Ik hoorde net een tip van iemand dat HitBtc handig is om tegen USD/USDT pair te handelen. Ik heb niet als doel om meer sats te verzamelen maar meer $. Heeft iemand hier een mening over de exhange en wordt deze aangeraden?
HITbtc niet doenVerwijderd schreef op maandag 28 mei 2018 @ 15:45:
Ik hoorde net een tip van iemand dat HitBtc handig is om tegen USD/USDT pair te handelen. Ik heb niet als doel om meer sats te verzamelen maar meer $. Heeft iemand hier een mening over de exhange en wordt deze aangeraden?
waarin wil je specifiek handelen? de grote munten of de wat speculatievere alts (alles buiten de top6 zegmaar)
Verwijderd
Ik heb mee zitten lezen en hoorde meerdere meningen over VEN maar ik ben er heilig van overtuigd haha dus blame me nietrogier2012 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 15:50:
waarin wil je specifiek handelen? de grote munten of de wat speculatievere alts (alles buiten de top6 zegmaar)
En waarom niet? Ik gebruik hem nu een aantal maanden en geen problemen mee hoor. Werkt prima so far.
Maar da's dan ook de enige exchange zo'n beetje waar ik wel eens wat heen en weer schuif, dus alle andere kunnen uiteraard veeeeel beter zijn.
Dus enlighten me too pls.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
Prima ervaring dus? Ik ga het is met een klein bedrag proberen om uit te vinden of het bevalt. Bedankt in ieder geval!Flagg schreef op maandag 28 mei 2018 @ 15:53:
[...]
En waarom niet? Ik gebruik hem nu een aantal maanden en geen problemen mee hoor. Werkt prima so far.
Maar da's dan ook de enige exchange zo'n beetje waar ik wel eens wat heen en weer schuif, dus alle andere kunnen uiteraard veeeeel beter zijn.
als je van plan bent om de holden denk ik niet dat het veel uitmaakt welke exchange je pakt - je wilt alles tenslotte toch offline hebben denk ik.Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2018 @ 15:52:
[...]
Ik heb mee zitten lezen en hoorde meerdere meningen over VEN maar ik ben er heilig van overtuigd haha dus blame me niet. Ik wil alleen 's nachts er gewoon uit kunnen zonder eerst naar BTC te moeten etc etc. Hiernaast geloof ik niet in BTC in de toekomst dus wil ik meer $ verzamelen, en wil dit doen door middel van te traden/hodlen van VEN!
Verder is t volume per 24u in VEN/USDT maar zon 25k (in binance is t ongeveer 20x zo groot, wel naar BTC toe dan). Mocht je voor 1k$ VEN in willen kopen ofzo mag je er wel rekening mee houden dat dat enorm in je nadeel is. wat dat betreft zou ik HITbic dan ook niet aanraden om te traden tenzij t voor n paar tientjes is.
Ik heb de fees niet gecheckt, maar mochten die hoog zijn dan niet doen.
[ Voor 8% gewijzigd door rogier2012 op 28-05-2018 15:58 ]
Zelf een korte tijd op gehandeld in de dogecoin tijd. De support is dramatisch, no replies en coins die nooit zijn aangekomen op adres van bestemming (internet staat er vol mee). De fees zijn in vergelijking met andere exchanges ook stukken hoger. Als je het internet een beetje doorzoekt lees je vele verhalen waarbij de consument niet de boosdoener is. Dit soort exchanges zijn prima voor high risk / high reward maar voor de ''bekendere'' coins zou ik er ver vandaan blijven. just my 2 centsFlagg schreef op maandag 28 mei 2018 @ 15:53:
[...]
Kijk eens naar Huobi. Betere keus dan HitBtc naar mijn bescheiden meningVerwijderd schreef op maandag 28 mei 2018 @ 15:55:
[...]
Prima ervaring dus? Ik ga het is met een klein bedrag proberen om uit te vinden of het bevalt. Bedankt in ieder geval!
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
op t volume gebaseerd denk ik dat ik t weer met je eens moet zijnTomTorquay schreef op maandag 28 mei 2018 @ 15:58:
[...]
Kijk eens naar Huobi. Betere keus dan HitBtc naar mijn bescheiden mening
Verwijderd
Thanks, ik zal er rekening mee houden. Beschik momenteel al over de VEN waarover ik financieel kan beschikken haha. Het gaat me meer om dat ik het handelen in sats omslachtig vind en ik er zelf niet in geloof. Maar misschien moet ik het ook maar nemen voor wat het is haha!rogier2012 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 15:56:
[...]
als je van plan bent om de holden denk ik niet dat het veel uitmaakt welke exchange je pakt - je wilt alles tenslotte toch offline hebben denk ik.
Verder is t volume per 24u in VEN/USDT maar zon 25k (in binance is t ongeveer 20x zo groot, wel naar BTC toe dan). Mocht je voor 1k$ VEN in willen kopen ofzo mag je er wel rekening mee houden dat dat enorm in je nadeel is. wat dat betreft zou ik HITbic dan ook niet aanraden om te traden tenzij t voor n paar tientjes is.
Ik heb de fees niet gecheckt, maar mochten die hoog zijn dan niet doen.
Ik kon destijds over hitbtc niks vinden wat er ook niet over alle andere exchanges gezegd werd vandaar. En tja internet verhalen, mwoah, hecht ik niet zoveel waarde aan eigenlijk, mensen verkloten veel zelf om vervolgens naar een exchange te wijzen maar het vervolg hoor je vaak niet.nRealsus schreef op maandag 28 mei 2018 @ 15:56:
[...]
Zelf een korte tijd op gehandeld in de dogecoin tijd. De support is dramatisch, no replies en coins die nooit zijn aangekomen op adres van bestemming (internet staat er vol mee). De fees zijn in vergelijking met andere exchanges ook stukken hoger. Als je het internet een beetje doorzoekt lees je vele verhalen waarbij de consument niet de boosdoener is. Dit soort exchanges zijn prima voor high risk / high reward maar voor de ''bekendere'' coins zou ik er ver vandaan blijven. just my 2 cents
Ik heb er iig geen problemen gehad so far.
Maar handel ook niet heel veel (meer) dus zal niet snel tegen iets aanlopen ws.
[ Voor 4% gewijzigd door Flagg op 28-05-2018 16:02 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Sa far, je hebt altijd uitzonderingen. Leg mij eens uit wat jij de pluspunten vind?Flagg schreef op maandag 28 mei 2018 @ 16:01:
[...]
Ik kon destijds over hitbtc niks vinden wat er ook niet over alle andere exchanges gezegd werd vandaar. En tja internet verhalen, mwoah, hecht ik niet zoveel waarde aan eigenlijk, mensen verkloten veel zelf om vervolgens naar een exchange te wijzen maar het vervolg hoor je vaak niet.
Ik heb er iig geen problemen gehad so far.
Er werd gevraagd wat mensen van hitbtc vinden en ik gaf mijn ervaring. Ipv "verhalen van internet" als bron.nRealsus schreef op maandag 28 mei 2018 @ 16:03:
[...]
Sa far, je hebt altijd uitzonderingen. Leg mij eens uit wat jij de pluspunten vind?
Jij hebt niks met hitbtc da's ook prima dus als je het niet erg vindt ga ik geen tijd steken in het zinloos overtuigen van jou.
Zoals ik aangaf heb ik erop getrade en is het meer dan ''verhalen van het internet''. maar prima, zorg dat je er niet teveel op heb staanFlagg schreef op maandag 28 mei 2018 @ 16:10:
[...]
Er werd gevraagd wat mensen van hitbtc vinden en ik gaf mijn ervaring. Ipv "verhalen van internet" als bron.
Jij hebt niks met hitbtc da's ook prima dus als je het niet erg vindt ga ik geen tijd steken in het zinloos overtuigen van jou.
Au!nemesis2212 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 15:43:
[...]
ja als je geen winst pakt of elke keer hoopt dat alles maar blijft stijgen dan krijg je dit soort dingen. als je 40k inlegt en niks van winst pakt als je dan op 6 ton staat...dan vraag je er ook wel beetje om. maar het blijft nog altijd gokken. dus wel goed initiatief voor de zwaar verslaafde
Verwijderd
Ja ik zie dat het weer ouderwets zakken isTon Hasselt schreef op maandag 28 mei 2018 @ 17:17:
Kl@$#%$$#Crypto
Het enige wat hier overeind blijft is LTC
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2018 17:18 ]
Verwijderd
Nou inderdaad. Vanavond lekker even langs de lokale gokhal. Stukken leuker als die leegbloedende blokjes kettingen.
Dacht gisteren en vannacht goedkoop in te kopen, moet je nu kijken. 😭😭😭
Verwijderd
Ja hahahaha..ik ook nano voor $4.07Ton Hasselt schreef op maandag 28 mei 2018 @ 17:19:
[...]
Dacht gisteren en vannacht goedkoop in te kopen, moet je nu kijken. 😭😭😭
12% lager weer....kolere,dat komt nooit meer goed
Mss dat RLC nog een sprintje wil trekken
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2018 17:23 ]
Ik zie jullie wel bij het euthanasieloket.
Wel nummertje trekken.
Wel nummertje trekken.
[ Voor 22% gewijzigd door Ton Hasselt op 28-05-2018 17:24 ]
Verwijderd
GecondoleerdVerwijderd schreef op maandag 28 mei 2018 @ 17:24:
Net paar 100 nano gekocht...
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2018 17:25 ]
@Ton Hasselt Net langs geweest, maar ben weggestuurd. Ze vonden mijn crypto-depressie bij lange na niet een geldige reden voor euthanasie. Vraag me af wat dan wel een juiste reden is? Erger kan bijna niet...
@Verwijderd GVT doet het prima: 2 weken geleden op een keurige $28 nu op een mooie $12, dat kunnen de meeste niet zeggen. Behalve NANO, die is echt officieel overleden.
Zometeen ga ik er nog meer geld in pompen, its all or nothing.
@Verwijderd GVT doet het prima: 2 weken geleden op een keurige $28 nu op een mooie $12, dat kunnen de meeste niet zeggen. Behalve NANO, die is echt officieel overleden.
Verwijderd
Thats my boyTominatie schreef op maandag 28 mei 2018 @ 17:28:
@Ton Hasselt Net langs geweest, maar ben weggestuurd. Ze vonden mijn crypto-depressie bij lange na niet een geldige reden voor euthanasie. Vraag me af wat dan wel een juiste reden is? Erger kan bijna niet...
Het moet ergens weer gaan beginnen, laat het dan maar gewoon bij jou zijn
Nou dan kan hij vast niet lager.Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2018 @ 17:27:
[...]
Gok op een opleving... Anderzijds hij is al meer dan 90% gezakt.
Ik voel een weddenschap aankomen welke munt uit de top 100 het eerst beneden is.
Weten we vanavond al.Beaulion schreef op maandag 28 mei 2018 @ 17:32:
[...]
Nou dan kan hij vast niet lager.
Ik voel een weddenschap aankomen welke munt uit de top 100 het eerst beneden is.
Verwijderd
Ik wed hier niet meer, teveel wanbetalersBeaulion schreef op maandag 28 mei 2018 @ 17:32:
[...]
Nou dan kan hij vast niet lager.
Verwijderd
Ik wacht nog ff een maandje als bitcoin op 3000 staat. Dan pik ik NANO op voor 50 cent per stuk en koop ik ook nog wat GVT voor 3 dollar.
Incasso nu!!!Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2018 @ 17:35:
[...]
Nope, er zijn er nog een paar die nog moeten schuiven
Ohja, mijn examens zijn over en ik had gezegd dat we een tweakers-airdrop zouden doen. Ik ga zo maar even kijken wat de voorspellingsvraag gaat worden. Misschien iets als: welke coin staat morgen als eerste op $0? Ga er even goed over nadenken.
@Verwijderd precies, we blijven die blockchain vol pompen. Ik ga snel even een baantje zoeken (ga ik ff no life werken), pomp ik het nog verder vol.
@Verwijderd precies, we blijven die blockchain vol pompen. Ik ga snel even een baantje zoeken (ga ik ff no life werken), pomp ik het nog verder vol.
Gelukkig heeft de Officiële Tweakers AirDrop nog een 100% uitbetalingsscore en een 10/10 op trustpilot
Verwijderd
3000 ?..je gaat er veel te duur aan danVerwijderd schreef op maandag 28 mei 2018 @ 17:36:
Ik wacht nog ff een maandje als bitcoin op 3000 staat. Dan pik ik NANO op voor 50 cent per stuk en koop ik ook nog wat GVT voor 3 dollar.
Verwijderd
Als dit dalen doorgaat gaat RLC er ook aan geloven ben ik bangVerwijderd schreef op maandag 28 mei 2018 @ 17:40:
Gelukkig blijft RLC goed stand houden, daar zit mijn meeste poen momenteel
Verwijderd
Ik wacht nog, verwacht nog een laatste pump (maar hang je nietop aan mij, want ik gok maar wat raak)Beaulion schreef op maandag 28 mei 2018 @ 17:40:
Kunnen we RLC al dumpen? Ik begin er emotioneel gehecht aan te raken.
Met wat peper en zout is dat kattevoedsel van de Aldi best wel te vreten. 😺
Ja ik hou ze ook nog even bij me. Ik wissel wel steeds een kwart om ,003725 ETH en pak dat dan weer terug op ,003650. Ik voel mij een ware kruimeldief.Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2018 @ 17:42:
[...]
Ik wacht nog, verwacht nog een laatste pump (maar hang je nietop aan mij, want ik gok maar wat raak)
Verwijderd
Min je fee zou dat haast geld kosten..Beaulion schreef op maandag 28 mei 2018 @ 17:44:
[...]
Ja ik hou ze ook nog even bij me. Ik wissel wel steeds een kwart om ,003725 ETH en pak dat dan weer terug op ,003650. Ik voel mij een ware kruimeldief.
ma FlodderTon Hasselt schreef op maandag 28 mei 2018 @ 17:43:
Met wat peper en zout is dat kattevoedsel van de Aldi best wel te vreten. 😺
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Het verschil is meer dan 1 % en op Binance betaal je max 0,1 % over je trade dus 0,2% als je heen en weer schuift.
Maargoed het is vrij weinig inderdaad.
[ Voor 6% gewijzigd door Beaulion op 28-05-2018 17:56 ]
Zoveel munten in de uitverkoop nu 🧜 weet niet waar mijn uitverkoop tocht moet gaan beginnen..
Zit boven aan het kanariezangzaad, ze houdt van zingen.
Gelukkig doet ze dat ook boven.
[ Voor 8% gewijzigd door Ton Hasselt op 28-05-2018 17:58 ]
Verwijderd
Oke, dan ga ik nu ook op kruimel jachtBeaulion schreef op maandag 28 mei 2018 @ 17:56:
[...]
Het verschil is meer dan 1 % en op Binance betaal je max 0,1 % over je trade dus 0,2% als je heen en weer schuift.
En lacht niet, want het is brood nodig
Mijn berg van 3.1 miljoen CSC kan ik op deze manier ook niet vergroten
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2018 17:59 ]
Ook bij de familie flodder heeft de crypto crisis zijn tol geëist
YouTube: Flodder - Flodder Is Niet Meer - Zonnedael & Koffiehuis
YouTube: Flodder - Flodder Is Niet Meer - Zonnedael & Koffiehuis
Een mobiele airco kopen of muntjes.....keuzes keuzes
Haha nee jammer genoeg niet, het kan alleen met relatief kleine aantallen en er moet wel wat speelruimte zijn. 2 overduidelijke buy en sell Walls zijn ideaal.Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2018 @ 17:57:
[...]
Oke, dan ga ik nu ook op kruimel jacht
En lacht niet, want het is brood nodig
Mijn berg van 3.1 miljoen CSC kan ik op deze manier ook niet vergroten
Verwijderd
Munten natuurlijk,die airco,s zijn nu stervens duur en munten krijg je bijna voor nietsBrainBugs schreef op maandag 28 mei 2018 @ 18:01:
Een mobiel airco kopen of muntjes.....keuzes keuzes
Na de zomer is het andersom.Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2018 @ 18:03:
[...]
Munten natuurlijk,die airco,s zijn nu stervens duur en munten krijg je bijna voor niets
De officiële TWEAKERS-AIRDROP is weer terug van weggeweest!
In deprimerende dagen als deze, waar bitcoin laag staat en meerdere Afrikanen sterven door de droogte moet er toch iemand zijn die weer wat hoop kan geven aan iedereen op het forum. Daarom staat de tweakers-airdrop weer op het programma met als prijs 5 EVX.
De huisartsen gaan het er druk mee hebben, door de enorme bags met veel te duur ingekochte coins hebben we allemaal een hernia. Maar we moeten blijven holden jongens, we moeten de bags blijven dragen totdat we dood neer vallen. No pain no gain
Zoals jullie weten ben ik nogal een groot Genesis Vision (GVT) liefhebber. Elke dag word ik wakker en kijk ik als ritueel eerst alle nog niet gelezen berichten op tweakers, om dan te kijken of mijn geliefde project al naar de $100 is gegaan. Grappig genoeg is hij alleen nog maar gedaald sinds aankoop
Iedergeval blijf ik vertrouwen houden, blijf ik holden en koop ik er zo nog een lading bij.
De voorspellingsvraag heeft helemaal niks met die ^#^$#^@# bitcoin te maken, maar met GVT.
De vraag luidt: Hoe laag staat GVT morgen om 22:00? (29-5-2018). Veel succes met de voorspellingen
(ik maak om 22:00 een screenshot van coinmarketcap, wat daar staat geldt.)
In deprimerende dagen als deze, waar bitcoin laag staat en meerdere Afrikanen sterven door de droogte moet er toch iemand zijn die weer wat hoop kan geven aan iedereen op het forum. Daarom staat de tweakers-airdrop weer op het programma met als prijs 5 EVX.
De huisartsen gaan het er druk mee hebben, door de enorme bags met veel te duur ingekochte coins hebben we allemaal een hernia. Maar we moeten blijven holden jongens, we moeten de bags blijven dragen totdat we dood neer vallen. No pain no gain
Zoals jullie weten ben ik nogal een groot Genesis Vision (GVT) liefhebber. Elke dag word ik wakker en kijk ik als ritueel eerst alle nog niet gelezen berichten op tweakers, om dan te kijken of mijn geliefde project al naar de $100 is gegaan. Grappig genoeg is hij alleen nog maar gedaald sinds aankoop
Iedergeval blijf ik vertrouwen houden, blijf ik holden en koop ik er zo nog een lading bij.
De voorspellingsvraag heeft helemaal niks met die ^#^$#^@# bitcoin te maken, maar met GVT.
De vraag luidt: Hoe laag staat GVT morgen om 22:00? (29-5-2018). Veel succes met de voorspellingen
Kans dat die airco stijgt in waarde op korte termijn acht ik groter dan de crypto prijzen. Airco it is .... zit er heerlijk in as we speak ..BrainBugs schreef op maandag 28 mei 2018 @ 18:01:
Een mobiele airco kopen of muntjes.....keuzes keuzes
Ja, eigenlijk een nobrainer. En laat ik dat nou net zijnVerwijderd schreef op maandag 28 mei 2018 @ 18:03:
[...]
Munten natuurlijk,die airco,s zijn nu stervens duur en munten krijg je bijna voor niets
Verwijderd
14,85Tominatie schreef op maandag 28 mei 2018 @ 18:05:
Zoals jullie weten ben ik nogal een groot Genesis Vision (GVT) liefhebber. Elke dag word ik wakker en kijk ik als ritueel eerst alle nog niet gelezen berichten op tweakers, om dan te kijken of mijn geliefde project al naar de $100 is gegaan. Grappig genoeg is hij alleen nog maar gedaald sinds aankoop![]()
![]()
Trouwens, stuur het in een privé-berichtje en niet hier op het forum. Deze worden niet meegeteld. Je kan je voorspelling insturen tot 22:00 28-5-2018.
11.98Tominatie schreef op maandag 28 mei 2018 @ 18:05:
Zoals jullie weten ben ik nogal een groot Genesis Vision (GVT) liefhebber. Elke dag word ik wakker en kijk ik als ritueel eerst alle nog niet gelezen berichten op tweakers, om dan te kijken of mijn geliefde project al naar de $100 is gegaan. Grappig genoeg is hij alleen nog maar gedaald sinds aankoop![]()
![]()
Europa was anders ook eeuwenlang een DONKER oord geweest waar je als 14 jarig meisje zo zonder reden op de brandstapel kwam omdat je een heks was. Al genoeg negatieve shit geweest. Nu MOOOON timeTominatie schreef op maandag 28 mei 2018 @ 18:05:
In deprimerende dagen als deze, waar bitcoin laag staat en meerdere Afrikanen sterven door de droogte
In 21e eeuw de MOOn boys. De Lambo gekte, de dealers uitverkocht!
[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 28-05-2018 18:11 ]
Wat mis ik de goede tijden van begin januari. Als je dan op https://athcoinindex.com kijkt, is het bizar om te zien hoe hoog de behaalde all time highs liggen en hoe ver we daar nu van afzitten.
Precies. Ik mis daarnaast de tijden dat @A87 het over parabolic moves had ipv heksen op de brandstapel. De tijden zijn veranderd, donkere wolken stapelen zich boven cryptoland.Bmfd schreef op maandag 28 mei 2018 @ 18:12:
Wat mis ik de goede tijden van begin januari. Als je dan op https://athcoinindex.com kijkt, is het bizar om te zien hoe hoog de behaalde all time highs liggen en hoe ver we daar nu van afzitten.
Met tornado's die alle leven uit je zuigen, en al je geld uit je zakken doen waaien!Tominatie schreef op maandag 28 mei 2018 @ 18:15:
[...]
Precies. Ik mis daarnaast de tijden dat @A87 het over parabolic moves had ipv heksen op de brandstapel. De tijden zijn veranderd, donkere wolken stapelen zich boven cryptoland.
GVT olé olé!
Ook maar even een gokje doorzenden meteen. Wel jammer dat je geen GVT krijgt als je wint
Ook maar even een gokje doorzenden meteen. Wel jammer dat je geen GVT krijgt als je wint
zou wel gek zijn om een muntje die $100 waard wordt weg te gevenTomTorquay schreef op maandag 28 mei 2018 @ 18:28:
GVT olé olé!
Aantal miners op LTC begint nu af te nemen ... verder geen mening over, valt wel op. De diff zakt terug richting de 1000k nu.
dat kan maar 1 bedrag zijn natuurlijk!! $13,37Tominatie schreef op maandag 28 mei 2018 @ 18:05:
![]()
@Grono112 stuur een privé berichtje, anders telt hij niet mee
Verwijderd
Komop angsthazen, allemaal uitstappen! 
Hoe meer er uitstappen, hoe goedkoper ik kan inkopen. Heerlijk zo'n bear market!
Hoe meer er uitstappen, hoe goedkoper ik kan inkopen. Heerlijk zo'n bear market!
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kennis delen > DM
Wat is de sluitingstijd? Anders stuur ik je pas morgen rond 21:59 een berichtje met mijn voorspelling.Tominatie schreef op maandag 28 mei 2018 @ 18:34:
@Grono112 stuur een privé berichtje, anders telt hij niet mee
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
mocht je willen ik pomp 'm in me eentje naar de 10k straks, bye inkoopmomentVerwijderd schreef op maandag 28 mei 2018 @ 18:34:
22:00 28-5-2018Taro schreef op maandag 28 mei 2018 @ 18:35:
[...]
Wat is de sluitingstijd? Anders stuur ik je pas morgen rond 21:59 een berichtje met mijn voorspelling.
Verwijderd
Als ik jullie was zou ik niet mee doen aan de airdrop
De winnende voor spelling is al door gemailt
Klopt, net gedaan.Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2018 @ 18:48:
Als ik jullie was zou ik niet mee doen aan de airdrop
mischien maken we ooit in ons leven mee dat bytecoin weer 0,2 wordt
Some of them even have a working websiteVerwijderd schreef op maandag 28 mei 2018 @ 18:50:
[...]
Al crasht bitcoin naar 20 cent, als ik deze zie is mijn dag weer goed
Lager ging niet.Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2018 @ 18:52:
Krijg nou tieten, nano gaat omhoog
![]()
Dat het nog mogelijk is
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2018 @ 18:34:
Verwijderd
Moon soon?Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2018 @ 18:52:
Krijg nou tieten, nano gaat omhoog
![]()
Dat het nog mogelijk is
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!