[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 403 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.164 views

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Verwijderd schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 19:22:
Ik heb alvast wat internationaal inzetbare memes ontwikkeld om naamsbekendheid te creëren al voordat de ontwikkelingen zijn gestart.
Ik doe ook even mee dan.

Even wat members van het team voorstellen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/K3V5DQzl.png

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-10 10:14
BitcoRRRREEEEKKKKTTT!!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Get rich by getting REKT!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
When binance?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
REKT zit sowieso al in een uptrend dus onze timing is prima met de bullrun in het vooruitzicht:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/63LUrJwAI5x3pUfc8hRuKgpi/full.png

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
:') zit te schuddebuiken op 't werk nu... Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:57

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 08:19
Welke coins uit de top 30 zijn het afgelopen jaar % het hardst gedaald? Deze zullen straks met de bullrun het hardst omhoog knallen toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-10 14:39
Alle beetjes helpen om ons de kans te bieden om NEO te kopen voor minder dan 5 dollar :D . Maar voor hetzelfde geld is dit weer een FUD artikel. Heb geen idee, maar NEO is vaker op de korrel genomen voor dingen die niet waar bleken te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Laatst online: 08:19
Sahara schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 20:59:
[...]

Alle beetjes helpen om ons de kans te bieden om NEO te kopen voor minder dan 5 dollar :D . Maar voor hetzelfde geld is dit weer een FUD artikel. Heb geen idee, maar NEO is vaker op de korrel genomen voor dingen die niet waar bleken te zijn.
5 dollar is zakken vullen!! *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RelBel80
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 22:37
Matadores schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 20:58:
Welke coins uit de top 30 zijn het afgelopen jaar % het hardst gedaald? Deze zullen straks met de bullrun het hardst omhoog knallen toch?
https://athcoinindex.com/

Ligt ook wel een beetje om de reden dat ze het hardste gedaald zijn denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
In de REKT whitepaper moeten we een paar dingen staan die uniek zijn he. Niet zomaar de zoveelste shitcoin (of wel, dan stap ik erin *O* ).

Maar we gaan wel wat speciale dingen doen.

1. We doen "iets voor de mensen".
2. We bashen echt geld. Want da's maar geld, Euro's zijn een scam, REKT, dat is tenminste echt iets. Als je vandaag 100 REKT hebt hebt je morgen nog 100 REKT, en in euro's schiet dat heen en weer. Onbetrouwbare volatiele munt, die euro.
3. Als boegbeelden voor op de site nemen we wat overjarige hippies. Past bij dat geld bashen.
4. REKT is een stable coin. 1 REKT = 1 euro. Daar hoeven we verder niks voor te doen, we zeggen dat bij de lancering en dan zorgt de markt daar verder wel voor.
5. Daarbij stijgt de koers van REKT natuurlijk flink dus geen gezeik, allemaal rijk.
6. REKT wordt natuurlijk DE coin om wereldwijd betalingen mee te doen. Geen zorgen over dat Griekenland compleet in de shit is gekomen doordat ze niet konden devalueren in de euro, REKT is gewoon voor de hele wereld dus - nou ja gewoon niet over nadenken. Daarom betrekken we ook geen economen erbij of zo, die denken alleen maar moeilijk en dat houdt de vooruitgang tegen. Toch?

Mis ik nog iets of kan het zo alleen maar een groot succes worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
Matadores schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 20:58:
BitConnectCoin? Mooon!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:20
D-Ed schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 19:53:
REKT zit sowieso al in een uptrend dus onze timing is prima met de bullrun in het vooruitzicht:

[Afbeelding]
Kaarten voor de REKT meet-up in Drenthe volgende week zijn nu te koop voor 0.1 BTC! stuur maar pm'tje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Hoor ik hippie? ..(ben nog met zilveren rijksdaalder opgevoed :+ )

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• poNgz0r
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 31-08-2020
Ik zit dit meestal aandachtig te lezen, zonder reactie te geven en zie dat jullie een coin, al dan niet echt willen beginnen. Dat leek mij ook super vet en ik heb in ieder geval al een site op gezet (onder voorbehoud van spelfouten nog) worden maandag gefixt.

Zijn hier mensen voor te porren? https://bonero.rocks

Mijn idee afbranden mag uiteraard ook! Het is voor mij meer een mijlpaal: eigen crypto gemaakt - check!

[ Voor 7% gewijzigd door poNgz0r op 01-12-2018 23:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
pongthamong schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 23:08:
Ik zit dit meestal aandachtig te lezen, zonder reactie te geven en zie dat jullie een coin, al dan niet echt willen beginnen. Dat leek mij ook super vet en ik heb in ieder geval al een site op gezet (onder voorbehoud van spelfouten nog) worden maandag gefixt.

Mijn idee afbranden mag uiteraard ook! Het is voor mij meer een mijlpaal: eigen crypto gemaakt - check!
Nou ja.. Je hebt een werkende telegram.. 10 punten voor de opzet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poNgz0r
Chris.nl schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 23:26:
[...]

Nou ja.. Je hebt een werkende telegram.. 10 punten voor de opzet!
Haha thnx, ja het is echt nog heel nieuw hoor, als in dit alles is een week oud ofzo. Eind van het jaar ga ik de daemon en de cli wallet maken/ forken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13-10 21:57

raq

pongthamong schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 23:08:

Nice site, stijlvol, maar ik lees airdrop? Alleen even een login aanmaken hiervoor?

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poNgz0r
raq schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 23:29:
[...]

Nice site, stijlvol, maar ik lees airdrop? Alleen even een login aanmaken hiervoor?
Nog geen airdrop. Het is de bedoeling dat het een community coin gaat worden. De token sale is in principe bezig en het geld dat ik met de token sale ophaal gebruik ik voor listen van goede exchanges, denk dan aan tradeogre, Crex24, cryptopia en niet al die nono exchanges die je coin meteen dood maken. In principe premine ik ook niks alleen de hoeveelheid tokens die met de token sale opgehaald zijn. Dat is mijn idee. De community bepaald welke exchanges, eventueel welk algoritme zolang het maar asic safe is. Dit zou het ongeveer moeten zijn in een notendop

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Leuk die rekt coin maar kain_niaK gaat een hard fork maken met rektcash.
rektcash gaat echte rekt worden!

[ Voor 19% gewijzigd door New Yorker op 01-12-2018 23:56 ]

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Heb je een +1 gegeven, maar nee, ben niet te porren voor coin nummer 21.473.

Ik zie ruimte voor hooguit een coin of 5 waarbij die 5 serieus iets speciaals moeten hebben wat de andere 2000 coins niet hebben. NOFI, maaar helaas zie ik deze coin niet in die 5 vallen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poNgz0r
PilatuS schreef op zondag 2 december 2018 @ 00:24:
[...]

Heb je een +1 gegeven, maar nee, ben niet te porren voor coin nummer 21.473.

Ik zie ruimte voor hooguit een coin of 5 waarbij die 5 serieus iets speciaals moeten hebben wat de andere 2000 coins niet hebben. NOFI, maaar helaas zie ik deze coin niet in die 5 vallen :)
Ik ook niet! In principe kan elke gek een coin maken, dus ja toen dacht ik, laat ik ook maar iets van m'n bucket list afstrepen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
pongthamong schreef op zondag 2 december 2018 @ 00:26:
[...]
Ik ook niet! In principe kan elke gek een coin maken, dus ja toen dacht ik, laat ik ook maar iets van m'n bucket list afstrepen dan
Precies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Vannacht en morgen (BTC) een aanval op de 4.5k of terug naar 3.9k USD? Wat denken jullie? Zit erg te twijfelen wat te doen (ben met een klein potje aan het traden om het een beetje proberen te leren, verder heb ik mijn grote potje op de ledger nano en daar blijf ik lekker van af).
Ik schat naar de 4.5k obv poosje sideways aan het gaan, afnemend volume, positiever sentiment en huidige RSI.. Ben benieuwd!

[ Voor 19% gewijzigd door Marthusiast op 02-12-2018 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Specy schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 22:57:
In de REKT whitepaper moeten we een paar dingen staan die uniek zijn he. Niet zomaar de zoveelste shitcoin (of wel, dan stap ik erin *O* ).

Mis ik nog iets of kan het zo alleen maar een groot succes worden?
Die hippies zou ik weglaten dat zijn babyboomers nu.
Dan eerder een ouwe punker voor het X effect

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
Marthusiast schreef op zondag 2 december 2018 @ 00:30:
Vannacht en morgen (BTC) een aanval op de 4.5k of terug naar 3.9k USD? Wat denken jullie? Zit erg te twijfelen wat te doen (ben met een klein potje aan het traden om het een beetje proberen te leren, verder heb ik mijn grote potje op de ledger nano en daar blijf ik lekker van af).
Ik schat naar de 4.5k obv poosje sideways aan het gaan, afnemend volume, positiever sentiment en huidige RSI.. Ben benieuwd!
Vorige keer dat ik m'n BTC aanhield ging ik tot twee keer toe de boot in en verloor honderden dollars in totaal.. Als ik niet bij de les ben, dan zit ik sindsdien in USDT, pech gehad als het stijgt. Er komen genoeg kansen. Als het daalt dan dan heb je geluk. Overnight nemen van posities is iets wat ik een bull market wel durf, maar in deze markt kan die pudding zo ineenstorten en dan blijf je tijdelijk als bag holder achter. De afgelopen weekenden was 1 van de 2 dagen een rode dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
Dank @Sahara , miss dan toch maar in USDT gaan zitten.. Veel variabelen. Valt dik tegen..
Ik denk nog even.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Van wat ik zo zie zijn er eigenlijk 2 goede opties waarvan ik denk dat ze uit kunnen komen. De eerste optie is terug naar iets 4k USD en dan terug omhoog voor mogelijk een nieuwe high. De andere optie is terug naar 3.8k of minder waarbij vooral de 4.1k USD belangrijk is. De eeste optie ziet een driehoek waarbij we omlaag gaan naar die driehoek voor een fail of anders een bounce omhoog. De andere optie ziet een head and shoulders waarbij vallen onder de 4.1k het einde van die formatie betekend en dus verder omlaag gaat. Op dit moment kunnen beide opties nog gelijk krijgen waarbij het de vraag is wat er rond de 4k gebeurt. Op dit moment zitten we boven de 4.1k die van wat ik zie gaat vallen naar de 4k. Welke van de 2 manieren om het te zien waar is, vanuit hier (4.1k) naar een nieuwe high gaat even niet gebeuren. Sowieso even omlaag dus.

De beste optie is een low van net boven de 4k en terug omhoog. De andere optie is terug naar 3.8k en lager.

Edit: Van wat ik nu zie gaat de 4.1k er snel aan wat iets van een idee kan geven over wat er verder gaat gebeuren. Als je nu naar bed gaat zou ik zeggen USDT.

[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 02-12-2018 00:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Hey, i'm a upstart (Angelic) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raceneus968 schreef op zondag 2 december 2018 @ 00:53:
[...]

Hey, i'm a upstart (Angelic) ;)
X-Ray Spex heb je ook nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 00:45
Ik zit op een shortje te azen op de 15min chart XBTUSD.
http://prntscr.com/lpj1b7
Dus ik denk dat 'ie nog ff de 4k aantikt, en daarna... Tja, ik denk weer omhoog, maar dat is een gut-feeling.
Dit zou 'ie wel es kunnen gaan doen:
http://prntscr.com/lpj3c7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
Ga ik idd doen, dank voor het meedenken @PilatuS !!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@Chris.nl Ik zie goed nieuws voor IOST voorbijkomen

Alleen, tis een bearmarket dus een prijsstijging zit er nog eff niet in. Zit al een tijdje meer te lezen over IOST en moet zeggen ik snap dat je een holder bent geworden. ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://www.collin.fi/~niklas/gifs/customer-explaining-requirements.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Als je denkt dat omhoog of omlaag alles is en niemand het weet moet je nooit gaan traden. Voor de mensen die dat wel doen, die snappen dat het veel meer is dan niemand die het weet. Vooral op welk bedrag er precies een beslissing gemaakt moet worden en wat je daar mee kan is alles.

Dat hele het kan omlaag of omhoog is wat mensen roepen die er geen bal van snappen. De mensen die het wel snappen verdienen geld omdat ze precies weten waar er iets gebeurt en daar gebruik van maken. Ik volg mensen die het snappen en die die dik geld verdienen door de juiste dingen te zien. Het posten van een het kan omlaag of omhoog gif geeft alleen maar aan dat je niet snapt dat er zo enorm veel meer is dan dat. En dat wat er is, is het verschil tussen mensen die maar wat doen of mensen die dik geld verdienen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op zondag 2 december 2018 @ 01:21:
[...]
Dat hele het kan omlaag of omhoog is wat mensen roepen die er geen bal van snappen. De mensen die het wel snappen verdienen geld omdat ze precies weten waar er iets gebeurt en daar gebruik van maken.
En toch weet niemand zeker of BTC nu weer dik omhoog gaat. Het blijft gokken. Ook voor de mensen die het wel snappen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Het aantal crypto projecten lijkt wel wat op de internetbubble eerder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
Verwijderd schreef op zondag 2 december 2018 @ 01:41:
Het aantal crypto projecten lijkt wel wat op de internetbubble eerder.
En die kwam na de uitvinding van tcp/ip.. Tussen een van de projecten nu zal maar tcp/ip v2 zitten.. ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 2 december 2018 @ 01:31:
[...]

En toch weet niemand zeker of BTC nu weer dik omhoog gaat. Het blijft gokken. Ook voor de mensen die het wel snappen ;)
Je hoeft ook niet te weten wanneer dik omhoog of omlaag gaat. Je moet weten waar het dik omhoog of omlaag gaat en zien wat waarschijnlijk en onwaarschijnlijk is. Door die levels te zien kan je met orders aan de slag gaan en precies kopen en verkopen waar er iets gebeurt. Er zijn mensen die 9 van de 10 trades succelvol doen en dus ook 9 van de 10 keer geld verdienen. Of het nu of over 5 minuten omhoog gaat weet inderdaad niemand, maar het grote plaatje is alles behalve gokken en dat is juist wat sommige mensen heel goed kunnen met de juiste info die beschikbaar is. Mensen die constant geld verdienen kan je niet van zeggen dat het gokken is. Zodra je ruim boven de 70% succesvol wordt is dat het gokken is gewoon onzin.

Als mensen niet snappen dat er meer is waarbij genoeg mensen dik geld verdienen iedere dag weer is dat een gebrek aan kennis. Dat maakt het posten van het kan omhoog of omlaag wel enorm dom. Door een gebrek aan kennis kan je dan blijkbaar niet zien dat er zo enorm veel meer is waardoor het alles behalve gokken is.

Maar goed, blijkbaar is een gebrek aan inzicht en kennis genoeg om te denken dat niemand iets weet en dat alles voor iedereen gokken is. Dat er dan bewijs is dat er mensen zijn die keer op keer het juiste zien en keer op keer geld verdienen wordt dan maar blijkbaar gezien als onzin of toeval. Voor mij is het gewoon het ontkennen van feiten of het niet weten van die feiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit in de recycling en hodl wat BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
Wat mij opvalt, @PilatuS , is dat vooral de timeframe waarin je kijkt heel belangrijk is. Ik ben nu (met een klein bedrag) aan het testen met traden op een micro-tijd-schaal. Dat is (voor mij) echt gokken. Over een termijn van jaren weet ik het wel: we gaan omhoog. Over een termijn van een dag, een week, een maand.. geen idee! En dat probeer ik te pakken te krijgen. Ik denk dat het ook een beetje om gevoel gaat, maar idd, feitelijk: welke indicatoren kies je? (dat is geen vraag, meer een constatering). Alleen dat al! Heeel lastig..

[ Voor 6% gewijzigd door Marthusiast op 02-12-2018 01:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat om herkennen van patronen en daar door snel op te anticiperen geld te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@PilatuS Niet iedereen is er zoveel mee bezig om alles nauwlettend in de gaten te houden. Dat maakt nog niet dat deze mensen daarom dom zijn. Iedereen doet het op z'n eigen manier. De één met veel cash en de ander met iets minder.

Jammer dat je mensen wegzet als 'dom' omdat ze anders zijn dan jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
Verwijderd schreef op zondag 2 december 2018 @ 01:52:
Het gaat om herkennen van patronen en daar door snel op te anticiperen geld te verdienen.
Nou afgelopen jaar heb ik 1 patroon wel heel goed leren kennen @Verwijderd ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
@PilatuS Niet iedereen is er zoveel mee bezig om alles nauwlettend in de gaten te houden. Dat maakt nog niet dat deze mensen daarom dom zijn. Iedereen doet het op z'n eigen manier. De één met veel cash en de ander met iets minder.

Ik denk niet dat dat is wat @PilatuS zegt @Verwijderd .. is denk ik niet persoonlijk bedoeld.

[ Voor 5% gewijzigd door Marthusiast op 02-12-2018 01:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Tominatie schreef op zondag 2 december 2018 @ 01:11:
@Chris.nl Ik zie goed nieuws voor IOST voorbijkomen
[Embed]

Alleen, tis een bearmarket dus een prijsstijging zit er nog eff niet in. Zit al een tijdje meer te lezen over IOST en moet zeggen ik snap dat je een holder bent geworden. ;)
Dank je, wist ik. Ik zit er 100% in, ook in de community nu, ben er op Telegram kritisch en behulpzaam geworden. Ik lees nog vrijwel alles hier, maar bedenk me op de een of andere manier wel iets vaker voordat ik iets zeg.

Waardeer jullie! Ik wens IOTA en ZIL bijvoorbeeld net zoveel succes *;
Heb zin om met jullie te feesten en proosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
Verwijderd schreef op zondag 2 december 2018 @ 00:33:
[...]

Die hippies zou ik weglaten dat zijn babyboomers nu.
Gezien het succes van politieke partijen als 50plus is dat eigenlijk wel een doelgroep. De Babyboomer-coin :) Wat je ermee moet weet ik niet maar er zijn vast idioten genoeg die 'm willen kopen. JesusCoin, MoonCoin en LamboCoin hebben ook ooit best een aardige marketcap gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marthusiast schreef op zondag 2 december 2018 @ 01:53:
[...]

Nou afgelopen jaar heb ik 1 patroon wel heel goed leren kennen @Verwijderd ;-)
Omlaag met wat hupjes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marthusiast
@Chris.nl , da's niet goed.. (eh dit: 'Ik lees nog vrijwel alles hier, maar bedenk me op de een of andere manier wel iets vaker voordat ik iets zeg. ')
Zeg ajb wat je wil zeggen, dat doet iedereen toch? Komop zeg, we zijn allemaal volwassen. We hoeven geen gelijk te hebben, maar als we niks meer zeggen kunnen we ook niet naar elkaar luisteren.. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
Afhankelijk hoe je er naar kijkt. Ik zie: OMLAAG en jij ziet 'Omlaag met hupjes'.. ;)
Ik wil maar zeggen: al kijken we naar hetzelfde, iedereen ziet het anders ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Specy schreef op zondag 2 december 2018 @ 01:56:
[...]

Gezien het succes van politieke partijen als 50plus is dat eigenlijk wel een doelgroep. De Babyboomer-coin :) Wat je ermee moet weet ik niet maar er zijn vast idioten genoeg die 'm willen kopen. JesusCoin, MoonCoin en LamboCoin hebben ook ooit best een aardige marketcap gehad.
Ouwe punkers zijn ook 50+ inmiddels.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Marthusiast schreef op zondag 2 december 2018 @ 01:49:
Wat mij opvalt, @PilatuS , is dat vooral de timeframe waarin je kijkt heel belangrijk is. Ik ben nu (met een klein bedrag) aan het testen met traden op een micro-tijd-schaal. Dat is (voor mij) echt gokken. Over een termijn van jaren weet ik het wel: we gaan omhoog. Over een termijn van een dag, een week, een maand.. geen idee! En dat probeer ik te pakken te krijgen. Ik denk dat het ook een beetje om gevoel gaat, maar idd, feitelijk: welke indicatoren kies je? (dat is geen vraag, meer een constatering). Alleen dat al! Heeel lastig..
Weken of zelfs dagen vooruit voorspellen is ook niet te doen, maar daar gaat het ook niet om.

Even als voorbeeld een trade die ik laatst heb gezien. BCH had een dikke stijging gedaan en begon zwaar oversold te worden. Zodra de top er dan is en de ABC correctie begint kan je de fibonacci range pakken en weet je precies waar de A stopt en B begint. Dan zie ik dat er gekocht wordt op geen dollar op de low en precies verkocht wordt op de high op enkele centen. Als je op die manier 2 of 3 trades per dag kan pakken met een inleg van 10k of 20k hoef je niet meer te werken. Dat is wat succesvolle traders doen.

Dom is misschien niet het juiste woord, maar iets belachelijk maken met zeggen het kan omhoog of omlaag en niemand die het weet met een omhoog of omlaag gif is gewoon een gebrek aan kennis. Als je verder kijkt zijn er genoeg mensen die dik geld verdienen door met de juiste kennis aan de slag te gaan. Doen alsof dat allemaal onzin is terwijl de feiten er gewoon zijn vind ik nogal raar.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op zondag 2 december 2018 @ 02:00:
[...]

Dom is misschien niet het juiste woord, maar iets belachelijk maken met zeggen het kan omhoog of omlaag en niemand die het weet met een omhoog of omlaag gif is gewoon een gebrek aan kennis. Als je verder kijkt zijn er genoeg mensen die dik geld verdienen door met de juiste kennis aan de slag te gaan. Doen alsof dat allemaal onzin is terwijl de feiten er gewoon zijn vind ik nogal raar.
Dat gifje vond ik wel treffend voor de situatie waarin de markt nu verkeerd.
Je zoekt er iets teveel achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
Was zeker geen verkeertd gifje @Verwijderd , het is maar wie er naar kijkt.. ;-)

[ Voor 12% gewijzigd door Marthusiast op 02-12-2018 02:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 2 december 2018 @ 02:02:
[...]

Dat gifje vond ik wel treffend voor de situatie waarin de markt nu verkeerd.
Je zoekt er iets teveel achter.
Dan ligt dat in dit geval als jij het zo bedoelt aan mij en niet aan jou. In dat geval ook mijn excuses daar voor :) Helaas komt dat door het verleden waarbij sommige mensen het wel zo bedoelen dat ik het zo heb gezien terwijl het niet zo bedoelt was.

[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 02-12-2018 02:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
Ik kondig het nu officieel aan: @PilatuS EN @Verwijderd hebben deze ronde gewonnen. Nu lief zijn voor elkaar ok? ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op zondag 2 december 2018 @ 02:04:
[...]

Dan ligt dat in dit geval als jij het zo bedoelt aan mij en niet aan jou. In dat geval ook mijn excusses daar voor :) Helaas komt dat door het verleden waarbij sommige mensen het wel zo bedoelen dat ik het zo heb gezien.
No problem, ik klets soms wat mee maar trade en koop niets alleen maar gratis BTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
Verwijderd schreef op zondag 2 december 2018 @ 02:06:
[...]

No problem, ik klets soms wat mee maar trade en koop niets alleen maar gratis BTC
*O* Waar gratis BTC? Vertel!! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minen met videokaarten die ik toch al had toen dat nog kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
Aaaah da's niet gratis, tenzij je heel veel zonnepanelen of een windmolen op je dak hebt liggen/staan he!

[ Voor 3% gewijzigd door Marthusiast op 02-12-2018 02:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Marthusiast schreef op zondag 2 december 2018 @ 02:09:
Aaaah da's niet gratis, tenzij je heel veel zonnepanelen of een windmolen op je dak hebt liggen/staan he!
Onkosten ruim ingedekt met verkoop en de rest hodl ik maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 2 december 2018 @ 02:08:
[...]

Minen met videokaarten die ik toch al had toen dat nog kon.
Wel grappig is dat in mijn geval.

Ik weet nog dat het eerste Bitcoin topic voorbij kwam met uitleg en ook minen. Had toen de hele boel gelezen en dacht: Wat moet je daar nou weer mee... Toen dus niets mee gedaan en pas veel later begonnen met BTC terwijl ik er tig had kunnen minen in die tijd _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
@Marthusiast Haha, ik zeg dat ik wil zeggen hoor... No worries!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marthusiast
PilatuS schreef op zondag 2 december 2018 @ 02:10:
[...]

Ik weet nog dat het eerste Bitcoin topic voorbij kwam met uitleg en ook minen. Had toen de hele boel gelezen en dacht: Wat moet je daar nou weer mee... Toen dus niets mee gedaan en pas veel later begonnen met BTC terwijl ik er tig had kunnen minen in die tijd _O-
Een vriendin van mij heeft 44 BTC in een online spelletje verloren (in 2011 ofzo).. Sprak haar laatst en liet haar dat grafiekje van vorig jaar december zien.. O-) O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
Mijn alts zijn het de laatste uren wat moeilijker aan het krijgen. Dwz ze staan stil (geen daling, maar zeker ook geen stijging. Dus ik verwacht niet echt een grote sprong omhoog op dit moment (korte termijn).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op zondag 2 december 2018 @ 02:10:
[...]

In feite bij mij net zo, zag er niet zoveel in maar was wel handig om videokaarten te testen.
Vond het wel een grappig idee die digitale coins.
Een farm heb ik ook nooit gehad paar AMD kaartjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Marthusiast schreef op zondag 2 december 2018 @ 02:12:
[...]

Een vriendin van mij heeft 44 BTC in een online spelletje verloren (in 2011 ofzo).. Sprak haar laatst en liet haar dat grafiekje van vorig jaar december zien.. O-) O-)
Lekker pijnlijk nu inderdaad :X

Aan de andere vraag ik mij af waar ik of wie dan ook had verkocht als we iets langer hadden gehold of waren gaan minen. BTC niet verkopen op 100 dollar per stuk is 1 ding, maar niet verkopen op 1000 dollar per stuk al iets heel anders. Laat staan van 2 dollar holden over de 1000 dollar en blijven hodlen tot de 20k. Denk dat er maar erg weinig mensen zijn die dat voor elkaar hebben gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was ze eigenlijk alweer vergeten maar had het op USB stick en papiertje staan. kreeg ik gratis forks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
Haha ja he @PilatuS , mijn punt is dat timeframe. Als ik jou zo lees kan jij de trends op korte termijn heel knap herkennen en heb je daar ook een hoop ervaring op gedaan. Ik ben aan het testen (zoals gezegd) met het short-term gebeuren. Ik vraag me af of je op een mid-term modus niet meer kan verdienen. Dus gewoon iets wat ik me afvraag.
En long-term is het wat mij betreft gewoon verstandig om voor een leuk bedrag in crypto te zitten, het lijkt echt alleen maar meer waard te worden, zolang je het maar lekker vast houdt.
Dat zou nog wel eens kunnen veranderen door grotere investeerders die instappen, wellicht dempen die het sentiment juist. In dat geval komt HODL in het geding en moeten we ons meer in kortere termijn inschattingen verdiepen om nog wat te verdienen.
Los daarvan: ondanks alle omstandigheden geloof ik in de toekomst van een aantal projecten (als in: ik denk dat ze zeer bruikbare, zinvolle usecases gaan toevoegen. En deze projecten HODL ik dan (zoals @Tominatie zou zeggen) de MOEDER.
Dank dat jij zo open bent om je ervaringen (en fuckups) te delen. Zouden we allemaal moeten doen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 00:45
Hmmm wil mijn H&S patroontje nog gaan vormen moet 'ie nu wel kanonhard naar de 4k...
Ook niet het mooiste rechterschoudertje dan.
Zal niet meer wat worden denk ik.
Had al shortje geplaatst...
(Dat is wel degelijk dom.)
Maar ja, van zijn fouten leert men zeggen ze.
Nu zit ik weer in een positie of ik mijn positie met verlies zal sluiten voor ik ga pitten, of open laten staan en hopen dat ie alsnog daalt... Wat gokken is.
Of nog een uurtje wakker blijven.
Wat een zwaar leven heb ik toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
Moon!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Marthusiast schreef op zondag 2 december 2018 @ 02:24:
Haha ja he @PilatuS , mijn punt is dat timeframe. Als ik jou zo lees kan jij de trends op korte termijn heel knap herkennen en heb je daar ook een hoop ervaring op gedaan. Ik ben aan het testen (zoals gezegd) met het short-term gebeuren. Ik vraag me af of je op een mid-term modus niet meer kan verdienen. Dus gewoon iets wat ik me afvraag.
En long-term is het wat mij betreft gewoon verstandig om voor een leuk bedrag in crypto te zitten, het lijkt echt alleen maar meer waard te worden, zolang je het maar lekker vast houdt.
Dat zou nog wel eens kunnen veranderen door grotere investeerders die instappen, wellicht dempen die het sentiment juist. In dat geval komt HODL in het geding en moeten we ons meer in kortere termijn inschattingen verdiepen om nog wat te verdienen.
Los daarvan: ondanks alle omstandigheden geloof ik in de toekomst van een aantal projecten (als in: ik denk dat ze zeer bruikbare, zinvolle usecases gaan toevoegen. En deze projecten HODL ik dan (zoals @Tominatie zou zeggen) de MOEDER.
Dank dat jij zo open bent om je ervaringen (en fuckups) te delen. Zouden we allemaal moeten doen!
Voor dat ik begon met daytraden was het zegmaar week/monthtraden. Kopen aan het begin van een bullmarket en zien waar te verkopen. Verder toen de downtrend begon de grote bewegingen pakken over weken of maanden. Op die manier 1 van mijn mooiste longer term trades gemaakt door op 6.4k te kopen met een low van 6k en te verkopen op 11.2k met een high van 11.6k.

Als we weer naar een bullmarket gaan wordt het voor mij ook weer voor het grootste deel holden. Nu in de bearmarket zit ik voor 95% er in niet, maar in de bullmarket wil ik er voor 95% van de tijd wel inzitten. In de bearmarket is holden killing en is het juist die kleine upswings pakken met wat daytrades. Voor mensen die minder ervaring hebben met traden en daar hoor ik zelf eigenlijk ook nog bij is kopen en maanden wachten vaak het beste plan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Ik mis tijden dat elke partnership een punpje opleverde.

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
@PilatuS , nou dat is precies de les die ik afgelopen jaar heb geleerd.. Maar nu ik toch heel erg down ben, ga ik idd in een flinke opleving lekker (stapsgewijs en niet alles) verkopen, en blijf ik deels in fiat zitten tot de bubble weer is geknapt. En voor de toekomst ga ik me verdiepen in sneller (op dagbasis) handelen. Wel heel interessant! Hoop dat je jouw kennis blijft delen, heel leerzaam!

PS Niet in tether gestapt (tegen beter weten en goed advies) vannacht, tot nu toe nog blij ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Marthusiast op 02-12-2018 02:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Mooie move van BTC, onverwacht, maar dat hoort er bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is ooit het nut geweest daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Mooie inverse head and shoulders op BTC. Laat maar rammen dat ding dan straks

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Op beide exchanges zijn mijn Bitcoin stop losses getriggered op verschillende bedragen, dat had ik niet verwacht. Ik beschouw dit maar weer even als een no trade zone. Als ik een verwachting moet uitspreken, dan zie ik 2 opties:

1: We gaan sowieso eerst naar de 4k. Dan rond 3978 een mega bounce die dwars door de 4.450 gaat, volgende target is dan 5000-5500. Kans: <25%
2: We gaan naar de 4k, testen die 1-2-3x en daarna rap naar beneden. Kans: >70%

Vanaf het huidige punt omhoog zie ik niet gebeuren (Kans: 5%), anders waren we waarschijnlijk al wel sneller en eerder uit dit dal gekropen. Er heerst hier en daar wat fomo, maar het is nog niet genoeg om de weg omhoog in te slaan.

Edit: Wel een mooie groene candle, maar, tot nu toe max 38 Dollar erbij en snel afgekapt. Nog geen reden voor mij om bovenstaande verwachtingen bij te stellen.

[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 02-12-2018 10:06 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Specy
Wat is het stil hier vandaag? Ik ben intussen weer 1 BTC aan het verkopen. Niet omdat ik verwacht dat 'ie niet verder gaat stijgen, alleen maar omdat mijn strategie dat zegt :(

In euro's nu 37% onder mijn ATH in euro's van 8 mei.

[ Voor 38% gewijzigd door Specy op 02-12-2018 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

@Specy We wachten allemaal op een mega rode of groene candle, tot die tijd valt er geen zinnig woord te zeggen :)

Wat ik wel kan zeggen is dat de groene candle van vanochtend inmiddels ongedaan is gemaakt en we weer terug bij af zijn. Op de 12h chart knippert de huidige candle tussen groen en rood, waarbij rood nu de overhand lijkt te krijgen. Ik vermoed een snelle daling.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Er zijn best wat bullish signals, ben benieuwd of BTC zo gaat knallen.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

DAMAGE schreef op zondag 2 december 2018 @ 11:17:
Er zijn best wat bullish signals, ben benieuwd of BTC zo gaat knallen.
De enige bullish signals zijn die paar fomo's die wat kopen, zo nu en dan aangespoord door een whale die wat stapjes omhoog schopt om nog meer fomo te creëren.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Mr_Ripple schreef op zondag 2 december 2018 @ 11:28:
[...]

De enige bullish signals zijn die paar fomo's die wat kopen, zo nu en dan aangespoord door een whale die wat stapjes omhoog schopt om nog meer fomo te creëren.
Dat is een perfecte definitie van een bull trap.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
We kunnen geen vervolg geven aan de stijging die we sinds de 3.4k-3.5k bounce hebben gemaakt. Nu lijken we niet meer omhoog te willen en dan maken we toch een keurige lower high. De bounce is niet overtuigend genoeg, blijkbaar niet genoeg kopers die Bitcoin interessant vinden op het moment.

Eerst poste ik altijd met mijn bull-gekleurde bril maar puur realistisch gezien is er geen reden om bullish te zijn. Ik verwacht dus een verdere daling.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Jammer dat Fransen snel capituleren.

Weg

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Slappe hap zeg dit crypto weekend. Weinig moon en lambo praat... Zelfs @Tominatie die een realistische en ktitische kijk neemt... Het moet niet gekker worden.

Daarom hier een plaatje van een sterke bull:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/w4R2mKQ.jpg

Een kritische noot is natuurlijk gewenst daar het gaat om financiële en belangrijke... Neh fuck die shit.

MOON & LAMBO bitches!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik zie het wel positief in voor de komende dagen. Het kan best nog een beetje omhoog. Die IHNS kan indiceren dat we wel degelijk een bodem hebben gevonden. Tuurlijk, het kan altijd naar beneden, maar de tekenen zijn vrij sterk. Doemdenkers zullen het er niet mee eens zijn (misschien omdat ze stiekem ook wel een beetje hopen dat ze goedkoper kunnen inkopen - wie wil dat nou niet?) maar al met al begint het wel weer ergens op te lijken. Ik kijk niet raar op als we richting de 4.6k gaan ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:18:
Ik zie het wel positief in voor de komende dagen. Het kan best nog een beetje omhoog. Die IHNS kan indiceren dat we wel degelijk een bodem hebben gevonden. Tuurlijk, het kan altijd naar beneden, maar de tekenen zijn vrij sterk. Doemdenkers zullen het er niet mee eens zijn (misschien omdat ze stiekem ook wel een beetje hopen dat ze goedkoper kunnen inkopen - wie wil dat nou niet?) maar al met al begint het wel weer ergens op te lijken. Ik kijk niet raar op als we richting de 4.6k gaan ergens.
Van wat ik denk kunnen beide opties. Dus en naar de 4.6k, maar daarna ook een nieuwe low maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

We hebben puur technisch gezien zeker ruimte om nog wat naar beneden te gaan ja. Maar de vraag is of dat gaat gebeuren. Spannonde tijdon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

De signalen op oa reddit gaan ook uit naar een groene december. Wie weet wordt het weer zoals vorig jaar (2017), alhoewel toen de run eerder was begonnen....

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een prachtig gevisualiseerde samenvatting van het cryptojaar 2018:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
November was een dieptepunt voor Bitcoin
Auteur: RubenPriest, gepost 02-12-2018 om 13:42
En:
In vergelijking met de koers van december 2017 is er momenteel sprake van een daling van circa 80 procent. Analisten durven bijna geen voorspellingen meer te doen. Gaat de Bitcoin nu weer stijgen of komt er een nieuwe grote klapper? Het kan dooien, het kan vriezen, aldus vele ‘experts’ in de Amerikaanse media.
d:)b
Bron: https://www.apparata.nl/n...tepunt-voor-bitcoin-29192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Sorry, het dieptepunt is januari 2019.

Dit zijn dezelfde types die in 2017 liepen te blèren dat bitcoin naar 60.000 dollar zou gaan, en de meute geloofde het nog ook. :/

XRP = trash

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fast_ray
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-01-2021
freestyler2 schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:56:
De signalen op oa reddit gaan ook uit naar een groene december. Wie weet wordt het weer zoals vorig jaar (2017), alhoewel toen de run eerder was begonnen....
Reddit serieus....... daar zitten alleen kinders die bij elke coin de hele dag moon roepen.
Google maar "willekeurige coin" + "moon" of "debiel bedrag" en je komt in een reddit subforum uit.

We have to face DOOM before we can go to the MOON. Grote kans dat het rond de 3K dollar gaat worden maar 2.2K of nog lager ligt ook nog steeds open.

De tip van dit jaar, langzaam beginnen met kopen rond 3.2K dollar en naarmate we verder zakken grotere hoeveelheden kopen. Op het moment dat we een echte bounce zien kun je de dollars van alle niet geraakte orders omzetten tegen market price....... dollar cost average kom je dan altijd prima uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
fast_ray schreef op zondag 2 december 2018 @ 16:33:
[...]

Reddit serieus....... daar zitten alleen kinders die bij elke coin de hele dag moon roepen.
Google maar "willekeurige coin" + "moon" of "debiel bedrag" en je komt in een reddit subforum uit.

We have to face DOOM before we can go to the MOON. Grote kans dat het rond de 3K dollar gaat worden maar 2.2K of nog lager ligt ook nog steeds open.

De tip van dit jaar, langzaam beginnen met kopen rond 3.2K dollar en naarmate we verder zakken grotere hoeveelheden kopen. Op het moment dat we een echte bounce zien kun je de dollars van alle niet geraakte orders omzetten tegen market price....... dollar cost average kom je dan altijd prima uit.
Reddit :F , vooral op r/cryptocurrency bestaat down niet en aan Tether lijkt daar iedereen een collectief hekel te hebben. Alsof er alleen maar groene dagen bestaan, die lui op reddit downvoten iedereen die objectief naar BTC kijkt en zeggen dat het down gaat. Het is eigenlijk te triest voor woorden. Als iedereen zou hodlen dan zou het merendeel van de traders failliet zijn, of 80% failliet zijn, nouja denk dat vele redditors die posten op r/cryptocurrency bij het groepje -80% qua rendement horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
fast_ray schreef op zondag 2 december 2018 @ 16:33:
[...]

Persoonlijk lees ik liever hier: https://drimble.nl/nieuws/bitcoin/
:)
Pagina: 1 ... 403 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!