Ja de regen was goeie hé, zat op de fiets en kwam helemaal doorweekt thuis. HéérlijkA87 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 22:06:
[...]
Ik haat die bloedhete dagen, de hele dag drinken (en bloaten) helemaal doorweekt in het zweet, buiten in schaduw 33 graden... dan onwel voelen weer een liter water + douchen voor 2e keer. ppfffffffffffffffffffffffffff
Ik liep net buiten in de regen, VET relex.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ja de regen geeft mij een kalmte in het hoofd als ik buiten loop. Heerlijk gevoel is dat. Hoogsensitief zijn heeft zeker ook zijn nadelen, je pikt alles op.A87 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 22:06:
[...]
Ik haat die bloedhete dagen, de hele dag drinken (en bloaten) helemaal doorweekt in het zweet, buiten in schaduw 33 graden... dan onwel voelen weer een liter water + douchen voor 2e keer. ppfffffffffffffffffffffffffff
Ik liep net buiten in de regen, VET relex.
Ik trek het juist niet.. wind en/of regen en ik slaap niet.. Ik kan niet tegen het tikken van druppels of het horen van de wind. Dan heb ik nog liever 35 graden en wind stil.Greymore1 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 22:08:
[...]
Ja de regen geeft mij een kalmte in het hoofd als ik buiten loop. Heerlijk gevoel is dat. Hoogsensitief zijn heeft zeker ook zijn nadelen, je pikt alles op.
Zero.
Verwijderd
Jongens jongens jongens...eindelijk, jaja eindelijk eens een weekje mooi weer en ja hoor daar gaan we weer
Voor degene die het nog niet wisten
RLC Mooie coin nu in de uitverkoop
https://www.binance.com/trade.html?symbol=RLC_BTC
Disclaimer: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
RLC Mooie coin nu in de uitverkoop
[ Voor 22% gewijzigd door mprkooij op 29-05-2018 22:12 ]
Verwijderd
Hou ff opmprkooij schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 22:11:
Voor degene die het nog niet wisten![]()
RLC Mooie coin nu in de uitverkoop![]()
Geen stress jongens, ik vind het wel weer mooi geweest met Tron. Heb bij deze nooit geduld, ik ga nu 100% in RLC. Moon soon dus.
In ieder geval is het goed om te zien dat TA's gewoon werken. En wel fijn dat mijn eigen voorspelling uitkwam 
Nu een paar dagen bullish blijven please
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Het is al twee maand mooi weerVerwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 22:10:
Jongens jongens jongens...eindelijk, jaja eindelijk eens een weekje mooi weer en ja hoor daar gaan we weer![]()
![]()
![]()
![]()
Weinig last van trouwens, genieten is dat, die zwoele nachten samen met Linda
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Zelfs in de winter zijn ze zwoel.TomTorquay schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 22:23:
[...]
Het is al twee maand mooi weer
Weinig last van trouwens, genieten is dat, die zwoele nachten samen met Linda
Toch een kleine kanttekening, het volume blijft gewoon buitengewoon matig. Dat indiceert nog geen verdere moon. Maar zoals je vandaag zag komt het volume dan uit het niets met grote hoeveelheden de koers omhoog pushen.
Eensch.. Ik heb nog niet de verandering van sentiment bespeurd die nodig is voor de start van een echte bullrun..Tominatie schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 22:26:
Toch een kleine kanttekening, het volume blijft gewoon buitengewoon matig. Dat indiceert nog geen verdere moon. Maar zoals je vandaag zag komt het volume dan uit het niets met grote hoeveelheden de koers omhoog pushen.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Er werdt hier toch ook nano gekocht omdat ie zo laag stond? Die gaat prima
.
Mja, als ik de Bitcoin-koers negeer en alleen naar mijn alts kijk... dan sta ik nu op een nieuwe ATH. Moon! (Alleen nou nog in euro's graag
).
A87 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 20:39:
Zij hij Moooinnn?
Toch die 7500 voorbij zonder problemen, weinig weerstand ook. Letsgo to the neexxxt.
Verwijderd
Je voorspelling over max kwam niet uitRichh schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 22:19:
In ieder geval is het goed om te zien dat TA's gewoon werken. En wel fijn dat mijn eigen voorspelling uitkwam
Vind het eigenlijk wel een geruststellende gedachte dat ik beter crypto's kan voorspellen dan Formule 1 voorspellen
Verwijderd
Mee eens, maar het ging om 5 RCLRichh schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 22:40:
[...]
Vind het eigenlijk wel een geruststellende gedachte dat ik beter crypto's kan voorspellen dan Formule 1 voorspellen
Toch vertonen de crypto prestaties en die van Max tot op heden wel verrekte veel overeenkomst dit jaar ....Richh schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 22:40:
[...]
We zijn er nog niet volledig doorheen. Hopelijk lukt het vannacht wel.Tominatie schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 22:36:
Toch die 7500 voorbij zonder problemen, weinig weerstand ook. Letsgo to the neexxxt.
Oh, ik had hem niet op mijn lijstje.Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 22:45:
[...]
Hij deed mee
voorspelde, hij rijdt niet uit
Rlc. Mi leuk voor een keer maar geen blijver hoor
Ti's de laatste dagen tamelijk stil met de TA's hier.
Maak er nog is 1tje danTurbo-Puppy schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 23:18:
RLC gaat geheid stijgen. (Tony's Analyse)
moment .. even Discovery kijken, wordt een TVR gerestaureerd.
Hoezo? Er werd gezegd dat BTC waarschijnlijk rond de $7100-7200 ging bouncen. Lijkt me vrij goed uitgekomen, met een low op $7050Turbo-Puppy schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 23:18:
TVR?...die coin ken ik niet.🤔Turbo-Puppy schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 23:21:
[...]
moment .. even Discovery kijken, wordt een TVR gerestaureerd.
En 6800 werd gezegd en 7000 en 6500 en 7400 en 7250 en 7050 en 8653.TomTorquay schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 23:22:
[...]
Hoezo? Er werd gezegd dat BTC waarschijnlijk rond de $7100-7200 ging bouncen. Lijkt me vrij goed uitgekomen, met een low op $7050
Maar idd 7100-7200 werd ook een keer gezegd.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
Kortom, zo als altijd zit ergens tussen de 873 roepende altijd wel iemand die close wasFlagg schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 23:27:
[...]
En 6800 werd gezegd en 7000 en 6500 en 7400 en 7250 en 7050 en 8653.
Turbo-Puppy schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 23:18:
Daarom dusFlagg schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 23:27:
[...]
En 6800 werd gezegd en 7000 en 6500 en 7400 en 7250 en 7050 en 8653.
Flagg schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 23:27:En 6800 werd gezegd en 7000 en 6500 en 7400 en 7250 en 7050 en 8653.
Nou, nee
$6800 werd gezegd, 7100-7200 dus ook.
De rest die je opnoemt is hier nooit gepasseerd
Maar dit wordt waarschijnlijk weer een dovemansgesprek
ik zie zelf eerst vrij harde resistance rond de 7560 / 7600. Ik gok dat je 7820-7880 range bedoelt als resistance line? (ik gebruik de bitfinex charts)PilatuS schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 20:13:
[...]
Zou nu even afwachten of de 7.8k gebroken kan worden. Het kan best dat we op 7.7k/7.8k alsnog omlaag gaan richting die 7k. We zitten nu zowat een half jaar in een downtrend en het zou leuk zijn als ie nu over is, maar dat het niet zo is kan helaas nog steeds heel goed.
Voorspelling voor vannacht: dip naar 7320ish, vanaf daar een test om hopelijk door de 7600 te komen. Zou echt heel erg graag nu een short openen maar ik wil ook nog slapen
Absoluut 1 van mijn betere .... wellicht maak ik hier vrienden mee.
Bij 7560 / 7600 zit ook weerstand natuurlijk. Het is meer dat als we die breken we nog niets verder zijn. Pas wanneer we door die 7800 kunnen gaan hebben we hoop om flink verder te komen omhoog en de beartrend achter ons te laten. Een goede mogelijk is dat het is omhoog tot onder de 8k en vanuit daar verder omlaag naar mogelijk sub 7k. Dat we nu wat omhoog gaan zegt niets over de bulltrend of beartrend, dat is het puntrogier2012 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 23:44:
[...]
ik zie zelf eerst vrij harde resistance rond de 7560 / 7600. Ik gok dat je 7820-7880 range bedoelt als resistance line?
Voorspelling voor vannacht: dip naar 7320ish, vanaf daar een test om hopelijk door de 7600 te komen. Zou echt heel erg graag nu een short openen maar ik wil ook nog slapen
Nice inclusief meerdere golven en parabolic power moves, impressive!Turbo-Puppy schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 23:47:
[...]
[afbeelding]
Een Golf 7?Turbo-Puppy schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 23:47:
[...]
[afbeelding]
Zeker, ik lever nooit geen half werk, mijn vorige was spot on, en zo is deze ...klaarblijkelijk bepaal ik de koers die we varen.tias86 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 23:50:
[...]
Nice inclusief meerdere golven en parabolic power moves, impressive!
Dat is toch een GTI !!!!!!
[ Voor 20% gewijzigd door Turbo-Puppy op 29-05-2018 23:52 ]
Verwijderd
@Ton Hasselt gefeliciteerd! Ik ben blij dat mijn voorspelling niet uitkwam met mn $11,42 en dat we ruim 2 dollar hoger staan vandaag! Nette voorspelling.
Leuke actie wederom @Tominatie. Laten we nu nog even 100 dollar per stuk erbij stijgen met GVT. Moon, lambo.
Leuke actie wederom @Tominatie. Laten we nu nog even 100 dollar per stuk erbij stijgen met GVT. Moon, lambo.
Verwijderd
Hahhaha deze is echt mooiTurbo-Puppy schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 23:47:
[...]
[afbeelding]
Impressive.
lol absoluut, 1 dag groen zegt weinig behalve dat we 1 candle hebben met volume.PilatuS schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 23:49:
[...]
Bij 7560 / 7600 zit ook weerstand natuurlijk. Het is meer dat als we die breken we nog niets verder zijn. Pas wanneer we door die 7800 kunnen gaan hebben we hoop om flink verder te komen omhoog en de beartrend achter ons te laten. Een goede mogelijk is dat het is omhoog tot onder de 8k en vanuit daar verder omlaag naar mogelijk sub 7k. Dat we nu wat omhoog gaan zegt niets over de bulltrend of beartrend, dat is het punt
Nu al full bull gaan denken is te yolo, t is gewoon handiger om je spots te traden ipv full bull mentaliteit / full bear
Grijns 
Bron: https://www.telegraaf.nl/...-bloeit-bij-onrust-italieTerwijl de aandelenmarkten dinsdag hard werden geraakt door de politieke kopzorgen over Italië kreeg de digitale munt bitcoin de wind in de rug.
Wat een compleet achterlijk artikel zeg. Alsof Italie ook maar iets te maken heeft met de BTC handel. meer dan 90% van de mensen die BTC kopen weten niets over Italie. Ze leggen hier een verband wat er niet is.
[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 30-05-2018 00:10 ]
Ik vind dit ook maar een vreemde aannamePilatuS schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 00:09:
[...]
meer dan 90% van de mensen die BTC kopen weten niets over Italie.
Het gaat compleet nergens over.
Vandaag kwam er veel regen door het Nederland en de Bitcoin ging omhoog. Zo, net zoveel logica als dat artikel
Goud prijs ging ook omhoog. Onzekerheid over de euro kan echt wel effect hebben op de BTC en goud prijs.PilatuS schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 00:09:
[...]
Wat een compleet achterlijk artikel zeg. Alsof Italie ook maar iets te maken heeft met de BTC handel. meer dan 90% van de mensen die BTC kopen weten niets over Italie. Ze leggen hier een verband wat er niet is.
Telegraaf being Telegraaf?PilatuS schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 00:09:
Ze leggen hier een verband wat er niet is.
Tron is vertrokken!
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Vergis je niet, zowel grote als kleine beleggers zoeken rendement.PilatuS schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 00:13:
[...]
Het gaat compleet nergens over.
Vandaag kwam er veel regen door het Nederland en de Bitcoin ging omhoog. Zo, net zoveel logica als dat artikel
De spaarrente is nihil en bij dalende aandelen beursen zoekt men alternatieven.
Bytecoin is pas echt vertrokken.
Klopt, het ligt aan iets anders.
Telkens als ik aan de dunne ben, dan stijgt de Bitcoin.
Dus bij harde keutels, snel terug in de fiat mensen !!!
nog even terugkomende over wat munten die ik ontvangen heb inmijn waves wallet. als i op assetinfo klik bij een bepaalde munt staat er dit bij
CLAIM NOW WALLET SEED We will give you 200.72327239 Waves And 100 Litecoin
zou dat scam zijn??
zou dat scam zijn??
RaptorXS schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 00:16:
[...]
Vergis je niet, zowel grote als kleine beleggers zoeken rendement.
De spaarrente is nihil en bij dalende aandelen beursen zoekt men alternatieven.
Weinig kans. Van goud snap ik nog wel, maar BTC, meh, denk het niet. Stel we gaan straks weer omlaag, gaat alles in Italie ineens dan goed ? BTC bounced zonder zulk nieuws sowieso alle kanten op, en nu ligt het ineens aan Italie, kom op zeg. Waar lag de vorige bounce van 6.4k naar 9k dan aan ? Het is puur 2 dingen verbinden die waarschijnlijk niets met elkaar te maken hebben.deavonden schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 00:14:
[...]
Goud prijs ging ook omhoog. Onzekerheid over de euro kan echt wel effect hebben op de BTC en goud prijs.
[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 30-05-2018 00:21 ]
De invloed van wat er nu gebeurt in Italie is anders wel degelijk van invloed op de Euro/Dollar koersPilatuS schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 00:19:
[...]
[...]
Weinig kans. Van goud snap ik nog wel, maar BTC, meh, denk het niet. Stel we gaan straks weer omlaag, gaat alles in Italie ineens dan goed ?
Wat denk je?zwerfkater schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 00:19:
nog even terugkomende over wat munten die ik ontvangen heb inmijn waves wallet. als i op assetinfo klik bij een bepaalde munt staat er dit bij
zou dat scam zijn??
Dat kan ook prima, maar BTC erbij halen is gewoon iets verbinden wat er niet is. Goud en de Euro doet iets dus BTC heeft er ook mee te maken. Dat is net zo duidelijk als het weer van vandaag. BTC gaat al maanden alle kanten op en nu komt het door Italie ? BSRaptorXS schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 00:20:
[...]
De invloed van wat er nu gebeurt in Italie is anders wel degelijk van invloed op de Euro/Dollar koers
Ik denk dat mensen de situatie in Italie onderschatten. Als ze daar zeggen fuck de euro we willen de lire terug dan word je op en dag wakker en heb je geen euros meer op je bankrekening maar lire, guldens of d-mark. Voor ons (noord europa) geen probleem, de rest van de EU leden hebben opeens een waardeloze munt op hun bank rekening.PilatuS schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 00:19:
[...]
[...]
Weinig kans. Van goud snap ik nog wel, maar BTC, meh, denk het niet. Stel we gaan straks weer omlaag, gaat alles in Italie ineens dan goed ?
En nee de bitcoin of goud koers bepaald niet wat er in Italie gebeurd, maar als de goud prijs stijgt na het nieuws uit italie is dat niet zo vreemd.
Het gaat erom dat mensen geld weg gaan sluizen. In griekenland schoot de auto verkoop omhoog toen dat land zowat op omvallen stond.PilatuS schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 00:22:
[...]
Dat kan ook prima, maar BTC erbij halen is gewoon iets verbinden wat er niet is. Goud en de Euro doet iets dus BTC heeft er ook mee te maken. Dat is net zo duidelijk als het weer van vandaag. BTC gaat al maanden alle kanten op en nu komt het door Italie ? BS
Wegsluizen , net als in Iran dus.deavonden schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 00:27:
[...]
Het gaat erom dat mensen geld weg gaan sluizen. In griekenland schoot de auto verkoop omhoog toen dat land zowat op omvallen stond.
https://news.bitcoin.com/...urchase-cryptocurrencies/
Het grootste deel van de mensen die BTC kopen of verkopen weten niets over Italie of het boeit ze geen reet. Dat het artikel zegt dat Italie met de BTC koers iets te maken heeft gaat compleet nergens over. Dat is een verband leggen dat er niet is of misschien wel is. Het is puur natte vinger werk en een verband leggen zonder enig bewijs, dat gaat nergens over.deavonden schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 00:25:
[...]
Ik denk dat mensen de situatie in Italie onderschatten. Als ze daar zeggen fuck de euro we willen de lire terug dan word je op en dag wakker en heb je geen euros meer op je bankrekening maar lire, guldens of d-mark. Voor ons (noord europa) geen probleem, de rest van de EU leden hebben opeens een waardeloze munt op hun bank rekening.
En nee de bitcoin of goud koers bepaald niet wat er in Italie gebeurd, maar als de goud prijs stijgt na het nieuws uit italie is dat niet zo vreemd.
Sowieso is het nieuws over Italie een beetje vreemd niet ? Nu zie je overal dat de staatsschuld hoog is terwijl die al jaren hoog is, je hoort er alleen nu iets over in het nieuws wegens te politieke situatie daar. Die schuld is al meer dan 10 jaar veel te hoog, maar nu ineens in het nieuws en heeft het inlvoed terwijl iedere idioot al jaren die schuld op kan zoeken. En dan heeft het ook nog invloed op de koers van BTC. Ja, BTC gaat omhoog, maar dat is al maanden zo dat het met 5% of 10% omhoog gaan. Het ook met 10% omlaag, maar nee, nu komt het door Italie. Ga toch weg zeg, er is geen enkel feit dat dit door Italie komt.
Stel Italie zegt: fuck de euro, dan valt niet de hele EU in elkaar hoor
Nogmaals, een verband leggen zonder enige vorm van bewijs. Wat betreft geld wegsluizen. Denk je dat de belastingdienst achterlijk is ? Ze kunnen prima tracken als jij geld overmaakt naar een exchange of bij een broker iets koopt, die vlieger gaat niet op.deavonden schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 00:27:
[...]
Het gaat erom dat mensen geld weg gaan sluizen. In griekenland schoot de auto verkoop omhoog toen dat land zowat op omvallen stond.
Wat ik achterlijk vind is dat de Telegraaf een verband legt zonder enig bewijs. Ze leggen een link naar Italie die er gewoon niet is. BTC gaat al jaren alle kanten op, maar nu er iets over Italie in het nieuws is ligt het opeens aan Italie. Prima als dat echt zo zou zijn, maar als ik zou zeggen dat het aan de regen ligt is daarvoor net zoveel bewijs, namelijk 0. Een paar weken terug deed BTC 12% op 1 dag en toen was er 0 nieuws over Italie of wat dan ook, maar nee, nu komt het door Italie, dat noem ik BS zonder enige onderbouwing.
[ Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 30-05-2018 00:41 ]
Geld overmaken naar Iran blijkt een hell te zijn dus verbaast me niet dat ze dat met crypto doen.RaptorXS schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 00:31:
[...]
Wegsluizen , net als in Iran dus.
https://news.bitcoin.com/...urchase-cryptocurrencies/
Feit is, dat sinds het gedoe met Italie, de 3e economie? in Europa, de aandelen beurzen dalen, de Euro ten opzichte van de Dollar daalt. Goud en Crypto's stijgen, oke... het ligt aan het weerPilatuS schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 00:34:
[...]
Het grootste deel van de mensen die BTC kopen of verkopen weten niets over Italie of het boeit ze geen reet. Dat het artikel zegt dat Italie met de BTC koers iets te maken heeft gaat compleet nergens over. Dat is een verband leggen dat er niet is of misschien wel is. Het is puur natte vinger werk en een verband leggen zonder enig bewijs, dat gaat nergens over.
Sowieso is het nieuws over Italie een beetje vreemd niet ? Nu zie je overal dat de staatsschuld hoog is terwijl die al jaren hoog is, je hoort er alleen nu iets over in het nieuws wegens te politieke situatie daar. Die schuld is al meer dan 10 jaar veel te hoog, maar nu ineens in het nieuws en heeft het inlvoed terwijl iedere idioot al jaren die schuld op kan zoeken. En dan heeft het ook nog invloed op de koers van BTC. Ja, BTC gaat omhoog, maar dat is al maanden zo dat het met 5% of 10% omhoog gaan. Het ook met 10% omlaag, maar nee, nu komt het door Italie. Ga toch weg zeg, er is geen enkel feit dat dit door Italie komt.
[...]
Nogmaals, een verband leggen zonder enige vorm van bewijs. Wat betreft geld wegsluizen. Denk je dat de belastingdienst achterlijk is ? Ze kunnen prima tracken als jij geld overmaakt naar een exchange of bij een broker iets koopt, die vlieger gaat niet op.
Wat ik achterlijk vind is dat de Telegraaf een verband legt zonder enig bewijs. Ze leggen een link naar Italie die er gewoon niet is. BTC gaat al jaren alle kanten op, maar nu er iets over Italie in het nieuws is ligt het opeens aan Italie. Prima als dat echt zo zou zijn, maar als ik zou zeggen dat het aan de regen ligt is daarvoor net zoveel bewijs, namelijk 0.
Ja die werkte toen echt geweldig in Griekenland. "veegt bier van laptop"Wat betreft geld wegsluizen. Denk je dat de belastingdienst achterlijk is ?
Dat de beurzen dalen en de euro daalt, prima, helemaal gelijk in. Maar crypto ? Ja, het zou kunnen, maar nogmaals voordat het Italie verhaal begon heeft BTC 12% op 1 dag gedaan en nu het 5% doet ligt het aan Italie. Dat verband is er gewoon niet. Crypto gaat al jaren alle kanten op, zowel omhoog als omlaag. Je kan die link gewoon niet leggen net zoals bij het weer. Het is gewoon geen feit maar een leuke gok zonder enige vorm van bewijs. Dit los nog van de globale markt van BTC waar de EU een klein aandeel in heeft. De meeste mensen die BTC kopen of verkopen weten niets van wat er in de EU gebeurt. Het is een link zonder enige vorm van onderzoek of bewijs. Oh, goud gaat omhoog, dan zal het bij BTC ook wel zo zijn. Complete bullshit voor iets wat al maanden met 10% of meer omlaag en omhoog gaat. Het is een link leggen die er niet is.RaptorXS schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 00:40:
[...]
Feit is, dat sinds het gedoe met Italie, de 3e economie? in Europa, de aandelen beurzen dalen, de Euro ten opzichte van de Dollar daalt. Goud en Crypto's stijgen, oke... het ligt aan het weer
Ik heb het verder over crypto, niet over de beurs, goud of de euro.
Ik heb het niet over Griekenland. Verder voor het crypto topic zou het fijn zijn als je bij een reply wat verder gaat dan zo'n reactie waarbij je een heel klein ding van mijn post quote en eigenlijk geen antwoord geeft. Op 90% van mijn post geef je geen antwoord, dan is een discussie ook zinloos.deavonden schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 00:44:
[...]
Ja die werkte toen echt geweldig in Griekenland. "veegt bier van laptop"
[ Voor 19% gewijzigd door PilatuS op 30-05-2018 00:50 ]
Oke, dan zijn we het niet eens, primaPilatuS schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 00:45:
[...]
Dat de beurzen dalen en de euro daalt, prima, helemaal gelijk in. Maar crypto ? Ja, het zou kunnen, maar nogmaals voordat het Italie verhaal begon heeft BTC 12% op 1 dag gedaan en nu het 5% doet ligt het aan Italie. Dat verband is er gewoon niet. Crypto gaat al jaren alle kanten op, zowel omhoog als omlaag. Je kan die link gewoon niet leggen net zoals bij het weer. Het is gewoon geen feit maar een leuke gok zonder enige vorm van bewijs. Dit los nog van de globale markt van BTC waar de EU een klein aandeel in heeft. De meeste mensen die BTC kopen of verkopen weten niets van wat er in de EU gebeurt. Het is een link zonder enige vorm van onderzoek of bewijs. Oh, goud gaat omhoog, dan zal het bij BTC ook wel zo zijn. Complete bullshit voor iets wat al maanden met 10% of meer omlaag en omhoog gaat. Het is een link leggen die er niet is.
Ik heb het verder over crypto, niet over de beurs, goud of de euro.
[...]
Ik heb het niet over Griekenland. Verder voor het crypto topic zou het fijn zijn als je bij een reply wat verder gaat dan zo'n reactie waarbij je een heel klein ding van mijn post quote en eigenlijk geen antwoord geeft. Op 90% van mijn post geef je geen antwoord, dan is een discussie ook zinloos.
ja zat ff te loeren op telegram groep haha had al een vermoeden omdat ze hidden stonden.
Dear Waves Platform Users,
spam assets
We have had a lot of messages about spam assets with a URL (http://…) in the name. We will fix this in the next release. All such assets will be hidden by default. This is only an initial solution. We are working on the best way to address all kinds of spam.
Waarom denk je dat een stijging van 5% komt door Italie ? Dat snap ik gewoon niet in een markt waar 5% iedere week gebeurt ? Voor mij is het een verband wat er niet is, hooguit toeval in een globale markt waar de EU een klein deel van is. Waardoor kwam de stijging van meer dan 10% een paar weken terug dan ? We hebben nu een bounce en omdat er wat gezeik met Italie op het nieuws is wordt er een directe link gelegt waar je volgens de feiten niet meer dan een indirecte link kan leggen.
Stel het zou door Italie komen. Dat is iets dat de komende jaren niet gaat veranderen. Ze hebben een hele dikke schuld al meer dan 10 jaar en die is de komende 10 jaar niet weg. Kan je dan zeggen dat BTC nu 30k gaat doen ?
Uit de nieuwe berekeningen bleek verder dat de 28 landen van de Europese Unie samen de grootste economie ter wereld vormen.PilatuS schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 01:09:
[...]
Waarom denk je dat een stijging van 5% komt door Italie ? Dat snap ik gewoon niet in een markt waar 5% iedere week gebeurt ? Voor mij is het een verband wat er niet is, hooguit toeval in een globale markt waar de EU een klein deel van is. Waardoor kwam de stijging van meer dan 10% een paar weken terug dan ? We hebben nu een bounce en omdat er wat gezeik met Italie op het nieuws is wordt er een directe link gelegt waar je volgens de feiten niet meer dan een indirecte link kan leggen.
Stel het zou door Italie komen. Dat is iets dat de komende jaren niet gaat veranderen. Ze hebben een hele dikke schuld al meer dan 10 jaar en die is de komende 10 jaar niet weg. Kan je dan zeggen dat BTC nu 30k gaat doen ?
https://www.nu.nl/economi...ds-grootste-economie.html
8. Italië
Italië heeft altijd een enorme economische groei gekend, alleen tussen de jaren 2007 en 2011 heeft dit land een krimp meegemaakt. Niettemin staat dit land nog steeds op 8.
https://toptienlijst.nl/grootste-economieen-ter-wereld/
Volgens mij heb je echt geen idee wat er in Italie aan de hand is. Er is een kans dat ze de Euro verlaten... Poef daar gaat heel de muntunie.Stel het zou door Italie komen. Dat is iets dat de komende jaren niet gaat veranderen. Ze hebben een hele dikke schuld al meer dan 10 jaar en die is de komende 10 jaar niet weg. Kan je dan zeggen dat BTC nu 30k gaat doen ?
[ Voor 13% gewijzigd door deavonden op 30-05-2018 01:17 ]
De EU is de grootste economie dus de EU bepaald de koers van crypto ? Leuk dat je 2 links post die 0,0 bewijs geven of ook maar iets met crypto te maken hebben.deavonden schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 01:14:
[...]
Uit de nieuwe berekeningen bleek verder dat de 28 landen van de Europese Unie samen de grootste economie ter wereld vormen.
https://www.nu.nl/economi...ds-grootste-economie.html
8. Italië
Italië heeft altijd een enorme economische groei gekend, alleen tussen de jaren 2007 en 2011 heeft dit land een krimp meegemaakt. Niettemin staat dit land nog steeds op 8.
https://toptienlijst.nl/grootste-economieen-ter-wereld/
Nogmaals de vraag: Waar komt de stijging van meer dan 10% een paar weken terug dan precies door als deze 5% stijging door wat nieuws over Italie zou komen ?
Van mij apart komt deze stijging door de EU die maar een klein deel vormt van de cryptomarkt, maar er is 0,0 bewijs voor. Het is een link leggen die er gewoon niet is, maar puur een gok is. Ik heb een hekel aan mensen die zeggen dat iets ergens door komt zonder enige vorm van bewijs, zo werkt het gewoon niet. Dit is gewoon precies hetzelfde als zeggen dat autisme door vaccinaties komt of welke andere onzin dan ook. We hebben het over een markt die constant met 10% omhoog of omlaag gaat, maar nu het 5% omhoog gaat komt het ineens door Italie. Dat is een mening zonder enige onderbouwing en geen feit en daarom vind ik zo'n artikel onzin.
Net zoals met de UK een paar jaar terug ? De EU stort niet in als Italie er uit stapt. Los van dat weer geen enkel bewijs met crypto wat een globale markt is en geen EU markt. Alleen maar verbanden leggen die er wel of niet zijn zonder enige vorm van bewijs of feiten.deavonden schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 01:14:
[...]
Volgens mij heb je echt geen idee wat er in Italie aan de hand is. Er is een kans dat ze de Euro verlaten... Poef daar gaat heel de muntunie.
[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 30-05-2018 01:24 ]
UK had geen Euros... Pond lazerde wel in elkaar.Net zoals met de UK een paar jaar terug ? De EU stort niet in als Italie er uit stapt. Los van dat weer geen enkel bewijs met crypto wat een globale markt is en geen EU markt. Alleen maar verbanden leggen die er wel of niet zijn zonder enige vorm van bewijs of feiten.
Als Italie uit de Euro of EU stapt, dan lazerd te EU en de Euro in elkaar. En de wereld economie...(en we worden wakker met guldens op onze bank rekening).
Economie is geen wetenschap.
Voor de rest heb je me overtuigt.
1. Italië stapt niet uit de €
2. Als het dat wel zou doen, dan is het nog maar de vraag hoeveel gevolg dat heeft voor de EU
3. Toestand in Italië heeft geen enkele invloed op crypto. Ieder moment is er wel in één of ander land een politieke crisis gaande, waarbij mensen in crypto zouden moeten vluchten. Zij die dat doen zijn een verwaarloosbaar kleine minderheid. Niet onlogisch aangezien crypto zo volatiel is als de pest en dus geen veilige haven, wat goud of dollar wel zijn
2. Als het dat wel zou doen, dan is het nog maar de vraag hoeveel gevolg dat heeft voor de EU
3. Toestand in Italië heeft geen enkele invloed op crypto. Ieder moment is er wel in één of ander land een politieke crisis gaande, waarbij mensen in crypto zouden moeten vluchten. Zij die dat doen zijn een verwaarloosbaar kleine minderheid. Niet onlogisch aangezien crypto zo volatiel is als de pest en dus geen veilige haven, wat goud of dollar wel zijn
1 Fuck crypto alle in op Italiaanse schuldpapieren dan!TomTorquay schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 04:02:
1. Italië stapt niet uit de €
2 Ach zo'n bank in de US(Lehman broeders) wat had dat nou voor invloed op de wereldmarkt, was maar een kleine speler.
Dat Frankrijk, Duitsland en Spanje de grootste schuldeisers van Italië zijn is ook maar bijzaak. Deutsche Bank kan dat makelijk aan.
3 derde economie van de EU heeft idd geen enkele invloed op de markt. Zie 1. Alleen wel vreemd dat je zoveel rente op die schuldpapier krijgt op het moment... Misschien iets te maken met dat ze bijna een Junk rating hebben?
https://www.reuters.com/a...dum-on-euro-idUSKCN1IT1IF
https://www.nd.nl/nieuws/...n-houdt-aan.3027557.lynkx
[ Voor 9% gewijzigd door deavonden op 30-05-2018 05:30 ]
1. yup, niemand koopt die schuldpapieren behalve de ECB. dat is gewoon n megabearish signaal.deavonden schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 05:13:
[...]
1 Fuck crypto alle in op Italiaanse schuldpapieren dan!
2 Ach zo'n bank in de US(Lehman broeders) wat had dat nou voor invloed op de wereldmarkt, was maar een kleine speler.
Dat Frankrijk, Duitsland en Spanje de grootste schuldeisers van Italië zijn is ook maar bijzaak. Deutsche Bank kan dat makelijk aan.
3 derde economie van de EU heeft idd geen enkele invloed op de markt. Zie 1. Alleen wel vreemd dat je zoveel rente op die schuldpapier krijgt op het moment... Misschien iets te maken met dat ze bijna een Junk rating hebben?
https://www.reuters.com/a...dum-on-euro-idUSKCN1IT1IF
https://www.nd.nl/nieuws/...n-houdt-aan.3027557.lynkx
2. deutsche bank flikkert in elkaar: https://www.tradingview.com/symbols/CHXEUR-DBKD/ en de massaontslagen daar recentelijk lijken me ook niet goed. fyi, als Deutsche bank faalt flikkert alles om.
3. ik denk zelf dat crypto niet per se een vluchthaven is. in tijden waarin t minder gaat dropt men eerst alle volatielere assets idd normaal, dat is waarom BTC (en DGD) de markt outpermformen in n bear cycle.
Wil zelf nog n klomp goud gaan halen omdat ik van fiat af wil en n allin op crypto veel te yolo is (vind 25% wel n max).
misschien nog n punt 4: hoe realistisch is t dat we in n huizenbubble zitten? En als die klapt, wie mag de hypotheken dekken?
en als we dan toch bezig zijn: er is een generatie babyboomers die met pensioen gaat(=minder belastinginkomsten, meer uitgaven aan zorg). Kan de zorg in crisistijden nog meer worden uitgekleed of gaan we defensie of de kenniseconomie afbreken?
[ Voor 22% gewijzigd door rogier2012 op 30-05-2018 06:49 ]
Even kort door de bocht, maar alles wijst er op dat we weer richting een economische crisis gaan. Als je kijkt naar de berg schulden van diverse landen en het op politiek nivau niet willen samenwerken, huizenprijzen, etcl... kan niet lang goed gaan zo.
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
we gaan een beetje off topic maar ik lees best veel aannames in de diverse posten over dat hele Italië gebeuren. Ik had laatst nog de podcast, van radio 1 geluisterd en daar hadden ze het ook over deze hele soap. Ik denk dat veel mensen onderschatten wat er kan gebeuren als Italië uit de euro stapt. want die schuld (135% van bnp) staat voor het grootste gedeelte bij de ECB en Europese banken.
Voor de geïnteresseerde:
https://soundcloud.com/np...alie-slagersvak-moet-sexy
Voor de geïnteresseerde:
https://soundcloud.com/np...alie-slagersvak-moet-sexy
Minimaal n depressie, en dat mag ook wel na die upswing waarin we al tijden zitten. Als aandelen kelderen zal je de bedrijfjes ook weer stuk zien gaan. Onze werkloosheid% gaat ook weer richting alltime low (maar dat zal niet t hardste lijden ivm uittocht babyboomers) enzovoorts...Katala schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 07:05:
Even kort door de bocht, maar alles wijst er op dat we weer richting een economische crisis gaan. Als je kijkt naar de berg schulden van diverse landen en het op politiek nivau niet willen samenwerken, huizenprijzen, etcl... kan niet lang goed gaan zo.
Bron ? Want het zijn allemaal theoretische aannames, die economen kunnen roepen wat ze willen, de praktijk is vaak anders.deavonden schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 01:55:
[...]
Als Italie uit de Euro of EU stapt, dan lazerd te EU en de Euro in elkaar. En de wereld economie...(en we worden wakker met guldens op onze bank rekening).
Economie is geen wetenschap.
Ik denk zelf dat het beter is voor landen om niet in de EU te zitten.
EU is niks anders dan gaatjes vullen kijk alleen daar dat belachelijke opkoop programma waar ze miljarden en miljarden per maand de economie in te pompen.
Alsof ze het niet wisten dat een Italië slecht ging, een beetje econoom had het jaren geleden al aan moeten zien komen lijkt mij, vreemd dat ik nog geen Spanje en Frankrijk voorbij heb zien komen, want die zijn next let maar op, en daarna zal een Griekenland wel weer op de agenda komen, hoef je geen econoom voor te zijn.
https://www.debtclocks.eu...bt-in-percent-of-gdp.html
https://www.debtclocks.eu...icit-of-the-eurozone.html
http://www.usdebtclock.org/world-debt-clock.html
Fomo 
Aan de ene kant wil ik mijn XBT buy order van 6800 ophogen, maar zie wel gebeuren dat hij daarna flink zakt. Als ik hem laat staan zie ik het wel gebeuren dat die 6800 niet meer aangetikt wordt..
Maar eens een nachtje over slapen
Aan de ene kant wil ik mijn XBT buy order van 6800 ophogen, maar zie wel gebeuren dat hij daarna flink zakt. Als ik hem laat staan zie ik het wel gebeuren dat die 6800 niet meer aangetikt wordt..
Koop anders voor de helft en houdt de andere helft achter om op de lagere koers te kopen?Schuey schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 07:29:
Fomo
Of short resistance / long support. Ga sowieso niet fomoen terwijl XBT resistance in loopt (al zou ik dat niet erg vinden, alle beetjes helpen richting over de 7600)gabn88 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 07:38:
[...]
Koop anders voor de helft en houdt de andere helft achter om op de lagere koers te kopen?
Yep kan ook de helft doen, eens zien waar dat vanavond op uitkomt, wat de koers dan is. Met name wat het verschil nog tussen mijn order en de koers. Het verschil zou zomaar twee keer de waarde van de order kunnen zijn. Je zou dn kunnen denken, waar maak je je dan druk om.
DataDash heeft een video waarin hij verteld over de huidige staat van de europese economie. We gaan richting een crisis zegt hij.
YouTube: Daily Update (5/28/18) | Will Bitcoin triple bottom at $7,000?
Hij zegt verder BTC 50K eind 2018.
YouTube: Daily Update (5/28/18) | Will Bitcoin triple bottom at $7,000?
[ Voor 18% gewijzigd door DeeSung op 30-05-2018 08:01 ]
Ik wilde gisteren nog bijkopen maar toen ik thuis was was de boel al weer flink gestegen, wat nu, bijkopen of nog even wachten op een volgende dip. Blijft toch lastig deze beslissingen.
PSN ID: Svennie-NL
ETN block 307,000 is voorbij
Kunnen wij het nu met zekerheid weer uit onze wallet halen? Voor de free fork?
Kunnen wij het nu met zekerheid weer uit onze wallet halen? Voor de free fork?
Bytecoin kun je nog prima bijkopen andersSvennie schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 08:04:
Ik wilde gisteren nog bijkopen maar toen ik thuis was was de boel al weer flink gestegen, wat nu, bijkopen of nog even wachten op een volgende dip. Blijft toch lastig deze beslissingen.
50K....Dan weet je in ieder geval dat je DataDash verder kunt negerenDeeSung schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 08:00:
DataDash heeft een video waarin hij verteld over de huidige staat van de europese economie. We gaan richting een crisis zegt hij.
...
You're either part of the solution or you're part of the problem
Mooie actie van tweakers vandaag voor de bitcoin miners! (ik bedoel gamers)
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Vrij weinig mis met die datadash video qua EU economie, maar die 50k gok is ongeveer t meest optimistische scenario ooit.
Iemand IOTA nog in de gaten gehouden misschien? Gisteren is de nieuwe Trinity wallet in public beta gegaan en de eerste reacties zijn zéér lovend, overigens ook terug te zien in de 20% stijging
De komende weken/maanden nog veel meer introducties en milestones op de agenda. Aankomende zondag “Q” dus lees je in en see you on the other side
De komende weken/maanden nog veel meer introducties en milestones op de agenda. Aankomende zondag “Q” dus lees je in en see you on the other side
Nee hij weet teveel van de markt en zijn research is legitness.poehee schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 08:14:
[...]
50K....Dan weet je in ieder geval dat je DataDash verder kunt negeren
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!