Ton Hasselt schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 15:59:
[...]
Kop op, heb net weer RLC aangekocht, komen er nog meer bij.
Have a little faith in me.
Ga je voor de 51 % Ton ?Ton Hasselt schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 15:59:
[...]
Kop op, heb net weer RLC aangekocht, komen er nog meer bij.
Have a little faith in me.
De app draait hier gratiszwerfkater schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 16:16:
zijn er hier gebruikers van de binance app op windhoos, wordt een beetje schijtziek van dat alles niet werkt zoals het hoort in een webbrowser. zie wel dat ze 3,99 vragen voor de app
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
hoe krijg je dat voor elkaar dan, in de store staat demoversie kun je alleen mee kijken niet handelen
[ Voor 15% gewijzigd door Toerq op 01-06-2018 16:27 ]
Ik had het over die grafiek van rogier2012 he
Op de site van Binance zou je gratis de PC client moeten kunnen downloaden. Die doet het perfect.
ok dan ff blieken daarggj87 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 16:28:
Op de site van Binance zou je gratis de PC client moeten kunnen downloaden. Die doet het perfect.
Die van jou past beter bij cryptoggj87 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 16:26:
[...]
Ik had het over die grafiek van rogier2012 heQua moonen kunnen we voorlopig eerder verwachten dat iemand z'n broek omlaag trekt dan dat BTC stijgt.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Beaulion schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 16:32:
Ik wil de volgende TA graag in bloed getekend zien. Dat geeft de actuele situatie beter weer.
Denk dat het intussen al te laat is
Ik zou tronnetjes kopen.mprkooij schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 16:43:
Die THETA gaat wel lekker.
Lekker goedkoop, ga d'r ook nog bijhalen.
[ Voor 11% gewijzigd door Ton Hasselt op 01-06-2018 16:47 ]
RLC mainnet
https://kryptocal.com/event/21323/mainet-launch
nou gas derop dan duurt nog ff maar goed
https://kryptocal.com/event/21323/mainet-launch
nou gas derop dan duurt nog ff maar goed
Prepare for the next ATH
Hoeveel vraag je?Beaulion schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 16:51:
[...]
De laatste worden heel duur voor je, dan weet je dat alvast.
Rlc of Trx?chang1982 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 16:53:
heb er gisteren ook al wat gekocht
Gaat zeker gebeuren, in no time weer boven de 1000.chang1982 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 16:58:
trx maar van mij mag die wel weer omhoog
ik heb er ook wel vertrouwen in ,ben al een week lang bijna elke dag aan het bijkopen omdat ik denk dat dit de bodem is
kan je met die client alleen maar kopen zie geen verkoop staan al gevondenggj87 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 16:28:
[ Voor 3% gewijzigd door Toerq op 01-06-2018 17:05 ]
Net m'n Btc binnen, ga ook weer tron kopen.chang1982 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 17:02:
ik heb er ook wel vertrouwen in ,ben al een week lang bijna elke dag aan het bijkopen omdat ik denk dat dit de bodem is
De definitieve lijst:
Good luck to all. May the odds be forever in your favor!
| Voorspelling waarde ENG in BTC om 20:00 uur | |
|---|---|
| Tominatie | 0.00025400 |
| Viep | 0.00024971 |
| zwerfkater | 0.00025300 |
| TomTorquay | 0.00026363 |
| mgpmike | 0.00025258 |
| Chris.nl | 0.00026395 |
| Schuey | 0.00025400 |
| Davidovic123 | 0.00026550 |
| RickvN | 0.00026639 |
| jansenpam | 0.00026332 |
| Jaapio | 0.00026347 |
| MS-DOOS | 0.00026520 |
| Pelox2002 | 0.00026641 |
| Ton Hasselt | 0.00025521 |
| Stokstaart | 0.00026040 |
| nemesis2212 | 0.00026999 |
| Beaulion | 0.00026401 |
| spietie | 0.00026070 |
| Orinoco | 0.00026346 |
770.chang1982 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 17:08:
wat heb je geplaatst als ik vragen mag ?
Heb ze al.
[ Voor 3% gewijzigd door Ton Hasselt op 01-06-2018 17:12 ]
ik wacht nog even ,wil er nog wat bij hebben voor ze weer omhoog gaan
ik geloof dat iemand een zuur foutje heeft gemaakt. Iemand heeft vandaag op binance voor 1.19 bitcoin een TUSD gekocht.
[ Voor 3% gewijzigd door Beaulion op 01-06-2018 17:20 ]
Oh dat zou mijn nachtmerrie zijn...Beaulion schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 17:19:
ik geloof dat iemand een zuur foutje heeft gemaakt. Iemand heeft op binance voor 1.19 bitcoin een TUSD gekocht.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Hoe krijg je zo iets voor elkaar?Beaulion schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 17:19:
ik geloof dat iemand een zuur foutje heeft gemaakt. Iemand heeft op binance voor 1.19 bitcoin een TUSD gekocht.
Dus voor +/- 8100 dollar, één TUSD gekocht?Beaulion schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 17:19:
ik geloof dat iemand een zuur foutje heeft gemaakt. Iemand heeft vandaag op binance voor 1.19 bitcoin een TUSD gekocht.
Wist niet dat de Tusd zo gestegen was.
Dan moet je echt wel een idioot zijn, want als jouw aankoop-/verkoopprijs significant afwijkt van de huidige koers, dan geeft Binance in principe een waarschuwing.Beaulion schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 17:19:
Oh vandaar, dáárom heb ik nooit geluk.
Ja het zal vast niet een tweede keer gebeuren..... Toch maar even een sell order neergezet voor 1 BTC.TomTorquay schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 17:29:
[...]
Dan moet je echt wel een idioot zijn, want als jouw aankoop-/verkoopprijs significant afwijkt van de huidige koers, dan geeft Binance in principe een waarschuwing.
Krijg je een kleine Tusd voor.Beaulion schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 17:34:
[...]
Ja het zal vast niet een tweede keer gebeuren..... Toch maar even een sell order neergezet voor 1 BTC.
Idd... Zoals wij dan zeggen, je geld staat nog in de pot whehe
Da's again, weer héérlijk thuiskomen. GVT to the moon en heb dat hier een tijd lopen roepen. Het kon niet uitblijven met de aankomende releases. Op 0.0016 zelfs nog een hele lading bijgekocht. Ongekend!! ATH in bitcoin
.
En ja ik kan weer ~15 euro in de crypto pot stoppen voor volgende maand en in totaal nu al ~50 euro. Als ik zo door blijf werken wordt dat toch een mooi bedrag wat ik in crypto kan stoppen binnenkort. YEAH LETSGO, MOON!!
En ja ik kan weer ~15 euro in de crypto pot stoppen voor volgende maand en in totaal nu al ~50 euro. Als ik zo door blijf werken wordt dat toch een mooi bedrag wat ik in crypto kan stoppen binnenkort. YEAH LETSGO, MOON!!
Als GVT het stopsein geeft gooi ik alles in RLC. Staat weer op een mooie inkoop moment en met de main net hype die gaat komen wordt dat nog wel een gooi naar de +0.0003 btc.
[dat was m'n bijdrage weer voor vandaag]. Ik wacht trouwens wel een paar dagen met het verkopen van GVT.
[dat was m'n bijdrage weer voor vandaag]. Ik wacht trouwens wel een paar dagen met het verkopen van GVT.
Wat staat er te gebeuren voor gvt?
Het gaat mij te hard.
Het gaat mij te hard.
Dit was 't lijstje die ik toen had verstuurd hier. Hun alpha platform gaat trouwens na de competitie ook live dus over 2 weken ongeveer geloof ik @rav994Tominatie schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 13:38:
Het zou leuk zijn als GVT top-1 gainer wordt op binance. Het is niet raar dat hij aan het stijgen is, mochten we in een bullmarket komen is het lambo-time voor GVT holders.
- Genenis market launch
- Hitbtc listing
- Er komt ook een "secret" feature aan, geen idee wat
- Het heeft echt een intens lage prijs nu
- Het is 'n moon coin
- Hun alpha platform is super nice, er is nu ook een tournament bezig waar de beste managers het tegen elkaar opnemen. Ik heb zelf m'n GVT-tokens (die je krijgt om het platform te testen) ook uitbesteed aan managers en zou nu dan al op +30% staan haha.
Zit een beetje te twijfelen wat nou het laagste punt van RLC gaat zijn. Zit er aan te denken om nog wat bij te kopen.
Zit nou wel zo'n beetje aan de bodem denk ik.mprkooij schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 18:48:
Zit een beetje te twijfelen wat nou het laagste punt van RLC gaat zijn. Zit er aan te denken om nog wat bij te kopen.
Misschien ook nog wat bijkopen.
JaVerwijderd schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 09:46:
[...]
Lanceert ONT ook in juni eigen mainnet? Dan houd ik 'm nog ff.
VEN eind juni volgens mij.
Lancering mainnet van TRX heeft echt nog geen reet gedaan trouwens.
Je kan maar beter niet de verkoop in gaan als je zulke speer punten opnoemtTominatie schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 18:24:
[...]
Dit was 't lijstje die ik toen had verstuurd hier. Hun alpha platform gaat trouwens na de competitie ook live dus over 2 weken ongeveer geloof ik @rav994
Ik vraag mij wel af hoe ze het technisch alles voor elkaar willen krijgen zodat het nog werkbaar blijft, en ik zie niet waarom de huidige brokers, exchanges, investeerders op hun netwerk zouden willen komen?.
Die kans is imo ook nihil dat een Binance, OKex, Huobi, coinbase enz enz er aan mee zullen werken.
Maar wel leuke moon coin, zal eens kijken of ik er een paar kan oppakken tegen een leuk prijsje met de dip
Verwijderd
Orinoco en moi op 1 sat verschil. Dit gaat los.BrainBugs schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 17:04:
De definitieve lijst:
Voorspelling waarde ENG in BTC om 20:00 uur Tominatie 0.00025400 Viep 0.00024971 zwerfkater 0.00025300 TomTorquay 0.00026363 mgpmike 0.00025258 Chris.nl 0.00026395 Schuey 0.00025400 Davidovic123 0.00026550 RickvN 0.00026639 jansenpam 0.00026332 Jaapio 0.00026347 MS-DOOS 0.00026520 Pelox2002 0.00026641 Ton Hasselt 0.00025521 Stokstaart 0.00026040 nemesis2212 0.00026999 Beaulion 0.00026401 spietie 0.00026070 Orinoco 0.00026346
15k al in zicht? Bijna 6 juni ...
Verwijderd
Ik kan mezelf echt niet langer bedwingen, ben zo nieuwschierig wat je geheimzinnige investering is...
Is het soms een partij fidget spinners?
Verwijderd
Mijn NEO zit in de lift
Gaan we dan eindelijk.....
Nee, ScoobyDoo touwtjes ... als het net zo'n succes is als LTC, dan kan ik nog eens overwegen me er aan te verhangen.Verwijderd schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 19:23:
[...]
Ik kan mezelf echt niet langer bedwingen, ben zo nieuwschierig wat je geheimzinnige investering is...
Is het soms een partij fidget spinners?
Iemand vond het dus blijkbaar niet nodig om het fair te spelen?Verwijderd schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 19:18:
Orinoco en moi op 1 sat verschil. Dit gaat los.
Zoals onze enige echte @sourcecode zou zeggen: Proost bruuurVerwijderd schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 19:24:
Woww...das lekker inloggen, mijn Govertje,s klimmen de boom in
![]()
Mijn NEO zit in de lift![]()
Gaan we dan eindelijk.....
Het kon ook niet lang goed gaan met die airdrops, het gezeur begint al...TomTorquay schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 19:28:
[...]
Iemand vond het dus blijkbaar niet nodig om het fair te spelen?
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
hoezo zou ik GVT willlen verkopen dan? Ik meldde gewoon wat er allemaal op de planning stond en waarom ik denk dat hij gaat moonen. Nou, je ziet het resultaat.Slux schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 19:17:
[...]
Je kan maar beter niet de verkoop in gaan als je zulke speer punten opnoemt![]()
Ik vraag mij wel af hoe ze het technisch alles voor elkaar willen krijgen zodat het nog werkbaar blijft, en ik zie niet waarom de huidige brokers, exchanges, investeerders op hun netwerk zouden willen komen?.
Die kans is imo ook nihil dat een Binance, OKex, Huobi, coinbase enz enz er aan mee zullen werken.
Maar wel leuke moon coin, zal eens kijken of ik er een paar kan oppakken tegen een leuk prijsje met de dip
Ik ben ook wel benieuwd of het wat gaat worden vooral met G markets, maar verwacht wel dat het platform zelf veel gebruikt gaat worden door managers en investeerders.
Zeker een leuke moon coin
Is geen gezeur of terechtwijzing. Gewoon een vaststelling. Iedereen moet zelf beslissen hoe ie het spel speelt...Flagg schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 19:32:
[...]
Het kon ook niet lang goed gaan met die airdrops, het gezeur begint al...
wat is er dan?TomTorquay schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 19:35:
[...]
Is geen gezeur of terechtwijzing. Gewoon een vaststelling. Iedereen moet zelf beslissen hoe ie het spel speelt...
Bedoelde ook niet dat je GVT probeerde te verkopen, Ik bedoelde meer hoe je die puntjes die je opnoemde, dat waren niet echt verkoop puntjes om ze meteen te kopenTominatie schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 19:32:
[...]
hoezo zou ik GVT willlen verkopen dan? Ik meldde gewoon wat er allemaal op de planning stond en waarom ik denk dat hij gaat moonen. Nou, je ziet het resultaat.![]()
Ik ben ook wel benieuwd of het wat gaat worden vooral met G markets, maar verwacht wel dat het platform zelf veel gebruikt gaat worden door managers en investeerders.
Zeker een leuke moon coin
Gaan het zien, ik hou wel van minable coins met lage supplies.
Verwijderd
Hahha tis maar een airdrop. Sowieso leuk toch dat iemand er 1 weggeeft? Kijk als het nou een miljoenen loterij is zijn strikte regels wel nodig...
Dit is crypto. We mogen al blij zijn als de organisatie geen exit scam maakt
Verwijderd
Ik denk dat ik het gemist hebVerwijderd schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 19:41:
Hahha tis maar een airdrop. Sowieso leuk toch dat iemand er 1 weggeeft? Kijk als het nou een miljoenen loterij is zijn strikte regels wel nodig...
Geen drop voor dartfreak
Je geliefde Litecoin Cash staat bij de grootste stijgers van de dag: https://coinmarketcap.com/gainers-losers/
Trouwens, als je versneld van je Litecoin wilt afkomen..
Oh zo haha, in dat opzicht begrijp ik je. Maar omdat ik het project al langere tijd volg wist ik wel dat dit de "maand" van GVT zou worden. Stonden al lange tijd stil dus was het wachten op een pump bij het eerste en beste nieuwtje. Iedergeval kan het niet slechter als deze commercial (waarschuwing: cringe).Slux schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 19:39:
[...]
Bedoelde ook niet dat je GVT probeerde te verkopen, Ik bedoelde meer hoe je die puntjes die je opnoemde, dat waren niet echt verkoop puntjes om ze meteen te kopen![]()
Verwijderd
Jeetje, ik als trader begin nu toch echt verkoop neigingen te krijgen met GVT 
Hou me tegen..
Hou me tegen..
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2018 19:47 ]
Same. Maar heb het gevoel dat 'ie nog veel verder gaat dus zou het mezelf niet kunnen vergeven als ik nu verkoop. We gaan et zien.Verwijderd schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 19:46:
Jeetje, ik als trader begin nu toch echt verkoop neigingen te krijgen met GVT
Verwijderd
Iets zegt me dat je gelijk heb, is het niet vandaag dan wel een andere keerTominatie schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 19:48:
[...]
Same. Maar heb het gevoel dat 'ie nog veel verder gaat dus zou het mezelf niet kunnen vergeven als ik nu verkoop. We gaan et zien.
Het is niet zo dat er tussendoor niets te verdienen valt in de short term.AtlAntA schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 07:59:
[...]
Is het niet zo dat we eigenlijk elk jaar (2014 daargelaten) in december een flinke spike hebben die daarna tot de lenteweer langzaam inkakt om in de zomer alleen maar naar rechts te gaan en dan in de winter weer van voren af aan te beginnen?
Maar voor de long term is 2019 het beste inkoopmoment als je alle data terugkijkt en naast elkaar legt.
En daarna twee jaar wachten.
XRP = trash
Jeppp. De 0.0023 ook gebroken nuVerwijderd schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 19:54:
[...]
Iets zegt me dat je gelijk heb, is het niet vandaag dan wel een andere keer
Weet je wat het is met zo'n kleine circ supply, er is maar 1 whale nodig die gek genoeg is om er lekker tegenaan te beuken.
Als ik GVT had zou ik nu verkopen, en even afwachten.
20% is heel mooi, ook voor Crypto.
Verwijderd
Ik heb ze al een keer gekocht voor $22 waarna hij naar de $40 koerste in minder dan twee wekenTominatie schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 19:58:
[...]
Jeppp. De 0.0023 ook gebroken nu![]()
Weet je wat het is met zo'n kleine circ supply, er is maar 1 whale nodig die gek genoeg is om er lekker tegenaan te beuken.![]()
nee man, dat is peanuts. Nee ik snap je inderdaad, er zal ook wel een pullback volgen maar verwacht dat we daarna weer vrolijk doorgaan.Ton Hasselt schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 20:00:
Als ik GVT had zou ik nu verkopen, en even afwachten.
[daarnaast is de markt nog helemaal niet zo bullish]
Hij had anders mijn interesse gewekt bij puntje 3 “secret feature” en bij punt 5 “moon coin” was ik verkocht. Het had dus eigenlijk wel korter gekund.Slux schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 19:39:
[...]
Bedoelde ook niet dat je GVT probeerde te verkopen, Ik bedoelde meer hoe je die puntjes die je opnoemde, dat waren niet echt verkoop puntjes om ze meteen te kopen![]()
Klopt, maar het kan ook zomaar ineens afgelopen zijn.Tominatie schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 20:01:
[...]
nee man, dat is peanuts. Nee ik snap je inderdaad, er zal ook wel een pullback volgen maar verwacht dat we daarna weer vrolijk doorgaan.
[daarnaast is de markt nog helemaal niet zo bullish]
@Ton Hasselt zeker waar, maar als je nog een hele grote lading hebt gekocht op 0.0016 en 0.0018 kijk je gewoon lekker en zie je wel waar het schip strand. Verlies is zo wat al bijna uitgesloten. Tenzij d'r iets heel geks gebeurt.
Ik ga lekker gymmen en zie het vanavond wel. Ik hold sowieso nog een paar dagen.
Ik ga lekker gymmen en zie het vanavond wel. Ik hold sowieso nog een paar dagen.
Daarom buy high en sell low...Ton Hasselt schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 20:02:
[...]
Klopt, maar het kan ook zomaar ineens afgelopen zijn.
hou op hoor. Dit gaat me te hard, toch nog even verkopen nu. 0.0024 en ben hartstikke tevreden. Sorry boys.... soms moet je tevreden zijn vooral als het zo hard gaat.
Verwijderd
Gevoel voor de(bal)muntTominatie schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 20:09:
haha @Verwijderd wij voelen elkaar aan...
Begint ook steeds meer volume te komen, dat is wel lekker
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2018 20:12 ]
Juppp, heb nu gewoon ~0.73 btc en heb ook nog 10 gvt's staan op kucoin. Die laat ik lekker staan. Ongelooflijke dag, gister stond ik nog op 0.50btc geloof ik.
1BTC here I comeeeeee
Verwijderd
Feli man, lekkerrrrrrrrTominatie schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 20:12:
[...]
Juppp, heb nu gewoon ~0.73 btc en heb ook nog 10 gvt's staan op kucoin. Die laat ik lekker staan. Ongelooflijke dag, gister stond ik nog op 0.50btc geloof ik.
1BTC here I comeeeeee
Verstandige keus, winst is winstTominatie schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 20:08:
hou op hoor. Dit gaat me te hard, toch nog even verkopen nu. 0.0024 en ben hartstikke tevreden. Sorry boys.... soms moet je tevreden zijn vooral als het zo hard gaat.
Nog effe doorsparen en je kan een hele TUSD kopen.Tominatie schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 20:12:
[...]
1BTC here I comeeeeee
Als die zo blijft dalen is er geen beter voorbeeld te krijgen van "buy low, sell high" lol.
Ik ga naar de gym, spreek jullie vanavond laat nog. Ben super benieuwd wat 'ie gaat doen in de tussentijd.
Jij bent vooral aan het trade voor meer BTC? Doe helemaal niks met BTCTominatie schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 20:12:
[...]
1BTC here I comeeeeee
Verwijderd
Die gaat naar nieuwe ATH in zowel dollars als sats volgende week.Tominatie schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 20:15:
[...]
Als die zo blijft dalen is er geen beter voorbeeld te krijgen van "buy low, sell high" lol.
Ik ga naar de gym, spreek jullie vanavond laat nog. Ben super benieuwd wat 'ie gaat doen in de tussentijd.
Screenshot is gemaakt maar zit nu in de kroeg. Zal m straks even posten.
Proost.BrainBugs schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 20:18:
Screenshot is gemaakt maar zit nu in de kroeg. Zal m straks even posten.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!