Zero.
Nee hier niet maar op de rest van het Crypto internet wel, dit stukje Crypto internet had deze keer gelijk totdat ie morgen alsnog keldert natuurlijk, maar dan telt het niet meer toch?TomTorquay schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 23:33:
[...]
![]()
Nou, nee
$6800 werd gezegd, 7100-7200 dus ook.
De rest die je opnoemt is hier nooit gepasseerd
Maar dit wordt waarschijnlijk weer een dovemansgesprek
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Da's toch mooi, die economen weten niks, maar we vertellen ze hier in Slowchat wel even hoe het echt zit.Slux schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 07:22:
[...]
Bron ? Want het zijn allemaal theoretische aannames, die economen kunnen roepen wat ze willen, de praktijk is vaak anders.
Ik denk zelf dat het beter is voor landen om niet in de EU te zitten.
EU is niks anders dan gaatjes vullen kijk alleen daar dat belachelijke opkoop programma waar ze miljarden en miljarden per maand de economie in te pompen.
Alsof ze het niet wisten dat een Italië slecht ging, een beetje econoom had het jaren geleden al aan moeten zien komen lijkt mij, vreemd dat ik nog geen Spanje en Frankrijk voorbij heb zien komen, want die zijn next let maar op, en daarna zal een Griekenland wel weer op de agenda komen, hoef je geen econoom voor te zijn.
https://www.debtclocks.eu...bt-in-percent-of-gdp.html
https://www.debtclocks.eu...icit-of-the-eurozone.html
http://www.usdebtclock.org/world-debt-clock.html
Maar we overschatten onszelf verder helemaal niet hoor.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
DatadashDeeSung schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 08:36:
[...]
Nee hij weet teveel van de markt en zijn research is legitness.
Ik vraag toch om een bron hoe het zit ?Flagg schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 09:21:
[...]
Da's toch mooi, die economen weten niks, maar we vertellen ze hier in Slowchat wel even hoe het echt zit.![]()
Maar we overschatten onszelf verder helemaal niet hoor.
linkjes met schulden laten zien hoe het ervoor staat, en dat is niet al te best
Ach die schulden is nooit anders geweest met wat extreme uitschieters zoals Griekenland.Slux schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 09:27:
[...]
Ik vraag toch om een bron hoe het zit ?
linkjes met schulden laten zien hoe het ervoor staat, en dat is niet al te best
Maar nu krijgen we al die rijtjes nullen via het internet zo dramatisch mogelijk gepresenteerd maar mensen vergeten ff dat het niet om hun huishoudboekje gaat.
En zolang iedereen prima schulden bij elkaar heeft is er niks aan het handje toch?
Ik zeg wegstrepen die bende!!!!
Wat er over blijft verdelen we gelijkmatig over alle landen ter wereld,, en gaan we nog een keer strepen.
Kijk das economie voor gevorderden.
[ Voor 10% gewijzigd door Flagg op 30-05-2018 10:10 ]
Er is geen stijging of daling te koppelen aan externe factoren zoals nieuws, gewoon paar clubs die aan het harken zijn.
Italie is de 2e tijdbom. Kijk maar naar de Target2 balans.Flagg schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:07:
[...]
Ach die schulden is nooit anders geweest met wat extreme uitschieters zoals Griekenland.
Maar nu krijgen we al die rijtjes nullen via het internet zo dramatisch mogelijk gepresenteerd maar mensen vergeten ff dat het niet om hun huishoudboekje gaat.
En zolang iedereen prima schulden bij elkaar heeft is er niks aan het handje toch?![]()
Ik zeg wegstrepen die bende!!!!lijkt me best grappig, even een "kleine" inventarisatie wie bij wie welke schulden heeft en dan strepen we ff wat weg, vraag me af wat we onder de streep overhouden dan.
Tevens hebben we de afgelopen jaren de inflatie kunstmatig laag gehouden om de inflatie aan te wakkeren. Dit heeft echt een hele grote hap uit onze pensioenen genomen.
Tevens gaat de rente op staatleningen (10j) omhoog. Griekenland moet binnenkort geld op de markt ophalen om de schulden door te kunnen schuiven (herfinancieren). Dit samen met een oplopende rente gaat voor het volgende probleem zorgen. Griekenland is veel meer kwijt aan het aflossen van zijn schulden.
En voor mij persoonlijk is het kut. De euro/dollar koers is in een maand met 10 cent gezakt. Mijn chineese smartphones zijn nu weer een stuk duurder. En natuurlijk daarmee ook andere producten zoals benzine.
Edit: Oja, Frankrijk heeft trouwens 35 miljard aan staatschuld op zich genomen van de spoorwegen. Keurig.
[ Voor 3% gewijzigd door Mortel op 30-05-2018 10:14 ]
WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS
Mijn stem heb je als nieuwe voorzitter van de EUFlagg schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:07:
[...]
Ach die schulden is nooit anders geweest met wat extreme uitschieters zoals Griekenland.
En zolang iedereen prima schulden bij elkaar heeft is er niks aan het handje toch?![]()
Ik zeg wegstrepen die bende!!!!lijkt me best grappig, even een "kleine" inventarisatie wie bij wie welke schulden heeft en dan strepen we ff wat weg, vraag me af wat we onder de streep overhouden dan.
Wat er over blijft verdelen we gelijkmatig over alle landen ter wereld,, en gaan we nog een keer strepen.Schuldenvrij!!!
![]()
Kijk das economie voor gevorderden.![]()
Flagg voor EU president
Komt een nieuwe wereldcrisis jongens. Spanningen met Rusland worden groter, gedoe in de EU zelf, VS die met een populist aan het roer de gekste fratsen uithaalt. In bitcoin zit je safe voor de komende tijd.
Verwijderd
Succes en ja safe zit je ook in RLCTominatie schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:15:
RLC is nog stabieler dan fiat. Wel goed om te zien dat GVT gezakt is onder mijn verkochte prijs van gisteren. Zometeen gelijk m'n eerste werkdag. Wish me luck, wordt wel weer even wennen van het luie leven als cryptohandelaar naar handjes uit de mouwen.
Komt een nieuwe wereldcrisis jongens. Spanningen met Rusland worden groter, gedoe in de EU zelf, VS die met een populist aan het roer de gekste fratsen uithaalt. In bitcoin zit je safe voor de komende tijd.
Precies net wanneer ik zei dat RLC op fiat lijkt, wil die een sprintje gaan trekken
Ik denk dat je iets te snel voorbij gaat aan de politieke component die mee speelt. Vaak zijn schulden speelgeld / pressiemiddel om politieke conflicten mee te sturen, ik denk dat veel landen geen baat hebben bij wegstrepen..Flagg schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:07:
[...]
Wat er over blijft verdelen we gelijkmatig over alle landen ter wereld,, en gaan we nog een keer strepen.Schuldenvrij!!!
![]()
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik geef het een jaar, dan WO III.Slux schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:14:
[...]
Mijn stem heb je als nieuwe voorzitter van de EU
Flagg voor EU president
Dat zei ik toch? Zolang we met zijn alle schulden bij elkaar hebben is het prima.:)Stokstaart schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:24:
[...]
Ik denk dat je iets te snel voorbij gaat aan de politieke component die mee speelt. Vaak zijn schulden speelgeld / pressiemiddel om politieke conflicten mee te sturen, ik denk dat veel landen geen baat hebben bij wegstrepen..
Dat geloof ik, alleen weet hij niet wat de richting van de "markten" gaat zijn, omdat hij geen enkele referentie heeft. En zelfs dan...DeeSung schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 08:36:
[...]
Nee hij weet teveel van de markt en zijn research is legitness.
You're either part of the solution or you're part of the problem
Welnee joh 8k voor het weekend.Tominatie schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:46:
We schommelen al bijna een hele dag tussen de 7400-7500, kleine uitschieters daargelaten. Waarschijnlijk zie ik een deprimerende rode candle naar beneden als ik thuis kom. Ommmmmm te janken
7k na het weekend
Nee nee, 6.843k vrijdag avond om 8:26.Flagg schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:55:
[...]
Welnee joh 8k voor het weekend.
7k na het weekend![]()
met dit volume komen we niet bij de 7k en niet bij de 8k kan ik je vertellenFlagg schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:55:
[...]
Welnee joh 8k voor het weekend.
7k na het weekend![]()
We need thoseee whales
Behalve dan dat al die landen op dit moment rente betalen over hun schulden om de inflatie enigszins binnen de perken te houdenFlagg schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:07:
[...]
![]()
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
moon soonRichh schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:12:
[...]
Behalve dan dat al die landen op dit moment rente betalen over hun schulden om de inflatie enigszins binnen de perken te houden
Moon.Berry powel schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:15:
wat verwachten jullie van TRX? mainnet launch < 1 dag!
moon, maar let wel even op er zullen veel mensen zijn die sell the news toepassen dus laat die eerst vandaag er maar uitstappenBerry powel schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:15:
Da's mooi dom dan, want meer inflatie is minder schulden.Richh schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:12:
[...]
Behalve dan dat al die landen op dit moment rente betalen over hun schulden om de inflatie enigszins binnen de perken te houden
Moet je wel steeds meer gaan verdienen tussendoor natuurlijk.
Ik hoop op veel inflatie en dat mijn salaris wel gewoon jaarlijks de inflatiecorrectie krijgt.
Is mijn hypotheekschuld straks lekker laag. En betaal je 10 euro voor een brood, maar dat terzijde, ik verdien ook 2 ton per jaar dan.
die inflatie mag van mij ook door het dak heen, moet je nagaan dat je straks 100.000 euro betaalt voor een bitcoinFlagg schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:18:
[...]
Da's mooi dom dan, want meer inflatie is minder schulden.
Ik hoop op veel inflatie en dat mijn salaris wel gewoon jaarlijks de inflatiecorrectie krijgt.
Is mijn hypotheekschuld straks lekker laag. En betaal je 10 euro voor een brood, maar dat terzijde, ik verdien ook 2 ton per jaar dan.
Uhm dat werkt alleen bij schulden he...Tominatie schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:19:
[...]
die inflatie mag van mij ook door het dak heen, moet je nagaan dat je straks 100.000 euro betaalt voor een bitcoin![]()
Lastig te zeggen, heb zelf ook een zakje. Normaal gesproken zou ik 100% sell the news doen, maar bij deze heb ik het gevoel dat hij zomaar flink kan stijgen. (onderbuikgevoel). Ik ga denk ik vast houden.Berry powel schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:15:
Als prijzen 10x zo hoog worden mag ik hopen dat je meer dan 2 ton op jaarbasis verdiendFlagg schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:18:
[...]
Da's mooi dom dan, want meer inflatie is minder schulden.
Maar dat is inderdaad ook een oplossing om schulden te doen verdwijnen. Het is dan wel op kosten van de mensen met spaargeld (dat is dan immers 10x waarde verloren).
Maar je hebt wel gelijk. Hadden die mensen maar gewoon crypto moeten kopen
Flagg for president!
Dacht dat een 🍞 zo rond de 2,5-3 euro lag bij de bakker, maar blijkbaar niet.Richh schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:27:
[...]
Als prijzen 10x zo hoog worden mag ik hopen dat je meer dan 2 ton op jaarbasis verdiend
Maar dat is inderdaad ook een oplossing om schulden te doen verdwijnen. Het is dan wel op kosten van de mensen met spaargeld (dat is dan immers 10x waarde verloren).
Maar je hebt wel gelijk. Hadden die mensen maar gewoon crypto moeten kopen![]()
Flagg for president!
En mensen met spaargeld moeten niet zeuren, spaargeld is de pest voor de economie. Terecht dat die de rekening gepresenteerd krijgen.
En bedankt maar weerFlagg schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:30:
[...]
En mensen met spaargeld moeten niet zeuren, spaargeld is de pest voor de economie. Terecht dat die de rekening gepresenteerd krijgen.
Dan moeten ze maar meer salaris betalen zodat ik niet zolang hoef te sparen om een huis te kopenFlagg schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:30:
[...]
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Not sure if HODL good or HODL badFlagg schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:30:
[...]
[insert futurama meme]
Geld is gewoon failure, het is een pump and dump. Geld = Bezit/Schuld... 1 iemand rijk 1 iemand arm.
En de banken kunnen alles flikken zoals schuldeisen bij wanbetaling door onschuld zoals faillissement
Als je nou geld had zonder tegenprestatie dus zonder schulden. Zonder de mannetjes die in pakken rondlopen de gehele dag en de eene na de andere bonus binnenharken. Mensheid is achterlijk.
Dat is het mooie van crypto gewoon zelf ''waarde'' printen.
[ Voor 48% gewijzigd door A87 op 30-05-2018 12:10 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik vraag mij af of sell the news niet al is geweest, koers was namelijk 2 dagen geleden een stuk hoger. Ik had gehoopt dat hij vandaag een sprintje zou trekken, maar blijft een naieve gedachte. blijft lastig die crypto'sniels0123456 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:25:
[...]
Lastig te zeggen, heb zelf ook een zakje. Normaal gesproken zou ik 100% sell the news doen, maar bij deze heb ik het gevoel dat hij zomaar flink kan stijgen. (onderbuikgevoel). Ik ga denk ik vast houden.
EOS mainnet launch is over 3 dagen, nou daar zie ik ook nog weinig MOON
A87 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:06:
Door het geprint van geld denkt iedereen dat economie goed gaat terwijl veel juist veel te duur wordt zoals huizen.
Geld is gewoon failure, het is een pump and dump. Geld = Bezit/Schuld... 1 iemand rijk 1 iemand arm.
En de banken kunnen alles flikken zoals schuldeisen bij wanbetaling door onschuld zoals faillissement.
Als je nou geld had zonder tegenprestatie dus zonder schulden. Zonder de mannetjes die in pakken rondlopen de gehele dag en de eene na de andere bonus binnenharken.
Prijs 400K ofso voor een klein kut huisje. Ignorance is bliss
En dan ben je 67 en mag je sterven met je kleine vermogen!
https://www.apparata.nl/n...slechts-4000-dollar-26244
Een goed voorbeeld van de falende economie
Shots fired!!
[ Voor 90% gewijzigd door A87 op 30-05-2018 12:16 ]
TRX kan je zeker vasthouden, aan de roadmap te zien.Berry powel schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:15:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
A87 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:10:
Ja, rookert ga jij maar een klein huisje kopen en werken je hele leven voor een paar mannetjes in strakke pakjes! LOL.
Prijs 400K ofso voor een klein kut huisje. Ignorance is blissZelfs een politie/onderwijzer pakt niets.
En dan ben je 67 en mag je sterven met je kleine vermogen!ZONDER lambo!!!
https://www.apparata.nl/n...slechts-4000-dollar-26244
Een goed voorbeeld van de falende economie
Shots fired!!want alles is gewoon veel te duur.
[ Voor 42% gewijzigd door A87 op 30-05-2018 12:21 ]
Zij zijn rijk en ik is arm, en da's niet eerlijk, o neeA87 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:20:
Calimero? why. ik ben Cryptomero
[ Voor 12% gewijzigd door Toerq op 30-05-2018 12:26 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ben ik nou de enige die dat leest met de stem van Calimero?zwerfkater schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:25:
[...]
Zij zijn rijk en ik is arm, en da's niet eerlijk, o nee
Maar dat is wel de mentaliteit tegenwoordig, iemand anders heeft meer, en ipv daar zelf wat aan te gaan doen ga je met tranen in je ogen wijzen dat de wereld oneerlijk is en dat het allemaal geen zin heeft.
@oldgrumpy LOL
[ Voor 32% gewijzigd door Flagg op 30-05-2018 12:34 ]
Nee, Calimero ookFlagg schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:31:
[...]
Ben ik nou de enige die dat leest met de stem van Calimero?
Hodl good, momenteel 17,9% rendament. Speel het spel sinds dec '17, leuker dan de Staatsloterij al is die belastingvrij. Ik zie het niet als sparen maar als toekomstig cadeautje van mezelf.Alabama_man schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:04:
[...]
Not sure if HODL good or HODL bad
[insert futurama meme]
[ Voor 10% gewijzigd door Chris.nl op 30-05-2018 12:45 ]
Tis wel een vorm van sparen voor mij. Anders was het geld wat ik erin had gestoken al lang en breed op geweest, dus het is wel 25% minder nu maar anders was het 100% minder en geen idee waar naartoe.Chris.nl schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:39:
[...]
Hodl good, momenteel 17,9% rendament. Speel het spel sinds dec '17, leuker dan de Staatsloterij al is die belastingvrij. Ik zie het niet als sparen maar als toekomstig cadeautje van mezelf.
Grappig, zo legde mijn oma ook altijd sparen uit (geen grap). Los van dat ging het me meer om dat als er fiat wordt gespaard dit schijnbaar slecht is, maar als we crypto's hodlen dat dit dan weer goed is. Terwijl het in de context van dat het goed is voor een economie als men geld uitgeeft op hetzelfde neerkomt.Chris.nl schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:39:
[...]
Ik zie het niet als sparen maar als toekomstig cadeautje van mezelf.
True. Het is geld wat je kan missen / afschrijven / verliezen maar niet hebt uitgegeven aan andere shit. Ik wilde het niet sparen noemen omdat ik ieder ook spaargeld of fiat gun, maar 't is zeker een vorm van sparenFlagg schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:49:
[...]
Tis wel een vorm van sparen voor mij. Anders was het geld wat ik erin had gestoken al lang en breed op geweest, dus het is wel 25% minder nu maar anders was het 100% minder en geen idee waar naartoe.
Dan zou helemaal niemand nog werken of iig héél wat minder mensen. Waarom zou je ook als je het toch zo krijgt? Je krijgt geld in ruil voor werk. Werk je niet? Dan ook geen geld.A87 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:06:
Door het geprint van geld denkt iedereen dat economie goed gaat terwijl veel juist veel te duur wordt zoals huizen.
En de banken kunnen alles flikken zoals schuldeisen bij wanbetaling door onschuld zoals faillissement.
Als je nou geld had zonder tegenprestatie dus zonder schulden. Zonder de mannetjes die in pakken rondlopen de gehele dag en de eene na de andere bonus binnenharken. Mensheid is achterlijk.
Dat is het mooie van crypto gewoon zelf ''waarde'' printen.
Nee, dat komt omdat er te weinig aanbod van huizen is terwijl de vraag gigantisch is.Tegelijkertijd wil iedereen die al een huis heeft niet dat er meer huizen in de wijk worden gebouwd, want dat betekent meer aanbod en dus een daling van je eigen woningwaarde.A87 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 12:06:
Heeft niks te maken met geld printen.
Laten we maar weer gewoon 10kg rijst ruilen tegen een USB stick, jaGeld = Bezit/Schuld... 1 iemand rijk 1 iemand arm.
Eikels zijn het! Ik verkoop ook graag dingen, maar als je daar dan het geld niet voor hebt, nou laat dan maarEn de banken kunnen alles flikken zoals schuldeisen bij wanbetaling door onschuld zoals faillissement.
Gratis geld! Goed idee.Als je nou geld had zonder tegenprestatie dus zonder schulden.
Euhm nee, die waarde bestaat alleen omdat iemand het wil hebben voor de vraagprijs. Er wordt geen geld geprint. Als jij je crypto's verkoopt is het iemand anders die 'schuld' krijgt. Het is eigenlijk net... geld!Dat is het mooie van crypto gewoon zelf ''waarde'' printen.
Ik denk dat je je daar vergist aangezien de waarde(ring) van werk gaat stijgen als niemand het meer doet, en dus de beloning voor degenen die WEL werken ook.ggj87 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:08:
[...]
Dan zou helemaal niemand nog werken of iig héél wat minder mensen. Waarom zou je ook als je het toch zo krijgt? Je krijgt geld in ruil voor werk. Werk je niet? Dan ook geen geld.
Anyway, over 25 jaar heeft niemand nog werk door de (geertwildersstem) robotisering die het werk van de hardwerkende nederlander inpikt (/geertwildersstem)dus voor die tijd even zorgen dat je bij de top 1% komt te zitten.
Homo Ludens.
Zo'n systeem werkt toch helemaal niet? Dan moet je enorm veel geld betalen voor mensen die nog wel willen werken en alle producten en diensten die daar weer achter zitten én geld aan mensen die niet willen werkendeppenboks schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:14:
[...]
Ik denk dat je je daar vergist aangezien de waarde(ring) van werk gaat stijgen als niemand het meer doet, en dus de beloning voor degenen die WEL werken ook.
Anyway, over 25 jaar heeft niemand nog werk door de (geertwildersstem) robotisering die het werk van de hardwerkende nederlander inpikt (/geertwildersstem)dus voor die tijd even zorgen dat je bij de top 1% komt te zitten.
Homo Ludens.
Ik heb wat coins over die nergens anders meer verhandeld worden, en het is niet de moeite om een account voor aan te gaan maken. Evt. kan ik er een airdrop van maken of ze verkopen of wat dan ook, maar als niemand daar een account heeft zal dat ook weinig zin hebben. Of iemand moet ze in een eigen wallet op willen slaan.
Het gaat om:
412 CrowdCoins (CRC), huidige koers $0.03, alleen nog verhandeld op Stocks.exchange
41 DCORP (DRP), huidige koers $0.19, alleen nog verhandeld op Mercatox
[ Voor 8% gewijzigd door Specy op 30-05-2018 13:20 ]
Niet helemaal, je verkoopt om winst te pakken in de meeste gevallen, en je koopt in de hoop wist te pakken.ggj87 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:13:
@A87 Ik snap niet wat je met zo'n gedachtegoed in crypto doet. Hoe denk je dat jij aan winst komt? Dat komt van iemand anders die jouw munten overkoopt, te duur dus. Die blijft als jij op een piek verkoopt met een hele zak dure munten achter. Dat is ook 1 iemand rijk, 1 iemand armer...
Wordt niemand armer van
De helft van de bevolking is dan al dood, joh. Er zijn al zo veel mensen overleden de laatste tijd, ook veel te jong, er horen allang alarmbellen af te gaan. Maar nee, het gaat goed met Nederland, we zijn grotendeels gelukkig met wat wij hebben. De criminaliteit valt mee op een paar overvallen en kopschoppers per dag na. De medische industrie bloeit op, helaas kan de "gewone" mens het niet betalen en wordt het niet vergoed in het basispakket. Zieken worden zieker, ondanks die peperdure verplichte zorgverzekering met natuurlijk de eigen bijdrage die een enorme drempel vormt voor mensen die al krap zitten. Dan maar niet.deppenboks schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:14:
[...]
Ik denk dat je je daar vergist aangezien de waarde(ring) van werk gaat stijgen als niemand het meer doet, en dus de beloning voor degenen die WEL werken ook.
Homo Ludens.
AI neemt al snel de fabriekswerkersbanen over, daarna krijg je automatische loketten/kassa's, bezorgers, taxi's, etc. Blijft weinig over. En hoe moeten deze mensen dan rond komen iedere maand? Er zullen er te veel van zijn om op te kunnen vangen door de staat. En deze mensen moeten ook gewoon kunnen blijven eten. Het wordt voor velen in ieder geval geen Utopia. Conspiracytheory buitengelaten.
Eigenlijk heeft de koper het 't makkelijkst, die kan op z'n luie kont gaan zitten.Slux schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:19:
[...]
Niet helemaal, je verkoopt om winst te pakken in de meeste gevallen, en je koopt in de hoop wist te pakken.
Wordt niemand armer van
De verkoper zit ineens met een grote bag fiat. Actief op vakantie te gaan > zwemmerseczeem. Of tijdens de verbouwing een grote berg witzand in de tuin > waait zo je mond en ogen in. Bah bah bah
Maar wat bedoel je met veel mensen, ook jong, die overleden zijn met alarmbellen? Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt...
Dat andere, och. Dat is bij elke revolutie tot nu toe geroepen. Er komt vast weer ander werk voor in de plaats. Kan even duren en een tijdje voor wat onrust zorgen, maar alle eerdere revoluties (automatisering, industriele revolutie enz) zijn goedgekomen.
[ Voor 39% gewijzigd door Specy op 30-05-2018 13:38 ]
Als robots met een geertwilders stem komen dan denk ik dat drie kwart van de Nederlanders direct zelfmoord plegen.deppenboks schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:14:
[...]
Homo Ludens.
Geertwilders is zo 2015 het is nu FVD
Pilletjes, voor wat? een dosis realiteit? Ja, daar let jij natuurlijk niet op, dat er al heel veel jonge mensen zijn overleden aan een hartstilstand. Om dan nog te zwijgen over het aantal steeds jonger gestorven volwassenen.Specy schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:37:
@Greymore1 Vergeet je je pilletjes niet in te nemen?
Maar wat bedoel je met veel mensen, ook jong, die overleden zijn met alarmbellen? Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt...
Dat andere, och. Dat is bij elke revolutie tot nu toe geroepen. Er komt vast weer ander werk voor in de plaats. Kan even duren en een tijdje voor wat onrust zorgen, maar alle eerdere revoluties (automatisering, industriele revolutie enz) zijn goedgekomen.
"Dat andere, och" Echt zo een die denkt dat het allemaal wel mee zal vallen. Wat dus echt niet het geval zal zijn. De mensheid heeft nog nooit zo'n revolutie meegemaakt, waarbij een merendeel van de taken compleet worden overgenomen. Er is namelijk al een tijd een discussie gaande wat voor werk deze mensen moeten gaan doen, aangezien het werk wat zij kunnen gaan doen met hun scholing of ervaring dus is overgenomen en dan blijft er niet veel over als de landbouw of ander menselijk werk. Hoewel er in de landbouw dan ook al genoeg AI te vinden is. En deze mensen moeten dan ook scholing gaan volgen, wat ook weer betaald moet worden. Het gaat hier over miljoenen mensen, geen klein straatje ofzo.
Dude!!!!Greymore1 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:49:
[...]
Pilletjes, voor wat? een dosis realiteit? Ja, daar let jij natuurlijk niet op, dat er al heel veel jonge mensen zijn overleden aan een hartstilstand. Om dan nog te zwijgen over het aantal steeds jonger gestorven volwassenen.
"Dat andere, och" Echt zo een die denkt dat het allemaal wel mee zal vallen. Wat dus echt niet het geval zal zijn. De mensheid heeft nog nooit zo'n revolutie meegemaakt, waarbij een merendeel van de taken compleet worden overgenomen. Er is namelijk al een tijd een discussie gaande wat voor werk deze mensen moeten gaan doen, aangezien het werk wat zij kunnen gaan doen met hun scholing of ervaring dus is overgenomen en dan blijft er niet veel over als de landbouw of ander menselijk werk. Hoewel er in de landbouw dan ook al genoeg AI te vinden is. En deze mensen moeten dan ook scholing gaan volgen, wat ook weer betaald moet worden. Het gaat hier over miljoenen mensen, geen klein straatje ofzo.
Jij bent immuun voor de chemtrails!!!
Wel eens van de industriële revolutie gehoord overigens, zelfde verhaal en er zijn nu meer banen dan ooit.
Je kan ook te bang zijn.
Waarom heb je het over chemtrails. Statistieken laten duidelijk zien dat er sinds 2012 tot heden een duidelijke verhoging in de sterftecijfers te zien is. En hoor steeds vaker om mij heen dat er mensen, ook veel jongeren en plotseling, zijn overleden aan een hartaanval. We steken liever de koppen in het zand merk ik alweer. Niks aan het handje, we zijn allemaal kerngezond en gelukkig. Hah.Flagg schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:59:
[...]
Dude!!!!
Jij bent immuun voor de chemtrails!!!Er zal zo een zwart busje voor je huis stoppen en dan 10 minuten later weer een statistiek met een "hartstilstand" wink wink, nudge nudge.
Wel eens van de industriële revolutie gehoord overigens, zelfde verhaal en er zijn nu meer banen dan ooit.
Je kan ook te bang zijn.
https://www.volkskrant.nl...oor-hartinfarct~b082f2b5/Greymore1 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 14:06:
[...]
Waarom heb je het over chemtrails. Statistieken laten duidelijk zien dat er sinds 2012 tot heden een duidelijke verhoging in de sterftecijfers te zien is. En hoor steeds vaker om mij heen dat er mensen, ook veel jongeren en plotseling, zijn overleden aan een hartaanval. We steken liever de koppen in het zand merk ik alweer. Niks aan het handje, we zijn allemaal kerngezond en gelukkig. Hah.
Ja, heb gisterochtend nog 'gewaarschuwd' in het handelstopic..Greymore1 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:12:
Heeft er iemand nog wat van die THETA stijging mee kunnen pakken vandaag?
Is het niet heel kort door de bocht door sterftegevallen onder jongeren daaraan toe te schrijven? Waarom ligt het niet aan een slechte opvoeding en dus ongezond eten/levensstijl?Greymore1 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 14:06:
[...]
Waarom heb je het over chemtrails. Statistieken laten duidelijk zien dat er sinds 2012 tot heden een duidelijke verhoging in de sterftecijfers te zien is. En hoor steeds vaker om mij heen dat er mensen, ook veel jongeren en plotseling, zijn overleden aan een hartaanval. We steken liever de koppen in het zand merk ik alweer. Niks aan het handje, we zijn allemaal kerngezond en gelukkig. Hah.
vinger aan de pols topic aan het worden hier?
Sinds 1993 is de grondprijs ook al 3x over de kop...Richh schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:09:
[...]
Nee, dat komt omdat er te weinig aanbod van huizen is terwijl de vraag gigantisch is.Tegelijkertijd wil iedereen die al een huis heeft niet dat er meer huizen in de wijk worden gebouwd, want dat betekent meer aanbod en dus een daling van je eigen woningwaarde.
Heeft niks te maken met geld printen.
In 1993 was alles 3x zo goedkoop. Maar dat bevestigt toch ook alleen maar wat ik zeg
Verwijderd
Wat lul je nou, sinds 2012 (en verder terug) is het sterftecijfer van mensen tussen de 0 en 65 steeds verder afgenomen. Alleen het aantal ouderen dat sterft wordt steeds groter, wat ook niet vreemd is aangezien we steeds ouder worden.Greymore1 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 14:06:
Statistieken laten duidelijk zien dat er sinds 2012 tot heden een duidelijke verhoging in de sterftecijfers te zien is.
Zet je aluhoedje maar weer af, tis al warm genoeg.
Niet om het een of ander, maar het CBS beweert het tegenovergestelde.Greymore1 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 14:06:
[...]
Jonge mensen overlijden steeds minder snel:
http://statline.cbs.nl/St...DR=G3,T,G1&STB=G2,G4&VW=T
https://decorrespondent.n...zijn/32306617563-e1d66655Richh schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 14:15:
[...]
In 1993 was alles 3x zo goedkoop. Maar dat bevestigt toch ook alleen maar wat ik zeg
In verhouding is het gewoon te duur
[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 30-05-2018 14:17 ]
Greymore1 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 14:06:
[...]
Verwijderd
In 2000 stierven er zo'n 13.000 mensen aan een hartaanval, in 2016 maar 5000.Greymore1 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 14:06:
En hoor steeds vaker om mij heen dat er mensen, ook veel jongeren en plotseling, zijn overleden aan een hartaanval.
Dus goed nieuws, het worden er steeds minder!
13000 naar 5000? Goh, het lijkt de Bitcoin-koers wel!Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 14:18:
[...]
In 2000 stierven er zo'n 13.000 mensen aan een hartaanval, in 2016 maar 5000.
Dus goed nieuws, het worden er steeds minder!
Eens. Ga dan lekker naar fok.nlniels0123456 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 14:19:
Kunnen we het ook weer gewoon over Crypto hebben?
[ Voor 96% gewijzigd door Flagg op 30-05-2018 14:22 ]
Nou een ongezonde levensstijl waarbij voeding een rol zou spelen komt meestal wat later op de leeftijd naar voren, tenzij er al wat zwakheden in het lichaam aanwezig zijn, waaronder het hart. En vaak is dat ook een genetische aandoening, dus dan zou er als een van de ouders er al mee kampt, je kind er natuurlijk ook voor laten nakijken.hellsau schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 14:12:
[...]
Is het niet heel kort door de bocht door sterftegevallen onder jongeren daaraan toe te schrijven? Waarom ligt het niet aan een slechte opvoeding en dus ongezond eten/levensstijl?
Als je even zoekt dan merk je al snel dat er heel veel mensen zijn die last hebben van hartkloppingen en een verstoort hartritme. Waar we dat aan toe kunnen schrijven moet je zelf maar invullen.
Jij had het over "vanaf 2012"
Back to Crypto. Ik wil weer mee doen, damn dip.
Red Bull en XTCGreymore1 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 14:23:
[...]
Als je even zoekt dan merk je al snel dat er heel veel mensen zijn die last hebben van hartkloppingen en een verstoort hartritme. Waar we dat aan toe kunnen schrijven moet je zelf maar invullen.
Nee niet ontopic.... Hier baseer jij je verhaal op????Greymore1 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 14:06:
[...]
https://www.indexmundi.com/g/g.aspx?c=nl&v=26&l=nl
En dan even heel handig vanaf 2012 kiezen als je begindatum?
Echt hoor dat je het überhaupt durft is bewonderenswaardig...
En ja vergrijzing.
Dat het zeer linkse DeCorrespondent stelt dat 'vraag en aanbod' een slecht iets is, dat zal niemand verbazen.A87 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 14:16:
[...]
https://decorrespondent.n...zijn/32306617563-e1d66655
In verhouding is het gewoon te duur
Misschien moet je eens kijken wat voor gevolgen de woningmarktideeën van Bush hadden op de wereldeconomie. Een paar omvallende banken uit de USA zijn de stichters van de kredietcrisis. En waarom zijn die banken omgevallen? Juist: omdat iedereen structureel veel meer mocht lenen dan wat men ooit terug kon betalen.Als de woningwaarde niet meer genoeg is om de schuld af te lossen, dan is het verlies voor de bank. De prijzen van woningen kunnen in de Verenigde Staten dan ook veel makkelijker dalen. Woningbezitters zijn minder bang om met een verlies te verkopen, omdat het restschuldgevaar er nauwelijks is.
Dat de woningmarkt, vooral in de steden, uit z'n voegen barst en dat de prijzen daarom bizar stijgen, dat ben ik helemaal met je eens. De oplossing is bijbouwen en bouw landelijk aansturen in plaats van de lokale politiek (die tegen is) die beslissing te laten nemen. Ons huidige systeem werkt prima, zolang vraag en aanbod maar een beetje hand in hand gaan. Maar dat gaat het dus niet.
Hoe bedoel je, durft. Wat ik had gebruikt ging niet verder als 2012. Dus even rustig aan doen. En toch als je kijkt naar 2011 en 2017 ligt het sterftecijfer wel hoger in 2017, en in 2018 was deze op de grafiek die ik had gebruikt alweer hoger dan in 2017. Dus ja, er is duidelijk sprake van een stijging.Flagg schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 14:28:
[...]
Nee niet ontopic.... Hier baseer jij je verhaal op????
https://www.indexmundi.com/g/g.aspx?c=nl&v=26&l=nl
En dan even heel handig vanaf 2012 kiezen als je begindatum?
Echt hoor dat je het überhaupt durft is bewonderenswaardig...
En ja vergrijzing.
Zo, allebei een aai over de bol, kunnen we nu kappen met deze discussie?
Back 2 cryto, MOON LAMBOOO!!
Ja een lichte stijging wat simpelweg vergrijzing met zich meebrengt. En dan drama gaan roepen, en vooral al die jongeren!!! Welke in vredesnaam?Greymore1 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 14:34:
[...]
Hoe bedoel je, durft. Wat ik had gebruikt ging niet verder als 2012. Dus even rustig aan doen. En toch als je kijkt naar 2011 en 2017 ligt het sterftecijfer wel hoger in 2017, en in 2018 was deze op de grafiek die ik had gebruikt alweer hoger dan in 2017. Dus ja, er is duidelijk sprake van een stijging.
Het erge is is dat mensen dat soort verhalen van jouw grif geloven en het gaan lopen herhalen alsof er iets vreselijks aan het gebeuren is.
Ja het zou ook eens ergens over gaan, da's eng natuurlijk....niels0123456 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 14:35:
![]()
Zo, allebei een aai over de bol, kunnen we nu kappen met deze discussie?
Back 2 cryto, MOON LAMBOOO!!![]()
Maar ik wil Greymore wel ff een dikke knuffel geven hoor.
Niet te stevig knuffelen anders krijg hij acuut stress syndroom.Flagg schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 14:40:
[...]
Ja het zou ook eens ergens over gaan, da's eng natuurlijk....![]()
Maar ik wil Greymore wel ff een dikke knuffel geven hoor.![]()
En blijkbaar is de electroneum hardfork mislukt? Was er zelf niet zo mee bezig maar zag het vaak voorbijkomen in dit topic.
[ Voor 16% gewijzigd door Beaulion op 30-05-2018 14:45 ]
Super eng!Flagg schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 14:40:
[...]
Ja het zou ook eens ergens over gaan, da's eng natuurlijk....
De eerste keer was mislukt, de tweede keer weet ik eigenlijk niet, die moet nu ongeveer plaatsvinden geloof ik.Beaulion schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 14:43:
[...]
Niet te stevig knuffelen anders krijg hij acuut stress syndroom.
En blijkbaar is de electroneum hardfork mislukt? Was er zelf niet zo mee bezig maar zag het vaak voorbijkomen in dit topic.
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 30-05-2018 15:18 ]
Zero.
We zitten al 7500+Pelox schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 15:15:
Maar waar gaan we heen.. 7500+ of weer terug naar de 7of lager.. Wie gooit er even een muntje op?
Kop!Pelox schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 15:15:
Maar waar gaan we heen.. 7500+ of weer terug naar de 7of lager.. Wie gooit er even een muntje op?
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!