Het is nog steeds een prima inkoop moment al zeg ik het zelf. Of wacht je tot we naar 6.8k gaan? Dat is de natte droom van de bears, maar kan je vertellen: het gaat niet gebeuren.DJ-Promo schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 19:06:
Is aardig groen vandaag, wilde misschien wat bijkopen als het verder ging zakken.
Zat eigenlijk te wachten tot ie onder de 7k ging schieten. Bleef dus boven de 7.1k.Tominatie schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 19:07:
[...]
Het is nog steeds een prima inkoop moment al zeg ik het zelf. Of wacht je tot we naar 6.8k gaan? Dat is de natte droom van de bears, maar kan je vertellen: het gaat niet gebeuren.
DJ-Promo schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 19:06:
Is aardig groen vandaag, wilde misschien wat bijkopen als het verder ging zakken.
Zelfs lager geweest.DJ-Promo schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 19:08:
[...]
Zat eigenlijk te wachten tot ie onder de 7k ging schieten. Bleef dus boven de 7.1k.
Als je denkt dat t omlaag gaat, short Bitcoin to gain more bitcoinDJ-Promo schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 19:06:
Wat is de tussenstand eigenlijk? @Verwijderd De OTA.
[ Voor 5% gewijzigd door Beaulion op 29-05-2018 19:21 ]
Verwijderd
Van wat?
Nee ik denk dat RLC klaar is, hoop dat tron nog wat gaat doen vannacht
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2018 19:21 ]
Go ARK, go RLC, go GVT, go CSC, go BTC...whatever, just go!
Ik stel voor dat we een crypto party houden met z'n allen als BTC een nieuwe alltime high bereikt
*voorwaarde is wel dat Linda ook komt
Ik stel voor dat we een crypto party houden met z'n allen als BTC een nieuwe alltime high bereikt
*voorwaarde is wel dat Linda ook komt
[ Voor 11% gewijzigd door BrainBugs op 29-05-2018 19:24 ]
Verwijderd
Dan kunnen we met gemak paleis soestdijk af hurenBrainBugs schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 19:22:
Hoop dat je groot woont ... 44 Lambo's voor de deur neemt wel wat ruimte in.BrainBugs schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 19:22:
Verwijderd
Ik 13,13
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2018 19:27 ]
Bussloo is hier redelijk dicht in de buurt. Schijnen wel eens vaker feestjes gegeven te worden. Plek genoeg voor de lambo'sTurbo-Puppy schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 19:24:
[...]
Hoop dat je groot woont ... 44 Lambo's voor de deur neemt wel wat ruimte in.
Oh, en na betaling van een x bedrag is alles verder gratis. Behalve de dip, got to buy the dip
[ Voor 13% gewijzigd door BrainBugs op 29-05-2018 19:31 ]
Nou GVT mag van mij weer even zakken, heb op 0.0018 een groot gedeelte verkocht voor een swingtrade. Er staan btw nog steeds 66 GVT open voor sell op 0.0018 dus mocht je me dwars willen zitten
Komaan, op naar 14,14Ton Hasselt schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 19:35:
Gvt nu $13,41
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
1 minuut voor 10 verkoop ik er 1000 voor 13,42.
Kan iemand anders misschien even een screenshotje maken van GVT om 22:00? Ben dan nog in de gym denk ik.
RLC wat ben je toch aan doen.
Mensen ik kom vandaag even melden dat ik zojuist dakloos ben geworden
Doe ik wel.Tominatie schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 19:45:
Kan iemand anders misschien even een screenshotje maken van GVT om 22:00? Ben dan nog in de gym denk ik.
mprkooij schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 19:46:
RLC wat ben je toch aan doen.
Touché
RLC heeft me diep in de steek gelaten vandaag... Announcement my ass
[ Voor 25% gewijzigd door mprkooij op 29-05-2018 20:00 ]
Zou nu even afwachten of de 7.8k gebroken kan worden. Het kan best dat we op 7.7k/7.8k alsnog omlaag gaan richting die 7k. We zitten nu zowat een half jaar in een downtrend en het zou leuk zijn als ie nu over is, maar dat het niet zo is kan helaas nog steeds heel goed.DJ-Promo schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 19:08:
[...]
Zat eigenlijk te wachten tot ie onder de 7k ging schieten. Bleef dus boven de 7.1k.
We gaan alweer terug naar de $7400, fake uitbraak dus naar $7500 lijkt het.PilatuS schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 20:13:
[...]
Zou nu even afwachten of de 7.8k gebroken kan worden. Het kan best dat we op 7.7k/7.8k alsnog omlaag gaan richting die 7k. We zitten nu zowat een half jaar in een downtrend en het zou leuk zijn als ie nu over is, maar dat het niet zo is kan helaas nog steeds heel goed.
maar in China is zon beetje alles een scam,.
YouTube: SCAMMERS are Everywhere in CHINA!
Zeker ook veel crypto, geen goed gevoel over iig.
De mentaliteit van die mensen wordt even goed blootgelegd hier.
[ Voor 17% gewijzigd door A87 op 29-05-2018 20:25 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Verwijderd
Mee eens, maar je moet ergens toeslaan en nu is cheapPilatuS schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 20:13:
[...]
Zou nu even afwachten of de 7.8k gebroken kan worden. Het kan best dat we op 7.7k/7.8k alsnog omlaag gaan richting die 7k. We zitten nu zowat een half jaar in een downtrend en het zou leuk zijn als ie nu over is, maar dat het niet zo is kan helaas nog steeds heel goed.
Mooi als je voor dat deze stijging begon hebt gekocht, maar nu vind ik een slecht idee. Wacht dan tot de eerste resistance gebroken word. Tuurlijk moet je ergens inkopen, maar nu is geen slim idee.Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 20:15:
[...]
Mee eens, maar je moet ergens toeslaan en nu is cheap
Edit: Waar we nu zitten is gewoon een hele slechte plek. Er is geen enkele zekerheid dat we naar de 8k gaan en terugvallen ergens rond de 7.8k is heel goed mogelijk. Dan gaan we dus alsnog naar de 7k en lager. Of wachten tot de 7.8k met overtuiging gebroken wordt, of lekker wachten tot je goedkoop kan kopen. Die 300 omhoog is de 1000 omlaag niet waard.
Het kan alle kanten op. Dat we even terugvallen bij de 7500 zegt niets.gabn88 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 20:14:
[...]
We gaan alweer terug naar de $7400, fake uitbraak dus naar $7500 lijkt het.
[ Voor 47% gewijzigd door PilatuS op 29-05-2018 20:20 ]
Just saying.... https://www.kalender-365.nl/maan/maanstanden.html
Zag ZRX gaan. 🤗
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Beste uitleg over Bitcoin ooit!
Art of the problem (heb ik in 2013 in een van mijn eerste blog posts over Bitcoin ook al gebruikt) kom d'er maar in.
Art of the problem (heb ik in 2013 in een van mijn eerste blog posts over Bitcoin ook al gebruikt) kom d'er maar in.
[ Voor 16% gewijzigd door Kain_niaK op 29-05-2018 21:03 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Verwijderd
https://www.powned.tv/artikel/bitcoin-nooit-meer-werken
Voor iedereen die zich afvraagt hoe het momenteel met Didi Taihuttu (die knaap van de 'bitcoin family') gaat: goed.
Voor iedereen die zich afvraagt hoe het momenteel met Didi Taihuttu (die knaap van de 'bitcoin family') gaat: goed.
Ik vind hem zo legend, deze mensen moeten er meer zijn. Gewoon schijt aan de haters die zeggen bubbel dit bubbel dat. Waarschijnlijk had hij zoveel gesmoked en dacht ewa gap ik gooi gewoon alles wat ik heb in een digitaal muntje. #LEGENDVerwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:10:
https://www.powned.tv/artikel/bitcoin-nooit-meer-werken
ONT gaat ook door het geluid zeg, jammer dat ik ze niet meer heb
Verwijderd
Ja echt een vrije geest. Fuck the system. Ook mooi hoe hij het brengt: we kiezen voor een minimalistische levensstijl, niet voor armoede.Tominatie schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:14:
[...]
Ik vind hem zo legend, deze mensen moeten er meer zijn. Gewoon schijt aan de haters die zeggen bubbel dit bubbel dat. Waarschijnlijk had hij zoveel gesmoked en dacht ewa gap ik gooi gewoon alles wat ik heb in een digitaal muntje. #LEGEND
Ooit ben ik de grootste Nederlandse crypto whale die er is en dan mag ik ook m'n verhaal doen bij politiek correcte programma's als Pauw, Wereld draait door enz.. Dan ga ik daar leuk vertellen over hoe wij hier als crypto-community allemaal lambo's rijden. Fuck the syst3m.
Je spreekt voor je beurtTominatie schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:20:
Ooit ben ik de grootste Nederlandse crypto whale die er is en dan mag ik ook m'n verhaal doen bij politiek correcte programma's als Pauw, Wereld draait door enz.. Dan ga ik daar leuk vertellen over hoe wij hier als crypto-community allemaal lambo's rijden. Fuck the syst3m.
NEO +12.5%
baas boven baasRaptorXS schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:22:
[...]
Je spreekt voor je beurtMaar lang leve de lol!
GVT blijft ook maar doorgaan, @TomTorquay misschien win je wel op deze manier
Wat had ie?Tominatie schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:25:
GVT blijft ook maar doorgaan, @TomTorquay misschien win je wel op deze manier
$14,14 had ik
Staat nu op 13.67, omhoog met die handel!
Gaat erom spannen met Tom, Ton, Grono en Dart nog in de race. Zou ook wel grappig zijn als Tias ermee vandoor gaat als bitcoin een sprint trekt naar 8k, kan dat zo.Dit zijn de deelnemers van de TWEAKERS AIRDROP
@DJ-Promo - $11,98
@Verwijderd - $13,13
@BrainBugs - $11,82
@Ton Hasselt - $13,42
@hazecase - $12,01
@TuutjDrie - $12,25
@TomTorquay - $14,14
@tias86 - $16,33
@Chris.nl - $11,66
@Ypuh - $11,81
@Taro - $11,28
@Grono112 - $13,37
@Verwijderd - $12,65
@Verwijderd - $11,42
@Beaulion - $12,36
Wie is Grono?Tominatie schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:29:
[...]
Gaat erom spannen met Tom, Ton, Grono en Dart nog in de race. Zou ook wel grappig zijn als Tias ermee vandoor gaat als bitcoin een sprint trekt naar 8k, kan dat zo.
Is dat zo?Tominatie schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:33:
Denken jullie dat TRX nog een sprintje gaat trekken? RLC is officieel dood verklaard dus daar ga ik maar niet aan beginnen.
Heb er vandaag nog 7500 bijgekocht, heb er nu 15000.Tominatie schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:33:
Denken jullie dat TRX nog een sprintje gaat trekken? RLC is officieel dood verklaard dus daar ga ik maar niet aan beginnen.
Goh ... ik heb kennelijk RLC ingeruild voor ZRX .. niet dat ik het me kan heugen, maar ik maak zowaar eens winst. Je kan er amper een avond van stappen, maar ti's winst. Meestal sta ik na een trade er 3 meijer achteraan te gooien.
Sterk heb er zojuist op 849 63000 van gekocht, moet wachten totdat GVT weer onder mijn verkoopbedrag komt dusja nu maar beetje traden.Ton Hasselt schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:34:
[...]
Heb er vandaag nog 7500 bijgekocht, heb er nu 15000.
Koop ook wat NULS! Mainnet voor het einde van de maand, backed door de chinese regering, een hele hoop goeds. NULSdeep.Ton Hasselt schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:34:
[...]
Heb er vandaag nog 7500 bijgekocht, heb er nu 15000.
Ik vanmorgen op 829. 😋Tominatie schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:35:
[...]
Sterk heb er zojuist op 849 63000 van gekocht, moet wachten totdat GVT weer onder mijn verkoopbedrag komt dusja nu maar beetje traden.
pfoe lekker hoor, ik heb ook niks te klagen. Zou mooi zijn als TRX weer een sprintje weet te trekken naar de 1000sats
Moet makkelijk kunnen.Tominatie schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:39:
[...]
pfoe lekker hoor, ik heb ook niks te klagen. Zou mooi zijn als TRX weer een sprintje weet te trekken naar de 1000sats
Indd, dat is het enige wat ik wel oké vindt aan de Aziaten. Die pushen dat ding altijd
Ze kijken daar niet zo nauw, of wel???Tominatie schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:41:
[...]
Indd, dat is het enige wat ik wel oké vindt aan de Aziaten. Die pushen dat ding altijd
Hmmmmmm RLC omzetten naar TRX of niet.. Twijfels
Niet doen, komt wel goed.mprkooij schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:46:
Heb er ook nog 500.
Gaan er no way uit.
Ik zit met hetzelfde maar dan omgekeerd. Toch misschien TRX inwisselen voor RLC, misschien is hij wel schijndood en gaat 'ie straks moonen.mprkooij schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:46:
Verwijderd
Ik zag gister RCL al in de rij staan bij de stop maar weg in de kast coins.
Meteen de deur uit gedaan
Aah joh ... je praat er nu over alsof het Litecoins zijn ... 2 dagen geen stijging, hier doen we het al 4 maanden zonder één dubbeltje te verdienen.Tominatie schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:49:
[...]
Ik zit met hetzelfde maar dan omgekeerd. Toch misschien TRX inwisselen voor RLC, misschien is hij wel schijndood en gaat 'ie straks moonen.
Gewoon op je beurt wachten.
Ik zou zeggen, de helft in RLC en de andere helft in TRX.Tominatie schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:49:
[...]
Ik zit met hetzelfde maar dan omgekeerd. Toch misschien TRX inwisselen voor RLC, misschien is hij wel schijndood en gaat 'ie straks moonen.
Had je wel ff mogen meldenVerwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:50:
Ik zag gister RCL al in de rij staan bij de stop maar weg in de kast coins.
Prima plan, i will take that small profit. Loveu tronTon Hasselt schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:51:
[...]
Ik zou zeggen, de helft in RLC en de andere helft in TRX.
Misschien doe ik dat ook welTon Hasselt schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:51:
[...]
Ik zou zeggen, de helft in RLC en de andere helft in TRX.
Lekker die verkoelende regen. Mocht het ooit wat opleveren dan verhuis ik naar een land waar het vrijwel altijd regent.
Nederland?Greymore1 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:53:
Lekker die verkoelende regen. Mocht het ooit wat opleveren dan verhuis ik naar een land waar het vrijwel altijd regent.
Het regent hier mij niet vaak genoeg. Die vieze hitte hoeft van mij niet zo. Ik koop wel zo'n "cloudmaking machine" maak ik mijn eigen regenwolkjes. Plaatselijke buitjes het hele jaar door.
Je kan ook onder de douche gaan staan.Greymore1 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:57:
[...]
Het regent hier mij niet vaak genoeg. Die vieze hitte hoeft van mij niet zo. Ik koop wel zo'n "cloudmaking machine" maak ik mijn eigen regenwolkjes. Plaatselijke buitjes het hele jaar door.
Je zou is de Nambikwara stam kunnen bezoeken in het tropisch regenwoud, daar regent het pas vaak. Alleen leef je daar wel heel primitief.Greymore1 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:57:
[...]
Lijkt me duidelijk wie de winnaar is, onze enige echte Ton.
Ik snap er niks van, wat heb je gewonnen ?
Gefeliciteerd Tonnetje, stuur je wallet adress voor EVX coins even in pm
Bedankt kerel.Tominatie schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 22:02:
Gefeliciteerd Tonnetje, stuur je wallet adress voor EVX coins even in pm
Waar hebben ze die muntjes?
Ik haat die bloedhete dagen, de hele dag drinken (en bloaten) helemaal doorweekt in het zweet, buiten in schaduw 33 graden... dan onwel voelen weer een liter water + douchen voor 2e keer. ppfffffffffffffffffffffffffffGreymore1 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:53:
Ik liep net buiten in de regen, VET relex.
[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 29-05-2018 22:06 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
https://coinmarketcap.com/currencies/everex/#marketsTon Hasselt schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 22:04:
[...]
Bedankt kerel.![]()
Waar hebben ze die muntjes?
EVX staat also op binance.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!