Als het maar knaken oplevertTominatie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:07:
[...]
Haha had niet verwacht je te overtuigen van IOST met dat diepgaande berichtje. @Chris.nl zal vast meer weten van het project, ik heb geen idee wat voor coin het is.
Verwijderd
Ik ook niet zit er wel inTominatie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:07:
[...]
Haha had niet verwacht je te overtuigen van IOST met dat diepgaande berichtje. @Chris.nl zal vast meer weten van het project, ik heb geen idee wat voor coin het is.
Aan alle kopers; morgen kunnen we ons geld ophalen. 🤑
Aan alle kopers: hold tot een nieuw ATH van bitcoin. Koop extra bij in dips en probeer buy low, sell high toe te passen.
Aan alle verkopers:
Aan alle verkopers:
JEUHHHHHHHH ... PM even je adres, uurtje of 08:00 ?Ton Hasselt schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:16:
Aan alle kopers; morgen kunnen we ons geld ophalen. 🤑
Helemaal mee eens , uur geleden 3 coins bij gekocht , en verder is het net als bij de kapper , rustig en stil blijven zitten als je geschoren wordTominatie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:18:
Aan alle kopers: hold tot een nieuw ATH van bitcoin. Koop extra bij in dips en probeer buy low, sell high toe te passen.![]()
Aan alle verkopers:![]()
![]()
![]()
![]()
hahaha, zo ken ik je weer vriend! Begon me al zorgen te makenVerwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:24:
Zit te wachten op een RLC pump..en ja ik ben weer in gestapt
FIAT ging vervelen
En ik vanochtend maar denken dat niemand m'n post begreepcryptore schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:22:
[...]
Helemaal mee eens , uur geleden 3 coins bij gekocht , en verder is het net als bij de kapper , rustig en stil blijven zitten als je geschoren word
Verwijderd
Je zorgen zijn voorbij, ik ga weer vol op traden en centen verliezenTominatie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:25:
[...]
hahaha, zo ken ik je weer vriend! Begon me al zorgen te maken
Eerst RLC in geslagen en nu ff wat iost kopen, al is het maar voor het familie gevoel.
Als we dan toch naar de kloten gaan, dan maar met zijn allen
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON zegt dePelox schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:28:
Aardige buywall incoming
Zit ondertussen te genieten van heerlijke crypto meme's op youtube. Bitconnect komt regelmatig voorbij, leven is mooi.
Ga jij eens heel rap naar bed!Tominatie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:29:
[...]
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON zegt de![]()
Zit ondertussen te genieten van heerlijke crypto meme's op youtube. Bitconnect komt regelmatig voorbij, leven is mooi.
Zero.
Iost is ook flink gezakt. Bah.. iemand hier ook iost in zijn bezit?
Die heb ik ooklonehitman schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:30:
Verwijderd
Nope..lonehitman schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:30:
Verwijderd
Jalonehitman schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:30:
Waar zie jij die dan? Bitfinex, Bitstamp, Kraken en GDAX zie ik geen uitzonderlijke dingen.Pelox schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:28:
Aardige buywall incoming
Bitfinex, is bijna opgelost nu..Turbo-Puppy schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:31:
[...]
Waar zie jij die dan? Bitfinex, Bitstamp, Kraken en GDAX zie ik geen uitzonderlijke dingen.
Zero.
nee nee, ben nog even snel wiskunde aan het doornemen. Heb 'm morgen toch pas om half twee. Kan lekker uitslapen
Ik blijf het grappig vinden dat iedereen maar uitgaat van een steiging. Dat is nergens op gebaseerd. De fomo mensjes van december/januari gaan we niet meer terugzien. Nieuw geld blijkt lastig..
Gebruikt een groene pen ... her en der een candle achter je antwoord, zoiets win je psychologisch.Tominatie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:32:
[...]
nee nee, ben nog even snel wiskunde aan het doornemen. Heb 'm morgen toch pas om half twee. Kan lekker uitslapen
Pelox schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:34:
Nou ik ga wel.. zet hem op vannacht dames en heren!
Hou het veilig!
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Hahaha, bij elke vraag ga ik een heel ingewikkelde uitleg geven over parabolic moves. Dan scoor ik de punten welTurbo-Puppy schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:34:
[...]
Gebruikt een groene pen ... her en der een candle achter je antwoord, zoiets win je psychologisch.
Als je niet uit gaat van steiging kan je net zo goed stoppen, en wat je verder zegt is ook nergens op gebaseerd behalve je eigen mening. We zijn nog geen half jaar verder na een flinke bull run. Ik denk dat crypto populairder gaat worden, en dan bedoel ik niet volgende week of maand moon lambo bull runlonehitman schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:34:
[...]
Ik blijf het grappig vinden dat iedereen maar uitgaat van een steiging. Dat is nergens op gebaseerd. De fomo mensjes van december/januari gaan we niet meer terugzien. Nieuw geld blijkt lastig..
Verwijderd
Zo nu ook iost hodler
..
.... 
Kijk RLC gaan, gelijk 3% na aankoop
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2018 23:41 ]
Dus jij lacht om de mensen die een stijging verwachten, ook al is die verwachting nergens op gebaseerd, om meteen daarna zelf een uitspraak te doen die ook nergens op is gebaseerd.lonehitman schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:34:
[...]
Ok, Scotty Beam us up.Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:38:
Zo nu ook iost hodler..
....
Jazeker.lonehitman schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:30:
1 Hodlpot van 1000 euro waar ik open over praat. En daarnaast nog iets meer omdat ik een stiekeme IOST whale aan het worden ben
Of te wel goed verhaal, vertel minder.Bmfd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:41:
[...]
Dus jij lacht om de mensen die een stijging verwachten, ook al is die verwachting nergens op gebaseerd, om meteen daarna zelf een uitspraak te doen die ook nergens op is gebaseerd.
Wat maakt het allemaal uit? We've got Salah!
Een beter argument voor een stijging van bitcoin kan ik niet bedenken. Moon soon
Een beter argument voor een stijging van bitcoin kan ik niet bedenken. Moon soon
Ik lach ze niet uit hoor! Maar deze markt laat zich niet voorspellen. Zelf stond ik in december op het punt om te cashen en de helft van mijn hypotheek af te betalen. Uiteindelijk heb ik in maart gecashed en heb daar een auto van gekocht om toch mijn cryptodepressie die ik opgelopen had te behandelen. Op dit moment koop ik van elke euro die ik maandelijks over heb wederom crypto. Natuurlijk hoop ik op een stijging maar verwacht er niet veel meer van.
Waarom koop je dan crypto? Stop er dan gewoon mee, dat bearish gelul altijd.... Tuurlijk gaan we nog een nieuw ATH behalen, maar dat kan logischerwijs nog best lang durenlonehitman schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:49:
Ik lach ze niet uit hoor! Maar deze markt laat zich niet voorspellen. Zelf stond ik in december op het punt om te cashen en de helft van mijn hypotheek af te betalen. Uiteindelijk heb ik in maart gecashed en heb daar een auto van gekocht om toch mijn cryptodepressie die ik opgelopen had te behandelen. Op dit moment koop ik van elke euro die ik maandelijks over heb wederom crypto. Natuurlijk hoop ik op een stijging maar verwacht er niet veel meer van.
verloren jaar. 2017 was ook een absurd periode
Het jaar is nog niet eens halfweg...lighting_ schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:52:
verloren jaar. 2017 was ook een absurd periode
Waarom? Normaal ging het geld op aan unibet, onnodige gadgets etc. Nu gaat het naar de crypto in de hoop dat het nog wat gaat worden.Tominatie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:51:
[...]
Waarom koop je dan crypto? Stop er dan gewoon mee, dat bearish gelul altijd.... Tuurlijk gaan we nog een nieuw ATH behalen, maar dat kan logischerwijs nog best lang duren
godverdomme zeg, het tweakers forum wordt gedomineerd door bears. Dit jaar is nog helemaal niet afgelopen, dus waarom beschouw je het al als verloren? Daarnaast vind ik al sowieso niet dat dit een verloren jaar is, de ontwikkelingen van de projecten blijven doorgaan, tevens is het een bevestiging dat we niet in een bubbel zitten. Het is toch ook compleet logisch dat we behoorlijk zijn gedipt na zo'n intense FOMO stijging waar elke debiel geld inlegde.
Mja, tuurlijk is een beetje onzeker. Ik ga er wel vanuit, anders zat ik hier niet de hele tijd. Maar toch een beetje jammer dat we nog altijd steeds maar weer dalen.
Ik merk wel, en da's echt heel raar, dat ik nog altijd liever hold en daarmee geld verlies dan dat ik in FIAT zit en winst mis. Heel raar. Een dag of 3 terug was ik op de 8050 uitgestapt met 1/4 van mijn portfolio en ik baalde gewoon van de stijging naar 8500 - terwijl ik er nog met 3/4 inzat! En nu zit ik er weer volledig in en zakken we met alles naar 7400 en ik lig er niet wakker van...... vaag hoor!
Ik merk wel, en da's echt heel raar, dat ik nog altijd liever hold en daarmee geld verlies dan dat ik in FIAT zit en winst mis. Heel raar. Een dag of 3 terug was ik op de 8050 uitgestapt met 1/4 van mijn portfolio en ik baalde gewoon van de stijging naar 8500 - terwijl ik er nog met 3/4 inzat! En nu zit ik er weer volledig in en zakken we met alles naar 7400 en ik lig er niet wakker van...... vaag hoor!
Ik lig ondertussen in cryptoland nergens meer wakker van. Echt waar, zeer vreemd gevoel aangezien ik begin dit jaar echt nog nerveus ben gaan slapen.Specy schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:54:
ik lig er niet wakker van......
Tsja, als je de dip naar 6k hebt meegemaakt (waarbij je alles bleef holden), lig je sowieso nergens meer wakker vanTomTorquay schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:57:
[...]
Ik lig ondertussen in cryptoland nergens meer wakker van. Echt waar, zeer vreemd gevoel aangezien ik begin dit jaar echt nog nerveus ben gaan slapen.
Verwijderd
Je bent me net voor, ik weet niet beter dan dat BTC daaltTominatie schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 00:00:
[...]
Tsja, als je de dip naar 6k hebt meegemaakt (waarbij je alles bleef holden), lig je sowieso nergens meer wakker van
Ik word pas nerveus als BTC stijgt
Ik had gewoon een hele vreemde start in crypto
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2018 00:03 ]
Ik geef je gelijk qua bijkopen. Ik doe nu plots al 8 maand met m'n mobiel ipv een nieuwe te kopen en ben gestopt met roken wat me 7 euro per dag scheelt. Natuurlijk is het een boel echt geld, maar anders had ik het ook uitgegeven en over een paar jaar heb ik iets geleerd of iets bereikt.lonehitman schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:54:
[...]
Waarom? Normaal ging het geld op aan unibet, onnodige gadgets etc. Nu gaat het naar de crypto in de hoop dat het nog wat gaat worden.
Toen zat ik fiat, dus dat maakte me niet zo veel uit. De eerste behoorlijke dip die ik heb meegemaakt was op 22 december, toen we in vrij snel tempo van 20K naar volgens mij zelfs 12K gingen voor korte tijd. Toen was ik er even niet zo gerust gesteld op, haha.Tominatie schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 00:00:
[...]
Tsja, als je de dip naar 6k hebt meegemaakt (waarbij je alles bleef holden), lig je sowieso nergens meer wakker van
Nu doet het me echt niks meer eigenlijk. Ik denk dat we over een jaar van nu er prima voor gaan staan en dan vind ik de huidige koers wat minder interessant.
Tot nu toe (ik ben in november/december ingestapt, heb zelfs 1/3 van het geld dat ik erin gestopt heb eringestopt op de dag dat de Bitcoin het hoogst was, 16200 euro) kom ik na elk dal er weer beter uit. De Bitcoin-koers was elke keer ietsje lager maar dankzij de alts had ik elke keer in euro's net iets meer dan voor het dal.
Zelfs op die 1/3 van de inleg toen de koers 16200 was heb ik nog goeie winst gemaakt. Alleen sinds februari gaat het wel een stuk langzamer. En da's jammer. Ik wil lambo en moon, en ik wil het nu
Zelfs op die 1/3 van de inleg toen de koers 16200 was heb ik nog goeie winst gemaakt. Alleen sinds februari gaat het wel een stuk langzamer. En da's jammer. Ik wil lambo en moon, en ik wil het nu
Verwijderd
Ik wist nergens van en hoorde in de kroeg over lambo money enzSpecy schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 00:05:
Tot nu toe (ik ben in november/december ingestapt, heb zelfs 1/3 van het geld dat ik erin gestopt heb eringestopt op de dag dat de Bitcoin het hoogst was, 16200 euro) kom ik na elk dal er weer beter uit. De Bitcoin-koers was elke keer ietsje lager maar dankzij de alts had ik elke keer in euro's net iets meer dan voor het dal.
was net voor de kerst, walet gemaakt en voor 300 euro ripple gekocht op lb voor 86 cent
Toen ondekte ik binance maar rond die periode was het moeilijk om een acount te bemachtigen
toen ik die had heb ik xrp verkocht voor 2,40 en ven gekocht voor rond de twee dollar
die verkocht ik voor $8, daarna nog wat winst op nano
vanaf daar niet echt meer een top munt gehad
klopt. Maar het lijkt maar niet van de grond te komen. Dat ze ergens blijven hangan ala. Maar dan komt er opeens een onverklaarbare daling. Tuurlijk dit is crypto maar na tig dalingen heb ik het zo wel weer gehad.
We zien het wel weer
Lekker weer BTC ingeslagen.
Wat zal ik eens kopen. 🤔
Wat zal ik eens kopen. 🤔
NEO?Ton Hasselt schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 00:15:
Wat zal ik eens kopen. 🤔
Wat dacht je van RPX? een shitcoin op de neo blockchain heb je waarschijnlijk nog niet in je portoTon Hasselt schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 00:15:
Wat zal ik eens kopen. 🤔
OMG dan?
Zal eens kijken.Tominatie schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 00:17:
[...]
Wat dacht je van RPX? een shitcoin op de neo blockchain heb je waarschijnlijk nog niet in je porto![]()
Electroneum, 30 mei komt de Fork en het is nu supercheap, 1,7 centTon Hasselt schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 00:15:
Wat zal ik eens kopen. 🤔
Heb ik ook al.DaggerNL schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 00:20:
[...]
Electroneum, 30 mei komt de Fork en het is nu supercheap, 1,7 cent
Nog even en ik heb de hele top 100.
[ Voor 9% gewijzigd door Ton Hasselt op 24-05-2018 00:23 ]
Ik weet niet hoeveel, maar haal nog meer. Doe ik ook.Ton Hasselt schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 00:21:
[...]
Heb ik ook al.
Nog even en ik heb de hele top 100.
Verwijderd
Waar koop je datDaggerNL schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 00:24:
[...]
Ik weet niet hoeveel, maar haal nog meer. Doe ik ook.
Zekerheidje voor stijging komende uren: ONTTon Hasselt schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 00:15:
Wat zal ik eens kopen. 🤔
Wil je goede kans maken op een pump komende dagen: MANA
Wil je veel rendement pakken komende weken: EOS
Kijk, daar heb ik wat aan.Malarky schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 00:24:
[...]
Zekerheidje voor stijging komende uren: ONT
Wil je goede kans maken op een pump komende dagen: MANA
Wil je veel rendement pakken komende weken: EOS
Ik zou het bij Cryptopia kopen. De withdrawel fee is 5 etn. Iedereen zegt online Kucoin, maar daar kost het 50 etn. 10 keer zo duur dus.
voor degene die de vorig keer when airdrops gemist heeft een tweede kans.
500 tokens met ico waarde van 125 dollar.
tokens ontvangen in de app kan je niet meteen overboeken maar om een expert in te huren.
Je vindt vast een bekende expert.
Tokens verschijnen niet meteen ze zijn verrast door het succes van de airdrop.
Geen referrals
tokens ontvangen in de app kan je niet meteen overboeken maar om een expert in te huren.
Geen referrals
[ Voor 20% gewijzigd door .oisyn op 24-05-2018 08:27 ]
Same, slaaplekker iedereen. Op een mooie dag morgenChris.nl schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 00:53:
Trusten, ben benieuwd of ik rood of groen wakker wordt't spant erom
Begint er best wel weer rood uit te zien. We zitten weer in 7400-gebied.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Perfect timing die BTC dip!
Op dezelfde dag als mijn vakantiegeld, lijkt wel afgesproken werk
denk niet dat dit de bedoeling is hier met je code erbijlighting_ schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 00:44:
https://interface.whenhub.com/share/xxxxxx
True.. was me niet eens opgevallen. 'k Heb toevallig zojuist z'n postgeschiedenis gelezen en vind het wel een regelmatig sympathiek figuur die goede inzichten heeft. Denk dat ie geen kwaad in de zin heeft, bij twijfel gewoon op rapporteren drukken en melding doen van een referral gunning? Waarom slaap ik nog niet? O ja, late diensten ritme ...zwerfkater schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 02:28:
[...]
denk niet dat dit de bedoeling is hier met je code erbij
Ja grappig hé... Ik maar lullen dat de whales een stom spel spelen en BTC eigenlijk boven de 14k moeten trappen om een nieuwe bullrun te starten. Maar nee hoor, BTC daalt gewoon om de uitgemolken dec '17 starters nogmaals goedkoop bij te laten kopen en ik loop er gretig met open ogen in.drijfhout schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 01:26:
Perfect timing die BTC dip!
[ Voor 32% gewijzigd door Chris.nl op 24-05-2018 02:42 ]
Dit was wel een hele mooie dubbele bodem! Krijg er bijna tranen van in mijn ogen... Of is dat omdat ik hem gemist heb?
Sigaar uit eigen doos index... 10% zakken en 2% terugkruipen. Dit verwacht je alleen bij de blauwe brieven brigade uit Apeldoorn.
Google maar en iedereen referreert naar dezelfde site. Op etherscan zie je wel veel 100 whentokens die verstuurt worden. Het is iig niet van mij en zoals ik al zei is er geen mogelijkheid dan via deze site. Doe wat je ermee wilt.zwerfkater schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 02:28:
[...]
denk niet dat dit de bedoeling is hier met je code erbij
[ Voor 35% gewijzigd door lighting_ op 24-05-2018 07:55 ]
Verwijderd
50% verkocht, toch ff wat pakken om in RLC te zetten
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2018 07:56 ]
Vorig jaar kocht ik Bitcoin voor 1500$, LTC was 15$, verge 0.1 cent, PIVX 70cent. en dan zijn er mensen die beweren dat 2018 een verloren jaar is?
Kleine LOL..
Kleine LOL..
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
De meeste mensen hebben veel later ingekocht, daarom staan jouw munten ook ruim in de plus, maar die van hen niet =)paradoXical schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 08:00:
Vorig jaar kocht ik Bitcoin voor 1500$, LTC was 15$, verge 0.1 cent, PIVX 70cent. en dan zijn er mensen die beweren dat 2018 een verloren jaar is?
Kleine LOL..
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Ok, stel je hebt nu 10.000 euro (puur hypothetisch natuurlijk
) wat zou je er voor halen?
Mijn idee:
- 25% BTC
- 25% ETH
- 25% INS
- 25% daytrade
Wat zouden jullie doen?
Mijn idee:
- 25% BTC
- 25% ETH
- 25% INS
- 25% daytrade
Wat zouden jullie doen?
Ja sorry, maar dat zie je toch aankomen? Kunt niet in 1 dag naar de maan, kijk voor de grap eens hoe lang de markt er over gedaan heeft om op de 10 miljard te komen. Er we zitten nu boven de 300 miljard.Katala schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 08:02:
[...]
De meeste mensen hebben veel later ingekocht, daarom staan jouw munten ook ruim in de plus, maar die van hen niet =)
Beetje perspectief is af en toe nodig.
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Ook even geregistreerd, heb jij al uitgevogeld hoe je de tokens naar bijvoorbeeld een externe wallet of exchange krijgt?lighting_ schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 00:44:
https://interface.whenhub.com/
[ Voor 1% gewijzigd door .oisyn op 24-05-2018 08:30 . Reden: Referral ]
Meh
Als jij op 1500 ingekocht hebt en nu 7600 een jaar later, dat is een gigantisch rendement dat niemand in 2018 heeft gehaald, op een lucky few na dan.paradoXical schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 08:09:
[...]
Ja sorry, maar dat zie je toch aankomen? Kunt niet in 1 dag naar de maan, kijk voor de grap eens hoe lang de markt er over gedaan heeft om op de 10 miljard te komen. Er we zitten nu boven de 300 miljard.
Beetje perspectief is af en toe nodig.
Maar het is dus wel de verwachting van veel mensen om snel rijk te worden. Overigens kun je met de juiste trade kun je nog steeds naar de maan, zelfs in 1 dag (Bytecoin^^)
de tokens krijg je alleen via de app en dat is een externe wallet. Deze airdrop tokens kan je niet naar je MEW verplaatsen maar kan je alleen gebruiken om een specialist in te huren.dano_nl schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 08:18:
[...]
Ook even geregistreerd, heb jij al uitgevogeld hoe je de tokens naar bijvoorbeeld een externe wallet of exchange krijgt?
Die specialist kan dan wel de tokens naar MEW versturen.
https://blog.coinbase.com
Coinbase koopt altcoin platform Paradex (draait blijkbaar op 0x) en verandert naam GDAX in Coinbase Pro.
Mooie boost en erkenning voor massa voor altcoins. Volgens mij was er ook geen insider Trading, dus dat is ook mooi. Ben benieuwd of er verdere consolidatie zal plaatsvinden, kan me niet voorstellen dat Binance niet om zich heen kijkt voor mooi fiat platform.
Coinbase koopt altcoin platform Paradex (draait blijkbaar op 0x) en verandert naam GDAX in Coinbase Pro.
Mooie boost en erkenning voor massa voor altcoins. Volgens mij was er ook geen insider Trading, dus dat is ook mooi. Ben benieuwd of er verdere consolidatie zal plaatsvinden, kan me niet voorstellen dat Binance niet om zich heen kijkt voor mooi fiat platform.
Ingestapt op $7676, stoploss op $7447. Laatste gokje van deze week.
Tnx voor de info. We hebben dus een expert nodig die voor een kleine fee onze tokens omzet?lighting_ schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 08:29:
[...]
de tokens krijg je alleen via de app en dat is een externe wallet. Deze airdrop tokens kan je niet naar je MEW verplaatsen maar kan je alleen gebruiken om een specialist in te huren.
Die specialist kan dan wel de tokens naar MEW versturen.
Ah ik zie een uitwisseling aankomen?niels0123456 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 08:38:
[...]
Tnx voor de info. We hebben dus een expert nodig die voor een kleine fee onze tokens omzet?
Meh
Als we als Tweakers elkaar zo kunnen helpen
Verwijderd
Denk ik ook. Ga dit soort dingen wel proberen bij te houden. Lijkt me interessantnemesis2212 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:31:
[...]
na eind vorig jaar luister ik niet meer naar die opa. Ik gok nog steeds dat hij met zijn bs hypes probeert zijn eigen zakken te vullen.
Wat is snel he? Als ik over 3 jaar rijk ben geworden met crypto valuta dan vind ik het snel zat. Maarja, elke 2 minuten je app refreshen he, dan lijkt het alsof het heeeeeeeel lang duurt.Katala schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 08:20:
[...]
Als jij op 1500 ingekocht hebt en nu 7600 een jaar later, dat is een gigantisch rendement dat niemand in 2018 heeft gehaald, op een lucky few na dan.
Maar het is dus wel de verwachting van veel mensen om snel rijk te worden. Overigens kun je met de juiste trade kun je nog steeds naar de maan, zelfs in 1 dag (Bytecoin^^)
Aeron?Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 09:38:
Aeron (ARN) to the moon...... +20% sinds het weekend
-----------------------
Er komt weer een mooi instap moment aan voor RLC voor degene die zin hebben in een kort ritje. Wordt zo waarschijnlijk onder de 0.002900 ETH getrokken, verwachte weerstand bij stijging rond de 0.003100.
disclaimer: of niet, of wel.
[ Voor 44% gewijzigd door Beaulion op 24-05-2018 09:53 ]
Ja daar zou ik zeker voor tekenen!uuldriks schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 09:40:
[...]
Wat is snel he? Als ik over 3 jaar rijk ben geworden met crypto valuta dan vind ik het snel zat. Maarja, elke 2 minuten je app refreshen he, dan lijkt het alsof het heeeeeeeel lang duurt.
Gelukkig deze week nog 21% gepakt op PBL. Verder is het niet echt wat
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!