[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 398 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.168 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
DAMAGE schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:10:
[...]

Het zou mij niks verbazen als die andere kant van de wereld zo achter de knoppen zit en denkt WTF is er aan de hand? Ik mis de bodem!
Opzich een goed punt, maar waarom schieten we dan niet als een idioot omhoog ? Tuurlijk zijn we mooi aan het stijgen, maar als iedereen nu in kopen, kopen, kopen modus zat zouden we al 1000 dollar hoger zitten en niet bij iedere 100 dollar een strijd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
PilatuS schreef op woensdag 28 november 2018 @ 22:04:
[...]

Opzich een goed punt, maar waarom schieten we dan niet als een idioot omhoog ? Tuurlijk zijn we mooi aan het stijgen, maar iedereen nu in kopen, kopen, kopen modus zat zouden we al 1000 dollar hoger zitten en niet bij iedere 100 dollar een strijd hebben.
Meer dan 10% op een dag, dan is er toch wel aardig gekocht ;)

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
LosGieros schreef op woensdag 28 november 2018 @ 22:05:
[...]

Meer dan 10% op een dag, dan is er toch wel aardige gekocht ;)
Is ook zo, maar het is geen 1000 dollar candle zoals we eens eerder hebben gezien. Die 1000 dollar candle was rond de 6k.
Midacmm schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:44:
Koopt op bitmex net even iemand 1.485 BTC

Ik ben maar een guppie
Alleen heeft ie geen enkele BTC gekocht, wel een leuk bedrag ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:21
Alle muntjes waar ik vanavond even bij wilde shoppen waren net gepumpt leek het wel, nu even op Nano aan het wachten maar ik pistte net overal naast de pot :)

[ Voor 3% gewijzigd door Schuey op 28-11-2018 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Aan de daytraders: verwachten jullie straks nog een kleine dip ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Tominatie schreef op woensdag 28 november 2018 @ 22:12:
Ik weet niet of ik officieel een daytrader ben, maar lees mijn vorige posts maar even :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Zoveel net omhoog gegaan, elke coin die ik net aanklikte, zie het wel gebeuren ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-10 19:01
vandaag/morgen? nee. Daarna geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Eerlijk gezegt had ik die al verwacht. Verder zie je ook dat omhoog gaan steeds moeilijker gaat. Niet dat het niet verder omhoog kan hoor, maar dan zou je verwachten dat het makkelijker gaat dan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Zie amper volume op sommige stijgers. Dit zakt als een kaartenhuis in elkaar, tenzij Azie nog wat wil...

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
DAMAGE schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:53:
[...]

Mijn stemming zal niet veranderen of het nu een bullmarket is of een bearmarket. Ook in een bearmarket kun je prima centjes verdienen. En als je HODLt door een bearmarket zijn er ook zat strategieën om je daar weer goed doorheen te slaan. Je kijkt dan immers voornamelijk naar de lange termijn (een x aantal jaar) dus waarom zou je je dan druk maken over de koers van vandaag als er niets fundamenteels met je coin aan de hand is?

Als je stemming verandert door de prijs van je coin dan zit je in de verkeerde markt.
Ach tja, is ook een soort van energie dingetje denk ik. Is het hetzelfde ls je in een goed restaurant (of cafe/disco/eender tapperij) geniet en dan ook nog eens je favoriete muziek opstaat. Dan blijf je nét wat langer hangen, klets je nét wat vrolijker en zijn je tafelgasten ook nét wat aangenamer..

Maar goed, het is maar een gedachte :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Bedankt allen, heb mijn Stratis maar even naar BTC gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:54

Bever!

3

wat een volatiliteit zeg
je blijft er naar kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Laatst online: 14:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik heb voor de lol een vol ethereummetje erbij gekocht, kijken of ik die in de komende periode wat omhoog kan traden/grinden. Waarde van dat kreng kan mij niet zo veel boeien. Gaat mij puur om meer ETH te vergaren eerst.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Over 12-36 uur staan we vast weer rond de 3650 USDT en zijn we allemaal weer depressief, schelden we weer op elkaar en verandert @Tominatie zijn avatar weer terug naar een bear.

Of ik heb dan de boot compleet gemist, dat kan ook.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Wtf doet funfair dan. De enigste van me shitcoins die ik besloot niet meer bij te kopen. Wtf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@PilatuS gebruik je eigenlijk wel eens bollinger bands? ik ben daar eens mee aan het kijken de laatste dagen maar het valt mij op dat BTC eigenlijk vrijwel altijd afketst op de bovenste band (naar beneden). Eigenlijk 80% van de keren wel of zo. Lijkt mij wel een leuke tool om te gaan gebruiken. Omgekeerd werkt het trouwens ook. De onderste band ketst vaak naar boven af. Heel soms zie je hem maar bijstellen.

[ Voor 18% gewijzigd door DAMAGE op 28-11-2018 22:32 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Klaas25 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 22:30:
Wtf doet funfair dan. De enigste van me shitcoins die ik besloot niet meer bij te kopen. Wtf.
Kijk binnen het uur nog maar eens :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Je zou maar een paar BTC gekocht hebben, een dag of 3 geleden _/-\o_ :+ *O* 8)
Toch maar even de pegels tellen. _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Klaas25 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 22:30:
Gewoon een pump, meer niet. Net zoals bij NXS. Die ging van +100% naar +20%.
DAMAGE schreef op woensdag 28 november 2018 @ 22:32:
@PilatuS gebruik je eigenlijk wel eens bollinger bands? ik ben daar eens mee aan het kijken de laatste dagen maar het valt mij op dat BTC eigenlijk vrijwel altijd afketst op de bovenste band (naar beneden). Eigenlijk 80% van de keren wel of zo. Lijkt mij wel een leuke tool om te gaan gebruiken. Omgekeerd werkt het trouwens ook. De onderste band ketst vaak naar boven af. Heel soms zie je hem maar bijstellen.
Is inderdaad een interessante indicator, maar er zijn er nog meer :) Vooral het samenkomen van verschillende zegt vaak best een hoop. Hoewel de RSI in deze val natuurlijk al lang op oversold stond en we toch bleven dalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 12:15
JAAAAAAAAAAAAAAAA MOON LAMBO CRYPTO YEAHHHHH

WAT ZAL AZIE DOEN?! WAT GAAT AMERIKA DOEN !? ZIJN DIE AL WAKKER WOOOOOOO YEAHHHHHH LAMBOSSSSSS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

RaptorXS schreef op woensdag 28 november 2018 @ 22:37:
Je zou maar een paar BTC gekocht hebben, een dag of 3 geleden _/-\o_ :+ *O* 8)
Toch maar even de pegels tellen. _O-
Stel je je winst veilig of ga je ze holden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-10 10:14
Ik wil wat ICX kopen, maar ik verwacht eigelijk een kleine correctie nu....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Taro schreef op woensdag 28 november 2018 @ 22:44:
[...]

Stel je je winst veilig of ga je ze holden?
Ik hou ze voor een tijdje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Met of zonder stop loss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Zonder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
"Er valt me iets op"..

Ik lees hier de laatste week weer wat linkjes naar de Televaag, Nu etc. over de cryptomarkt.. Vanavond op BNR ook een (kort) item over BTC en dat die nu lekker aan het pieken is.. Toen dat een paar weken geleden gebeurde is me dat in die week niet opgevallen (heb die radiozender redelijk vaak opstaan).

Vorig jaar kwam de echt Bullrun ook op gang toen de massamedia erop dook ("je bent echt wel gek als je nu nog geen btc hebt", kwam wel eens voorbij op RTL4).. Is dit een voorbode of moet ik mijn aluhoedje maar weer opzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:42
Dit was de top weer even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

@RaptorXS Niet bang om dan morgenochtend erg veel pegeltjes te missen die je vandaag wel hebt kunnen tellen? Kan hard gaan vannacht. Ook naar boven natuurlijk, dat weet ik...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Nee, het is toch al gratis geld :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Toch wel een dipje nu. Als we niet te hard zakken heb ik een heel goed gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:57
Vanmiddag voor het eerst even wat btc verstuurd met bitcoin meester.. en nu blijft hij onbevestigd. Iemand ervaring hiermee in combinatie met onze bitcoin meester.. ook gelijk de laatste keer geweest.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Pelox schreef op woensdag 28 november 2018 @ 23:03:
Vanmiddag voor het eerst even wat btc verstuurd met bitcoin meester.. en nu blijft hij onbevestigd. Iemand ervaring hiermee in combinatie met onze bitcoin meester.. ook gelijk de laatste keer geweest.
Nope, satos.nl is prima en coinbase idem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Pelox schreef op woensdag 28 november 2018 @ 23:03:
Post anders de transactie even. Kunnen we zien wat de fee is en wat je kan verwachten.

Als je de transactie niet wil posten, geef dan de fee even aan :)

Edit: Is helaas een nadeel wanneer de prijs extreem beweegt, dat het drukker wordt op het netwerk. Zie hier: https://bitcoinfees.earn.com/

[ Voor 13% gewijzigd door PilatuS op 28-11-2018 23:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Tominatie schreef op woensdag 28 november 2018 @ 22:18:
Bedankt allen, heb mijn Stratis maar even naar BTC gezet.
Ik zit zelf in USDT, zal vast een retrace komen richting 4100, er zit veel resistance op 4400 en volume daalt al (benieuwd wat Azie gaat doen, dat wel..) Maybe dropped STRAT ook wat en dan koop ik weer in, toch short term bullish hier.

Ik heb de afgelopen bearmarkt niet stil gezeten, en handel nu met een plan :+

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Bever! schreef op woensdag 28 november 2018 @ 23:06:
[...]

Nope, satos.nl is prima en coinbase idem
Ja ik handel nooit met bitcoin meester maar dacht laat ik het eens proberen.. nu hangt mijn btc ergens en daalt de koers. Leuke grap weer dit.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
PilatuS schreef op woensdag 28 november 2018 @ 23:07:
[...]

Post anders de transactie even. Kunnen we zien wat de fee is en wat je kan verwachten.

Als je de transactie niet wil posten, geef dan de fee even aan :)

Edit: Is helaas een nadeel wanneer de prijs extreem beweegt, dat het drukker wordt op het netwerk. Zie hier: https://bitcoinfees.earn.com/
Transactie

c6c507cf5be10b0526d11c8058fc3ad5a5bf446ae4109e1ab7e5ff6aee592d8f

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Het houdt allemaal nog wel aardig, hopen dat we iedergeval boven de 4000 blijven anders zie ik jullie weer bij het praatgroepje morgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Pelox schreef op woensdag 28 november 2018 @ 23:08:
[...]

Ja ik handel nooit met bitcoin meester maar dacht laat ik het eens proberen.. nu hangt mijn btc ergens en daalt de koers. Leuke grap weer dit.
Blockport is doorgaans goedkoper dan Bitcoinmeester. Had daar laatst wel problemen met een NEO aankoop die niet doorkwam, ook wat op verloren, maar de aankoopprijs heeft dat meer dan goedgemaakt.

Op https://core.jochen-hoenicke.de/queue/#24h kan je zien dat het erg druk is, daardoor lopen de transactie tijden en fee's op. Verder lijkt de transactie mij in orde, maar, ze hadden dus wel een hogere fee mogen betalen in deze omstandigheden. Daar herken je een goede of een slechte broker aan.

[ Voor 23% gewijzigd door Taro op 28-11-2018 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Taro schreef op woensdag 28 november 2018 @ 23:13:
[...]

Verder lijkt de transactie mij in orde, maar, ze hadden dus wel een hogere fee mogen betalen in deze omstandigheden. Daar herken je een goede of een slechte broker aan.
Precies dat.. nu heeft deze transactie geen bloedspoed maar volgende keer doe ik het dus anders..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Pelox schreef op woensdag 28 november 2018 @ 23:13:
[...]

Transactie

c6c507cf5be10b0526d11c8058fc3ad5a5bf446ae4109e1ab7e5ff6aee592d8f
Met 13.44 sat/B kom je naar schatting op max 300 minuten uit. Kan ook sneller, maar is ook afhankelijk van hoeveel nieuwe transacties er komen met een hogere fee. Niet echt netjes of slim van ze om een vrij lage fee te gebruiken als het druk is op het netwerk. Met Bitonic dat probleem nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Wat is eigenlijk de snelste manier om geld van coinbase naar binance te krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik gebruik altijd ETH om over te zetten of LTC. Maar voornamelijk ETH.

[ Voor 19% gewijzigd door DAMAGE op 28-11-2018 23:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
DAMAGE schreef op woensdag 28 november 2018 @ 23:28:
Ik gebruik altijd ETH om over te zetten of LTC. Maar voornamelijk ETH.
Toen ik nog meer met Coinbase werkte pompte ik alleen via LTC over, maar beiden gaan rap genoeg volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeriF84
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-02-2021
Check je mailbox even voor bitcoinmeester. Dacht dat je een opname ook nog moest bevestigen, hier ben ik ook al eens de mist mee in gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
JoeriF84 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 23:48:
Check je mailbox even voor bitcoinmeester. Dacht dat je een opname ook nog moest bevestigen, hier ben ik ook al eens de mist mee in gegaan.
Gelijk vanmiddag gedaan

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
D-Ed schreef op woensdag 28 november 2018 @ 22:52:
"Er valt me iets op"..

Ik lees hier de laatste week weer wat linkjes naar de Televaag, Nu etc. over de cryptomarkt.. Vanavond op BNR ook een (kort) item over BTC en dat die nu lekker aan het pieken is.. Toen dat een paar weken geleden gebeurde is me dat in die week niet opgevallen (heb die radiozender redelijk vaak opstaan).

Vorig jaar kwam de echt Bullrun ook op gang toen de massamedia erop dook ("je bent echt wel gek als je nu nog geen btc hebt", kwam wel eens voorbij op RTL4).. Is dit een voorbode of moet ik mijn aluhoedje maar weer opzetten?
Naast de meer aandacht in de media zie ik de laatste dagen ook heel veel namen in het forum hier die of compleet nieuw zijn of lang weggeweest zijn. Dus, je, ik denk wel dat er iets aan zit te komen.

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:42
Specy schreef op donderdag 29 november 2018 @ 00:00:
[...]

Naast de meer aandacht in de media zie ik de laatste dagen ook heel veel namen in het forum hier die of compleet nieuw zijn of lang weggeweest zijn. Dus, je, ik denk wel dat er iets aan zit te komen.
Ik zou wel eens een grafiekje willen zien van aantal posts/dag hier.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RaptorXS
Specy schreef op donderdag 29 november 2018 @ 00:00:
[...]

Mis soms @Rannasha wel eens, heb er veel van geleerd door zijn duidelijke uitleg. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
DaCoTa schreef op donderdag 29 november 2018 @ 00:01:
[...]

Ik zou wel eens een grafiekje willen zien van aantal posts/dag hier.
Die heb ik niet maar deze blijft wel stijgen:
https://trends.google.nl/trends/explore?q=bitcoin

Nederland staat weer als 2e in de lijst... wat er volgens mij nog altijd op wijst dat de hype in andere landen niet zo extreem is geweest als hier (ofwel: meer mogelijkheid om nog eens een flinke sprong te maken, dat klopt ook met wat ik hoor van mensen in het buitenland, alleen de "echte" nerds zaten er daar in, bijv. in de VS),

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Specy schreef op donderdag 29 november 2018 @ 00:05:
[...]
wat ik hoor van mensen in het buitenland, alleen de "echte" nerds zaten er daar in, bijv. in de VS),
Als dat inderdaad zo is zie ik een nieuwe ATH zeker weer komen. Hier in NL zijn er inderdaad ook mensen die niets met tech hebben ingestapt. Als dat alleen hier is dan wordt het nog wat als niet tech mensen in andere landen mee gaan doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Specy
PilatuS schreef op donderdag 29 november 2018 @ 00:09:
[...]

Als dat inderdaad zo is zie ik een nieuwe ATH zeker weer komen. Hier in NL zijn er inderdaad ook mensen die niets met tech hebben ingestapt. Als dat alleen hier is dan wordt het nog wat als niet tech mensen in andere landen mee gaan doen.
Het zegt niet heel veel, maar op het hoogtepunt van de hype vorig jaar heb ik 2 klanten uit de VS gesproken die beide in de techniek zitten, en die leken allebei nauwelijks te weten waar het over ging.

Je ziet in dat Google-linkje ook hoeveel van de zoekacties per land over Bitcoin gingen. Indexgegetallen vanaf de hoogste, maar NL staat op 77 en de VS op 61. Dat is niet heel veel lager maar toch nog best wel wat. Maar ik zie bijv ook dat Rusand maar 12 (!) scoort. Dus... er is volgens mij best nog wel ruimte voor nog een hype.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Grappig om te zien dat BTC nu compleet stil staat. Op Bitmex meerdere minuten op 4190 voor de 2e keer. Gaan we de 4200 breken met een nieuwe run omhoog ? Gaan we verder zakken ? Er wordt nogal afgewacht nu zo te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
PilatuS schreef op donderdag 29 november 2018 @ 00:28:
Grappig om te zien dat BTC nu compleet stil staat. Op Bitmex meerdere minuten op 4190 voor de 2e keer. Gaan we de 4200 breken met een nieuwe run omhoog ? Gaan we verder zakken ? Er wordt nogal afgewacht nu zo te zien.
Grappig om te zien is het grote aantal reakties hier..... weer opeens, komt me bekend voor :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Gaan we bullish doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ze doen zeker een poging. Gaan ze het halen ? Geen idee, ben benieuwd :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
't gaat allemaal om perceptie/sentiment en beleving imo @Chris.nl , je hebt gezien dat @Tominatie de koers heeft opgedreven door alleen zijn avatar aan te passen.. Geen slecht idee van je om zijn voorbeeld te volgen ;) ;)

PS, ik hou de gierende banden ook mooi aan 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Marthusiast op 29-11-2018 00:52 ]

• letatcest
  • Laatst online: 12:31

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

* letatcest lolled.

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Zekers, gezien het feit dat miners ook wat willen verdienen en ben geen daghandelaar en nog nooit geweest. :)
edit: sell high, buy low.

[ Voor 5% gewijzigd door RaptorXS op 29-11-2018 01:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik zie dat we niet echt gedaald zijn verder dus dit gaat straks weer door beuken, morgen gaan we de 4.5k testen, lambo soon.

• RaptorXS
Ik wil je feestje niet bederven maar lees net dit:
Voorlopig geen ETF
Dat geeft Jay Clayton aan, de Chairman van de Securities & Exchange Commission (SEC). De SEC zal uiteindelijk goedkeuring moeten geven door deze ETF. Enkele punten die Clayton aanhaalde zijn risico's op manipulatie en, gebrek aan veiligstelling. Deze punten moeten aanpakt worden alvorens er goedkeuring kan worden gegeven.
Raar verhaal....
Bron: https://www.cryptopoint.n...geen-bitcoin-etf-in-de-vs

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
RaptorXS schreef op donderdag 29 november 2018 @ 01:39:
Ik wil je feestje niet bederven maar lees net dit:

[...]

Raar verhaal....
Bron: https://www.cryptopoint.n...geen-bitcoin-etf-in-de-vs
Vanaf 1.27 geeft ie het eindelijk al indirect aan dat die ETF niks gaat worden
YouTube: SEC cracks down on initial coin offerings

Kom maar op met die dip

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-10 20:16
Slux schreef op donderdag 29 november 2018 @ 08:09:
[...]

Vanaf 1.27 geeft ie het eindelijk al indirect aan dat die ETF niks gaat worden
YouTube: SEC cracks down on initial coin offerings

Kom maar op met die dip
Dit was dinsdag al bekend.
De dip viel gisteren wel mee :+

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Adarkar schreef op donderdag 29 november 2018 @ 08:15:
[...]

Zeg dat nou niet, slux probeert in te stappen :+

• Klaas25
Was het vorig jaar echt groen op groen op groen of was het dan ook welleens een paar miljard minder om er de volgende dag weer dik overheen te gaan?

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Klaas25 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 08:19:
Was het vorig jaar echt groen op groen op groen of was het dan ook welleens een paar miljard minder om er de volgende dag weer dik overheen te gaan?
Achtbaan

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:06
Mmm voor zover ik me kan herinneren was er vorig jaar echt wel een moment waarop het dag na dag de lucht inging...

• Rebbelx
Adarkar schreef op donderdag 29 november 2018 @ 08:15:
[...]

Er is toch niemand die echt gelooft dat dit zal goedgekeurd worden ?

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-10 20:16
Rebbelx schreef op donderdag 29 november 2018 @ 08:27:
[...]

Nope

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Stemming hier nog altijd bearish.

• Klaas25
Rebbelx schreef op donderdag 29 november 2018 @ 08:27:
[...]

Kan een Bakkt en een Nasdaq gewoon operationeel gaan in 2019 zonder ETFs dan?

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:30
Iets langer artikel van dinsdag: www.coindesk.com/clayton-sec-ico-funding-security-offering

Die etf's, bakkt, nasdaq worden soms wel aangewezen als accelerator voor de BTC prijs dus ik ben benieuwd wat er gebeurt als t allemaal nog wat langer gaat duren

Ik lul ook zomaar wat

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Klaas25 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 08:33:
[...]

Kan een Bakkt en een Nasdaq gewoon operationeel gaan in 2019 zonder ETFs dan?
Je bedoelt zonder SEC, (Securities And Exchange Commission) ja dat kan BAKKT zal volledig worden gedekt door BTC en zal vooraf worden gefinancierd dus geen futures contracten. BAKKT bied ook geen trading van margin/leverage

• Machlah
Machlah schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:11:
Gaan weer van moord en brand naar euforie hier op tweakers. Good old days are back! Al hou ik nog steeds vast aan mijn eerder voorspelde 14December voor de echte bullrun.
We gaaan vanaf nu niet meer diep dippen maar in kleine stapjes omhoog. Op 14 December begint de gekte weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
Machlah schreef op donderdag 29 november 2018 @ 09:23:
[...]

We gaaan vanaf nu niet meer diep dippen maar in kleine stapjes omhoog. Op 14 December begint de gekte weer.
Ik verwacht in ieder geval dat XRP nog wat gaat doen. En dat kan best de rest triggeren.

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:55

Liberteh

All your base belong to me

Machlah schreef op donderdag 29 november 2018 @ 09:23:
[...]

Waarom zou op 14 december de gekte beginnen? Kijk, op 20 november had je nog een punt aangezien 12 december BAKKT zou lanceren maar dit is naar 2019 verplaatst. Ik kan me geen rechtvaardiging voor je uitspraak bedenken.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Matadores
  • Laatst online: 14:52
Lief dagboek, eergisteren niets gekocht en gisteren alles met minstens 10% in waarde omhoog geknalt en het gaat maar door. Ben ik nu te laat met instappen?

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-10 19:01
going up or going down?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rebbelx
Matadores schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:05:
Lief dagboek, eergisteren niets gekocht en gisteren alles met minstens 10% in waarde omhoog geknalt en het gaat maar door. Ben ik nu te laat met instappen?
Laat je zeker niet vangen...Al een volledig jaar zien we deze bewegingen. Hard naar beneden, vervolgens weer bounce naar boven wat op een bepaald moment gewoon stopt, even flat blijft en vervolgens weer HARD naar beneden valt. Ik heb me vaak dit jaar afgevraagd "Ben ik te laat met instappen ?" Om vervolgens telkens tot de conclusie te komen dat ik een tijd nadien gewoon NOG goedkoper kan bijkopen. Ooit zal het wel eens omslaan uiteraard...Maar ik zie geen reden op dit ogenblik om een ommezwaai te zien. Van bearish naar bullish zijn er weken met groene dagen nodig.. Niet 2 dagen groen op een volledige maand rood.

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:52
De eerste 4400 (USDT) test op binance is nog niet echt succesvol, ben benieuwd!

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Leuk dat winst pakken. Verge gaat gewoon even door, WTF!

• Klaas25
Hier staat weer dat een ETF binnenkort te verwachten is.

https://www.ccn.com/nasda...utures-2-0-in-early-2019/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

paradoXical schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:54:
Leuk dat winst pakken. Verge gaat gewoon even door, WTF!
Haha ja die gekke ouwe XVG gaat gewoon weer de top 20 in :')

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Geloof je nou echt dat die ETF er komt na alle bullshit van afgelopen weken? :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:37

ScreamGT

joejoe

Trent900 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 11:28:
[...]

Geloof je nou echt dat die ETF er komt na alle bullshit van afgelopen weken? :X
‘Maart 2017; geloof je nou echt dat BTC de 10k passeert :,)’

November 2017; BTC $10k+

Ik geloof tegenwoordig helemaal niks meer. Die ETF’s kunnen er zomaar doorgedrukt worden. Weet jij veel.

Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-10 14:39
https://www.ccn.com/asian...tcoin-price-fall-to-2500/

"The Asia-Pacific Head of Trading at foreign exchange brokerage Oanda has predicted that bitcoin price will fall as low as $2,500, claiming the behavior of the asset over the past few months has not demonstrated to investors that a bottom is in."

• Rrehorst
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 31-10-2022
Sahara schreef op donderdag 29 november 2018 @ 11:35:
https://www.ccn.com/asian...tcoin-price-fall-to-2500/

"The Asia-Pacific Head of Trading at foreign exchange brokerage Oanda has predicted that bitcoin price will fall as low as $2,500, claiming the behavior of the asset over the past few months has not demonstrated to investors that a bottom is in."
Ik vind dit zulke nutteloze artikeltjes, waarom wordt dit allemaal gepost hier? Begint op reddit te lijken zo...

(Begrijp me niet verkeerd, ik vind heel veel artikelen ook echt wel interessant, maar voorspellingen van "head of dit/of dat" voorspelt "dit/of dat..." etc gewoon nergens op gebaseerd...) :)

[ Voor 14% gewijzigd door Rrehorst op 29-11-2018 12:13 ]

• Sahara
Rrehorst schreef op donderdag 29 november 2018 @ 11:42:
[...]

Ik vind dit zulke nutteloze artikeltjes, waarom wordt dit allemaal gepost hier? Begint op reddit te lijken zo...
Dan lees je er toch overheen of lees je het niet. Simple.

• Machlah
Sahara schreef op donderdag 29 november 2018 @ 11:49:
[...]

Dan lees je er toch overheen of lees je het niet. Simple.
Inderdaad, als je hier over valt in dit draadje kun je beter niet meer kijken. Overigens zagen we vorige keer ook dit soort berichten van grote firma's net voordat de bullrun begon. Ze willen gewoon nog even de tijd hebben om zelf in te kopen 8)

[ Voor 24% gewijzigd door Machlah op 29-11-2018 12:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Machlah schreef op donderdag 29 november 2018 @ 12:06:
[...]

Inderdaad, als je hier over valt in dit draadje kun je beter niet meer kijken. Overigens zagen we vorige keer ook dit soort berichten van grote firma's net voordat de bullrun begon. Ze willen gewoon nog even de tijd hebben om zelf in te kopen 8)
#MeToo. Ik wil ook op 2500 inkopen.. En lager mag ook, graag zelfs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Zag vanmorgen vroeg overigens ook op RTLZ voorbij komen dat “Bitcoin boven $4.000,-“

Ik ga dit toch eens wat beter id gaten houden.. O-)

• Machlah
D-Ed schreef op donderdag 29 november 2018 @ 12:20:
Zag vanmorgen vroeg overigens ook op RTLZ voorbij komen dat “Bitcoin boven $4.000,-“

Ik ga dit toch eens wat beter id gaten houden.. O-)
Het nieuws over Bitcoin of de Bitcoin zelf >:)

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Bam, het gaat weer aardig op 15min schaal.

Kiek um loeien, BTC $4447 atm

[ Voor 4% gewijzigd door Chris.nl op 29-11-2018 12:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Machlah schreef op donderdag 29 november 2018 @ 12:22:
[...]

Het nieuws over Bitcoin of de Bitcoin zelf >:)
Details, details.. Gaat erom dat de massa media stilletjes aan aanhaakt en dat was vorige jaar ook de boost.. Soms volgen ze niet het nieuws maar maken ze het nieuws (follow the money enzo)

• anboni
  • Laatst online: 14:50
D-Ed schreef op donderdag 29 november 2018 @ 12:37:
[...]

Details, details.. Gaat erom dat de massa media stilletjes aan aanhaakt en dat was vorige jaar ook de boost.. Soms volgen ze niet het nieuws maar maken ze het nieuws (follow the money enzo)
Precies, dat dacht ik dus ook toen ik gisteren dat nu.nl bericht zag (of eigenlijk, toen m'n vriendin ineens zei dat de bitcoin het weer lekker aan het doen was, zij had dus dat nu.nl bericht gezien :P ) Wat mij betreft mag de raket vertrekken, mijn riemen zitten vast :+

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:55

Liberteh

All your base belong to me

Nu even 19 minuten vasthouden dit niveau en we kunnen door naar de volgende Fib.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:37

ScreamGT

joejoe

Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Pagina: 1 ... 398 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!