gaat, zit er wel met de vingertjes boven op momenteel om te kunnen verkopen, mocht er toch een dump komen.
Verwijderd
Het enige wat je momenteel kunt doen is wachten tot het netwerk weer loopt. Dus totdat het team besluit nogmaals te forken met een difficulty fix, of tot de difficulty zichelf aanpast aan het netwerk met de huidige codering. Met de huidige hashrate kan dat nog wel een tijdje durenTon Hasselt schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 12:39:
[...]
Lekker dan, ik heb er best veel staan op m'n paperwallet.
Weet jij toevallig welk algoritme ze gebruiken? De afgelopen 12 uur was lyra2rev2 gigantisch winstgevend op nicehash. Misschien die?Verwijderd schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 12:54:
[...]
Het enige wat je momenteel kunt doen is wachten tot het netwerk weer loopt. Dus totdat het team besluit nogmaals te forken met een difficulty fix, of tot de difficulty zichelf aanpast aan het netwerk met de huidige codering. Met de huidige hashrate kan dat nog wel een tijdje duren
Verwijderd
Klopt. Ze hebben hun mining community echt in de steek gelaten. En zie hier het resultaat: een stilstaande blockchain.AtlAntA schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 12:51:
[...]
Top verhaal! Dat krijg je er dus van als je je community in de steek laat. Er wordt nog best vaak vergeten dat het minen van pow coins van levensbelang is.
Ik hoop wel dat ze het snel fixen want als dit echt 90 dagen gaat duren dan is ETN officieel overleden.
Verwijderd
Daar heb ik echt geen verstand van, volgens mij cryptonight v7.AtlAntA schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 13:07:
[...]
Weet jij toevallig welk algoritme ze gebruiken? De afgelopen 12 uur was lyra2rev2 gigantisch winstgevend op nicehash. Misschien die?
Kan altijd de houtkachel nog aansteken met mijn paperwallet.Verwijderd schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 13:07:
[...]
Klopt. Ze hebben hun mining community echt in de steek gelaten. En zie hier het resultaat: een stilstaande blockchain.
Ik hoop wel dat ze het snel fixen want als dit echt 90 dagen gaat duren dan is ETN officieel overleden.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
Je kunt hem ook ophangen als poster boven je bed. Het logo is best gaafFlagg schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 13:17:
[...]
Kan altijd de houtkachel nog aansteken met mijn paperwallet.
Slux schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 12:52:
[...]
Zo werkt het bij de meeste denk, humans are emotional greedy homo sapians![]()
Je zou een stop-loss kunnen instellen op je break-even punt en als je +/-10% winst hebt de boel verkopen.
Is altijd een kans dat ie doorschiet, maar ook dat ie inzakt blijft tricky dat EOS, denk zelf dat ie nog wel even door gaat, zit er wel met de vingertjes boven op momenteel om te kunnen verkopen, mocht er toch een dump komen.
Ik gebruik eigenlijk nooit stop-loss orders, maar als ik jouw advies op zou volgen werkt dat dan ong zo bij binance?
stop: 0,00185
limit: 0,001845
dank alvast!
Ben nu aan het inlezen, dit ziet eruit als een gigantisch project en een toekomstige top 5 coin.
Zijn er mensen die ELA in hun portfolio hebben?
http://www.avfoto.nl
Is er nog enige hoop dat eea rechtgetrokken wordt? Ik zie dat er al geruime tijd geen transfers meer zijn, gelukkig had ik er een bups overgezet naar Kucoin voor deze ellende maar het grootste gedeelte staat nog in de wallet. Gaat niet om heel veel geld maar zou toch fijn zijn ik het verhandelen/vergokken.Verwijderd schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 13:07:
[...]
Klopt. Ze hebben hun mining community echt in de steek gelaten. En zie hier het resultaat: een stilstaande blockchain.
Overigens al voor de derde keer een stom foutje gemaakt, coins overgemaakt vanuit een eigen wallet naar mijn eigen wallet en ik zal vast de enige niet zijn. Gek dat daar geen check op zit bij veel coins...
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
BTC is echt wel uitgebodemd op 7500, daar wil die graag heen en vele coins staan op hun 3 of zelfs 6 month low. En nog belangrijker: lijken er niet doorheen te zakken. Wat wil je nog meer.
Met mijzelf afgesproken, dat ik na een week hype (die nu gaat komen) het er wel weer uithaal
[ Voor 11% gewijzigd door Malarky op 02-06-2018 13:55 ]
Verwijderd
Ze zijn er volgens mij wel mee bezig. Maar geen idee eerlijk gezegd. Zal vast wel weer goedkomen.Crypts schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 13:42:
[...]
Is er nog enige hoop dat eea rechtgetrokken wordt? Ik zie dat er al geruime tijd geen transfers meer zijn, gelukkig had ik er een bups overgezet naar Kucoin voor deze ellende maar het grootste gedeelte staat nog in de wallet. Gaat niet om heel veel geld maar zou toch fijn zijn ik het verhandelen/vergokken.![]()
Overigens al voor de derde keer een stom foutje gemaakt, coins overgemaakt vanuit een eigen wallet naar mijn eigen wallet en ik zal vast de enige niet zijn. Gek dat daar geen check op zit bij veel coins...
Vond een aantal weken geleden iemand die behoorlijk nauwkeurige TA's doet op verschillende crypto's. Zijn ideeën over waar de markt heen gaat: https://www.tradingview.com/u/botje11/.Malarky schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 13:55:
[...]
BTC is echt wel uitgebodemd op 7500, daar wil die graag heen en vele coins staan op hun 3 of zelfs 6 month low. En nog belangrijker: lijken er niet doorheen te zakken. Wat wil je nog meer.
[...]
Volgens mij is het een Nederlander. Ik heb 'm wel eens horen zeggen dat-ie over het algemeen bearish-minded is. Niet altijd wat je wilt horen dus maar een kritieke visie houdt je scherp, eh?
In zijn laatste update over BTC:
[...]
A week ago i was like 80% bearish but that has dropped to 60%
Zeker, even theoretische benadering GET Protocol.Worstkaas schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 12:15:
GET/GUTS het verborgen pareltje.
Ze hebben net 17500 tickets Jochem Meyer verkocht via hun app.
Uitstaande tokens circulating: 11 miljoen
Huidige marketcap: 7,5mln (0,65 per token)
Zoals ik het begrijp wordt de GET Token gebruikt in de achtergrond van de GUTS app. Correct me if I'm wrong.
GET Token wordt verbruikt door de event organisaties / degene die uitgifte van tickets doet.
In pilots doen ze nu al 18.000 Tickets, het is vast ergens te vinden, maar hoeveel GET Token zou hier bij 'verbruikt' worden voor de administratieve afhandeling gehele proces? Laten we even de aanname doen van €1,- netto. Er zijn vast allerlei tarieven voor de verschillende acties op de chain, soit, aanscherpen kan altijd.
Zoals GET/GUTS zelf aangeeft willen ze in 2019 1 miljoen tickets doen. Dit betekent een verbruik van 1 miljoen € GET/GUTS dat aangeschaft moet worden op de open markt uitgaande van 100% netto. Jaarlijks. Waardering is vrijwel niet te doen, DCF kan je hier op loslaten maar raakt ook kant noch wal. Lastig heren om coins te waarderen, dat maakt het ook zo leuk.
Stel je doet een koers winst verhouding van 20, (gemiddelde AEX) dan zou GET 20 mln marketcap kunnen vertegenwoordigen.
Ofwel, price per coin: 20.000.000 / 11.000.000 = 1,8$~
Als je snel kunt groeien zijn hogere multiples verantwoord, zie TakeAway of Facebook op de beurs.
In ieder geval vind ik de 6,5mln marketcap nu zeer interessant. Zie dat ze in januari ook op 5$ hebben genoteerd, dat zijn dan wel een flink aantal bagholders ontstaan haha. Maar wie weet komen we daar wel weer. Leuk om te volgen in ieder geval, en zij voegen op deze manier echt wat toe aan de maatschappij door de zwarte markt in tickets te elimineren. En die partijen zoals ViaGoGo voegen 0,0 toe aan de samenleving maar harken wel zelf euro's binnen. Zonder dus toegevoegde waarde te creëren zelf. GET/GUTS maakt de economie weer een stukje efficiënter zo
[ Voor 10% gewijzigd door Timberly2 op 02-06-2018 14:30 ]
Oeh, als jij dat zegt dan word ik wel blij. Je hebt de laatste weken net te vaak goede voorspellingen gedaan om het te negerenMalarky schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 13:55:
Dames en heren, voor het eerst in 12 maanden stort ik fiat bij. Ik ben lang niet zo bullish geweest. Zoveel pareltjes op mooie punten: DGD, OMG, GVT, PRL, ELIX, NEBL, TRX en misschien zelfs wel NANO.
Met mijzelf afgesproken, dat ik na een week hype (die nu gaat komen) het er wel weer uithaal
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Goed gedaan jonge, 10% gemist op de enige trade die je deze maand goed moest doen.rogier2012 schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 09:45:
[...]
en precies toen je dit zei dumpte ik t (usdt)
Waarom zou je idd EOS dumpen nu. Laat lekker lopen en HODLen voor je snapshots.rogier2012 schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 14:29:
[...]
Goed gedaan jonge, 10% gemist op de enige trade die je deze maand goed moest doen.
Zit niet in deze coin voor 10-20% stijging.
En ook niet voor de korte termijn. ETH had ook een lange aanloop.
Echter is EOS ook al rijkelijker gewaardeerd natuurlijk dan ETH in begindagen. EOS huidige marketcap op ETH geprojecteerd betekend 120$ ETH prijs.
Zal blijken de komende maanden of ze qua scaling echt beter zijn. Tevens ben je ontwikkelaars nodig, maar met de fondsen die ze hebben kunnen ze heel wat developers aan het werk zetten.
Met de airdrop methode een goeie manier van ICO'en ook. Geeft incentive om EOS te HODL ipv EOS uit te sturen naar je ICO. Draait het volledig om, ETH ben je kwijt bij een ICO, bij de airdrops EOS blijf je eigenaar EOS.
Er moet dan wel een markt ontstaan voor de gedropte coins, maar dit is mijn insziens een mooiere manier (de marktwerking de koers laten bepalen en daarmee de fundraising voor de airdroppers) dan alles in een ICO storten. Als het team bijv 1500mln tokens dropt waarvan 900mln naar de EOS holders gaat. En ze doen goed werk, dan kunnen ze op basis van marktwerking 600mln tokens gaan verkopen langzaam om hun activiteiten te financieren.
Heerlijk zo'n switch van fundraising model / concept.
[ Voor 45% gewijzigd door Timberly2 op 02-06-2018 14:44 ]
dump was met de intentie om m na launch terug te kopen met 10% korting ofzo - ik gebruikte TRX als indicator daarvoor. Verder verwacht ik nog n bear break op BTC, vandaar usdt.Timberly2 schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 14:41:
[...]
Waarom zou je idd EOS dumpen nu. Laat lekker lopen en HODLen voor je snapshots.
Zit niet in deze coin voor 10-20% stijging.
En ook niet voor de korte termijn. ETH had ook een lange aanloop.
Echter is EOS ook al rijkelijker gewaardeerd natuurlijk dan ETH in begindagen. EOS huidige marketcap op ETH geprojecteerd betekend 120$ ETH prijs.
Wil m zelf ook voor mn longterm maar normaal is mainnet hype en dump rond de 10%, snel even flippen voor profit is dan geen slecht plan imo
[ Voor 14% gewijzigd door rogier2012 op 02-06-2018 14:46 ]
Dat kan altijd nog komen natuurlijk de dump.rogier2012 schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 14:44:
[...]
dump was met de intentie om m na launch terug te kopen met 10% korting ofzo - ik gebruikte TRX als indicator daarvoor.
Tron X wel minder interessant natuurlijk, ik zie EOS meer als de Apple onder de blockchain ontstaan. Eerst selecte groep believers en veel mensen die haat vertonen. Maar ze presteren wel en er sluiten zich steeds meer mensen aan in het kamp. Prima, ik wacht wel af met EOS.
anyways, foutje gemaakt in mn month maker trade suckt wel, 7% gains only
Wat is jouw verwachting tav TRX?Malarky schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 13:55:
Dames en heren, voor het eerst in 12 maanden stort ik fiat bij. Ik ben lang niet zo bullish geweest. Zoveel pareltjes op mooie punten: DGD, OMG, GVT, PRL, ELIX, NEBL, TRX en misschien zelfs wel NANO.
Ik had er 25000, helft verkocht vorige maand met 100% winst.
De andere helft staat nu op 50% winst, denk er over om ze te verkopen namelijk voor wat anders, tenzij er nog rek inzit (heb geen kijk op TRX, heb ze op emotie gekocht)
Ik weet niet wat ik van EOS tot zover moet vinden, maar misschien kan jij mij helpen met de volgende case:Timberly2 schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 14:46:
[...]
Dat kan altijd nog komen natuurlijk de dump.
Tron X wel minder interessant natuurlijk, ik zie EOS meer als de Apple onder de blockchain ontstaan. Eerst selecte groep believers en veel mensen die haat vertonen. Maar ze presteren wel en er sluiten zich steeds meer mensen aan in het kamp. Prima, ik wacht wel af met EOS.
Leg mij eens uit waarom developers (die niet ervoor betaald krijgen als incentive) EOS zouden verkiezen boven AWS of ETH? Als ik het goed begrijp is de unique selling point van EOS toch een hogere tps dan bv. ETH? Maar aan de andere kant als sharding, side-chains, zk-snarks, plasma werkend zijn wat is dan de unique selling point van EOS? EOS is met DPoS namelijk niet gedecentralizeerd in tegenstelling tot ETH, en als je toch niet om decentralizatie van je applicatie geeft waarom kies je niet gewoon voor een gecentralizeerde optie zoals AWS?
Verwijderd
14k eind juni.
ik zei 14k eind mei, klopte niet helemaal maar we gaan de goede kant op heheVerwijderd schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 15:56:
Mijn Bitshares zijn 10% gestegen. Dat betekend dat er een bullrun aan zit te komen.
14k eind juni.
Ik doe met je mee, na lang wikken en wegen heb ik net ook weer wat fiat omgezet naar digitale abracadabra.Malarky schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 13:55:
Welke van deze munten is de veiligste keuze voor short-term investments? (maximal een paar weken)
En welke heeft de hoogste potentie? (daar staat natuurlijk wel tegenover dat het risicovoller is)
Haha dat vraagt iedereen zich af!MS-DOOS schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 16:05:
[...]
Ik doe met je mee, na lang wikken en wegen heb ik net ook weer wat fiat omgezet naar digitale abracadabra.![]()
Welke van deze munten is de veiligste keuze voor short-term investments? (maximal een paar weken)
En welke heeft de hoogste potentie? (daar staat natuurlijk wel tegenover dat het risicovoller is)
Ik kijk zelf naar eos, trx, ont, bnb,ven en nuls
Ben erg benieuwd waar de rest van de mede crypto tweakers hun peilen op hebben gezet!
DGD zakt eindelijk niet meer. Is nu 170sat maar was een aantal keer 500sat en zelfs 700sat is aangetikt. Als DGD x2 gaat is het nog niets bijzonders, dus dat is een hele leuke.MS-DOOS schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 16:05:
[...]
Ik doe met je mee, na lang wikken en wegen heb ik net ook weer wat fiat omgezet naar digitale abracadabra.![]()
Ik ga de helft van mijn trons ergens rond 850sat verkopen want daar zal gezien de historie van tron rond 850 veel resistance zijn. Voor de rest hopen dat de 1000 nog is wordt aangetikt. Zal zelf rond 975 uitstappen.golfgti5 schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 14:53:
[...]
Wat is jouw verwachting tav TRX?
Ik had er 25000, helft verkocht vorige maand met 100% winst.
De andere helft staat nu op 50% winst, denk er over om ze te verkopen namelijk voor wat anders, tenzij er nog rek inzit (heb geen kijk op TRX, heb ze op emotie gekocht)
[ Voor 33% gewijzigd door Malarky op 02-06-2018 16:46 ]
YouTube: Interview with ARK's Dr. Scott McPherson
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Heb ik dus met RLC, week geleden 3100 sats, nu 2200.Berry powel schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 17:13:
Wat trx betreft; week geleden nog de 1000 aangetikt. Baal dat ik toen niet verkocht heb
Gaat ie wel weer heen.mprkooij schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 17:43:
[...]
Heb ik dus met RLC, week geleden 3100 sats, nu 2200.
Ik heb toch maar de helft van mijn rlc weggedaan en omgezet naar VEN.......mprkooij schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 17:43:
[...]
Heb ik dus met RLC, week geleden 3100 sats, nu 2200.
op naar de mainnet van VEN maar
Prepare for the next ATH
ja dat deed ik ook met TRXDJ-Promo schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 17:43:
Zit ook te kijken welke coin ik ga kiezen voor deze maand. Er zijn zoveel releases deze maand.
drama ik had gehoopt dat die wel ging naar de 9 cent
maar die tijden zijn vervlogen..........
Prepare for the next ATH
Als je geduld hebt dan kan je vast nog wel leuke ritjes maken met TRX, niet te greedy worden met zulke coins, denk ook dat VEN een betere keus is op het moment.sourcecode schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 17:48:
[...]
ja dat deed ik ook met TRX
drama ik had gehoopt dat die wel ging naar de 9 cent
maar die tijden zijn vervlogen..........
Yep, en ik houd ze voor de lange termijn vast. Je moet er in geloven, hun concept is goed. Digitale assets vastleggen met crypto. Ze worden door Neo ondersteund. Ik hoop dat grote partijen zoals alibaba hier ooit gebruik van gaan maken. Hoop doet levenArrien schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 13:29:
Topic even doorgezocht op Elastos, maar niemand heeft het hierover zie ik.
Ben nu aan het inlezen, dit ziet eruit als een gigantisch project en een toekomstige top 5 coin.
Zijn er mensen die ELA in hun portfolio hebben?
Die vent is altijd bearish als de pestDelTorro schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 14:02:
Vond een aantal weken geleden iemand die behoorlijk nauwkeurige TA's doet op verschillende crypto's. Zijn ideeën over waar de markt heen gaat: https://www.tradingview.com/u/botje11/.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Ter info: Binance heeft tegenwoordig ook een EOS/USDT-pairSlux schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 12:01:
Edit: ONT toch maar verkocht, 5% in 1 dag is wel genoeg. NEO lekker hodlen tot ie uitbreekt
edit2: Oh, en nu gaat ONT lekker naar de maan. Perfecte timing weer
[ Voor 42% gewijzigd door gabn88 op 02-06-2018 19:28 ]
Prepare for the next ATH
Nee ik heb ze nog niet verkocht, zat je er al lang in dat je break even had verkocht ?Berry powel schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 18:04:
Slux; eos al verkocht? Deze chicken break-even verkocht. Beter kunnen wachten maarja
Heeft ook nooit zin om terug te kijken met trades, zodra ik verkocht heb met winst of verlies kijk ik er ook niet meer naar om, slecht voor mijn gezondheid
Als die van de week weer dipt zal je blij zijn
Yes, heb inmiddels mijn ONT, ACT en gedeelte NEO ingeruild voor Elastos.roverdepover schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 18:06:
[...]
Yep, en ik houd ze voor de lange termijn vast. Je moet er in geloven, hun concept is goed. Digitale assets vastleggen met crypto. Ze worden door Neo ondersteund. Ik hoop dat grote partijen zoals alibaba hier ooit gebruik van gaan maken. Hoop doet leven
Even shillen:
ELA zou even groot kunnen worden als NEO, maar marketcap van ELA is nu nog 17x lager
Nu alleen nog te krijgen op Huobi en BCEX. Deze coin kan gaan vliegen als hij op grotere exchanges komt.
- lage supply
- lage marketcap
- Samenwerkingen met zeer grote bedrijven
- Een eigen blockchain
- Het is te integreren met bestaande besturingssystemen als Windows, Android en iOS
- Elastos is snel en schaalbaar door middel van side chains
- Het heeft veiligheid op één staan
- Elastos is ouder dan blockchain zelf en bestaat al uit miljoenen regels code
- Het is goedkoper dan de meeste andere blockchains
- Er draaien al dApps op de Elastos blockchain
http://www.avfoto.nl
Vanaf april ongeveer, behoorlijk veel aankopen gedaan, maar dus ook rond de 0,0021 dat was niet zo slim. Ach ja beter dit dan verlies, voelt alleen wel zuur omdat het relatief veel eos was en het dan snel gaat qua btc. Fijn dat je nog niet verkocht hebt, heb je een bepaalde prijs in gedachte?Slux schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 19:36:
[...]
Nee ik heb ze nog niet verkocht, zat je er al lang in dat je break even had verkocht ?
Heeft ook nooit zin om terug te kijken met trades, zodra ik verkocht heb met winst of verlies kijk ik er ook niet meer naar om, slecht voor mijn gezondheid![]()
Als die van de week weer dipt zal je blij zijn
Hoe weet je dan of je winst of verlies hebt?rogier2012 schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 19:39:
ik kijk niet echt meer naar mn aankoopprijs zodra ik iets gekocht heb
Beetje raar.
dat weet ik idd vaak ook niet, ik zie uiteraard wel mn hele portfolio waarde en zie soms of ik bitcoin heb of niet in mn binance PF (dat wil zeggen dat mn target dan gehit is zegmaar).Ton Hasselt schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 20:08:
[...]
Hoe weet je dan of je winst of verlies hebt?
Beetje raar.
T maakt toch niet echt uit of je winst of verlies hebt op de beslissing of je iets moet verkopen? Bedoel, als ik nu bijvoorbeeld bitconnect had zou ik t nogsteeds gewoon dumpen
Dit is mijn mening, ik zie ARK dit jaar nog wel klimmen tot +-100 euro staat nu op zo'n 2.DJ-Promo schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 17:43:
Zit ook te kijken welke coin ik ga kiezen voor deze maand. Er zijn zoveel releases deze maand.
Lars Rensing en meer Nederlanders werken er ook aan.
[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 02-06-2018 20:15 ]
A87 schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 20:14:
[...]
Dit is mijn mening, ik zie ARK dit jaar nog wel klimmen tot +-100 euro staat nu op zon 2.
Ik heb ze er net uitgedaan op 15 USD, hoop op een dipje dan koop ik weer in.Berry powel schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 19:45:
[...]
Vanaf april ongeveer, behoorlijk veel aankopen gedaan, maar dus ook rond de 0,0021 dat was niet zo slim. Ach ja beter dit dan verlies, voelt alleen wel zuur omdat het relatief veel eos was en het dan snel gaat qua btc. Fijn dat je nog niet verkocht hebt, heb je een bepaalde prijs in gedachte?
Met VEN heb ik toch wel weer mijn twijfels als ik dit soort filmpjes voorbij zie komen
YouTube: Vechain (VEN) Interview - Unleashing the power of Mainnet
Als Nederlanders aan werken dan kan het niet mis gaan natuurlijkA87 schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 20:14:
[...]
Dit is mijn mening, ik zie ARK dit jaar nog wel klimmen tot +-100 euro staat nu op zo'n 2.
+/-100 Euro voor het eind van het jaar is echt een beetje teveel van het goede voor ARK
[ Voor 22% gewijzigd door Slux op 02-06-2018 20:30 ]
[...]
Dit is mijn mening, ik zie ARK dit jaar nog wel klimmen tot +-100 euro staat nu op zo'n 2.
Anyway, na uitgehuild te hebben over EOS heb ik weer geld. Tijd om s te kijken waar dat allemaal ingestoken kan worden.
T was wss ook niet echt handig dat t ~40% portfolio was
[ Voor 30% gewijzigd door rogier2012 op 02-06-2018 20:53 ]
[...]
Met een coin in de top 5 a 10 zou ik het me wel kunnen voorstellen maar een ARK met marketcap van $263.559.558 USD een 24h volume van $1.219.840 USDPilatuS schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 21:01:
Toen XRP op 5 cent stond was er iemand die zei dat het voor het einde van vorig jaar nog wel 2 dollar ging doen. Mijn reactie was toen: Never gonna happen. Je weet het maar nooit dus.
It's never gonna happen
Je weet het gewoon niet. Onwaarschijnlijk, tuurlijk. Maar compleet onmogelijk ?Slux schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 21:05:
[...]
Met een coin in de top 5 a 10 zou ik het me wel kunnen voorstellen maar een ARK met marketcap van $263.559.558 USD een 24h volume van $1.219.840 USD
It's never gonna happen
Van XRP dacht ik precies hetzelfde en dat was toen ook nog geen top 10 coin. Vond het belachelijk dat zo'n munt van een paar cent naar meer dan een dollar zou gaan, maar toch is het gebeurt.
100 Euro dit jaar kan je echt wel weten dat het onmogelijk is, misschien over een paar jaar.PilatuS schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 21:08:
[...]
Je weet het gewoon niet. Onwaarschijnlijk, tuurlijk. Maar compleet onmogelijk ?
Van XRP dacht ik precies hetzelfde en dat was toen ook nog geen top 10 coin. Vond het belachelijk dat zo'n munt van een paar cent naar meer dan een dollar zou gaan, maar toch is het gebeurt.
XRP staat al sinds 2014 in de top 5 volgens mij
ARK is een flink deel van mijn portfolio maar $100 lijkt me wel heel erg veel, dan zal de volledige marketcap nog heel wat moeten stijgen.Verwijderd schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 21:06:
Serieus, als ark ooit 100 euro gaat doen...
Dan is het nu best een mooi koop momentje.
Met ARK V2 in aantocht zullen er heel wat dingen veranderen maar ik geloof niet dat deze coin binnen afzienbare tijd x40 kan doen.
DBC, gewoon wachten ...hazecase schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 21:09:
Meer mensen die in OCN, DBC, REQ en/of CPC zitten? Had hoge verwachtingen van REQ maar doet echt helemaal niets laatst maanden...
Als bitcoin naar 20K gaat dan zit ark sowieso al op 10.. en dat is als er niets veranderd, dus zonder progressie.Nickr92 schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 21:11:
[...]
ARK is een flink deel van mijn portfolio maar $100 lijkt me wel heel erg veel, dan zal de volledige marketcap nog heel wat moeten stijgen.
Met ARK V2 in aantocht zullen er heel wat dingen veranderen maar ik geloof niet dat deze coin binnen afzienbare tijd x40 kan doen.
Dus 10 dollar speculatieve waarde
[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 02-06-2018 21:16 ]
In crypto weet je dat niet. Stel er komt een bedrijf waar ze mee gaan werken oid. Ik heb wel gezien dat in crypto alles mogelijk is. De run die XRP heeft gemaakt sloeg ook echt compleet nergens op. Ken ARK verder niet hoor, maar weet wel dat in crypto alles mogelijk is, dat ik heb ik wel gezien.Slux schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 21:10:
[...]
100 Euro dit jaar kan je echt wel weten dat het onmogelijk is, misschien over een paar jaar.
Dan heb ik dat foutXRP staat al sinds 2014 in de top 5 volgens mij
Jaaaa.. Maar wachten duurt zo laaaaanngg
Dat bedoel ik. De marketcap zal dan weer op z'n ATH zitten (wat sowieso al een uitdaging is) en moet dan nog x10 doen in BTC value. Lijkt me allemaal iets wat veelA87 schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 21:13:
[...]
Als bitcoin naar 20K gaat dan zit ark sowieso al op 10.. en dat is als er niets veranderd dus zonder progressie.
Ik ga voor Neblio, low supply en al veel voor op hun roadmap
http://i0.kym-cdn.com/pho...ginal/001/340/725/2e6.jpg
[ Voor 32% gewijzigd door A87 op 02-06-2018 21:19 ]
High supply, low supply, zegt allemaal niet zoveel. XRP, ADA en TRX hebben allemaal high supply en staan ook in de top 10.golfgti5 schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 21:18:
Ark heeft best wel veel supply.
Ik ga voor Neblio, low supply en al veel voor op hun roadmap
Uiteindelijk komt alles neer op hype en marketing (en een deel op toepassing/product)
Je kan alleen van een munt waarbij de supply 10.000 keer of meer hoger is dan van bijvoorbeeld BTC verwachten dat zo'n munt 5000 dollar gaat doen. Het zegt natuurlijk niet alles, maar bij een hoge supply zal iets per munt natuurlijk altijd minder waard zijn.Nickr92 schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 21:20:
[...]
High supply, low supply, zegt allemaal niet zoveel. XRP, ADA en TRX hebben allemaal high supply en staan ook in de top 10.
Uiteraard. Daarom moet je nooit alleen naar de prijs kijken maar ook naar de totale supply. Dan maakt het niet uit of een coin $0.01 is of $1.00 maar de totale hoeveelheid coins 100 keer lager is.PilatuS schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 21:23:
[...]
Je kan alleen van een munt waarbij de supply 10.000 keer of meer hoger is dan van bijvoorbeeld BTC verwachten dat zo'n munt 5000 dollar gaat doen. Het zegt natuurlijk niet alles, maar bij een hoge supply zal iets per munt natuurlijk altijd minder waard zijn.
Heb wel het idee dat beginnelingen dit nog wel eens vergeten en zomaar ergens instappen omdat "de prijs laag is". Want voor de prijs van 1 Bitcoin koop je maar liefst 10000 XRP!!!11
Er zijn inderdaad ook mensen geweest die dachten 500 XRP te kopen en dat die 500 dan eens 5000 dollar per stuk zou wordenNickr92 schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 21:28:
[...]
Uiteraard. Daarom moet je nooit alleen naar de prijs kijken maar ook naar de totale supply. Dan maakt het niet uit of een coin $0.01 is of $1.00 maar de totale hoeveelheid coins 100 keer lager is.
Heb wel het idee dat beginnelingen dit nog wel eens vergeten en zomaar ergens instappen omdat "de prijs laag is". Want voor de prijs van 1 Bitcoin koop je maar liefst 10000 XRP!!!11
[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 02-06-2018 21:35 ]
Dus als een munt met 40+% dominantie op 2 ton staat, dan staat ARK vanzelfsprekend op €100. Top logica! Zal ik je een verassende uitspraak doen? Je hebt in ieder geval betere humor dan de beste man op Nederland 3 momenteel.A87 schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 21:13:
[...]
Als bitcoin naar 20K gaat dan zit ark sowieso al op 10.. en dat is als er niets veranderd, dus zonder progressie.
Dus 10 dollar speculatieve waarde
ned 1 is puik!!Turbo-Puppy schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 21:35:
[...]
Dus als een munt met 40+% dominantie op 2 ton staat, dan staat ARK vanzelfsprekend op €100. Top logica! Zal ik je een verassende uitspraak doen? Je hebt in ieder geval betere humor dan de beste man op Nederland 3 momenteel.
Als die dominantie nog steeds op 40% staat is die kans wel aanwezig jaTurbo-Puppy schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 21:35:
[...]
Dus als een munt met 40+% dominantie op 2 ton staat, dan staat ARK vanzelfsprekend op €100. Top logica! Zal ik je een verassende uitspraak doen? Je hebt in ieder geval betere humor dan de beste man op Nederland 3 momenteel.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!