[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 397 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.168 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Die buyorder van 27 BTC op poloniex is iedergeval wel legit. Die wordt al hier en daar opgegeten. Ben benieuwd wat komen gaat, op binance is er nog niet echt whale volume ofzo. Het 24h volume staat ook nog maar op 117 BTC, das niks eigenlijk.

Ben het verder wel met je eens @PilatuS zal straks zomaar weer compleet kunnen inkakken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Stratis doet een +30% vandaag, kijk je even naar de 30d performance staat ie nog op een keurige -45%. :+ :')

Ook weer niet te euforisch worden, zo'n stijging is leuk maar natuurlijk nog helemaal niet noemenswaardig. Bitcoin wel boven de 4.2k zie ik, gaat ie doorzetten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:57
Berry1980 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 18:54:
Heb nog klein zakje VET 😩 verkopen of gaat ie echt naar €0?
Hij was vandaag meer gestegen dan mijn eth dus heb ik hem ingeruild.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Tominatie schreef op woensdag 28 november 2018 @ 19:21:
Stratis doet een +30% vandaag, kijk je even naar de 30d performance staat ie nog op een keurige -45%. :+ :')

Ook weer niet te euforisch worden, zo'n stijging is leuk maar natuurlijk nog helemaal niet noemenswaardig. Bitcoin wel boven de 4.2k zie ik, gaat ie doorzetten? :P
Toch misschien een goed idee om vandaag ook afscheid van mijn zakje Strat te nemen. Even het aantal coins omlaag brengen naar een stuk of 5.

Ps. Sorry voor de dubbelpost

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
DeTowel schreef op woensdag 28 november 2018 @ 18:22:
Alle Vet liefhebbers kunnen beter hun muntjes inruilen voor Trac. Betere usecase, lager supply, mainnet op 7 december. Yo lets go!
Grappenmaker als VET holder kan ik ze niet eens meer inruilen, zodra ik ze naar een andere exchange zou verhuizen blijft er alleen nog maar dust over, moet er waarschijnlijk nog op bijleggen ook. :+

Denk toch wel dat we nu kunnen zeggen dan VET de flop van het jaar is geweest. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

NXS ?

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Xvg?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-10 10:14
Bottie schreef op woensdag 28 november 2018 @ 19:09:
[...]

Toch al een tijd, en vrij grote zakken .... 35.000 STRAT om precies te zijn
Dat is zeker een lekkere zak vol! :9
Ik ben mijn zakken XLM aan het aanvullen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
Over TRX gesproken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi zulke dagjes. Al is alles nog maar een fractie waard van wat het 2 weken geleden was, er zit nog zat leven in op een positieve manier.

Mocht deze trend doorzetten en we in een paar jaar weer richting de 10-15k gaan dan krijgen we echt een alt season als een malle.

Persoonlijk denk ik nog steeds dat we wel een 3 tot 2.8k BTC gaan zien, voordat we echt gekkenboel stijgingen gaan zien.

Maar nu even niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Die chart ook op de 1 min en 5 min 8)7

Ben benieuwd waar de dump begint en hoe groot. Wat een pump zeg, damn.

Edit: LOL, daar dus. -40% in 2 seconden

[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 28-11-2018 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:34
Slux schreef op woensdag 28 november 2018 @ 19:35:
[...]

Grappenmaker als VET holder kan ik ze niet eens meer inruilen, zodra ik ze naar een andere exchange zou verhuizen blijft er alleen nog maar dust over, moet er waarschijnlijk nog op bijleggen ook. :+

Denk toch wel dat we nu kunnen zeggen dan VET de flop van het jaar is geweest. ;w
LTC al van de hand gedaan Slux?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
bie100 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 20:05:
[...]

LTC al van de hand gedaan Slux?
Yep daar was ik op 29Euro uitgestapt helaas te vroeg maar winst is winst, je kan er toch nooit precies op zitten.
Was een leuk ritje van de 25.

Wordt tijd dat de boel weer door het putje gaat zodat ik weer kan instappen d:)b

Jij er nog aan verdiend ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thaam
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2018 @ 19:55:
Mooi zulke dagjes. Al is alles nog maar een fractie waard van wat het 2 weken geleden was, er zit nog zat leven in op een positieve manier.

Mocht deze trend doorzetten en we in een paar jaar weer richting de 10-15k gaan dan krijgen we echt een alt season als een malle.

Persoonlijk denk ik nog steeds dat we wel een 3 tot 2.8k BTC gaan zien, voordat we echt gekkenboel stijgingen gaan zien.

Maar nu even niet!
Ik ben het met je eens. Ondanks de dip heerst er veel positiviteit. Ik zie het hier op tweakers en youtubers worden ook zenuwachtig. Iedereen weet dat we nu wel heel laag in de dip zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Slux schreef op woensdag 28 november 2018 @ 20:08:
[...]

Yep daar was ik op 29Euro uitgestapt helaas te vroeg maar winst is winst, je kan er toch nooit precies op zitten.
Was een leuk ritje van de 25.

Wordt tijd dat de boel weer door het putje gaat zodat ik weer kan instappen d:)b

Jij er nog aan verdiend ?
nog niet maar heb de vinger aan de knop ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Gisteren bij RLC en vandaag bij NXS zie je dat ze de bids "stapelen". Dus een bod op bijv 11, 12, 13, 14 en 15 neerzetten, dan die van 11 weghalen en op 16 zetten, daarna die van 12 weghalen en op 17 zetten. Zo bouwen ze een heel mooi trappetje met gestage groei, zonder de kans dat iemand tussendoor de koers naar beneden trekt door een market order.

Ineens halen ze dan hun bids weg, knallen er een market sell order doorheen zover als ze kunnen en de rest blijft met de muntjes zitten.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-10 14:39
Benieuwd waar deze stijging van BTC eindigt. Dit is nou exact een gevalletje chasing green candles als je hier nu nog instapt.

[ Voor 3% gewijzigd door Sahara op 28-11-2018 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:44
4400 gebroken op Bitfinex, mooie dag vandaag. Wanchain gaat ook lekker, Nano helaas niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-10 19:01
Eindelijk is die weer aan het stijgen, mag ook wel. Maar voor hoe lang? nobody knows :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Sahara schreef op woensdag 28 november 2018 @ 20:14:
Benieuwd waar deze stijging eindigt. Dit is nou exact een gevalletje chasing green candles als je hier nu nog instapt.
Op Coinbase Pro is mijn BTC sell order aangetikt en daarmee stap ik vandaag niet meer opnieuw in. Op Binance heb ik hele strakke stop losses op alle coins gezet en die stel ik steeds omhoog bij.

Echt oppassen nu inderdaad.

Edit: Allemaal getriggered, zit weer in fiat.

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 28-11-2018 20:21 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
mugenmarco schreef op woensdag 28 november 2018 @ 20:16:
Eindelijk is die weer aan het stijgen, mag ook wel. Maar voor hoe lang? nobody knows :-)
Tot het einde van het jaar. Do-over van vorig jaar. Heb ik om gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
bie100 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 20:14:
[...]

nog niet maar heb de vinger aan de knop ;)
Ik zou niet te gierig worden markt is nog erg fragiel, als ik er nu nog inzat had ik ze nu in deze spyke verkocht, maar dat ben ik en zit er vaak naast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
4.3k gebroken op BitMex!!

Edit: heeft het net niet gehouden. Hopelijk nog een aanval.

[ Voor 55% gewijzigd door Marthusiast op 28-11-2018 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 28 november 2018 @ 20:14:
Gisteren bij RLC en vandaag bij NXS zie je dat ze de bids "stapelen". Dus een bod op bijv 11, 12, 13, 14 en 15 neerzetten, dan die van 11 weghalen en op 16 zetten, daarna die van 12 weghalen en op 17 zetten. Zo bouwen ze een heel mooi trappetje met gestage groei, zonder de kans dat iemand tussendoor de koers naar beneden trekt door een market order.

Ineens halen ze dan hun bids weg, knallen er een market sell order doorheen zover als ze kunnen en de rest blijft met de muntjes zitten.
Mooie uitleg :) Vroeg mij al hoe ze het voor elkaar kregen dat de chart er zo uit kwam te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Voor de vechain liefhebbers oceanex gaat as vrijdag live: https://medium.com/@Ocean...ter-from-nan-e3d60dea4c7a

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Hoog Déjà vu gehalte. Zo ging het eind vorig jaar ook..en dan weken achter elkaar. Maar ik vraag het me af of het nu ook zo zal gaan. Wel mijn zakken gevuld de afgelopen dagen. Nog meer XRP en ADA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
Klaas25 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 20:17:
[...]

:)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Thaam
Klaas25 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 20:17:
[...]

Bedankt voor je TA!! Ik ga all-in!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
Slux schreef op woensdag 28 november 2018 @ 20:17:
[...]

Ik zou niet te gierig worden markt is nog erg fragiel, als ik er nu nog inzat had ik ze nu in deze spyke verkocht, maar dat ben ik en zit er vaak naast ;)
heb de buit al binnen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mugenmarco
Thaam schreef op woensdag 28 november 2018 @ 20:23:
[...]

Bedankt voor je TA!! Ik ga all-in!
whahahahahahaha +1 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Doe je goed d:)b Ga je nog voor een rebound of wacht je af tot ie en of die weer onder de 30 gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Slux schreef op woensdag 28 november 2018 @ 20:26:
[...]

Doe je goed d:)b Ga je nog voor een rebound of wacht je af tot ie en of die weer onder de 30 gaat?
onder de 30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Wel een lekkere bounce. Sta nu "nog" op -15% lol. Zo hoog mogelijk wachten dan dump ik alles om te wachten op nieuw instap moment opnieuw rond de 3K-4K om vervolgens iedereen naar de maan zien te vertrekken.. Let maar op.

Mja dat dacht ik paar weken terug ook toen ik op groen stond. Grrr wat te doen..wat te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Op de 12h chart zie je mooi dat we nu een mogelijke piek hebben bereikt. Ik vermoed dat het hier stopt voor vandaag, de vorige stijging tot 4393 van 20:15 was steiler dan de huidige stijging, dus mogelijke kans op 2-3 steeds minder steile stijgingen om daarna te kantelen en in het rood te duiken.

Mochten we er alsnog wél doorheen gaan dan is 4484-4510 de volgende barrière, daarna mogelijk snel naar de 5550. Ik denk er daarom over om op 4550 een buy order te zetten: Stop 4550, limit 4650. Daar onder blijf ik er vanaf. Dan maar iets minder coins, maar meer zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimdam
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-03 09:40
EOS blijft achter bij de rest , iemand een idee ? Oorzaak :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Is het tijd voor een correctie op de correctie van de correctie ? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
dimdam schreef op woensdag 28 november 2018 @ 20:35:
Omdat het onmogelijk is om alle 2000 munten tegelijk zo hard te laten stijgen??
Ik verbaas me steeds over dat dit al steeds gelijk opgaat. Slaat nergens op. Hoort niet zo te zijn. Bedankt btc... :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Beetje respect voor BTC mag wel hoor :P Zonder BTC was XRP er nooit geweest he :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik dan wel weer mooi vind is dat op zo'n dag als vandaag alle coins dikke pumps maken, maar 1 coin uit de top 50 er op de 24h bovenuit steekt.

En dat de betreffende coin dan ook gewoon XVG is. _O-

Ik zie dat gewoon als een soort humor. Het is de mensen gegund hoor die het bezitten en er fan van zijn.

XVG is een beetje zo'n kat in het nauw. Maanden niets doen dan dalen en bloeden en dan ineens dit. Je verwacht het niet. Maar toch ook weer wel.

Echt zo'n dikke trololol naar iedereen die XVG toch een beetje ziet als shitcoin dubieuze investering.

Touché Vergins. Touché.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Wat gebeurt hier allemaal met die muntjes terwijl ik die gewichten door het dak aan het pleuren ben? Lekker hoor hey.

@Verwijderd ik heb een vette zak XVG. Ze deden niets dan dalen inderdaad. Net als de rest van alle muntjes. Waaronder het hier zo geliefde VET. Het is een hele goede les: De hele crypto wereld bestaat blijkbaar uit shitmunten als XVG er eentje is.

[ Voor 51% gewijzigd door DAMAGE op 28-11-2018 20:40 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2018 @ 20:38:
Wat ik dan wel weer mooi vind is dat op zo'n dag als vandaag alle coins dikke pumps maken, maar 1 coin uit de top 50 er op de 24h bovenuit steekt.

En dat de betreffende coin dan ook gewoon XVG is. _O-

Ik zie dat gewoon als een soort humor. Het is de mensen gegund hoor die het bezitten en er fan van zijn.

XVG is een beetje zo'n kat in het nauw. Maanden niets doen dan dalen en bloeden en dan ineens dit. Je verwacht het niet. Maar toch ook weer wel.

Echt zo'n dikke trololol naar iedereen die XVG toch een beetje ziet als shitcoin dubieuze investering.

Touché Vergins. Touché.
Geeft hoop voor VET. in vergelijking heb ik niet veel in VET zitten maar -50% is toch zuur. Had ik een week gewacht zag dat er heel anders uit lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimdam
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-03 09:40
https://medium.com/@aeron...or-two-weeks-c408ec014242
Wie zit er in ARN ?
Stijging te verwachten :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

dimdam schreef op woensdag 28 november 2018 @ 20:35:
Ja, EOS wordt steeds vaker een scam en shitcoin genoemd. Volg bijvoorbeeld WhalePanda maar eens, die kan heerlijk duidelijk en eerlijk zijn:

EOS kan de beloftes tot nu toe niet waarmaken, heeft al een paar fuck-ups gehad, heeft de grootste hoeveelheid geld ooit opgehaald, maar kan maar niet performen. De glans is eraf om het zo maar te zeggen, ik was EOS fan, nu niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Hier ook naar USDT, mooie winst op STRAT, VERGE, ARDOR en BTC

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

XVG pakt ook gewoon 50% haha. Prachtig, en ik maar bags kopen afgelopen week ;)

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Ik hoor niets meer over het plan van binance om fiat te gaan toevoegen, zouden toch in Malta met een bank in zee gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
paradoXical schreef op woensdag 28 november 2018 @ 20:46:
netjes, ga je het vast houden of een deel verkopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

paradoXical schreef op woensdag 28 november 2018 @ 20:46:
Na zo'n lompe daling zijn muntjes als XVG en RDD altijd een paar die veel procentjes maken. Altijd lekker om erbij te hebben dus 8) Ik had van HOT ook iets meer verwacht maar dat komt vast nog wel.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
mugenmarco schreef op woensdag 28 november 2018 @ 20:54:
[...]

Ik zou het vasthouden. Verge is de shit. :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
DAMAGE schreef op woensdag 28 november 2018 @ 20:38:
Wat gebeurt hier allemaal met die muntjes terwijl ik die gewichten door het dak aan het pleuren ben? Lekker hoor hey.

@Verwijderd ik heb een vette zak XVG. Ze deden niets dan dalen inderdaad. Net als de rest van alle muntjes. Waaronder het hier zo geliefde VET. Het is een hele goede les: De hele crypto wereld bestaat blijkbaar uit shitmunten als XVG er eentje is.
Ach joh, voor de meeste mensen zijn 'shitcoins', coins waar ze dik op verloren hebben :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

XRP hobbelt er maar zwakjes achteraan. Kut coin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

PilatuS schreef op woensdag 28 november 2018 @ 20:36:
Is het tijd voor een correctie op de correctie van de correctie ? :+
Het zou mij niks verbazen als die andere kant van de wereld zo achter de knoppen zit en denkt WTF is er aan de hand? Ik mis de bodem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
DAMAGE schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:10:
[...]

Het zou mij niks verbazen als die andere kant van de wereld zo achter de knoppen zit en denkt WTF is er aan de hand? Ik mis de bodem!
Of ze denken bedankt voor de boost suckers: SELLLLLLLLLLLLLL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Klaas25 dat denk ik niet. Tenzij heel azië hun geld overnight in BTC laat zitten met de kans op een drop. Lijkt mij niet. Denk eerder dat ze er weer geld in gaan stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
when dip? Tering zeg blijft maar doorgaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
DAMAGE schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:16:
@Klaas25 dat denk ik niet. Tenzij heel azië hun geld overnight in BTC laat zitten met de kans op een drop. Lijkt mij niet. Denk eerder dat ze er weer geld in gaan stoppen.
Hey ik hoop het XD. Wat is het volgende level? 4500?

[ Voor 5% gewijzigd door Klaas25 op 28-11-2018 21:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op woensdag 28 november 2018 @ 20:59:
[...]

Ach joh, voor de meeste mensen zijn 'shitcoins', coins waar ze dik op verloren hebben :+
Mijn hele PF bestaat dan uit shitcoins inclusief Bitcoin :+

Ik hold zelf ook rasechte shitcoins zoals HTML, MOON en ETN.

Stuk voor stuk 100% paupercoins.

Ik bedoel het ook niet negatief ofzo, vind het juist mooi dat bijv. ParadoXical er lekker op heeft verdiend vandaag.

Ik heb zelf wel een mening over XVG en Sunerok maar vind het dan ook wel weer mooi dat ie een dikke stijging maakt.

Als je trouwens dik durft in te kopen op coins waarbij in het verleden openbaar best wel 'dingetjes' zijn gebeurd met de achterliggende techniek, verdien je ook een hoog rendement naar mijn mening.

Nogmaals ik gun alle XVG holders het beste, van mij mogen ze 60$ per stuk gaan doen. Ze mogen zelfs bitcoin van de troon stoten, ik lig er allemaal niet wakker van en maak dan af en toe nog steeds een geintje ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

mugenmarco schreef op woensdag 28 november 2018 @ 20:54:
[...]

Even afwachten (in USDT) en na retrace koop ik wat extra ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:19:
[...]

Ik bedoel het ook niet negatief ofzo, vind het juist mooi dat bijv. ParadoXical er lekker op heeft verdiend vandaag.

Ik heb zelf wel een mening over XVG en Sunerok maar vind het dan ook wel weer mooi dat ie een dikke stijging maakt.

Als je trouwens dik durft in te kopen op coins waarbij in het verleden openbaar best wel 'dingetjes' zijn gebeurd met de achterliggende techniek, verdien je ook een hoog rendement naar mijn mening.

Nogmaals ik gun alle XVG holders het beste, van mij mogen ze 60$ per stuk gaan doen. Ze mogen zelfs bitcoin van de troon stoten, ik lig er allemaal niet wakker van en maak dan af en toe nog steeds een geintje ermee.
Noem je Sunerok nou dik? :+

Edit:

Track van de dag

Wel de goede versie DAMAGE!

[ Voor 10% gewijzigd door DAMAGE op 28-11-2018 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een dikke prutser ja :+ :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik heb zo'n vermoeden dat de Nano trein zo gaat vertrekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swaha schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:21:
Station noord of zuid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Swaha schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:21:
Ok, ik help mee!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 28 november 2018 @ 19:21:
Hier 24hr +24% maand -55% desalniettemin prettig om ook even groene volatiliteit te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Station zuid, daarna via noord naar de maan. Maar zoals gewoonlijk heeft de trein weer eens vertraging....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
Raar dat wiskunde. Koop je mega goedkoop op 5 cent. knalt het naar 3 cent. Sta je gelijk op -40%.
Voelt alsof je in januari erbij was. Maar als je coins van januari hebt dan zie je dus tussen -70% en -95% heel langzaam oplopen.

Cijfers kloppen maar ik blijf het raar vinden. Wiskunde was sowieso nooit me sterkste kant. :+

Edit: wow Tether op 1 dollar rond!!. Kut coin.

[ Voor 7% gewijzigd door Klaas25 op 28-11-2018 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnebie
  • Nu online
Kan er weer even $1000,- vanaf? Ik was nog niet klaar met kopen.
Dank u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

wat een geld schuiverij vandaag he, denk dat 99% erin zit om snel te angelen.....
stelletje wolven :)

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Goed teken dat Tether op $1 rond staat. Betekent dat er weer een boel mensen naar tether zijn en dat geen reet met de BTC koers doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:44
https://bithomp.com/explo...rkWbJX214xcfH43ZsoGMb3PEv

XRP-adres met 2.6 miljard XRP, whales gonna whale.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
DAMAGE schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:33:
Goed teken dat Tether op $1 rond staat. Betekent dat er weer een boel mensen naar tether zijn en dat geen reet met de BTC koers doet.
Since wanneer is Tether er eigenlijk? is dat van begin dit jaar? Was het er al voor de bullrun? Of al paar jaar oud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:38

Bever!

3

en nu? weer instappen? ik ben confuus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Bever! schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:35:
Ik FOMO mooi niet in. USDT, winst is binnen voor vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Klaas25 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:35:
[...]

Since wanneer is Tether er eigenlijk? is dat van begin dit jaar? Was het er al voor de bullrun? Of al paar jaar oud?
Tether was launched as RealCoin in July 2014 and was rebranded as Tether in November by Tether Limited, the company that is responsible for maintaining the reserve amounts of fiat currency. It started trading in February 2015.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Klaas25 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:30:
Raar dat wiskunde. Koop je mega goedkoop op 5 cent. knalt het naar 3 cent. Sta je gelijk op -40%.
Voelt alsof je in januari erbij was. Maar als je coins van januari hebt dan zie je dus tussen -70% en -95% heel langzaam oplopen.

Cijfers kloppen maar ik blijf het raar vinden. Wiskunde was sowieso nooit me sterkste kant. :+

Edit: wow Tether op 1 dollar rond!!. Kut coin.
Dan zou ik me toch maar een beetje gaan verdiepen in wiskunde, als voorbereiding.

Anders lig je straks, als je cryotomiljonair bent, na te denken hoeveel borsten er theoretish aanwezig zouden moeten zijn wanneer je met 7 naakte wulpse dames in bed ligt.

Dan wil je daar echt mee zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klaas25
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:37:
[...]

Dan zou ik me toch maar een beetje gaan verdiepen in wiskunde, als voorbereiding.

Anders lig je straks, als je cryotomiljonair bent, na te denken hoeveel borsten er theoretish aanwezig zouden moeten zijn wanneer je met 7 naakte wulpse dames in bed ligt.

Dan wil je daar echt mee zitten.
15 toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Komt weer ff een spannend momentje aan op Binance BTC_USDT. Kijken of we de resistance van zo even kunnen doorbreken op de ~4.4k

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:19:
[...]

Nee joh, bedoelde dat ook totaal niet persoonlijk op jou d:)b

Ik heb dat al eens vaker 'in het algemeen' uitgesproken. Natuurlijk zitten er zogenaamde shitcoins tussen maar vaak roepen mensen maar wat omdat ze flink dachten te cashen en de deksel op de neus kregen dus 'shitcoin'.. :r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
Ik heb het idee dat de meeste hier af en toe procentjes pakken per dag en dus vaak empty bags hebben aan eind van dag of sellorder. Wat nu stuk beter afgaat dan de hodlers. Maar vanaf wanneer ga je als trader ook wat langer hodlen omdat je het idee hebt dat je in een bullrun zit?

Ik bedoel ik werk gewoon. Ik heb geen tijd (en geen verstand) om te dagtraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-09 11:08
Koopt op bitmex net even iemand 1.485 BTC

Ik ben maar een guppie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Op binance werd net al de 4.4k aangetikt, wat een tempo zit erin. Dan moet de bonusmaand nog komen hé, poh dit wordt een maanreis. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
Bever! schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:35:
is risky, maar het is nog niet te laat om de trein te pakken whoop whoop

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-09 11:08
Tominatie schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:44:
Op binance werd net al de 4.4k aangetikt, wat een tempo zit erin. Dan moet de bonusmaand nog komen hé, poh dit wordt een maanreis. :+
En Chinees nieuwjaar!!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Hebben die Wallstreet gasten eindelijk al iets ingelegd met 'die bonussen'? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
En de institutionele beleggers #BAKKKKKT

Godverdomme wat een vooruitzicht! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
Als dit zo doorgaat betalen we allemaal vermogensbelasting. (Uitgaande dat we allemaal netjes alles opgeven) :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klaas25
Wat een omslag in stemming ook ;p alleen daarom moet het groen blijven. Komend weekend iedereen weer in een dip. No pun intended.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik betaal graag vermogensbelasting. Hoeveel was het ook weer? 1.2% ongeveer toch? Pff das toch niks joh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
Klaas25 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:47:
Wat een omslag in stemming ook ;p alleen daarom moet het groen blijven. Komend weekend iedereen weer in een dip. No pun intended.
lol dat viel mij ook al op 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
DAMAGE schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:47:
Ik betaal graag vermogensbelasting. Hoeveel was het ook weer? 1.2% ongeveer toch? Pff das toch niks joh!
En betalen we toch pas het jaar daarop. (teminst ik wel. Eerste aankopen waren voor mij in juni)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marthusiast
Zie je nou wel? Ik zei: verander je avatar eens man.. en moon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Marthusiast schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:48:
[...]

Zie je nou wel? Ik zei: verander je avatar eens man.. en moon!
Haha, ik ruik inderdaad een correlatie tussen mijn profielfoto en de koers. Straks maar een achtbaantje omlaag instellen, dan kunnen we allemaal de dip kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danster
DAMAGE schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:47:
0.6 zelfs tot 9.5 ton ongeveer. Voordat ik zoveel heb moet het nog even doorstijgen 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marthusiast
Tominatie schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:49:
[...]

Haha, ik ruik inderdaad een correlatie tussen mijn profielfoto en de koers. Straks maar een achtbaantje omlaag instellen, dan kunnen we allemaal de dip kopen.
Beetje beu de dips te kopen @Tominatie , van mij mag je de avatar gewoon zo houden. Wishful thinking ;) ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Marthusiast schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:50:
[...]

Beetje beu de dips te kopen @Tominatie , van mij mag je de avatar gewoon zo houden. Wishful thinking ;) ;)
Haha eens, alhoewel ik stiekem hoop dat we niet te hard gaan stijgen, wil nog wel een paar goedkope coins oppikken met het salaris volgende maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjtokkel
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-10 19:53
Tominatie schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:52:
[...]

Haha eens, alhoewel ik stiekem hoop dat we niet te hard gaan stijgen, wil nog wel een paar goedkope coins oppikken met het salaris volgende maand.
Come get some.... Whoehaha

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Klaas25 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:47:
Mijn stemming zal niet veranderen of het nu een bullmarket is of een bearmarket. Ook in een bearmarket kun je prima centjes verdienen. En als je HODLt door een bearmarket zijn er ook zat strategieën om je daar weer goed doorheen te slaan. Je kijkt dan immers voornamelijk naar de lange termijn (een x aantal jaar) dus waarom zou je je dan druk maken over de koers van vandaag als er niets fundamenteels met je coin aan de hand is?

Als je stemming verandert door de prijs van je coin dan zit je in de verkeerde markt.

[ Voor 6% gewijzigd door DAMAGE op 28-11-2018 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnebie
  • Nu online
Tominatie schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:49:
[...]

Dank u.
Pagina: 1 ... 397 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!