Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.890 views

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:59
Toch duidelijk dat een total marketcap van 1tril dollars veel te overvalued is tegen eind dit jaar. Dat was de 820biljoen al begin dit jaar. Crypto keert terug naar normale waardering waarmee ik niet wil beweren dat het niet nogmaals zal boomen maar buy the dip.....tja...Wat is de dip ? Voor hetzelfde geld zakken we nog 100biljoen

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:25
Kom op nog ff dieper dan stap ik weer in

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04 07:13
goeiemorgen Bog

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Slux schreef op maandag 28 mei 2018 @ 08:15:
[...]

Ik zit de laatste dagen dat IDEX te volgen maar ik snap nog steeds niet dat je er met arbitrage handel geld kan verdienen en zelfs meerdere keren per dag 5% kan pakken ?

Kan je eens uitleggen hoe je het nou precies doet ?
Of je koopt het goedkoper op IDEX op en verkoopt het dan voor de actuele vaak hogere prijs op een andere exchange, of vice versa en je verkoopt het op IDEX. Soms moet je even wachten voordat er iemand koopt of verkoopt, maar met 5% marges en soms ook meer is dat het wachten wel waard. Mensen doen vaak munten weg voor spotprijzen, ruim 10-20% onder de vraagprijs dan op andere exchanges. Jij moet dan wel klaarstaan met een buy-order en als eerste. Met dat laatste ben ik dan de hele dag bezig om te 1-uppen en ik als eerste aan de beurt ben. Werken voor mijn geld. En er zijn ook munten die, door het lage volume en weinig nieuws vaak gedumpt worden en ik er dan een buy-ordertje voor heb staan zoals deze morgen. Pak ik 10-12% op.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11 21:30
Vandaag ontvang ik eindelijk mijn vakantiegeld en daarvan steek ik 0 in de crypto's *O*

Zero.

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11:54
Ik denk dat er heel wat moet gebeuren willen we de btc het einde van het jaar op $15k zien staan. Vorig jaar hadden we rond deze tijd elke maand 3 keer een nieuws bericht dat er weer een grens was gebroken. Nu nauwlijks nieuws en wat er komt is negatief. Kortom, komt wel weer goed

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Greymore1 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 08:21:
[...]

Of je koopt het goedkoper op IDEX op en verkoopt het dan voor de actuele vaak hogere prijs op een andere exchange, of vice versa en je verkoopt het op IDEX. Soms moet je even wachten voordat er iemand koopt of verkoopt, maar met 5% marges en soms ook meer is dat het wachten wel waard. Mensen doen vaak munten weg voor spotprijzen, ruim 10-20% onder de vraagprijs dan op andere exchanges. Jij moet dan wel klaarstaan met een buy-order en als eerste. Met dat laatste ben ik dan de hele dag bezig om te 1-uppen en ik als eerste aan de beurt ben. Werken voor mijn geld. En er zijn ook munten die, door het lage volume en weinig nieuws vaak gedumpt worden en ik er dan een buy-ordertje voor heb staan zoals deze morgen. Pak ik 10-12% op.
Zal wel aan mij liggen maar IDEX is vaak duurder dan andere, en het volume is om te huilen op IDEX als er al handel is in sommige pairs, de bedragen met fee's zijn dan helemaal niet rendabel voor arbitrage handel.

Mensen doen daar 10-20 % onder de vraag prijs weg ? dus meeste zijn market orders op IDEX en jij hebt dan je buy order daar op klaar staan ? waarom zouden ze dat daar doen ? en dan snap ik nog steeds niet dat je wacht om als eerste aan de beurt te zijn als er al amper handel is ?
questions, questions :)

Op welke ETH pairs zit je nu te kijken dat je 10-12% kan pakken ? misschien kan ik hem dan volgen.
Als voorbeeld een EOS heeft amper 60ETH handel op IDEX in de laatste 24 uur, hoe kan je daar dan op traden ?

[ Voor 6% gewijzigd door Slux op 28-05-2018 08:38 ]

• Greymore1
Slux schreef op maandag 28 mei 2018 @ 08:29:
[...]

Zal wel aan mij liggen maar IDEX is vaak duurder dan andere, en het volume is om te huilen op IDEX als er al handel is in sommige pairs, de bedragen met fee's zijn dan helemaal niet rendabel voor arbitrage handel.

Mensen doen daar 10-20 % onder de vraag prijs weg ? dus meeste zijn market orders op IDEX en jij hebt dan je buy order daar op klaar staan ? waarom zouden ze dat daar doen ? en dan snap ik nog steeds niet dat je wacht om als eerste aan de beurt te zijn als er al amper handel is ?
questions, questions :)

Op welke ETH pairs zit je nu te kijken dat je 10-12% kan pakken ? misschien kan ik hem dan volgen
Snap niet wat je er niet aan snapt. Als je even wat in de geschiedenis van bepaalde munten kijkt zie je dat ze vaak voor ruim boven of onder de toen huidige prijs zijn weggedaan, waarom ze dat doen is mij ook een raadsel, maar het is nu eenmaal zo en als je eenmaal wat kansjes ziet, waarom zou je daar niet op inspelen.

• Slux
  • Niet online
Greymore1 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 08:39:
[...]

Snap niet wat je er niet aan snapt. Als je even wat in de geschiedenis van bepaalde munten kijkt zie je dat ze vaak voor ruim boven of onder de toen huidige prijs zijn weggedaan, waarom ze dat doen is mij ook een raadsel, maar het is nu eenmaal zo en als je eenmaal wat kansjes ziet, waarom zou je daar niet op inspelen.
Ik snap wel hoe arbitrage handel werkt ik snap alleen niet hoe het daar mogelijk is :P
Ik kijk er nu al dagen naar maar zie geen kansen, je hebt daar alleen ETH pairs.

Dan zit je nog met fee's en de dure prijs op idex, welke coins zit je nu te kijken dan dat er 10% tussen zit ?

Als voorbeeld EOS weer als je tot de 22ste terug kijkt bij market orders zie ik geen grote uitspringers die er zover onder of boven zitten ?
https://idex.market/eth/eos

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/AA7SYMBBMXU9AGqZMniKDAQh/full.png

[ Voor 14% gewijzigd door Slux op 28-05-2018 08:49 ]

• Greymore1
Slux schreef op maandag 28 mei 2018 @ 08:44:
[...]

Ik snap wel hoe arbitrage handel werkt ik snap alleen niet hoe het daar mogelijk is :P
Ik kijk er nu al dagen naar maar zie geen kansen, je hebt daar alleen ETH pairs.

Dan zit je nog met fee's en de dure prijs op idex, welke coins zit je nu te kijken dan dat er 10% tussen zit ?

Als voorbeeld EOS weer als je tot de 22ste terug kijkt bij market orders zie ik geen grote uitspringers die er zover onder of boven zitten ?
https://idex.market/eth/eos
Juist wel, de prijs lag vaak onder wat er voor gegeven werd, want ik kocht ze op binance voor 0.0206 en verkocht ze voor 0.021700 en een paar uitschieters naar zelfs 0.0223, daar zitten toch aardig wat procentjes in. Middels deze manier van 51 EOS naar 85 gegaan. Maar niet in een dag.

Op binance Op IDEX
24h High
0.023380 0.0249

[ Voor 6% gewijzigd door Greymore1 op 28-05-2018 08:57 ]

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
LosGieros schreef op zondag 27 mei 2018 @ 14:50:
[...]

Ja vind dat ook erg vet maar daar rijden is toch wel iets...ja ik weet het niet. Of grande cohones of iets niet goed in je hoofd 8)7 Een crash daar kan toch heel lelijk uitpakken. Laatste jaren wat Nederlanders daar flink in de kreukels gelegen. ;(
Dat is idd 1 van de voorwaarden, ben er druk mee bezig voor volgend jaar. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:42
$7200, ik heb bijgekocht :)
Als we dieper gaan koop ik extra bij.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Psychilles
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-10 09:53
Zijn er Nederlandse webwinkels (computerzaken) die bitcoin accepteren als betaalmiddel?

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:59

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Rebbelx schreef op maandag 28 mei 2018 @ 08:16:
Toch duidelijk dat een total marketcap van 1tril dollars veel te overvalued is tegen eind dit jaar. Dat was de 820biljoen al begin dit jaar. Crypto keert terug naar normale waardering waarmee ik niet wil beweren dat het niet nogmaals zal boomen maar buy the dip.....tja...Wat is de dip ? Voor hetzelfde geld zakken we nog 100biljoen
Je haalt het Engelse billion en miljard door elkaar.

• Slux
  • Niet online
Psychilles schreef op maandag 28 mei 2018 @ 08:59:
Zijn er Nederlandse webwinkels (computerzaken) die bitcoin accepteren als betaalmiddel?
Ja zijn er een hoop, siscomputers bijvoorbeeld

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:23
Slux schreef op maandag 28 mei 2018 @ 09:01:
[...]

Ja zijn er een hoop, siscomputers bijvoorbeeld
Dat valt dus echt tegen, een tijdje geleden heb ik er naar gezocht, maar de meeste webshops zijn inmiddels alweer gestopt met accepteren van bitcoin.

SiComputers.nl is de enige die ik nog kon vinden, en de internationale site www.newegg.com shipped ook naar NL.

Als iemand nog andere tips heeft hoor ik het graag. Er zijn een aantal sites waar lijstjes met winkels te vinden die bitcoin accepteren, maar ze zijn stuk voor stuk achterhaald. Kent iemand een site met up-to-date informatie?

Mijn Firewizzie

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Steam had het ook

Weg

• Slux
  • Niet online
Case schreef op maandag 28 mei 2018 @ 09:08:
[...]

Dat valt dus echt tegen, een tijdje geleden heb ik er naar gezocht, maar de meeste webshops zijn inmiddels alweer gestopt met accepteren van bitcoin.

SiComputers.nl is de enige die ik nog kon vinden, en de internationale site www.newegg.com shipped ook naar NL.

Als iemand nog andere tips heeft hoor ik het graag. Er zijn een aantal sites waar lijstjes met winkels te vinden die bitcoin accepteren, maar ze zijn stuk voor stuk achterhaald. Kent iemand een site met up-to-date informatie?
Het zit tegenwoordig al in Mollie, paar dagen geleden ging het er ook over in dit topic, anders even de tweakers prijs vergelijker met de bekendste webshops nalopen dan zie je het direct ;)

• Psychilles
[...]
en de internationale site www.newegg.com shipped ook naar NL.
Helaas alleen op newegg.com voor Amerikaanse en Canadeese gebruikers. Niet voor internationaal verzonden zaken. :(

• Slux
  • Niet online
Psychilles schreef op maandag 28 mei 2018 @ 09:19:
[...]

Helaas alleen op newegg.com voor Amerikaanse en Canadeese gebruikers. Niet voor internationaal verzonden zaken. :(
Hier kan je ook een overzicht vinden
https://bitcoinspot.nl/waar-kan-je-met-bitcoins-betalen.html

• Case
Psychilles schreef op maandag 28 mei 2018 @ 09:19:
[...]

Oh, dat wist ik dus even niet. Excuus!
En dat is dus een van die achterhaalde sites waar ik het over had ;)

Mijn Firewizzie

• Richh
Psychilles schreef op maandag 28 mei 2018 @ 08:59:
Niet Nederlands, maar Caseking.de accepteert wel Bitcoins en heeft vaak een interessanter assortiment dan Nederlandse shops. Ondergetekende heeft daar eerder dit jaar een Vega64 gekocht die pas maanden later in Nederland te vinden was...

• Rhautvast
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-05-2024
Rhautvast schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 14:23:
Gaat weer lekker rap naar beneden zo :( De enige die niet in het rood bij mij staat is Silent Notary, die gaat gewoon lekker tegen de stroom in op +11%. Is een nieuw project met werkende apps en andere interfaces. Op dit moment nog plekje 1658 op de lijst, dus groeipotentie is er zeker :)
Nog even mijn berichtje aanhalen na een 85% stijging gisteren _/-\o_ *O* *O*

• Case
Richh schreef op maandag 28 mei 2018 @ 09:30:
[...]

Niet Nederlands, maar Caseking.de accepteert wel Bitcoins en heeft vaak een interessanter assortiment dan Nederlandse shops. Ondergetekende heeft daar eerder dit jaar een Vega64 gekocht die pas maanden later in Nederland te vinden was...
Toptip, thanks.

Ik heb zojuist deze shops nog even gecontroleerd, end deze accepteren allemaal geen bitcoin:
Alternate, Azerty, Megekko, Mycom, SWW Computer, Paradigit, 4 Launch, CD-Rom Land breda. (wat een naam)

Mijn Firewizzie

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-11 21:17

sourcecode

Prepare for the next ATH

zolang de marketcap blijft rond deze prijs, gebeurt er niks nada nakkes.
alleen de echte projecten zullen stijgen dan

Prepare for the next ATH

• Slux
  • Niet online
sourcecode schreef op maandag 28 mei 2018 @ 09:44:
zolang de marketcap blijft rond deze prijs, gebeurt er niks nada nakkes.
alleen de echte projecten zullen stijgen dan
Echte projecten, zoals ?
Lijkt wel dat de big boys allemaal aan het shorten zijn tegenwoordig

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-11 21:17

sourcecode

Prepare for the next ATH

Slux schreef op maandag 28 mei 2018 @ 09:47:
[...]

Echte projecten, zoals ?
Lijkt wel dat de big boys allemaal aan het shorten zijn tegenwoordig
RLC 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Prepare for the next ATH

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:59

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

De raket van RLC heeft ook motorproblemen momenteel. De stijging rondom de aankondiging van Intel als partner is al zo'n beetje weer verdampt. Jammer.

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
TuutjDrie schreef op maandag 28 mei 2018 @ 10:03:
[...]

De raket van RLC heeft ook motorproblemen momenteel. De stijging rondom de aankondiging van Intel als partner is al zo'n beetje weer verdampt. Jammer.
Niet in sat hoor..

Rapapa...

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:21
[...]

Ja klopt er zijn helaas al weer veel sites gestopt met bitcoin betalingen. Ik denk dat dit komt omdat de btc gezakt is.

Highflow.nl accepteert ook bitcoin en vele andere alts.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-11 10:10

hmr

Ik denk dat we een lange periode van bear market ingaan. Het volume blijft maar dalen.. zal wel rustiger worden hier op het forum :).

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• AtlAntA
hmr schreef op maandag 28 mei 2018 @ 10:13:
Ik denk dat we een lange periode van bear market ingaan. Het volume blijft maar dalen.. zal wel rustiger worden hier op het forum :).
Lijkt er op dat we eigenlijk sinds januari nog niet uit een bear markt weg zijn geweest. De kleine oplevingen tussendoor waren zo kort dat we het niet echt een bull market konden noemen. Een bull run misscchien wel.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11 21:30
AtlAntA schreef op maandag 28 mei 2018 @ 10:15:
[...]

Lijkt er op dat we eigenlijk sinds januari nog niet uit een bear markt weg zijn geweest. De kleine oplevingen tussendoor waren zo kort dat we het niet echt een bull market konden noemen. Een bull run misscchien wel.
Precies dit.

Zero.

• hmr

hmr

Eens, maar ben eigenlijk bang dat we nog wel wat verder doorzakken totdat er daadwerkelijk use cases komen en acceptatie nog wat verder doordringt.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
AtlAntA schreef op maandag 28 mei 2018 @ 10:15:
[...]

Ik ga het nog eens zeggen, ik heb het gevoel dat er weinig gaat gebeuren (kleine up en downs van coins) tot november/december. dan gaan we weer skyrocketen.

Ben ook wel benieuwd wat de mainnet launches gaat doen komende maanden van aantal coins

• Waarez
  • Laatst online: 29-10 22:18
Ik zie het droppen tot 7k maar niet lager.
De volgende dagen zijn volgens velen de laatste drop om daarna weer een mooie bull run te maken die weleens de 10k voorbij zal gaan.

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Waarez schreef op maandag 28 mei 2018 @ 10:21:
De volgende dagen zijn volgens velen de laatste drop om daarna weer een mooie bull run te maken die weleens de 10k voorbij zal gaan.
Je bedoelt bulltrap :P O-)

Rapapa...

• hmr

hmr

Waarez schreef op maandag 28 mei 2018 @ 10:21:
Vooralsnog ontbreekt het volume volledig voor een dergelijk vooruitzicht. Waar baseert men dit op? Voor een bounce heb je namelijk volume nodig.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• AtlAntA
nemesis2212 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 10:20:
[...]

Ik ga het nog eens zeggen, ik heb het gevoel dat er weinig gaat gebeuren (kleine up en downs van coins) tot november/december. dan gaan we weer skyrocketen.

Ben ook wel benieuwd wat de mainnet launches gaat doen komende maanden van aantal coins
Ik heb dat gevoel ook. En als je de grafieken van de afgelopen jaren er bij houdt dan is dit zelfs best waarschijnlijk. Ik kan alleen maar niet uitdokteren WAAROM dit zoveel jaren achter elkaar gebeurt.

• Waarez
  • Laatst online: 29-10 22:18
hmr schreef op maandag 28 mei 2018 @ 10:24:
[...]

Vooralsnog ontbreekt het volume volledig voor een dergelijk vooruitzicht. Waar baseert men dit op? Voor een bounce heb je namelijk volume nodig.
Klopt, en het volume komt er aan hoor. Zoals gezegd zijn we nog wel een paar dagen zoet met weinig volume.. Daarna zal het stilaan op gang komen en pas daarna kunnen we een bull run zien aankomen..

Verder, ideale moment nu om bij te kopen :-)

• nemesis2212
-

[ Voor 100% gewijzigd door nemesis2212 op 28-05-2018 10:30 ]

• nemesis2212
AtlAntA schreef op maandag 28 mei 2018 @ 10:25:
[...]

Ik heb dat gevoel ook. En als je de grafieken van de afgelopen jaren er bij houdt dan is dit zelfs best waarschijnlijk. Ik kan alleen maar niet uitdokteren WAAROM dit zoveel jaren achter elkaar gebeurt.
Waarom is lastig te achterhalen idd. Zijn vast een hele hoop factoren die meespelen, maar mogelijk heeft einde jaars bonussen ermee te maken waardoor iedereen zijn geld erin pompt. Hopelijk volgen we december dit jaar ongeveer dezelfde lijn als vorige jaar december. Als dat zo is dan weet iedereen wat hij/zij moet doen. NU lekker goedkoop inkopen en jezelf een bonus uitkeren in december >:)

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

BLACKfm

O_o

nemesis2212 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 10:29:
[...]

Waarom is lastig te achterhalen idd. Zijn vast een hele hoop factoren die meespelen, maar mogelijk heeft einde jaars bonussen ermee te maken waardoor iedereen zijn geld erin pompt. Hopelijk volgen we december dit jaar ongeveer dezelfde lijn als vorige jaar december. Als dat zo is dan weet iedereen wat hij/zij moet doen. NU lekker goedkoop inkopen en jezelf een bonus uitkeren in december >:)
Als men die bonussen zichzelf uitbetaald op deze manier zou je juist een dip moeten verwachten :P.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16:06
Waarez schreef op maandag 28 mei 2018 @ 10:27:
[...]

Klopt, en het volume komt er aan hoor. Zoals gezegd zijn we nog wel een paar dagen zoet met weinig volume.. Daarna zal het stilaan op gang komen en pas daarna kunnen we een bull run zien aankomen..

bij kopen? rot op van het geld een paar kratten bier halen en van het mooie weer genieten kijk in december wel weer hoe ik er bij sta 8)

• Slux
  • Niet online
[...]
Dat bijkopen hoor ik al weken/maanden, denk dat er nu een hoop bagholders bij zijn inmiddels, want we zijn alleen maar omlaag gegaan.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Er is nog wel volume maar dat staat aan de zijlijn klaar om in te stappen. Daarom kwam er bij de vorige run ook ineens zoveel geld bij. Ik denk dat er wel wat kopers weg zijn gegaan maar die zullen pas weer meedoen als het echt duidelijk is dat BTC aan het moonen is en dat is denk ik pas vanaf 11.5-12k.

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
[...]

Doe ik ook.

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Ik ga de komende uren naar de thermometer kijken. Dan zie ik tenminste nog iets moonen.

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:39
Ik denk dat de kans groter is dat er een paar dagen van stijging aankomt dan daling. Waarschijnlijk gaat de daling daarna gewoon verder tot volgende week woensdag, dus het is de vraag of de je komende stijging meepakt, of nog anderhalve week wacht.

• Grono112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:00
gabn88 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 10:41:
Ik denk dat de kans groter is dat er een paar dagen van stijging aankomt dan daling. Waarschijnlijk gaat de daling daarna gewoon verder tot volgende week woensdag, dus het is de vraag of de je komende stijging meepakt, of nog anderhalve week wacht.
Ik weet het niet hoor, Ik las deze markt analyse van Willy Woo op CCN:

https://www.ccn.com/bitco...term-but-recover-analyst/

Zijn "voorspelling" is:

“So, in summary, my best guess… slowish bleed down to $6800… then a steeper slide to $5700, then a leveling out of the drop… then a flat zone. This is an educated guess based on volume profile and fundamental data framing the rate of movement,

Ja niemand heeft de heilige graal m.b.t de toekomst van de BTC prijs maar zijn analyse klinkt toch redelijk plausibel?

Wat denken jullie?

Edit: typo

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:45

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
AtlAntA schreef op maandag 28 mei 2018 @ 10:11:
[...]

Ja klopt er zijn helaas al weer veel sites gestopt met bitcoin betalingen. Ik denk dat dit komt omdat de btc gezakt is.
Ze zijn vooral gestopt in de periode november - januari, toen fees absurd waren en je bij te lage fee dus heel lang moest wachten op confirmations.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:49
Zeeeeer jammer RLC, wat we gisteren mooi hebben opgebouwd knalde vandaag weer lekker in elkaar.

Verwijderd

Grono112 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 10:54:
[...]

Zijn "voorspelling" is:

“So, in summary, my best guess… slowish bleed down to $6800… then a steeper slide to $5700, then a leveling out of the drop… then a flat zone. This is an educated guess based on volume profile and fundamental data framing the rate of movement,

Ja niemand heeft de heilige graal m.b.t de toekomst van de BTC prijs maar zijn analyse klinkt toch redelijk plausibel?

Wat denken jullie?

BTC knalt de toren uit in 2040 als ze hun max supply bereikt hebben. (als ze 2040 halen) Wanneer BTC dan nog steeds de "grote man" is. wordt de vraag groter of net zo groot als nu. Alleen het aanbod blijft het zelfde.
Voor de korte termijn. Ik ben bezig met een onderzoek. BTC en veel altcoins(wanneer het slecht met BTC gaat gaat het in het algemeen slecht met de altcoins staan ook vaak dan in het dalen) hebben patronen in maanden van de vorige jaren. december knalt die omhoog en januari knalt die weer omlaag. is al een aantal jaar zo.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

bie100 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 10:31:
[...]

bij kopen? rot op van het geld een paar kratten bier halen en van het mooie weer genieten kijk in december wel weer hoe ik er bij sta 8)
hehe ik zit serieus meestal een paar uur in de tuin 24/7 tm eind oktober, genoeg tuin :+

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• hmr

hmr

A87 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 11:35:
[...]

hehe ik zit serieus meestal een paar uur in de tuin 24/7 tm eind oktober, genoeg tuin :+
Iemand die hier chocola van kan maken krijgt van mij 1 html-coin.

:p

on-topic: twijfel nog om bij te kopen. Tot op heden nog niet gedaan. Zit ook met het idee te spelen om er vanaf nu maandelijks 150 piek in te stoppen. In BTC dan. :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
A87 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 11:35:
[...]

Genoeg tuin inderdaad, wij willen maan zien

Maar ik word elke dag verbaasder wakker. Opzich daalt bitcoin niet eens zo hard meer, het zijn op het moment meer speldenprikjes. Maar de alts jongen, die gaan echt naar de klote. Kijk is naar Nano, gisteren dacht ik $4, how ist mogelijk en nu staat hij al op $3,66.

• niels0123456
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 27-01-2023
hmr schreef op maandag 28 mei 2018 @ 11:41:
[...]

on-topic: twijfel nog om bij te kopen. Tot op heden nog niet gedaan. Zit ook met het idee te spelen om er vanaf nu maandelijks 150 piek in te stoppen. In BTC dan. :)
Zou er graag chocola van maken voor je, maar die html-coin wil ik gewoon niet! -O-

• drusloos
APPC, zo'n coin met potentie en een goed plan en werknemers e.d.. Gekocht boven de 3$, nu nog geen 0,30$. 10 keer zo laag.. Doet wel een beetje pijn als je beseft dat je daar het grootste gedeelte van je geld in hebt zitten

• nemesis2212
drusloos schreef op maandag 28 mei 2018 @ 11:51:
APPC, zo'n coin met potentie en een goed plan en werknemers e.d.. Gekocht boven de 3$, nu nog geen 0,30$. 10 keer zo laag.. Doet wel een beetje pijn als je beseft dat je daar het grootste gedeelte van je geld in hebt zitten
das idd pijnlijk.

ik heb mijn hoop gevestigd op Tron. paar dagen mainnet launch, mogelijk doet dat iets leuks met de prijs *O*

• Tominatie
  • Niet online
drusloos schreef op maandag 28 mei 2018 @ 11:51:
Pfoe, dat is echt heel naar inderdaad. Terwijl APPC echt een leuk project heeft :/
Heel veel mensen staan op verlies, ik probeer dit te beperken door bij te kopen in dips, maar wie weet gaan we nooit meer omhoog haha oOo d:)b

• drusloos
Tominatie schreef op maandag 28 mei 2018 @ 11:54:
[...]

Pfoe, dat is echt heel naar inderdaad. Terwijl APPC echt een leuk project heeft :/
Heel veel mensen staan op verlies, ik probeer dit te beperken door bij te kopen in dips, maar wie weet gaan we nooit meer omhoog haha oOo d:)b
Ik heb het met andere coins inderdaad wat kunnen rechttrekken, waardoor ik weliswaar geen winst heb, maar wel minder verlies. Maar als ik het nu bereken is de huidige waarde van mijn APPC 10,6% van wat het waard was toen ik het kocht. Dat gaat niet meer goedkomen denk ik. Hopen op een pump en dump dan maar

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:39
Grono112 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 10:54:
[...]

Zijn "voorspelling" is:

Wat denken jullie?

Ik denk dat $6800 zeker realistisch is. Maar de steeper slide is bij de laatste dalingen steeds uitgebleven, dus ik denk dat die nu ook uitblijft. Dus mijn gok is deze week kleine stijging tot $7400-$7500, volgende week daling tot ergens in de $6k. Daarna weer moon & lambo tot sowieso $9300.

• ggj87
Waarom sowieso $9300?

• Tominatie
  • Niet online
mijn voorspelling is: nog even 3 dagen janken en dan moon. (op de 31e mei).

• ggj87
Staat genoteerd! ;)

• A87
  • Niet online

A87

Hopelijk is er een reden dat vele niet op vakantie gingen voorgaande jaren.

• WaxweazleNL
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 27-01-2022
Ik heb ook weer wat btc bijgekocht rond 7200 usd vanochtend net zoals ik had gedaan op 7500 usd en 8500 usd en 9300 deze afgelopen maand haha nou genoeg dips gekocht ga nu maar weer omhoog :)
En Nano watskeburt?? Paar maanden geleden nog een veel belovend project maar ik hoor er nog maar weinig over en dat is ook te zien in de prijs. Grootste verliezer in mijn pf. Maar wel heel aantrekkelijk geprijst nu, eind feb nog een aantal verkocht op 15.26 usd.
Iemand nog inside information over Nano? O-)

• nemesis2212
Ik heb geen nano maar aan de chars te zien zitten we straks weer op begin december 2017 stand... gaat wel hard downhill. voordeel: met korting kopen!

• nRealsus
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 30-10 10:20
nemesis2212 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 12:44:
Ik heb geen nano maar aan de chars te zien zitten we straks weer op begin december 2017 stand... gaat wel hard downhill. voordeel: met korting kopen!
Ook zeker de bag bijgevuld! Klinkt cliché maar aan de tech is niets veranderd. Supply blijft laag evenals de prijs atm. het team achter nano vind ik zelf uitstekend en ik zie geen enkele reden waarom nano niet gaat stijgen zodra de markt aantrekt.

• A87
  • Niet online

A87

Hopakee weer 300+ arken gekocht :D, zat hele dag te wachten op dat laagste bodempje.

X3... Tripple bodem nu. TRIPPLE X. Bitcoin nog meer zakken"? Ja, maar zeer kleine kans na zoveel bodems.
Dat weten ze bij Wallstreet en dergelijke ook wel.

[ Voor 100% gewijzigd door A87 op 28-05-2018 13:06 ]

• WaxweazleNL
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 27-01-2022
Oke ik ben overgehaald ! Ik haal ook nog wel wat Nano, al zoveel alerts gehad dat ie zijn all time low heeft behaald.. laten we hopen dat dit echt de bodem was dan :P

• PeacockSR4
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-09-2021
nemesis2212 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 11:54:
[...]

das idd pijnlijk.

ik heb mijn hoop gevestigd op Tron. paar dagen mainnet launch, mogelijk doet dat iets leuks met de prijs *O*
Ik heb mijn geld nu voornamelijk op Kraken en een beetje nog op Coinbase staan. Tron heeft wel mijn interesse. Wat is een mooie exchange om Tron aan te schaffen?

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-11 18:44

Tourniquet

Hiya, fellas!

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2018 @ 11:02:
[...]

BTC knalt de toren uit in 2040 als ze hun max supply bereikt hebben. (als ze 2040 halen) [...]
2140. 8)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
A87 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 12:59:
Hopakee weer 300+ arken gekocht :D, zat hele dag te wachten op dat laagste bodempje.

X3... Tripple bodem nu. TRIPPLE X. Bitcoin nog meer zakken"? Ja, maar zeer kleine kans na zoveel bodems.
Dat weten ze bij Wallstreet en dergelijke ook wel.
Ik ga ook wat bijkopen 1,80 is niets. Core V2 komt binnenkort uit en dan kunnen developers echt aan de gang.

• Psychilles
Thanks voor alle webshop suggesties mensen.

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
Voor alle RDD holders, als je RDD core wallet draait ontvang je mooi dividend.
Ik heb nu 1 week gestaked en heb 3.7% nieuwe RDD op jaarbasis ontvangen.

Is nog niet de 5% waarmee ze promoten.

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:18
Worstkaas schreef op maandag 28 mei 2018 @ 13:47:

Hoeveel coins? Ik stake ze ook :).

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-11 09:45

Bever!

3

interessant nieuwtje betreft de enorme dump vanochtend...
https://www.trustnodes.co...st-binance-lists-eos-usdt

• Wurmpje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-11 12:53
We gaan keihard omhoog. Let's start the bull run:)

En naar beneden |:(

[ Voor 18% gewijzigd door Wurmpje op 28-05-2018 14:18 ]

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 09:04
Nou, de alts dalen hard (ofwel, BTC dominance inmiddels op 39.7% - was 2 dagen terug nog 38.1%).

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:40
hmr schreef op maandag 28 mei 2018 @ 11:41:
[...]

https://www.foiledagainchocolate.com/product/bitcoin

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Specy schreef op maandag 28 mei 2018 @ 14:18:
Nou, de alts dalen hard (ofwel, BTC dominance inmiddels op 39.7% - was 2 dagen terug nog 38.1%).
Paar weken terug was het 45%

• Wurmpje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-11 12:53
Op de BTC chart waren een paar hele grote groene candels te zien. Maar die stopte helaas dit keer halverwege.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Kwam er vandaag geen airdrop? Of moet ik nog teruglezen?

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16:06
Chris.nl schreef op maandag 28 mei 2018 @ 14:19:
Kwam er vandaag geen airdrop? Of moet ik nog teruglezen?
wel een drop iig

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als BTC daalt, dalen de alts harder. BTC -1.4%, ETH -6% en BCH -6%. Dan gaat de BTC dominance wel omhoog ja :)

• Richh
Ik had nu toch wel een keer een bullrun verwacht :P

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Richh schreef op maandag 28 mei 2018 @ 14:37:
Ik had nu toch wel een keer een bullrun verwacht :P
Beetje geduld ;)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 10:47
Worstkaas schreef op maandag 28 mei 2018 @ 13:47:

Heb er een handje vol, maar die staan op Stakeunited :)

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
DJ-Promo schreef op maandag 28 mei 2018 @ 13:55:
[...]

Hoeveel coins? Ik stake ze ook :).
Gisteren 976 coins ontvangen na een week staken.

• TomTorquay
gabn88 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 12:09:
Ik denk dat $6800 zeker realistisch is. Maar de steeper slide is bij de laatste dalingen steeds uitgebleven.
Klopt. Steeper slide to 5800 is werkelijk op niks gebaseerd. Puur FUD van die kerel.

• TomTorquay
hmr schreef op maandag 28 mei 2018 @ 10:24:
[...]

Sell volume bloedt dood. Drops worden veel minder intens. Bears geraken uitgeput. Dat het buy volume niet hoog is, is logisch, iedereen wacht op het perfecte moment. Eens het moment daar is en de sneeuwbal aan het rollen gaat, kan dat volume pijlsnel omhoog schieten.

• nemesis2212
PeacockSR4 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 13:01:
[...]

Ik heb mijn geld nu voornamelijk op Kraken en een beetje nog op Coinbase staan. Tron heeft wel mijn interesse. Wat is een mooie exchange om Tron aan te schaffen?
ik heb het via binance

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
TomTorquay schreef op maandag 28 mei 2018 @ 14:47:
[...]
Sell volume bloedt dood. Drops worden veel minder intens. Bears geraken uitgeput. Dat het buy volume niet hoog is, is logisch, iedereen wacht op het perfecte moment. Eens het moment daar is en de sneeuwbal aan het rollen gaat, kan dat volume pijlsnel omhoog schieten.
Zoals dit? :+

• Crystal007
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-08 08:00
https://imgur.com/a/xd72MYp pizza Day ledger nano binnen! 😁

• TomTorquay
Laat ons hopen voor jou ;)

Zit nu op de phone, zal vanavond op de pc eens kijken of ik mogelijkheden zie bij IOST :)

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:18
Worstkaas schreef op maandag 28 mei 2018 @ 14:41:
[...]

Gisteren 976 coins ontvangen na een week staken.
Had gisteren ook een stake maar wel wat kleiner :P, heb niet zoveel coins.

• ggj87
Kwam dit net tegen :+

https://news.sky.com/stor...scottish-borders-11387974

En de behandeling zeker betalen in BTC :X

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-11 22:44
"I see cryptocurrency trading as a way for people to escape from themselves, into another world, because they don't like the world they're in."
Dit zullen mooie groepstherapie sessies gaan worden :+

• nemesis2212
ja als je geen winst pakt of elke keer hoopt dat alles maar blijft stijgen dan krijg je dit soort dingen. als je 40k inlegt en niks van winst pakt als je dan op 6 ton staat...dan vraag je er ook wel beetje om. maar het blijft nog altijd gokken. dus wel goed initiatief voor de zwaar verslaafde
Pagina: 1 ... 61 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!