Misschien. Tot die tijd is het speculatie.
Ik ben vooral benieuwd of dan alsnog weer 70-90% correcties komen na elke bullrun of dat het dan stabieler is.
Bitcoin heeft al 3x eerder zo'n 80+% correctie gedaan, dus nog 2x kan prima. Ik zou niet weten waarom het de volgende keer anders zou zijn. Misschien is het dat wel, maar dat moeten we tegen die tijd nog maar zien. Als iets met 2000% stijgt in 1 jaar is het niet meer dan logisch dat er een dikke correctie volgt. Stel crypto zou langzaam stijgen zoals bijvoorbeeld goud dan mag je verwachten dat de correcties ook minder heftig zijn. Je kan niet extreem omhoog zonder ook niet extreem omlaag te gaan, zo werkt het gewoon niet.
Ik weet in ieder geval dat als XRP straks paar dollar up gaat deze niet meer zak komt. Zeker te weten.
Als XRP 2000% of wat dan ook doet zal XRP, net zoals iedere andere munt weer een dikke correctie gaan doen. Holden is leuk als je het over 10 jaar bekijkt of heel goedkoop hebt ingekocht. Extreem omhoog is extreem omlaag.
Edit: Dan hebben het nog niet eens over het kapot gaan van munten. Er zijn er nu meer dan 2000 en het kan niet zo zijn dat ze allemaal maar oneinding runs blijven doen. Geen idee hoe het met XRP zit, maar ook XRP kan prima kapot gaan en BTC ook. Prima mogelijk dat ergens een keer een munt komt die het helemaal gaat worden en die echt adoptie krijgt, indien zoiets gebeurt gaat de rest gewoon compleet kapot. Hierbij is maar blijven holden ook een risico, ook voor BTC. -90% en dan weer een nieuwe run omhoog is mooi, maar -99.999999999% en einde verhaal kan ook.
[
Voor 17% gewijzigd door
PilatuS op 30-11-2018 00:01
]