[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 405 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.162.729 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
alki schreef op maandag 3 december 2018 @ 08:59:
[...]

Wel lezen he 22% total profit per maand, niet per trade. Je kunt t het ook handmatig doen tussen de exchanges. BTC market,Kraken,bithumb,hitbtc,exmo, binance, huobi op dit moment. De andere exchanges komen ook maar die hebben hun api niet goed op orde
Ik lees het goed 22% per maand, dat is heel knap en dan ook nog eens met de traagste en duurste munt die er is 22% pakken, ik snap hem echt niet ik zit soms 20 tot wel 30 minuten te wachten om BTC tussen verschillende exchanges te verplaatsen.

Waar kan ik die bot kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 11:54
Slux schreef op maandag 3 december 2018 @ 09:07:
[...]

Ik lees het goed 22% per maand, dat is heel knap en dan ook nog eens met de traagste en duurste munt die er is 22% pakken, ik snap hem echt niet ik zit soms 20 tot wel 30 minuten te wachten om BTC tussen verschillende exchanges te verplaatsen.

Voor zo'n bot heb ik wel een tonnetje voor over.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:56
Thaam schreef op maandag 3 december 2018 @ 09:14:
[...]

Voor zo'n bot heb ik wel een tonnetje voor over.
Ten eerste heb ik sterk mijn twijfels over het rendement icm met BTC.

Meestal werken bots die 2% halen met 3e rang alts met weinig volume. Dan is er wel eens arbitrage mogelijk tussen diverse exchanges.

Daarnaast, arbitrage werkt alleen als de verschillen tussen exchanges niet te snel verdwijnen. Daarom werken dit soort bots alleen als er weinig mensen van die desbetreffende bot gebruik maken.

Want als we allemaal die bot gaan gebruiken dan is de kans groot dat de prijsverschillen al zjjn gecorrigeerd voordat iedereen die die bot met hetzelfde algorithme gebruikt aan de beurt is geweest 😀

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-09 23:19
Is het deze?
alki schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 14:47:
[...]
Je zou je eens moeten verdiepen in ARB.
Hun automatic arbitrage bot geeft op dit moment een gemiddeld rendement van 0.72% per dag. Gemiddeld 22.8% per maand
Je koopt hun tokens daarmee voed je de bot en je krijgt elke dag payout, die kun je cashen elke dag of herinvesteren in de bot, waarmee je dus rente op rente genereerd. Als je dit eens een jaartje laat staan kun je passief een dikke boterham verdienen
https://www.arbitraging.co/

Waarom is dit een token met een ICO?

Ok, ik heb de website bekeken maar een boel is niet duidelijk, dus een paar vragen: wie heeft de funds in beheer waarmee arbitrage wordt gedaan? Breng je zelf funds in ok koop je je in dmv de ARB token? En hoe krijg je dan uitbetaald?

Niet dat ik het je niet gun, maar hier krijg ik een heel sterk: if it sounds too good to be true gevoel bij. En als je zelf funds in het systeem gestopt heb, dan klinkt het als een exit scam in wording eerlijk gezegd.

[ Voor 32% gewijzigd door DaCoTa op 03-12-2018 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:15
iets zegt mij dat dit gewoon weer een flut maand word voor het hele crypto gebeuren, niks geen flinke stijging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:26
[...]

Manually kun je niet alleen usd-btc doen ook Ook Diverse btc,eth usdt pairs etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 01:26
[...]

Ik geloof het nog wel. Stel dat je 10x per dag een tientje pakt, dat is 100 dollar. Maal 30 dagen is 3000. Dat zou met de huidige koers dan al 75% in een maand zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Specy schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:07:
[...]

Ik geloof het nog wel. Stel dat je 10x per dag een tientje pakt, dat is 100 dollar. Maal 30 dagen is 3000. Dat zou met de huidige koers dan al 75% in een maand zijn.
Er is niemand die elke maand opnieuw +/-22% pakt met BTC arbitrage, het kan gewoon niet.

Misschien dat je 1 maand een keertje 22% pakt, maar elke maand gemiddeld 22% met BTC arbitrage is in deze markt imo niet realistisch.

Ben ook erg benieuwd hoe die bot heet ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
Slux schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:15:
[...]
Ben ook erg benieuwd hoe die bot heet ?
ARB. Is een coin waar een arbitragebot achter zit. Het "bitconnect" gevoel is hoog in deze... dus ik waag me er niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Specy schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:21:
[...]

ARB. Is een coin waar een arbitragebot achter zit. Het "bitconnect" gevoel is hoog in deze... dus ik waag me er niet aan.
Heb je een linkje ? ik kan hem niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:43

JME

zeg maar Jamie

22% winst in BTC terwijl de koers van BTC een veelvoud daarvan daalt ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Slux schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:25:
[...]

Heb je een linkje ? ik kan hem niet vinden
was net al gepost.

https://www.arbitraging.co/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
JME schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:26:
22% winst in BTC terwijl de koers van BTC een veelvoud daarvan daalt ;-)
ik verdien zelf ook in een dalende markt maar 22% zijn bedragen die ik alleen nog maar bij Palm Invest heb gehoord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Dank, moest even pagina refreshen linkje stond er eerst niet.

Erg dubieuze website...

[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 03-12-2018 10:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Slux schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:30:
[...]

ik verdien zelf ook in een dalende markt maar 22% zijn bedragen die ik alleen nog maar bij Palm Invest heb gehoord :P
Is deze bot al geplugd bij Harry Mens? :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vang alleen bot de laatste tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-09 22:35

ScreamGT

joejoe

LinkedIn van hun mama maatschappij ziet er ook super prof uit! Blijkbaar zijn ze allemaal Vice President. EDIT: zit ook een professor tussen.

Even serieus @alki , heb je hier al bedragen van uitgekeerd gekregen? Zo ja, kan je daar stortingsbewijzen van toesturen (aan je posts te zien ben je al maanden bezig)? Zo niet, haal je geld daar weg en neem je winst/verlies.

[ Voor 3% gewijzigd door ScreamGT op 03-12-2018 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• braamr80
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-06 21:33
Zijn er ook mensen die in CEEK VR zitten ? Op de een of andere manier vind ik dit wel erg interessant. Het volume blijft redelijk (de laatste maanden) en vind de toepassing wel echt geweldig. Daar zou toch wel een aardige groei in mogelijk moeten zijn de komende jaren. (net als GET)

Ik zie mijzelf het wel gebruiken voor sportwedstrijden (F1, Ijshockey oid) en concerten.

Vraag blijft of er een meerwaarde in de token zit... Zie dat ze nu gewoon een abonnement hebben die je in dollars betaalt en weet niet waar je de tokens nu echt voor nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:26
De website sucks, maar na goede research is dit een community project. Check de YT videos maar eens.
Snap dat niemand mij geloofd,was zelf ook sceptisch, maar dit project heeft veel potentie. Ben zelf ingestapt met klein bedrag dikke maand geleden. Maar het levert mij meer op dan al dat daytraden in deze market tijd. Zal later wat cijfers posten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
braamr80 schreef op maandag 3 december 2018 @ 11:41:
Zijn er ook mensen die in CEEK VR zitten ? Op de een of andere manier vind ik dit wel erg interessant.
Wat vindt je er zo interessant aan dan? Het is een brilletje als vele anderen waar je je telefoon in moet stoppen? :? Reviews zijn ook niet denderend en de website is op zijn zachtst gezegd niet zonder fouten en weinig professioneel. Ik zie de (meer)waarde van het product niet zo. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
alki schreef op maandag 3 december 2018 @ 12:02:
De website sucks, maar na goede research is dit een community project. Check de YT videos maar eens.
Snap dat niemand mij geloofd,was zelf ook sceptisch, maar dit project heeft veel potentie. Ben zelf ingestapt met klein bedrag dikke maand geleden. Maar het levert mij meer op dan al dat daytraden in deze market tijd. Zal later wat cijfers posten
Link eens naar iets. Heb zelf al moeten zoeken naar de bot, geen zin om ook nog YT af te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• braamr80
Crypts schreef op maandag 3 december 2018 @ 12:03:
[...]

Wat vindt je er zo interessant aan dan? Het is een brilletje als vele anderen waar je je telefoon in moet stoppen? :? Reviews zijn ook niet denderend en de website is op zijn zachtst gezegd niet zonder fouten en weinig professioneel. Ik zie de (meer)waarde van het product niet zo. :)
Het gaat volgens mij meer om de content dan om het "product". Volgens mij zou je dat bij elke electronica shop moeten kunnen kopen. Het is dus de mogelijkheid om straks zelf te kiezen vanuit welk oogpunt je een bepaald evenement wil zien. Uiteindelijk gaat het erom welke "evenementen" ze kunnen aanbieden. Maar zie in ieder geval al een aantal grote/bekende artiesten er tussen staan.

Nog steeds blijft voor mij de vraag open wat de meerwaarde van een token is in dit verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-09 10:18
braamr80 schreef op maandag 3 december 2018 @ 11:41:
Zijn er ook mensen die in CEEK VR zitten ? Op de een of andere manier vind ik dit wel erg interessant. Het volume blijft redelijk (de laatste maanden) en vind de toepassing wel echt geweldig. Daar zou toch wel een aardige groei in mogelijk moeten zijn de komende jaren. (net als GET)

Ik zie mijzelf het wel gebruiken voor sportwedstrijden (F1, Ijshockey oid) en concerten.

Vraag blijft of er een meerwaarde in de token zit... Zie dat ze nu gewoon een abonnement hebben die je in dollars betaalt en weet niet waar je de tokens nu echt voor nodig hebt.
Wat maakt deze coin uniek dan? Wat is het nut van dat je eerst hun coin moet kopen om te kunnen voten? Hadden ze ook gewoon met ETH / BTC kunnen doen, maar ja dan verdien je er zelf niks op natuurlijk.

Naar mijn mening weer de zoveelste coin zonder bestaansrecht. Zou mooi zijn dat we straks bij de AH alleen nog met de AH-COIN kunnen betalen, bij de LIDL met de LIDL-COIN en bij de ALDI met de ALDI-COIN.

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
Dit? YouTube: #aBot DIARIES wks 3 & 4: #SAVETHEREKT Edition and SONG Give

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• braamr80
Erkel schreef op maandag 3 december 2018 @ 12:11:
[...]

Wat maakt deze coin uniek dan? Wat is het nut van dat je eerst hun coin moet kopen om te kunnen voten? Hadden ze ook gewoon met ETH / BTC kunnen doen, maar ja dan verdien je er zelf niks op natuurlijk.

Naar mijn mening weer de zoveelste coin zonder bestaansrecht. Zou mooi zijn dat we straks bij de AH alleen nog met de AH-COIN kunnen betalen, bij de LIDL met de LIDL-COIN en bij de ALDI met de ALDI-COIN.
Dan kunnen we die andere 2172 coins ook weg doen toch ? En de rest van de reactie slaat echt nergens op. Wat hebben de Aldi en Lidl daar nou weer mee te maken 8)7

Ik snap dat er genoeg coins zijn (waarvan misschien ook deze) waar je de meerwaarde niet van ziet, maar het hele idee erachter vind ik in ieder geval erg interessant. Er zijn genoeg mensen die wel vooraan willen staan bij een concert maar geen zin hebben om de nacht ervoor op een kleedje te zitten. Of mensen die het geld niet hebben om in de pitstraat van de F1 te komen/staan. I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
braamr80 schreef op maandag 3 december 2018 @ 12:26:
[...]

Dan kunnen we die andere 2172 coins ook weg doen toch ? En de rest van de reactie slaat echt nergens op. Wat hebben de Aldi en Lidl daar nou weer mee te maken 8)7

Ik snap dat er genoeg coins zijn (waarvan misschien ook deze) waar je de meerwaarde niet van ziet, maar het hele idee erachter vind ik in ieder geval erg interessant. Er zijn genoeg mensen die wel vooraan willen staan bij een concert maar geen zin hebben om de nacht ervoor op een kleedje te zitten. Of mensen die het geld niet hebben om in de pitstraat van de F1 te komen/staan. I
Die hebben er in zo verre mee te maken dat een coin daarvoor ook geen meerwaarde bied. Ik vind het idee prima, maar een coin er aan verbinden slaat nergens op. En dat klopt dat van de 2172 coins er maar heel weinig een echte use case / bestaansrecht hebben. De meeste zijn puur om geld binnen te harken. Wat biedt deze coin volgens jou voor meerwaarde dan?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-09 22:35

ScreamGT

joejoe

Begrijp mij niet verkeerd, ik probeer je niet aan te vallen. Maar ik verdiep mij sinds 2012 in cryptos, en heb dit soort projecten vaak voorbij zien komen. Er werd al Palm Invest genoemd, dit is precies zoiets. Als er 22% per maand gemaakt kan worden dan zat de hele crypto wereld op hun platform- maar dat is dus niet zo. Puur vanwege het feit dat 99% van deze toko’s gewoon oplichters zijn. En asjeblieft, ga niet uit van YouTube video’s.... als je daar de echtheid van deze service op probeert te onderbouwen dan ben je blind of wil je het gewoon niet inzien.

Je zegt het; je bent een maandje ermee bezig, toch geef je aan er minimaal 22% uit te halen. Dat geeft ons het idee dat jij je er al maanden je zakken mee aan het vullen bent- wat dus niet zo is.

Ik wil met dit soort uitspraken en links juist andere ervoor behoeden NIET met dit soort partijen in zee te gaan, want je wordt gewoon keihard opgelicht. En zie jij maar eens die 50,- / 100,- of 10000,- terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
OceanEx is live, dus mocht je nog van die VTHO op Binance hebben staan, kan je ze daar heen sturen. Wel is de minimale deposit 1000 VTHO. Iemand trouwens enig idee waarom Binance VTHO niet wil listen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
NEOFS (Neo File Storage) wordt SiaCoin voor NEO. Kan je betalen met CGAS. Het wordt zomakkelijk als dropbox in gebruik.
Ben benieuwd wie als eerste klaar gaan zijn.
Siacoin of NeoFS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
Die ARB bestaat wel al een hele tijd, is hier een aantal maanden terug ook wel eens langsgekomen. Maar inderdaad, met dit soort percentages duikt iedereen erop - en dat is het probleem, arbitrage werkt beter met kleine bedragen dan met grote omdat je gewoon niet genoeg gekocht/verkocht krijgt. Dus hoe meer mensen meedoen, hoe minder winst iedereen maakt. Dat is ook de reden dat ik niet echt geloof in bots die je kunt kopen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-09 12:24
Marthusiast schreef op maandag 3 december 2018 @ 02:23:
[...]

Ik weet het niet @Sahara , ik blijf erbij dat als genoeg TA'ers (met genoeg followers) roepen dat we gaan dalen, dat ook is wat we gaan doen. Ik neem even voor het gemak aan dat we allemaal graag willen dat de boel weer eens lekker omhoog gaat. Nu alleen nog zorgen dat we de TA'ers vertellen dat ze wat positiever moeten zijn. Maar echt, that's the state of the market als je het mij vraagt! Ik hoop iig dat de markt nu eens wat onverwachts doet. Dat degenen die investeren ook even lezen waar ze nu eigenlijk in investeren, en niet luisteren naar de bekende TA'ers. Gewoon DYOR. En dat eens een keer flink knallen in plaats van instorten. Prachtige technologie (en prachtige use-cases die hiermee gerealiseerd kunnen worden) in de aanbieding ladies en gentlemen! Kan je op lange termijn niet de boot mee in gaan.. (naar mijn mening uiteraard). En dan bedoel ik nog niet eens het verlies in waarde van je belegging.
Deze technologie heeft imo de potentie use-cases als het onnodig maken van 'middle-men', het bieden van banking for the unbanked, asset en identity management, het vernieuwen/verbeteren van het bestaande financiele stelsel etc etc op een 'eerlijke' manier op te lossen. We gaan het komende jaren vast zien. Ik hoop het iig graag te gaan zien!
Het is maar hoe je naar de markt kijkt. Kijk je vanuit het perspectief dat je NU geld wilt verdienen dan kan je redeneren dat die TA'ers allemaal roepen dat we gaan dalen dat we dat dan ook gaan doen, maar je wilt eigenlijk dat het NU gaat stijgen omdat je long zit of long wilt gaan.

Maar je kan ook een stap terug nemen en je afvragen waarom die TA'ers, Wallstreet guru's en Investeringsmaatschappijen als JP Morgan, Goldman Sachs, Soros, en anderen continu negatief praten over de markt om paar maanden later na die forse dalingen... crypto... te kopen. Zie bijv. https://www.youtube.com/watch?v=KcgA-hMAozI. Het is denk ik meer in de zin dat zij vanuit eigen belang een sfeer creëren waardoor prijzen van crypto dalen, en dan zijn er de TA'ers die op basis van die dalende prijzen dit beargumenteren met behulp van TA.

Iedereen wil geld verdienen, maar als de markt negatief gestemd is door alle FUD dan red je het niet als Bull. Pas als alle big boys hun zakken gevuld hebben, dan krijg je die long markt waar zelfs de shorters naar uitkijken. Ik probeer de bounces mee te pakken zo goed als dat gaat, maar geen haar op mijn hoofd die er nu aan denkt om all-in long te gaan. Kijk wel uit.

Wat je schrijft over de technologie, dat is evident, zodra de totale market cap van crypto laag genoeg is, dan zullen de coins met echte usercases de shitcoins/exit scams outperformen bij een stijging :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
https://www.marketwatch.c...ming-worthless-2018-12-03
Opinion: Bitcoin is close to becoming worthless

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:20
Ze krijgen niet alle Bulls moe/uitgeput dus maar hodlers bear proberen te maken voor een drop naar bulk inkoop niveau, denk ik.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Gondor schreef op maandag 3 december 2018 @ 13:46:
[...]

Ze krijgen niet alle Bulls moe/uitgeput dus maar hodlers bear proberen te maken voor een drop naar bulk inkoop niveau, denk ik.
Yup wordt weer mooi FUD verspreid. Dit noemt zich dan een "professor" :X

De reacties ook:
"Bitcoin was worthless from the day of conception just another scam pyramid scheme that ran it's course and a tool for organized crime to funnel their money or bankers avoiding taxes. It was getting harder to hide money off shore so they invented bitcoin."

"This is the most rational analysis I've ever read on this subject, and I'm amazed it has taken so long. I have wondered for the longest time how bitcoin had any value at all given how easy it is for them to vanish entirely. I'm always reading stories about early miners rediscovering caches of them."

8)7

[ Voor 47% gewijzigd door Tominatie op 03-12-2018 13:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Ben net even op de dragonchain site aan het lezen. Vond dit wel aardig:

https://eternal.dragonchain.com/

Je kunt hiermee een soort eternal proof report maken. Ik heb net deze pagina ingevoerd. Met TXN ID 600dd20b-b8f2-4946-891d-4009dd5dc3fc kun je het bewijs ophalen. De site word dan als source code weergegeven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
Precies dezelfde soort quotes als te zien in het filmpje https://www.youtube.com/watch?v=KcgA-hMAozI, bijv. "Bitcoin is a fraud" (JP Morgan), "Bitcoin is a bubble" (George Soros) en "Most cryptocurrencies will crash to zero" (Goldman Sachs), en nu dat artikel van jou @Tominatie "Bitcoin is close to becoming worthless" met daarin ook een quote "The answer is, a swift and painful drop to zero.".

LOL het is te doorzichtig allemaal :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Het is de zoveelste poging om BTC omlaag te krijgen met een verhaal wat je ook al sinds het begin van BTC hoort. Sneue bedoeling. Denk dat niemand daar meer in trapt.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
DAMAGE schreef op maandag 3 december 2018 @ 14:41:
Het is de zoveelste poging om BTC omlaag te krijgen met een verhaal wat je ook al sinds het begin van BTC hoort. Sneue bedoeling. Denk dat niemand daar meer in trapt.
Maakt mij eerlijk gezegd weinig uit als BTC hierdoor omlaag klapt, zoals het nu wel duidelijk is het A zeggen en B doen. Als ik hierdoor meer BTC kan kopen voor hetzelfde geld is dat net als het voor Goldman Sachs een goede zaak is, voor mij ook een goede zaak 8). Belangrijk is alleen je kruit droog te houden en niet premature te verschieten door nu al long te gaan en te hodlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 21:47
Sahara schreef op maandag 3 december 2018 @ 14:40:
[...]
"Most cryptocurrencies will crash to zero" (Goldman Sachs)
Is ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
https://deadcoins.com/?gv_search&mode=any

Weet niet hoe actueel die site is trouwens.

Komen natuurlijk ook nog steeds cryptos bij, ik weet ook niet wat de verhouding is van scams en overleden coins, ten op zichte van nieuwe. Er moet een onbalans inzitten anders zijn er eind volgend jaar nog steeds 2000+ cryptos of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
tias86 schreef op maandag 3 december 2018 @ 15:06:

Komen natuurlijk ook nog steeds cryptos bij, ik weet ook niet wat de verhouding is van scams en overleden coins, ten op zichte van nieuwe. Er moet een onbalans inzitten anders zijn er eind volgend jaar nog steeds 2000+ cryptos of meer.
Ik zie geen XLM staan voorlopig zit ik veilig.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Nou het kabbelt rustig voort heb ik het idee, had verwacht dat er vandaag wel wat meer actie zou zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wehave
tias86 schreef op maandag 3 december 2018 @ 15:06:

Waarom staat REKT er nou al bij?
Jaapioscam noemen ze het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:38
Erkel schreef op maandag 3 december 2018 @ 15:24:
Nou het kabbelt rustig voort heb ik het idee, had verwacht dat er vandaag wel wat meer actie zou zijn.
Die komt nog wel, ik ben er daarom net uitgestapt.. ik denk dat we zo verder gaan zakken. Dit is geen advies trouwens.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melchuzz
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
Wat is een beetje goede/goedkope bitcoin exchange met Paypal en/of IDEAL voor short-term investing?
Heb tot nu toe:
-Bitonic
-Bitfenix
-Kraken
Geprobeerd..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Melchuzz schreef op maandag 3 december 2018 @ 15:44:
Wat is een beetje goede/goedkope bitcoin exchange met Paypal en/of IDEAL voor short-term investing?
Heb tot nu toe:
-Bitonic
-Bitfenix
-Kraken
Geprobeerd..
Blockport. Met iDeal kan je daar je euro's storten, verificatie doorlopen gaat erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Pelox schreef op maandag 3 december 2018 @ 15:42:
[...]

Die komt nog wel, ik ben er daarom net uitgestapt.. ik denk dat we zo verder gaan zakken. Dit is geen advies trouwens.
Het sentiment is zo bearish dat de koers wel bullish moet opgaan :+ :P

Als ik de TA'ers mag geloven zit er een grote daling aan te komen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Tominatie schreef op maandag 3 december 2018 @ 15:49:
[...]

Het sentiment is zo bearish dat de koers wel bullish moet opgaan :+ :P

Als ik de TA'ers mag geloven zit er een grote daling aan te komen. ;(
Ik hoop op een snelle korte daling en dat we ook gelijk weer omhoog schieten zodra ik weer ben opgestapt.. en dan wil ik nooit meer op dit lage punt inkopen ;)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobus79
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
ik ben dan ook met een plukje geshort, ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
"Ik hoop op een snelle korte daling en dat we ook gelijk weer omhoog schieten zodra ik weer ben opgestapt.. en dan wil ik nooit meer op dit lage punt inkopen" En toen leefde @Pelox nog lang en gelukkig. Klinkt net als een sprookje :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Daar gaan we

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Sahara schreef op maandag 3 december 2018 @ 15:58:
"Ik hoop op een snelle korte daling en dat we ook gelijk weer omhoog schieten zodra ik weer ben opgestapt.. en dan wil ik nooit meer op dit lage punt inkopen" En toen leefde @Pelox nog lang en gelukkig. Klinkt net als een sprookje :P
Ik geloof meer in dit sprookje dan in alle andere eeuwen oude "sprookjes" })

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ah er is weer een Youtube video live gegaan zie ik!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
when $0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melchuzz
  • Nu online
Tominatie schreef op maandag 3 december 2018 @ 15:46:
[...]

Blockport. Met iDeal kan je daar je euro's storten, verificatie doorlopen gaat erg snel.
Thanks!
En zijn ze er ook zonder dat je daar je ID voor nodig hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
ooit :) maar dan zitten wij veilig in onze space lambo's geen zorgen :(:)

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Melchuzz schreef op maandag 3 december 2018 @ 16:13:
[...]

Thanks!
Nee dat mag volgens mij niet meer? Ik moet Blockport ook nog ff verifyen. Laatst ook op een andere exchange gedaan, ging ook vrij snel. Binnen een paar minuten gepiept. Even je haar in de krul voor een mooie selfie en hoppa kopen kopen kopen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wehave
Nou daar gaan we , de laatste grote klapper omlaag.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Spannend. Hoe lager hoe beter wat mij betreft

[ Voor 127% gewijzigd door Thommie.nl op 03-12-2018 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Sam2013 schreef op maandag 3 december 2018 @ 16:25:
Spannend. Hoe lager hoe beter wat mij betreft
hey dat is wat anders dan wat er zojuist stond :/

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Pelox schreef op maandag 3 december 2018 @ 16:36:
[...]

hey dat is wat anders dan wat er zojuist stond :/
Haha ja ik kreeg last van Cold feet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Sam2013 schreef op maandag 3 december 2018 @ 16:37:
[...]

Haha ja ik kreeg last van Cold feet. :)
Don't worry my friend. Straks heb je dubbel of driedubbel zoveel ICX als je nu hebt verkocht :Y

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Sp2UnWQ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ik dacht dat black friday afgelopen was.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
New Yorker schreef op maandag 3 december 2018 @ 17:04:
Ik dacht dat black friday afgelopen was.
Postnl loopt nog achter met bezorgen, vandaar.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Toch nog maar ff een goedkoop ETHtje gekocht, stop loss erop gezet als we nog dieper gaan maak ik er meer van. Die beren maken er wel een tering zooi van zeg. Geen bullrun eind 2018. Wat ik al eerder zei blijft nog van toepassing: ergens pas weer in maart 2019 of zo dat we echt actie kunnen verwachten. Zal wel weer een tijdje sideways vanuit hier gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Ik denk nog een laatste sell off. 2000 is de grens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
DAMAGE schreef op maandag 3 december 2018 @ 17:18:
Toch nog maar ff een goedkoop ETHtje gekocht, stop loss erop gezet als we nog dieper gaan maak ik er meer van. Die beren maken er wel een tering zooi van zeg. Geen bullrun eind 2018. Wat ik al eerder zei blijft nog van toepassing: ergens pas weer in maart 2019 of zo dat we echt actie kunnen verwachten. Zal wel weer een tijdje sideways vanuit hier gaan.
Wat ik ook al eerder zei blijft ook nog steeds van toepassing. Vanaf 14 december gaan we omhoog!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-09 18:48
lighting_ schreef op maandag 3 december 2018 @ 17:20:
Ik denk nog een laatste sell off. 2000 is de grens
Jij bent wel een ras optimist zeg :+ ! Waarom denk je dat we zo laag gaan en dat daar het magische dal zal liggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Als dat zo is dan wordt het interessant om ook een deel van de 13e maand in te leggen... Laat maar komen die sideways bla

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Haha ik kwam deze net tegen, moest er wel hard om lachen. :') :')
Heerlijk die memes.

https://twitter.com/WallStrWhales/status/1046761454819594241

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Laatst online: 05-09 16:48
daboemann schreef op maandag 3 december 2018 @ 17:21:
[...]

Jij bent wel een ras optimist zeg :+ ! Waarom denk je dat we zo laag gaan en dat daar het magische dal zal liggen?
10% van ath en een dik jaar van daling. Gaat het nog dieper dan kan je altijd nog bijkopen. Tot een zekere grens want een risico blijft het.

[ Voor 3% gewijzigd door lighting_ op 03-12-2018 17:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:20
Melchuzz schreef op maandag 3 december 2018 @ 16:13:
[...]

Thanks!
Bitcoinmeester.nl
Let op dat ideal niet gratis is en dat er koers opslag van 2% is

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Nu is wederom de grote vraag; wat gaan onze grote vrienden de Aziaten straks doen als ze deze bende zien? Gaan die nog wat munten in de verkoop gooien? Zolang die 3.6k (ja sorry ik weet het ik kijk naar Binance USDT) maar blijft staan anders is mijn 'niet dieper gaan theorie' naar de maan. Maar dan de verkeerde maan :+ Zou wel mooi zijn als we de 3.6k kunnen testen en vanuit daar weer omhoog gaan.

Ik heb iig wat Tethers achter de hand.

[ Voor 50% gewijzigd door DAMAGE op 03-12-2018 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
DAMAGE schreef op maandag 3 december 2018 @ 17:41:
Nu is wederom de grote vraag; wat gaan onze grote vrienden de Aziaten straks doen als ze deze bende zien? Gaan die nog wat munten in de verkoop gooien? Zolang die 3.6k (ja sorry ik weet het ik kijk naar Binance USDT) maar blijft staan anders is mijn 'niet dieper gaan theorie' naar de maan. Maar dan de verkeerde maan :+ Zou wel mooi zijn als we de 3.6k kunnen testen en vanuit daar weer omhoog gaan.
In USD hebben we 3.45 gehaald ipv 3.6. En USDT==USD min of meer weer, dus...... Maar goed ik hoop op een stijging en heb ook weer niks verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melchuzz
  • Nu online
Ik heb zojuist (ongv 45 euro) aan bitcoins overgemaakt van blockport naar mijn atomic wallet.
Er staat dat de order Confirmed is maar ik heb nog niks binnen??
Even bij support gekeken en kreeg dit antwoord:
Please be aware: you cannot withdraw cryptocurrencies to a ICO / Token sale address. This may result in losing all of your withdrawn funds.
>.>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Melchuzz schreef op maandag 3 december 2018 @ 17:45:
Ik heb zojuist (ongv 45 euro) aan bitcoins overgemaakt van blockport naar mijn atomic wallet.
Please be aware: you cannot withdraw cryptocurrencies to a ICO / Token sale address. This may result in losing all of your withdrawn funds.
>.>
Bitcoin is niet instant, als jij een goed bitcoin wallet adres hebt ingevoerd komt het goed. Kan wel een uurtje duren.

Je kan ook contact opnemen met live support.

[ Voor 3% gewijzigd door tias86 op 03-12-2018 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
Ook nog eens 1% verlies op mijn alts vandaag... :( Dat gaat weer 2 dagen duren om van te herstellen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11:41
Specy schreef op maandag 3 december 2018 @ 17:56:
Ook nog eens 1% verlies op mijn alts vandaag... :( Dat gaat weer 2 dagen duren om van te herstellen.
wacht al bijna 12 maanden op herstel haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Melchuzz schreef op maandag 3 december 2018 @ 17:45:
>.>
Vorige week duurde het 1 dag bij mij..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Maak daar maar eind 2019 begin 2020 van.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:15
och jezus why

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op maandag 3 december 2018 @ 18:36:
[...]
Maak daar maar eind 2019 begin 2020 van.
Ik ben er erg benieuwd naar wat het gaat worden. Bij de val van 1000 dollar zag je inderdaad dat het voor flink lang niets deed en maar laag bleef hangen, maar ik vraag mij af of we dat weer gaan zien. Het zijn nu wel andere tijden voor BTC waarbij ik denk dat een nieuwe bullrun veel sneller kan komen dan de vorige keer. Het aanbod is er niet echt groter op geworden, maar de vraag is denk ik veel groter nu. Niet dat we daar nu op dit moment iets van zien, maar als er maar genoeg mensen denken dat de bodem gevonden is kan het best eens vrij snel toch hard omhoog gaan. Er zijn maar 2 dingen nodig voor een nieuwe run: Vertrouwen dat de bodem is geweest en vertrouwen dat er weer een nieuwe ATH gaat komen. Zolang dat er niet is gaan we nergens heen, maar zodra dat er wel is kan het best eens goed hard gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

@PilatuS waar zou dat vertrouwen in een ath dan vandaan komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Oscar Mopperkont schreef op maandag 3 december 2018 @ 19:16:
@PilatuS waar zou dat vertrouwen in een ath dan vandaan komen?
Ik zie voor iets als BTC geen middenweg. Of compleet dood, of een nieuwe ATH. Los van dat we al 4x eerder een ATH hebben gezien met een vergelijkbare crash denk ik dat het vertrouwen vanzelf weer komt als BTC kan laten zien dat ie niet dood gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
PilatuS schreef op maandag 3 december 2018 @ 18:58:
[...]

Ik ben er erg benieuwd naar wat het gaat worden. Bij de val van 1000 dollar zag je inderdaad dat het voor flink lang niets deed en maar laag bleef hangen, maar ik vraag mij af of we dat weer gaan zien. Het zijn nu wel andere tijden voor BTC waarbij ik denk dat een nieuwe bullrun veel sneller kan komen dan de vorige keer. Het aanbod is er niet echt groter op geworden, maar de vraag is denk ik veel groter nu. Niet dat we daar nu op dit moment iets van zien, maar als er maar genoeg mensen denken dat de bodem gevonden is kan het best eens vrij snel toch hard omhoog gaan. Er zijn maar 2 dingen nodig voor een nieuwe run: Vertrouwen dat de bodem is geweest en vertrouwen dat er weer een nieuwe ATH gaat komen. Zolang dat er niet is gaan we nergens heen, maar zodra dat er wel is kan het best eens goed hard gaan :)
Ik weet niet hoe gretig jij bent of hoe gretig de average Joe is die weer wil kopen voor de bull run, maar ik ben nogal op m'n hoede en heb geen zin om geld in de markt te pompen om het na 3 dagen stukje bij beetje weer te zien verdampen. Ik denk dat velen met mij uiterst sceptisch zijn alvorens weer er lekker met een goed gevoel in te stappen, 's avonds gaan slapen en 's ochtends zonder angstzweten die verrekte smartphone erbij pakken en dan niet weer te zien dat BTC gedaald is in de tussentijd.

Ik hoop dat het medio maart 2019 de tijd rijp is dat crypto in algemene zin weer stabiel kan gaan stijgen, want we hebben geen mega stijgingen nodig op een dag, maar stabiele stijging over meerdere weken/maanden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Machlah
PilatuS schreef op maandag 3 december 2018 @ 18:58:
[...]

Als pilatus zelfs over bull runs begint dan moet het binnenkort toch wel gaan gebeuren !?!?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op maandag 3 december 2018 @ 19:20:
[...]

Ik weet niet hoe gretig jij bent of hoe gretig de average Joe is die weer wil kopen voor de bull run, maar ik ben nogal op m'n hoede en heb geen zin om geld in de markt te pompen om het na 3 dagen stukje bij beetje weer te zien verdampen. Ik denk dat velen met mij uiterst sceptisch zijn alvorens weer er lekker met een goed gevoel in te stappen, 's avonds gaan slapen en 's ochtends zonder angstzweten die verrekte smartphone erbij pakken en dan niet weer te zien dat BTC gedaald is in de tussentijd.

Ik hoop dat het medio maart 2019 de tijd rijp is dat crypto in algemene zin weer stabiel kan gaan stijgen, want we hebben geen mega stijgingen nodig op een dag, maar stabiele stijging over meerdere weken/maanden.
Opzich mee eens hoor, maar van de week toch nog wat mensen tegengekomen die wel interesse hadden om in te gaan stappen. Een nu lage prijs met mogelijk weer een keer een nieuwe bullrun waarbij je enorm kan verdienen is nogal verleidelijk. Zelfs mensen die niets met tech hebben zie ik interesse hebben.

Persoonlijk denk ik dat er wel weer een nieuwe bullrun komt, wanneer geen idee. En inderdaad voor langere tijd langzaam omhoog is wat we willen zien. Zo ging de 350 naar 1000 bijvoorbeeld heel mooi net voodat de vorige run begon.
Machlah schreef op maandag 3 december 2018 @ 19:31:
[...]

Als pilatus zelfs over bull runs begint dan moet het binnenkort toch wel gaan gebeuren !?!?
Binnenkort zeg ik niet hoor :P Puur dat ik denk dat het ook geen 2 jaar hoeft te gaan duren.

[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 03-12-2018 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Er worden ook hele sloten PAX naar Binance gegooid zie ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
En er zijn nog meer mensen achtergekomen dat EOS een scam is, worden ook behoorlijke hoeveelheden van overgemaakt om te dumpen.

PAX overmaken naar exchanges is erg mooi, mits ze er alleen Bitcoin mee kopen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTC tijdperk waait over
Nieuwe munten gaan dit stukje bij beetje over nemen
Een gezonde en broodnodige ontwikkeling
De dino sterft uit

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2018 20:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 3 december 2018 @ 20:57:
BTC tijdperk waait over
De dino sterft uit
In mijn Delta app staat BTC dominance nog op 53.73% d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
BTC tijdperk waait over
De dino sterft uit
maar ik heb net een dino gekocht.. :(

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

BTC tijdperk waait over
De dino sterft uit
btc sterft nooit uit, en als dat wel zo is kun je gelijk opdoeken met die hele nepmunten markt. :Y _O-

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

nog even een correctie over een correctie :(

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Pelox schreef op maandag 3 december 2018 @ 21:03:
[...]

maar ik heb net een dino gekocht.. :(
Waarom koop je nou een dure dino :( :+
Heb toch eens geduld tot ie de 3000 aantikt, of lager.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurlijk gaat dit ff duren
Er rijden ook nog oldtimers
Mensen houden van verzamelen
Maar deze oude niet werkende en uiterst trage munt gaat het niet meer worden
Pagina: 1 ... 405 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!