Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Wat had jij gegokt? Ik zat er volgens mij echt kansloos naast met 16 fittingen.Katala schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:16:
[...]
Jaaa, vooral die game PC! Helaas niets van gehoord
Gewoon op 'Ja' klikken in de poll en that's it?Beaulion schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:09:
Hebben jullie door alle grafieken, emoties en hitte de Tweakers weggeefacties meegepakt? Zo niet, stap nu in!
@Stokstaart homepage .actie post.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Heb een scriptje gemaakt dat het meeste werk doet.ggj87 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 09:58:
[...]
Pfff dat zou ik nooit kunnen beheren zoveel coins. Dan moet je echt enorm actief ermee bezig zijn.
Ik wil eigenlijk al heel lang een programmeer taal leren maar ik had nooit een leuk project om te oefenen. Misschien dat een botje wel een leuk project is. Waar heb je het in geschreven?Specy schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:22:
[...]
Heb een scriptje gemaakt dat het meeste werk doet.
gegokt? Toch een kwestie van aangeven dat je wil winnen?Beaulion schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:17:
[...]
Wat had jij gegokt? Ik zat er volgens mij echt kansloos naast met 16 fittingen.
Botje schrijven vanaf scratch kan veel werk zijn. Gelukkig zijn er libraries te vinden die met vrijwel alle exchanges kunnen praten, zodat je dat stuk in ieder geval niet zelf hoeft te maken.Beaulion schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:25:
[...]
Ik wil eigenlijk al heel lang een programmeer taal leren maar ik had nooit een leuk project om te oefenen. Misschien dat een botje wel een leuk project is. Waar heb je het in geschreven?
https://github.com/ccxt/ccxt
Hiermee is de keus voor een taal meteen wel redelijk beperkt: PHP, JavaScript of Python. Ik heb zelf PHP genomen (dat moest ik ook nog leren voordat ik iets kon schrijven, maar met ervaring met andere talen kostte dat maar 1-2 uur of zo). Als je echt nog moet leren programmeren weet ik niet of PHP de handigste is, veel mensen zijn erg gecharmeerd van Python - maar Python wijkt wel behoorlijk af van de meeste andere talen. (PHP is een beetje een zootje ben ik inmiddels ook achter).
Als je vrije keus had zou ik eigenlijk geen van deze talen aanraden om mee te beginnen
[ Voor 4% gewijzigd door Specy op 01-06-2018 10:36 ]
Nope, voor de Game PC moest je ook doorgeven hoeveel fittingen erop zaten.Katala schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:32:
[...]
gegokt? Toch een kwestie van aangeven dat je wil winnen?
Heb liever iets met een web interface ipv alleen een app
Yep! Echt wat een verademingbrick5492 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 15:10:
Mede IOTA-HODL'ers en handelaars, hebben jullie de Trinity Wallet op mobiel al geprobeerd? Werkt echt heel mooi en gelikt, stukken beter dan de oude trage wallet die ze eerst hadden.
Overigens verbaast het mij dat IOTA in deze thread nog steeds geen momentum krijgt.. Ik begrijp dat mensen willen scoren met een coin waar ze met minimale investering maximaal rendement kunnen halen maar ondertussen vergeten ze een belangrijk DYOR te doen..
Maar goed, er is nog steeds tijd om aan te haken onder de $2,00
thanks! ah ok.. Vandaag niets op de planning dus een mooi moment om eens de boeken in te duiken. Als ik een script zou willen maken om specifieke (dierlijke) cellen te tellen in een foto gemaakt door de microscoop, welke taal zou dan geschikt zijn? Dan kan ik het nuttige met vermaak misschien combineren.Specy schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:35:
[...]
Botje schrijven vanaf scratch kan veel werk zijn. Gelukkig zijn er libraries te vinden die met vrijwel alle exchanges kunnen praten, zodat je dat stuk in ieder geval niet zelf hoeft te maken.
https://github.com/ccxt/ccxt
Hiermee is de keus voor een taal meteen wel redelijk beperkt: PHP, JavaScript of Python. Ik heb zelf PHP genomen (dat moest ik ook nog leren voordat ik iets kon schrijven, maar met ervaring met andere talen kostte dat maar 1-2 uur of zo). Als je echt nog moet leren programmeren weet ik niet of PHP de handigste is, veel mensen zijn erg gecharmeerd van Python - maar Python wijkt wel behoorlijk af van de meeste andere talen. (PHP is een beetje een zootje ben ik inmiddels ook achter).
Als je vrije keus had zou ik eigenlijk geen van deze talen aanraden om mee te beginnen
ja ja... na zondag doe ik ook meeD-Ed schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:40:
[...]
[ Voor 26% gewijzigd door Beaulion op 01-06-2018 10:50 ]
Welk bedrijf? Ik werk voor bchpizza.org, een crowdfund website om adoptie te sponsoren. Er zijn momenteel 4 pizza shops die ons gecontacteerd hebben voor de BCH beloningen. Een uit Japan, een uit Red Deer (niet zo moeilijk want daar woon ik) en twee uit Venezuela.Tominatie schreef op maandag 28 mei 2018 @ 19:21:
[...]
Schijnt dat Kain Niak een samenwerking is aan gegaan met het bedrijf dus ik krijg m'n fooi in BCH![]()
Als dat allemaal rond is dan post ik er wel over. 1PizzAnwr7ApFJC2dZWAGJoNyPKBQwSF4p is ons buffer adres en 17FEke4PBi7MoBrAizxzdSxS6p4JWjqocH onze cold wallet.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Ow. Da's even wat andersBeaulion schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:47:
[...]
thanks! ah ok.. Vandaag niets op de planning dus een mooi moment om eens de boeken in te duiken. Als ik een script zou willen maken om specifieke (dierlijke) cellen te tellen in een foto gemaakt door de microscoop, welke taal zou dan geschikt zijn? Dan kan ik het nuttige met vermaak misschien combineren.
Als je fouten wilt voorkomen kun je het beste een taal nemen met strong typing. Dat is iets lastiger programmeren maar VEEL minder kans op rare fouten.
Strong typing betekent dat je vooraf aangeeft wat voor type iets is, en niet iets anders erin kunt stoppen. Even proberen een kort voorbeeldje te geven:
var x = 10;
x = "Hallo";
In dit voorbeeld maak je een variabele aan genaamd 'x' en stopt er eerst een getal en daarna een tekst in. Allemaal heel handig, tot je een keer iets verkeerds erinstopt en er niks meer van klopt:
var y = x * 2;
Wat is dat bij "Hallo"?
In veel talen ziet dit er anders uit:
int x = 10;
int y = x * 2;
int geeft hier aan dat x een geheel getal (integer) is. Probeer je nu dit te doen:
x = "Hallo";
Dan krijg je een foutmelding nog voordat je code gaat draaien.
Ik ben even niet zeker van Python, maar PHP en Javascript hebben dit zeker niet. Helaas....
Iets anders om in de gaten te houden is hoe je de beelden in je code kunt accessen. (bijv. via libraries)
Precies!D-Ed schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:40:
[...]
Yep! Echt wat een verademing![]()
Overigens verbaast het mij dat IOTA in deze thread nog steeds geen momentum krijgt.. Ik begrijp dat mensen willen scoren met een coin waar ze met minimale investering maximaal rendement kunnen halen maar ondertussen vergeten ze een belangrijk DYOR te doen..
| Voorspelling waarde ENG in BTC om 20:00 uur | |
|---|---|
| Tominatie | 0.00025400 |
| Viep | 0.00024971 |
| zwerfkater | 0.00025300 |
| TomTorquay | 0.00026363 |
| mgpmike | 0.00025258 |
| Chris.nl | 0.00026395 |
| Schuey | 0.00025400 |
| Davidovic123 | 0.00026550 |
| RickvN | 0.00026639 |
| jansenpam | 0.00026332 |
| Jaapio | 0.00026347 |
| MS-DOOS | 0.00026520 |
| Pelox2002 | 0.00026641 |
| Ton Hasselt | 0.00025521 |
Mocht ik iemand vergeten zijn of klopt er iets niet graag even laten weten per dm. Bedankt voor jullie voorspellingen en voor degene die nog geen voorspelling gedaan heeft, je hebt nog tot 17:00 uur de tijd. (voorspellingen ook graag per dm).
[ Voor 8% gewijzigd door BrainBugs op 01-06-2018 11:34 . Reden: Pelox2002 & Ton Hasselt toegevoegd ]
Ik heb hem zojuist naar je gestuurd! Top actie!BrainBugs schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:03:
Het is nog geen 12 uur maar toch alvast een overzicht van de voorspellingen die ik tot nu toe heb ontvangen:
Tominatie 0.00025400 Viep 0.00024971 zwerfkater 0.00025300 TomTorquay 0.00026363 mgpmike 0.00025258 Chris.nl 0.00026395 Schuey 0.00025400 Davidovic123 0.00026550 RickvN 0.00026639 jansenpam 0.00026332 Jaapio 0.00026347 MS-DOOS 0.00026520
Mocht ik iemand vergeten zijn of klopt er iets niet graag even laten weten per dm. Bedankt voor jullie voorspellingen en voor degene die nog geen voorspelling gedaan heeft, je hebt nog tot 17:00 uur de tijd. (voorspellingen ook graag per dm).
Zero.
Ik moest het 2 keer lezen maar volgens mij snap ik je punt. Je wilt natuurlijk zo accuraat/specifiek mogelijk zijn, google leert mij dat python wel geschikt kan zijn maar dat c++ of haskel een beter keus is.Specy schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:01:
[...]
Dan krijg je een foutmelding nog voordat je code gaat draaien.
Ik ben even niet zeker van Python, maar PHP en Javascript hebben dit zeker niet. Helaas....
Iets anders om in de gaten te houden is hoe je de beelden in je code kunt accessen. (bijv. via libraries)
De laatste 7 dagen de coin met grootste groei qua marketcap in top 30 is toch redelijk moontje, nog geen lambo moon maar zeker mooi moment om de Lambo folders uit de oudpapierbak te vissenbrick5492 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:03:
[...]
Precies!Vind het zelf eigenlijk nog wel fijn dat ie nog niet aan het moonen is, zo kan ik er af en toe nog lekker wat geld in pompen zonder bang te zijn dat ie ineens flink zal dalen.
Tijd om marktplaats af te struinen naar überhaupt een auto... #studentenlevenD-Ed schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:21:
[...]
De laatste 7 dagen de coin met grootste groei qua marketcap in top 30 is toch redelijk moontje, nog geen lambo moon maar zeker mooi moment om de Lambo folders uit de oudpapierbak te vissen
Ik zou zelf meteen naar C++ grijpen maar dat is een kwestie van waar heb je ervaring mee...Beaulion schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:20:
[...]
Ik moest het 2 keer lezen maar volgens mij snap ik je punt. Je wilt natuurlijk zo accuraat/specifiek mogelijk zijn, google leert mij dat python wel geschikt kan zijn maar dat c++ of haskel een beter keus is.
Voor een bot of zo zou ik dan weer helemaal niet snel C++ pakken omdat allerlei dingen (tekstmanipulatie e.d.) in C++ een redelijk drama is - hoewel het wel veel beter is dan in C (dat was pas echt een ramp).
[ Voor 21% gewijzigd door Specy op 01-06-2018 11:35 ]
Voorspellingen ga ik me niet meer aan wagen.. Het blijft crypto.. Alhoewel.. Als er een munt is die de term ‘crypto’ kan ontstijgen dan is het IOTA wel lijkt het.. Nu met de aankondiging van die bank bijvoorbeeld.. Kze zijn ook met veel grotere financiële instellingen in gesprek. Zondag gaat leuk worden, erg leukbrick5492 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:31:
[...]
Tijd om marktplaats af te struinen naar überhaupt een auto... #studentenlevenHeb zojuist weer wat bijgekocht, de €2 gaat ie sws nog wel overheen binnenkort en long term zit IOTA ook heel goed. Schat dat voor het eind van het jaar minimaal toch wel €10 is gehaald.
Je hebt de circulation supply gezien? 10 euro is nearly impossiblebrick5492 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:31:
[...]
Tijd om marktplaats af te struinen naar überhaupt een auto... #studentenlevenHeb zojuist weer wat bijgekocht, de €2 gaat ie sws nog wel overheen binnenkort en long term zit IOTA ook heel goed. Schat dat voor het eind van het jaar minimaal toch wel €10 is gehaald.
hmmmm, dan pak ik nu wel Python om te experimenteren. Als ik over een week of 2 nog niet al mijn haren eruit getrokken heb dan ga ik voor het serieuze werk.Specy schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:34:
[...]
Ik zou zelf meteen naar C++ grijpen maar dat is een kwestie van waar heb je ervaring mee...
Voor een bot of zo zou ik dan weer helemaal niet snel C++ pakken omdat allerlei dingen (tekstmanipulatie e.d.) in C++ een redelijk drama is - hoewel het wel veel beter is dan in C (dat was pas echt een ramp).
Heb je advies ter harte genomen en een deel van m'n PF vrij gemaakt voor BTC pairs.ggj87 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 00:24:
[...]
Dat valt eigenlijk nog mee dan, BTC en LTC zijn beide meer dan 30% gezakt. Misschien beter om bij de volgende run BTC te halen ipv ETH of LTC? Of een mix van BTC/ETH/LTC voor het geval een van die 3 besluit harder te stijgen?
Thanks voor de tip
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Volgens McAfee juli pas.mprkooij schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:48:
Nou mensen het is juni! Een aantal mensen zeiden dat juni een hele mooie maand zou worden voor de crypto! Ik ben benieuwdLaat dit maar een heel goede maand worden.
Weg
Want? Als de marketcap vervijfvoudigd vanaf € 2,- ben je er toch al?PHPResource schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:43:
[...]
Je hebt de circulation supply gezien? 10 euro is nearly impossible
Ik zie nooit zo in wat een circulating supply daarmee van doen heeft.
Ik heb je waardevolle feedback verwerkt in mijn nieuwe TA! opnieuw in paint gemaaktVerwijderd schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 22:59:
[...]
Klopt. Gebruik ook bij voorkeur groene en rode lijnen. Dan oogt het wat spectaculairder. Je kunt ook je stoute schoenen aantrekken en roze lijnen gaan zetten.

MOON SOON!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
McAfee heeft toch onlangs voorspeld dat BTC over twee weken op 15k staat?
6 juni blijkbaar.. en 6 juli weer omlaagRichh schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:59:
[...]
Ik heb je waardevolle feedback verwerkt in mijn nieuwe TA! opnieuw in paint gemaakt
[afbeelding]
MOON SOON!
Zero.
Ik keek naar EOS volgens McAfee gaat het naar 32 dollar eind juliStokstaart schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:59:
[...]
McAfee heeft toch onlangs voorspeld dat BTC over twee weken op 15k staat?
Weg
Hoezo? Wat gebeurt er zondag dan?D-Ed schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:34:
[...]
Voorspellingen ga ik me niet meer aan wagen.. Het blijft crypto.. Alhoewel.. Als er een munt is die de term ‘crypto’ kan ontstijgen dan is het IOTA wel lijkt het.. Nu met de aankondiging van die bank bijvoorbeeld.. Kze zijn ook met veel grotere financiële instellingen in gesprek. Zondag gaat leuk worden, erg leuk
SPiET
Ze hebben net 17500 tickets Jochem Meyer verkocht via hun app.
In de tussentijd verkoopt de ETH bot NEO weer met winst. Nog steeds geen SMS. Zo mag het ook
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Verwijderd
Hahha impressive. Roze lijntjes, dit maakt indruk.Richh schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:59:
[...]
Ik heb je waardevolle feedback verwerkt in mijn nieuwe TA! opnieuw in paint gemaakt
[afbeelding]
MOON SOON!
Hier is al veel over gesproken in deze en de dedicated IOTA thread: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1852823
Zondag wordt “Q” aan de wereld getoond en daar zijn hoge verwachtingen van, maar DYOR aub
Klopt, het was voor m'n moeder de eerste aanraking met BlockchainWorstkaas schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 12:15:
GET/GUTS het verborgen pareltje.
Ze hebben net 17500 tickets Jochem Meyer verkocht via hun app.
Ander cryptonieuws uit ons kikkerlandje: Gulden probeert verder door te breken in Groningen http://www.dvhn.nl/econom...-cryptomunt-23233216.html
Grote kans dat ik straks ook EOS bagholder ben, argh!
D-Ed schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 13:12:
[...]
Hier is al veel over gesproken in deze en de dedicated IOTA thread: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1852823
Zondag wordt “Q” aan de wereld getoond en daar zijn hoge verwachtingen van, maar DYOR aub

But the rumour, sell the....
TRX is nog niet dood tochBerry powel schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 13:16:
Deze naieve cryptobezitter is overgebleven als trx bagholder, blijkbaar nog veel te leren...
[ Voor 26% gewijzigd door Machlah op 01-06-2018 13:21 ]
Als je dat opschrijft in een mooi Reddit verhaaltje dan garandeert dat genoeg exposure van potentieel 600.000 man die de voorpagina van /r/CryptoCurrency bezoekt.Richh schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 13:15:
[...]
Klopt, het was voor m'n moeder de eerste aanraking met Blockchain
De Gulden. De enige cryptomunt waar ik ook nog fysieke munten van heb. Ik denk dat de waarde dicht bijekaar ligt.Richh schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 13:15:
[...]
Klopt, het was voor m'n moeder de eerste aanraking met Blockchain
Ander cryptonieuws uit ons kikkerlandje: Gulden probeert verder door te breken in Groningen http://www.dvhn.nl/econom...-cryptomunt-23233216.html
“Q” is geen rumour meer.. En na de uitleg van Q staan er nog zoveel meer dingen op de (korte termijn) roadmap dat ik niet durf te gaan verkopen.. Nouja, misschien een poging wagen met 10% om te testen..Machlah schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 13:18:
[...]
[afbeelding]
But the rumour, sell the....
[...]
Buy the announcement, sell the release dan...D-Ed schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 13:24:
[...]
“Q” is geen rumour meer.. En na de uitleg van Q staan er nog zoveel meer dingen op de (korte termijn) roadmap dat ik niet durf te gaan verkopen.. Nouja, misschien een poging wagen met 10% om te testen..
btcdirect is 1 euro geloof ik sinds gisterenzwerfkater schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 13:30:
ff vraagje waar kan ik goedkoop btc kopen en gelijk doorsturen naar binance. ik bedoel dan de transactiekosten waar die laag zijn
Coinbase als ik geen haast (FOMO) heb, Bitonic als ik dat wel heb (maar duurder, hoeveel duurder trouwens geen idee van.. Meestal kijk ik daar niet zo naar..)zwerfkater schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 13:30:
ff vraagje waar kan ik goedkoop btc kopen en gelijk doorsturen naar binance. ik bedoel dan de transactiekosten waar die laag zijn
Middels een Kraken account is het goedkoopste, met een SEPA-overboeking. Duurt dus wel even.zwerfkater schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 13:30:
Het makkelijkste en snelste lukt het via Bitonic. Qua transactiekosten stelt het sowieso niks meer voor op de BTC blockchain, maar je betaalt aan Bitonic wel een winstmarge in de vorm van dat de Bitcoins zelf ietsje duurder zijn.
Goedkoop BTC kopen moet je op het goede moment doen, de plek waar je het vervolgens scoort maakt in principe niet heel veel uit
[ Voor 4% gewijzigd door Richh op 01-06-2018 13:37 ]
Ik ben dus benieuwd hoe die lijntjes lopen als je de grafiek vanaf april laat lopen.Richh schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:59:
[...]
[afbeelding]
MOON SOON!
Wie goed doet, die goed ontmoet.
AtlAntA schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 13:38:
[...]
Ik ben dus benieuwd hoe die lijntjes lopen als je de grafiek vanaf april laat lopen.

Simpel
Ga dan naar GDAX (de pro website van Coinbase). Plaats daar een maker order en je betaalt nul fee..D-Ed schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 13:36:
[...]
Coinbase als ik geen haast (FOMO) heb, Bitonic als ik dat wel heb (maar duurder, hoeveel duurder trouwens geen idee van.. Meestal kijk ik daar niet zo naar..)
TRX en EOS gaan nog wel omhoog zijn de perfecte pump en dump coins, EOS maakt wel wat meer kans, dan een TRX imo.Berry powel schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 13:16:
Deze naieve cryptobezitter is overgebleven als trx bagholder, blijkbaar nog veel te leren...
Alleen als je er iets aan wilt verdienen is het handig dat je op tijd je winst pakt, wees blij met een +/-10% vorige week was er iemand die 25% wist had (vraag me af of hij verkocht had ? )
En ja natuurlijk hij kan ook omhoog, dat je maar met 10% wist zit, maar die wist pakt niemand je meer af, en zoals de markt nu is, is de kans veel groter dat je als bagholder achter blijft.
De meeste crypto bellegers zijn te greedy, hebben waarschijnlijk nooit op de gewone beurs gehandeld waar een paar % al een lekker rendement is, en laten zich mee slepen door de FOMO en de moon boys die denken 100% of meer winst in een korte tijd te maken op 1 shitcoin.
Dank voor je reactie! Wat jij beschrijft is mij al enkele keren gebeurd, >10% winst maar niet willen verkopen, met als gevolg dat de winst de dag erna weg was...Slux schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 14:01:
[...]
TRX en EOS gaan nog wel omhoog zijn de perfecte pump en dump coins, EOS maakt wel wat meer kans, dan een TRX imo.
Alleen als je er iets aan wilt verdienen is het handig dat je op tijd je winst pakt, wees blij met een +/-10% vorige week was er iemand die 25% wist had (vraag me af of hij verkocht had ? )
En ja natuurlijk hij kan ook omhoog, dat je maar met 10% wist zit, maar die wist pakt niemand je meer af, en zoals de markt nu is, is de kans veel groter dat je als bagholder achter blijft.
De meeste crypto bellegers zijn te greedy, hebben waarschijnlijk nooit op de gewone beurs gehandeld waar een paar % al een lekker rendement is, en laten zich mee slepen door de FOMO en de moon boys die denken 100% of meer winst in een korte tijd te maken op 1 shitcoin.
Hebberigheid blijft voor mij erg lastig, ik heb nu op ONT zo'n 16% winst en op BNB zo'n 23% maar verkopen vind ik lastig. vergelijk het met mijn verlies op EOS/TRX zo praat ik mijn holden goed..
[ Voor 5% gewijzigd door Toerq op 01-06-2018 14:19 ]
De bodem aan het zoeken denk ik.mprkooij schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 14:20:
Vraag me nog steeds af wat RLC aan het doen is @Ton Hasselt
Ik wel, laatste 4 weken zie je niks anders dan grote jongens spelen, gewone volk heeft nul invloed op de koers.ggj87 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 14:03:
Vinden we het intussen normaal dat het ineens $200 zakt? Het went, zeker?
Ik zal vanavond wel een kaarsje branden voor RLC, wie weet helpt het.
Dan steek ik er ook 1 aan voor jou.
[ Voor 28% gewijzigd door Beaulion op 01-06-2018 14:29 ]
Heb alles in RLC zittenBeaulion schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 14:27:
[...]
Ik zal vanavond wel een kaarsje branden voor RLC, wie weet helpt het.
Achja mainnet launch van RLC is 18 juni
[ Voor 9% gewijzigd door mprkooij op 01-06-2018 14:32 ]
2018-05-21 14:13:37 Distribution BNB 1.00000000 BNB Giveaway
ik zie dat vanaf morgen een week lang getrade gaat worden met die coin soort competitie op binance ff in de gaten houden zal ff een zak aanschaffen. maserati soonGreymore1 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 18:59:
Maar even in THETA gestapt net, kijken of ie nog wat trappelingen omhoog gaat maken.
[ Voor 3% gewijzigd door Toerq op 01-06-2018 14:41 ]
Nice, werd wakker van een tukkie en zag ineens +15%. Snel verkocht, koop wel weer in als hij wat lager staat.zwerfkater schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 14:40:
[...]
ik zie dat vanaf morgen een week lang getrade gaat worden met die coin soort competitie op binance ff in de gaten houden zal ff een zak aanschaffen. maserati soon
Als je al het gewone volk verenigt en dan samen dezelfde dingen doen(kopen/verkopen)dan hebben jullie ook weer invloed.Rookert25 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 14:27:
[...]
Ik wel, laatste 4 weken zie je niks anders dan grote jongens spelen, gewone volk heeft nul invloed op de koers.
Breng het plebs nou niet op ideeën.wehave schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 14:56:
[...]
Als je al het gewone volk verenigt en dan samen dezelfde dingen doen(kopen/verkopen)dan hebben jullie ook weer invloed.
Verwijderd
Gelijk maar weer even wat Gatcoin/Ven gekocht, voor de hongerige Ledger.
Power to the people! Weg met de banken! Weg met de grote jongens in de crypto!
[ Voor 13% gewijzigd door Machlah op 01-06-2018 15:30 ]
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Behalve als ik m'n cryptowinst laat uitkeren en er andere dingen van aanschaf
Lekker dubbel
Moon not so soonRichh schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:59:
[...]
[afbeelding]
MOON SOON!

Ow sorry, je dacht dat ik serieus was...Chris.nl schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 15:40:
Weg met de banken![]()
Behalve als ik m'n cryptowinst laat uitkeren en er andere dingen van aanschaf![]()
Lekker dubbel![]()
dat is toch niet gek, als je gaat kijken waarom er zo veel weerstand zit?TomTorquay schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 15:39:
Weerstand op $7600 blijkt een taaie klant te zijn. Als dat maar goed afloopt
| Voorspelling waarde ENG in BTC om 20:00 uur | |
|---|---|
| Tominatie | 0.00025400 |
| Viep | 0.00024971 |
| zwerfkater | 0.00025300 |
| TomTorquay | 0.00026363 |
| mgpmike | 0.00025258 |
| Chris.nl | 0.00026395 |
| Schuey | 0.00025400 |
| Davidovic123 | 0.00026550 |
| RickvN | 0.00026639 |
| jansenpam | 0.00026332 |
| Jaapio | 0.00026347 |
| MS-DOOS | 0.00026520 |
| Pelox2002 | 0.00026641 |
| Ton Hasselt | 0.00025521 |
| Stokstaart | 0.00026040 |
| nemesis2212 | 0.00026999 |
| Beaulion | 0.00026401 |
Mocht ik een fout hebben gemaakt graag even een dm.
Misschien leuk als je zelf ook een gokje waagt. Mocht jij het dan zijn die wint wil ik je ENG bag wel verdubbelenBrainBugs schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 15:46:
Bijgewerkte lijst met voorspellingen tot nu toe:
Voorspelling waarde ENG in BTC om 20:00 uur Tominatie 0.00025400 Viep 0.00024971 zwerfkater 0.00025300 TomTorquay 0.00026363 mgpmike 0.00025258 Chris.nl 0.00026395 Schuey 0.00025400 Davidovic123 0.00026550 RickvN 0.00026639 jansenpam 0.00026332 Jaapio 0.00026347 MS-DOOS 0.00026520 Pelox2002 0.00026641 Ton Hasselt 0.00025521 Stokstaart 0.00026040 nemesis2212 0.00026999 Beaulion 0.00026401
Achteraf is het natuurlijk makkelijk praten - en sowieso wordt de poging tot TA geapprecieerd - maar ik denk dat je een "bearish pennant" hebt ingetekend als ik even snel naar mijn cheat sheet kijk. Met andere woorden: jouw tekening was juist een aanwijzing dat we dieper gingen zakken, zo lijkt het
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/55284211
Gek is dat niet. Maar een goed teken zou ik het ook niet noemen, dat we er zo veel moeite mee hebben om er door te geraken. Dat bedoel ikrogier2012 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 15:44:
dat is toch niet gek, als je gaat kijken waarom er zo veel weerstand zit?
Well, verrekTomTorquay schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 15:51:
[...]
Achteraf is het natuurlijk makkelijk praten - en sowieso wordt de poging tot TA geapprecieerd - maar ik denk dat je een "bearish pennant" hebt ingetekend als ik even snel naar mijn cheat sheet kijk. Met andere woorden: jouw tekening was juist een aanwijzing dat we dieper gingen zakken, zo lijkt het
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/55284211
Ik had 'm zelf als ascending triangle bedacht, en er vanuit gegaan dat we naar boven uit zouden breken, maar dat klopt inderdaad niet.
maarrr... ergens had ik dus wel gelijk
[ Voor 11% gewijzigd door Richh op 01-06-2018 15:54 ]
Nu maak je het diegene die wachten tot 16u59 wel heel gemakkelijkBrainBugs schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 15:46:
Bijgewerkte lijst met voorspellingen tot nu toe:
Voorspelling waarde ENG in BTC om 20:00 uur Tominatie 0.00025400 Viep 0.00024971 zwerfkater 0.00025300 TomTorquay 0.00026363 mgpmike 0.00025258 Chris.nl 0.00026395 Schuey 0.00025400 Davidovic123 0.00026550 RickvN 0.00026639 jansenpam 0.00026332 Jaapio 0.00026347 MS-DOOS 0.00026520 Pelox2002 0.00026641 Ton Hasselt 0.00025521 Stokstaart 0.00026040 nemesis2212 0.00026999 Beaulion 0.00026401
De ingezonden gokjes openbaar maken voor de poll afsluit is echt geen goed idee. Als je een beetje slim bent, dan positioneer je je gok juist één satoshi onder of boven een ander, zodat je alle waardes daarrond afvangt
Lijkt wel een kindertekening:
Haha, is ook een idee maar ik laat deze aan mij voorbijgaan. Doe wel mee met een volgende airdropMS-DOOS schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 15:49:
[...]
Misschien leuk als je zelf ook een gokje waagt. Mocht jij het dan zijn die wint wil ik je ENG bag wel verdubbelenHet hoeft niet allemaal van één kant te komen
Waarom is dat zo geweldig logisch? $7600 was de voorbije maanden nooit een resistance level. Akkoord, rond 25 mei heeft de koers daar wat zitten tegen aanhikken, maar van een solide uitbraak verwacht je toch dat die hier niet al te veel probleem zou moeten mee hebben. Een major resistance zie ik toch niet op $7600. Wat zijn jouw argumenten om daar wel een belangrijke weerstand te zien?rogier2012 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 15:53:
zorgt wel voor meer momentum als je er door geraakt & t is niet meer dan logisch dat er zoveel resistance is ook.
Kop op, heb net weer RLC aangekocht, komen er nog meer bij.mprkooij schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 14:28:
[...]
Heb alles in RLC zitten
Achja mainnet launch van RLC is 18 juni
Have a little faith in me.
Daar heb je een punt....TomTorquay schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 15:53:
[...]
Nu maak je het diegene die wachten tot 16u59 wel heel gemakkelijk![]()
De ingezonden gokjes openbaar maken voor de poll afsluit is echt geen goed idee. Als je een beetje slim bent, dan positioneer je je gok juist één satoshi onder of boven een ander, zodat je alle waardes daarrond afvangt
Ik ben wel serieus, maar ergens voelt het wel hypocriet. Ja ik ben tegen graaiers, en zie ook heil in een blockchain alternatief. Momenteel sta ik winst, maar het voelt als virtueel, het is pas echt wanneer het op m'n bankrekening staat als euro's.
Kortom, nog een lange weg te gaan totdat ik bij elke kassa NFC met crypto.
No problemo. Ik begrijp je enthousiasme wel. Nogmaals bedankt voor de organisatie van de airdrop!BrainBugs schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 16:00:
[...]
Daar heb je een punt..... Had ik misschien beter niet kunnen doen. Maar ja, gedane zaken en dat soort dingen. Een volgende keer zal ik de lijst pas publiceren als de inschrijving is gesloten.
Jeetje... Short op USDT dan maar.ggj87 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 15:57:
Lol wtf is dat nou voor grafiek?
[afbeelding]
EMAs + de laatste high voordat die green dildo er zat tussen 7 en 8kTomTorquay schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 15:59:
[...]
Waarom is dat zo geweldig logisch? $7600 was de voorbije maanden nooit een resistance level. Akkoord, rond 25 mei heeft de koers daar wat zitten tegen aanhikken, maar van een solide uitbraak verwacht je toch dat die hier niet al te veel probleem zou moeten mee hebben. Een major resistance zie ik toch niet op $7600. Wat zijn jouw argumenten om daar wel een belangrijke weerstand te zien?
[ Voor 5% gewijzigd door rogier2012 op 01-06-2018 16:03 ]
Ik heb kooporders vanaf 3200 en lager staan, verwacht dat we die nog wel zien (of iets hoger).mprkooij schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 15:48:
Nu nog verstandig om THETA in te kopen? Aangezien dat trading binnenkort gaat beginnen?
Verdomme ja, tuurlijk. Ja, de EMA's op 4h zijn idd wel heel veelzeggend!rogier2012 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 16:02:
[...]
EMAs + de laatste high voordat die green dildo er zat tussen 7 en 8k
Ik moet dringend eens beginnen met al mijn indicators te groeperen, want nu zie ik soms door de bomen het bos niet meer
MOON SOON!ggj87 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 15:57:
Lol wtf is dat nou voor grafiek?
[afbeelding]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!