Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.890 views

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Gisteren meegedaan aan de Acorn / OAK ICO, ik kijk zojuist naar alle transacties op MyEtherWallet om te kijken of de OAK tokens zijn aangekomen en ik zie dat ik op 17-4 een bombardement heb gehad van maar liefst 1,500.00 BOBx (Free BOB Tokens - BobsRepair.com, https://bobsrepair.com).

Dat is toch geweldig, goede gast die Bob. Waarschijnlijk mooie reclame voor zijn website :)

Iemand enig idee of hier nog wat meer achter zit dan alleen reclame/marketing?

Edit, op Medium.com gevonden: John McAfee Supports Bob’s Repair and believes in its vision of disrupting Home Repair through a decentralized platform.

Nog meer mensen deze mooie airdrop gehad?

[ Voor 18% gewijzigd door Taro op 27-05-2018 22:25 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

3 weken groene zondag ... gevolgd door een moeilijk slechte week. Nu een rode zondag ... Moon & Lambo?

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
mprkooij schreef op zondag 27 mei 2018 @ 21:02:
Jammer dat RLC het niet heeft weten vast te houden vandaag :P De 29ste proberen we het opnieuw.
Ik vind die support op 2700 wel mooi hoor, dat zat eerst rond de 2300..

Rapapa...

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op zondag 27 mei 2018 @ 22:24:
3 weken groene zondag ... gevolgd door een moeilijk slechte week. Nu een rode zondag ... Moon & Lambo?
4 weken gevolgd door een rode periode....Dat klinkt als een andere soort periode... het zou toch niet :X

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Beaulion schreef op zondag 27 mei 2018 @ 22:26:
[...]

4 weken gevolgd door een rode periode....Dat klinkt als een andere soort periode... het zou toch niet :X
Begin maar met stoppen en plakken dan voordat de beurs leegbloed. Ik ga er gewoon vanuit dat we donderdag de 12k aantikken.

• Beaulion
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op zondag 27 mei 2018 @ 22:27:
[...]

Begin maar met stoppen en plakken dan voordat de beurs leegbloed. Ik ga er gewoon vanuit dat we donderdag de 12k aantikken.
Ik kom zou er eerder een tampon in stoppen maar dat kan natuurlijk ook. Maar laten we het hopen idd zou weer een mooie opsteker zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Beaulion op 27-05-2018 22:30 ]

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Turbo-Puppy schreef op zondag 27 mei 2018 @ 22:27:
[...]

Ik denk dat Juni heel mooi gaat worden.

• Stormstar3
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11 08:51
iemand nog verwachtingen van tron of beter om daar van weg te blijven? :)

• Ton Hasselt
Stormstar3 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 22:34:
iemand nog verwachtingen van tron of beter om daar van weg te blijven? :)
Ik ga straks weer instappen denk ik.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2018 @ 21:14:
Ik heb zelfs uit wanhoop LTC gekocht met de gedachte, ook die kan niet verder naar beneden
Maar helaas...
We moesten toch niet raar opkijken als die weer naar 20 dollar zou gaan volgens Charlie Lee himself.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:21
Laten we hopen dat komende week weer eens lekker groen gaat zijn.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2018 @ 22:35:
[...]

We moesten toch niet raar opkijken als die weer naar 20 dollar zou gaan volgens Charlie Lee himself.
Ik denk eerder 200$.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2018 @ 22:35:
[...]

Die is ongeveer net zo infantiel als dhr. Ver en Mcafee. :+

• Ton Hasselt
Woe heeft er allemaal ETN in een wallet?

[ Voor 5% gewijzigd door Ton Hasselt op 27-05-2018 23:02 ]

Verwijderd

Zou goed kunnen maar plus/minus 3000 aan het eind van het jaar zie ik als utopie. Wellicht weet hij ergens dit jaar de 1000 aan te tikken als de marketcap verdrievoudigd.

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:40
ik log net in op binance en zie in mijn wallet BNB 1.00000000 Geschatte waarde: 0.00170740 BTC / $12.49 staan. hoe die daar nu terecht zijn gekomen heb nog niks gedaan op die site verder

• Beaulion
  • Niet online
zwerfkater schreef op zondag 27 mei 2018 @ 22:43:
ik log net in op binance en zie in mijn wallet BNB 1.00000000 Geschatte waarde: 0.00170740 BTC / $12.49 staan. hoe die daar nu terecht zijn gekomen heb nog niks gedaan op die site verder
Ik denk dat het foutje is. Ik zou ze terugsturen voordat er gedonder van komt.

@zwerfkater Maar op een serieuzere noot: het is een give away voor nieuwe gebruikers. Ik heb er ook 1 ontvangen.
Je krijgt er als het goed binnen enkele dagen een e-mail over. Ze geven er geloof 1 miljoen weg. Dus Misschien dat ze ook langer ingeschreven mensen iets geven.

[ Voor 25% gewijzigd door Beaulion op 27-05-2018 22:52 ]

• Ton Hasselt
Ik zal je m'n adres sturen, kun je ze terug sturen.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Dust die omgezet wordt in BNB :)

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Beaulion schreef op zondag 27 mei 2018 @ 22:45:
[...]

Ik denk dat het foutje is. Ik zou ze terugsturen voordat er gedonder van komt.
Wel het BNB returnadres erbij vermelden hé, is gebruiksvriendelijker ;)

• Toerq
Turbo-Puppy schreef op zondag 27 mei 2018 @ 22:45:
[...]

Dust die omgezet wordt in BNB :)
ik had helemaal niks in mijn pf staan daar vreemd

• Chris.nl
  • Niet online
zwerfkater schreef op zondag 27 mei 2018 @ 22:46:
[...]

Binance kan wel 1 BNB missen, verdienen ze wel op je terug, 'k denk dat deze je gegund is.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

[...]

LB ... kan jou ene BNB wat schelen? lekker laten staan, gaat wel een keer op aan fees.
Hoe meer er per ongeluk in m'n wallet staat hoe beter.

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 09:04
Zit nu even terug te kijken: Tussen 30 maart en 12 april hadden we ook vrijwel geen beweging en nog minder handel dan nu! (Koers was toen ook nog een heel stuk lager). En daarna ging 'ie omhoog. Ik begin een beetje te hopen dat dit ongeveer de bodem van de daling van de afgelopen weken was, en dat we daarna weer omhoog gaan.

• Ton Hasselt
[...]

Koop er Ven voor, die wil toch niemand.

• Ton Hasselt
Turbo-Puppy schreef op zondag 27 mei 2018 @ 22:48:
[...]

LB ... kan jou ene BNB wat schelen? lekker laten staan, gaat wel een keer op aan fees.
Hoe meer er per ongeluk in m'n wallet staat hoe beter.
Een keer 49 ETN gehad in mijn mobiele wallet, scheelt weer een weekje minen. :P

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Die 1.500 gratis tokens van BOBx zijn toch mooi even 0.25 ETH waard bij de ICO, maar hoe ik er nou aan ben gekomen... Zitten allemaal mensen in dat Telegram channel die er echt voor betalen :D Tis maar een garage in Las Vegas, waar gaat dit heen...

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Toerq
Ton Hasselt schreef op zondag 27 mei 2018 @ 22:49:
[...]

Koop er Ven voor, die wil toch niemand.
ja kijk wel heb wat eth verstuurd net

• Chris.nl
  • Niet online
't Is hier sinds donderdag al saai in de pf. Schommel wat tussen de -1 tot +9% rendement op m'n inleg. Hoop dat de volatiliteit snel terugkomt, 109% winst zien verdampen gaf meer reuring....

p.s.
Geweldig die verhalen hoe jullie 't moeder de vrouw uitleggen.

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:18
Ton Hasselt schreef op zondag 27 mei 2018 @ 22:41:
Woe heeft er allemaal ETN in één wallet?
Ik heb net mijn coins in een paper wallet gezet.

Verwijderd

Ton Hasselt schreef op zondag 27 mei 2018 @ 22:41:
Woe heeft er allemaal ETN in één wallet?
Ik stack ze al weken op mijn paper wallet. 876 stuks inmiddels door alleen mobiel minen waarvan we allemaal op de hoogte zijn dat het geen minen is.

Blijft wat leuk omprutsen met deze coin. Wat die ETNX gaat doen heb ik geen idee van.

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2018 @ 23:02:
[...]

Ik stack ze al weken op mijn paper wallet. 876 stuks inmiddels door alleen mobiel minen waarvan we allemaal op de hoogte zijn dat het geen minen is.

Blijft wat leuk omprutsen met deze coin. Wat die ETNX gaat doen heb ik geen idee van.
Hoe bekijk je je saldo in een paper-wallet?

Verwijderd

Ton Hasselt schreef op zondag 27 mei 2018 @ 23:05:
[...]

Hoe bekijk je je saldo in een paper-wallet?
Kan niet omdat ETN een privacy coin is blijkbaar... Maar ik hou gewoon bij wat ik erheen stuur.

• DJ-Promo
  • Laatst online: 13:18
Je kan wel zien via de block explorer dat het erop staat:

https://blockexplorer.electroneum.com/

Verwijderd

Ik heb mijn laptop op zijn kop staan...is het net of het stijgt :Y oOo

• Ton Hasselt
DJ-Promo schreef op zondag 27 mei 2018 @ 23:07:
Je kan wel zien via de block explorer dat het erop staat:

https://blockexplorer.electroneum.com/
We zitten bijna aan de 307,000.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2018 @ 23:13:
Ik heb mijn laptop op zijn kop staan...is het net of het stijgt :Y oOo
Log eens in op GDAX ... net of er bloed van het plafond drupt! :Y

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op zondag 27 mei 2018 @ 23:15:
[...]

Log eens in op GDAX ... net of er bloed van het plafond drupt! :Y
Ghehehe,,,drama drama :r

mijn crypto leven in een noten dop
YouTube: The biggest roller coaster drop in the world!!

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2018 23:19 ]

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

• AtlAntA
Specy schreef op zondag 27 mei 2018 @ 22:48:
Zit nu even terug te kijken: Tussen 30 maart en 12 april hadden we ook vrijwel geen beweging en nog minder handel dan nu! (Koers was toen ook nog een heel stuk lager). En daarna ging 'ie omhoog. Ik begin een beetje te hopen dat dit ongeveer de bodem van de daling van de afgelopen weken was, en dat we daarna weer omhoog gaan.
We staan de afgelopen weken niet echt stil. Nog maar 3 weken geleden zaten we tegen de 10k aan te hikken.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
GVT heeft een marketcap behaald van < 50 miljoen
Deze dag is onvergetelijk, proost *O* *O* :')

• Ton Hasselt
AtlAntA schreef op zondag 27 mei 2018 @ 23:23:
[...]

We staan de afgelopen weken niet echt stil. Nog maar 3 weken geleden zaten we tegen de 10k aan te hikken.
Dat waren nog eens mooie tijden. ;w

• Ton Hasselt
Tominatie schreef op zondag 27 mei 2018 @ 23:24:
GVT heeft een marketcap behaald van < 50 miljoen
Deze dag is onvergetelijk, proost *O* *O* :')
48,34.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Iedereen is gewoon verschrikkelijk Bitcoin moe momenteel ... zie het trading volume. Kan me zelf ook niet echt interesseren om er veel tijd in te steken. Kijk wel een beetje mee, maar geloof het allemaal wel.

• AtlAntA
Ton Hasselt schreef op zondag 27 mei 2018 @ 23:25:
[...]

Dat waren nog eens mooie tijden. ;w
Afgelopen kerst voelt in de gewone wereld nog niet eens zo lang geleden maar in de crypto waren dat de gouden middeleeuwen met een 20k tulp bitcoin. Vroeger was alles beter.
Turbo-Puppy schreef op zondag 27 mei 2018 @ 23:28:
Iedereen is gewoon verschrikkelijk Bitcoin moe momenteel ... zie het trading volume. Kan me zelf ook niet echt interesseren om er veel tijd in te steken. Kijk wel een beetje mee, maar geloof het allemaal wel.
Komt door het warme weer. Iedereen is sneller moe en de lontjes zijn een stuk korter.

[ Voor 37% gewijzigd door AtlAntA op 27-05-2018 23:29 ]

• Tominatie
  • Niet online
AtlAntA schreef op zondag 27 mei 2018 @ 23:23:
[...]

Ongekend gewoon, dat gevoel van toen was me toch weer een partijtje lekker. Ik dacht al aan een nieuw ATH en zat al door de lambo foldertjes te bladeren. Eindstand zit ik nu te kijken hoe ik m'n school kan gaan betalen volgend jaar.

• AtlAntA
Tominatie schreef op zondag 27 mei 2018 @ 23:29:
[...]

Ongekend gewoon, dat gevoel van toen was me toch weer een partijtje lekker. Ik dacht al aan een nieuw ATH en zat al door de lambo foldertjes te bladeren. Eindstand zit ik nu te kijken hoe ik m'n school kan gaan betalen volgend jaar.
Ja echt he. Het sentiment slaat zo verschrikkelijk snel om dat elke scheet een giga impact op de koers heeft. Goed voor speculanten maar slecht voor crypto in zijn geheel.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Zit even de kijken maar de 5 grootste beurzen hebben vandaag bij elkaar nog geen 35000 BTC getrade. Awesome! 99% zijn onzin trades (kleine botjes) en waarschijnlijk fiat pairs. (kan ik zo even niet zien, maar dat percentage ligt doorgaans wel heel erg hoog)

Verwijderd

Ik ben nog steeds van mening dat ik zeer binnenkort met pensioen kan van crypto winst :Y

• Tominatie
  • Niet online
AtlAntA schreef op zondag 27 mei 2018 @ 23:31:
[...]

Ja echt he. Het sentiment slaat zo verschrikkelijk snel om dat elke scheet een giga impact op de koers heeft. Goed voor speculanten maar slecht voor crypto in zijn geheel.
Bij mijn scheten gaat dat niet op, denk dat ik morgen maar een huisarts afspraakje ga maken dan. Er zal wel iets goed mis met mij zijn :$

Maar wat nou, als we nu (je zou het bijna niet geloven) een tijd lang sideways gaan, dat we een tijd lang tussen de $7200-7500 blijven bewegen. Ik ben benieuwd hoe de stemming dan is: neutraal, of krijgt iedereen echt spontane soa's. Denk dat laatste. Hoop dat we binnenkort wel weer is een grote groene candle omhoog gaan zien, waar iedereen spreekt over manipulatie bla bla, kan me geen reet schelen :*)

Verwijderd

RLC gaat ook rete lekker :P

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2018 @ 23:37:
Ik ben nog steeds van mening dat ik zeer binnenkort met pensioen kan van crypto winst :Y
Als je reeds de 66 gepasseerd bent of een nudistisch aangelegde Amish bent, dan zie ik het zeker goed komen. ;)

Verwijderd

Nano knalt en mijn LTC beweegt ook omhoog
Lekker lekker lekkerrrrrrrrrr

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
AtlAntA schreef op zondag 27 mei 2018 @ 23:28:
[...]

Afgelopen kerst voelt in de gewone wereld nog niet eens zo lang geleden maar in de crypto waren dat de gouden middeleeuwen met een 20k tulp bitcoin. Vroeger was alles beter.
Toen liepen we rond met enorme FOMO gevoelens om nu na 3 jaar erover te lezen eindelijk in te gaan stappen (wat is gebeurd op 10 januari). Sinds die tijd 10 jaar ouder geworden, vele haren minder, maar ook broederschap tussen de meest uiteenlopende persoonlijkheden kunnen meemaken. Ben zo klaar voor die stijging, je hebt geen idee. Uitpuilende zakken met HODL coins die echt naar de maan willen schieten als ze de kans krijgen. Ben benieuwd of het het allemaal waard is geweest uiteindelijk.

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2018 @ 23:41:
Nano knalt en mijn LTC beweegt ook omhoog
Lekker lekker lekkerrrrrrrrrr
Ik denk dat de dip je mentaal opgebroken heeft. Je ziet nu waanbeelden. Ze bewegen beide voor geen ene meter

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op zondag 27 mei 2018 @ 23:36:
Zit even de kijken maar de 5 grootste beurzen hebben vandaag bij elkaar nog geen 35000 BTC getrade. Awesome! 99% zijn onzin trades (kleine botjes) en waarschijnlijk fiat pairs. (kan ik zo even niet zien, maar dat percentage ligt doorgaans wel heel erg hoog)
Is denk ik ook niet zo vreemd. De meeste mensen die nu kopen of verkopen hebben wel verstand van support en resistance. Henk en Ingrid zijn niet de mensen die nu gaan kopen. De mensen die wat verder kijken wachten het gewoon even af of we nu omlaag of omhoog gaan. Gaan we omhoog naar 8k schieten we als een idioot verder omhoog omdat mensen dan wel instappen. Gaan we omlaag naar 6800 stappen mensen ook wel in. Gaan we lager dan 6500 gaat het nog veel verder omlaag. We zitten nu voor heel veel mensen die verder kijken in een no-trade zone waar zowel kopen als verkopen niet slim is. Volgens de TA'ers (of je dat nou gelooft of niet) kunnen we naar 5k of naar 12k.

Ik heb het idee dat mensen nu zitten te wachten om te zien waar het heen gaat. Zolang we tussen de 7500 en 7200 blijven gebeurt er gewoon weinig omdat niet alleen het grote geld, maar juist ook de mensen die in dit topic en soort gelijke topics zitten de kat uit de boom kijken.

Dat we nu al dagen op een bepaalde prijs hangen is vrij zeldzaam voor BTC. We zullen een break omhoog of omlaag moeten krijgen willen we weer ergens naartoe gaan.

• AtlAntA
Tominatie schreef op zondag 27 mei 2018 @ 23:37:
[...]

Bij mijn scheten gaat dat niet op, denk dat ik morgen maar een huisarts afspraakje ga maken dan. Er zal wel iets goed mis met mij zijn :$

Maar wat nou, als we nu (je zou het bijna niet geloven) een tijd lang sideways gaan, dat we een tijd lang tussen de $7200-7500 blijven bewegen. Ik ben benieuwd hoe de stemming dan is: neutraal, of krijgt iedereen echt spontane soa's. Denk dat laatste. Hoop dat we binnenkort wel weer is een grote groene candle omhoog gaan zien, waar iedereen spreekt over manipulatie bla bla, kan me geen reet schelen :*)
De eerste tijd (maanden denk ik) zullen de get rich quick snelle lambo boys het luidst schreeuwen maar dan zullen die snel het toneel verlaten en hopelijk de daarmee de whales ook. Dat betekent wel dat we wat pittige dips zullen zien maar die zullen wel gecorrigeerd worden hoop ik. Daarna maar eens een stabiele basis bouwen. Dat is toch nodig willen deze digitale muntjes ooit nog eens een deuk in een pakje boter slaan.

Verwijderd

Tominatie schreef op zondag 27 mei 2018 @ 23:43:
[...]

Ik denk dat de dip je mentaal opgebroken heeft. Je ziet nu waanbeelden. Ze bewegen beide voor geen ene meter
Gover de gover,,,heb die lap nog op zijn kop staan :P

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2018 @ 23:44:
[...]

Hahaha gelukkig begon me al zorgen te maken

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2018 @ 23:44:
[...]

Dacht het al. _O-

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04 07:13
leuk, al die drama.

Dit is gewoon best een okay moment om coins in te slaan. Werk net als Kain_niak gewoon aan de adoptie van crypto (zoek wat mensen van 24 die snappen dat t de low is en zorg dat ze je bags kopen).

Op t moment dat je oma/ de schoonmaakster begint over Bitcoin en zegt te gaan kopen, dump it.

Of als t woord Lambo serieus wordt genoemd natuurlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door rogier2012 op 27-05-2018 23:51 ]

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:42
Het weekend komt ten einde. Meer volume = meer kopers of verkopers = we gaan nu ofwel omhoog (en dan gaan we hard denk ik) ofwel omlaag (waarbij we bij een resistance level komen waardoor we waarschijnlijk ook gaan dalen, ofwel ook hard stijgen). Die horizontale lijn gaat morgen verdwijnen denk ik.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• AtlAntA
Greymore1 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 23:43:
[...]

Toen liepen we rond met enorme FOMO gevoelens om nu na 3 jaar erover te lezen eindelijk in te gaan stappen (wat is gebeurd op 10 januari). Sinds die tijd 10 jaar ouder geworden, vele haren minder, maar ook broederschap tussen de meest uiteenlopende persoonlijkheden kunnen meemaken. Ben zo klaar voor die stijging, je hebt geen idee. Uitpuilende zakken met HODL coins die echt naar de maan willen schieten als ze de kans krijgen. Ben benieuwd of het het allemaal waard is geweest uiteindelijk.
Ja klopt er was gigantische fomo waar ikzelf ook het slachtoffer van was. Daarna is de bubbel snel leeggelopen. De vraag is nu alleen of de bubbel nog steeds aan het leeglopen is of dat we nu wat plakkertjes aan het plakken zijn en langzaam aan weer aan het opblazen zijn en gaandeweg nog wat lekken vinden en dichten.

• Tominatie
  • Niet online
@PilatuS een puike analyse al zeg ik het zelf. Wie wilt er nou ook ingodsnaam traden op het moment, ik heb in 2 weken misschien 4 trades gemaakt. Heb alleen bijgekocht en #hold, wachtend op een intense raket omhoog.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Verwijderd

Ik heb niks om te traden..alles staat onder water, ik verzuip ;w

Ik ga een stapel sell orders plaatsen en lekker tukken
:z

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2018 23:59 ]

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op zondag 27 mei 2018 @ 23:50:
Wie wilt er nou ook ingodsnaam traden op het moment
Precies :)
Richh schreef op zondag 27 mei 2018 @ 23:49:
Het weekend komt ten einde. Meer volume = meer kopers of verkopers = we gaan nu ofwel omhoog (en dan gaan we hard denk ik) ofwel omlaag (waarbij we bij een resistance level komen waardoor we waarschijnlijk ook gaan dalen, ofwel ook hard stijgen). Die horizontale lijn gaat morgen verdwijnen denk ik.
Dat denk ik ook wel. Had het eigenlijk al wel verwacht. Meestal is het toch de zondagmiddag of avond waar er flinke actie komt. Soms is het ook wel wat later, bijvoorbeeld voor ons maandag rond een uur of 02:00. Het zou mij ook niets verbazen als we nog even zo doorgaan. Waar we nu zitten is gewoon een rot plek voor traden want het kan alle kanten op.

• Beaulion
  • Niet online
Nice vandaag belde mijn oma voor mijn verjaardag en had het over bitcoin. En heel bizar toevallig ook onze schoonmaakster tijdens het schrobben van de wc. Ik denk dat het goed gaat komen!

[ Voor 8% gewijzigd door Beaulion op 28-05-2018 00:07 ]

• Tominatie
  • Niet online
Het is gewoon wachten op die pump, ik voel dat hij gaat komen.

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 18-11 23:40
Tominatie schreef op maandag 28 mei 2018 @ 00:06:
Dat de pump er vroeg of laat gaat komen lijkt me wel duidelijk, maar het is meer de vraag hoeveel procent we eerst nog gaan zakken. :)

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 28 mei 2018 @ 00:06:
Mogelijk eerst omlaag naar 6800 om vanuit daar omhoog te gaan.

Qua TA zijn er mensen die het over 3k hebben of naar 10+k. Wel grappig dat zelfs ook de mensen die goed aangeschreven staan in die wereld waar 90+% bullshit is het met elkaar oneens zijn.

Persoonlijk zie ik een 3k BTC niet gebeuren. Genoeg mensen die denken dat BTC ooit weer een ATH gaat doen. Of dat nou over 5 maanden is of over 5 jaar. Gezien het vertrouwen in een toekomstige ATH zijn er genoeg mensen die op 6.8k of 6k of 5k willen kopen dat we eerder omhoog gaan dan verder omlaag. Bitcoin is inmiddels vrij bekend en genoeg mensen die weten dat iets als 20k of meer mogelijk is. Aangezien er dan minder dan 15 miljoen van die dingen voor de hele planeet op dit moment zijn denk ik dat er genoeg mensen zijn die er 1tje of meer willen hebben voor over 1 jaar, 3 jaar of 5 jaar.

• Tominatie
  • Niet online
Denk persoonlijk niet dat we lager gaan dan 7k maar er is wel geld nodig om dat ding omhoog te krijgen. Komt dat niet, dan blijven we lekker niks doen. HEUJ

• rogier2012
iets onder de 7k kan prima. Gaat t nog lager, dat kan ook. Is dit de bodem? mooi.

Vrij veel koffiedik kijken, dus als een trader trade je gewoon relatief veilige setups. Als een holder hold je.

Als een trader vind ik bear scenarios kut om 2 redenen:
- volume gaat dood
- er zijn relatief weinige support points onder de 6.7-6.8k waarnaar ik kan kijken (zonder heel diep naar beneden te kijken).

Vergeet niet dat het momenteel nog best een gedoe is voor andere mensen (je ouders bijv) om crypto te kopen tegen geen achterljk hoge commissie. Dat geldt zeker voor de alts: probeer je ouders s uit te leggen hoe ze EOS moeten kopen en ik garandeer je dat ze dat niet gaan doen omdat t gewoon te moeilijk is.

Zodra dat makkelijker kan (evt tussenpersoon) zal je dat terugzien in de prijs. Nonprofessionals shorten niet :).

En ja, dat kan gerust maanden duren. Boeie :)

[ Voor 19% gewijzigd door rogier2012 op 28-05-2018 00:24 ]

• mprkooij
  • Laatst online: 15:39
Kijken of Azië wat volume in RLC gaat pompen straks :)

Volume nu 679BTC.

[ Voor 16% gewijzigd door mprkooij op 28-05-2018 00:28 ]

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-11 13:40

Radjesh

hoi

mprkooij schreef op maandag 28 mei 2018 @ 00:27:

Volume nu 679BTC.
Ik hoop het :9

Niet

• mprkooij
Ze zijn wakker :O :)

• Tominatie
  • Niet online
Ze doen in iedergeval hun best.

• Tominatie
  • Niet online
Moon jongens, moon. Ik herhaal: RLC moon.
Bitcoin ook in de lift!!!!!!!!!!!! KOMAAAAAAN

• Beaulion
  • Niet online
mprkooij schreef op maandag 28 mei 2018 @ 00:27:

Volume nu 679BTC.
De muren zijn vooruit geschoven. Prima toch?

• mprkooij
Beaulion schreef op maandag 28 mei 2018 @ 01:04:
[...]

De muren zijn vooruit geschoven. Prima toch?
Ik vind het helemaaaaaal mooi.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
De crypto's kunnen dalen of stijgen zoals altijd.
Tot zover mijn uiterst betrouwbare TA. :P

• Beaulion
  • Niet online
rogier2012 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 00:21:
iets onder de 7k kan prima. Gaat t nog lager, dat kan ook. Is dit de bodem? mooi.

Vrij veel koffiedik kijken, dus als een trader trade je gewoon relatief veilige setups. Als een holder hold je.

Als een trader vind ik bear scenarios kut om 2 redenen:
- volume gaat dood
- er zijn relatief weinige support points onder de 6.7-6.8k waarnaar ik kan kijken (zonder heel diep naar beneden te kijken).

Vergeet niet dat het momenteel nog best een gedoe is voor andere mensen (je ouders bijv) om crypto te kopen tegen geen achterljk hoge commissie. Dat geldt zeker voor de alts: probeer je ouders s uit te leggen hoe ze EOS moeten kopen en ik garandeer je dat ze dat niet gaan doen omdat t gewoon te moeilijk is.

Zodra dat makkelijker kan (evt tussenpersoon) zal je dat terugzien in de prijs. Nonprofessionals shorten niet :).

En ja, dat kan gerust maanden duren. Boeie :)
Is traden tussen koers schommelingen niet rendabel dan? Ik heb het idee dat bots soms een bepaalde marge in stand houden waar je als trader net tussen kan blijven.

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

rogier2012 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 23:49:
leuk, al die drama.

Dit is gewoon best een okay moment om coins in te slaan. Werk net als Kain_niak gewoon aan de adoptie van crypto (zoek wat mensen van 24 die snappen dat t de low is en zorg dat ze je bags kopen).

Op t moment dat je oma/ de schoonmaakster begint over Bitcoin en zegt te gaan kopen, dump it.

Of als t woord Lambo serieus wordt genoemd natuurlijk.
Adoptie is niet het aansmeren van crypto aan andere mensen. Adoptie is wanneer crypto as currency, dus als munteenheid gebruikt word. Als je een winkel of website kunt overthuigen om crypto te accepteren als betaalmiddel. En als je al je vrienden kunt overtuigen om crypto te kopen, om het dan uit te geven als geld. Dat is adoptie. Met zijn allen coins kopen zodat de prijs omhoog gaat is speculatie, niet adoptie.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• rogier2012
Kain_niaK schreef op maandag 28 mei 2018 @ 05:17:
[...]

Adoptie is niet het aansmeren van crypto aan andere mensen. Adoptie is wanneer crypto as currency, dus als munteenheid gebruikt word. Als je een winkel of website kunt overthuigen om crypto te accepteren als betaalmiddel. En als je al je vrienden kunt overtuigen om crypto te kopen, om het dan uit te geven als geld. Dat is adoptie. Met zijn allen coins kopen zodat de prijs omhoog gaat is speculatie, niet adoptie.
klopt helemaal wat je zegt, maar zolang een winkel een directe conversie doet met euros of usd heb je nog steeds geen adoptie. Het enige wat je dan wel hebt is n 3rd party(wisselservice) en 3rd partys wil je juist niet in p2p transacties in t algemeen. Ik dacht iig dat dat t idee achter trustless p2p cash was :) .

Verder heeft iedereen zn eigen agenda en motivatie. Jij wordt direct in BCH betaald, dan is t ook logisch dat je dat pusht voor adoptie als currency. Dat was bij mij 10+ jaar geleden ook zo in Diablo 2 met high runes of SOJs 8).

unrelated: EOS/USDT, EOS/BNB added op binance. dat is dus weer n paar % op EOS erbij :)

[ Voor 4% gewijzigd door rogier2012 op 28-05-2018 07:11 ]

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:39
Ik ben toch maar eens voor de helft ingestapt vanuit fiat. Heb een mooi deel van de daling gemist ($7800 tot nu $7200). En vooral de alts waar ik in zat zijn hard gedaalt (Nano van 0.75 naar .52, Iota van .23 naar .2), dus ik durf wel weer een gokje te nemen. Misschien koop ik zelfs wel wat GVT om de koers te stutten :p

edit: Lekkere timing, precies voor de $100 drop. En het lijkt erop dat we nog verder gaan zakken.

[ Voor 13% gewijzigd door gabn88 op 28-05-2018 07:44 ]

• Kain_niaK

Kain_niaK

@rogier2012
Tja het topic heet crypto currency, hou zou jij crypto dan noemen? Hele dure data? Digitale tulpenbollen?

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Als er nu niet heel snel iets gebeurt dan zitten we eind van de week op midden/laag 6k. F* dramatisch zeg voor deze tijd van het jaar. :(

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-11 09:45

Bever!

3

Ja dikke rode streep nu idd.. jammer

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Kan me eveneens moeilijk voorstellen dat er nog steeds mensen zijn die “buy in the dip” willen gaan. De dip stopt gewoon niet. T.o.v. 3 weken terug is het gewoon een crash. (-30%)

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-11 14:28

raq

Turbo-Puppy schreef op maandag 28 mei 2018 @ 07:49:
Kan me eveneens moeilijk voorstellen dat er nog steeds mensen zijn die “buy in the dip” willen gaan. De dip stopt gewoon niet. T.o.v. 3 weken terug is het gewoon een crash. (-30%)
Jazeker wel. Indien de btc laag in de 6k gaat, koop ik nog flink wat bij.

De tijd leert of het tij keert

• Uhuruburu
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik ga naar Eyelóóóóó....

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:39
Turbo-Puppy schreef op maandag 28 mei 2018 @ 07:49:
Ik wilde buy the dip, maar was zoals gewoonlijk net te vroeg. Waarschijnlijk wordt de komende week pas de breek-week. Waarna herstel volgt. Sowieso is de cyclus ongeveer 2-maandelijks, met als startpunt steeds ongeveer de 5/6e dag van de maand.

edit: dit voelt wel echt kloten, als er letterlijk nog geen 5 seconden na je aankoop een extreme dump komt van ruim $200. Ben blij dat ik maar voor de helft ben ingestapt, maar toch.

[ Voor 14% gewijzigd door gabn88 op 28-05-2018 08:02 ]

• rogier2012
Kain_niaK schreef op maandag 28 mei 2018 @ 07:28:
@rogier2012
Tja het topic heet crypto currency, hou zou jij crypto dan noemen? Hele dure data? Digitale tulpenbollen?
Ik noem het crypto altijd, het currency element is er nog niet echt zolang t nog geen wijdere vorm van adoptie heeft. In sommige streken van China zal rijst vast wel als betalingsmiddel door sommigen worden geaccepteerd, maar is rijst dan ook een currency?

• Kain_niaK

Kain_niaK

@rogier2012

Rijst is om op te eten. Bitcoin is uitgevonden om een digital munt te worden. Wat geeft cc nu waarde?

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:59
Pffff jeetje gaat terug ENORM hard...

• Greymore1
Gvd is het ETH netwerk weer traag als bagger net als ik wat wil versturen voor wat arbritage.

• Beaulion
  • Niet online
Greymore1 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 08:08:
Gvd is het ETH netwerk weer traag als bagger net als ik wat wil versturen voor wat arbritage.
Hoeveel % pak je daar nou ongeveer mee? Of wanneer is het voor jou een succesvolle arbitrage?

• rogier2012
Kain_niaK schreef op maandag 28 mei 2018 @ 07:59:
@rogier2012

Rijst is om op te eten. Bitcoin is uitgevonden om een digital munt te worden. Wat geeft cc nu waarde?
Dat iets een functie wil of kan vervullen wil niet zeggen dat het dat nu doet. Hetgeen een cc nu waarde geeft is omdat mensen geloven dat er een backing is achter de IOU die je eigenlijk uitgeeft, min of meer de functie waarvoor USDT nu gebruikt wordt in crypto.

[ Voor 22% gewijzigd door rogier2012 op 28-05-2018 08:18 ]

• Greymore1
Beaulion schreef op maandag 28 mei 2018 @ 08:12:
[...]

Hoeveel % pak je daar nou ongeveer mee? Of wanneer is het voor jou een succesvolle arbitrage?
5% ben ik al blij, maar nu denk ik 10-12%.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Greymore1 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 08:08:
Ik zit de laatste dagen dat IDEX te volgen maar ik snap nog steeds niet dat je er met arbitrage handel geld kan verdienen en zelfs meerdere keren per dag 5% kan pakken ?

Kan je eens uitleggen hoe je het nou precies doet ?
Pagina: 1 ... 60 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!