[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 404 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.162.951 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Kan me de laatste keer niet meer herinneren dat het zo rustig was op het forum. :P
Valt natuurlijk ook weinig te melden, Bitcoin heeft in de 4k de nieuwe 6k gevonden en doet weer geen reet. Ik zie trouwens wel dat ETC een mooie break-out heeft gemaakt. Heujjjj

when lambo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

Tominatie schreef op zondag 2 december 2018 @ 17:52:
Kan me de laatste keer niet meer herinneren dat het zo rustig was op het forum. :P
Valt natuurlijk ook weinig te melden, Bitcoin heeft in de 4k de nieuwe 6k gevonden en doet weer geen reet. Ik zie trouwens wel dat ETC een mooie break-out heeft gemaakt. Heujjjj

when lambo
tja mochten we echt naar de 3K gaan
dan wordt het zeker een bloodbath :)
veel ico's zijn gestart toen de markt veel meer waard was.......

Ik weet het ook ff niet, heb nog FIAT klaarstaan om goed kerstinkopen te doen..............

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Sahara schreef op zondag 2 december 2018 @ 16:55:
[...]

Reddit :F , vooral op r/cryptocurrency bestaat down niet en aan Tether lijkt daar iedereen een collectief hekel te hebben. Alsof er alleen maar groene dagen bestaan, die lui op reddit downvoten iedereen die objectief naar BTC kijkt en zeggen dat het down gaat. Het is eigenlijk te triest voor woorden. Als iedereen zou hodlen dan zou het merendeel van de traders failliet zijn, of 80% failliet zijn, nouja denk dat vele redditors die posten op r/cryptocurrency bij het groepje -80% qua rendement horen.
Als iedereen zou holden dan zou toch juist niemand failliet zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-09 12:24
wehave schreef op zondag 2 december 2018 @ 18:05:
[...]

Als iedereen zou holden dan zou toch juist niemand failliet zijn??
Je bedoelt dat je geen verlies hebt zolang je niet verkoopt?? |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Sahara schreef op zondag 2 december 2018 @ 18:08:
[...]

Je bedoelt dat je geen verlies hebt zolang je niet verkoopt?? |:(
prijs zou niet dalen als je alleen maar holders en buyers hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
wehave schreef op zondag 2 december 2018 @ 18:13:
[...]

prijs zou niet dalen als je alleen maar holders en buyers hebt.
Fair enough. Mijn punt is dat op vooral Reddit er velen zijn die enkel hodlen en voornamelijk afgeven op mensen die Tether kopen en daarmee niet een monsterlijk verlies lijden zoals de hodlers vanaf 20k naar nu op 4k wel aan verlies hebben opgelopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sahara schreef op zondag 2 december 2018 @ 18:23:
[...]

Fair enough. Mijn punt is dat op vooral Reddit er velen zijn die enkel hodlen en voornamelijk afgeven op mensen die Tether kopen en daarmee niet een monsterlijk verlies lijden zoals de hodlers vanaf 20k naar nu op 4k wel aan verlies hebben opgelopen.
Er zitten tevens veel die HODL! roepen en zelf wel verkopen.

Het is een nasty wereldje.

Hoe dan ook is Tetheren de beste optie gebleken dit jaar, zelfs de long term holders hadden daar goed aan gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Verwijderd schreef op zondag 2 december 2018 @ 18:33:
[...]

Hoe dan ook is Tetheren de beste optie gebleken dit jaar, zelfs de long term holders hadden daar goed aan gedaan.
En mensen die zeggen nu kopen en vervolgens zelf no-coiners blijken te zijn. Echt fucked up deze wereld.

Tja achteraf he..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

tias86 schreef op zondag 2 december 2018 @ 18:39:
[...]

En mensen die zeggen nu kopen en vervolgens zelf no-coiners blijken te zijn. Echt fucked up deze wereld.

Tja achteraf he..
Als ik toen wist wat ik nu weet... Ik voel me echt genaaid. Lambo's, shitcoins, hodl en moon...

Fack.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 2 december 2018 @ 18:43:
[...]

Lambo's, shitcoins, hodl en moon...
Nooit vergeten om eerst even de kat uit de boom te kijken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als ik toen wist wat ik nu weet... Ik voel me echt genaaid. Lambo's, shitcoins, hodl en moon...

Fack.
Sorry dat ik mezelf quote maar dit is een klassiek voorbeeld van de despair fase.

Moon soon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Verwijderd schreef op zondag 2 december 2018 @ 18:33:
[...]

Dat hele hodl alleen al, Amerikanen zijn gewoon fuckers.

HOLD!

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Verwijderd schreef op zondag 2 december 2018 @ 18:47:
[...]
Dit is een klassiek voorbeeld van de despair fase.
Da's een hele sterke en zou van gekkigheid ook nog wel eens kunnen kloppen.

Ik kwam ook dit linkje tegen van 4 jaar terug toen btc terug viel naar 300 😆
https://www.reddit.com/r/...p&utm_medium=comment_list

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07:31
de muziek is van Boston jeugdsentiment ( gvd wat een ouwe lul ben ik eigenlijk) :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

Sam2013 schreef op zondag 2 december 2018 @ 19:16:
[...]

Da's een hele sterke en zou van gekkigheid ook nog wel eens kunnen kloppen.

Ik kwam ook dit linkje tegen van 4 jaar terug toen btc terug viel naar 300 😆
https://www.reddit.com/r/...p&utm_medium=comment_list
diegene in dat topic waren maar bofkonten met die prijs..........

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thommie.nl
sourcecode schreef op zondag 2 december 2018 @ 19:26:
[...]

diegene in dat topic waren maar bofkonten met die prijs..........
Dat zeggen ze.over 5 jaar ook over ons.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07:31
Sam2013 schreef op zondag 2 december 2018 @ 19:27:
[...]

Dat zeggen ze.over 5 jaar ook over ons.
of ze liggen krom van het lachen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ben benieuwd of Stratis de 20k sat vast weet te houden. Ik verwacht stabiele groei omhoog deze maand want dit is wel de maand van Stratis. Daarnaast verwacht ik nog een pump bij de releases. Zet hem iedergeval op je watchlist jongens! :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wugkMmJ.png

Allemaal deze maand! 8)7
Complete platform uitrol eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
@Tominatie Ieder ander bedrijf had gewoon gezegd: Productlancering (met dus 1 milestone). In cryptoland wordt dit opgesplitst in 23 kleine stukken die ieder voor zich benoemd worden.

Helemaal prima natuurlijk, maar mag ook wel wat minder :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Eens met Taro.
Daarnaast dat rare gedoe met de zogenaamde partnership met Microsoft.

Ik heb ze op me anti watchlist tbh....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@Taro Haha, ik vind dit wel meevallen. De aankondigingen van en aankondiging vind ik extremer. Dit is maar een roadmap waar ze alles in hebben gepleurd wat ze aan het bouwen zijn. Want "productlancering" klinkt nogal onduidelijk, nu heb je een overzicht van alle functies die het platform waarde moet geven.

@Sam2013 Dan staat bij jou elke altcoin op de anti watchlist? Elke "partnership" in de cryptowereld is vrij onzinnig tot nu toe heb ik het idee. Van al die Vechain partnerships die ze telkens maar aankondigde op Twitter heb ik nog maar bar weinig gehoord.

Het kan mij verder ook niet schelen, ik weet uit eerdere ervaringen met Stratis (jaar geleden), GVT, RLC etc. dat lanceringen of een volle roadmap altijd positief prijseffect geeft. Daar speculeer ik op, verder boeit het me niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Laatst online: 12-05 21:26
BCHSC groen de rest rood en vice versa. Hoe stom is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Klaas25 schreef op zondag 2 december 2018 @ 20:02:
BCHSC groen de rest rood en vice versa. Hoe stom is dat.
Als een shitcoin maar ver genoeg zakt gaat ie vanzelf omhoog :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Tominatie schreef op zondag 2 december 2018 @ 20:00:
@Taro Haha, ik vind dit wel meevallen. De aankondigingen van en aankondiging vind ik extremer. Dit is maar een roadmap waar ze alles in hebben gepleurd wat ze aan het bouwen zijn. Want "productlancering" klinkt nogal onduidelijk, nu heb je een overzicht van alle functies die het platform waarde moet geven.

@Sam2013 Dan staat bij jou elke altcoin op de anti watchlist? Elke "partnership" in de cryptowereld is vrij onzinnig tot nu toe heb ik het idee. Van al die Vechain partnerships die ze telkens maar aankondigde op Twitter heb ik nog maar bar weinig gehoord.

Het kan mij verder ook niet schelen, ik weet uit eerdere ervaringen met Stratis (jaar geleden), GVT, RLC etc. dat lanceringen of een volle roadmap altijd positief prijseffect geeft. Daar speculeer ik op, verder boeit het me niks.
Kuch kuch.. Bosch & VW ❤ IOTA *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
D-Ed schreef op zondag 2 december 2018 @ 20:28:
[...]

Kuch kuch.. Bosch & VW ❤ IOTA *O*
Eh ik dacht dat die alleen interesse hadden in het protocol en er nog niets mee gedaan hebben. Of ben ik nu misinformed?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Danster schreef op zondag 2 december 2018 @ 20:37:
[...]

Eh ik dacht dat die alleen interesse hadden in het protocol en er nog niets mee gedaan hebben. Of ben ik nu misinformed?
VW en Bosch bouwen samen een machine die menselijke zielen kan oogsten via de IOTA tangle.

IOTA gaat voor wereld dominatie. Goedschiks of kwaadschiks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 03-04 17:30
[...]

Fack.
Je weet wat je te doen staat bij de volgende run. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

burnebie schreef op zondag 2 december 2018 @ 20:41:
[...]

Je weet wat je te doen staat bij de volgende run. ;)
Hodl! :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Verwijderd schreef op zondag 2 december 2018 @ 20:40:
[...]

VW en Bosch bouwen samen een machine die menselijke zielen kan oogsten via de IOTA tangle.

IOTA gaat voor wereld dominatie. Goedschiks of kwaadschiks.
Ik dacht dat deze was :+

https://www.matrix.io

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
HODL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QHHMu73.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

@Klaas25

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 01:26
Alts staan de hele dag al zo'n beetje stil te staan. Gisteren stegen ze nog redelijk. Meestal geen goed teken.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Danster schreef op zondag 2 december 2018 @ 20:37:
[...]

Een week of wat geleden heeft Bosch nog een leuke tweet gepost maar die kan ik nu niet vinden (buiten de deur) maar deze stond nog in mijn favorieten: https://helloiota.com/bridging-bosch-and-iota/

En VW: https://helloiota.com/volkswagen-and-iota-build-the-future/

_/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door D-Ed op 02-12-2018 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Is dit dezelfde clown Eric Wall die paar maanden geleden FUD over NEO verspreidde?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• burnebie
Juischt!
Op naar de volgende crash!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZHfCPOZ.png

Die chart van Waves ziet er echt niet legit uit. Lijkt wel op een slome p&d 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Tominatie schreef op zondag 2 december 2018 @ 21:26:
[Afbeelding]

Die chart van Waves ziet er echt niet legit uit. Lijkt wel op een slome p&d 8)7
Dat is wachten op de mega dump:

Taro in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5"

Edit: Oh wacht, zag niet dat het 1H ipv 1M was, dan waarschijnlijk niet...

[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 02-12-2018 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Het is zondag. Ik denk dat we niet mogen klagen. Morgen de bullrun weer inzetten. Op naar de 150B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnebie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Goh, dezelfde groene candle als vanochtend, exact dezelfde start koers, nagenoeg dezelfde eind koers en precies 12 uur later. Toeval?

[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 02-12-2018 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Als er nou eens volume achter zulke "pumpjes" komt te zitten, kunnen we nog genieten deze avond.

[ Voor 7% gewijzigd door Tominatie op 02-12-2018 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-09 08:54
we've got green people!! houden zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Waarom zit er nu tegenwoordig ook een verschil tussen Bitfinex en Binance terwijl ze beide van Tether gebruik maken? 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op zondag 2 december 2018 @ 21:43:
Goh, dezelfde groene candle als vanochtend, exact dezelfde start koers, nagenoeg dezelfde eind koers en precies 12 uur later. Toeval?
Waar het normaal al veel bots zijn is dat nu denk ik helemaal erg. Als een bepaald trukje werkt dan wordt die blijkbaar herhaalt. Zag er al een TA over dat het zelfde patroon meerdere keren terug kwam.
Tominatie schreef op zondag 2 december 2018 @ 21:49:
Waarom zit er nu tegenwoordig ook een verschil tussen Bitfinex en Binance terwijl ze beide van Tether gebruik maken? 8)7
Ligt er maar net aan waar er wat meer of minder wordt verkocht natuurlijk. Uiteindelijk staan alle exchanges los van elkaar en zou het prijsverschil nog veel groter kunnen zijn. Stel het Bitcoin netwerk zou om de een of andere reden extreem langzaam zijn waarbij een transactie zeg 10 uur kost, dan lopen de verschillen nog veel verder op. Ze blijven alleen gelijk omdat wanneer de verschillen groot worden mensen BTC van de ene naar de andere gaan sturen. Op erg korte termijn is er geen enkele reden waarom de prijs het zelfde zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op zondag 2 december 2018 @ 22:00:
[...]
Ligt er maar net aan waar er wat meer of minder wordt verkocht natuurlijk. Uiteindelijk staan alle exchanges los van elkaar en zou het prijsverschil nog veel groter kunnen zijn. Stel het Bitcoin netwerk zou om de een of andere reden extreem langzaam zijn waarbij een transactie zeg 10 uur kost, dan lopen de verschillen nog veel verder op. Ze blijven alleen gelijk omdat wanneer de verschillen groot worden mensen BTC van de ene naar de andere gaan sturen. Op erg korte termijn is er geen enkele reden waarom de prijs het zelfde zou moeten zijn.
Da's waar maar een +50 Tether verschil vind ik wel behoorlijk, dacht dat er van die arbitrage bots waren. Niet meer zo populair tegenwoordig? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

PilatuS schreef op zondag 2 december 2018 @ 22:00:
[...]

Waar het normaal al veel bots zijn is dat nu denk ik helemaal erg. Als een bepaald trukje werkt dan wordt die blijkbaar herhaalt. Zag er al een TA over dat het zelfde patroon meerdere keren terug kwam.
Morgenochtend om 9:50 koopt men mogelijk massaal in om hierop mee te liften en dan heb je zomaar een 200+ Dollar candle.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op zondag 2 december 2018 @ 22:06:
[...]
Da's waar maar een +50 Tether verschil vind ik wel behoorlijk, dacht dat er van die arbitrage bots waren. Niet meer zo populair tegenwoordig? :>
Een transactie heeft sowieso minimaal 2, maar soms meer bevestigingen nodig. Zelfs met een hoge fee heb je het dan over 2 of 3 blokken en dus 20 of 30 minuten. Gezien de tientjes je nu om de oren vliegen in soms seconden is arbitrage vrij risicovol waardoor het minder wordt gedaan en de verschillen groter worden :)
Taro schreef op zondag 2 december 2018 @ 22:07:
[...]

Morgenochtend om 9:50 koopt men mogelijk massaal in om hierop mee te liften en dan heb je zomaar een 200+ Dollar candle.
Vaak worden die trukjes hooguit 2 of 3x gedaan heb ik in het verleden gezien. De gasten die met hun bots echt bezig zijn met manipulatie weten ook dat mensen die patronen herkennen, dan zul je net zien dat wanneer je denkt het te snappen en wat er gaat gebeuren er precies het tegenovergestelde gebeurt. Het blijft erg tricky om aan zulke dingen mee te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:21
PilatuS schreef op zondag 2 december 2018 @ 22:10:
[...]

Een transactie heeft sowieso minimaal 2, maar soms meer bevestigingen nodig. Zelfs met een hoge fee heb je het dan over 2 of 3 blokken en dus 20 of 30 minuten. Gezien de tientjes je nu om de oren vliegen in soms seconden is arbitrage vrij risicovol waardoor het minder wordt gedaan en de verschillen groter worden :)
Arbitrage moet je ook niet doen over het netwerk, arbitrage moet je doen door op beide beurzen 50/50 te hebben staan en daar tegenin handelen. Dat kan je binnen 10ms gedaan hebben en pas later, als je te ver afwijkt van de 50/50 de funds gaan rondsturen. Heb je alleen 4x zoveel kapitaal voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ben toch benieuwd wat deze candle nu verder gaat doen. Gisteren dacht ik dat we naar de 4k USD gingen, maar eerst kwam zo'n zelfde candle als die we nu zien waardoor ik dacht dat die 4k toch niet ging gebeuren. Uiteindelijk faalde die candle gewoon weer en kwam die 4k toch, maar het laat je wel twijfelen. Ook nu vraag ik mij af of we zo doorknallen of de boel weer terug inzakt naar weer die 4k. Tot nu toe vind ik het nogal een bulltrap dus wacht het sowieso even af. Geen zin om in te stappen en zo een dikke rode candle te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op zondag 2 december 2018 @ 22:22:
Ben toch benieuwd wat deze candle nu verder gaat doen. Gisteren dacht ik dat we naar de 4k USD gingen, maar eerst kwam zo'n zelfde candle als die we nu zien waardoor ik dacht dat die 4k toch niet ging gebeuren. Uiteindelijk faalde die candle gewoon weer en kwam die 4k toch, maar het laat je wel twijfelen. Ook nu vraag ik mij af of we zo doorknallen of de boel weer terug inzakt naar weer die 4k. Tot nu toe vind ik het nogal een bulltrap dus wacht het sowieso even af. Geen zin om in te stappen en zo een dikke rode candle te zien.
Gewoon een filmpje opzetten, er gaat echt niks noemenswaardigs gebeuren. Gewoon stabiel en halfdood meer niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DaCoTa schreef op zondag 2 december 2018 @ 22:18:
[...]

Arbitrage moet je ook niet doen over het netwerk, arbitrage moet je doen door op beide beurzen 50/50 te hebben staan en daar tegenin handelen. Dat kan je binnen 10ms gedaan hebben en pas later, als je te ver afwijkt van de 50/50 de funds gaan rondsturen. Heb je alleen 4x zoveel kapitaal voor nodig.
Klopt natuurlijk :) Alleen uiteindelijk zal er toch wat verzonden moeten worden als het verschil echt groot word.
Tominatie schreef op zondag 2 december 2018 @ 22:23:
[...]

Gewoon een filmpje opzetten, er gaat echt niks noemenswaardigs gebeuren. Gewoon stabiel en halfdood meer niet
Doe ik ook zeker hoor :) Weet welke getallen ik in de gaten moet houden, dus kan gewoon van alles doen en hoef pas in actie te komen wanneer er echt iets gebeurt. De hele dag alleen maar naar charts kijken doe ik gelukkig niet meer :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op zondag 2 december 2018 @ 22:24:
[...]
Doe ik ook zeker hoor :) Weet welke getallen ik in de gaten moet houden, dus kan gewoon van alles doen en hoef pas in actie te komen wanneer er echt iets gebeurt. De hele dag alleen maar naar charts kijken doe ik gelukkig niet meer :)
Vroeger tuurde ik nog weleens uren op binance. Gelukkig nu van afgestapt en heb eigenlijk nooit geen charts meer open. Heb wel op delta een alarmpje staan op 4.3k usd en 4k usd want mochten die gehit worden is het wel leuk om even te kijken natuurlijk :P

Maar verwacht eigenlijk helemaal niks. 4k is de nieuwe 6k en 't wordt een saaie boel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op zondag 2 december 2018 @ 22:27:
[...]

Vroeger tuurde ik nog weleens uren op binance. Gelukkig nu van afgestapt en heb eigenlijk nooit geen charts meer open. Heb wel op delta een alarmpje staan op 4.3k usd en 4k usd want mochten die gehit worden is het wel leuk om even te kijken natuurlijk :P

Maar verwacht eigenlijk helemaal niks. 4k is de nieuwe 6k en 't wordt een saaie boel
Ik heb alle charts wel open staan, maar kijk puur naar de bedragen die netjes in de tabs staan. In de tussentijd kan ik gewoon lekker doen waar ik zelf zin in heb door bepaalde bedragen in mijn hoofd te hebben qua support en resistance. Komen we op die plekken is het interessant om de chart te openen en te kijken naar kopen of verkopen, wat er tussen in gebeurt boeit toch niets.

4k de nieuwe 6k denk ik persoonlijk van niet. We kunnen hier zeker nog wel even blijven hangen, maar toch denk ik binnen enkele dagen max, maar eigenlijk eerder een flinke move te zien. Ik zie het nog wel naar 4.6k gaan ofzo om daar weer compleet in te storten naar een nieuwe low. Denk zelf dat er een punt moet komen dat we bepaalde punten opnieuw gaan testen, of dat nou highs of lows zijn.

Binance nu ook al 70 dollar minder dan de piek van die pump :P Gelukkig niet ingestapt op zo'n candle.

[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 02-12-2018 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4K is nog een beetje te kort om te kunnen zeggen of het de nieuwe 6K gaat worden.
Dit is typisch zo'n geval van: hij kan alle kanten op.

We kunnen idd op de 4k blijven hangen, maar we kunnen ook opeens omhoog schieten.
Maar we kunnen misschien ook nog wel verder zakken.

Wat zeggen de mensen die er verstand van hebben? :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vMGoyM5.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 2 december 2018 @ 23:16:
Wat zeggen de mensen die er verstand van hebben?
Niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:12
Ik zeg alles op rood!

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Terug bij af, rode candles. Meer van hetzelfde en dan misschien na vannacht die klap omlaag. Maar voor hetzelfde geld krijgen we weer een bounce vanaf 3950 terug naar 4200 (usdt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Die Rafa is me dr toch eentje zeg... Man man man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op zondag 2 december 2018 @ 23:24:
Terug bij af, rode candles. Meer van hetzelfde en dan misschien na vannacht die klap omlaag. Maar voor hetzelfde geld krijgen we weer een bounce vanaf 3950 terug naar 4200 (usdt).
Mee eens.

We zitten tussen support en resistance. Als de support het houdt is het daar kopen voor een run terug omhoog om te zien of de resistance gebroken kan worden. Zo niet is het een leuke winst. Als de support het niet houdt is het kijken of de volgende dat wel doet. Niemand kan je vertellen wat er precies gaat gebeuren, maar dat hoeft ook niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:16
Mijn none educated guess is dat 3400$ de bottom wordt.

Waar is dit op gebaseerd: ik heb 16 hele dagen kennis van de Bitcoin koers plus alles wat daaromheen wordt gezegd en ik heb ervaring met in deze tijd verliezen van 1400 hele euro centen met een budget van 20000 bijna hele euro centen.

Ik vertrouw mijn eiegn guess ook niet dus heb ik buy orders op 3600$ staan, bij een lancering kan ik wel leven met 6 procent punten minder super duper winst na wat therapie.

Just my 18600 cents

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
Tominatie schreef op zondag 2 december 2018 @ 22:06:
[...]

Hou ook rekening met transactiekosten en aan/verkoopkosten. Arbitrage kan op zich best wel veilig zijn, mits goed uitgevoerd (en mits je het koerseffect van BTC accepteert). Op Binance zijn de aan/verkoopkosten best beperkt ($3 per 1 BTC ongeveer), maar bijv. bij CoinBase is het al 8 euro als taker (en als maker moet je wachten of er iemand op je bod ingaat).

Wil je snel zijn dan moet je nog via een andere coin gaan werken (met BTC arbitrage doen duurt best lang). En dan krijg je dus nog meer aan/verkoopdingen en moet je de bedragen al gaan verdubbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik zie vaak genoeg een aantal bedragen langs komen over wat de low zou kunnen zijn. Persoonlijk denk ik dat het enorm zal afhangen van wat mensen doen rond die low waardoor het niet te voorspellen is. Opzich denk ik dat er genoeg koopkracht zal zijn ergens tussen de 3k en 3.6k, maar stel de 3k wordt geraakt en het zakt iets verder door dan is een flash crash waarbij mensen in paniek raken naar 2k ook wel mogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op zondag 2 december 2018 @ 23:49:
Ik zie vaak genoeg een aantal bedragen langs komen over wat de low zou kunnen zijn. Persoonlijk denk ik dat het enorm zal afhangen van wat mensen doen rond die low waardoor het niet te voorspellen is. Opzich denk ik dat er genoeg koopkracht zal zijn ergens tussen de 3k en 3.6k, maar stel de 3k wordt geraakt en het zakt iets verder door dan is een flash crash waarbij mensen in paniek raken naar 2k ook wel mogelijk.
-O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Puur mijn mening waarvan ik denk dat het mogelijk is, meer niet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op zondag 2 december 2018 @ 23:53:
[...]

Puur mijn mening waarvan ik denk dat het mogelijk is, meer niet :)
Het klinkt ook best aannemelijk. Ben wel benieuwd wat aankomende tijd zal brengen. Ik zie het ook nog wel eerder dalen dan stijgen. Veel mensen vinden het ook wel even mooi geweest denk ik. Het was een heftig jaartje, waar crypto niet stuk kon eind vorig jaar is dat dit jaar anders gebleken. Dat heeft ook tijd nodig om te herstellen, het is niet alleen de cijfertjes maar ook het hele psychologische aspect achter de markt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
Overigens is arbitrage op de BTC koers op zich wel nuttig (de koers moet wel gelijk blijven over exchanges) maar ook bijzonder milieubelastend. Doordat je continu transacties op het BTC netwerk doet gaan de transactiekosten omhoog, wat zorgt voor meer miners omdat er meer geld te verdienen is. In principe denk ik dat je er zo'n beetje op kunt rekenen dat wat je aan transactiekosten betaalt zo'n beetje direct in stroomverbruik wordt omgezet.

Voor mij is dit in ieder geval de reden om niks met arbitrage te doen, hoewel het financieel best wel interessant zou kunnen zijn. Voor 3 tientjes winst een hele bak stroom verbruiken is best wel asociaal.

Mocht er een fout in mijn redenering zitten dan hoor ik het graag - ik denk dat er zeker iets mee te verdienen valt, en door op bijv. 2 exchanges steeds 50% in BTC en 50% in USDT aan te houden kun je het risico behoorlijk beperken. (Je hebt wel het BTC-koersrisico, maar dat heb ik nu ook).

[ Voor 4% gewijzigd door Specy op 03-12-2018 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
Specy schreef op maandag 3 december 2018 @ 00:04:
Overigens is arbitrage op de BTC koers op zich wel nuttig (de koers moet wel gelijk blijven over exchanges) maar ook bijzonder milieubelastend. Doordat je continu transacties op het BTC netwerk doet gaan de transactiekosten omhoog, wat zorgt voor meer miners omdat er meer geld te verdienen is. In principe denk ik dat je er zo'n beetje op kunt rekenen dat wat je aan transactiekosten betaalt zo'n beetje direct in stroomverbruik wordt omgezet.
Om het milieu-argument specifiek voor arbitrage aan te dragen is nieuw voor mij. Dacht dat sowieso dat argument al wel debunked was, maargoed.
Based on historical data on energy mix and locations of cryptocurrency mining operations in China, we have shown that contrary to the common narrative, the vast majority of global Bitcoin mining capacity (minimum 77.6%) is running on renewable energy
Bron: https://coinshares.co.uk/...ning-Whitepaper-Final.pdf

[ Voor 20% gewijzigd door DaCoTa op 03-12-2018 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
De miners minen wel, met of zonder transacties. Het gaat de miners om de blockreward waarbij de fee's mooi meegenomen zijn. Ik denk niet dat het veel uitmaakt qua stoomkosten of er veel of weinig transacties zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
Specy schreef op maandag 3 december 2018 @ 00:04:
Het lijkt me sterk dat arbitrage heel veel BTC transacties veroorzaakt. Het meeste zal toch gewoon gedaan worden met aanwezig saldo op verschillende exchanges. Als je steeds 20 tot 60 minuten moet wachten voordat de transacties voldoende confirms hebben, ben je waarschijnlijk al veel te laat voor je arbitrage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
Maargoed, hoe minder mensen arbitrage doen, des te beter het is voor de mensen die het wel doen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
anboni schreef op maandag 3 december 2018 @ 00:11:
[...]

Het lijkt me sterk dat arbitrage heel veel BTC transacties veroorzaakt. Het meeste zal toch gewoon gedaan worden met aanwezig saldo op verschillende exchanges. Als je steeds 20 tot 60 minuten moet wachten voordat de transacties voldoende confirms hebben, ben je waarschijnlijk al veel te laat voor je arbitrage.
Stel je doet het op 2 sites, en op beide hou je 50% BTC en 50% USDT. Als je dan op een site een BTC koopt en op de andere verkoopt, dan zit je op 100% en 0%. En als je dan weer terug wilt naar 50/50 moet je zowel de BTC als de USDT verhuizen.

Overigens is dit meteen een heel nuttig gebruik van USDT, want als het via een bank moet valt het niet of nauwelijks te automatiseren en duurt het dagen. USDT gaat heel snel heen en weer, BTC uiteraard niet...

Overigens, je zou dit waarschijnlijk ca. 1x per 1.5 uur of zo kunnen doen, dus een keer of 16 per dag. Als je dan elke keer een paar tientjes winst pakt op 1 BTC is het best wel interessant - toch een paar honderd euro "gratis geld" per dag.

Het werkt waarschijnlijk wel vooral als de koers een beetje heen en weer schiet, als het constant is gebeurt er wenig. En eigenlijk zou je het tussen heel veel verschillende sites moeten doen om optimaal gebruik te maken van de verschillen.

[ Voor 21% gewijzigd door Specy op 03-12-2018 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Op het moment alleen maar bearish signalen zo te zien ladies and gentlemen ;) :
[YouTube: Monumental Move Coming for Bitcoin (BTC)?! - Crypto Market Trading Analysis & Cryptocurrency News]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@Sahara Ik mag die kerel totaal niet maar hij heeft wel veel verstand van TA dus ik neem zijn mening altijd wel serieus. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren, het ziet er allemaal iets te bearish uit waardoor ik bijna ga denken dat er een onverwachtse move omhoog komt. We zullen zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-09 10:18
Van mij mag het nu inkakken naar 3k dan zijn we van het gezeik af en kunnen we weer gaan opbouwen.

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 13:55

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Dat zou wel lekker zijn ja, puur om die bearish people even 'gelijk' te geven. Maar liever zie ik het gewoon vanuit hier omhoog gaan. Is ook wel eens lekker om de beren in paniek te zien die maar wachten op het laagste punt. Waarvan de meeste mensen toch wel weten dat je die niet met zekerheid kunt bepalen. Maar daar moet BTC erg veel koopkracht voor hebben om dat te doen gezien je zoveel bearish mensen hoort op Youtube ook. Dat is ook mede een reden waarom het sentiment in de markt nu zo kut is. Heel logisch dat dan niet veel mensen zullen gaan kopen. Veel mensen doen toch gewoon na wat anderen hun op YT voor kauwen en hebben zelf geen verstand van TA of willen er ook geen tijd in investeren om te leren. Het is op dat moment gewoon een self fulfilling prophecy natuurlijk. Mocht BTC dan toch omhoog gaan met dit belabberde sentiment dan is dat wel een heel sterk teken. Dan heb je op een gegeven moment toch mensen die gaan FOMO'en waardoor het echt in korte tijd flink omhoog kan knallen. Zou een mooi scenario zijn. Maar denk dat we daar nog even op moeten wachten vanwege dat slechte sentiment en natuurlijk de angst bij veel mensen vanwege de afgelopen slechte periode.

Punt is natuurlijk ook dat je de historie er tot in den treure bij kunt pakken. Je kunt telkens mogelijke nieuwe lows gaan tekenen op basis van eerder gezette support lijnen. Zelfs al zouden we nu nog 1k zakken, dan nog kan het weer omlaag omdat ergens lager ook nog tal van support lijnen zitten. Persoonlijk denk ik wel dat we nu heel dicht bij de bodem zitten. Als BTC dit vol kan houden is dat alleen maar goed nieuws. En dat terwijl zoveel mensen het als slecht nieuws verkopen. Puur omdat ze gewoon een lagere prijs WILLEN zien.

Nog een ander mooi punt is dat de BTC shorts nu bijna op zijn piek staan. Waarom is dat mooi? Omdat we dan binnen korte tijd (kan wel een maand over heen gaan of 2) zeker zijn dat de shorts gaan zakken. Dat gaat ook altijd in een golvende beweging. Pak de shorts grafiek er maar eens bij. Dus dan gaan we weer omhoog met BTC. En deze prijs vind ik ook best aardig voor BTC terwijl we dus best hoog zitten qua shorts. Allemaal redelijk bullish signalen als je het mij vraagt. Tuurlijk kan het zijn dat de shorts nog even een klein piekje maken en we dus nog iets gaan zakken, maar veel zal het denk ik niet meer zijn. Het ergste hebben we echt wel gehad nu.

[ Voor 38% gewijzigd door DAMAGE op 03-12-2018 02:13 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Ik weet het niet @Sahara , ik blijf erbij dat als genoeg TA'ers (met genoeg followers) roepen dat we gaan dalen, dat ook is wat we gaan doen. Ik neem even voor het gemak aan dat we allemaal graag willen dat de boel weer eens lekker omhoog gaat. Nu alleen nog zorgen dat we de TA'ers vertellen dat ze wat positiever moeten zijn. Maar echt, that's the state of the market als je het mij vraagt! Ik hoop iig dat de markt nu eens wat onverwachts doet. Dat degenen die investeren ook even lezen waar ze nu eigenlijk in investeren, en niet luisteren naar de bekende TA'ers. Gewoon DYOR. En dat eens een keer flink knallen in plaats van instorten. Prachtige technologie (en prachtige use-cases die hiermee gerealiseerd kunnen worden) in de aanbieding ladies en gentlemen! Kan je op lange termijn niet de boot mee in gaan.. (naar mijn mening uiteraard). En dan bedoel ik nog niet eens het verlies in waarde van je belegging.
Deze technologie heeft imo de potentie use-cases als het onnodig maken van 'middle-men', het bieden van banking for the unbanked, asset en identity management, het vernieuwen/verbeteren van het bestaande financiele stelsel etc etc op een 'eerlijke' manier op te lossen. We gaan het komende jaren vast zien. Ik hoop het iig graag te gaan zien!

[ Voor 24% gewijzigd door Marthusiast op 03-12-2018 02:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Wat een slagveld. Bears domineren zo ongelooflijk hard. De Bitcoin reddit heeft 1 miljoen subs trouwens #mijlpaal
Wordt gevierd met een daling onder de $4000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik doe de gordels vast om, de vorige keer toen we zo’n dubbele bodem maakten gingen we hard omhoog. Laten we hopen dat morgen zo’n dag is!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
DAMAGE schreef op maandag 3 december 2018 @ 03:31:
Ik doe de gordels vast om, de vorige keer toen we zo’n dubbele bodem maakten gingen we hard omhoog. Laten we hopen dat morgen zo’n dag is!
Ik heb er een slecht gevoel over. Nog steeds geen bounce. Aan de andere kant: 3000 klinkt wel héél goedkoop. De hoeveelheid shorters verbaasd me wel. 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Tominatie op 03-12-2018 03:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Op binance houdt de 4K usdt en dat stemt mij goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
DAMAGE schreef op maandag 3 december 2018 @ 03:39:
Op binance houdt de 4K usdt en dat stemt mij goed.
Yup, hij houdt stand maar meer gebeurt er niet. Bulls zijn moe gestreden en weak. Shorters en beren winnen denk ik, gaat misschien wat tijd overheen. Ik hoop natuurlijk anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik vind het wel mee vallen hoe weak de bulls zijn. Moet je na gaan hoeveel slecht nieuws er is en hoe goed BTC zich houdt. Vorig jaar kon 1 slecht nieuwtje een hele coin naar de hel trappen. En dan hoefde het nog niet eens confirmed nieuws te zijn maar gewoon een gerucht. Nu stikt het van de beren en BTC houdt zich zo sterk. Daar vind ik wat van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@DAMAGE allemaal leuk en aardig, maar we hebben een daling van 6 naar 3.5k gehad met een bounce naar 4.3k - das gewoon best wel matig. Ik ben zelf ook een bull, zeker op lange termijn maar je moet erkennen dat bears echt veel en veel sterker zijn op het moment. Bulls kunnen amper een vuist maken. Ik ben benieuwd wat we gaan meemaken deze week maar zie het niet erg positief in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

de bears waren sterker maar die sterkte neemt behoorlijk af. Ik ben mij er van bewust dat ik misschien wel de enige ben hier die denkt dat het keerpunt nabij is. Vind dat wel mooi. Only time will tell. Ik ga maffen. Zie het morgen vroeg wel weer. Trusten all @Tominatie

[ Voor 19% gewijzigd door DAMAGE op 03-12-2018 03:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Bulls betalen dit wel..

Weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Yep mijn volgende salaris staat alweer klaar om weggegeven te worden. :+ :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Tominatie schreef op maandag 3 december 2018 @ 03:52:
@DAMAGE allemaal leuk en aardig, maar we hebben een daling van 6 naar 3.5k gehad met een bounce naar 4.3k - das gewoon best wel matig. Ik ben zelf ook een bull, zeker op lange termijn maar je moet erkennen dat bears echt veel en veel sterker zijn op het moment. Bulls kunnen amper een vuist maken. Ik ben benieuwd wat we gaan meemaken deze week maar zie het niet erg positief in.
Kijk eens wat verder.
We hebben een daling gehad van 7420 naar 3474 ( Bitstamp )
En dan zo'n magere comeback :/

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Zijn er nou gewoon alts die minder hard zakken dan btc itself? Intressant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Klaas25 schreef op maandag 3 december 2018 @ 08:03:
Zijn er nou gewoon alts die minder hard zakken dan btc itself? Intressant.
8)7
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/K0oxn9w.jpg

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:25
Specy schreef op maandag 3 december 2018 @ 00:21:
[...]

Stel je doet het op 2 sites, en op beide hou je 50% BTC en 50% USDT. Als je dan op een site een BTC koopt en op de andere verkoopt, dan zit je op 100% en 0%. En als je dan weer terug wilt naar 50/50 moet je zowel de BTC als de USDT verhuizen.

Overigens is dit meteen een heel nuttig gebruik van USDT, want als het via een bank moet valt het niet of nauwelijks te automatiseren en duurt het dagen. USDT gaat heel snel heen en weer, BTC uiteraard niet...

Overigens, je zou dit waarschijnlijk ca. 1x per 1.5 uur of zo kunnen doen, dus een keer of 16 per dag. Als je dan elke keer een paar tientjes winst pakt op 1 BTC is het best wel interessant - toch een paar honderd euro "gratis geld" per dag.

Het werkt waarschijnlijk wel vooral als de koers een beetje heen en weer schiet, als het constant is gebeurt er wenig. En eigenlijk zou je het tussen heel veel verschillende sites moeten doen om optimaal gebruik te maken van de verschillen.
Dit kan heel luceratief zijn, ik maak gebruik van een arbitrage bot. Levert mij 22% winst op per maand..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-09 19:50

ScreamGT

joejoe

alki schreef op maandag 3 december 2018 @ 08:25:
[...]

Dit kan heel luceratief zijn, ik maak gebruik van een arbitrage bot. Levert mij 22% winst op per maand..
Dus als ik jou nu 20k geef, heb ik gegarandeerd de volgende maand 4,4K winst? Dus 52k per jaar? Gegarandeerd? Waar kan ik tekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:00
ScreamGT schreef op maandag 3 december 2018 @ 08:31:
[...]

Dus als ik jou nu 20k geef, heb ik gegarandeerd de volgende maand 4,4K winst? Dus 52k per jaar? Gegarandeerd? Waar kan ik tekenen?
Ook een lootje graag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 08:24
[...]

Netjes! Haalde je dat ook in september en oktober toen we zo'n beetje stabiel op 6500 zaten?

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
[...]

:?
22% per maand lijkt mij sterk, kan je eens uitleggen hoe je dat precies doet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
ScreamGT schreef op maandag 3 december 2018 @ 08:31:
[...]

Meer zelfs als die 4,4k weer her investeerd heb die 20k na 100 dagen terug verdiend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
Slux schreef op maandag 3 december 2018 @ 08:38:
[...]

:?
22% per maand lijkt mij sterk, kan je eens uitleggen hoe je dat precies doet ?
Zoals ik al zei ik heb geinvesteerd in een bot, die doet de arb trades en keert mij dagelijks winst uit vandaag 0,78%. Gemiddeld 22% per maand. Zijn diverse opties, je betaald je dagelijkse profit uit of je stopt deze weer in de bot en laat je vermogen groeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
alki schreef op maandag 3 december 2018 @ 08:44:
[...]

Zoals ik al zei ik heb geinvesteerd in een bot, die doet de arb trades en keert mij dagelijks winst uit vandaag 0,78%. Gemiddeld 22% per maand. Zijn diverse opties, je betaald je dagelijkse profit uit of je stopt deze weer in de bot en laat je vermogen groeien.
En met welke exchanges en coins doe je dat ? Ben je niet in de war met 2% ? 22% kan niet de verschillen tussen de exchanges zijn tegenwoordig zo klein dat het echt niet meer loont, bij de tijd dat het naar de andere exchange verhuist is ben je de winst vaak al kwijt dan heb ik het nog niet eens over de fee's gehad.

Ben erg benieuwd in welke bot 22% maandelijks doet want daar heb ik wel een paar BTC voor over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
Slux schreef op maandag 3 december 2018 @ 08:48:
[...]

En met welke exchanges en coins doe je dat ? Ben je niet in de war met 2% ? 22% kan niet de verschillen tussen de exchanges zijn tegenwoordig zo klein dat het echt niet meer loont, bij de tijd dat het naar de andere exchange verhuist is ben je de winst vaak al kwijt dan heb ik het nog niet eens over de fee's gehad.

Ben erg benieuwd in welke bot 22% maandelijks doet want daar heb ik wel een paar BTC voor over
Wel lezen he 22% total profit per maand, niet per trade. Je kunt t het ook handmatig doen tussen de exchanges. BTC market,Kraken,bithumb,hitbtc,exmo, binance, huobi op dit moment. De andere exchanges komen ook maar die hebben hun api niet goed op orde
Pagina: 1 ... 404 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!