Ik lul ook zomaar wat
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Kennis delen > DM
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
Ik vermoed dat we alsnog een stukje door gaan zakken, want veel mensen hebben dat nodig voor het definitieve vertrouwen, inclusief ikzelf. Ik hou dus rekening met een verdere daling.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Mooie analyse hoor!.Taro schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 11:05:
Op de 12h chart zie je dat de huidige candle constant wisselt tussen groen en rood. We zijn halverwege (in USDT) de 3650 en 4400 blijven hangen, zonder direct naar 3.650 door te zakken. Dat zou kunnen betekenen dat 3650 de low was, we nu een higher low hebben en vanaf hier weer verder omhoog gaan.
Ik vermoed dat we alsnog een stukje door gaan zakken, want veel mensen hebben dat nodig voor het definitieve vertrouwen, inclusief ikzelf. Ik hou dus rekening met een verdere daling.
Zou goed kunnen. Maar voor die 200 EUR aan btc zit ik nu liever in het voorschip dan de boot te missen voor die ruimte. Mensen zijn bang erg bang en dat is begrijpelijk na een daling van 100 procent bijna......
Vokr nu ben ik wel bullish, Helemaal omdat USA zo wakker wordt en net pay dat hebb3n gehad.
we gaan naar de moooooon!!! KOPEN!!!!
oke oke its a joke take it easy
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Ze staan in de blockchainKlaas25 schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 12:03:
Wat las ik hier nou over tokens op je MEW account? Ze staan er niet echt op? Huh. Waar zijn ze dan? Niet op de exchange waar je ze kocht.
Maar dat geld voor alles toch. Wat ik op me ledger heb staan, wat in mew staat. Wat je hebt staan op een exchange..
Ze staan niet op de ledger of op een exchange of in MEW. Ze staan in de blockchain op een adres geclaimed door MEW of een Exchange en in het geval van MEW heeft MEW het voor jou geclaimed want jij hebt de private key.Klaas25 schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 12:09:
[...]
Maar dat geld voor alles toch. Wat ik op me ledger heb staan, wat in mew staat. Wat je hebt staan op een exchange..
Op je ledger staat in de praktijk niks. Geen coins. Op je ledger staat enkel de private key voor die bepaalde wallets die jij gebruikt. Die private key verlaat alleen de Ledger nooit. Je coins staan in de blockchain. Of op een exchange.Klaas25 schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 12:09:
[...]
Ik kan alleen in me MEW met me ledger nano s. Volgens mij heb ik daar niet eens een private key van in tegenstelling tot als je een MEW account zonder ledger aanmaakt. Dat klopt toch?
Las net dat de account van satoshu nakamoto teken van leven vertoond.....
Als dat legit is dan wordt het een knalfuif deze maand.
Over "me" MEW en "me" ledger nano s: https://www.dumpert.nl/me...e_woord_van_het_jaar.htmlKlaas25 schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 12:18:
Ja dus niks niet anders. Dacht ik ook.
Ik kan alleen in me MEW met me ledger nano s. Volgens mij heb ik daar niet eens een private key van in tegenstelling tot als je een MEW account zonder ledger aanmaakt. Dat klopt toch?
Maar idd je weet idd niet de private key van je Ledger, want daar gebruik je die knoppen op je Ledger voor om een transactie goed te keuren. De private key van de Ledger Nano S verlaat de Ledger dus niet, daarom is het super veilig. Helemaal als je je pincode kwijt bent van je Ledger dan kan je dus met die 24 woorden die je hebt opgeschreven je coins nog terug krijgen. Heb je alleen een private key via MEW of een private key voor een individuele wallet en ben je die kwijt, dan ben je je coins kwijt.
[ Voor 5% gewijzigd door Sahara op 01-12-2018 15:14 ]
Verwijderd
Dus trek allemaal je ruimtepak aan en vlieg mee met de cryptoraket!
Deze bullishshit is overigens geen investeringsadvies; dyor.
Link werkt niet. Maar k zie dat dat dumpert is dusja..Sahara schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 12:28:
[...]
Over "me" MEW en "me" ledger nano s: https://media.dumpert.nl/...tussen_me_en_mijn.jpg.jpg
Maar idd je weet idd niet de private key van je Ledger, want daar gebruik je die knoppen op je Ledger voor om een transactie goed te keuren. De private key van de Ledger Nano S verlaat de Ledger dus niet, daarom is het super veilig. Helemaal als je je pincode kwijt bent van je Ledger dan kan je dus met die 24 woorden die je hebt opgeschreven je coins nog terug krijgen. Heb je alleen een private key via MEW of een private key voor een individuele wallet en ben je die kwijt, dan ben je je coins kwijt.
Iedereen wil een witte kerst. Wij willen een groene kerstVerwijderd schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 12:42:
Ik heb zojuist in de wandelgangen gehoord dat we dit weekend richting de 5k en beyond gaan!
Dus trek allemaal je ruimtepak aan en vlieg mee met de cryptoraket!
Deze bullishshit is overigens geen investeringsadvies; dyor.
Kan nog weleens interessant worden nu.
Want? Ik denk eerder het tegenovergestelde als blijkt dat hij nog echt onder ons is.Sam2013 schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 12:24:
Ok ik zit er weer in.
Las net dat de account van satoshu nakamoto teken van leven vertoond.....
Als dat legit is dan wordt het een knalfuif deze maand.
Verwijderd
Best wel een whale.New Yorker schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 13:06:
nakamoto heeft 980k btc en elke fork?
bijvoorbeeld: 284 XRP is ongeveer 97 euro waard maar de verkoopwaarde ligt op 90 euro, een verschil van 7 euro.
Is dit bij bitcoin etc hetzelfde? en waar ligt dit aan?
beetje noob vraag i know
Dat komt denk ik omdat je handelt via een broker website ipv een exchange?mugenmarco schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 13:11:
Weet iemand waarom de verkoopwaarde van XRP een redelijk verschil geeft vergeleken met de marktwaarde?
bijvoorbeeld: 284 XRP is ongeveer 97 euro waard maar de verkoopwaarde ligt op 90 euro, een verschil van 7 euro.
Is dit bij bitcoin etc hetzelfde? en waar ligt dit aan?
beetje noob vraag i know
Als ik BTC direct check https://btcdirect.eu/nl-nl/ripple-kopen dan is het verschil minder groot dan jij noemt trouwens. Welke broker gebruik jij?
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
@mugenmarco Dat is de marge die de broker maakt. Daarom kan je het beste via LTC of ETH naar Coinbase Pro, om het daar gratis om te zetten naar Euro en voor 0,15 Euro terug te laten boeken naar je bankrekening. Dat is volgens mij de goedkoopste manier.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
whut, why!!?!?!?!?!?!?Taro schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 13:56:
Ik ben helemaal uitgestapt.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
1: Winst gepakt -> 4% op NEO, 4,5% op ONT, 5% op ADA en -0,2% op BTC (Te late instap via market order op Coinbase). Mogelijk kan het meer worden, maar we zitten echt niet binnen 1 uur op de 5.500 USDT, de kans op omlaag is denk ik groter.
2: Kijk naar de 12h chart. we zitten op het punt waar we op de 25e en 26e ook bleven hangen en uiteindelijk naar beneden gingen. Misschien gaan we er deze keer doorheen, maar, ik twijfel zoals vanochtend al aangegeven. Als we er niet doorheen gaan, dan gaan we waarschijnlijk richting 3.650 USDT, maar mogelijk ook hard erdoorheen omdat het niet de 1e keer is dat die wordt aangetikt.
3: Ik heb zojuist nog wel 3 ETH erbij gekocht, die hou ik nog heel even. (Nu iets meer dan een Euro erbij per stuk

4: Misschien stap ik straks wel weer in, maar dan dus waarschijnlijk goedkoper dan ik ze verkocht.
[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 01-12-2018 14:08 ]
Wie het weet mag het zeggen maar sommige cijfers spreken voor zich.Manipuleert Wallstreet de cryptomarkt om zelf goedkoop in te kunnen slaan? Volgens Palm Beach Confidential wel
1 december 2018 11:40 Peter
Bron: https://lekkercryptisch.n...lm-Beach-Confidential-wel
Verwijderd
Zo gaan we natuurlijk nooit naar de maan he. Godverdomme. Kan dat niet wat collectiever qua gedachtengang?Taro schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 14:06:
[...]
1: Winst gepakt -> 4% op NEO, 4,5% op ONT, 5% op ADA en -0,2% op BTC (Te late instap via market order op Coinbase). Mogelijk kan het meer worden, maar we zitten echt niet binnen 1 uur op de 5.500 USDT, de kans op omlaag is denk ik groter.
2: Kijk naar de 12h chart. we zitten op het punt waar we op de 25e en 26e ook bleven hangen en uiteindelijk naar beneden gingen. Misschien gaan we er deze keer doorheen, maar, ik twijfel zoals vanochtend al aangegeven. Als we er niet doorheen gaan, dan gaan we waarschijnlijk richting 3.650 USDT, maar mogelijk ook hard erdoorheen omdat het niet de 1e keer is dat die wordt aangetikt.
3: Ik heb zojuist nog wel 3 ETH erbij gekocht, die hou ik nog heel even. (Nu iets meer dan een Euro erbij per stuk)
4: Misschien stap ik straks wel weer in, maar dan dus waarschijnlijk goedkoper dan ik ze verkocht.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Verwijderd schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 14:28:
[...]
Zo gaan we natuurlijk nooit naar de maan he. Godverdomme. Kan dat niet wat collectiever qua gedachtengang?
Volgens mij hebben we daar de Belastingdienst voor, die romen maandelijks al voldoende af

Zelfde probleem met Firefox hierTaro schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 09:01:
Offtopic: Tot een week geleden zag je op de Chrome tab bijvoorbeeld (2) voor de title staan als er 2 nieuwe reacties waren. Ben ik de enige waarbij dit nu al even niet meer werkt? Misschien door een foutieve update van de forum code. Ik neem niet aan dat de laatste Chrome update dit veroorzaakt, want moet een Tweakers iets zijn.
Moeten we eigenlijk niet gewoon een coin met zijn allen adopteren.Verwijderd schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 14:28:
[...]
Zo gaan we natuurlijk nooit naar de maan he. Godverdomme. Kan dat niet wat collectiever qua gedachtengang?
Tweaker coin
Eentje die niet te duur is nog , weinig supply , niet te groot volume nog zodat we gelijk merken als we met zijn allen inkopen
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Een ERC-20 cryptocurrency is niet al te moeilijk op te zetten, 20 minuten is voldoende: https://medium.com/bitfwd...n-20-minutes-ac1f8f022793.wehave schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 15:41:
[...]
Moeten we eigenlijk niet gewoon een coin met zijn allen adopteren.
Tweaker coin
Eentje die niet te duur is nog , weinig supply , niet te groot volume nog zodat we gelijk merken als we met zijn allen inkopen
De vraag is wat je er daarna mee gaat doen, daar gaat de tijd in zitten. En hoe gaan we er voor zorgen dat anderen bereid zijn er geld voor neer te leggen en welke exchange gaat ervoor zorgen dat je ook daadwerkelijk die TweakerCoin kunt aanschaffen.
Ik zou het als een leuke leerschool zien, wie weet levert het meer op dan het handelen
Verwijderd
Dit zou een top plan zijn maar ik ben bang dat @Taro en @PilatuS en nog wat anderen op de top verkopen en ik wederom met de bags blijf zittenwehave schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 15:41:
[...]
Tweaker coin

Ik had laatst al een idee hierover geopperd: Tweakerstoken.
Ticker: REKT
Edit: deze bedoelde ik.
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2018 @ 17:36:
We moeten een coin maken met de ticker REKT.
Tweakerstoken
REKT
Www.tweakerstoken.io
Een ICO hosten met giga premine en die hier gratis uitdelen. Echt 95% premine voor ons, en 5% voor de markt. Verdelen we het gewoon wat over mooie hypewoorden zoals research and development en marketing. Gewoon ook over liegen enzo, fuck de regulaties. Hahaha zijn er niet eens. Snap je hem?
Even nadenken wie we in het promotieteam zetten. Kain_niaK wellicht
Ik denk dat een token/coin met de ticker REKT voor alle bagholders wel een soort ironische waarde heeft waardoor men deze wel aan wil schaffen.
Maken we er gewoon een high supply van, heeft @Tominatie zijn miljoenenbags en worden we allemaal rijk met een dikke scam.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2018 15:57 ]
Haha we gaan gewoon de adressen van Taro en PilatuS monitoren.Verwijderd schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 15:52:
[...]
Dit zou een top plan zijn maar ik ben bang dat @Taro en @PilatuS en nog wat anderen op de top verkopen en ik wederom met de bags blijf zitten![]()
Ik had laatst al een idee hierover geopperd: Tweakerstoken.
Ticker: REKT
zodra ze dat doen geven we ze de silence treatment
@Taro je kan een eigen coin opzetten of we houden een stem ronde met een shitload of(bestaande) coins en kiezen er gewoon 1 en laten de makers het werk verder doen.
Is ook natuurlijk gewoon voor de fun en zitten we er met zijn allen in.
Broederschap enzo.
Oh en banden met de Aziatische overheid en ook iets in Afrika voor de unbanked oid
[ Voor 8% gewijzigd door tias86 op 01-12-2018 16:03 ]
Verwijderd
tias86 schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 15:58:
Website met bliksem en vage fimpjes, communiceer niet tot heel matig, maak annoucements van announcements van annoucements, laat het smartcontract hacken, paar niks zeggende partnerships liefst meerdere per week, creer totaal geen vraag naar het token, zorg voor slecht uitgevoerde airdrops, en zorg dat mensen helemaal niks van de tech of uberhaubt het hele idee begrijpen, en het word gegarandeerd een hit.

Ook nog even een whitepaper downloaden en we zijn klaar hahatias86 schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 15:58:
Website met bliksem en vage fimpjes, communiceer niet tot heel matig, maak annoucements van announcements van annoucements, laat het smartcontract hacken, paar niks zeggende partnerships liefst meerdere per week, creer totaal geen vraag naar het token, zorg voor slecht uitgevoerde airdrops, en zorg dat mensen helemaal niks van de tech of uberhaubt het hele idee begrijpen, en het word gegarandeerd een hit.
Oh en banden met de Aziatische overheid en ook iets in Afrika voor de unbanked oid
Nou ik zie dat jij grote vriendjes bent met broeder McAfee, als je hem een paar BTC toeschuift dan zal hij lovend twitteren over de next Verge, ehh next Tweaker coin. Ik voorzie gouden bergen, McAfee waarschijnlijk ook nadat ie jouw BTC's heeft geïncasseerdwehave schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 15:41:
[...]
Tweaker coin
Verwijderd
Whitepaper:wehave schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 16:11:
[...]
Ook nog even een whitepaper downloaden en we zijn klaar haha
We at Tweakers believe in a technological founded ecosystem where a central token can overcome security-related issues and provide safety and privacy for all consumers.
BUY THEN!!1!!
We also believe that, at this rate and scale, BMW and IBM could become future partners within this ecosystem along with Intel and Google, as technology never has proven us wrong.
Negotiations with Binance to list REKT are already on our to-do list.
We hope you go all-in on REKT so we can dump our bags and buy lambo's.
Never mind that last sentence, focus on the ecosystem and huge potential partners.
Niet Microsoft vergeten he. Effe een web formuliertje invullen en op send drukken en dat kunnen we ook dat Microsoft Partnership aankondigenVerwijderd schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 16:23:
[...]
Whitepaper:
We at Tweakers believe in a technological founded ecosystem where a central token can overcome security-related issues and provide safety and privacy for all consumers.
BUY THEN!!1!!
We also believe that, at this rate and scale, BMW and IBM could become future partners within this ecosystem along with Intel and Google, as technology never has proven us wrong.
Negotiations with Binance to list REKT are already on our to-do list.
We hope you go all-in on REKT so we can dump our bags and buy lambo's.
Never mind that last sentence, focus on the ecosystem and huge potential partners.
Henk natuurlijk!Swaha schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 16:25:
En mocht het nog niet genoeg opleveren, dan kan er nog altijd voor een fork gekozen worden. Heeft iedereen ineens 2x zoveel muntjes.Wie wordt de CEO eigenlijk? En is deze ook fake geheel anoniem?
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Voorstel:
- 20% airdrop voor iedereen op dit forum die binnen 1 week reageert
- 20% voor externen, tegen betaling. Want er moet toch iemand betalen voor onze Lambo's, de toekomstige bagholders na onze exit scam dus.
- 20% voor de mensen die de coin actief op de kaart gaan zetten, de officiële shillers zeg maar. Ik denk hierbij bijv. aan @Klaas25 en vooral niet aan Kain_niaK
- 20% voor staking en promotie
- 10% voor "The board", ik ben voorzitter en hier kan je via steekpenningen in komen
- 9% wordt uitgekeerd voor schaamteloze publiciteitsstunts op o.a. Reddit en Twitter en daarnaast zwaar foutieve TA's op Tradingview
- 1% voor @.oisyn, zodat hij ons niet zal bannen ivm schaamteloze promotie en shillen
en 10% extra (want niemand hoeft te weten dat we gewoon bij kunnen printen) voor onze partners als zoethoudertje voor de vele uren die we op dit forum doorbrengen.
Suggesties? Akkoord? Doen?
Moeten wel ff wachten tot de bullrun is begonnen dan.PilatuS schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 16:32:
Klinkt goed die TweakersToken, maar kunnen we niet geld ophalen zoals EOS heeft gedaan ? Lang moeten wachten heb ik geen zin in voordat er een beetje geld binnenkomt en maar één lambo is voor n00bs. Als EOS 4 miljard USD kan ophalen moet 1 miljard voor ons toch ook wel lukken ?
In een bearmarket halen we weinig binnen denk ik.
We moeten ook even een realworld case erbij zetten en dat we volledig private gaan.
Soort wraight protocol.
Dat werkt goed.
[ Voor 11% gewijzigd door wehave op 01-12-2018 16:35 ]
Met die supply moet je wel live kunnen lijkt me. Je kunt later nog altijd overwegen om nog een keer 666.666 stuks te genereren, als de board een beetje krap bij kas zit. Schijnt niet heel moeilijk te zijn overigens. . .Taro schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 16:26:
Maar, stel, ik maak zo'n TweakersToken (REKT) ERC-20 coin met laten we zeggen 13.371.337 stuks als supply, hoe regelen we dan verder de ICO?
Wellicht een X nog in de naam verwerken? Een X maakt het extra vaag en cool! Verder strak plan! Al denk ik dat we de 1% voor @.oisyn wellicht moeten verdubbelen om de bans te voorkomen tijdens de virtuele reis naar de maan!Taro schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 16:26:
Maar, stel, ik maak zo'n TweakersToken (REKT) ERC-20 coin
...
Welnee we moeten gewoon zorgen voor een CEO ala Bruno van Oyster Pearl (PRL), een CEO waarvan geen enkele team member weet wie het exact is, als de feds komen dan verwijzen we hen gewoon door naar onze Bruno...Sam2013 schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 16:41:
Ja en dan de fed achter je aan krijgen.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Of we nemen ons verlies en hebben gewoon 150% supply, dat is dan een feature van onze coin, mooi marketing argument.
[ Voor 34% gewijzigd door Taro op 01-12-2018 17:00 ]
Zijn wij degene die de bullrun laat starten...
[ Voor 4% gewijzigd door wehave op 01-12-2018 17:07 ]
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Ik voel nu al een vork aankomen, iets met een uiteenlopende interpretatie van de Taroschi Whitepaper SV.daboemann schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 16:45:
[...]
Wellicht een X nog in de naam verwerken? Een X maakt het extra vaag en cool! Verder strak plan! Al denk ik dat we de 1% voor @.oisyn wellicht moeten verdubbelen om de bans te voorkomen tijdens de virtuele reis naar de maan!
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Waarbij SV dan staat voor Shitcoin Version, correct?Chris.nl schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 17:22:
[...]
Ik voel nu al een vork aankomen, iets met een uiteenlopende interpretatie van de Taroschi Whitepaper SV.
Ik heb zo'n gevoel dat de bodem gisteravond al is bereikt. We gaan nu alleen nog maar omhoog...to the moon and beyond!!Taro schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 17:11:
Deze stijging betekent voor mij dat we weer richting de 4.500 gaan en daarna wat mij betreft direct ook maar de 5.500 meepakken. #bullish

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Zonder massamedia geen bullrun (is nog geen feit, mijn onderzoek loopt nog
De koers stijgt als een sluipmoordenaar. Je hebt het niet 100% in de gaten, maar voor je het weet zit er zo 5, 10, 15 procenten bij en ben je te laatDAMAGE schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 17:38:
Best aardige recovery toch nog van BTC. komen nu op een interessant punt. Gaan we door de resistance heen of ketsen we terug af naar beneden? Zou mij niks verbazen als we er gewoon eens ff lekker doorheen beuken
We stellen voor de eerste 50 Tweakers die dit bericht quoten en +1 geven krijgen 15% verdeeld (1337.1337 x 15% = 2,005,700.55 / 50 = 40,114.011 per Tweaker) de rest (na de eerste 50 quoters) krijgt ook 15% van de max supply maar dit wordt dan gebaseerd op het totaal aantal deelnemers. Met een beetje geluk hebben deze mensen meer coins dan de eerste 50Taro schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 16:26:
Maar, stel, ik maak zo'n TweakersToken (REKT) ERC-20 coin met laten we zeggen 13.371.337 stuks als supply, hoe regelen we dan verder de ICO?
Voorstel:
- 20% voor externen, tegen betaling. Want er moet toch iemand betalen voor onze Lambo's, de toekomstige bagholders na onze exit scam dus.
- 20% voor de mensen die de coin actief op de kaart gaan zetten, de officiële shillers zeg maar. Ik denk hierbij bijv. aan @Klaas25 en vooral niet aan Kain_niaK
- 10% voor "The board", ik ben voorzitter en hier kan je via steekpenningen in komen
- 9% wordt uitgekeerd voor schaamteloze publiciteitsstunts op o.a. Reddit en Twitter en daarnaast zwaar foutieve TA's op Tradingview
- 1% voor @.oisyn, zodat hij ons niet zal bannen ivm schaamteloze promotie en shillen
en 10% extra (want niemand hoeft te weten dat we gewoon bij kunnen printen) voor onze partners als zoethoudertje voor de vele uren die we op dit forum doorbrengen.
De rest van de tokens wordt middels een airdrop verspreid en bouwen daarmee de Tweakers REKT community / bekendheid verder op (want gratis geld, wie wil dat niet) . Deze zijn te verkrijgen door diverse doelstellingen te voltooien. Bijvoorbeeld praten op forums over REKT. Een vertaling van de REKT website naar het Russisch of elke andere willekeurige taal en noem zo maar op.
Na verloop van tijd maken we onze eigen blockchain en stellen we masternodes beschikbaar met de daarbij horende rewards.
Ik ben alvast de eerste quoter. Count me in
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

freestyler2 schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 18:07:
[...]
We stellen voor de eerste 50 Tweakers die dit bericht quoten krijgen 15% verdeeld (1337.1337 x 15% = 2,005,700.55 / 50 = 40,114.011 per Tweaker) de rest (na de eerste 50 quoters) krijgt ook 15% van de max supply maar dit wordt dan gebaseerd op het totaal aantal deelnemers. Met een beetje geluk hebben deze mensen meer coins dan de eerste 50
De rest van de tokens wordt middels een airdrop verspreid en bouwen de Tweakers REKT community verder op (want gratis geld, wie wil dat niet) . Deze zijn te verkrijgen door diverse doelstellingen te voltooien. Bijvoorbeeld praten op forums over REKT. Een vertaling van de REKT website naar het Russisch of elke andere willekeurige taal en noem zo maar op.
Na verloop van tijd maken we onze eigen blockchain en stellen we masternodes beschikbaar met de daarbij horende rewards.
Ik ben alvast de eerste quoter. Count me in
Voorwaarden iets aangepast, als ik gespamd ga worden met quotes moet er ook een plusje tegenover staan.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
POC dus (Proof of Chris)Taro schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 18:15:
Ja, masternodes lijken me goed. Maar, ik heb geen tijd om daar software voor te schrijven. Kunnen we afspreken dat @Chris.nl bepaalt of transacties wel of niet valide zijn en of ze doorgaan? Een soort blockchain 3.0. Hij werkt in de zorg, dus isbewust wel te vertrouwen.
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Laten we de transacties ook gewoon valideren door de hele REKT community. Uiteraard in ruil voor ook weer wat coins. Dat is nog betrouwbaarder en zijn we niet afhankelijk van Chris.nl als hij ziek is of ietsTaro schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 18:15:
Ja, masternodes lijken me goed. Maar, ik heb geen tijd om daar software voor te schrijven. Kunnen we afspreken dat @Chris.nl bepaalt of transacties wel of niet valide zijn en of ze doorgaan? Een soort blockchain 3.0. Hij werkt in de zorg, dus is wel te vertrouwen.

En voor degenen die wel tijd hebben om MN in elkaar te knutselen. Uiteraard ook voor hun gratis REKT muntjes. Gewoon open-source dus. Zo zijn we ook niet afhankelijk van jou
[ Voor 24% gewijzigd door freestyler2 op 01-12-2018 18:25 ]
Yes, mensen worden zenuwachtig!Erkel schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 18:21:
Van mij mag de boel nog wel even zakken voordat we helemaal doorschieten naar 5k straks.

Zero.
Verwijderd
Proof of Chris failure: Chris heeft kater of wulpse Tinderdate.freestyler2 schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 18:21:
[...]
Laten we de transacties ook gewoon valideren door de hele REKT community. Uiteraard in ruil voor ook weer wat coins. Dat is nog betrouwbaarder en zijn we niet afhankelijk van Chris.nl als hij ziek is of iets
En voor degenen die wel tijd hebben om MN in elkaar te knutselen. Uiteraard ook voor hun gratis REKT muntjes. Gewoon open-source dus. Zo zijn we ook niet afhankelijk van jou
Verder prachtige ontwikkelingen in deze brainstorm sessie! Ik wil wel een logo maken voor dit ruwe diamantje in de maak, heb een achtergrond als dtp'er dus moet wel lukken. Ik denk aan iets blauws, met veel verlooptinten. Doet het altijd goed.
Websites bouwen heb ik helaas geen kaas van gegeten.
Omfg. Ik lig onder de tafel en het is niet eens een post van @Verwijderd. Goed bezig kerel.Taro schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 16:26:
Voorstel:
Edit: Vergeet geen Telegram groep aan te maken. Dat hoort er ook bij.
Rookworst zonder r is ook worst.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
@Verwijderd Dat kan ik welVerwijderd schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 18:35:
[...]
Websites bouwen heb ik helaas geen kaas van gegeten.
Volgens mij hebben we alle disciplines nu bij elkaar! Ik ga alvast overleggen welke kleur Lambo het wordt.
Ik help wel met de site. Als @Verwijderd even rekening houd met een logo dat makkelijk aan te passen is aub.. Kunnen we na zes maanden ofzo ‘een nieuwe site en huisstijl’ lanceren (passen wat kleurtjes aanTaro schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 18:38:
[...]
@Verwijderd Dat kan ik wel
Volgens mij hebben we alle disciplines nu bij elkaar! Ik ga alvast overleggen welke kleur Lambo het wordt.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Die combineren we dan uiteraard met de rebranding en het x1.000 vermenigvuldigen van de supply. Suggesties voor de volgende naam?D-Ed schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 18:41:
[...]
Ik help wel met de site. Als @Verwijderd even rekening houd met een logo dat makkelijk aan te passen is aub.. Kunnen we na zes maanden ofzo ‘een nieuwe site en huisstijl’ lanceren (passen wat kleurtjes aan)
Ps. ondertussen daalt de koers wel weer iets...
‘REKT IT’ of iets dergelijks?Taro schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 18:43:
[...]
Die combineren we dan uiteraard met de rebranding en het x1.000 vermenigvuldigen van de supply. Suggesties voor de volgende naam?
Ps. ondertussen daalt de koers wel weer iets...
24 Steps To Make Your Cryptocurrency Marketing Campaign A SuccessTaro schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 18:38:
[...]
@Verwijderd Dat kan ik wel
https://hackernoon.com/24...ign-a-success-692bf676b05
[ Voor 9% gewijzigd door wehave op 01-12-2018 18:56 ]
Doet het ook altijd goed!
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
VNAT verREKT nog an toe.Verwijderd schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 18:57:
Rebrand kan naar RBR; Rekt beyond Rektognition
Rookworst zonder r is ook worst.
Verwijderd

Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!