Gekocht op 488.Tominatie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 21:22:
[...]
Mooizo. We kunnen @Chris.nl namelijk niet in zijn eentje laten verzuipen met IOST.
hier, nieuws waar je wat aan hebt (3min oud)
[ Voor 6% gewijzigd door rogier2012 op 23-05-2018 21:32 ]
Het is dood of de gladiolen zoals onze eigen Louis zo mooi zei.
Ik ben ook echt een volslagen idioot, mijn strijd tegen de bears neem ik te serieus. Maar fuck it, tevens zijn funds safe bij mij. Verkoop namelijk niks naar fiat
En maar timen die gasten. Heel de avond zitten ze te timen en te timen tot de BTC een mooie bodem heeft gevonden en jawel dan toevallig komt het nieuws op Twitter. Vrienden en familie natuurlijk weer full stacked.rogier2012 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 21:32:
https://twitter.com/0xProject/status/999370497824505856
[ Voor 86% gewijzigd door Malarky op 23-05-2018 21:35 ]
TOP VOOR DE TIProgier2012 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 21:32:
https://twitter.com/0xProject/status/999370497824505856
Prepare for the next ATH
Is er weer een nieuwsbericht uitgekomen ofzoMalarky schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 21:32:
Zoo dat is een zieke pump op ZRX!!
[...]
En maar timen die gasten. Heel de avond zitten ze te timen en te timen tot de BTC een mooie bodem heeft gevonden en jawel dan toevallig komt het nieuws op Twitter. Vrienden en familie natuurlijk weer full stacked.
no man deze gaat door tot 0.00025 minimaalMalarky schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 21:39:
18 lijkt me logische top.
Dacht een week high wel genoeg was. maar nee.
Nu op +14% t.o.v. aankoop. Toch nog iets leuks vandaag
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
dat is de gedachte van een bearMalarky schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 21:41:
[...]
Dacht een week high wel genoeg was. maar nee.
bij een bull werkt dat anders
je moet een berichtje posten met coinbase = moon.
Hier ook! Now hope for the best..Tominatie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 21:32:
Volgende aankoop is er ook weer doorheen voor vandaag.
Het is dood of de gladiolen zoals onze eigen Louis zo mooi zei.
Ik ben ook echt een volslagen idioot, mijn strijd tegen de bears neem ik te serieus. Maar fuck it, tevens zijn funds safe bij mij. Verkoop namelijk niks naar fiat![]()
![]()
Zero.
We gaan toch niet meemaken dat ik precies op tijd ben ingestapt???!!!?? Het zal toch zeker niet he..Tominatie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 21:42:
WOW BITCOIN MOON WEJO? WOOW?
Nee dat zal wel niet.
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 23-05-2018 21:44 ]
Zero.
dan wel de achterkant van de maan is wat verder wegTominatie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 21:42:
WOW BITCOIN MOON WEJO? WOOW?
Idd, dat zou ongekend zijn!Pelox schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 21:44:
[...]
We gaan toch niet meemaken dat ik precies op tijd ben ingestapt???!!!?? Het zal toch zeker niet he..
Leuk om te zien dat bears blijven proberen met 100+ btc de koers te drukken. Leedvermaak
Yes!!!Malarky schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 21:46:
We zijn weer ingestapt!!!! MOOON
Zero.
klote zooi, morgen examen wiskunde niet geleerd. Cryptolife be like
Ik heb het al eens gezegd maar ik zeg het nog eens: balls of steel. RespectTon Hasselt schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 21:47:
Hup, weer wat Verge erbij.
Volume nam opeens toe rond 21u40, maar lijkt nu al weer in te zakken. Leek eventjes dat we omhoog gingen schieten.gabn88 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 21:15:
Gaan we omhoog? Die daling naar $7400 en de opwaartse beweging erna was wel sterkt!
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Ach crypto is ook een soort van wiskunde.. met cijfers en grafieken enzo.. komt goed. Anders het boek onder je kussen leggen vannacht!Tominatie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 21:49:
ik word lijp, die IOST moet nu nog niet vertrekken hoor, ben nog aant wachten tot het aankomt op binance.
klote zooi, morgen examen wiskunde niet geleerd. Cryptolife be like![]()
Zero.
https://twitter.com/nuonrg/status/999206675436457984
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
inderdaad wiskunde is gewoon beetje logisch nadenken alle getallen delen etc. tot je bij een logisch antwoord bent. Wordt morgen gewoon een beetje aankloten, heb er zin in.Pelox schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 21:51:
[...]
Ach crypto is ook een soort van wiskunde.. met cijfers en grafieken enzo.. komt goed. Anders het boek onder je kussen leggen vannacht!
Turbo-Puppy schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 20:28:
Vergeet XVG ... dat komt gewoon nooit meer goed. Hoe lullig dat ook klinkt richting sommige, 2 aanvallen, met 5 algoritmes niet kunnen weren, en de wijze waarop dat opgelost wordt daarbij, hun enige partner die zijn onvrede geuit heeft door alle betalingen vanaf 21-05 met terugwerkende kracht terug te draaien ...

I know, niet vriendelijk van mij, waarschijnlijk zelfs kinderachtig. Kan het toch niet laten.
Prepare for the next ATH
Wilco van Boxtel, dat staat er toch?T-8one schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 21:52:
Wie is deze gast, lijkt een nederlander te zijn.
https://twitter.com/nuonrg/status/999206675436457984
hahh, ik zie het verkeerd. Die gozer bij Ellen is niet die Nederlander maar Ashton Kutcher.
[ Voor 32% gewijzigd door T-8one op 23-05-2018 22:05 ]
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
GVT en IOST to the moon.
Hoelang duurt dat met btc op litebit?Tominatie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:03:
Begin toch wel lichtelijk euforisch te worden. Mede strijders van de beweging "fuck bears", we lijken af te stevenen op een mooi nachtje. Fibonacci gaat zijn werk doen en als de slome luitjes van litebit nou mijn gekochte btc depositen naar het binance adress kan ik er helemaal tegenaan.
GVT en IOST to the moon.
Ik verstuur altijd Ltc, lekker snel.
Geen idee, ging laatst wel een stuk sneller toen ik ook nog bijkocht op 7100 euro. Sinds die 7100 heb ik al 1200 euro bijgekochtTon Hasselt schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:05:
[...]
Hoelang duurt dat met btc op litebit?
Ik verstuur altijd Ltc, lekker snel.
[ Voor 30% gewijzigd door rogier2012 op 23-05-2018 22:09 ]
Bij mij duurt het ook lang.. zal wel druk zijnTominatie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:07:
[...]
Geen idee, ging laatst wel een stuk sneller toen ik ook nog bijkocht op 7100 euro. Sinds die 7100 heb ik al 1200 euro bijgekocht
Zero.
broer wat praat jij nou voor sausrogier2012 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:08:
iedereen die nu t nieuws leest is toch al te laat, dit is gewoon t perfecte moment om weer te dumpen
moon soon
Hun wel xDBeaulion schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:09:
De Turkse lira heeft even 20% daling te pakken in 1 dag. Kan je toch beter in crypto zitten.
Waar denk je dat ze die 20% inflatie komen verrekenen?Beaulion schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:09:
De Turkse lira heeft even 20% daling te pakken in 1 dag. Kan je toch beter in crypto zitten.
Ltc duurt 5 à 10 minuten.Tominatie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:07:
[...]
Geen idee, ging laatst wel een stuk sneller toen ik ook nog bijkocht op 7100 euro. Sinds die 7100 heb ik al 1200 euro bijgekocht
Hmm, maar transactiesnelheid van bitcoin is ook niet traag hoor. Het ligt gewoon aan litebit (waarschijnlijk druk), want ze hebben het nog niet verzonden.
Ik ga door tot 1000.Malarky schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:12:
940 sat denk ik dat ik Tron even uitstap, Alles leuk en wel maar Mainnet is pas vrijdag heKoop ik over uurtje weer in als de gemoederen bedaard zijn.
Kut...Turbo-Puppy schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:11:
[...]
Waar denk je dat ze die 20% inflatie komen verrekenen?
Zal straks eens proberen.Tominatie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:13:
[...]
Hmm, maar transactiesnelheid van bitcoin is ook niet traag hoor. Het ligt gewoon aan litebit (waarschijnlijk druk), want ze hebben het nog niet verzonden.
Hoezo? Vliegen morgen wel even over naar Turkije, ruilen we onze euro's even in voor Lira. Kunnen we een stuk goedkoper Gucci in slaan
Nog even naar de resistance en support van afgelopen week gekeken: vooruit 950 dan, omdat ik jou ook je centen gun!
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Ton Hasselt op 23-05-2018 22:23 ]
Trader & Mentor 20+ years @tradereact #FinTech #Blockchain #Forex #Bitcoin #Altcoin #Cryptocurrency #XRP #IOTA #TRX #XVG #BTC #ICO #Airdrops
Ach ja en volgende week staat hij op 8500 en heb je toch lekker een mooie koop gedaan.Malarky schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:27:
Wat nou als de btc even onder de 7400 duikt nu? Dan hebben ze ons lelijk te pakken.
Zero.
Gaan we holden.Malarky schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:27:
Wat nou als de btc even onder de 7400 duikt nu? Dan hebben ze ons lelijk te pakken.
Ze hebben ons nog niet genoeg gepakt bedoel je?Malarky schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:27:
Prepare for the next ATH
Even aan sletje vragen wat die daarvan vindt, die heeft daar ongetwijfeld ervaring mee. @Verwijderd?Beaulion schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:29:
[...]
Ze hebben ons nog niet genoeg gepakt bedoel je?
Update van Haejin Lee, ter leering ende vermaeck:
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Kennis delen > DM
Same here, ritje EOS gepakt en weer uitgestapt, ik trap er vandaag niet 3x in.Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:34:
Ik ben nog steeds in fiat, vertrouw het ook niet
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
ben benieuwd waar we morgen staan
Ook hier! Wat procentjes gepakt en toch weer uitgestapt. Ik slaap toch een stuk lekkerder in fiatTaro schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:35:
[...]
Same here, ritje EOS gepakt en weer uitgestapt, ik trap er vandaag niet 3x in.
Ik blijf bij mijn eigen TA Richh in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5"
Rond de $7100 ga ik stukje voor stukje bijkopen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Zal vast nog wel dalen maar ik denk dat we voor half/eind juni de 12k ook weer gezien hebben.
En met btc aan het roer is het vrijwel onmogelijk om de laagste koers te timen. Dus ik stap nu in en heb gewoon geduld.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Daar valt ook wel wat voor te zeggen inderdaadFlagg schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:40:
Zal vast nog wel dalen maar ik denk dat we voor half/eind juni de 12k ook weer gezien hebben.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik vind het ook wel weer mooi geweest met het aantal extra fiat dat ik erin heb gepompt de laatste dagen.
Haha gaat prima hoor, ben van 109% winst naar 0,14% winst gegaan (gewoon 1076 euro winst zien verdampen) maar sta nog in de miniplusTominatie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 21:22:
[...]
Mooizo. We kunnen @Chris.nl namelijk niet in zijn eentje laten verzuipen met IOST.
Die is pijnlijk, ongekend. Al had je verkocht en daarna weer ingekocht had je zoveel meer IOST gehadChris.nl schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:45:
[...]
Haha gaat prima hoor, ben van 109% winst naar 0,14% winst gegaan (gewoon 1076 euro winst zien verdampen) maar sta nog in de miniplus
Nja, hopen op betere tijden binnenkort
Nu ik meedoe komt het goed.Tominatie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:46:
[...]
Die is pijnlijk, ongekend. Al had je verkocht en daarna weer ingekocht had je zoveel meer IOST gehad![]()
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Zo lullig was het nou ook weer niet.
[ Voor 11% gewijzigd door Turbo-Puppy op 23-05-2018 22:53 ]
Ja achteraf kijk je een koe in de kont, maar ik had idd flink kunnen vermeerderenTominatie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:46:
[...]
Die is pijnlijk, ongekend. Al had je verkocht en daarna weer ingekocht had je zoveel meer IOST gehad![]()
[ Voor 25% gewijzigd door tias86 op 23-05-2018 22:56 ]
Verwijderd
We hebben nog niets gezien jongens. De komende zomer wordt een massa slachting van ongekende grootte. Dit is slechts een voorbode. We gaan mensen zien die huilend op straat liggen in vodden, met huge bags die 99.9999999999% zijn gezakt.TomTorquay schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:31:
[...]
Even aan sletje vragen wat die daarvan vindt, die heeft daar ongetwijfeld ervaring mee. @Verwijderd?
Update van Haejin Lee, ter leering ende vermaeck:
[video]
Leegstaande huizen waar de galgen nog in de boom van de voortuin hangen.
Er gaan sloppenwijken ontstaan onder de bruggen. Heroïne verslaafde mensen met bitconnect tatoeages, door vliegen omringde alcoholisten met een kotsbevlekt HODL t-shirt.
Een financieel en emotioneel leeggetrokken generatie die alles is verloren aan nulletjes en eentjes.
Of niet natuurlijk. 15k juni.
Hara Krishna.Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:56:
Wat is de reden dat jullie zo in iost geloven?
Nou en? ... Zit ik toch in Frankrijk ...als het na de bouwvak maar beter is, dan vind ik het primaVerwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:57:
[...]
We hebben nog niets gezien jongens. De komende zomer wordt een massa slachting van ongekende grootte. Dit is slechts een voorbode. We gaan mensen zien die huilend op straat liggen in vodden, met huge bags die 99.9999999999% zijn gezakt.
Er gaan sloppenwijken ontstaan onder de bruggen. Heroïne verslaafde mensen met bitconnect tatoeages, door vliegen omringde alcoholisten met een kotsbevlekt HODL t-shirt.
Een financieel en emotioneel leeggetrokken generatie die alles is verloren aan nulletjes en eentjes.
Familiefoto?Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:57:
[...]
We hebben nog niets gezien jongens. De komende zomer wordt een massa slachting van ongekende grootte. Dit is slechts een voorbode. We gaan mensen zien die huilend op straat liggen in vodden, met huge bags die 99.9999999999% zijn gezakt.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
De naam vind ik wel geinig, heb een iPhone die draait op het besturingssysteem iOS.Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:56:
IOSToken is daarom wel toepasselijk, die kan niet ontbreken in mijn coin verzameling!
Verwijderd
na oke, ik wacht nog even tot BTC onder die 7k zit, dan koop ik er ook een paarTominatie schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:02:
[...]
De naam vind ik wel geinig, heb een iPhone die draait op het besturingssysteem iOS.
IOSToken is daarom wel toepasselijk, die kan niet ontbreken in mijn coin verzameling!
'k Heb me dusdanig ingelezen dat ik een enorme tunnelvisie heb. Dood of de gladiolen! Wat kan er mis gaan?Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 22:56:
Natuurlijk kan je ook blijven geloven in een blockchain die in leven moet worden gehouden door energiezuipende GPU's. Op dit moment verbruikt BTC net zoveel energie als Estland las ik ergens? Ik vind het prima dat altcoins nu nog afhankelijk zijn van BTC maar die blockchain, dat systeem lijkt me niet toekomstbestendig.
Verder nog 101 redenen ivm m'n tunnelvisie, maar ik kom net uit m'n werk en ben ff pffffffff
Haha had niet verwacht je te overtuigen van IOST met dat diepgaande berichtje. @Chris.nl zal vast meer weten van het project, ik heb geen idee wat voor coin het is.Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:06:
[...]
na oke, ik wacht nog even tot BTC onder die 7k zit, dan koop ik er ook een paar
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!