[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 400 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.165 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Het grote geld gaat het niet voor ons doen jongens. De nieuwe bullrun wordt gevormd door de normale mensjes zoals ik en jij. Die instituties zijn de grootste meme ooit want die zijn echt wel slim genoeg om zo goedkoop mogelijk bags te halen. Het zal mij ook niet verbazen als Bitcoin naar beneden wordt gemanipuleerd/nog meer naar beneden gemanipuleerd zal worden. Die gasten hebben daar de macht voor. Maar ik weet wel beter, Bitcoin is here to stay. Nasdaq, één van de grootste beurzen komt met Bitcoin futures in 2019. Bakkt komt eraan.. Laatst nog ergens gelezen dat Starbucks denkt aan adoptie van Bitcoin, dat zou HUGEEEE zijn.

Man o man wat ben ik bullish

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Ik heb afgelopen zondag mijn best al gedaan voor de community terwijl er een hoop bearish waren op dit forum. *O* d:)b
Wacht wel rustig af en misschien koop ik nog wel wat bij... :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-10 14:39
Tominatie schreef op donderdag 29 november 2018 @ 23:01:
Het grote geld gaat het niet voor ons doen jongens. De nieuwe bullrun wordt gevormd door de normale mensjes zoals ik en jij. Die instituties zijn de grootste meme ooit want die zijn echt wel slim genoeg om zo goedkoop mogelijk bags te halen. Het zal mij ook niet verbazen als Bitcoin naar beneden wordt gemanipuleerd/nog meer naar beneden gemanipuleerd zal worden. Die gasten hebben daar de macht voor. Maar ik weet wel beter, Bitcoin is here to stay. Nasdaq, één van de grootste beurzen komt met Bitcoin futures in 2019. Bakkt komt eraan.. Laatst nog ergens gelezen dat Starbucks denkt aan adoptie van Bitcoin, dat zou HUGEEEE zijn.

Ben ook bullish, maar pas als Bitcoin rond de 2000-2500 is geweest en misschien nog wat lager, maar daarna zal het zeker wel vet UP gaan. De big boys vullen nou eenmaal liever hun zakken wanneer het goedkoper dan goedkoop is en dat is nu dus nog niet het geval. Op 2k koop je voor de prijs van nu immers 2 BTC. Bankiers zijn allemaal greedy as fuck, dus je kan je vingers er op na tellen dat ze lager dan laag willen inkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Sahara schreef op donderdag 29 november 2018 @ 23:26:
[...]

Ben ook bullish, maar pas als Bitcoin rond de 2000-2500 is geweest en misschien nog wat lager, maar daarna zal het zeker wel vet UP gaan. De big boys vullen nou eenmaal liever hun zakken wanneer het goedkoper dan goedkoop is en dat is nu dus nog niet het geval. Op 2k koop je voor de prijs van nu immers 2 BTC. Bankiers zijn allemaal greedy as fuck, dus je kan je vingers er op na tellen dat ze lager dan laag willen inkopen.
Zie dat zeker als een optie, aan mij de taak om dan ook telkens mijn bags te vullen. :)
Zien wel waar we over een paar jaar staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Sahara schreef op donderdag 29 november 2018 @ 23:26:
[...]

Big boys kunnen nog zo greedy zijn, als er weinig aanbod is hebben ze weinig kans toch?
Ik denk persoonlijk dat de meeste snelle instappers van vorig jaar nu wel uit de boom geschud zijn.

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik denk dat "we" heel blij mogen zijn dat BTC van 3500 naar 4400 is gegaan. Had eerlijk gezegd niet verwacht dat BTC zo ver zou komen, en dat nu ook de 4200 zo goed stand houdt.

Maar persoonlijk zie ik liever niet dat we nu nog verder stijgen, want vroeg of laat gaat er een correctie komen. En hoe hoger we nu doorstijgen, hoe groter de correctie gaat zijn denk ik. En dat zorgt ook voor onrust in de markt. Liever nu van 4400 naar 4100, dan van 4800 naar 4000 zeg maar.

• Sahara
RaptorXS schreef op donderdag 29 november 2018 @ 23:30:
[...]

Big boys kunnen nog zo greedy zijn, als er weinig aanbod is hebben ze weinig kans toch?
Ik denk persoonlijk dat de meeste snelle instappers van vorig jaar nu wel uit de boom geschud zijn.
Op elk niveau heb je lieden die een stop loss hebben geplaatst en eruit stappen. Vraag en aanbod. Als die sneeuwbal weer rolt dan schiet er zo weer een paar honderd punten vanaf. Je moet volgens mij gewoon voldoende geduld opbrengen en niet bij elke stijging denken "oh de bullrun is begonnen". Na elke dip komt er een opleving en dan pleurt het weer lager dan de vorige low. Althans zo is het vanaf 20k gegaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Alles is nog mogelijk. Ook onder de 3k kunnen we nog prima gaan zien. We hebben nu een mooie bounce, maar dat zegt compleet niets of we de bodem wel of niet hebben gehad. Een weg omlaag heeft altijd wel ergens een bounce waarbij het lijkt alsof de bodem er misschien is geweest. Pas wanneer BTC voor langere tijd omhoog blijft gaan en iedere test omlaag naar support succesvol is weet je het na weken of maanden.

We willen natuurlijk allemaal bullish zijn, maar ook het verleden laat zien dat je pas ver achteraf echt weet dat de bodem gevonden is. We hebben net pas de eerste test gehad op 4.1k en nu is het zien wat er verder gebeurt. Het is zelfs prima mogelijk dat we de 5k gaan zien om daarna alsnog een nieuwe low te maken. Mooi dat we wat groen zien, maar het zegt helaas compleet niets.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:54

Bever!

3

Wave 4 gaat weer even goed, en dan weer nieuwe test van de bodem in 5..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Een correctie? Wie wil er nou correctie op schadebeperking. Want dat is wat het is. En dan moeten we nog wel even want afgelopen weken waren heeeel schadelijk.

En de grote instituten gaan het echt wel doen voor ons. Zij zijn het die het straks aan je tante en neef en maat aanbieden die het nu nog maar een scam vinden. En dan ontstaat er massale adoptie.

Ik ben vooral benieuwd of dan alsnog weer 70-90% correcties komen na elke bullrun of dat het dan stabieler is. Ik weet in ieder geval dat als XRP straks paar dollar up gaat deze niet meer zak komt. Zeker te weten.

• RaptorXS
Sahara schreef op donderdag 29 november 2018 @ 23:34:
[...]

Op elk niveau heb je lieden die een stop loss hebben geplaatst en eruit stappen. Vraag en aanbod. Als die sneeuwbal weer rolt dan schiet er zo weer een paar honderd punten vanaf. Je moet volgens mij gewoon voldoende geduld opbrengen en niet bij elke stijging denken "oh de bullrun is begonnen". Na elke dip komt er een opleving en dan pleurt het weer lager dan de vorige low. Althans zo is het vanaf 20k gegaan.
Niet iedereen is een daghandelaar en denk dat er meer lange termijn beleggers inzitten als je denkt.
Geld op je spaarrekening laten staan kost je , op zeker, elk jaar geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Klaas25 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 23:47:
En de grote instituten gaan het echt wel doen voor ons. Zij zijn het die het straks aan je tante en neef en maat aanbieden die het nu nog maar een scam vinden. En dan ontstaat er massale adoptie.
Misschien. Tot die tijd is het speculatie.
Ik ben vooral benieuwd of dan alsnog weer 70-90% correcties komen na elke bullrun of dat het dan stabieler is.
Bitcoin heeft al 3x eerder zo'n 80+% correctie gedaan, dus nog 2x kan prima. Ik zou niet weten waarom het de volgende keer anders zou zijn. Misschien is het dat wel, maar dat moeten we tegen die tijd nog maar zien. Als iets met 2000% stijgt in 1 jaar is het niet meer dan logisch dat er een dikke correctie volgt. Stel crypto zou langzaam stijgen zoals bijvoorbeeld goud dan mag je verwachten dat de correcties ook minder heftig zijn. Je kan niet extreem omhoog zonder ook niet extreem omlaag te gaan, zo werkt het gewoon niet.
Ik weet in ieder geval dat als XRP straks paar dollar up gaat deze niet meer zak komt. Zeker te weten.
Als XRP 2000% of wat dan ook doet zal XRP, net zoals iedere andere munt weer een dikke correctie gaan doen. Holden is leuk als je het over 10 jaar bekijkt of heel goedkoop hebt ingekocht. Extreem omhoog is extreem omlaag.

Edit: Dan hebben het nog niet eens over het kapot gaan van munten. Er zijn er nu meer dan 2000 en het kan niet zo zijn dat ze allemaal maar oneinding runs blijven doen. Geen idee hoe het met XRP zit, maar ook XRP kan prima kapot gaan en BTC ook. Prima mogelijk dat ergens een keer een munt komt die het helemaal gaat worden en die echt adoptie krijgt, indien zoiets gebeurt gaat de rest gewoon compleet kapot. Hierbij is maar blijven holden ook een risico, ook voor BTC. -90% en dan weer een nieuwe run omhoog is mooi, maar -99.999999999% en einde verhaal kan ook.

[ Voor 17% gewijzigd door PilatuS op 30-11-2018 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Niemand zit op een correctie te wachten. Maar dat is het mooie van deze marktwerking: die trekt zich niets aan van wat wij willen of wat wenselijk zou zijn voor ons. Kijk naar gereguleerde markten, ook daar zie je van tijd tot tijd enorme dips. Sterker nog; heel vee tech- aandelen waren in de periode dat BTC zo enorm kelderde ook bloed rood. Of wie kent de situatie in 2008 nog toen de gehele financiële wereld half op zijn gat lag. Zulke perioden zullen er altijd zijn. Zonder lows kun je geen highs hebben.

Ik heb mijn tradepotje maar even in XVG geparkeerd en al een uitstap momentje ingesteld. Kijken of ik die kan hitten :)

[ Voor 10% gewijzigd door DAMAGE op 30-11-2018 00:06 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swaha
En weer terug op 4300 :) Valt me niet tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
De 4.1k heeft het andermaal gehouden, mooie bounce zeg. Goed teken denk ik :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoeriF84
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-02-2021
Nog een paar tientjes naar boven en er worden weer flink wat shorts geliquideerd. BTC heeft aardig de schijt aan TA deze week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Tominatie schreef op donderdag 29 november 2018 @ 23:01:

Daarom ook inkopen op 2800-3200 of misschien wel 1300-2000

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Dat holochain gebeuren is echt next-level shit en snap er behoorlijk weinig van. Snap niet precies waarvoor die Holochain tokens nou gebruikt gaan worden. Ik las net dit artikel: https://www.tijd.be/tech-...e/holochain/10073644.html

Maar ook daar word ik niet veel wijzer van. Wat zijn de benefits als HOT holder precies? Het systeem en alles klinkt wel héél gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Tominatie schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 00:31:
Dat holochain gebeuren is echt next-level shit en snap er behoorlijk weinig van. Snap niet precies waarvoor die Holochain tokens nou gebruikt gaan worden. Ik las net dit artikel: https://www.tijd.be/tech-...e/holochain/10073644.html

Maar ook daar word ik niet veel wijzer van. Wat zijn de benefits als HOT holder precies? Het systeem en alles klinkt wel héél gaaf.
5 sec in het artikel, is dit niet wat Golem ook al doet?

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
paradoXical schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 00:32:
[...]

5 sec in het artikel, is dit niet wat Golem ook al doet?
Geen idee, zou zomaar kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Krijgen meer mensen hier trojan/virus meldingen bij het openen van de Binance client?
Beetje gek namelijk. Doe maar even helemaal niks. 8)7

Edit: zie dat meer mensen er last van hebben https://www.reddit.com/r/...client_and_trojan_threat/

[ Voor 35% gewijzigd door Tominatie op 30-11-2018 00:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaha
Tominatie schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 00:31:
Klinkt allemaal heel cool en logisch, maar eerst zien en dan geloven qua techniek. Maar dat maakt ook helemaal niet uit, denk dat dit wel de projecten zijn die flink kunnen groeien in een bullmarket. Voor een paar euro koop je heel wat HOT en met het mooie verhaal eromheen kan dat best interessant lijken voor instappers in crypto die op zoek zijn naar de nieuwe Bitcoin. ;)

Ik heb er ook een aantal gekocht voor 10sat, en die gaan niet snel meer weg. Ze vertellen een mooi verhaal met een usecase, ik zie paralellen met VeChain. ;) (waarom zou Ven die x100 swap toch gedaan hebben???)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Cryptocurrency exchange Binance has informed Belarusian customers that its services will no longer be available in their country. The announcement follows reports of similar restrictions for residents of other nations under economic sanctions, such as the Islamic Republic of Iran and Zimbabwe.
Shit man, we kunnen de bullrun nu wel vergeten. Wel klote als je opeens te horen krijgt;"yo gast je kan geen gebruik meer maken van ons platform, your funds are safu but not accessible. Bye"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Tominatie schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 01:09:
[...]

Shit man, we kunnen de bullrun nu wel vergeten. Wel klote als je opeens te horen krijgt;"yo gast je kan geen gebruik meer maken van ons platform, your funds are safu but not accessible. Bye"
De USA probeert al langer vooral de Iraanse geldtransacties internationaal onmogelijk te maken.
Dat gaat ze niet lukken, don't worry be happy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Klinkt als geen zaken meer willen/mogen doen met landen waarbij crypto misschien wel voor een groot deel gebruikt wordt voor fraude. Die Bitcoins van bijvoorbeeld ransomware gaan vaak genoeg naar hackers in zulke landen. Zolang landen als China en de USA niet geblokkeerd worden zou ik er mij geen zorgen over maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
PilatuS schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 01:46:
[...]

Klinkt als geen zaken meer willen/mogen doen met landen waarbij crypto misschien wel voor een groot deel gebruikt wordt voor fraude. Die Bitcoins van bijvoorbeeld ransomware gaan vaak genoeg naar hackers in zulke landen. Zolang landen als China en de USA niet geblokkeerd worden zou ik er mij geen zorgen over maken :)
Je posting geeft aan dat je niks snapt betreffende internationale geldhandel. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 02:06:
[...]

Je posting geeft aan dat je niks snapt betreffende internationale geldhandel. :+
Gelukkig geeft jouw post zoals altijd hetzelfde aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:56
[...]

Bijna elke private torrent tracker heeft die landen ook op de blocklists staan. Haxors zijn het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:22
HOT klinkt als een interessante kandidaat om mijn BCN naar om te zetten. Nogmaals het verzoek of iemand met een BCN adres deze wil omzetten, kan het zelf niet op binance ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
PilatuS schreef op donderdag 29 november 2018 @ 23:55:

Als XRP 2000% of wat dan ook doet zal XRP, net zoals iedere andere munt weer een dikke correctie gaan doen. Holden is leuk als je het over 10 jaar bekijkt of heel goedkoop hebt ingekocht. Extreem omhoog is extreem omlaag.

Edit: Dan hebben het nog niet eens over het kapot gaan van munten. Er zijn er nu meer dan 2000 en het kan niet zo zijn dat ze allemaal maar oneinding runs blijven doen. Geen idee hoe het met XRP zit, maar ook XRP kan prima kapot gaan en BTC ook. Prima mogelijk dat ergens een keer een munt komt die het helemaal gaat worden en die echt adoptie krijgt, indien zoiets gebeurt gaat de rest gewoon compleet kapot. Hierbij is maar blijven holden ook een risico, ook voor BTC. -90% en dan weer een nieuwe run omhoog is mooi, maar -99.999999999% en einde verhaal kan ook.
Ja correctie zal blijven. XRP gaat zeker de 1e geadopteerde worden. Er zijn nu al zoveel banken die contracten hebben ondertekend.. En er wordt zo allemachtig veel XRP verkocht aan ze. Ben erg benieuwd naar Q4 rapport van Ripple. Nu al. :P

Edit: je ziet op coinmarketcap al perfect 2 bounches van BTC op hetzelfde niveau. Iets met 3 maal scheepsrecht en naar de maan? :P

[ Voor 5% gewijzigd door Klaas25 op 30-11-2018 07:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Klaas25 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 07:47:
[...]

Ja correctie zal blijven. XRP gaat zeker de 1e geadopteerde worden. Er zijn nu al zoveel banken die contracten hebben ondertekend.. En er wordt zo allemachtig veel XRP verkocht aan ze. Ben erg benieuwd naar Q4 rapport van Ripple. Nu al. :P
:?

Als het een succes zou worden dan moeten alle banken er in mee gaan en daar zit het probleem, dat gaat dus niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Slux schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 08:30:
[...]

Als het een succes zou worden dan moeten alle banken er in mee gaan en daar zit het probleem, dat gaat dus niet gebeuren.
Sowieso zijn het bedrijf ripple en xrp twee heel verschillende zaken.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-10 10:14
Ik denk dat BTC en LTC eerder geaccepteerd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
Thaam schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 08:45:
Ik denk dat BTC en LTC eerder geaccepteerd gaat worden.
ik denk geen van beide, BTC zal een store of value worden, maar echt geen betaalmiddel, is daar veels te volatile voor. de gewone SWIFT betaalsystemen worden ook steeds sneller met instant pay. derhalve zullen al die privacy coins etc. verdwijnen. geen normale winkel die dat gaat accepteren. het enige waar ik potentie in zie zijn de utility tokens. just my 2 cents.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Slux schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 08:30:
[...]

Meer dan 100 banken hebben al een productiecontract getekend. Dat is een feit. En lijkt me een sterk begin! Wordt uitgebreid as we speak. Er zal juist heel veel gaan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
jasper7878 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 08:49:
[...]

ik denk geen van beide, BTC zal een store of value worden, maar echt geen betaalmiddel, is daar veels te volatile voor. de gewone SWIFT betaalsystemen worden ook steeds sneller met instant pay. derhalve zullen al die privacy coins etc. verdwijnen. geen normale winkel die dat gaat accepteren. het enige waar ik potentie in zie zijn de utility tokens. just my 2 cents.....
Er zijn al zat winkels die BTC, LTC, Dash accepteren maar echt een betaalmiddel ter vervanging van valuta zie ik ze ook niet worden.
Juist de privacy coins zullen imo een goede toekomst hebben met name in de landen waar er nog een dictatuur hangt zoals ?Azië

Wat bedoel je met de utility tokens ?
Klaas25 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 08:55:
[...]

Meer dan 100 banken hebben al een productiecontract getekend. Dat is een feit. En lijkt me een sterk begin! Wordt uitgebreid as we speak. Er zal juist heel veel gaan gebeuren.
XRP gaat daar niks aan toevoegen alleen al om deze reden

TOTAL XRP HELD BY RIPPLE 6.964.438.311
Total XRP Distributed 40.327.341.704*
Total XRP placed in Escrow 52.700.000.024

Er komt nog eens een 50% emissie aan

[ Voor 24% gewijzigd door Slux op 30-11-2018 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Zijn er nog mensen die hebben geïnvesteerd in CEDEX?

Diamanten beurs waar je met CEDEX kan betalen en word op een gegeven moment de enige coin waar mee mag betaald worden.
Lijkt op een coin die dus echt gebruikt gaat worden.

The CEDEX Coin, a new cryptocurrency, is ERC-20 compliant and can be transferred for trading and investment purposes, on the exchange. All activity on the CEDEX exchange, and eventually within the diamond trading market, will be conducted solely using the CEDEX coin.""

https://cedex.com/

Beta is ook net live gegaan.
Coin maakt nog wel gekke sprongen.
Nu weer 70%+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nRealsus
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-07 12:47
wehave schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 09:33:
Coin maakt nog wel gekke sprongen.
Nu weer 70%+
24H Volume van 534$, als iemand daar z'n kleedgeld instopt gaat de koers omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
nRealsus schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 09:37:
[...]

24H Volume van 534$, als iemand daar z'n kleedgeld instopt gaat de koers omhoog.
Dat verklaart het haha

Als iedereen dan even zijn kleedgeld erin stopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Slux schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 08:56:
[...]

[...]

XRP gaat daar niks aan toevoegen alleen al om deze reden

TOTAL XRP HELD BY RIPPLE 6.964.438.311
Total XRP Distributed 40.327.341.704*
Total XRP placed in Escrow 52.700.000.024

Er komt nog eens een 50% emissie aan
Waar haal je de 50% vandaan? Er gaat een fixed percentage uit en wat overblijft gaat terug in de escrow :)

https://ripple.com/dev-blog/explanation-ripples-xrp-escrow/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Danster schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 09:57:
[...]

Waar haal je de 50% vandaan? Er gaat een fixed percentage uit en wat overblijft gaat terug in de escrow :)

https://ripple.com/dev-blog/explanation-ripples-xrp-escrow/
Er staat 50% in een escrow, die 50% gaat op de markt komen, dus dan praat je over een verwatering van 50% ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Het lijkt wel er voorlopig wel op dat BTC hoe dan ook even niet stuk is te krijgen. Het is alsof je een bal onder water probeert te houden en zodra je los laat de bal het water uitschiet. Die 4200 USDT blijft constant in beeld, maar het is maar de vraag wanneer ie alsnog implodeert, misschien gebeurt dat niet of wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:03
Het ziet er wel vrij rood uit met de meeste alts op dit moment. Hopelijk draait dat nog wat bij voor het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Slux schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 10:11:
[...]

Er staat 50% in een escrow, die 50% gaat op de markt komen, dus dan praat je over een verwatering van 50% ;)
Ja als in per maand ongeveer 10% van een escrow en de rest komt weer vast te staan in nieuwe escrow. Er wordt geen 50 miljard XRP gedumpt ofzo. Dus heel gezond en geen invloed op prijs instorting of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
Slux schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 10:11:
[...]

In absute getallen misschien maar je vergeet de burnrate en dat er ook xrp terug in escrow gaat. Dus het is niet zo dat ze opeens allemaal in de markt staan. Voordat die 50% in de markt is zijn we meer dan 50 jaar verder. :)

Wat Klaas zegt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Danster schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 10:20:
[...]

In absute getallen misschien maar je vergeet de burnrate en dat er ook xrp terug in escrow gaat. Dus het is niet zo dat ze opeens allemaal in de markt staan. Voordat die 50% in de markt is zijn we meer dan 50 jaar verder. :)

Die escrow is toch maar voor 55 maanden ? wat gaat er daarna gebeuren ?
Dan heb je ook nog eens die 6 miljard die ripple zelf heeft.

Die 50% gaat gewoon de markt op of het over 1 jaar is of over 10 er blijft een verwatering/emmise van 50%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Danster schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 10:20:
[...]

Hé het is crypto hé alles werkt hier net andersom. Mensen hebben een hekel aan muntje x, en gaan dan vooral de (al dan niet correcte) negatieve dingen blijven herhalen.

Andersom net zo, van het muntje waar we wel bij het clubje willen horen is alles dikke prima.

Uiteindelijk maakt het weinig uit welk muntje je kiest, ze hebben vrijwel allemaal een mogelijkheid tot hoog rendement en dus ook een evenredig hoog risico.

Wat geen zin heeft is om er tegenin te gaan want er wordt omgekeerd geredeneerd, en dan gebruik ik een hele brede definitie van redeneren. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Flagg schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 10:35:
[...]

Hé het is crypto hé alles werkt hier net andersom. Mensen hebben een hekel aan muntje x, en gaan dan vooral de (al dan niet correcte) negatieve dingen blijven herhalen.
Ah je bedoelt natuurlijk EOS :P Duidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danster
Thx Flag je hebt zeker gelijk maar ik zie de opmerkingen ook niet negatief. Eerder als een gewone vraag :). Zie hier ook regelmatig coins, cq tokens, voorbijvliegen waar ik mijn twijfels over heb. Kwestie van uitzoeken wat het is en of je er wat mee doet is een tweede. Uiteindelijk is iedereen hier voor zijn/haar liefde voor crypto of het nu coin A B of C is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Sahara schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 10:38:
[...]

Ah je bedoelt natuurlijk EOS :P Duidelijk.
Geen idee ken EOS enkel van de afkorting, maar het geld voor echt alle muntjes/voetbal cryptosupporters.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:34

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Boete voor DJ Khaled en bokser Mayweather voor cryptoreclame

Zou ook wel een goede les zijn voor sommigen hier ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Flagg schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 10:35:
[...]

Andersom net zo, van het muntje waar we wel bij het clubje willen horen is alles dikke prima.

Uiteindelijk maakt het weinig uit welk muntje je kiest, ze hebben vrijwel allemaal een mogelijkheid tot hoog rendement en dus ook een evenredig hoog risico.

Wat geen zin heeft is om er tegenin te gaan want er wordt omgekeerd geredeneerd, en dan gebruik ik een hele brede definitie van redeneren. :P
Daar is nou juist een forum voor ;)

Ik bezit zelf ook XRP en heb er redelijk hoge verwachtingen van maar je moet wel naar het hele plaatje kijken en daar horen ook de ''negatieve'' dingen bij, met XRP zijn er een hoop onduidelijkheden net als alle crypto's om die dingen te bespreken komt er weer meer duidelijkheid voor de andere ;) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:29
Want de heren hadden nog niet genoeg geld.. |:(

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staafmixer
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04 17:52
Mooie THETA pump door listing op Upbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsleeuw8
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-07 16:16
Laat het dalen maar beginnen! Heb niet ingekocht de laatste keer. Dus laat maar goed zakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ondertussen pakt Bitcoin een rode candle en is onder de 4.1k support gekomen. Op naar nieuwe lows denk? :') :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
Ik snap dat nog steeds niet. Daarstraks zag ik een kooporder van 211 BTC op BFX rond 4200 en nu net een dump van 244 BTC op 4080 met nog tientallen BTC's erbij. Wie doen dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
ggj87 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 11:26:
Ik snap dat nog steeds niet. Daarstraks zag ik een kooporder van 211 BTC op BFX rond 4200 en nu net een dump van 244 BTC op 4080 met nog tientallen BTC's erbij. Wie doen dat?
Mannen met geld$$$$$ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
ggj87 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 11:26:
Kopers en verkopers :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Klote Rabobank.

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
@Slux No shit.

@Tominatie Hoezo mannen? Het kunnen ook vrouwen zijn!!!11 *triggered*

(Ben geen vrouw hoor lol)

[ Voor 67% gewijzigd door ggj87 op 30-11-2018 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
En hij maakt weer een bouncje precies op de 4100..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@Pelox Op alle niet-tether exchanges is hij al onder de 4.1k. Op bitmex had'ie net een bounce zonder echte overtuiging op de 4000. Denk eigenlijk dat we er weer onder gaan :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Mijn Binance-pf daalt weer als een idioot. Cryptopia houdt weer goed vol. Dit blijft echt zo raar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Tominatie schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 11:46:
@Pelox Op alle niet-tether exchanges is hij al onder de 4.1k. Op bitmex had'ie net een bounce zonder echte overtuiging op de 4000. Denk eigenlijk dat we er weer onder gaan :z
Tijd om weer een beer te worden?

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Ik zit in Pax!

Pax?

Ja Pax!

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk nu sinds kort "StartUp" op Amazon. Gaat over een cryptocoin (GenCoin) die met niet al te zuiver geld in zee gaat. Best grappig (8,1 op IMDB) maar beetje jammer qua beeldvorming

IMDB: StartUp (TV Series 2016– )

Goede cast dus wel een kijktip!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2018 11:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:38
Specy schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 11:46:
Mijn Binance-pf daalt weer als een idioot. Cryptopia houdt weer goed vol. Dit blijft echt zo raar....
Er zit veel meer volume op Binance, alts worden snel gewisseld voor USDT en BTC (en dan mogelijk alsnog naar USDT). Daarom bloeden de alts daar veel harder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
New Yorker schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 11:48:
[...]

Tijd om weer een beer te worden?
Nee, ik hou de hoop! Misschien komt er straks nog een leuke bounce die ons weer de juiste richting op pusht. Gaan we onder de 3880 dan word ik wel weer zeer bearish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 11:50:
Ik kijk nu sinds kort "StartUp" op Amazon. Gaat over een cryptocoin (GenCoin) die met niet al te zuiver geld in zee gaat. Best grappig (8,1 op IMDB) maar beetje jammer qua beeldvorming

fud!

;)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-10 19:01
pffff en we zakken weer flink.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 11:50:

Ik zit hem toevallig sinds vorige week ook te kijken, mooie serie ik zit al op seizoen 3
Aanradertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
4000 heeft nu al 2 keer stand gehouden met een minimale bounce.

when moon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Tominatie schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 11:59:

when moon
volgende week!

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Tominatie schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 11:59:

when moon
Ik ben bang dat we er onder gaan, hoop willen er voor het weekend uit meestal en we hebben net een mooie week achter de rug.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Was leuk die 2 dagen een beetje groen jongens. Nu weer 10 dagen rood! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:46
Slux schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:01:
[...]

Ik ben bang dat we er onder gaan, hoop willen er voor het weekend uit meestal en we hebben net een mooie week achter de rug.
Ooit gaat iedereen die uitstapte zich voor het hoofd slaan...Ooit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Buy order op 3550 geplaatst. Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Rebbelx schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:05:
[...]

Veel van die mensen stappen toch gewoon weer in als het stijgt ? ik tenminste wel, koop ordertjes staan al klaar.

Soms pakt ik ze en soms mis ik de treintjes maar ik ben er liever uit dan in met deze onbetrouwbare NS treinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Beetje jammer, had nog een buy ordertje staan net boven de €3600. Was net te laat met intrekken, inmiddels zitten we daar ook alweer ruim €100 onder.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-10 19:01
Rebbelx schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:05:
[...]

dat is ook wat de meeste mensen denken 'wat als ik nu uit stap en hij ineens naar de moon gaat?', die blijven HODLEN just like me O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Shorters verdienen te makkelijk geld, vraag me af wanneer ze is een keer worden afgestraft door een snelle grote bounce.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Tominatie schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:08:
Shorters verdienen te makkelijk geld, vraag me af wanneer ze is een keer worden afgestraft door een snelle grote bounce.
Uiteindelijk moet het toch een keer flink stijgen, ook voor al die shorters..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Heb maar wat Nano ingekocht nu.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/eadQeOe.png

Wou eerst Stratis weer terugkopen maar die daalt amper, mede door het lage volume.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:08:
Ga je zelf toch ook shorten? En van het geld dat je ermee verdient koop je weer coins om te hodlen. De shortende hodler.

Hebben we er ook een matige paradox bij.

'Hij short zijn holdings want hij weet dat het zal gaan stijgen.'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Wie is de gelukkige onder ons? CMT/BTC pair
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/c0bLf65.png

[ Voor 7% gewijzigd door Tominatie op 30-11-2018 12:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Blijft een wondere wereld. Paar uur geleden knalde BTC nog door de 4.3K heen. Even slapen en poef weg 300 usd

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:30:
[...]

Ga je zelf toch ook shorten? En van het geld dat je ermee verdient koop je weer coins om te hodlen. De shortende hodler.

Hebben we er ook een matige paradox bij.

'Hij short zijn holdings want hij weet dat het zal gaan stijgen.'
Haha, het wereldje van bitmex lijkt me niks. Crypto is nu al spannend genoeg voor mij, hoef echt niet aan leverage te beginnen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Ik zit in TUSD. Het valt mij op dat PAX altijd minder hard stijgt en harder daalt dan TUSD. Wel is er meer volume in PAX dan in TUSD. Maar heb op 10:40 uur ff mooi kunnen switchen van PAX naar TUSD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik denk dat Bitcoin straks weer omhoog vliegt, ik verwacht zeker wat liq's van shorters.
TA'ers vonden rond de 3.9 ook een mooie instap weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Pfff heerlijke flow zit ik nog steeds hihi.
Weer ingekocht op 4010. Vol in icx weer.
Mocht btc stijgen dan gaat deze altijd rap mee.

Vermoed nml dat deze drop artificial was en een voorbode is voor een knal weekend.

[ Voor 25% gewijzigd door Thommie.nl op 30-11-2018 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Sahara schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:37:
[...]

Ik zit in TUSD. Het valt mij op dat PAX altijd minder hard stijgt en harder daalt dan TUSD. Wel is er meer volume in PAX dan in TUSD. Maar heb op 10:40 uur ff mooi kunnen switchen van PAX naar TUSD :)
Ik hoop stiekem mee te doen met die binance pax loterij. Op deze manier hoop ik iets te verdienen want met de crypto's wil het niet echt vlotten :9

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Pelox schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:42:
[...]

Ik hoop stiekem mee te doen met die binance pax loterij. Op deze manier hoop ik iets te verdienen want met de crypto's wil het niet echt vlotten :9
Welke loterij? Ik moet wel zeggen dat ik geen cent verdiend heb met deze stijging van 3800 - 4400, maar in usdt verdien ik nu weer max. een paar procent door PAX of TUSD te hodlen, moet ze wel dumpen als ze weer is op 1,05 ofzo staan. Had gisteren m'n USDT ingewisseld voor PAX op 1,00685 (gemiddeld). Dus als het crypto zaakje weer implodeert dan neemt m'n USDT hoeveelheid middels deze stable coins weer toe, zonder al te veel risico.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Sahara schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:46:
[...]

Welke loterij? Ik moet wel zeggen dat ik geen cent verdiend heb met deze stijging van 3800 - 4400, maar in usdt verdien ik nu weer max. een paar procent door PAX of TUSD te hodlen, moet ze wel dumpen als ze weer is op 1,05 ofzo staan. Had gisteren m'n USDT ingewisseld voor PAX op 1,00685 (gemiddeld). Dus als het crypto zaakje weer implodeert dan neemt m'n USDT hoeveelheid middels deze stable coins weer toe, zonder al te veel risico.
Deze

Je zou maar die hoofdprijs pakken, toch lekker >:)

ps. we zitten op pagina 1600. Kunnen we Bear topic 5 afsluiten en Bull topic 6 starten?

[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 30-11-2018 12:58 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-10 07:01
DAMAGE schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:32:
Blijft een wondere wereld. Paar uur geleden knalde BTC nog door de 4.3K heen. Even slapen en poef weg 300 usd
Die bounce naar $4300 was puur op TA. Iedereen met een beetje verstand van TA is op $3600 ingestapt en daar ook direct uitgestapt. Ik verwacht dat we nu de $4300 niet meer gaan bereiken op korte termijn. Wss beetje schommelen tussen $3600 en 3800 met af en toe uitschieter naar $4000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Sam2013 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:39:
Vermoed nml dat deze drop artificial was en een voorbode is voor een knal weekend.
Net zo knal als die 5K waar je het van de week over had ? :X

[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 30-11-2018 13:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Tominatie schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:33:
[...]

Haha, het wereldje van bitmex lijkt me niks. Crypto is nu al spannend genoeg voor mij, hoef echt niet aan leverage te beginnen enzo.
Shorten naar 3k 100x daarna long 1000000 100x. ez money gg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
We gaan weer helemaal door het putje met de Bitcoin. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Tominatie schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 13:35:
We gaan weer helemaal door het putje met de Bitcoin. :')
Koop een stable coin :) Dan boeit het geen moer dat BTC of andere shitcoins door het riool worden gespoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Sahara schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 13:36:
[...]

Koop een stable coin :) Dan boeit het geen moer dat BTC of andere shitcoins door het riool worden gespoeld.
Nee ik verwacht nog steeds een behoorlijke bounce vanaf hier. Gisteren kreeg ik een TA doorgestuurd die eigenlijk alles perfect heeft voorspeld. Daar hou ik me aan vast!

https://www.tradingview.com/x/XK23kOQf/

Mochten we nu rond die 3880 daadwerkelijk bouncen doe ik een diepe buiging voor deze TA'er. B)
Pagina: 1 ... 400 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!