Oh haha, op al die exchanges heb je minimale withdrawals. Dus je aantal RLC, die je wilt versturen is te klein. Kan je niks tegen doen
Verwijderd
hoe doe je dat dan met die airdrops?Tominatie schreef op zondag 27 mei 2018 @ 17:21:
[...]
Oh haha, op al die exchanges heb je minimale withdrawals. Dus je aantal RLC, die je wilt versturen is te klein. Kan je niks tegen doen
Heb ik al op MEW staan of op een shitty exchange als upcoin, waar je geen withdrawal fee's/ mimimum. limieten hebt.
Zit op een bbq, dus ik weet het niet, maar volgens mij moet dat kunnen als je fee meegeeft. Anders stuur ik het in btc + fee, dan kun je ze zo zelf kopen.Ton Hasselt schreef op zondag 27 mei 2018 @ 17:19:
TURBO.......HELP ME.😱😱😱
Ik gebruik overigens wel Binance
@Verwijderd , Als je mij je IBAN doorstuurt, maak ik gelijk 10 euro over.
Verwijderd
ik hoor net van turbo in BTCTon Hasselt schreef op zondag 27 mei 2018 @ 17:24:
@Verwijderd , Als je mij je IBAN doorstuurt, maak ik gelijk 10 euro over.
De gunst is dat je het dan vrij snel hebt... als we 3 dagen wachten moeten we waarschijnlijk 10BTC overmaken om die 5 RLC aan te kunnen kopen.
Het was toch gokken stuur het in csc naar hem toe. 
Het is volgens mij gewoon een F1 betting rlc scam van de Molotov twins ofzo.
Het is volgens mij gewoon een F1 betting rlc scam van de Molotov twins ofzo.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
Klopt. Bitshares is een hele goeie peiler.Tominatie schreef op zondag 27 mei 2018 @ 17:08:
Meestal als bitshares van @Verwijderd groen beginnen te kleuren komt het einde van de dip eraan. Moon soon.
Klopt vorige keer waren zij ook de starters van de nieuwe bullrun. Alleen zegt het verleden niet veel over het heden.
Verwijderd
Echt wel. 15k mid juniTominatie schreef op zondag 27 mei 2018 @ 17:32:
[...]
Klopt vorige keer waren zij ook de starters van de nieuwe bullrun. Alleen zegt het verleden niet veel over het heden.
Turbo legt ondertussen even cryptobets.nl vast... just be sure.
Verwijderd
HahahahahaTurbo-Puppy schreef op zondag 27 mei 2018 @ 17:33:
Turbo legt ondertussen even cryptobets.nl vast... just be sure.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2018 17:35 ]
@Verwijderd , gelukt, ze komen eraan.
Verwijderd
Top maat, op naar de volgende poolTon Hasselt schreef op zondag 27 mei 2018 @ 17:34:
@Verwijderd , gelukt, ze komen eraan.
Laat je het weten als ze binnen zijn?
Ben ik ook gerustgesteld.
Verwijderd
zekersTon Hasselt schreef op zondag 27 mei 2018 @ 17:38:
[...]
Laat je het weten als ze binnen zijn?
Ben ik ook gerustgesteld.
Toevallig andere software geflashed in mijn volvo V50 2.4 d5. Van 180pk naar 220pk gegaan. Is nu een serieus snelle auto geworden. Ik had hiervoor een Audi A6 3.2 FSI met 254 pk en ik denk dat het met tussensprintjes gelijk op zou gaan. Vanaf de streep is Quattro niet te verslaan natuurlijk. Ook was de automaat bak van de audi veel beter. Eigenlijk was alles aan die audi beter op de betrouwbaarheid na.Flagg schreef op zondag 27 mei 2018 @ 14:58:
[...]
In alle Saab 4 cilinders turbo motoren ligt dezelfde 2 liter motor (behalve de Aero) ik laat dus gewoon de andere software erin zetten van de 195pk Saab 9-3.Tis niet eens tunen te noemen.
hardware tot de Aero is identiek, vanaf de Aero (245 pk meen ik) krijgen ze andere remmen en turbo en injectoren geloof ik.
En kost maar 150€. Maar zoals ik al zei vind ik het niet zo gek interessant, Saab is nu al snel genoeg voor normaal rijden en als ik regelmatig stoplichtprintjes zou willen doen koop ik wel een roestige Honda vtec en was ik 18 gebleven!!
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Volgende week weer een race.Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2018 @ 17:56:
[...]
hahaha nee nee, maar de mooiste vond ik taro
Lekke band in ronde 13
wat verwachten jullie van trx de aankomende dagen ?
Ark moet en zal geshilled worden nu.
YouTube: Dr. Scott Mcpherson - Ark - The North American Bitcoin Conference 2018
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Het werd tijd.A87 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 18:38:
Ark moet en zal geshilled worden nu.
Dat de prijs niet de 10k zal raken.chang1982 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 18:05:
wat verwachten jullie van trx de aankomende dagen ?
nondeju echt he, ik ben daarmee zo de mist in gegaanVerwijderd schreef op zondag 27 mei 2018 @ 18:52:
Wat is er toch met nano aan de hand?
Bloed die helemaal dood
Hmm ik kan zo snel geen nieuws hierover vinden, iemand?Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2018 @ 18:52:
Bloed die helemaal dood
Anders mooi moment om in te kopen
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2018 @ 18:52:
Bloed die helemaal dood
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kennis delen > DM
Ja, helaas niet goed gegoktVerwijderd schreef op zondag 27 mei 2018 @ 17:56:
[...]
hahaha nee nee, maar de mooiste vond ik taro
Lekke band in ronde 13
RLC is overgemaakt, heb de fee voor mijn rekening genomen, is toch weer een paar CSC extra. Mocht die ooit moonen dan hoop ik dat je nog aan mij denkt.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Denk dat ie aan ons allemaal denkt met een dikke middelvinger "I told you so!" en weg scheurt die lambo gespoten als dartbord.Taro schreef op zondag 27 mei 2018 @ 19:15:
[...]
Ja, helaas niet goed gegokt
RLC is overgemaakt, heb de fee voor mijn rekening genomen, is toch weer een paar CSC extra. Mocht die ooit moonen dan hoop ik dat je nog aan mij denkt.
Lol kan best eens waarheid in zitten als je naar het afgelopen jaar kijkt.
Verwijderd
Die staatTaro schreef op zondag 27 mei 2018 @ 19:15:
[...]
Ja, helaas niet goed gegokt
Verwijderd
Hahahaha....dartslamboGreymore1 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 19:17:
[...]
Denk dat ie aan ons allemaal denkt met een dikke middelvinger "I told you so!" en weg scheurt die lambo gespoten als dartbord.
Ik zie RLC een beetje heen weer gekaatst worden tussen 2 muren.Ton Hasselt schreef op zondag 27 mei 2018 @ 19:32:
RLC komt weer.
Vraag me af wat RLC gaat doen als we echt weer bullish worden, met bitcoin boven de 8k enz.. Moon?Beaulion schreef op zondag 27 mei 2018 @ 19:39:
[...]
Ik zie RLC een beetje heen weer gekaatst worden tussen 2 muren.
Minimaal. Ik denk dat we dan overstapppen op een verder weg gelegen bestemming.Tominatie schreef op zondag 27 mei 2018 @ 19:41:
[...]
Vraag me af wat RLC gaat doen als we echt weer bullish worden, met bitcoin boven de 8k enz.. Moon?
[ Voor 13% gewijzigd door Beaulion op 27-05-2018 19:44 ]
Verwijderd
Laten we er voor duimen dat het gaat knallenTominatie schreef op zondag 27 mei 2018 @ 19:41:
[...]
Vraag me af wat RLC gaat doen als we echt weer bullish worden, met bitcoin boven de 8k enz.. Moon?
Worden we allemaal beter van
Kan op dit tempo wel 3 jaar duren.Tominatie schreef op zondag 27 mei 2018 @ 19:41:
[...]
Mag toch hopen van niet zeg...AtlAntA schreef op zondag 27 mei 2018 @ 19:17:
[...]
Lol kan best eens waarheid in zitten als je naar het afgelopen jaar kijkt.
Zero.
Haha net een stijging van 20 % gehad. Maar inderdaad...... echt geen beweging in te krijgen .....
Oh wacht maar bitcoin moet wel mee stijgen natuurlijk. Ai... dan is 3 jaar nog optimistisch.
Je hebt geluk dat het geen winter is dan.Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2018 @ 19:45:
[...]
Heb er toch maar ff een paar gekocht
Je zou denken dat het niet lager meer kan
Als nano onder de $4 zakt, zakt ook me broek af
[ Voor 45% gewijzigd door Beaulion op 27-05-2018 19:53 ]
Verwijderd
Denk dat die broek gaat afzakken straks, want godallemachtig wat is het deprimerend zeg. Gebeurd letterlijk helemaal niks vandaag en dan in de late avond zullen we wel weer verder dippen. (nano included)Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2018 @ 19:45:
[...]
Nog een partnership voor VEN; en nog steeds geen beweging in te krijgen. https://twitter.com/vecha...tatus/1000764013888729090
Verwijderd
Ben er bang voor ja...$4.04Tominatie schreef op zondag 27 mei 2018 @ 20:02:
[...]
Denk dat die broek gaat afzakken straks, want godallemachtig wat is het deprimerend zeg. Gebeurd letterlijk helemaal niks vandaag en dan in de late avond zullen we wel weer verder dippen. (nano included)
$4.01
En hoppa..ik sta zonder broek
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2018 20:17 ]
Ik zou ook niet veel verwachten van deze markt. Alles staat stil of gaat naar beneden zo wat.Greymore1 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 20:09:
Nog een partnership voor VEN; en nog steeds geen beweging in te krijgen. https://twitter.com/vecha...tatus/1000764013888729090
Meer bijkopen en wachten is het devies. Het kan waarschijnlijk een tijdje duren voordat we weer herstellen.
Bitcoin gaat de $7200 weer testen, zin in. 't is echt kut met peren deze dagen.
Net zo saai als racen in Monaco.Tominatie schreef op zondag 27 mei 2018 @ 20:17:
[...]
Ik zou ook niet veel verwachten van deze markt. Alles staat stil of gaat naar beneden zo wat.
Meer bijkopen en wachten is het devies. Het kan waarschijnlijk een tijdje duren voordat we weer herstellen.
Misschien dat de meeste mensen wat partnerships moe zijn met ven?Greymore1 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 20:09:
Kan ook aan mij liggen hoor. Elke keer als hier iets gepost wordt over ven dan moet ik meteen aan facedown denken met zijn eeuwige "BMW partnership dit, 1 of andere Chinese groothandel partnership dat."
Waren altijd interessante discussies om te volgen maar voor mij zal die associatie altijd blijven.
Hoop dat er snel verandering in komt. Als de partnerships zich opstapelen dat verwacht ik ruim een verdubbeling als compensatieTominatie schreef op zondag 27 mei 2018 @ 20:17:
[...]
Ik zou ook niet veel verwachten van deze markt. Alles staat stil of gaat naar beneden zo wat.
Alle alts lijken zo'n beetje net zo stil te staan als BTC zelf. Hoewel - dat klopt blijkbaar niet want ik zie dat de BTC dominance zelfs wat gestegen is (38.1% 24 uur geleden naar 38.5% nu). Ik keek naar mijn mandje met een stuk of 50 alt coins waar verder geen beweging in lijkt te zitten.
Er is volgens mij op dit moment maar weinig nodig om een forse beweging in gang te zetten - maar welke kant op?
Er is volgens mij op dit moment maar weinig nodig om een forse beweging in gang te zetten - maar welke kant op?
Die partnerships komen m'n strot uit, eindstand is er nog helemaal niks noemenswaardig uitgerold. Alleen bij Verge dan.
We gaan straks echt keihard door de $7200 heen, om daarna tegen de $7130 te botsen. Ben benieuwd hoe verder
ps. zegt mijn glazen bol
ps. zegt mijn glazen bol
[ Voor 11% gewijzigd door Tominatie op 27-05-2018 20:29 ]
Als je zou moeten kiezen, of kaal of een volle bos met haar maar het gezicht van een van de Bogdanoff broertjes, waar kies je dan voor? #crypto
Kaal natuurlijkGreymore1 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 20:31:
Als je zou moeten kiezen, of kaal of een volle bos met haar maar het gezicht van een van de Bogdanoff broertjes, waar kies je dan voor? #crypto
Oh even niet gekeken naar RLC gelijk -200 sats..
misschien toch maar investeren in n al werkend product wat niet op pagina 1 van CMC staat.
Docademic oid, die hadden al n werkend product voordat ze n ICO hadden gedaan.
Niet dat ik die heb, maar t zou wel leuk zijn geweest
Ze hadden beter een werkende coin kunnen hebben, stonden ze op pagina 1.rogier2012 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 20:49:
misschien toch maar investeren in n al werkend product wat niet op pagina 1 van CMC staat.
? t is 1 van de 30 werkende producten ofzo in heel crypto.Ton Hasselt schreef op zondag 27 mei 2018 @ 20:52:
[...]
Ze hadden beter een werkende coin kunnen hebben, stonden ze op pagina 1.
prima, refresh page1 op cmc nog maar even.staat er zo wel - ik fomo er nu niet meer in want t voelt PnDy.
Zie ook dat mcaffee t shillt
[ Voor 22% gewijzigd door rogier2012 op 27-05-2018 21:00 ]
Toch niet op BinanceVerwijderd schreef op zondag 27 mei 2018 @ 20:54:
Tot mijn verbazing begint nano tegen de stroom in te zwemmen
Hebben de bots weer een mooie fuik gemaakt?Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2018 @ 20:54:
Tot mijn verbazing begint nano tegen de stroom in te zwemmen
Jammer dat RLC het niet heeft weten vast te houden vandaag
De 29ste proberen we het opnieuw.
Het volume is heel laag, dus het lijkt meer kunstmatig naar beneden getrokken te zijn. Hij gaat waarschijnlijk zo stijgen tot de sellwall weer geraakt wordt.mprkooij schreef op zondag 27 mei 2018 @ 21:02:
Jammer dat RLC het niet heeft weten vast te houden vandaagDe 29ste proberen we het opnieuw.
Heb mijn moeder vertelt dat het geen lambo wordt op korte termijn. Ik stelde voor om op water en brood te leven de komende tijd om al het bezuinigde geld te investeren in de dip, maar zij wil niet meedoen aan de bubbel helaas.
Verwijderd
Ik heb mijn vrouw een nieuw huis belooftTominatie schreef op zondag 27 mei 2018 @ 21:06:
Heb mijn moeder vertelt dat het geen lambo wordt op korte termijn. Ik stelde voor om op water en brood te leven de komende tijd om al het bezuinigde geld te investeren in de dip, maar zij wil niet meedoen aan de bubbel helaas.
Heb haar net ook verteld dat het een poppenhuis word
Maar wel met uitstel he, tot mijn CSC de wolken in knalt
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2018 21:11 ]
Zeg doe dat eens niet, kom het topic binnen hangt een volledige grafsfeer en waarom? btc is 100$ gezakt.
Als dat al een reden voor een depressie is zal ik alle touwen in huis maar verbranden en voor de zekerheid alle zichtbare balken wegstuccen.
Als dat al een reden voor een depressie is zal ik alle touwen in huis maar verbranden en voor de zekerheid alle zichtbare balken wegstuccen.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Bij 100$ stijging vieren we feest.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kennis delen > DM
Ik ga even iets anders doen en jullie laten de koers van RLC inkakken? Komop, naar de 3250!!
Edit: Oh, die BTC sellwall van 158 stuks @ 7290 helpt ook niet mee...
Edit: Oh, die BTC sellwall van 158 stuks @ 7290 helpt ook niet mee...
[ Voor 28% gewijzigd door Taro op 27-05-2018 21:14 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ik heb de vrouw beloofd dat we miljonair zouden worden .... gelukkig waren we multi-miljonair toen we begonnen met crypto.Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2018 @ 21:10:
[...]
Ik heb mijn vrouw een nieuw huis belooft![]()
Heb haar net ook verteld dat het een poppenhuis word
Maar wel met uitstel he, tot mijn CSC de wolken in knalt
Verwijderd
Ik heb zelfs uit wanhoop LTC gekocht met de gedachte, ook die kan niet verder naar beneden
Maar helaas...
Maar helaas...
Taro schreef op zondag 27 mei 2018 @ 21:13:
Ik ga even iets anders doen en jullie laten de koers van RLC inkakken? Komop, naar de 3250!!
Ik mag van mijn vriendin niet meer in de buurt komen van messen. Ze snijdt nu ook al het eten voor.....Flagg schreef op zondag 27 mei 2018 @ 21:11:
Zeg doe dat eens niet, kom het topic binnen hangt een volledige grafsfeer en waarom? btc is 100$ gezakt.![]()
Ik denk dat steeds meer mensen in de bekende broek poepen, including my self😎
Moet jij eens opletten, die gaat zonder enige twijfel de eerste zijn die een negatieve waarde gaat vertegenwoordigen.Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2018 @ 21:14:
Ik heb zelfs uit wanhoop LTC gekocht met de gedachte, ook die kan niet verder naar beneden
Maar helaas...
Sorry @Flagg, we worden langzamerhand allemaal een beetje cynisch door de chronische daling van bitcoin.Flagg schreef op zondag 27 mei 2018 @ 21:11:
Zeg doe dat eens niet, kom het topic binnen hangt een volledige grafsfeer en waarom? btc is 100$ gezakt.![]()
Hehe da's gokken op Crypto, iets met veel warmte en de keuken.Tominatie schreef op zondag 27 mei 2018 @ 21:16:
[...]
Sorry @Flagg, we worden langzamerhand allemaal een beetje cynisch door de chronische daling van bitcoin.
Ah, nu weet ik wie jij bent!Turbo-Puppy schreef op zondag 27 mei 2018 @ 21:13:
[...]
Ik heb de vrouw beloofd dat we miljonair zouden worden .... gelukkig waren we multi-miljonair toen we begonnen met crypto.
Precies, maar het blijkt te duur zijn voor de zorgverzekering om zo'n stijging te realiseren dus we worden aan ons lot over gelaten. Het einde nadert, we zullen snel sterven.Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2018 @ 21:19:
Zie het als medicijnen
We hebben een stijging nodig om weer beter te worden
Hahaha dit is echt een fantastisch topic. Ik denk dat als ik dit topic niet meer zou volgen ik zelfs een bepaalde leegte zou voelen.
* AtlAntA vind jullie lief
Wij jou ook.AtlAntA schreef op zondag 27 mei 2018 @ 21:33:
Hahaha dit is echt een fantastisch topic. Ik denk dat als ik dit topic niet meer zou volgen ik zelfs een bepaalde leegte zou voelen.
Click the image ....

oops ... was wat vergeten

oops ... was wat vergeten
[ Voor 24% gewijzigd door Turbo-Puppy op 27-05-2018 21:48 ]
Er gebeurt niets als ik daar op klik. Geen Lambo dus?
Als ik over Bitcoin begin, dan lachen mensen meestal mij uit .... zijn we al mee gestopt. Ik vertel mensen liever dat ik geïnvesteerd heb in Palm-Invest, Harry Mens beurstips en heilig geloof ik het succes van piramide spellen die georganiseerd worden door de lokale Zimbabwaanse middenstand.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!