First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Weg
Tja...ben benieuwd voor hoelang. Volgens mij BCH SV maar op enkele markten te verhandelen.New Yorker schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:08:
Zucht, we hebben een nieuwe shitcoin in top 10, "Bitcoin" SV.
Zero.
Ik heb er wat van ja. Gekocht voor dat het naar beneden pleurde allemaal. Denk je goedkoop HOT in te slaan..Pelox schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:26:
Vraagje: Zijn er hier veel HOT hodlers/traders? of ben ik 1 van de weinige?
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
heb 30k van die dingen...gewoon voor de gein overgehoudenPelox schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:26:
En nog meer mensen in ARN ?dimdam schreef op woensdag 28 november 2018 @ 20:40:
https://medium.com/@aeron...or-two-weeks-c408ec014242
Wie zit er in ARN ?
Stijging te verwachten
goed zoRebbelx schreef op donderdag 29 november 2018 @ 14:13:
:-) Zo down we GO
YouTube: The Great Crypto Conspiracy - Educate your self so Big Guys don't pl...
Pelox schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:26:
Matadores schreef op donderdag 29 november 2018 @ 14:50:
Sjonge, op Feesboek stond dat Crypto naar record hoogte zou gaan. Nou, dus niet!

Ik ga even door met mijn 'conspiracy theory' en voorspel dat we niet meer onder de $4000 duiken en de grote weg omhoog is ingezetTominatie schreef op donderdag 29 november 2018 @ 15:18:
MOON SOOOOOON
Zometeen gewoon weer vol over de 4.3k kom maar door!
Voor de rest op 0,0 feiten gebaseerd hè mensen

Ik zie eigenlijk alleen lower highs en weinig echte bounce.. Ik zeg nieuwe low van 3.2k binnen nu en een week. Dat is het moment dat ik instapTominatie schreef op donderdag 29 november 2018 @ 15:18:
MOON SOOOOOON
Zometeen gewoon weer vol over de 4.3k kom maar door!
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Hoe zie je dat dan ? Sinds we zijn begonnen met stijgen hebben we alleen maar higher highs gehad op de kleine correctie op de eerste stijging na. We hebben vanochtend nog een higher high gehad en we maken ook iedere keer weer higher lows. Even los van of we verder omhoog gaan of naar een nieuwe low gaan, maar wat betreft de highs en lows ziet het er goed uit en niet slecht.
Ok die meervoud was wat voorbarig. Het is meer dat de laatste high lager is en dat mijn verwachting bevestigt.. Mea culpaPilatuS schreef op donderdag 29 november 2018 @ 15:35:
[...]
Hoe zie je dat dan ? Sinds we zijn begonnen met stijgen hebben we alleen maar higher highs gehad op de kleine correctie op de eerste stijging na. We hebben vanochtend nog een higher high gehad en we maken ook iedere keer weer higher lows. Even los van of we verder omhoog gaan of naar een nieuwe low gaan, maar wat betreft de highs en lows ziet het er goed uit en niet slecht.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
De piek is lager, maar de close van die candle is hoger. Ik vind het juist interessant om te zien dat we vandaag 2 nieuwe highs hebben gemaakt tegenover die van gisteren. Zolang we nog boven de 4100 USD kunnen blijven zie ik nog wel mogelijkheden voor verder omhoog. Moet wel zeggen dat ik ook wel denk dat we verder omlaag gaan hoor, maar qua highs en lows gaat het beter dan ik had gedachtStokstaart schreef op donderdag 29 november 2018 @ 15:43:
[...]
Het is meer dat de laatste high lager is
Wat een lol. Hoop nu op een mooi ritje daar.
Ook daar weer een goed gevoel over.
[ Voor 11% gewijzigd door Thommie.nl op 29-11-2018 16:13 ]
Stokstaart schreef op donderdag 29 november 2018 @ 15:22:
[...]
Ik zie eigenlijk alleen lower highs en weinig echte bounce.. Ik zeg nieuwe low van 3.2k binnen nu en een week. Dat is het moment dat ik instap

Ik zie hier toch wel een higher high in, mooie support bounce rond de 4.1k gevolgd door een sprintje naar 4450. Nu weer in een dalende trend rond de 4200-4300 maar als we vanaf daarzo weer omhoog gaan betekent dat een higher low. Moon
Haha, je plaatje is een smileyTominatie schreef op donderdag 29 november 2018 @ 16:33:
[...]
[Afbeelding]
Ik zie hier toch wel een higher high in, mooie support bounce rond de 4.1k gevolgd door een sprintje naar 4450. Nu weer in een dalende trend rond de 4200-4300 maar als we vanaf daarzo weer omhoog gaan betekent dat een higher low. Moon
Maar het blijft mooi om te speculeren, het "voelt" in ieder geval als een welkome verandering na een bloedrode periode. Maar laten we realistisch blijven, ETH staat nog steeds onder de 120 dollar
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Reageer gewoon niet als je echt niks toe te voegen hebt aan de discussie. Bedankt alvast.p0st schreef op donderdag 29 november 2018 @ 16:43:
[...]
Haha, je plaatje is een smiley, dat is ongeveer de waarde die ik hecht aan dit soort plaatjes
![]()
Maar het blijft mooi om te speculeren, het "voelt" in ieder geval als een welkome verandering na een bloedrode periode. Maar laten we realistisch blijven, ETH staat nog steeds onder de 120 dollar
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Beter milieu begint bij jezelf, en wat is er mis met zijn post?Liberteh schreef op donderdag 29 november 2018 @ 16:56:
[...]
Reageer gewoon niet als je echt niks toe te voegen hebt aan de discussie. Bedankt alvast.
Hier 7 maar bij de eerst volgende dip heb ik er ook 8
Zero.
Ouch, hurt much? Dit is een slowchat, dus deal with itLiberteh schreef op donderdag 29 november 2018 @ 16:56:
[...]
Reageer gewoon niet als je echt niks toe te voegen hebt aan de discussie. Bedankt alvast.
Ik zie weinig kwaad in mijn bericht eerlijk gezegd, zeker i.r.t. de overige slowchat hier
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Hahaha kies gewoon de goedkoopste uit waar nog handel in zitTominatie schreef op donderdag 29 november 2018 @ 17:06:
ik ga straks ook maar wat HOT kopen, geen idee waarom maar ik wil ook wel van eentje een enorme hoeveelheid hebben.
Zero.
Hot heeft maar een 133 miljard circulation supply ga dan voor KIN met 756 miljardTominatie schreef op donderdag 29 november 2018 @ 17:06:
ik ga straks ook maar wat HOT kopen, geen idee waarom maar ik wil ook wel van eentje een enorme hoeveelheid hebben.
Een vriend van me heeft ook miljoenen Telcoins, die zijn op Kucoin te krijgen. Misschien moet ik daar ook wat van aanschaffen. Gewoon voor de gein, sowieso staat HOT vrij laag nu dus toch prima om wat van te halen.
Verwijderd
Dentacoin ftw.Tominatie schreef op donderdag 29 november 2018 @ 17:19:
@tias86 KIN zit alleen op shit exchanges, ik vertrouw alleen binance, kucoin, coinbase, kraken en bitstamp mijn coins/geld toe.![]()
Een vriend van me heeft ook miljoenen Telcoins, die zijn op Kucoin te krijgen, misschien moet ik daar ook wat van aanschaffen. Gewoon voor de gein, sowieso staat HOT vrij laag nu dus toch prima om wat van te halen.
Ga je waarschijnlijk ook echt nog x250 ofzo.
Staat op het punt helemaal los te gaan net weer 100 k buywall gezet
..of het is een weerstand waar we tegenaan zitten te hikken en hij gaat weer omlaag.Tominatie schreef op donderdag 29 november 2018 @ 17:30:
Tis wachten op een uitbraak luitjes, de 4.3k wordt me toch een partijtje vaak getest.. Bears zijn in de denial fase op het moment. Zometeen worden ze gerekt
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Verwijderd
Tweakerstoken
REKT
Www.tweakerstoken.io
Een ICO hosten met giga premine en die hier gratis uitdelen. Echt 95% premine voor ons, en 5% voor de markt. Verdelen we het gewoon wat over mooie hypewoorden zoals research and development en marketing. Gewoon ook over liegen enzo, fuck de regulaties. Hahaha zijn er niet eens. Snap je hem?
Even nadenken wie we in het promotieteam zetten. Kain_niaK wellicht
Ik denk dat een token/coin met de ticker REKT voor alle bagholders wel een soort ironische waarde heeft waardoor men deze wel aan wil schaffen.
Maken we er gewoon een high supply van, heeft @Tominatie zijn miljoenenbags en worden we allemaal rijk met een dikke scam.
https://medium.com/bitfwd...an-20-minutes-a0062219374Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2018 @ 17:36:
We moeten een coin maken met de ticker REKT.
Tweakerstoken
REKT
Www.tweakerstoken.io
Een ICO hosten met giga premine en die hier gratis uitdelen. Echt 95% premine voor ons, en 5% voor de markt. Verdelen we het gewoon wat over mooie hypewoorden zoals research and development en marketing. Gewoon ook over liegen enzo, fuck de regulaties. Hahaha zijn er niet eens. Snap je hem?
Even nadenken wie we in het promotieteam zetten. Kain_niaK wellicht
Ik denk dat een token/coin met de ticker REKT voor alle bagholders wel een soort ironische waarde heeft waardoor men deze wel aan wil schaffen.
Maken we er gewoon een high supply van, heeft @Tominatie zijn miljoenenbags en worden we allemaal rijk met een dikke scam.
MOOOOOOOON, LAMBOOOOOOOOOOOOOO

GOGOGOGOGOOGOGOGO LAMBOLAMBOLAMBO
Haha, ik had hetzelfde. Laatst XRP gekocht maar gelukkig toch weer verkocht mede door wat tweakers hier die mij vertelden dat hij wel érg hoog stond. (vooral in sat waarde). Koop ze wel weer in op een mooie prijsje.Thaam schreef op donderdag 29 november 2018 @ 17:42:
Iemand gaf me de tip om een zakje XRP vullen....

Verwijderd
We hebben echt te weinig forks de laatste dagen.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Kennis delen > DM
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
Ik heb zojuist mijn Euro's op Coinbase ook maar ingezet, hopelijk helpt het ietsTominatie schreef op donderdag 29 november 2018 @ 17:46:
Godnondeju die bears blijven de 4.3k maar vasthouden. Misschien is het echt een te sterke weerstand
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Lekker man! Ik ben wel benieuwd, 4.5k wordt echt heel pittig, als we die breken is dat echt supahhh. Maar we hebben het nu al heel moeilijk met 4.3k dus betwijfel het. Beren zijn very strongTaro schreef op donderdag 29 november 2018 @ 18:33:
[...]
Ik heb zojuist mijn Euro's van Coinbase ook maar ingezet, hopelijk helpt het iets
Verwijderd
Toch ook niet raar wanneer je bedenkt dat je eergisteren nog een bitcoin voor 3800 had?Tominatie schreef op donderdag 29 november 2018 @ 18:36:
[...]
Lekker man! Ik ben wel benieuwd, 4.5k wordt echt heel pittig, als we die breken is dat echt supahhh. Maar we hebben het nu al heel moeilijk met 4.3k dus betwijfel het. Beren zijn very strong
Laat het maar lekker traag maar gestaag stijgen.
Haha zeker waar, maar een bitcoin was een weekje geleden nog 6000 ofzo?Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2018 @ 18:44:
[...]
Toch ook niet raar wanneer je bedenkt dat je eergisteren nog een bitcoin voor 3800 had?
Laat het maar lekker traag maar gestaag stijgen.
Maar ben het met je eens. Verwacht ook geen grote groene candle's als gisteren meer, misschien als we de 4.5k breken dat 't dan weer wat losmaakt.
't maakt me ook niet uit waar we heen gaan, ik laat het op me af komen
Precies er is nu nog geen bodem gelegdPilatuS schreef op donderdag 29 november 2018 @ 18:53:
Ik denk dat het gezond is om even terug te gaan naar 4.1k of 4k. Dan kunnen we wat eerder weerstand was nu testen als support. Gaat dat dan goed moet er vast wel weer wat kracht achter kunnen komen om wel door de 4.4k te breken. Alleen maar omhoog zonder af en toe eens terug te vallen zie ik niet gebeuren nu.
Toen we omlaag gingen waren er ook niet echt bodems........

Een hele grote zak.Pelox schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:26:
Mochten ze ooit 10 cent aantikken ga ik er een paar jaar tussenuit.
En bij 5 cent een jaartje
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Uiteraard direct een mooie pump.
Bij BAT zat er 6 dagen tussen de launch op Coinbase Pro en Coinbase. Waarschijnlijk slim om op 3 of 4 december als ZEC weer is gedaald flink in te slaan en een sell order op x% hoger in te stellen. Bij de launch op Coinbase wordt deze waarschijnlijk weer flink gepumped door de bots, net als de vorige keer.
Delta.Danster schreef op donderdag 29 november 2018 @ 18:56:
Even een andere vraag. Im gebruik blockfolio maar na de laatste update ben ik niet zo blij. Traag, geen percentages meer bij individuele transacties en wat andere kleine zaken. Wat gebruiken jullie als eventueel alternatief? (Voor Android)
[ Voor 80% gewijzigd door Taro op 29-11-2018 19:11 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Treurig.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Ik vind het ook vreemde keuzes. XMR misschien de volgende? Of XLM, ADA of XRP.Tominatie schreef op donderdag 29 november 2018 @ 19:17:
Waarom Zcash ipv Monero. Monero is veel bekender, wordt door veel meer mensen gebruikt etc.
Treurig.
De keuzes van Coinbase vallen me sowieso in negatieve zin op. Alleen BAT is zeker weten terecht. Maar dat je Monero links laat liggen en Zcash list is een schande. Als privacycoin is Monero verreweg de grootste, heeft een veeel grotere userbase/fanbase en is tenminste gedecentraliseerd. Ik weet niet precies of het nog steeds zo is bij Zcash maar zij hebben/hadden een opzet waarbij 20% van alle transactiekosten worden verzameld in de wallets van de oprichters. Dat is voor mij sowieso een reden om er ver weg van te blijven.Taro schreef op donderdag 29 november 2018 @ 19:20:
[...]
Ik vind het ook vreemde keuzes. XMR misschien de volgende? Of XLM, ADA of XRP.
Op kraken was er een mooie scalp te verdienen vannacht. Mijn order stond net te laag
[ Voor 3% gewijzigd door LED-Maniak op 29-11-2018 20:07 ]
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Bij 10 cent kan ik ook kiezen om gewoon voor de grap die Lambo maar eens te kopen.burnebie schreef op donderdag 29 november 2018 @ 19:02:
[...]
Een hele grote zak.
Mochten ze ooit 10 cent aantikken ga ik er een paar jaar tussenuit.
En bij 5 cent een jaartje
Bitcoin is ondertussen een richting aan het zoeken, spanning en sensatieee
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Heb ik gisteren een toelichting op gegeven. EOS is uit de gratie geraakt bij veel mensen. Vandaag kondigde Daniel Larimer (CTO Block.one, de partij achter EOS) aan om mogelijk een andere coin te starten. Daarnaast zit/zat hij ook achter Steem, een coin die het bijltje erbij neer heeft gegooid.Tominatie schreef op donderdag 29 november 2018 @ 20:33:
Iemand enig idee waarom EOS zo hard gedaald is de laatste uren/dagen. Zet 'm voor de grap is op de 1D grafiek. Overvalued of niet, misschien ook een leuke voor een daytrade?

Verwijderd
En 2 weken geleden dik 6000Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2018 @ 18:44:
[...]
Toch ook niet raar wanneer je bedenkt dat je eergisteren nog een bitcoin voor 3800 had?
hilarisch product dat eos. werkelijkTominatie schreef op donderdag 29 november 2018 @ 20:39:
@Taro Dank. Laat maar zitten dan, dus als ik het goed begrijp staat de volgende hard fork alweer op ons te wachten?![]()
![]()
Kijk nu eens voor de grap naar de koers: "ooh wow. die staat stukken lager zeg. intressant.."
[ Voor 18% gewijzigd door Klaas25 op 29-11-2018 21:05 ]
Kunnen er best wat zijn, denial fase?Klaas25 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 21:04:
Hoeveel mensen, investereerds en mensen die vanaf de zijlijn meekeken van vorig jaar zouden nu terug denken aan eind hetzelfde tijdstip vorig jaar aan de hype en snel geld verdienende bitcoin en een mogelijke do-over?
Kijk nu eens voor de grap naar de koers: "ooh wow. die staat stukken lager zeg. intressant.."
XRP = trash
Ik zie de koers wederom steeds tussen de bollinger bands balancen en afketsen zowel boven als onder. Maar ik durf er zelf ook nog niet echt trades op te maken. Ik wacht gewoon rustig af tot er weer een nieuwe run komt en dan probeer ik daar wat winst te pakken om vervolgens op een eventuele dip weer in te stappen. Mocht die dip niet komen stap ik weer op wat anders in wat dan weer als een raket gaat. (Met mijn trade potje that is. De rest HODL ik gewoon)
[ Voor 3% gewijzigd door DAMAGE op 29-11-2018 21:16 ]
Ik denk momenteel niet zoveel.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Edit: En zoals verwacht ingeslikt...
[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 29-11-2018 21:41 ]
Je komt weer op koersen dat mensen een volledige bitcoin kunnen kopen en van de meeste coins is 90% v/d waarde gechopt.
Je zag afgelopen weekly het volume in BTC uitgedrukt dan ook weer flink toenemen. Ik denk daarom, dat koersen van 2 tot 3000 heel snel over zijn, er zijn genoeg mensen die dan weer durven instappen voor een ritje.
Dit alles stemt mij positief over de bull thesis van BNB coin. De handel is voorlopig niet dood
[ Voor 29% gewijzigd door Specy op 29-11-2018 22:02 ]
Nog een dip en dan gaat de raketTimberly2 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 21:49:
Wat mij betreft is dit wel een kantelpunt.
Je komt weer op koersen dat mensen een volledige bitcoin kunnen kopen en van de meeste coins is 90% v/d waarde gechopt.
Je zag afgelopen weekly het volume in BTC uitgedrukt dan ook weer flink toenemen. Ik denk daarom, dat koersen van 2 tot 3000 heel snel over zijn, er zijn genoeg mensen die dan weer durven instappen voor een ritje.
Dit alles stemt mij positief over de bull thesis van BNB coin. De handel is voorlopig niet dood
Hoeft niet, maar eventueel...DAMAGE schreef op donderdag 29 november 2018 @ 22:06:
Er hoeft helemaal niet persee een dip te komen. We kunnen prima ff sideways gaan.

Zero.
Tominatie schreef op donderdag 29 november 2018 @ 22:22:
@Pelox TA zegt dat je nu echt moet shorten/sellen, ik zeg: hodl en koop de moeder

Whahaha
Zero.
Tominatie schreef op donderdag 29 november 2018 @ 22:22:
@Pelox TA zegt dat je nu echt moet shorten/sellen, ik zeg: hodl en koop de moeder
Verwijderd
Neeeeeeee niet weer sideways... 6k all over again...DAMAGE schreef op donderdag 29 november 2018 @ 22:39:
die 4.2k op Binance houdt wel aardig moet ik zeggen. Het is allemaal niet mega overtuigend, maar dat is logisch met laag volume. Daarom denk ik ook dat sideways helemaal niet zo'n gekke optie is.
Denk etzelfde, laat die TA'ers maar denken "WHEN DIP???????", we gaan gewoon sideways en daarna weer een groene candle.DAMAGE schreef op donderdag 29 november 2018 @ 22:39:
die 4.2k op Binance houdt wel aardig moet ik zeggen. Het is allemaal niet mega overtuigend, maar dat is logisch met laag volume. Daarom denk ik ook dat sideways helemaal niet zo'n gekke optie is.
When salaris???
NEED MORE COINS
Sellen is wel het laatste wat ik doe nu.
[ Voor 8% gewijzigd door DAMAGE op 29-11-2018 22:43 ]
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Op de 12h chart zie ik een kleine rode candle vs een grote rode candle van een aantal dagen geleden. Kan maar zo zijn dat we dus weer omhoog gaan vanaf hier...
[ Voor 45% gewijzigd door Taro op 29-11-2018 22:46 ]
Daarnaast: We handelen ook al een tijdje exact op de bollinger bands. nog niet echt uitschieters gezien.
[ Voor 12% gewijzigd door DAMAGE op 29-11-2018 22:49 ]

Maarja blijf gewoon bijkopen! 1 BTC blijft 1 BTC!
Interessant... Instroom van groot geld?Cryptocurrency exchange Coinbase lanceert OTC-handel voor institutionele investeerders
Bron: https://www.crypto-inside...itutionele-investeerders/
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!